כיכר השבת

תשובת רביד נגר לאישה שנפגעה מהתעללות חוללה סערה

תשובה שענה הרב רביד נגד לאישה שעברה בצעירותה אירוע שבו היא הותקפה על ידי גבר זר "התשובה פשוטה, העולם הזה הוא עולם התיקון" גרמה לסערה בכלי התקשורת. "מי שזכה לבוא לכאן ולקבל עונש , זה רק מתוך רחמים גמורים כי העולם הזה הוא עולם קצר וזמני"

79
יוסף פאר | כיכר השבת | כ"א בחשוון | 06.11.12
הרב רביד נגר
הרב רביד נגר (צילום: מתוך רבנים נט)

הרב רביד נגר, מחזיר בתשובה מוכר, מחולל סערה כשהוא מתבטא בצורה שנויה במחלוקת.

בתשובה לאישה שסיפרה בפורום אינטרנטי על אירוע בו התוקפה בנערותה על ידי גבר זר, ענה הרב כי מדובר בעניין של תיקון "העולם הזה הוא עולם של תיקון" אמר הרב.

"אני לא מבינה איך ה' יכול היה לעשות לי כזה דבר. כששאלתי רב באמת גדול ע"כ הוא אמר שזה התיקון שלי. אני כועסת על ה'. איך אפשר להגיד שזה התיקון שלי" שאלה האישה.

הרב נגר, בתשובה ארוכה מאוד, הגיב לשאלתה של האישה, אולם חלקים מתוכה הצליחו לגרום לסערה בכלי התקשורת.

הרב רביד נגר שפתח ב'אני ממש מצטער בשבילך', כתב לאישה: "למה ילד צריך להיוולד עם מום? למה יש תינוקות שנולדים מוגבלים? עיוורים? חרשים? למה? מה ה' אוהב להתעלל בילדים? אני בטוח שלא ! התשובה פשוטה ! העולם הזה הוא עולם התיקון ! עולם שבו אנחנו מתקנים את חטאי העבר , את החטאים שלנו בגלגולים קודמים , מי יודע מה את היית בגלגול הקודם? אולי היינו אלימים? אולי פגענו באנשים אחרים? כל זמן שאין לנו מושג מה היינו בגלגול הקודם , אין לנו שום זכות לשפוט את בורא עולם ! ה' רוצה שנתקן כדי שנזכה לגן עדן לנצח ! במקום שנסבול שנים של צער , ה' נותן לנו זכות לסבול כאן בעולם הזה כמה שנים בודדות וע"י כך הוא מציל אותנו ממאות שנות סבל בעליונים".

"מי שזכה לבוא לכאן ולקבל עונש , זה רק מתוך רחמים גמורים כי העולם הזה הוא עולם קצר וזמני"

"אולי ה' גלגל ברחמיו הרבים שתיפגעי כשאת ממש קטנה ואת לא מבינה, כך הסבל הוא הרבה פחות כואב , תחשבי איך מרגישה אשה שמכים אותה וחובטים בה בבגרותה כשהיא מבינה , תחשבי איזה השפלה זאת יכולה להיות הכאב הרגשי עשוי להיות הרבה יותר כואב מאשר הכאב הפיזי בגיל בוגר יותר , אז במקום לדון את ה' לכף חובה , אולי תנסי לראות גם ברע גם את הטוב , בחינת: "חסד שבגבורה" ואולי יהיה לך כח לומר תודה גם על הצער האיום והנורא שחווית בגיל צעיר"

הרב נגר התנצל על המילים שחוללו סערה, וכתב: "אני ממש מתנצל אם חלילה נפגעת בצורה כזו או אחרת מהדברים שכתבתי , אין לי שום דבר נגדך ואני בטוח שה' יתברך אוהב אותך למרות הכל , אבל זה לא פ'יר שאת לא מנסה להבין למה ואת רק מאשימה"

לסיום התגובה כתב הרב נגר: "יש הרבה אנשים שיקראו את הדברים ואולי יזדעזעו , יכולתי לבחור לא לפרסם את התגובה הנ"ל אבל חשוב לי שנבין שגם אם אנחנו לא ממש מבינים את הנהגת ה' בעולם עלינו לזכור שהכל לטובה , ועל כך נאמר: "כי לא מחשבותיי מחשבותיכם ולא דרכיכם דרכי"

תגובת הרב נגר: התשובה לא הייתה מתאימה לציבור החילוני

בתגובה ארוכה ומפורטת ששלח הרב נגד ל'כיכר השבת' הוא כותב את הדברים הבאים: "גולשים יקרים שלום וברכה , לאחרונה נעשה ניסיון מזעזע לעוות את תגובתי מאתר אורלנוער ורבנים.נט בעניין הנערה שהותקפה. זאת למרות שביקשתי מהעורך לא לפרסם את הכתבה היות ואינה מתאימה לציבור החילוני והיא עשויה להכפיש ולהיות בגדר הוצאת דיבה. ביקשתי שיאפשרו לי לשנות את הקטע ואת הניסוח אך התעלמו מדבריי ולמרות הכל באתר 'וואלה' פורסמה כתבה מגמתית שעוררה סערה ופרובוקציות בכלי התקשורת מתוך בחירה אישית של העורך , שידע בדיוק לאן יובילו הדברים , זאת לאחר ששוחח עמי ארוכות ולמרות הדברים ששמע , בחר להתעלם מהעיקר ולהדגיש את הטפל , תוך שימוש בכוחו התקשורתי ובמעמדו , ןבחר להציג כותרת מזעזעת לכתבה".

"אתר וואלה בחר להציג את הדברים בצורה רדודה ולא מכובדת ופורסמו קטעים מזעזעים שמציגים את הכתבה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. נוצר רושם מוטעה שאני מצדיק את המעשה כפי שמשתמע מתגובות הגולשים , גולשת אחת אפילו אמרה שנראה שאני שמח שזה קרה ח"ו".

"למרות הכל, שוב פניתי במכתב לאתר וואלה וכתבתי בצורה מפורשת שאם הפרסום המגמתי לא יוסר לאלתר אגיש תביעת דיבה ולשון הרע, והם עדיין ממשיכים בסירובם והתגובה מפורסמת באתרם, בקרוב יוגש כתב אישום קשה וחריף נגד מי שבחר לפגוע בכבודי ובשמי הטוב. צר לי שגם באתר 'כיכר השבת' החליטו לפרסם את הכתבה מבלי ליצור עמי קשר , מבלי לחשוש להסתה וללשון הרע , בעקבות הכתבה שפורסמה באתר "כיכר השבת" שנחשב לאחד האתרים המובילים בציבור החרדי , אתרים רבים נוספים שכנראה סומכים על אתר כיכר השבת גם הם הפיצו כתבות מגמתיות ולא ראויות , כל בר דעת שקרא מעט מתגובותיי באתר רבנים.נט ואורלנוער יודע שכל מגמתי היא לסייע לבני הנוער ואני משים ימים כלילות כדי לעזור לעם ישראל ולנערים במצוקה , אף אחד מאיתנו לא מושלם ואני מודה שהתגובה מתאימה יותר לציבור הדתי ולא לציבור החילוני החופשי שלא מבין דבר וחצי דבר בתיקונים , גלגולים ואו במושגים מעולמנו התורני היות ולא למד אותם".

לסיום, מבקש הרב נגר מהגושים להיכנס לאתר האינטרנט שלו "אור לנוער", ולראות את התשובה ככתבה וכלשונה.

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
הרב רביד נגר צדיק ומזכה הרבים שליט"א מה שהוא אמר זה נכון
ללא שם01.02.22
44
התקשורת הכניסה רק קטע אחד
מדבדב08.11.12
43
הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!הרב רביד נגר אוהבים אותך !!
יעקב08.11.12

הצגת כל התגובות

42
רביד - היום אסור לייעץ לאף אחד זה דור חצוף ומרושע
YG08.11.12
41
רק טבעי שקהל חסרי מוח בחר לא רב כלבבו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פייגין אלכסנדר10.09.15
40
יש בעיה אחת, לכל מי שאינו מכיר את הרב, איך אתם יכולים לדבר על אדם אם אינכם מכירים אותו בכלל!!! רק בגלל כתבה אחת שקרית שהתגובה של הרב הייתה אורכה פי כמה יותר ממנה!! אם אתם רוצים לראות את האמת תכנסו לאורלנוער או לרבנים נט ותראו איך הוא מוסר נפש בשביל עם ישראל!! איך הוא עוזר, תומך, דואג, אכפתי, ענו!! א
אביגייל07.11.12
39
מי שלא מכיר את הרב שלא ידבר עליו בכלל !! אין לכם זכות! הוא אדם מקסים שנותן מענה לכל בני הנוער ואשריו שיש אדם כזה בכלל ! במקום להודות לו מוציאים אותו רע השם ישמור! מה נסגר איתכם? לא נשאר יותר מה לעשות ?!!?! והתשובה שענה לבחורה נכונה מאוד. קשה לנו מאוד לקבל כל מה שעובר עלינו. אבל צריך להבין שהכל מעיתו
רותי07.11.12
38
שככה בן אדם מגיב לאישה שנאנסה ואם זה היתה הבת שלו או אישתו ככה הוא היה אומר???????
מרים06.11.12
37
הרב רביד נגר שקראתי את זה רק התחזקתי !!!! תודה רבה לך ! אתה רק מעודד אותנו צדיק אמיתי.
כיעאאי06.11.12
36
סתם נטפלים אליו, הוא צדיק ועושה הכל לשם שמיים בלי מטרות רוח
שלמה כהן07.11.12
35
גם לה חמלה
פ07.11.12
34
יש בעיה אחת, לכל מי שאינו מכיר את הרב, איך אתם יכולים לדבר על אדם אם אינכם מכירים אותו בכלל!!! רק בגלל כתבה אחת שקרית שהתגובה של הרב הייתה אורכה פי כמה יותר ממנה!! אם אתם רוצים לראות את האמת תכנסו לאורלנוער או לרבנים נט ותראו איך הוא מוסר נפש בשביל עם ישראל!! איך הוא עוזר, תומך, דואג, אכפתי, ענו!! א
אביגייל07.11.12
33
הפה!!הוא צדיק,שיעור אחד שלו מחזיק אותך תקופה!!(ובכללי לא כדאי לדבר על רבנים!אתם משחקים באששש!!!)
דניאל9906.11.12
32
הרב רביד נגר צדיק! כן ירבו כמותו בישראל. אמן!!!!!!! קשה למצוא אנשים שכ"כ חשוב להם מעם ישראל.
אנונימית06.11.12
31
בחיים ביום-יום שלי שאני מבואסת ממשהו,וכשקורא משהו.. הרב נגר הוא רב ענק!!
שירושש06.11.12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין על הרב!!..06.11.12
30
אם רק הייתם יודעים מה הרב היקר הזה עשה בשבילי הייתם המומים הוא אדם נפלא באמת
רועי21.02.13
29
אני לא מבינה מה הבעיה פה?! היא שאלה אותו מדוע רב גדול אמר לה שיש קשר בין התיקון שלה לבין זה שהיא נאנסה, וחוץ מי זה שלא פרסמו את כל התשובה שהוא ענה לה איך שהוא מנחם אותה ומצטער בשבילה, אין לי מושג איך אתר כזה של דתיים מאפשר לפרסם כתבה כזאת שעלולה ואף גרמה כבר לחילול ה' ענק...!!! הרב הזה הוא רב מדהים
דנה07.11.12
28
צריך לדעת איך לומר את, עד כמה, ובאיזה פורום. כמו שאמר הקב"ה ליעקב אבינו: ככה עונים את המעוקות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל06.11.12
ומגיב מהמותן לפי דברי ההסתה
שדגש08.11.12
27
איש חסד ברמות מטורפות
משה06.11.12
מחזה שדי יחזה, נופל וגלוי עינים...דרך כוכב מיעקב, זה הרב רביד
דן סגל06.11.12
26
מכירה באופן אישי את המשפחה ואת הרב רביד כולי צמרמורת מאיש צדיק ומשפחה לתפארת העם היהודי רק שבחים יש לספר איש שמזכה את הרבים במסירות נפש (ואישתו הצדקת ) הכי ישרים וטובים שיש אישתו היתה מדריכת כלות שלי ורביד תמיד מלווה את כולם בנחת ושימחה כל מי שמדבר רעה על צדיקים מות יומת (נשלח באמצעות כיכר השבת בס
הילה 07.09.17
25
אהההמ?
שירלי07.11.12
24
אישה שעוברת התעללות מגבר וככה הבן אדם מגיב? ואם זה היתה אישתו או הבת שלו? גם ככה הוא היה אומר?
מרים06.11.12
23
לא הבנתי איך היא נפגעה
אני06.11.12
22
מה זה השטויות האלו!?! הרב רביד הוא צדיק וטוב לב , הוא משקיע את כל זמנו לשם שמיים. אם זה היה באמת חדשות לחרדים ששומרים תורה ומצוות , לא הייתם מדברים לשון הרע ורכילות כך ועוד בשביל כסף!! בגלל לשון הרע נחרב בית המקדש ובגלל עוון זה מתעכב המשיח. לא מספיק שאנשים שונאים חרדים אתם עוד מתגרים בהם ומוסיפים ש
גן עדן25.06.13
21
יש בעיה אחת, לכל מי שאינו מכיר את הרב, איך אתם יכולים לדבר על אדם אם אינכם מכירים אותו בכלל!!! רק בגלל כתבה אחת שקרית שהתגובה של הרב הייתה אורכה פי כמה יותר ממנה!! אם אתם רוצים לראות את האמת תכנסו לאורלנוער או לרבנים נט ותראו איך הוא מוסר נפש בשביל עם ישראל!! איך הוא עוזר, תומך, דואג, אכפתי, ענו!! א
אביגייל07.11.12
20
חותמת לכם! אני תלמידה שלו והוא האדם הכי אמיתי מסור וירא שמיים שיש בדור הזה פשוט לקחו רק חלקים מהתשובה ולא את כל התשובה עצמה ועיוותו את זה לגמרי!! תיכנסו מייד לאתר אורלנוער המדהים שיש שם מלא שאלות שהרב עונה ומתייחס לכל אחד ועונה בפירוט מתוך אהבה והתחשבות.. תכנסו מייד ותראו את התשובה הנפלאה שכתב לה!!
א13.04.18
19
יכול להיות שהוא צודק עם התגובה שלו...אך היא לא בשלה לתגובה כזו...מה שהיא צריכה זה הבנה והבנה ועוד פעם הבנה....רק אחרי שהנפש שלה תחווה הכלה והזדהות היא תיהיה פנויה לחשוב על הפן הרוחני....
פססס07.11.12
18
אם הייתה מקבלת הסבר על הדברים על פי החסידות לא הייתה ניפגעת
שרוליק06.11.12
מה שבטוח לברסלב זה קשור
אביטל07.11.12
17
היא שאלה למה הרב ההוא ענה ככה ולפי זה הוא ענה לה!!! אילו היא הייתה מבקשת עזרה רגשית :"שהרב יעזור לי .. " אז הוא היה עונה לה במילים חמות ומלטפות. יישר כח לרב רביד נגר שפועל ועוזר ביומו ולילו לבני נוער במצוקה!! ב ה ת נ ד ב ו ת !!!!
עליזה06.11.12
16
יוותר ויתבע אותם עד הסוף וידרוש התנצלות רחבה כמו הכתבה שהם פרסמו! הגיע הזמן שמישהו יעמוד על הרגליים וידחה את אותם ארורים ומה טוב מבן לעדת תימן שזכות אבות רבה להם?
מיצי08.11.12
15
חבל שהגעתם לכזו רמה אם תדעו כמה הוא מזכה את הרבים וכמה הוא עוזר לעם ישראל שירבו כמותו בישראל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי07.11.12
14
פה ? מצד שני היה צריך לנחם אותה -אולי הוא עשה את זה והכתבה מסתירה את זה ?
יואל06.11.12
13
זהו המכתב תודה ששלחתי לרב רביד תראו איך הוא תמך בי ומי הוא: לכבוד הרב רביד היקר שיכתבו מה שהם רוצים , אני יודעת בדיוק מי זה הרב רביד נגר , כשפניתי אלייך לראשונה המצב הנפשי שלי היה לא טוב עד כדי כך שלא רציתי לחיות יותר מאסתי בחיים ולא היה לי למי לפנות כי היו מתייחסים אליי בתור משוגעת.. פניתי אלייך
פרטי08.11.12
12
תלוי לאיזו תשובה היא ציפתה? חוץ מיזה למה לא מפרסמים את השאלה שלה?? זה מאוד משמעותי איך היא הציגה אותה!
מירב06.11.12
11
אבל למה צריכה לעשות תשובה? בתורה כתוב על כגון זה: כי כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה. דהיינו שהיא נקיה מכל וכל, רק שסבלה מאד על לא עול בכפה, ויותר כדאי להגיד לה להתרעם על האיש שעשה לה ככה ולא על הבורא עולם
מוטי06.11.12
10
אלא גבר רע ומרושע, שה' נתן לו בחירה חופשית והוא בחר בגרוע מכל, לתקוף נערה, התורה השוותה זאת לרצח. ה' לא עשה את השואה ואת כל הרוע האנושי. ה' ברא רוע כדי שאנשים יבחרו בטוב מרצונם החופשי. זו התשובה האמונית המתבססת על התורה ועל חופש הבחירה בו אנו מאמינים. כמובן שהכל בהשגחה פרטית ואם קרה לה אז צריך לחזק
שפויה10.02.13
9
הרב הכי גבר שאני מכיר מחזק בני נוער ויועץ להם בכל מיני עניינים בעזרת ה' שהאתר הזה ייפול והבעלים שלו יסבול ויצטער על כל רגע שפירסם את סילוף הדברים הזה!!!!!
אורי06.11.12
8
אין דבר כזה להיפגע כילדה קטנה ולא לזכור או לא להבין. הגוף זוכר. לעולמים. אישה מבוגרת ש"מבינה" יכולה להתרפא הרבה יותר בקלות. לצד כל דבריו הקשים מבחינה השקפתית, הוא פשוט כותב דברים לא נכונים ולא מדוייקים.רק אל תקראו לאיש כזה רב.
נעמי06.11.12
7
לא רוצה לזלזל באדם שכנראה יש לו ידע נרחב ממני בתורה. אבל לצערינו הוא לא הרב היחיד בז'אנר המסויים הזה שמתיימר להסביר את החשבונות שמיים. חלק מתפקיד של "רב" זה גם לגלות רגישות. וכמו שזה נשמע, הרב רביד נגר לא מצטיין בזה במיוחד, תוך כדי שהוא רומס את האשה שבין כה פגועה. העיקר להיות צמוד לתורה וכו'.... היי
נתנייתי06.11.12
של הרב וכולן מלאות רגישות ואהבת הזולת. במקום להתייחס לכתיבה מגמתית כנס וקרא את השאלה. אני אומר את זה בתור בן תורה, הרב הוא תלמיד חכם וצנוע שגם יודע להגיד "לא יודע" כשצריך!
גכש08.11.12
6
דברתי עם המנהלים של אתר וואלה ואמרו לי שהם הולכים לתבועה את האתר כיכר השבת בגגל שהם העתיקו את התוכן עם הרב רביד לכאן, ולכן אני מברך שבבית המשפט יגידו לכם לשלם הרבה... שתרגישו תיקון טובבבבב...
חרביל08.11.12
5
אתם לא מבינים איזה מלךך הרב הזה אם היה לכם מושג כמה הוא מחזקקקק, אני אישית התחזקתי ממנו, אתם לא מביניםםם אין על הרב הזה, בחורים אוהבים שמדברים איתם פתוח ולעניין
יהודי פשוט06.11.12
4
המטרה בחיים~ זה לעשות להקב"ה דירה פה למטה! בעולם הזה! ולא לחזור אליו למעלה! המטרה זה בית המקדש! לא בשמים היא! ולא מעבר לים! פה בארץ הקודש!
חוסיד של הקב"ה!06.11.12
נתחיל מההתחלה: למד את המושגים הבאים עוה"ז= פרוזדור עוה"ב= טרקלין בשבוע הבא נמשיך
C07.11.12
לשיטתך ???אין שכר ועונש ? אין ניסיונות,צער ויסורים בעולם ? אין הזדככות רוחנית שאנשים עוברים ? מה דין שמיטה להר סיני ,ומה לאורי מלמיליאן ולמשה סיני ?
אשתורי הפרחי06.11.12
3
הסיבה האמיתית למה שעברת זה שהקב"ה אוהב אותך, - יש להקב"ה כל מיני דרכים הנשגבים מבינתינו באיזה דרך הוא מוביל את היהודי/ה לטוב המושלם, אבל השורה הראשונה והאחרונה זה "אהבה".
אוהב ישראל07.11.12
2
גם אם זה נכון בעיקרון זה לא מתאים לומר את זה לאדם שעבר תקיפה. רב צריך לגלות רגישות והבנה לדברים כאלה ולנהוג בהתאם, מי שלא מבין את זה לפחות שלא יחזיק מיקרופון ביד!
Anonymous06.11.12
מגיב? תעשה טובה שתוק ותקנה קצת שכל
מיגש08.11.12
אבל אתה לא מבין שברגע שתהיה לה ההבנה שהרב מנסה להעביר לה היא תרגיש הרבה יותר שמחה? כשאדם יודע שכל מאורעותיו הם לטובתו- זאת הבחינה היא מעין עולם הבא. הרב עושה איתה חסד חסד חסד
Chassidish07.11.12
1
גם אם למישהו זה לא נראה כך, "כי לא מחשבותי מחשבותיכם" ואחרי מאה ועשרים שנה הכל יהיה גלוי ואגב במקום לחפש בהשקפת תורה פגמים תלכו ותחפשו וגם תתקנו את הפגמים של העולם החילוני שבגללם היא בכלל הגיעה למצב שהיא צריכה לכתוב על עניין כזה
6606.11.12
רק שאתם דואגים לטאטא מתחת לשטיח.
סימה06.11.12
זה קורה גם בציבור החרדי אולי אפילו יותר,פשוט מסתירים יותר.
דייויד06.11.12
לשולחן אני יודע שיש דברים כאלה אבל בכל זאת ! סתכל מה הגבתי ל"אחת"
6606.11.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 12:36

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד נרחב

עם רבנים וראשי ישיבות | מעמד הקבלת פני רבו אצל הינוקא

חנני ברייטקופף | 30.04.24