תיעוד דרמטי

ניסיון הרצח בארגנטינה: החשוד עם סמלים של נאציים

התיעוד הדרמטי מארגנטינה: אזרח ניסה להתנקש בסגנית נשיא ארגנטינה, כעת מתברר כי הוא כבר נעצר לפני שנה ועל גופו התגלו קעקועים עם סמלים נאציים (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
יורה בה מטווח אפס | צפו (צילום: סעיף 27א')

רננדו אנדרה סבאג מונטיאל בן ה-35, שכיוון נשק לעבר סגנית נשיא ארגנטינה כריסטינה פרננדס דה קירשנר, בעת שהיא יצאה מביתה בשכונת המגורים היוקרתית בבואנוס איירס, נעצר והתברר כי לאיש יש קעקועים נאציים.

על פי כלי התקשורת המקומיים, האזרח כיוון נשק שבתוכו כדורים על סגנית הנשיא, שהייתה בעבר גם הנשיאה של ארגנטינה.

בתיעוד הדרמטי מהתקרית ניתן לראות את אותו אדם מקרב את אקדחו לראשה כשהיא מוקפת באנשים, אך לא יורה. ההערכה היא כי ניסיון הירי נכשל בגלל מעצור באקדח.

סגנית הנשיא סיפרה לאחר מכן לכלי התקשורת: "אני בהלם, גם כשהוא כיוון עלי את האקדח והוא ניסה לירות בי, לא הבנתי שהוא רוצה להתנקש בי, התכופפתי כי חשבתי שנפל לי משהו, רק אחרי דקות ספורות הבנתי את מה שהתרחש, זה מזעזע".

החשוד בניסיון התנקשות הוא כאמור כריסטינה פרננדס דה קירשנר, שאמנם יש לו אישור לשאת נשק, אך הוא נעצר בשנה שעברה בגין "שימוש לא ראוי בנשק", כך אמרה המשטרה לכלי התקשורת.

דובר המשטרה אמר ל-CNN כי לחשוד בהתנקשות יש לו לפחות קעקוע אחד עם סמלים נאציים. החשוד, נולד בברזיל ומתגורר בארגנטינה מאז שנת 1993. החשוד כאמור נעצר ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

מוקדם יותר השבוע התפרסם כי פרקליטות ארגנטינה ביקשה עונש של 12 שנה מאסר בפועל והטלת קלון נגד סגנית הנשיאה כריסטינה פרננדז דה קירשנר בשל חשד לשחיתות כאשר כיהנה כמנהיגת המדינה.

התובע האשים את האישה החזקה במדינה כי היא "ראשת ארגון פשע", בעקבות שורה של מעשי מרמה סביב מכרזים ציבוריים שבו זכה מקורב לנשיאה לשעבר באופן שיטתי.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר