כיכר השבת

לא עוצר באדום

הרב אמנון: ש"ס יסיעו את הגר"ע בשבת כדי להצליח

אין גבול: הרב אמנון יצחק תוקף את מקורבי הרב עובדיה יוסף, ורומז כי האירוע המוחי שעבר הגר"ע יוסף מבויים. לדבריו, אנשי ש"ס מסוגלים לחלל את השבת בכדי להצליח בבחירות. לדבריו: "שלושה עיתונים חרדים, לא התפתו ולא כתבו בכלל, כי הם חושבים שזה היה מבויים בשביל להצליח במפלגה" (חרדים)

253
קובי רוזן | כיכר השבת | ב' בשבט | 13.01.13
הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחק (צילום: חדשות 24)

ר' אמנון יצחק ממשיך במתקפה חסרת תקדים נגד תנועת ש"ס המונהגת על ידי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף.

כמו בשיעוריו הקודמים טען הרב יצחק כי הוא אינו נגד מרן הרב עובדיה יוסף אולם במתקפה נגד תנועת ש"ס.

הרב יצחק התייחס לטענות שהופנו בסוף השבוע (מוצ"ש) על ידי מקורבי הרב עובדיה יוסף, לפיהם מרן הגר"ע יוסף לקח באופן אישי וקשה את האמירות של הרב יצחק נגדו.

הרב אמנון יצחק אמר במהלך הרצאה שנשא: "אמנם שלושה עיתונים חרדים, לא התפתו ולא כתבו בכלל, כי הם חושבים שזה (הארוע מוחי שמרן הגר"ע יוסף עבר ק.ר) גם היה מבויים".

"הם (בני ביתו המסורים של הגר"ע יוסף ואנשי ש"ס ק.ר) מסוגלים גם להסיע את הרב בשבת בשביל להצליח במפלגה" אמר הרב אמנון יצחק.

ר' אמנון ניסה להוכיח את הטענה שאנשי ש"ס מסוגלים לחלל, חס ושלום, את השבת ואמר: "מאיפה אני יודע?, היינו בנהריה בשבת, אז יודעים שם שסגן ראש העיר הוא איש ש"ס, היה אוטובוס בחנייה בשבת על 'אדום לבן', אתם יודעים על 'אדום לבן' בשבת אין פיקוח עירוני, מגיע פקח עירייה שלא עובד בשבת, במיוחד מהבית, יהודי, על קטנוע עושה דו"ח לאוטובוס שיש עליו שלט 'כח להשפיע', שאר המכוניות שחנו באדום לבן לא עושה להם, מפלגה דתית? להחזיר עטרה ליושנה?".

הרב הפנה את הדברים הקשים נגד תנועת ש"ס.

כזכור, לפני כשבוע התפרסם מכתבו של הרב אברהם שלמה לייבוביץ, לפיהם הגראי"ל שטיינמן הורה לרב יצחק שלא לתקוף את ש"ס.

הרב ליבוביץ כתב במכתבו: "נכנסתי למרן ראש הישיבה שליט"א וסיפרתי על חילול השם הנורא שיכול לצאת ואף על פי שמרן שליט"א אינו מתערב בבחירות כאמור לעיל בקשני לומר לך (לר' אמנון יצחק) לא לדבר נגד ש"ס ולא נגד הרבנים ח"ו אלא "תתמקד במצע מפלגתך" ובסוף בקשני תעשה שלום".

מקורב לגר"ע יוסף: דברי הרב אמנון שברו אותו

הדברים שגרמו לתגובתו החריפה של הרב יצחק ודבריו הקשים נגד תנועת ש"ס הם דבריו של אחר מבני ביתו של הגר"ע יוסף ל'כיכר השבת' לפיהם דברי הרב אמנון יצחק פגעו בגר"ע יוסף.

כזכור, אמש אמר מקורב לבית מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף: "בליל שבת שהה בבית בסעודה ראשונה שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, יש כאלו שחושבים שהרב לא מעודכן בכל פרט שקורה בנושאים הציבוריים, בני ביתו של הרב שמוסרים עצמם ימים ולילות למען מרן ובריאותו לא רצו לספר לו את כל מה שקורה עם הרב אמנון יצחק, אבל בשבוע האחרון הרב התחיל לשאול והרב שמע מאלו שנפגשו איתו את כל מה שהרב יצחק אמר עליו".

"אתמול הרב שוב התעדכן בכל מה שקורה עם הרב אמנון יצחק, הרב שמע את מה שהרב יצחק אמר, שכביכול מרן מאור ישראל לא מצוי בכל הפרטים, ושהרב עובדיה כאילו מדבר איתו דרך הלווין ולא נותנים לו לפגוש אותו, הרב אמר "איך אומרים כאלו דברים, אני בעצמי אמרתי שאני לא רוצה לפגוש אותו".

"היה ניכר שהרב לקח את זה מאוד מאוד ללב ואין ספק שזה מה ששבר את גב הגמל, וקרה מה שקרה לצערנו"

"כשהרב שמע את כל זה, הרב כינס את כל בני המשפחה וסיפר סיפור על רבי עקיבא איגר, שבתקופתו בני העיר של רבי עקיבא איגר אמרו שאי אפשר לסמוך על איזה פסק הלכה שלו, מכיוון שהוא כבר זקן והבן שלו רבי שלמה איגר 'מסובב אותו' ואומר לו מה לעשות, ואז רבי עקיבא איגר לקח את הדברים מאוד קשה, פתח את ההיכל ובכה, ואמר רבונו של עולם על תורתי אני מוחל אבל אתה על תורתך אל תמחל, ובסוף היה שאותם אנשים נענשו בצורה מאוד קשה וחמורה, זה הסיפור שהרב סיפר".

"מייד אחרי זה הרב אמר לנו 'אני לא רוצה לספר את הסיפור הזה ברבים, כדי שאנשים לא יחשבו שאני משווה את עצמי לרבי עקיבא איגר', אנחנו ששמענו את הדברים הבנו מה הרמז שהרב העביר לנו, ולמה הוא הדגיש את המשפט 'על תורתי אני מוחל אבל הקב"ה לא מוחל על תורתו" אמר המקורב למרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף.

כזכור, אמש מסר מנהל בית החולים 'הדסה עין כרם' שם מאושפז משעות הבוקר מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף הודעה לכלי התקשורת, והודיע על מצבו הבריאותי של הגר"ע יוסף לאחר האירוע המוחי שעבר.

"בשעות הבוקר (שבת) הגיע אלינו הרב עובדיה יוסף לאחר שחש בחולשה, בדיקות מקיפות שנערכו לרב העלו כי קרוב לוודאי הרב עבר ארוע מוחי קל מאוד".
תוכן שאסור לפספס
253 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
100
כולם עסוקים במי אשם ומי אמר ואיך הוא העיז וכו. אבל השם בוכה על חילול שמו בין הבריות ועל זה שבניו רבים זה עם זה ועל התורה שיורד כבודה. ואין לנו על מי להשען טלה על אבינו שבשמיים. והאמת תהיה נאדרת. נעשת עדרים עדרים ..
משה22.01.13
99
אני מפתיח שש׳׳ס מנצחת
בנצי החתיך!!15.01.13
98
שס תדאג לחלשים ? הצחקתם את באי ההילולה לבבא סלי בנתיבות. דרעי וישי מרוחקים והרב אמסלם בלב ההמונים. קבלו דיווח מההילולה: פרחחי שס פיזרו פתקו הצבעה ותמנות של מרן עובדיה ברצפה לאורך מסלול הדוכנים עד הציון . העוברים ושבים דרכו על תמונות הרב באין מפריע. תמונות דרעי "הוא חזר" נפרסו ונדרכו . ישי ודרעי הסתפ
עקיבא14.01.13

הצגת כל התגובות

97
עמוד פז מעניין מפלגתו של הרב יצחק פז
חיים14.01.13
96
בכל נפשנו, נלך עימו בכל מצב , האיש עם האמת שמוכן לומר את האמת שלו מעל כל במה ללא כחל ושרק. בוחרים רק בך רבנו. רפואה שלמה למר"ן עובדיה. אמן!!
orna161221.01.13
95
תתבייש לך בן נעוות המרדות.
דובר15.01.13
94
למה הוא לא מוטרד מנושא הגיוס? הוא בטוח שכולם מטומטמים ולכן יקבלו פטור.
כול14.01.13
93
כל מי שנגע בארץ ישראל וגרם לאלפי יהודים למות סופו שייפול רק אגודה לא חתמה רק ג
חרד 14.01.13
אם היית איש אמת היית מעניין בויקפידיה ושם כתוב מפורש ששס נמנעו באוסלו א' והתנגדו לאוסלו ב' ואף פרשו מהממשלה.
אייל שקד15.01.13
92
גמרא
חיים14.01.13
זה עושה בזדון!
אברהם15.01.13
91
אני מקווה שמשלמים לכם טוב...... אחרת זה לא היה משתלם....
לאה כהן14.01.13
נגד
mister bel14.01.13
90
שהשם יחזיר את כל עמו בתשובה... לכל המגיבים פה, כל יום אתם מתפללים שיבנה בית המקדש והקב"ה יחזיר שכינתו לציון... עם כל הלכלוך פה הוא מתרחק אלף מונים!!! האמת היא שהמנהיג האמיתי נמצא רחוק רחוק מכל הבחירות האלה...
NESTOL15.01.13
89
לא תשא שמע שוא אל תשת ידך עם רשע להית עד חמס הרב אמנון יצחק צדיק גמוק גמור
הרב אמנון צדיק15.01.13
88
כל הכבוד, מילים כדורבנות!!!
אבי אמסלם14.01.13
87
תגיד מה יהיה הסוף{אמנון יצחק} עד מתיי תגרום חילול השם האאאא מה יהיה הסוף איתך נבל ברשות התורה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ
יוסי 12314.01.13
86
לראות את ההרצאה מאתמול ולהבין יותר
mister bel14.01.13
85
הרב אמנון יצחק לא אמר שהעיתונים חשבו גם שהמקרה מבויים אלא אמר שהם חשבו שזה היה מבויים הוא לא אמר גם!!! מה שאומר שלא אמר שהמקרה היה מבויים אז אל תכניסו לרב דברים לפה!!! כי בסך הכול הציג את מה שאומרים
קרן מאירוב20.01.13
אפשר להבין מה בן אדם אומר גם בין השורות. זה שאלו שמגיעים להרצאות שלו הם אנשים שאין להם שום שייכות לעולם התורה זה לא אומר שהוא יכול להתבטאות במה שבא לו. גם אם אתה לא מבין זאת.....
ישיבשער08.03.13
חוץ מזה איך הוא סיים ו"אם בסוף יתברר שזה היה מבויים אני לא אתפלא" זאת אומרת שזה דבר "סביר" "אפשרי" ו"לא פלא" שגדול הדור יחלל שבת בגלל עסקני ש"ס!!!!!!! אל תיהיהו תמימים אדם הזה הוא חצוף
אברהם21.01.13
84
הרב עובדיה עבד על המידות מספיק שלא יעלב ממה שסופר לו שהרב אמנון אמר עליו
מנחם אופן06.03.13
83
יכול להיות שדבריו הוצאו מהקשרם? לא מפתיע
אבגד14.01.13
ההרצאה מאתמול וכל מה שהרב אמנון מגיב לשס זה התגוננות על הלכלוך והאשמות שממצאים נגדו
שסניק גאה14.01.13
82
נראה לי פרצו לאתר או משהו??? התגובות כולם נגד הרב אמנון יצחק אבל יש יותר מגיבים לתגובות של אהבתי או לא (שהם עד הרב אמנון יצחק) די מוזר ........:/ בהצלחה אני התייאשתי כבר מכל הבחירות האלה...!!! נראה לי בנימין נתניהו וזהו !!
איצקוביץ14.01.13
איצקוביץ יקרה, אם את רוצה לבחור במפלגה אמיתי, נכונה, עם נשמה, ביחרי רק בש"ס זה לא רק מאמר, מרן רבינן עובדיה אמר להצביע ש"ס אז מצביעים רק ש"ס!! רק ש"ס הדרך המובילה,! בהצלחה,:גריס{ אשמח אם תחזירי תשובה}
גריס14.01.13
81
מנתח ליום אחד / משה ר. שערי בית החולים נפתחו בעוצמה, מיטה עם חולה במצב אנוש שזה עתה ספג פגיעה קשה בראשו דהרה פנימה עם חיילי מד"א לחוצים. אל חדר הניתוח הקריר נתכנסו דרוכים הצוות הבכיר של בית החולים. ראש הצוות פרופ' וולפסון מכין את צוותו למתרחש בדקות הקרובות בחדר, עוצמה של שקט שנתנה לשמוע את נשימותיה
אריאל28.01.13
80
הרי מדינת הלכה לא תהיה וטוב שכך, לכל אחד בחירה חופשית
אני21.01.13
79
מה יהיה איתך הא {אמנון יצחק} דיי לחילול השם
יוסי 12314.01.13
78
אמנון חולה במחלה פסיכופתית קשה. הוא חייב לקבל את הטיפול הנכון. אם לא יקבל את הטיפול בזמן, הוא עלול להזיק לבני משפחתו.
מסיר המסכות14.01.13
קוראים: שיגעון גדלות - או בלועזית: מגלומניה - ואיך שלא ננסח את זה - הוא נהיה ממש אגוצנטרי וגאוותן בזמן האחרון - פעם הוא היה אחר לגמרי - אבל לאחרונה זה עלה לו לראש - ואתה יודע למה אני מתכוונת.
אוראור28.06.17
77
האימה האיבה קולות המלחמה ושנאת אחים שבכל יום גוברת עורי עור מולדת אהובה כי אנחנו עייפים מאד זקוקים למנוחה ותני לי את הכוח לאהוב אותך מין פינה קטנה לשכוח איך לפעמים קשה לסלוח לך
נגה11.02.13
76
ברב הגאון והצדיק הרב אמנון יצחק שהשם ישמרהו. שימשיך לזכות הרבים כמו בעבר. מי שלא שומע לגדול הדור הרי הוא מומר לדבר אחד שכתוב מפורש בתורה. "ועשית ככל אשר יורוך" וגם "לא תסור" וכו' ועוד במצוה כזאת בשוטה וקלה. בס"ה לשים פתק קטנטן בקלפי. וזה בכלל לא ניסיון כמו שהורו הרבנים על לא להחזיק אייפון ואינטרנט.
אייל שקד15.01.13
והרב שלי הוא לא הרב עובדיה,אז אני יצביע למי שהרב שלי אמר לי להצביע,ואצביע הכח להשפיע.
מובן15.01.13
כי מרן שליט"א הוא גדול הדור
אבי26.01.13
איבד כל זכות לכבוד
אברהם15.01.13
75
מה עובר עליו הוא פשוט השתגע עפר לפומה צריך לפנות לכל האתרים היהודיים שיורידו את הכינוי הרב לאמנון יצחק מאיפה הוא מביא את כל השטויות האלה??? הרב שטיינימן אמר הבוקר לא להתייחס לאמנון אבל זה פשוט בלתי נסבל!!
אשכנזי14.01.13
איני יכל לעמוד מנגד ולא להגיב על מכתבך ,וניקר בעיניי שאתה שלוחה של מפלגת ש''ס ומחויב אני להגיב ולקיים את מצוות לא תעמוד על דם רעך ברצוני להדגיש שאני לא מצביע בשום מפלגה , מסיבה פשוטה , אין לי אזרחות ישראלית לפי הנתונים שהציג הרב אמנון ,הוא מעולם לא ביקש את תמיכתו של הרב שטיימן, אלה שאל שאלה, והר
איציקאיציק15.01.13
74
הדג אמנון אכן הקדיח...
מאור14.01.13
73
כמה צדק מרן שליט"א שכתב עליו "הקדיח תבשילו", עכשיו רואים במוחשיות כמה זה לא זיוף, כמה זה אמיתי. מי שאין לו הכנעה לגדול הדור יכול להגיע למצבים כאלה ה' ישמור.
AVIRISKIN9920.01.13
72
חכמים מרבים שלום,אם לא..הם לא חכמים אולי פיקחים..
חכמים מרבים שלו15.01.13
71
חחחחח זה כזה נואשות.. הם חושבים שאם יכתבו הרבה 'כח להשפיע' אז יצביעו להם? לפחות שיביאו עובדות, מעשים, משהו לעבוד איתו חח השם ירחם...
אסי14.01.13
70
הרב אמנון יצחק הצדיק רואים שדברייך אמת לפי כל המתנגדים שלך עלה והצלח רק כח להשפיע
מירי14.01.13
69
נבחר ש"ס.... גם אם תעשו אלפי מינוסים!!!!!!!!!!!!!!! כ פסק מרן....וכך נעשה!!!!!!!!!!!!!! אנשי הרב אמנון רפואה שלימה!!!!!!!!!!!!!! תהיו בטוחים שהרב עובדיה מזכה הרבים יותר גדול.... היינו עם ש"ס, נישאר בש"ס, ונמשיך להגדיל את הבוחרים בש"ס!!!
לאה כהן14.01.13
68
חצוף מי אתה שתדבר על הרב עובדיה מי אתה???? אתה לא מגיע לצפורניים שלו אתה 0 בישבילו אתה מגעיל אותי זה היתחיל מהזמרים ועכשיו זה הפך לדברים יותר מגעילים את העונש שלך אתה עוד תקבל עם לא פה אז למעלה תיתבייש לךךךךךךך אתה בושה לעם ישראל!!!
c.kff14.01.13
67
מגיע לש"ס.. על מה שעשו לו. חבורת אסירים נמלטים...
nate14.01.13
לך לישון ומהר
חמי14.01.13
66
הוא גם הוריד שלטים של כח להשפיע בשבת!
תמיר14.01.13
65
מרן עובדיה יוסף שליט"א גדול הדור הספרדי, הרה"ג אמנון יצחק שליט"א גדול מזכה הרבים.. עד כאן הכל ברור???? מי אנחנו? שנדבר על גדולים????? ביניהם שידברו ככל שירצו ואיך שירצו ואנו לא זכאים לפרשם!!!!!!!!!!!!!!!!!! שימו לב!!! כבר ראינו שאת איך באתרים ובתקשורת שומעים את מרן עובדיה בשיעוריו, ומשתמשים
מאיר14.01.13
64
מדוע אתם לא מעלים מיד את תגובותי?
בבח14.01.13
63
הרב ניר בן ארצי: הקדוש-ברוך-הוא מבטיח ואומר: כל המפלגות והמתמודדים לכנסת, שלא ילבינו פנים ברבים - מפלגתם תעלה ותצליח. מתמודד או מפלגה שילבינו פני מפלגה אחרת בממשלה - מפלגתם תרד ותתפרק. כל מי שמלבין פנים, מלשין ופוגע - מפלגתו תיפול ותתפרק לרסיסים!
עדן14.01.13
תקשיב חמוד אתה נישמע לי בחור מאד צעיר ותמים.הקדוש ברוך הוא לא מיתערב בפוליטיקה זה אחד. 2 מפלגת הליכוד 50 שנה מלבינה פנים ועדיין היא לא היתפרקה אז לך תלמד תורה במקום לדבר שטויות
אביב14.01.13
62
היזהרו מהסקת מסקנות, החושד בכשרים לוקה, הרב אמנון לא נגד הרב עובדיה. אל תעשו שינאת חינם, היזהרו מערב רב.
יהודי שפוי14.01.13
61
בעזרת ה' יתברך.
איש14.01.13
60
שה' ישלח רפואה שלימה למרן!! ורק בשביל להוכיח את האמת שיעביר את החולי של מר"ן למלעיגים עליו..
יוסי שבתאי14.01.13
59
ורפו"ש גם לאמנון יצחק
klozone13.01.13
להגיד עליה אמן !
מאור בטאשוילי14.01.13
58
עד היום הייתי מעריץ שלך! הגם שמעולם לא התכוונתי להצביע לך, אבל מיום ליום שרואים כולם שדעתך נטרפה עליך לגמרי הרי שאני בז לך ולדרכך וגלוי וידוע שהכל עשית רק לכבודך. מיום שלישי הבא חפש לך עבודה אחרת אולי מכירת ג'חנונים...
צדוק התימני14.01.13
57
אסור לקלל תלמיד חכם. כל אחד יצביע מה שהוא רוצה.
אבישי אברהם14.01.13
הנכונה שהיא רק שששששששששש"ססססססססססססס
גריס14.01.13
56
אכפת "מרגשותיו" של בורא עולם, לאף אחד לא אכפת מחילול השם שקורה כאן, מה אנחנו ילדים קטנים, למה אי אפשר לקיים בחירות ללא לשון הרע, ללא מריבות, כל אחד יודע מה כל אחד שווה, לא צריך לרמוס מישהו ולהוציא עליו דיבה ולכלוך ולנסות להצליח על חשבון כבודו של בורא עולם. אני מפחדת שכך העם שלי מתנהג!!!! חשבון נפש ל
טליטל14.01.13
55
חבר הכנסת ניסים זאב אמר הערב מוצ"ש כי "לפי מה שראיתי, מצבו של הרב בסדר גמור, והוא חזר לאיתנו. כבר מיום חמישי הוא סבל מדלקת ריאות והשתעל, אבל אני מבין שהוא בסדר גמור". לדברי זאב, למתח הפוליטי דווקא אין כל השפעה על הרב. "הרב שקוע בלימוד תורה, בפסקים ובכתבי העט. גם כשהוא מתייחס לנושאים הפוליטיים, זה לכ
סדרי14.01.13
54
אמנון חולה במחלה פסיכופתית קשה. הוא חייב לקבל את הטיפול הנכון. אם לא יקבל את הטיפול בזמן, הוא עלול להזיק לבני משפחתו.
מסיר המסכות14.01.13
53
אבל הכנסים שלו לצערנו מלאים והוא עוד יביא כמה מנדטים
נחש משקפיים13.01.13
אולם של 1500 מגעים בקושי 120 זה מלא????
יוס14.01.13
52
שהם קוראים בכתבה ההזויה הזו. אתם ממש צדיקים גמורים. אני אתמול במקרה ראיתי את ההרצאה והכל אמת. חבל, פעם הצבעתי ש"ס עכשיו לעולם לא.
A14.01.13
אני גם ראיתי את זה אתמול, והוא טיפש או רשע או שניהם, וכי אין איסור על הנוסע עצמו, ואז ח"ו הרב חילל שבת בשביל להפיל על א"י. שוטה רשע וגס רוח
אברהם14.01.13
51
יש הרבה סיבות למה להצביע לר' אמנון יצחק אבל אני לא מצביע גם לו. כנסו לפרופיל שלי.
ספרדי שלא בוחר באף מפלגה14.01.13
בס"ד 1] מרן הרב עובדיה יוסף שלי"טא אמר לבחור ש"ס בפיו 2} צריך לציית את מרן- אסור להתחמק 3} מרן אמר ש"ס אז ש"ס! 4} תבדקו תיראו המפלגה הכיאמיתית, הכי נכונה, הכי ... 5} שזה בראשות מרן !!!! אז שיהיה בהצלחה רבה רק ש"ס זיכרו! גריס
גריס14.01.13
גם אם תחזור לכתוב עוד מילון פעם את האותיות מ' ר' ן', המציאות לא תשתנה אלא אם כן ש"ס תשנה עצמה שיוני אמיתי למען המצביעים
ספרדי שלא בוחר באף מפלגה15.01.13
ולא יעזור כמה יעשו לנו מינוס.... חחחחחחחחחחחחחח על לחיצות העכבר.... נגיד והוא יעלה-(בעז"ה לא) אתם תתאכזבו עוד חצי שנה שתראו שהכל היה כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא קיים כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאה כהן14.01.13
50
שקלתי אם להצביע לרב אמנון בגלל שיש לי הכרת הטוב גדולה אליו. אבל אני לא מוכן להיות שותף לשגעון הזה. הרב אמנון הגזים לגמרי. משהו קרה לו. בעז"ה אצביע כפי הוראת מרן. והקב"ה ילמד תועים בינה.
דוד14.01.13
49
אמר שלא יתמוך בבחירות-ותמך יצא נגד האייפון-ויש לו אייפון, יצא נגד אינטרנט-ויש לו אינטרנט, יצא נגד התשקורת-והוא תומך בה,והוא מתראיין לתשקורת... יצא נגד הטלוויזיה-והוא מופיע בטמבלוויזיה,, אמר לחם בשקל-והיתגלה שזה שקר יצא נגד הזמרים-ולא מתייחסים אליו אמר שהרב שטיינמן תומך בו-והרב אומר שאין לו כל
יוסי13.01.13
48
עכשיו גם הרב שטיינמן לא טוב? אם הגעת למצב שאתה מצהיר כי אף רב בעולם לא יוכל לעצור אותך, מצבך קשה אחשלי... וכדאי שתתעורר מהסרט שאתה חי בו.
סטלא דקדושא13.01.13
47
אתה בעצמך מר אמנון עושה חילול השם תיתביש לך וכל מי שמצביע לו אתם הולכים כצאן לטווח !! למה לצער את התורה ואת השכינה?? מי הוא שידבר על מרן ויגדף אותו! לא יתפלא עם גם לא יקרה משהו.. רשעים מי שיוצא נגד תלמדי חכמים עם דגש על תלמידי חכמים ונגד מרן גאון ישראל המחזיר בתשובה העיקרי רבנו עובדיה יוסף שליט"א .
עידו 13.01.13
46
אין בושה!!!!!אולי זו ההגדרה הנכונה.. הוא לא אמר שאסור ללכלך???? אז למה הוא מוציא שם רע על בני ביתו של מרן שחלילה יחללו שבת בשביל לביים??????????? מה נסגר???????????????????? בכבוד, מי שמכבד יכובד.... ומי שלא....ק"ו מי שרודף אחרי הכבוד.... וטופס את ש"ס על כל דבר... את
לאה כהן14.01.13
45
אז תרגעו ודברו ובכבוד לגדול הדור הרב אמנון!
mister bel14.01.13
44
מי שפניו לשלום לאמת ולצדק לא מתנהג כאחד ה****. מסלי ישרים לא יזיק לו.
הכח המכריע14.01.13
43
הוא רואה שכולם יצאו נגדו ולא בוחל בשום אמצעים כדי להצדיק את עצמו.
צחיאל14.01.13
בעצם יצאו נגדו?!
חיים23.01.13
42
אנשים תזהרו בביזוי גדולי הדור ולשון הרע .זה תרגיל של גדולי הדור ביחצנות .בשביל לתת כח לתורה ולבטל את גזרת הגיוס לפי שמועות מצד ראשון שס וכח להשפיע הולכות לחבור יחד לאחר הבחירות כמו שנאמר בתחבולות תעשה לך מלחמה ( מלחמת של תורה )
מקורב14.01.13
41
כרגע נגזר על מרן להשיב נשמתו אם לא תעשו תשובה ביממה הקרובה , אתם חושבים שאני צוחק כנראה שלא הפנמתם , אתם לא מתעסקים עם הרב אמנון יצחק , אתם מתעסקים עם כח שאינכם מכירים עדין את מהותו ומשמעותו , יש דרך נוספת להציל את מרן הרב עובדיה מהר לפני שיגמר אתם לא חייבים לפרסםתגובה זו אך אפילו אם כל העולם בצד אח
בן המלך 14.01.13
40
לך תחזיר אנשים בתשובה ואל תתערב בפוליטקה הרב עובדיה יוסף יצא נגדך תפנים את זה ולך עם כח להפריע לאלף עזאזל
רמי13.01.13
39
איך אדם אחד יכול להרוס את כל עולם התורה. פשוט מדהים.
דוד13.01.13
38
המלחמה נהיית מכוערת מיום ליום (תרתי משמע)
ליטאי שפוי13.01.13
37
תורידו את כל המטקבקים של הרב עובדיה!!!! זה לא יעזור לכם!!!!!!!!!!!! חסידי מרן יעשו הוראת רבם באש ובמים!!!!!!!!!!!! רפואה שלימה למרן פוסק הדור.... וסוף השקר להתגלות!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאה כהן14.01.13
36
לא מפחד מאיש ולא עושה חשבון לאיש. הולך עם האמת שלו עד הסוף, וכמוהו גם הרב אמסלם. אני מעריך אותם על כך אף שאינני מצביע עבור אף אחד מהם. כי הגיע הזמן לחשוף את פרצופה האמיתי של שס.
דני14.01.13
35
הרב אמנון חזק ואמץ!!! אבל בבקשה ממך מהיום אל תגיב לש"ס, תתרכז במצע שלך בלבד זה יועיל לך יותר מאשר התקפות על הגיחזים.
בית14.01.13
זה הוככה של מסכנים, יושבים על המחשב: וחושבים מה לדבר!! רק ש"ס וכל המקנא מות יומת
גריס14.01.13
34
מה זה קשור לכתבה?
לא הבנתי14.01.13
33
עיקר אריכת מרירת הגלות של עכשיו מחמת ריבוי המחלוקת שבין ישראל עד שאין יודעים היכן הוא הצדיק האמת שיכול לשמח את ישראל מתוך מרירת הגלות, להאיר בהם התנוצצות אלקותו יתברך שזה עיקר השמחה. הצדיק האמת שהוא בחיר שבצדיקים מגלה ומאיר בלב האדם עצות עמוקות מאד מאד, עצות קדושות אמיתיות לתוך תוקף החושך הגדול המתג
נפתלי נחום14.01.13
32
הרי אין ספק שמפלגת כח להשפיע גורמת צער לרב עובדיה וכי אין מספיק? הרי הרב התבטא בלוין בבירור שדבר זה גורם לו צער גם זה היה מבוים ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי13.01.13
31
אין גבול לבושה אמנון תתבייש לך רשע!
כוב13.01.13
30
הרב עובדיה התמוטט או לא???? אחרת לא היו לוקחים אותו לשום מקום נגד רצונו וזה אומר שהוא צמח חלילה שאין לו דיעה מתי להתפנות לבית חולים. אז מה קורה כאן???? אם אכן הרב אמנון יצחק אמר כזה דבר זה חמוד מאוד
אלדד14.01.13
29
אתמול בבוקר הייתי בהדסה, דיברתי עם אחד הרופאים שבדקו אותו, אני יכול להעיד בשמו של אותו רופא, שהרב עובדיה יוסף עבר סטרוק , אמנם קל אד לא להאמין לכל השקרים של אמנון
אברך ןתיק14.01.13
28
מתי בכח להשפיע ינסו באמת להשפיע!!!- זו לא חכמה לקבל הערצה על ידי מחרחרי ריב.
אני14.01.13
27
אין שום קשר למניפולציות הנעשות סביב בריאותו הרופפת. כאילו שנפתחו שערי נבואה, וכל אחד יודע כבר מפני מה הרב חולה, ומה צריך לעשות כדי שתבוא רפואתו. שוב אנו מוצאים את התופעה המגוחכת, שאנשים מגייסים אירועים מסוימים כדי לשכנע כי הקב"ה עובד אצלם, וכי האירועים מוכיחים דבר מה שהם סוברים שראוי להוכיח. לא זו ב
הרב14.01.13
26
הרב, אולי סולפו!?
פנינה14.01.13
משהו קרה לרב אמנון יצחק מין בעיה כזו של גאווה.
אפרת23.01.13
25
אין שום זכר לזה
פחח14.01.13
ואם כן אז לא שמעת אותה.
yosi14.01.13
24
האם כל הלחץ והלכלוך של הפוליטיקה הכרחי בשביל הגר"ע שבריאותו רופפת גם כך? אולי יניחו לו כבר העסקנים לעסוק בענייני קודש ולא בענייני חול.
גל14.01.13
23
שלו ותראו כמה שקרים אומרים עליו סתם בלי פחד מהשם..
דניאל14.01.13
22
רק שמירת הלשון תחזק את מורינו ורבינו הרב עובדיה יוסף שליטא. תקבלו על עצמכם לא לדבר על רבנים! במיוחד לא בתקופה הזאת! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי13.01.13
יה צבועים כאילו חסים על התורה אתם טיפשים
יצחק15.01.13
בה להקיא מהגועל של המצאות
יצחק15.01.13
21
לאחר שגם הגריא"ל שטיינמן שליט"א הוריד את הענן וחשף את הערפל סביב תמיכתו למפלגת "כח להשפיע" - להפריע, ואחרי שרבנים וגדולי ישראל יצאו נגדו בחריפות שאין משנה לה, וכבר לכולם ברור, ידוע ומפורסם, שאין רב אחד בישראל או דמות רוחנית בקנה מידה כלשהו שעומד מאחוריו או מאחורי מפלגתו, ולאחר שהוא צפצף בעזות פנים
המצטט14.01.13
כל מילה בסלע!מסכים איתך ואני בטוח שרבים חושבים כך אין ספק שהמרצה הישתגע והכבוד עלה לו לראש!
יעקב14.01.13
אחיתופל,דואג האדומיאמסלם,
לשם קודשא בריך הוא14.01.13
המאמר (תגובה) שכתבת פשוט מהמם ידעת לכתוב את האמת שלך בחריפות ויחד עם זאת נמנעת לפגוע באדם שאחרי הכל כן יש לו זכויות. כל הכבוד‎ ‎ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל 8514.01.13
איני יכל לעמוד מנגד ולא להגיב על מכתבך ,וניקר בעיניי שאתה שלוחה של מפלגת ש''ס ומחויב אני להגיב ולקיים את מצוות לא תעמוד על דם רעך ברצוני להדגיש שאני לא מצביע בשום מפלגה , מסיבה פשוטה , אין לי אזרחות ישראלית לפי הנתונים שהציג הרב אמנון ,הוא מעולם לא ביקש את תמיכתו של הרב שטיימן, אלה שאל שאלה, והרב
איציקאיציק14.01.13
20
בשום שלב הרב לא התעלף ולא איבד את הכרתו. רופא, ממתפללי המניין הקבועים, בדק אותו והעריך שהרב עבר אירוע מוחי וחייב להתפנות. הרב יוסף סובל מבעיות לב ומסוכרת ומזריק אינסולין על בסיס יומי.
דן דן14.01.13
19
רואים כמה הרב אמנון מפחיד אתכם שס בצדק ממש בצדק הוא האיום האמיתי על שס על זה אין חולק גם לא אריה דרעי תנו כבוד לגדול מחזירי התשובה תורידו את הראש בפניו לפני שיהיה מאוחר מידי כולנו פז כח להשפיע כדי לשמור על כבור מרן שליטא
חצקל14.01.13
18
רפואת הגוף למרן שליט"א ורפואת הנפש לרב אמנון יצחק
דן המאבחן14.01.13
17
המכתב מזויף! ההחתמות מזויפות!! הרב שטינמן ,,, לא הוא לא חזר בו!!! הרב שמואל אוירבך תומך בי? לא? כן? אולי אתה רב מזויף וסטנדפיסט אמיתי!!
יהודי13.01.13
16
די עם השנאה די עם הפילוג למא לא לעבוד ביחד. תלמדו מבנט
יוסף14.01.13
15
זה היה מוזר ביותר שלקחו אותו באותו פרטי , ולא באמבולנס בפרט בשבת! מי יחליט על כך ? שאלו רב ? ואם ח"ו היה איזה סיבוך בדרך ??? או תאונה ח"ו ? איך הוא ישתחרר אחרי יום בלבד ?? בקיצור הסיפור מריח רע מאוד ...
כונן מד"א14.01.13
14
מזמור פז -לבני קורח מזמור בני קורח לא מתו ובכל דור ודור מככבים במחלוקות.. אשרייך "רב" אמנון שמתקיימים בך הרבה דברי חז"ל
תהילים14.01.13
13
כבר לא יודע מה לומר... זה הוצאת שם רע על מר"ן עצמו, וכי הוא לא יודע מספיק הלכות בשביל לדעת אם מותר לו ליסע בשבת. זה עבר את כל גבול ואיני יודע אם הוא יותר טיפש או חוטא, להגיד דבר כזה ברבים ואיך כל הצבור שם מאופנטים כאילו לא אמר דבר! באמת עצוב לאיפה הגיע
אברהם14.01.13
12
לומר שיתנו לרב עובדיה לחלל שבת בשביל כותרת? אין בושה!!!!
אלי13.01.13
11
אני מקוה מאוד שלפחות יצא לו מזה משהו לאחר הבחירות, כי אם לא, שיחזור בשאלה, שם יש לו יותר לקוחות.
רז13.01.13
10
לשון הרע גמור ככה לדבר על קבוצה גדולה בעם ה'ט זה לשון הרע שאין תשובה מכפרת
יהודי13.01.13
9
כבודו אמר שאוהב את מרן, למה לא הזכרת בתחילת ההרצאה את שמו שיהיה בריא. נניח שזה מבוים, האם באופן כללי, לא מגיע למרן בריאות? אתמהה
ספרדי שלא בוחר באף מפלגה14.01.13
ר' אמנון בתחילת ההרצאה היזכיר את שמו שיהיה בריא.
שמו14.01.13
הוא לא הזכיר כלום ואני ראיתי בשופר את כל ההרצאה!
אייל14.01.13
ההרצאה של הרב שמורה אצלי במחשב. ואני בעצמי ראיתי שידור חי מהערב, הרב אמנון לא הזכיר בתחילת ההרצאה את מרן.
מאור עבאדי15.01.13
8
השתלטו על האתר, לפני בחירות אין אותנטיות בתגובות!
אור14.01.13
7
חשבתם אולי אם כבר מספרים,אולי את האמת?
האמת14.01.13
6
לידיעתכם,המשטרה אי זאת שנותנת דוחות על עבירות חנייה שמפריעות לתנועה בשבתות ובלילה,וכנראה שהאוטובוס פשוט חסם שדה ראיה
מתנדב משטרה14.01.13
5
שרוב התגובות הן של מגיבים בתשלום של אמנון ויתכן במימון של התרומות של עם ישראל שחשב שהוא תורם לחזרה בתשובה. igal
יוסי13.01.13
4
אני מקווה שלא הבנתי נכון מה כתוב כאן. מקווה שלא אמר, לא התכוון, מנסה ללמד זכות...
נדב13.01.13
שמעתי אותו אין מה להסתיר, אין מה לא להבין. עצוב מאוד, חילול השם.
אברהם14.01.13
3
מורי ורבי הרב אמנון, לא כך לימדת אותנו. איפה כבוד התורה? איפה כבוד תלמידי חכמים? כמה צדקו האומרים שהפוליטיקה מטנפת כל מי שנוגע בה. רבי אמנון קשה לי להרהר אחריך, אבל זה ממש לא מובן לי. זכיתי להתחנך בישיבות ולקבל שחכם עובדיה הוא אור העולם. כבודו מנסה לומר שהוא כבר סנילי והובילו אותו לבית חולים. זה חמו
עוזי14.01.13
2
יהודה טעה והתחרט חזר למלוך,דוד טעה והודה חזר למלוך ,אתה מטה משפט ,נידית את הרב אמסלם ללא משפט!! אין חילול ה' גדול מזה, וה' מזהיר אותך!! אין ייסורים ללא עוון!! אז אל תבלבלו לי את השכל!! ואין זה "ועשית ככל אשר יורוך" כמו שהרב עובדיה יגיד להדליק אש בשבת אני לא אקשיב לו! ועשית ככל אשר ירוך זה במידה וזה
אוראל14.01.13
1
בטח דרעי וחביריו לא רגילים להתמודד עם פיקח כמהו ,ובמקום לקחת יועץ טוב ,מנסים להתמודד מולו לבד ולא הולך להם .
אריק13.01.13
מתעלולי החבר שלו, שהצליח להשתכר יותר ממנו.
נעשה ונשמע14.01.13
גם הוא היה פיקח גדול... קצת יותר מרבך.. פרק פז בתהילים- לבני קורח מזמור.. כמה סימלי
אריאל14.01.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24