כיכר השבת

החתימה, החרטה וההיעלמות

ריאיון מיוחד: הרב אליעזר מזרחי חוזר לימי 'התרגיל המסריח'

בימים אלו מציינים 31 שנים לימי התרגיל המסריח שמנע הקמת ממשלת שמאל בראשות שמעון פרס • הרב אליעזר מזרחי, גיבור התרגיל, משחזר את הדרמות והלחצים מבית ומבחוץ • צפו (אחד על אחד)

63
ישי כהן | כיכר השבת | ל' בניסן | 12.04.21
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

31 שנים חלפו מאז "התרגיל המסריח", כמו שכינה אותו ראש הממשלה יצחק רבין. התרגיל, בו שני חברי כנסת מ'אגודת ישראל' מנעו ברגע האחרון משמעון פרס להקים ממשלת שמאל. האורח שלנו הערב (שני) בתוכנית 'אחד על אחד עם ישי כהן' הוא אחד משני גיבורי התרגיל, חבר הכנסת לשעבר הרב אליעזר מזרחי. צפו בריאיון המלא.

אתה מתגעגע לכנסת ולפוליטיקה?

"לא. ועוד עם מה שהולך היום..".

אבל דווקא זה מה שאתה אוהב נקודת ההכרעה לערוק מצד לצד..

"אני לא מקנא באלה שנמצאים בסיטואציה המאוד קשה הזאת, אבל אם אתה שואל אותי על המצב היום לדעתי עוד לא היה מצב שיכול להיות כל כך טוב לימין עם הדתיים והחרדים כמו עכשיו".

אני רוצה לחזור אתך שלושים ואחת שנים אחורה, אתה לא אוהב שמגדירים את מה שעשית באותה תקופה תרגיל מסריח

"יצחק רבין קרא לזה תרגיל מסריח, מה אתה היית רוצה שנקרא לו? שלושה שבועות לפני ההצבעה ביקרו בביתי קבוצות להשפיע בעד ונגד, הגיעו כשלושת אלפים איש כל יום משש וחצי בבוקר עד שתיים בלילה. הייתה לי החלטה ברורה, הבעיה הייתה באגודת ישראל שלא טרחו אפילו לשאול אותי ולשתף אותי בדיונים בנושא הזה, הייתי כנספח, ולכן לא הרגשתי מחויבות לבוא ולהגיד להם מה אני הולך לעשות".

הרב אליעזר מזרחי בריאיון לישי כהן

אבל כן חתמת אז על מסמך בו אתה מתחייב לתמוך בממשלה הזאת..

"זאת השאלה הכי מעניינת ואת השאלה הזאת שאלו אותי גדולי ישראל. התשובה שלי אליהם הייתה "יש לי עוד הרבה דברים לעשות עליהם תשובה גם על זה אצטרך לעשות תשובה".

הצופים הצעירים לא זוכרים את אותו סיפור של התרגיל המסריח תן לנו תקציר מנקודת המבט שלך מה היה שם

"נבחרתי כחבר בתנועה, שמעון פרס דאג יחד עם חבריי לתנועה ועוד אחרים להפיל את שמיר ולהכתיר את שמעון פרס, הבעיה הייתה שהכותרת להסכם שחתמנו עליו עם פרס הייתה שטחים תמורת שלום וזה דבר שלא היה מקובל לא רק עלי, בו בזמן שאני חסיד חב"ד וקשור לרבי והרבי צעק על שלימות הארץ ושלימות העם".

למה באותו רגע לא נעמדת ואמרת אני לא חותם על ההסכם הזה כי אני חסיד חב"ד?

"אני לא מאמין ששום אדם אחר במקומי שכוונתו הייתה אחרת לא היה חותם, אתה יושב בלשכה של פרס עם האנשים שלו והאנשים של אגודה וכולם עליך לראות אם אתה חותם או לא חותם אז חתמתי".

ושאתה מחליט לא לתמוך בממשלה הזאת בסופו של דבר למה אתה מחכה עד שעות הבוקר, מחכה עד שפרס יגיע עם אשתו ואז אתה מוציא את ההודעה בכל ישראל שלא תצביע בעד בוועדת הממשלה?

"בלילה היה מפגש בביתו של הרב פנחס מנחם עם חברי הכנסת שם הם כבר הבינו ממני שאני לא הולך איתם, בלילה שלחתי מברק למר פרס והתנצלתי בפניו, הוא ידע את הכיוון שלי כי ישבתי איתו באותה תקופה כחמש עשרה ישיבות ובין הדברים אמרתי לו שאני לא יכול ללכת על שטחים תמורת שלום כששפכנו דם על הארץ במשפחה".

הרב אליעזר מזרחי מבקש סליחה משמעון פרס ז"ל

אתה שאלת את הרבי על זה?

"לא. אם הוא צועק על שלימות הארץ ואני עושה ההפך מזה לא יהיה לי פנים לגשת אליו".

איפה התחבאת באותו יום?

"כל הסיפורים על אריק שרון שהחביא אותי.. זה לא נכון, זו הזיה. אין אחד שרצה אותי ולא יכל להשיג אותי.

ועדיין שלושים ואחד שנים אחרי אתה לא מוכן לומר איפה היית?

"רוב רובו של הזמן הייתי בבית ושהבן שלי הגדול נשאל איפה אבא? הייתי מאחוריו והוא אמר לא יודע".

למה לא לצאת ולומר להם אני לא יכול לתמוך בממשלה שהולכת בקו של שטחים תמורת שלום?

"אני אמנם לא התראיינתי הרבה אבל לא ברחתי מהתקשורת, הסיבה שהסתתרתי שלושה ימים אחרי זה לא בגלל התרגיל, זה בגלל אנשי אגודה שרצו להביא לי זימון לבית הדין הרבני".

יצא לך להתנצל בפני שמעון פרס מאז?

"אחרי כמה שנים טובות אמרתי לו היות ונאמר לי שנגרם לכבודו וזוגתו עוגמת נפש למרות שביקשתי ממנו אנא תבטל את ישיבת הכנסת, אם אני אבוא אני אצביע נגד, הוא אמר שהוא מקבל את ההתנצלות".

בסופו של דבר נאלצת לפרוש מאגודת ישראל

"בוודאי. אני אספר לך סיפור: אצל הרב פנחס מנחם בבית אמרתי לו אני אתייעץ עם האנשים שלי ובשש בבוקר אני אעדכן את הרב בהחלטה, והא אמר לי ממני אין עליך קפידא וכל אמרו לי גם כל מועצת גדולי התורה.

אליעזר מזרחי במליאת הכנסת (צילום: AYALON MAGGI - ארכיון לע"מ)

"הוא שאל אותי גם מה עם המסמך שחתמתי? אמרתי לו היות ואני לא יכול להיות תחת מועצת גדולי התורה ולעשות ההפך מדעתם ולכן אני אפרוש מאגודה כולל המנדט".

כשאתה מסתכל לאחור אתה חושב שהתרגיל המסריח עזר למפלגות החרדיות ולתדמית שלהם?

"אין ספק. הייתה ישיבה בתל אביב עם אנשי אריק שרון ואני אמרתי להם שלדעתי הם צריכים לעשות דברים שהמלגות הדתיות יתמכו בהם כל הזמן, הם לא קיבלו את דעתי אבל זה מה שקורה היום".

כשאתה מסתכל על הפוליטיקה של היום ואת הלחצים המופעלים על בצלאל סמוטריץ' שיסכים לתמוך בממשלה שתישען על מנצור עבאס יש לך דה זה וו למה שקרה לך?

"ברוך השם שאני לא הגעתי לסיטואציה הקשה הזאת. ההערכה שלי שברגע האחרון כולם ישבו ביחד".

אם יתקשרו אליך חברי הכנסת החרדים וישאלו אותך מה לעשות במצב הזה מה תייעץ להם?

"אני לא חושש לזה.. אז לא רצו לדבר איתי אז עכשיו ידברו איתי?".

אתה מגדיר את עצמך חסיד חב"ד, בבחירות האחרונות ראינו את הנהירה של חסידי חב"ד לבצלאל סמוטריץ זה נראה לך טבעי שיצביעו לאדם חובש כיפה סרוגה ולא לנציגי אגודת ישראל

"אני המלצתי להצביע ג או ש"ס".

כשאומרים את השם שלך זה תמיד מגיע עם התרגיל המסריח היית רוצה כינוי אחר?

"כל אחד ואיך שהוא תופס את העניין..".

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
27
הוא משיחיסט או נורמלי?
?13.04.21
.
מאוד חשוב...15.04.21
משיחיסט נורמלי
משיחיסט נורמלי13.04.21
26
מזרחי וורדיגר הם האשמים באסון אוסלו. ככל שהיתה מוקמת ממשלת פרס על הבסיס של שאלות בייקר רבין לא היה מנצח בבחירות והסכמי אוסלו לא היו נחתמים
האשמים באוסלו 13.04.21
אתה יועץ של אללה?
זלמן13.04.21
ללכת נגד השולחן ערוך?! ונגד בורא עולם שקבע על איסור מסירת שטחים עבור פולטיקה לא עולה על הדעת גם לעשות משחקים עם הרבי נשיא הדור אם לא היו מצביעים בעד אוסלו ובעד כל מסירות השטחים 32 שנה ,היינו לנו חיים ללא הרוגים וגאולה שלימה
מנחם13.04.21
25
ברוך השם שעברו הימים שגור ופרוש שלטו באגודה ויחד עם זה בכל הציבור החרדי. כיום ברוך השם ש"ס מובילה בכנסת וברשויות המקומיות, דגל התורה נתנה נוק אאוט של 6/3, גפני שכל היום חי ברוטציות עומד היום במקום הראשון. זה רק מראה לכולם שכאשר יש בריונים בשכונה, לא להוריד את הראש, אלא לקום ולפעול. היום רואים עד כמה
שי13.04.21

הצגת כל התגובות

24
אפשר להבין מה בדיוק היה התרגיל??????????
מירי12.04.21
23
עם על הכבוד חב"ד הצילה אז את אגודה בבחירות ההם היה להם חשש רציני שאפילו לא יעברו את אחוז החסימה והגיעו להישג חסר תקדים כמעט המנדט השישי כך שמצד הכרת הטוב גרידא ומינימום של דרך ארץ היה צריך להתחשב בעמדת חב"ד ובוודאי לא לנסות לכפות על חבדניק ללכת כנגד דעת הרבי(!) והפלא הוא על ההליכה עם פרס תמורת תקציב
למען הסדר הטוב 13.04.21
ליצמן חייב רק לגור זה ברור ופשוט, לא ידוע שהפני מנחם היה מאוכזב מהעסקנים.
א 13.04.21
22
מגיב 18 כזה פתטי לך תלמד על ההסכמים החשאיים והלא חוקיים שעשה פרס כבר ב88 ועוד פרס היה המסוכן והוא סחף וסחב את רבין שהיה הרבה יותר בטחוניסט (לא יעלה על הדעת...) ב92 . האמת שאז לא חלמו על מוראות אוסלו (!) הכל היה נשמע פסטורלי למעט האדמו"ר מחב"ד בעיניו הבדולחות שידע בדיוק מה פרס זומם גם ש"ס שהצטרפה ל
מי שזוכר 13.04.21
באסלו אתה צודק, אבל בהסכמי השלו במצרים.... [אני לומד הרבה חבד אבל כל קבוצה יש לה את הדברים הטובים שלה, ולא אחד שרק הוא צודק....]
א 13.04.21
21
אפשר להסביר מי זה האיש הזה, ומה זה "התרגיל המסריח"????? מוזררר אמל'ה מה הסיפור
מישהו15.04.21
20
התרגיל המסריח קרא רבין למה שעשה שמעון פרס (!) יחד עם עוד כמה מהעסקונה לא למה שעשו מזרחי ווורדיגר
חיים 13.04.21
19
בדיחה אלו שמדברים על חוצפה פשוט בדיחה רשכבה"ג רבן ואוהבן של ישראל כבוד קדושת הרבי מליובאוויטש זכר צדיק וקדוש לברכה זעק כבר שנים לפני על הסכנה במהלכים של שמעון פרס ואתם מצפים מחסיד חב"ד לתמוך בזה ?! תגידו תודה למזרחי שהוא הציל את אגודה מהקלון של אוסלו לדורות!
מורא רבך כמורא שמים 13.04.21
והאדמור מגור לא זעק.. תפסיק להיות תינוק רק הרבי שלי...
א 13.04.21
18
שנתיים אחר כך הוקמה ממשלת הדמים של אוסלו ראינו בעיניים מה מנע רבי אליעזר מזרחי שליט"א למשך שנתיים
יאיר13.04.21
17
וואוו, מרתק
איש מיוחד!!!13.04.21
16
אני זוכר היטב את 'התרגיל המסריח'. היה אפשר לחתוך במספריים את המתח בכפר חב"ד, ובלוד - עיר מגוריו של הרב מזרחי. נדמה לי שלא הודגשה מספיק חזק המסירות של חבד למען אגודה באותה מערכת בחירות, ואת המחיר העצום שחבד שילמה ומשלמת עד עצם היום הזה על כך מבחינה ציבורית, פוליטית ועוד. אין ספק שהרבי ידע לאן הוא נכ
חבדניק13.04.21
אתה לא מזלזל במי שחולק על ענייני שלמות הארץ, הרבי מבעלז והרב עובדיה ורה"י.. [בתקופה שזה היה אקטואלי]
א 13.04.21
15
איזו ענווה של בן אדם. נמנע מרכילות, למרות שבין השיטין רומז על זלזול וגזענות בתוך סיעת אגודת ישראל. מקווה שלמדו את הלקח.
אגודאי13.04.21
14
מה זה אהבת ארץ ישראל. הלוואי וש״ס וסמוטריץ היו מתאחדים. ואפילו גם ג׳. מפלגת שומרי מצוות חזקה.....זה מה שצריכים כאן. היום מי מבין ה״שמאלנים״ יהיה מוכן לעשות כזה תרגיל ולהפיל את חלומותיו של לפיד....
שדרעי ילמד ממנו13.04.21
כל אחד ורבותיו.. חבד זה לא ההשקפות של אגודה החסידית.
א 13.04.21
13
מקוה שאליעזר מזרחי כבר עשה תשובה על מה שפגע והתחצף נגד הצדיקים הקדושים, הישועות משה מויזניץ, הפני מנחם מגור, האדמורי״ם מאלכסנדר, מאדזיץ, הגאון רבי בנימין זילבער ועוד זכר צדיקים לברכה
ללא שם13.04.21
אין לו מחילה עולמית. נקודה.
ניט18.04.21
היכן היו כל אותם הצדיקים במשך השנים שביזו והשפילו את הרב מזרחי תחת חסותם? היכן הם היו כל אותם שנים ששפכו את דמו באגודת ישראל? למען ההגינות צריך להציג את כל התמונה ולא להתחיל מהסוף.
מזרחי13.04.21
לצחוק? על ח"כ הגזמת.. אתה משווה לכבוד צדיקי הדור.
א 13.04.21
12
גיבור אמיתי!
מ12.04.21
11
התרגיל המסריח נקרא כך לא על שם ההתחמקות של אליעזר מזרחי אלא על שם המהלך עצמו שנרקם בין פרס לבין ש"ס ואגודה. פרס היה חתום על ממשלת אחדות עם שמיר והפיל אותו כדי להקים ממשלה צרה עם החרדים. זה היה מה שמסריח כאן, ומזרחי מנע את זה
יש טעות בכתבה.14.04.21
10
מעניין למה אמר להצביע ש״ס הבן שלו חבר מועצה בעיירה בדרום הארץ מטעם ש״ס והבן שלו חושב שהוא יהיה מועמד חב״ד בשס
ללא שם13.04.21
חב"ד לא ייכנסו לפולטיקה 2. כל מפלגה חרדית דתית וקוראת לעצמה כזאת צריכה לשמור על שלושת השלמויות, הוא הושלחן ערוך
לוי13.04.21
9
איזה אדם מיוחד ראיון מרתק!
לאה 12.04.21
8
אני חסיד חבד שהצבעתי לש"ס. עכשיו שאני רואה שהיחיד שאכפת לו משלימות הארץ בנוסף לשלימות התורה והעם, זה בצלאל סמוטריץ' הי"ו.. אני ממש מתחרט שלא הצבעתי עבורו. ג' וש"ס יודעים להבטיח לפני הבחירות בלה בלה. תכל'ס, כשמגיע עת המבחן, הם משתמטים והולכים.. יאמר לזכותו של מאיר פרוש שהוא גם הולך בקו הזה.
מאיר 12.04.21
איפה ראית כעת שש"ס לא שומרת על שלימות הארץ עדיין אין בכלל קואליציה ואתה מבלבל את המוח... מסופק אני אם בכלל הצבעת לש"ס ואתה עושה פה הסתה מגעילה ושאינה נכונה זה מראה שבכלל אתה לא הצבעת לש"ס ואתה הולך מאוד רחוק תחזור לשולחים שלך שיכוונו אותך נכון... טעית בכיוון.
לדבר אמת13.04.21
אדוני הניכבד נכון שצריך להיות ממשלה ימנית ונכון שאסור לשבת עם תומכי טרור וזה האידאולוגיה שלנו אבל צריך לדעת שיש תורה לפני האידאלוגיה ולכן גדולי הדור אמרו שעדיף לשבת עם הערבים ולוותר על האידאולגיה מאשר לשבת עם לפיד וליברמן ולותר על התורה אני אשמח לדעת למי יש הסבר לפי סמוטריץ מה עדיף ימין או תורה
משה12.04.21
סמוטריץ אמר זאת במפורש לפני הבחירות- אם אתה הולך אחרי רבנים בכל דבר- תלך אחריהם ולכן הצבעת למפלגה לא של סמוטריץ. אם אתה לא הולך אז אתה מפעיל שיקול דעת למי כדאי להצביע- אז תפעיל שיקול דעת אם כדאי לשבת בממשלה בתמיכת רעם שהם זרוע של האחים המוסלמים. הדיון צריך להיות רק האם ללכת לפי רבנים בכל דבר או שלא
ד13.04.21
לא הבנתי סמוטריץ לא מחוייב לדעת תורה? או שהוא לא רואה עצמו כדתי... הוא מאכזב אותי שהוא משחק לשמאל עם ראש בקיר...
הצבעתי לסמוטריץ14.04.21
התורה היא שולחן ערוך ולא עסקנים
מנחם13.04.21
בלה בלה בלה, כל אחד מקשקש כל בחירות שהצביע למפלגה כזו והוא מתחרט... מה היה בדיוק עת המבחן? שג' וש"ס התחייבו שילכו עם נתניהו, ובינתיים ט' לא מסכימים לממשלה עם מנסור? ובכלל, חב"ד הולכת לפי הקו של הרבי זצ"ל, ומה שחשוב זה ג' השלמיות, נטו. לא כסף לכויילל, לא ליח"צנות וכדו',וד"ל. חב"ד אף פעם לא תגבש דעה
דבר בשם עצמך13.04.21
אולי בחב"ד יגבשו פעם אחת ולתמיד דעה??
א 13.04.21
אתה מדבר על דעה, כאילו שלמפלגות החרדיות יש דעה בעוד משהו חוץ מכסף לכולללים ולישיבות שבזה הם אלופי ה"הב הב" גיור שיהיה חוק גיור כהלכה הם לא דאגו! שיהיה שמירת הסטטוס קוו בנושא שמירת שבת הם לא דאגו! בעניין מסירת שטחים שזה נוגע בפיקו"נ של מיליוני יהודים - הם מוציאים לעז על התורה שכביכול אין לה דעה בזה -
אעלק דעה13.04.21
דעתו של הרבי מחבד לא הייתה מקובלת על שום אדמור [ק"ו על המרנן...] אגודה זה לא חבד וגם לא שס וגם לא דגל , [אם תרצה אולי בן גביר ,בשבילך..]
א 13.04.21
מלבד כמה פוחזים ובורי הארצות, כולם נזהרו בדבריו הק' של כ"ק מרן האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, וזה ידוע לכולם. אם פעם היו כמה אישים שהתנהגו לפי אינטרסים אישים, כיום אפילו הליטאים (כדוגמת הגר"ח קנייבסקי שיחי', הרב שטיינמן, הרב אדלשטיין, ועוד הרבה) לומדים מתורתו הקדושה.
מה אתה אומר?!13.04.21
אני לומד שיחות של הרבי..., אבל המציאות שדעתו של הרבי לא התקבלו בקהילות אחרות.
א 13.04.21
בתור ליטאי מתון אני יודע על הרבה רבנים ליטאים שנוהגים לפי הרבי מחב"ד זצ"ל! נכון שהיו חילוקי דעות בנושאים שונים כבכל הדורות, אבל מכאן ועד להצהרה כזו...
לא נכון15.04.21
איזה שיחה למשל?.. תפסיק לקשקש.
כל הכבוד15.04.21
יגבשו מפלגה. לא דעה. דעה דווקא יש די מגובשת...
אתה מתכוון שהם 13.04.21
אין להם מספיק קולות למפלגה
א 13.04.21
7
איזו אצילות, הבנ"א לא מוציא מילה רעה על אף אחד, ממש לא מחפש לדבר מה שלא צריך, ממש איזהו מכובד המכבד את הבריות!
רחלי13.04.21
אני לא חבדני"ק אבל אפשר לומר שזה חבדני"ק קלאסי.
אדם שחושב14.04.21
6
אני עדיין זוכר העגמת נפש שעשה לרבינו הישועות משה מויזניץ זי״ע באמצע החג, כדי לבקש מחילה ממנו ולא משמעון פרס
ללא שם13.04.21
במחילה מכבודו, היכן היה הרה"צ מויז'ניץ כשזלזלו באליעזר מזרחי במשך שנים ושפכו את דמו. התייחסו אליו כמו סמרטוט ריצפה. האם את זה ראה הרב הצדיק? האם על זה לא צריך לבקש מחילה מהרב מזרחי. איני מלין על הצדיק חלילה. אני מגיב זאת לכותב שממהר לדרוש בקשת מחילה ממזרחי. כדאי לבדוק היטב האם לא מן הראוי לבקש מחיל
מזרחי13.04.21
י
בדיחה לך תעשה שיעורי בית14.04.21
הוא אמר שביקש סליחה מכל מועצת חכמי התורה
יוסי13.04.21
כי אם הוא לא היה עושה אתזה היה נמחק כל הימנים
נחמי13.04.21
5
עכשיו מבינים למה עדות המזרח כולם החרדים והדתיים לאומיים והמסורתיים צריכים להצביע אך ורק לש"ס זה הבית הטבעי עם הלב החם והאמיתי והרגשי של מסורת בית אבא ואכפתיות לבני התורה והאברכים שלנו ולהגדיל את עטרת יהדות ספרד, ושלא להיות זניחים במקומות אחרים... והמבין יבין.
יהב12.04.21
4
א
גיבור! לא נשכח מה מנעת 14.04.21
3
ט
ללא שם12.04.21
2
כחרדי אני מעדיף את ליברמן ולפיד בממשלה ולא את החרדים ! נ.ב החרדים יקבלו פי 100 משאר ממשלות ימין וכו'
מענדליי13.04.21
שוטה רשע וגס רוח.
טשרנוביץ13.04.21
למה לקלל?? אפוסל, במומו פוסל
זלמנוביץ יששכר14.04.21
אתה חי בדמיון שלפיד לא שונא אותך....
א 13.04.21
1
כל הכבוד לך מזרחי
ספרדי צנוע ושקט12.04.21
אולי גם יעניין אותך
אחד על אחד

ניר ברקת: "זהו יום של חשבון נפש; החרדים יודעים לכבד"

ישי כהן | 04.05.22

הרצח, השכול והרצון באחדות

הגן על בנו בגופו ונרצח | האח בריאיון דומע

ישי כהן | 03.05.22

יורה לכל הכיוונים • צפו

אלי אבידר: הרוטציה לא מעניינת את בנט

ישי כהן | 20.04.22

אחרי ההדחה מגל"צ

"אני לא ביביסט": ברדוגו מדבר בריאיון סוער • צפו

ישי כהן | 19.04.22

הממשלה והרפורמה

הממשלה והרפורמה בסלולר הכשר: שר התקשורת באולפן

ישי כהן | 18.04.22
ש

אין מה לדאוג

השנה יש דרך מהודרת במיוחד להוסיף טעם לפסח >>

כיכר בשיתוף ספרייט | מקודם

מדבר על הכל

ח"כ משה גפני יורה לכל הכיוונים בריאיון חג מיוחד

ישי כהן | 17.04.22

מדבר על הכל • צפו

גנץ בריאיון: צר לי שאין ייצוג חרדי בממשלה

ישי כהן | 16.04.22

ריאיון לוחמני • צפו

הגר"ד לאו: "לא חושש מהדחה, לא פוגע בי"

ישי כהן | 22.01.22

מי הוא חרדי?!

הרב מוטקה בלוי בריאיון סוער במיוחד • צפו

ישי כהן | 06.12.21
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תקציב, חרדים ומדינה

ח"כ משה גפני בראיון לוחמני לישי כהן • צפו

ישי כהן | 02.11.21

צפו

פרויקטור הקורונה מסכם גל רביעי בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.10.21

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית

תם עידן נתניהו? עמית סגל בריאיון מרתק

ישי כהן | 18.10.21

באולפן 'כיכר'

נתניהו, בנט והחרדים? העיתונאי בן כספית בריאיון

ישי כהן | 12.10.21
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

שמונה שנים להסתלקותו

הגעגועים למרן; הרבנית יהודית יוסף בריאיון

ישי כהן | 04.10.21

"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

ישי כהן | 25.09.21

הריאיון המלא

נשיא המדינה בריאיון מיוחד לישי כהן • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ישראל הראשונה נגד השנייה

על ההגמוניה: אבישי בן חיים בריאיון • צפו

ישי כהן | 23.09.21
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

ההחרמה, הגזירות ו'הבוס'

שר החוץ יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן

ישי כהן | 22.09.21

באולפן 'כיכר השבת'

רה"מ לשעבר אהוד ברק בריאיון מיוחד • צפו

ישי כהן | 22.09.21

בני גנץ בריאיון חג

שר הביטחון גנץ מדבר על הכל בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.09.21