כיכר השבת

חגיגות בבית שמש

הנכד של מרן בירך את עליזה בלוך: "היא תצליח"

בבית שמש נערכו במקביל - מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך, ומסיבת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא, משה אבוטבול. נכדו של מרן בא לברך את בלוך (בארץ)

85
אריאל ליבא | כיכר השבת | ג' בכסלו | 11.11.18
(צילום: פאסי.קראוס דיגיטל)

בבית שמש נערכו אמש (מוצאי שבת) במקביל - מסיבת הניצחון של ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך, ומסיבת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא, משה אבוטבול, כדי להודות לכל התומכים בו, למרות שהפסיד.

באולמי 'כינור דוד' בעיר נערכה מסיבת הניצחון של ד"ר עליזה בלוך בהשתתפות מאות מתושבי העיר. הרב עובדיה יוסף, נכדו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - שהתמודד במסגרת רשימת 'שבת אחים' שלא הצליחה להיכנס למועצה - נשא דברים במהלך האירוע ובירך את ראש העיר הנבחרת.

"כולם ידעו שהיא תצליח, כמו שהיא רוצה עכשיו, שהיא תצליח ליישם את זה", אמר הרב יוסף שבמהלך הבחירות הכחיש את תמיכתו בבלוך וכעת ניצב במלוא תמיכתו מאחוריה.

הרב יוסף שיבח את בלוך ובחר לתקוף את ראש העיר היוצא משה אבוטבול: "היא תצליח ליישם את זה וללכת עם היושר ועם האמת והשקיפות ולא עם תככים ורמאויות, ולא בכל מיני דרכים נלוזות. ולדעת שיש את הקב"ה ויש את הדרך של התורה והמצוות. וכאשר הולכים בפלס והולכים בדרך הישר - מצליחים ובגדול".

"כולם יראו בבית שמש לדוגמא של ראש עיר שיצליח ביותר", הוסיף וסיים, "אנחנו מברכים אותך בהצלחה גדולה מכל הלב ושתצליחי ליישם את הכל, ושלא יהיו לך מכשולים והכל יילך כשורה בסיעתא דשמיא".

כמו כן, במקביל, לסעודת מלווה מלכה שערך ראש העיר היוצא משה אבוטבול הגיעו מאות מתושבי העיר, רבנים ח"כים ואישי ציבור שבאו להודות לראש העיר היוצא על כהונה של עשור בראשות העירייה ועל עשייה של יותר מחצי יובל למען תושבי העיר.

תוכן שאסור לפספס
85 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
22
עם אתה נכד של מרן זה לא אומר שאתה רב רק אנשים כמוך לא צרכים רבנים שאכלו וסבו ובעטו
יצחק12.11.18
21
הוא לא רקד עם נשים כפי שרקדו הבחורי ישיבות בחיפה... הוא רב אמיתי שמוקיע את השקר האמיתי של הדור המגעיל הזה! מה שמעניין את הדור הזה זה רק בחורות וכסף! התורה מעניינת את הסבתא של הרבנים היום. הוא רק אמיתי שלא דופק חשבון ולא מדבר כמו נמושה "טפו" וכדומה...
דוד כהן11.11.18
שלא מפחד לפרסם בריש גלי שהוא עובד לפי האינטרסים שלו
נחפשה דרכינו12.11.18
20
מעניין שהוא ציציות בחוץ
איש אמת11.11.18
מי שמתדרדר להחניף לחילונים ומללי שבתות, ויושב במסיבת עירבוביה אין ללמוד ממנו. "אמר רבי יוחנן: מהו שכתוב "כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות הוא" (מלאכי ב, ז)? אם דומה הרב למלאך ה' - יבקשו תורה מפיו. ואם לאו - אל יבקשו ".
אין מילים11.11.18

הצגת כל התגובות

19
שקרים תככים דרכים נלוזות. בבקשה שיפרט. אם כבר בחר לומר לשון הרע ברבים, לפחות שלא יהיה מוציא שם רע.
תושב בית שמש11.11.18
18
כדי שלא יוכל להמשיך ולהחטיא את הרבים
חי חי חי11.11.18
קצת יראת שמיים ,כולם יודעים שמאת ה' הייתה זאת ולכן צריך לשמוח בדבר הזה ומי שחושב שהוא יותר חכם מה' יתברך טועה ומטעה ,רבנו עובדיה אומר מה שכולם חושבים , ה' תברך איתה והצליח דרכה ברוך ה' בית שמש נשתחררה נקווה בעזרת ה' שעוד ערים ישתחררו.
חרד לדבר ה'11.11.18
ויכולים לבחור ברע, ומי שבחר בלוך ולא יעשה תשובה במהרה, בודאי לא ינקה מדינה של גיהנום
נחפשה דרכינו12.11.18
ובה רק מצוה אחת: להצביע כמצוות הרב. מי שמציית ישר לגן עדן. מי שאינו מציית ישר ל... אתה לא חושב שנסחפת?
רפאל12.11.18
אם הרשעים מצליחים [והם מצליחים מידי פעם], ברור שמאת ה' הייתה זאת, וצריכים להצטרף אליהם, ולהיות רשע. כמו שנאמר בהפטרת השבוע "באמורכם: 'כל עושה רע טוב בעיני ה' ובהם הוא חפץ".
אין מילים11.11.18
אתה שמח??? וירא שמים???
אריאל11.11.18
17
יחד, המפלגה שמהותה פילוג בציבור הספרדי, שקרים, רמאויות, ניצול רבנים, ומרידה בגדולי הדור תוך סילוף מורשת מרן עבור אינטרסים מכוערים.
מקיקץ11.11.18
16
אני מכיר אישית הרבה מנכדיו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. כולם אהובים, כולם ברורים. אבל יש אחד שמזכיר לי בדיוק את הסבא הגדול, וזה הנכד הבכור הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף שליט"א. שמו כשם סביו. שיטת לימודו כשיטת הלימוד של מרן כאנציקלופדיה מהלכת של כל דברי הפוסקים מהגמרא ועד אחרוני האחרונים תוך ציטוט מל
נכד מרן12.11.18
מרן זצ"ל השתתף במסיבת פריצות מעורבת עם מחללי שבת ? איך אתה לא מתבייש להשוות אותו למרן. ובקשר ללימוד התורה של הנכד, אם אינו דומה למלאך ה' והוא מתחבר לרשעים, אין ללמוד מתורתו כלל. גם אחאב, וגם אלישע בן אבויה היו תלמידי חכמים - אז זה הפך אותם לצדיקים. בתקווה שאיש זה יחזור בתשובה שלמה בזכות אביו וסב
תושב בית שמש12.11.18
15
יש עוד גדולי הדור שלא רואים את העולם כמו רבניכם. תרגיעו תשתו מים קרים, ותלמדו לכבד גם את הזולת, אם לא תכבדו את הזולת , לא יכבדו אתכם אלא יבזו אתכם, כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם. גדול השלום, זה מה שרוצה הקדב"ה.
שסניקים תרגיעו11.11.18
מה ענין גדולי ישראל לשאלה מי ינהל את מערך התברואה של בית שמש!
רפאל12.11.18
השלטון המקומי הוא לא רק מערך תברואה. הוא כולל את כל תחומי החיים של התושב. החילונים החדשים המשכילים, אינם יודעים דבר וחצי דבר מעובדות החיים ?
תושב בית שמש12.11.18
הוא גם מעוות וגם פוגע. איך אתה לא מתבייש להוציא מתוך הציבור יהודי השומר קלה כחמורה, נותן חינוך חרדי לילדיו וכל "עוונו" הוא בכך שאינו מציית לרבותיו בדבר שכלל אינו מחוייב לציית?
רפאל12.11.18
לבעייה הגדולה. החילונים החדשים, חיים בתרבות החילונית והולכים בדרכה, הם רואים בחילונים הישנים מודל חיקוי, ומתייחסים אליהם כאל משיחים. ראה ערך עליזה וערך ברקוביץ, כיצד הכותבים ממגזר זה מתייחסים אליהם במשיחיות. גם כל ערכי החיים שונים, נהנתנות, פמיניזים, שרבנים לא יתערבו בחיים ועוד ועוד. כך החלה ההתחלנו
תושב בית שמש13.11.18
אמרו להצביע בלוך
נחפשה דרכינו12.11.18
14
מי שמכיר ויודע את גודלו של הגאון הזה הרב עובדיה יוסף שליט"א שהוא נכדו של מרן זי"ע שאיננו כפוף לפוליטיקה ולאיומים אלא לדעת תורה אמיתית וישרה בדרכו של אביו זצ"ל, רבי יעקב יוסף זי"ע. הוא עתיד עוד להתפרסם הרבה בעולם התורה הוא ת"ח עצום
איש11.11.18
"תלמיד חכם שאין בו דעת נבלה טובה הימנו" משתף במסיבת חילונים ומחללי שבתות היושבים בערבוביה עם פרוצי הדת"ל, ואומר להם שבזה ה' חפץ. חבל על תורתו שבה הוא מבייש את אביו הצדיק, וגורם שאביו יכעס עליו. יה"ר שבזכות אבותיו יזכה לחזור בתשובה, ולא ימשיך ויתדרדר עם החבורה הזאת.
אין מילים11.11.18
אף שאביו בשמים בודאי גילה את האמת
נחפשה דרכינו12.11.18
ה' רואה את הכל ואם נבחרה מאת ה' הייתה זאת , זאת כפירה שחשבתם להפר את עצת ה' הכל מאיתו יתברך!!!!
חרד לדבר ה'11.11.18
יש כוח הבחירה וכל אחד יכול לבחור ברע
נחפשה דרכינו12.11.18
אם הרשעים מצליחים [והם מצליחים מידי פעם], ברור שמאת ה' הייתה זאת, וצריכים להצטרף אליהם. כמו שנאמר בהפטרת השבוע "באמורכם: 'כל עושה רע טוב בעיני ה' ובהם הוא חפץ".
אין מילים11.11.18
אנחנו במצב גרוע, ובזה הוא ממשיך בדרכו של אביו שגיבה את הפשע והעושק והחילול ה' הנורא בפרשיית עמנואל
נחפשה דרכינו12.11.18
13
איך ת"ח הולך ומתדרדר בגלל רגשות נקמה וכעס.
עדי15.11.18
12
ציטוט משמש נט "לברכות הצטרפו משה שטרית, עו"ד רינה הולנדר, עמי בוזגלו, הרב עובדיה יוסף ובת עמי בלחסן בנאומי ברכה".
חילוני חדש11.11.18
11
מה אתם רוצים מעליזה? אבוטבול הרס משפחות בבית שמש אז מה אתם מתפלאים...
שאול11.11.18
10
ה' יצילנו מאיש זה שהפך להיות עסקן במקום ללכת בדרך אביו ולעשות לו נחת רוח, דעותיו משובשות ונגד גדולי ישראל, רחמנא ליצלן.
א11.11.18
9
אחרי דברים כאלו נוראים אינו ראוי להימנות על הציבור החרדי ובהערת אגב, לא שמעתי על נכד של הרב אלישיב או הרב שטינמן שתמך בבלוך, וד"ל
נחפשה דרכינו11.11.18
שכל גדולי הדור בחרו בה ושכל אנשיה הרבנים הדגולים רקדו בחיפה מסביב למועמדת חילוניה למהדרין ממר"ץ ורקדו מסביבה כאילו היא לפחות איזה אדמו"ר
נכון אבל12.11.18
8
מה הבעיה לברך ראש עיר נבחרת שתעזור למוסדות התורה - למרות שהיא (קצת) פחות חרדית מהקודם ?
גדעון12.11.18
על הדרך. וכלל דיבור לשון הרע עליו. "הרב הצדיק" הלז חילל את כבוד תורתו.
תושב בית שמש12.11.18
7
צודק בכל מילה שהוא אומר. הלוואי ירבו אנשי אמת כמוהו! כמו אביו זצ"ל לא רואה את כל השקרנים ממתר. האנשים שמגיבים פה כנראה לא מבינים מילה על מה שהם מדברים. בית שמש עיר מלאה בעוולות והגיע הזמן לעשות סוף לדבר! עפי דעת תורה אסור להפלות ספרדיות ואשכנזיות. עפי דעת תורה יש למצוא מענה למאות הנערים והנערות שמסת
דוד12.11.18
6
על משה רבינו נאמר בא לכלל כעס בא לכלל טעות, כל שכן צדיקים בדורנו הנמוך מאד שברגע כעס יכול להגיד ''טפו'' על אלה או ''עמלק'' על כפה סרוגה וכיו''ב. 2) קחו את הצדיק הכי גדול עם המדות הכי טובות שליד ביהכנ''ס שלו בונים ביהכנ''ס יותר מפואר ו70% מהקהל עוברים לת''ח השני, יתכן שזה יכאב לו והוא ישנא בלבו את הת
משה בן אברהם11.11.18
לכל המגיבים, ודאי שכולם יהודים, אך ליהודי אסור לדבר על בן של מלך, יש לך בעיה? עם רב זה או אחר תפני אליו, מה אתם מנבלים את פיכם על תלמידי חכמים וגאונים, אחר כך אתם מצטערים ומתפלאים למה יש לכם צרות בביתכם. אני מתפלל! אני מניח תפילין! אני שומר שבת! אך אתה גם "שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו" יש עוד סב
אבי רמה ג12.11.18
5
כמה כואב
יוסי11.11.18
4
זה מוזר, בגלל שהוא הנכד של מרן זי"ע מותר לו לדבר? האם גדולי ישראל לא קבעו את מה שקבוע שצריך להצביע לרב משה אבוטבול, וכי בגלל שהוא "הנכד" מותר לו לצאת נגד גדולי ישראל. צר מאד שכך היא ההתנהגות ולצערנו להפוך את הציבור החרדי ל"עצמאי" והאיש הישר בעיניו יעשה. אנו מונהגים ע"י גדולי ישראל והם ורק הם המתווי
אלון11.11.18
עם יתד נאמן או הדרך, אלא גם גדול שמזדהה עם בית נאמן, המודיע, המבשר, כפר חב''ד, יכול להכלל בגדולי ישראל. (שאל פוסק רציני שעל פי הלכה ''אשר יורוך'' מדבר על מצוות דרבנן ולא על בחירות)
משה בן אברהם11.11.18
אם הוא באמת גדול, ובנוסף, אם הוא הולך עם "בית נאמן" זה אומר שיש לו דעות משובשות, ואם הולך עם "כפר חבד" זה אומר שאינו ממש חרדי. אמנם אשר יורוך מדבר על בי"ד הגדול, אל מבואר בראשונים שנכלל בזה גם גדולי התורה שבכל דור, ואמנם עיקר הנושא הוא על גזרות, אבל נרמז בזה גם ענינים אלו
נחפשה דרכינו12.11.18
אך היכן בדיוק נמצא רמז דק זה שעליו אתה תולה הררים?
רפאל12.11.18
3
הלכה בדרכו של מרן האבא זצ"ל. זאת האמת, וצריך להתמודד איתה.
נתי12.11.18
2
אסביר לכם! שיטת הרבי מליובאוויטש (כפי שהבנתי אותה בלבד!) היא שאם לדוגמא מר''ץ רוצה ליצור חוק חיובי יש לסייע לחוק ואם לדוגמא אגודה רוצה ליצור חוק שלילי יש להתנגד לחוק כך שצריך להתייחס ענינית, ממילא כפי שכותבים בתגובות בכיכר אנשי בית שמש שבשלטון הקודם היה הפליה וחוסר יושר ממילא הוא תומך בבלוך.
משה בן אברהם11.11.18
שאסור להתחבר עם הרשעים אפילו לדבר מצוה
נחפשה דרכינו12.11.18
שהיום כולם בגדר תינוקות שנשבו.
משה בן אברהם12.11.18
אבל שם משם מה לא טרחת לפרסם את דעתך.
רפאל12.11.18
וכי ל מי שחרדי צדיק? מתי כבר נתבגר ונפסיק לחשוב כמו ילדים בני חמש?
רפאל12.11.18
מחללי שבתות, ומסיבות פרוצות ומעורבות זה צדקות ? כן, למסיבת הוללות זו הלך הרב הזה - למרבה הבושה והחרפה.
תושב בית שמש12.11.18
וגם אינה חשודה להשתתף במסיבות הוללות, ובכל זאת לא נמנעים מלכנות אותה רשעית. חילוני המחלל את השבת יש צד נכבד לדון אותו כתינוק שנשבה. אדם חרדי אשר למד בישיבה ויודע את החומרה של נטילת שוחד ושל חילול השם ואינו נמנע (ולא "שלוחא דרבנן" אחד ולא שנים כבר ריצו עונשי מאסר בפועל על כגון זה) הוא הרשע מכולם.
רפאל12.11.18
אני ראיתי את הפריצות שהייתה שם, לא תצליח לעבוד עליי.
תושב בית שמש13.11.18
1
בושה וחרפה שהוא נושא את שם סבו הגדול זצוקל
ישי11.11.18
אולי גם יעניין אותך
Special
ש

ההכנסות ממימון נדל"ן במגזר צמחו ב-76% בשנת 2023, ל-34.7 מיליון שקל

כיכר בשיתוף מלרן | מקודם
ש

טיפים מנצחים לבחירת חנות אינסטלציה אמינה

כיכר בשיתוף די אן איי | מקודם
ש

כל היתרונות של צמחיה מלאכותית והיכן כדאי לשלב אותה

כיכר בשיתוף עשבים | מקודם
ש

איך רוכשים ביטוח רכב באינטרנט?

כיכר בשיתוף ווי שור | מקודם
ש

איך בוחרים מצעים למיטה? סוגים והבדלים

כיכר בשיתוף דארלן | מקודם
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם
ש

קינוחי מהדרין פרווה שלא יאמינו לכם שהם לא חלביים

כיכר בשיתוף השף הלבן | מקודם
ש

ארומה וטעם עשירים במיוחד:

ארוחת שף עם טעמים מדויקים בתפריט ספיישל לחובבי הבירה

כיכר בשיתוף סולו קרנה וגולדסטאר | מקודם
ש

צריכים ביטוח רכב? 5 עקרונות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת

כיכר בשיתוף בסטי | מקודם
ש

מזונות, כמה זה באמת עולה?

כיכר בשיתוף עובדים | מקודם
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם
ש

הודעת מעביד על פרישה מעבודה של עובד

כיכר בשיתוף המכללה למיסים ולחשבונאות | מקודם
ש

מעבר דירה - כיצד להיערך וממה להיזהר?

כיכר בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי | מקודם
ש

שלא יעבדו עליכם: ככה תזמינו מומחי ביובית

כיכר בשיתוף ביובית | מקודם
ש

התקפי חרדות - אתם לא לבד!

כיכר בשיתוף רשת איזון | מקודם
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

תזונה מאוזנת ובריאה - אלו המזונות שכדאי לצרוך בכל יום

כיכר בשיתוף אלטמן | מקודם
ש

משכנתאות לבעלי נכסים: כיצד ניתן להשתמש בנכס קיים כביטחון למשכנתא?

כיכר בשיתוף WeCheck | מקודם
ש

הוואקום בין ביטוח לאומי לציבור, ומי שמנסה (ומצליח) לגשר עליו: הכירו את אלון אהרונוב, מנכ"ל 'זכותי'

כיכר בשיתוף זכותי | מקודם
ש

דלת כניסה מעוצבת

כיכר בשיתוף שוהם דלתות | מקודם
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם
ש

איטליה למשפחות עם ילדים - לאן לטוס ואיפה לטייל?

כיכר בשיתוף איטליה למטיילים | מקודם