כיכר השבת

אנשי 'אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק: "מבקשים סליחה ממרן"

מפתיע: אנשי 'אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק מבקשים לקיים בקשת מחילה על קברו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הסיבה: דברי הרב לפיהם לא יסלח למצביעי 'כח להשפיע'. "מעולם לא התכוונו לפגוע במרן, חשבנו אחרת" כתב מנהל האתר (חרדים)

90
ניסים פרץ | כיכר השבת | י"א בחשוון | 15.10.13
הרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה
הרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה (צילום ארכיון: פלאש 90)

אתר האוהדים של הרב אמנון יצחק הספיק מאז הבחירות לכנסת לשנות את שמו ל"פורטל התורה והתשובה", וכמו ששמו השתנה, נראה שגם הרוח שהניעה את מנהלי האתר בזמן הבחירות לכנסת, עברה שינוי.

בהודעה שפורסמה לאחרונה באתר שהרים על נס את הרב יצחק בזמן הבחירות, ותקף את המתנגדים למפלגה שהריץ, כתב מנהל האתר כי ברצונו לעלות לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, ולבקש את סליחתו על כך שבחר ברשימה אחרת מזו שבה תמך הרב עובדיה.

יתרה מזאת, מנהל האתר אף ביקש מגולשיו לשלוח אליו שמות ופרטים של מצביעים נוספים לרשימות אחרות שמעוניינים אף הם לעלות לציונו של הרב יוסף ולהתנצל על הצבעתם, זאת ככה"נ במטרה לארגן עלייה המונית לאירוע "בקשת המחילה".

תחת הכותרת "מבקשים סליחה ממרן" שמוקמה בראש האתר, נכתב: "בתקופת הבחירות יהודים רבים כולל מנהל אתר זה הלכו ובחרו במפלגות אחרות. מעולם לא התכוונו לפגוע במרן. חשבנו אחרת".

בקשת הסליחה (צילום מסך)

"היום מרן בעולם האמת ויודע מה עבר בלבבנו באותם הימים". כתב מנהל האתר, שאף הסביר מדוע מתארגנת בקשת המחילה ההמונית: "מרן בחייו אמר שאינו מוחל למי שבוחר במפלגה אחרת לא בעולם הזה ולא בעולם הבא".

הטקסט נחתם במילים: "מתארגן אוטובוס לקברו של מרן לבקש ממנו מחילה, להסביר לו ולבקש ממנו להתפלל עלינו".

כזכור, אתר האוהדים שממוקם בכתובת הדומיין 'therav', הריץ בצורה מאסיבית את מפלגתו של הרב יצחק בזמן הבחירות לכנסת ישראל, ואף תקף חזיתית לא פעם את מנהיגיה ואנשיה הפוליטיים של ש"ס שהביעו ביקורת על דרכו של הרב אמנון יצחק.

בשיאה של מערכת הבחירות, פורסם ב'כיכר השבת' קטע וידאו בו נראה הרב עובדיה יוסף כשהוא מצהיר כי לא יסלח בעולם הזה ובבא למצביעי רשימתו של הרב אמנון יצחק. קטע הוידאו גרר סערה, ויו"ר ועדת הבחירות השופט אליקים רובינשטיין הורה על איסור שידורו בכלי התקשורת.

תוכן שאסור לפספס
90 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
34
פטירת מרן "שהוא היום בעולם האמת" ויודע את האמת- ואני אף חושבת שאין צורך לבקש סליחה. כשם שאנו ידענו למה אנו לא מצביעם ש"ס כך גם מרן יודע היום. ואם היה יודע(בחייו) מה הכניסו לאור עקיבא בשמו אבוי אבוי והיום כשמרן בעולם האמת ויודע את מי מינו ברשימת ש"ס באור עקיבא ושבחורה במקום 3 ושלא נדבר על הרב הרודף
אור עקיבא16.10.13
33
הרב אמנון מסר אתמול ש "אתר האוהדים" הפך ל "אתר הבוגדים" . כל מה שמתפרסם שם הנו שקר. אין להאמין במה שכתוב שם. ההודעה מתפרסמת באתר שופר . ראו הוזהרתם !!
אבישי אברהם16.10.13
כולם כבר יודעים שאת האתר הפעיל הוא בעצמו לפני הבחירות אך לאחר הבחירות הצוות ערק והוא נשאר לבדו גם במערכה הזאת כמו בכל האחרות... לשקר אין רגליים!!!
מוריס17.10.13
שגם האוהדים שהיו לו הם כבר לךא איתו
אברך ןתיק17.10.13
מי שאיתי - קודש קודשים ומי שלא - רשע מרושע...
יהודי מאמין!16.10.13
לא להיות פתי מאמין לכל דבר.....
מפחד לפרסם17.10.13
32
לקברו שלא יהיה עליכם קטרוג יותר גדול אחרי הדברים הנוראיים שאמר בחייו... והלכתם נגדו... תחזרו בתשובה שלימה אמן!!!
יוסי16.10.13

הצגת כל התגובות

31
לא צריך להיות חכם על מנת להבין שהווידאו הזה שבו הרב אמר שהוא לא מוחל,עבר עריכה. מי שיתבונן טוב,ישים לב שהסרטון הוא לא אחיד,הוא חתוך לכמה חלקים. כל זה מהסיבה שמרן התכוון לרב אמסלם ולא לרב אמנון,מה גם שביום הבחירות הייתה כריזה של קולו של הרב אמנון באומרו "אני מבטל את המפלגה",והתברר שזה בכלל היה חיקוי.
יוסי16.10.13
30
מרן רצה לאחד את כל הספרדים תחת מטריה אחת ולחזק אותם מכל הבחינות ופה חלק מהעדה התימנית פילגו וגרמו נזק כמובן לא בכוונה, אבל כל המלחמה נגד עולם התורה כי ש"ס נחלשה ולא יכלה להצטרף לממשלה לדאוג לישיבות התורה שזה נזק נורא ואיום לכל עם ישראל שישיבות התורה שומרות על עם ישראל וגם על הכלכלה שלנו.
א. לוי16.10.13
29
לכל החיות המהלכות על שתיים.ומנהיגם ההזוי עם האנטנה. איחוליי לכם תלכו לעזאזל אלף פעמים ולא תמוש רעה מבתיכם.אחרי שמיררתם חיי מרן זיע"א עד ממות והבאתם לחרבן העולם נזכרתם?????מחילה לא תהיה לכם. ותהיו כדומן על פני האדמה ואין קובר אתכם...............
מלך מלך16.10.13
28
היום הוא מודה לי שלא שמעתי בקולו והצבעתי פז כדי לעודד את מזכה הרבים רבי אמנון יצחק שליט"א
דוד16.10.13
27
א) ש"ס שללה מעם ישראל את זכות הבחירה בזה שנלחמה ברב אמנון יצחק שליטה > ירדה פלאים - ועוד איך ! ב) לכל אחד מאיתנו יש זכות להצביע למי שהוא רוצה. ב) ולמה לא נתנו למרן הרב עובדיה יוסף ז"צל להיפגש עם הרב אמנון ?!
יהודי17.10.13
26
אין לכם מחילה עולמית על הנזק שעשיתם בזה שתמכתם בחמור הזה ועל הנזק שעדיין קיים
יוסי16.10.13
25
תשובת המשקל
תשובת המשקל19.12.15
טיפש מטופש
יפה דרעי20.12.15
24
מרן היה ענק שבענקים אך על מה יש לבקש סליחה?!? האם התורה שייכת מרן? האם מישהו יכול לקבל עליה בעלות?!? האם למישהו יש בלעדיות על התורה?? אפילו הנשר הגדול הרמב"ם לאחר שכתב בהקדמת ספרו על כך שמי שילמד אותו לא יצטרך לשום ספר אחר, יצא כנגדו הראב"ד שהיה גדול ממנו בדורו וממש עמד בתוקף על דבריו אע"פ שרבינו מש
אלירן16.10.13
23
ככל הנראה הם מעוניינים לאסוף רשימת אנשים לצרכים אישיים
dudidu16.10.13
22
לכל אלו שכותבים מאוחר מידיי אתם סתם רעים ולא נוהגים בחכמה,הרי יהיו שוב בחירות אז תנו להם הרגשה טובהואין ספק שהקולות שלהם יהיו פעם הבאה בשס.
-הדס-16.10.13
לעולמי עולמים לא- היהפוך כושי .....
אור עקיבא16.10.13
21
טיפשים מטופשים הלכתם אחרי עם הארץ נגד דגול דורנו, וצערתם אותו באחרית ימיו, אין לכם מחילה עולמית
שי ב16.10.13
20
הם לא גזלו דבר מאיש. כאזרחי המדינה כל אחד מהם קיבל זכות הצבעה. זכות זו ניתנה על מנת שאי אפשר יהיה להקנות אותה באף אחד מדרכי הקנינים, אלא כל אחד יצביע על פי מצפונו. העובדה שבחירתי גורמת צער או קפידה אין בה כדי להפקיע את זכות הבחירה ממני.
רפאל16.10.13
אמר,שאינו מוחל, חשבת למה דווקה על המפלגה הזו? הרי היה גם את מפלגתו של אמסלם, או לפיד או בנט ועל מי שהצביע להם הוא לא אמר את הדברים החמורים הללו, הבעיה עם אמנון ומאמיניו, שהם שיקרו בכל מה שנוגע אליו אישית קיללו בחופשיות וכן עוד דברים שפגעו בו אישית בו ובמשפחתו, ברמה הפוליטית אין שם אחד שראוי ליחס חיו
אברך ןתיק16.10.13
מי ששיקר וקילל ודאי חטא. על זה אין לי כל ויכוח. כל התמיהה היא מה חטא מי שהצביע ועל מה צריך לבקש מחילה?
רפאל16.10.13
חטא, לא פעם ולא פעמיים, כל מי שהצביע לו, למעשה חיזק את ידיו, כלומר, מסייע לדבר עבירה, ועל זה אמר הרב שהוא לא מוחל וסולח, נקודה נוספת, גם אם הוא היה מוחל אני חושש שזה לא היה מועיל, משום שנפסק בשו"ע, "הרב שמחל על כבודו אין כבודו מחול" והטעם שהכבוד אינו של הרב כאדם, הכבודהוא כבוד התורה, שהרב לא יחול למ
אברך ןתיק17.10.13
19
זה כנראה דוע שקר מבית מדרשו של השקרן אמנון
אברך ןתיק17.10.13
18
הרב אמנון יצחק: בהלוויית הגר''ע יוסף לא היו 850.000 איש - דאגו לשמן את התקשורת אומרים שהיו 850.000 איש, הלוואי שני מיליון, אבל מה לעשות שזה לא אפשרי? אבל ככה זה שיש לך קשרים עם התקשורת החילונית ויכול לעלות את מספר האנשים בכל כמה דקות במאה אלף.."עכ"ד המרצע יצא מן השק. זה אכן מה שטענתי לאורך כל הד
אמנוני לשעבר16.10.13
17
אינני נמנית ממעריציו או מאמינו של הרב אמנון יצחק. אני אף חושבת כי הדרך שבה צריך ללכת היא הפוכה- דרכי נועם.... אבל להשמיץ רב בישראל ככה?? וגם אם תטענו כי איננו רב, אף אדם פשוט שבפשוטים אסור להשמיץ. עם כל הלשון הרע שאתם מדברים עליו אתם מעבירים לו את זכויותיכם.(אם יש לכם בכלל).... כל מי שאוהב את עצ
מישהי16.10.13
הדברים הרחיקו עוד הרבה יותר, שכאשר רב אמר משהו שלדעת רבים וטובים לא היתה לו כל סיבה להתנצל, ובכל זאת, כשחשש שמא אמנון יצחק נפגע, הוא התנצל, במקום שאמנון יצחק יוכיח כי הוא מתגבר על מידותיו, הוא פרסם קלטת בת 44 דקות אשר בו הוא שופך קיתונות של שופכין על אותו אחד עושה ממנו את הגרוע שבגרועים מאשים אותו ב
המבקר16.10.13
16
חברה תפסיקו להיות אטומים ולרצות להבין שש"ס שללה מעם ישראל את זכות הבחירה בזה שנלחמה ברב אמנון יצחק שליטה לכל אחד מאיתנו יש זכות להצביע למי שהוא רוצה למה לא נתנו למרן הרב עובדיה יוסף ז"צל להפגש עם הרב אמנון?! ככה כי ש"ס לא רצתה שיגלו את כל השקרים והשימוש במרן!!! עכשיו אני בטוחה שמרן בשמיים הוא רואה א
ברבי16.10.13
שחקן הבימה ומוכר הטלביזיות ממשיך לעשות מניפולציות די מספיק חזור לפינה נמאס לנו מהשטויות שלך
יוסי16.10.13
15
אין כפרה אבל אפשר לנסות להביא כל אחד 1000 איש להצביע ש"ס ומיתה כן הם חייבים נידוי ומיתה
אוהב השם16.10.13
מי שמך לקבוע מה הדין של כל אדם ״אוהב השם״??. השאלה האם השם אוהב אותך ??. נראה שלפי הרמה שלך השם מתעב אותך ואוי לך מיום הדין בו תעמוד למשפט ותצטרך להסביר את פשר המילים שכתבת. אז תוכל לדעת אם השם אוהב אותך או לא. לי נראה שמחכה לך סרט אימה !!
אבישי אברהם16.10.13
14
למרן לא מסבירים, את דברי מרן מקבלים, מי שמעיז להתנגד נשרף שנא': "הזהרו מתלמידי חכמים...."
אמת לאמיתה16.10.13
13
ולו מפני שהוא לא יכול להתנגד..
אלעד16.10.13
12
אתר האוהדים לא קשור לרב אמנון יצחק כלל ולא באחריותו בכלל
mister bel16.10.13
11
בס"ד אנאאאאאאאא תוציא אותנו מהר מהגלות האיומה והנוראית הזאת אי אפשר יותר לסבולללללללל!!!!!!!!! הש מיללת בצער על חילול השם הנורא על שפיכה של דם נקי על ביזוי של בבת עינו של הקדוש ברוך הוא אין דבר בעולם שחשוב להקב"ה יותר מזה שמחזירים לו את הבנים הביתה!!!!!! ומי שהחזיר - לא יהודי אחד - אלפי בנים לא
יהודיה05.11.13
10
בדרך הטבע, אדם העוסק בתשובה ובהיקף שכזה היה צריך להגיע רחוק מאוד, כולם - כל חלקי הציבור החרדי והדתי - היו מצדיעים לו. ובכל זאת, רואים אנו מי, שככל שמתרבים השנים, וככל שהוא עסוק יותר באותו נושא הוא מאבד גובה, עד כדי כך, שאין כמעט פינה היכן שהוא מקובל ורואים בו את מה שצריך היה לראות בו אם היה מתנהג אח
מניפגעי אמנון16.10.13
ואולי שאלתך תתישב, לפני למעלה משלושים שנה הגיע אבי שיחי' לבית וסיפר יש כוכב חדש ב"אור שמח" מי זה שאלנו ילדיו, זה איזה עו"ד צעיר שחזר בתשובה, הוא עושה הרבה רעש אבל נראה שהכל חיצוני אצלו, תראו בעוד כמה שנים שצדקתי ולא פסלתי חלילה אדם על כלום.
אברך ןתיק17.10.13
אמנון יצחק למד לא לומד אבל כב' ברור כי לא, לא למד ! כי לא מפרסמים דברי לשון הרע ברבים ומוניפולציות רעות ברבים להכפיש שמו של אדם אשר ניפגע מביקורת, כי כל אחד מאיתנו נפגע מביקורת, כל אחד מאיתנו עושה טעויות בחיים ! - להבדיל גם משה רבנו עשה טעות !
שרה17.10.13
כל האנשים שדיברו סרה על רבינו אמנון יצ''ו. או שפרחו מן העולם או שחלו בחלאיים שונים. עקיצתו עקיצת עקרב.
מגנצאי21.12.15
9
אנשי אמנון הרשעים על פתחו של גהנם אינם חוזרים בתשובה.
מסיר המסכות16.10.13
מרן נמצא באחד מהמדורים העליונים בגן עדן, עם כל הצדיקים הגדולים, ומתענג מזיו השכינה, ובוודאי שהוא לא מצטער
האברך דוד16.10.13
הפוסל במומו פוסל, למה אתה מקלל אותי? האם זאת דרכה של תורה לקלל אדם אחר?? ממי למדת לדבר ככה?? האם זה משס ?? מה תאמר ביום הדין כאשר יסירו את המסכה מעל פניך ויתגלה הפרצוף האמיתי? אתה נוהג להשתלח באנשים חפשי, תלמד לכבד כל אדם, אתה לא מכיר אותי. אגב אני לא מבקש סליחה. כל אדם נוהג לפי צו מצפונו.
אבישי אברהם16.10.13
כל אימת שמישהו מותח ביקורת על מעשיכם הנלוזים אתם צועקים גיוואלד: "הוא מקלל". ובכן "מסיר המסכות" הגדיר אותכם "רשעים", כי זה מה שאתם. אתם שמרדתם בגדולי הדור אתם שציערת את מרן אתם שזרקתם אלפי קולות לטמיון. בגללכם קמה קואליציית לפיד ולא קואליציית חרדים. בגללכם מונפת חרב הגיוס והגזרות על עולם התורה......
נעשה ונשמע16.10.13
אני להבדיל ממך משתמש בשמי האמיתי, לך יש מסיכה. לאור מה שכתבת אתה הנך שייך לכת המקללים, אתה לא קשור אלי, אין לי חלק איתך בכלל. כל מה שכתבת הנו אוסף של ססמאות שאתה משנן תמיד, אתה רחוק מנעשה ונשמע מהר סיני. מי יודע אם היית נוכח במעמד הר סיני. לפי דבריך אולי היית אבל עסקת בדבר אחר. בהכנות לעגל.. לילה טו
אבישי אברהם16.10.13
נראה שאתה האחרון בתור לקבל שכל, אתה המגיב היחיחיד שעדיין מגן על הליצן
אברך ןתיק17.10.13
והשאלה מי יגיד קדיש
אליפלט16.10.13
בהלויה שלך יחפשו מנין והלואי שזה יהיה בקרוב!!!!!!
ברבי16.10.13
ולא לשמוע בקול איש רשע וגאוותן
יהודי מאמין!16.10.13
בואנה באמא שלי אתה חולה מטומטם ומתנשא לא יכולה לשמוע את השנאה המסריחה שיוצאת לך מהפה אני בעד הרב אמנון אבל גם אוהבת את מרן בלי קשר ובחרתי כח להשפיע ואני גאה בזה ואף אחד לא ישלול לי את זכות הבחירה במיוחד לא כאלה שחושבים שהם עכשיו בנו את העולם אז יאלה כנסו לחור שממנו באתם ואל תצאו משם למה נמאסתם רשעים
ברבי16.10.13
שנקרא דעת תורה כדאי שתתחילו ללמוד...
יהודי מאמין!16.10.13
תמיד במילים שלו הוא מכניס את המילים 'עלק' הפעם הוא מתחזה לברבי? טוב לדעת :) אולי זאת עטרה
קורא אייפי16.10.13
אז בוא אני יגיד לך אני לא הבת שלו וחבל למה אבא שלי הוא שסניק ומתנהג אלי כאל זבל וכאל פח מהרחוב  ובגלל זה עזבתי את ש"ס כי אצלכם זה רק שנאה וחזרתי ואמרתי כמה פעמים אני אוהבת את מרן תמיד אהבתי והערכתי אני מרגישה יתומה כן וזה כואב כי אם לא השנאה של ש"ס לרב וההתנהגות ש"ס היתה עולה בלי כל השקרים והמסכות
ברבי17.10.13
רק ביצר הרע , כמו שהגדיר אתכם הרב יעקב יוסף זצל.
אבישי אברהם16.10.13
אז כל מה שאמנון ליכלך על הרב עובדיה, נאמר עליו, שכל הפוסל במומו פוסל, ואגב אני לא יודע אם אתה שםלב שאתה לא משכנע אף אחד
אברך ןתיק17.10.13
8
מעניין כמה אנשים יהיו בלוויה של אמנון יצחק? כמה יטרחו ללוות את המגלומן היהיר הזה...
,יומנהב 16.10.13
7
לרב אמנון יצחק שליט"א!!
גולן16.10.13
6
בעט בדלי אמנון וכל מי שהחזיר בתושבה מתגמד לחילול ה' שהאיש הזה עושה, תתנתקו ממנו
אפי16.10.13
5
יהודים יקרים , היזהרו בלשונכם
יהודי אמיתי16.10.13
4
צריכים לבקש סליחה... שמא באמת טעיתם?
דני16.10.13
3
אין מה ללכת מרן אמר מפורשות שהוא לא מוחל וסולח למי שתומך באמנון יצחק לא בעולם הזה ולא בעולם הבא. ועוד הרי אמר אמנון יצחק שאין מה לחוש לקפידא של הרב עובדיה מה קרה הוא מתחרט
ן16.10.13
2
ש"ס נהפכה למפלגה של מושחתים, שאינם מייצגים את כבוד המרן ובפרט - כבוד התורה, להחזיר עטרה ליושנה... אם חיללתם בשבת בקריעת מודעות הרצאה של הרב אמנון יצחק כולל נסיעה באוטובוס - יש לכם אומץ להראות ברצופכם ברבים? ומה עם מכתב הרבנים המזוייף? תתביישו השתמשתם ברב עובדיה זצוק"ל (וסליחה על הביטוי)כעין בובה
ירון16.10.13
1
עכשיו הגיע זמנם לעוף לכל הרוחות אמנון אמר שכל מה שהוא לא תקף את ש"ס עד עכשיו כמו שהוא יודע לעשות זה רק בגלל כבוד מרן עכשיו שמרן הלך הוא יגמור אותם
פרענק שפוי16.10.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"בתוך מספר שבועות" | המדינה השיבה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24