כיכר השבת

אני מאשים

דוד החקיין: "הפרקליטות במלחמה מטורפת נגדי"

מאז שנת 2011, דוד ברוקנר, שהתפרסם כ"דוד החקיין", מתמודד עם האשמות קשות, שבגינם נשלח לרצות עונש מאסר. לאחר שחרורו, בית המשפט התיר לו לשוב ולהופיע בפני ילדים אך בפרקליטות החליטו לערער. בשיחה עם "כיכר השבת", הוא אומר: "שידעו עד כמה המלחמה נגדי מטורפת" (חדשות)

63
צביקה גרוניך | כיכר השבת | כ"ה באדר ב' | 27.03.14
דוד ברוקנר
דוד ברוקנר (צילום: פלאש 90)

הפרקליטות נגד בית המשפט והחקיין החרדי: מאז שנת 2011, דוד ברוקנר, שהתפרסם במגזר החרדי כ"דוד החקיין" - בדרן ושחקן פופולרי, מתמודד עם האשמות קשות.

בית המשפט שלח אותו לעונש מאסר, וברוקנר קיווה כי בכך יגיע לסיומו הסיפור הקשה. אך לרוע מזלו, גם לאחר שחרורו, הסיפור ממשיך.

לפני חודשיים ימים פסקו שופטי בית המשפט כי למרות העבירה המיוחסת לו, הוא יוכל להמשיך להופיע בפני ילדים. פרקליטות המדינה לא אהבה זאת בלשון המעטה, ובאחרונה הם החליטו להגיש ערעור בטענה כי הוא עדיין "מסוכן לילדים".

לאור זאת החליט ברוקנר לצאת נגדם במתקפה חזיתית. "זה מטריף אותי, אם אני מסוכן אז למה בית המשפט סבר אחרת?", הוא תוהה שוב ושוב במהלך השיחה עם "כיכר השבת".

דוד, דבק בעמדתו ומסרב להתייאש וטוען כי בפרקליטות יש מי שרוצה בנפילתו הסופית: "אני מופיע כל הזמן בפיקוח המשטרה, הם מצמידים לי בלשים סמויים, הם מחכים כביכול לנפילה שלי. ברוך השם הכול עובר מצוין".

לדבריו, "בית המשפט החליט בעקבות זאת שאני מתנהג כמו שצריך, והם עצמם מפקפקים באמון העדויות, ולכן הם הורו שאני יכול להמשיך להופיע".

"אני ממש כועס", הוא מוסיף, "משום שהפרקליטות לא מערערת מתוך יושר, אלא בגלל שאני עשיתי מהם צחוק. הפרקליטות טענה בבית המשפט שאני כל כך מסוכן שאפילו קיצור שליש לא נתנו לי או יום חופשה כשהייתי בכלא לא נתנו לי כי אני כל כך מסוכן".

"כל יום אני בחוץ, הילדים סביבי ומי שמבין בעבירה בה אני מואשם יודע שזה בלתי אפשרי להיות צמוד לילדים כי חייבים להרחיק אותי מהם, ואני לידם", הוא אומר כראיה לאי מסוכנותו.

"בקטע הזה הפרקליטות יוצאים מאוד לא טוב ולכן הם נלחמים בי", טוען דוד החקיין, "גם מפני שאני הוכחתי להם עד כמה הם טועים, עד כמה המערכת שם לא ישרה".

למרות שהוא בטוח בחפותו, דוד החקיין חושש מהגשת הערעור. "אני מפחד מאוד מהערעור הזה מפני שזה הולך לבית המשפט המחוזי ששם זה לא מגרש של אדם חרדי. לכן אני מדבר כדי שאנשים ידעו עד כמה המלחמה נגדי מטורפת, היא ממשיכה כל הזמן".

פרקליטות מחוז ירושלים מסרה בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיו של מר דוד ברוקנר לרדיפה. אמנם במסגרת תנאי הפיקוח על עבריינים מורשעים, החליט בית משפט השלום לאפשר לנדון להמשיך ולהופיע בפני ילדים, רק כאשר מבוגר נמצא במקום (וכן הגבלות נוספות), אולם הפרקליטות סברה כי תנאי זה אינו יכול לעמוד לאור העבירות בהן הורשע והרקע להן, וכן לאור הפסיקה המאפשרת הטלת הגבלות על חופש העיסוק כאשר מדובר בפגיעה בקטינים. לפיכך הוגש ערר לבית המשפט המחוזי, אשר ידון בקרוב. ההחלטות בעניינו של מר ברוקנר התקבלו בצורה מקצועית ועניינית ללא כל מניעים זרים, כטענתו".

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
36
יש לנו גדולי תורה משלנו למה שלא תתבע את אלה ששלחו את הילד לדין תורה? שהרבנים יכריחו אותם לפצות אותך ולהודות במישטרה שהיתה זו עלילת שקר
א.ב.29.01.17
35
אין על דוד החקיין אני מכיר את כל הסיפורים שלו בעל פה
אייל17.05.19
34
אין על דוד החקיין
חסוי21.09.21
ממש אין כל הילדים אוהבים אותך
דוד16.11.21

הצגת כל התגובות

33
העיקר שיכל לחקות את הדיבוק לקראת מערכת הבחירות הבאה.
בוזגלו28.03.14
32
אזרחים יקרים שימו לב.בכל הליך משפטי של גירושין או חיסול חשבונות משתמשים עם הטיעון של אונס ,פגיעה בילדים ,וכו' ,ובעצת העו"ד של הצד השני זה נראה טוב נושך את הצד שכנגד,רק בגלל דבר אחד,כי המשטרה והפרקליטות תקנה את זה ותעשה מזה מטעמים כמו המ שהולך עם דוד עכשיו. לכן אנחנו לא צרכים את אף אחד שיגיד לנו מי ה
בני28.03.14
31
אל. אין דרך יותר טובה להסביר את המצב הקיים בארץ , איפה שרק תדרוך שם תמצא את השנאה והשפלות , החרדי היום בשפל המדרגה ולא מידיהם של הגרמנים הארורים , אלא מידיהם של עוכרי ישראל יהודים בני יהודים הנמצאים בעמדות בכירות ומשפיעות כוחניות והרסניות . צריך להתרחש כאן כאוס גדול ע"מ שתמונת המצב תשתנה , ואין לי ב
רובי28.03.14
30
אנשים זה לא הגיוני מה שקורה פה, תיראו את ההסרטות שלו ביו טיוב למבוגרים בלבד, אנחנו צריכים כולנו לעשות משהו להעלות את זה לתודעה הציבורית שיעזבו אותו במנוחה, זה מפחיד היום זה הוא מחר זה אתה אבל מה שהכי ממעניין אותי מי הם השונאים שלו ולמה עושים לו את זה????
יוסף28.03.14
29
שה' יאמר די לצרותיך ושיתמו כל שונאיך ומבקשי רעתיך אוהב אותך פנחס ג)'
פיני28.03.14
28
זה נראה כך בדיוק .ראו ערך רשות המיסים בתחקיר של אמנון לוי,ועוד המון מקרים. פה זה נראה חיסול חשבונות ממוקד,שפל ממדרגה ראשונה. לצערנו ולבושתנו מערכת הצדק בישראל מזמן כבר לא מקום של צדק ולא דומה לו. ולכן דוד משלם תמחיר היקר הזה. ומחובתנו המוסרית,המתבקשת כן לצאת להגנתו ולעזור לו ולשלוף אותו מהטורפים ה
אבי27.03.14
27
אדם, כי הוא לא מתאים להם. זה לא רחוק מהשכל... יש אנשים שנראים צדיקים גדולים מבחוץ, מתפללים 3 פעמים ביום. מקפידים על כשרות ובד בבד מכניסים גירסה לילד כדי להעליל, לחסל ולגמור אדם מסויים בגלל איזה סכסוך קטנטן. אנשים שאין להם לא דין לא דיין ולא אלוקים. אני לא מכיר אותו אבל אין ספק הבחור עובר גיהנום עלי
שלא נדע27.03.14
26
אחרי זה מתפלאים מכל מיני מקרים מזעזעים שקורים. אצלינו אוהבים לטאטאות הכל תחת לשטיח
אבא חרד27.03.14
בס"ד אתה רוצה להילחם בעוולות וגם דוד נלחם בעוולות – בעוולות של מערכת המשפט (עיין דוד החקיין מגיב 1, 2, 3) ששם אפשר לראות את עוולות בית המשפט ואת עיוות הדין שנעשה עמו (והוא לא מקרה יחיד). לפני ששוחטים בודקים ואם לא אתה בעצמך עושה עוולה.
שושי30.03.14
ואז נראה אם תגיד את אותם דברים מה אתה לא יודע ששונאים חרדים פה???
יוסף28.03.14
25
ב״ה יפוצו מעינותיך חוצה .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד חביב27.03.14
24
בס"ד לפני שמגיבים מן הראוי לבדוק את הפרטים: מדובר בילד אחד בלבד שמעבר לכך אמר את דבריו רק אחרי ש-לפי עדות קרובי משפחתו- הופעל עליו לחץ. לכן 80% מעדותו הוזמה ומעבר לכך הוא בטעות פלט בחקירה שאמרו לו מה להגיד ויש מעל 20 סתירות בין חקירתו במשטרה לבין עדותו בבית המשפט. שני ילדים (לשעבר) היו לעתים קרובות
שושי27.03.14
אל תאמינו לעלילה!! אני יודע מקרוב שמדובר בעדות בסך הכל של ילד אחד שגם היא לא אמינה בכלל עם הרבה סתירות!!! תשמעו לי יש פה שונאי דת שעומדים מאחורי העלילה!!! אני מרחם על דוד החקיין הצדיק על כל הסבל שהוא עובר בלא עוול בכפיו יש דין ויש דיין והמעלילים יבואו עוד על עונשם בעז"ה!!
אלימלך27.03.14
23
רק באילו אשמות חמורות הוא מאושם??? לא הייתי נותנת לו להתקרב לילדים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורי הצדיקה27.03.14
22
לאחר בדיקה אמיתית מסתבר כי האויבים של דוד החקיין עוד מההתחלה כשהבטיחו להתנקם על אובדן הרייטינג, עמדו במילתם, דוד נמצא מידי יום עם ילדים והכל עובר כשורה, הבעיה שלו שהוא מאמין שבפרקליטות מחפשים צדק..... דוד, זה לא שוויץ פה.תפנים, מלחמה בהם תגרום להם טיפה נזק והמון לך.
נתי27.03.14
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.03.14
20
אם יש משפט למטה יש משפט למעלה😩כדאי שיתפלל יתן צדקה 😫 ויעשה תשובה 😩חבל שהוא מפרסם את עצמו😩אני לא ידעתי 😩 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.03.14
19
דוד החקיין מהיכרות אישית אני יכול להעיד שהבחור ירא שמיים בתכלית אני מכיר אותו לפני למעלה מ15 שנים זה פשוט פשע של אנשים שכנראה התנקלו לו מסיבות אפילות. הבעל דבר פשוט מנסה לקעקע ולקרר כל מה שיכול דוד עלה והצלח המשך בעבודת הקודש שלך להעביר מסרים חיוביים לתינוקות של בית רבן (נשלח באמצעות כיכר השבת ב
יוני מירושלים27.03.14
18
בס"ד דוד, הפרקליטות נלחמת בך בגלל שב"דוד החקיין מגיב 1, 2, 3" הוכחת כמה עוול נעשה על ידי המערכת. כל הכבוד שלא נכנעת אלא צועק את האמת. ראיתי אותך גם ב"אורלי וגיא" וכל כך נהניתי לראות איך הם מתבלבלים מול הטענות שלך. שתזכה להמשיך לשמח בלי הפרעות למיניהן.
ריקי27.03.14
17
הטובים נכנסים פנימה ,והרעים נמצאים בחוץ. זו פרצופה המסכן של הפרקליטות.חבורת שקרנים רמאים נוכלים. דוד חזק ואמץ ,כולנו כולנו עומדים לצידך,עלה מעלה מעלה.
שמשון27.03.14
16
דוד הוא צדיק ממש ממש והכל עלילה
דודו בן מאיר27.03.14
15
השתגעתם לגמרי ! האיש מורזע בפגיעוץ בילדים שלנו !! ואתם נותנים לו במה ?? נניח שהוא חף מפשע, אתם מוכנים להקריב את ילדכם בספק ? ספק פיקוח נפש אוסר כל פשרה !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבי27.03.14
וזה שמעלילים על אדם חף מפשע זה לא פיקוח נפש ? ! כשיעלילו עלייך אז תרוץ לבקש סליחה !
יוסף29.03.14
14
נפגשנו כמה פעמים ואני מאמין שאתה זכאי לחלוטין, אבל למרב הצער אתה עצמך הבאת את זה על עצמך. הראיון שלך בצינור לילה היה מזעזע, לרעתך. קיבלת במה של מיליון דולר ובמקום לנצל אותה לשכנע את הציבור שאתה נקי וצדיק, אמרת את זה בציניות קשה ובהתלהמות ובפועל שכנעת בדיוק את ההפך. יצאת רע מאוד. אתה כל הזמן תוקע אצב
מעריץ שלך27.03.14
דוד היה קטלני בצינור לילה! ואם אתה מכיר אותו שנים אתה אמור להכיר את הסיגנון שלו! תראה את התגובות בצינור לילה באתר של nana ואל תקשקש.
תראה תגובות27.03.14
אתה צודק שזה היה קטלני. הוא דיבר חזק, נתן להם בשיניים, 'הכניס להם באבי אבותיהם' ובעיקר שעשע את הצופים, ועל זה בדיוק אני מדבר שזה מה שהיה אסור לו לעשות. צריך להיות חכם,לא צודק. לנפנף עם הצדק- במקרה הזה זה הרסני.זה אכן הסגנון אבל לא התגובות המשועשעות של הצופים מעניין אלא מה חשבו על זה בפרקליטות.
מעריץ שלך27.03.14
13
ולהאשים את הנפגעים. למה שילדים יעלילו האשמות שווא? מדוע קל לכם להאמין שכולם טועים ורק הוא צדיק. גם לנו במשפחה יש "צדיק" כזה שעשה מעשים נפשעים והכלא זה המקום עבורו בע"ה במהרה.
נועה06.10.14
זכות הציבור לבחור למי להאמין: לילד, שהרי למה סתם ימציא? או לא להאמין לו מכיוון ש80% מעדותו הוזמה על ידי אמו וב20% הנותרים יש מעל 20 סתירות, שהילד בטעות פלט שאמרו לו להגיד את מה שהוא אמר, שדוד הביא לגרסתו עדים וכו'. אני רוצה להזכיר לך שמבחינת עונשי התורה הוצאת שם רע חמור ביותר. בית המשפט קבע שהוא מאמ
שושי12.10.14
אוי ואוי לילד הזה עוצאת שם רע ולהרוס חיים של בן אדם כזה טוב וצדיק אם לב זהב
מרדכי19.11.18
12
שכל החרדים ותומכיהם במשך חודש אחד לא יקנו כלום רק לחם וגבינה...לא במבה ולא מסעדות ולא בשר (רק לשבת) ואז המדינה תרגיש את כוח החרדים במדינה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שחורי27.03.14
11
בדרך כלל המשטרה/פרקליטות/בתי משפט מונעים מאנשים להופיע בפני ילדים בגלל מעשים מאוד חמורים כלפי ילדים.
מיכאל27.03.14
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלוימה 27.03.14
9
בשנת תש"ע שלחו ילד להעליל על דוד החקיין שהוא עשה בו מעשים קשים שעליהם עלולים לשבת לפחות 7 שנים בבית הסוהר. בזמן המשפט התבררה האמת והעדות של הילד הוזמה ב80% על ידי אמו של הילד ב20% הנותרים היו מעל 20 סתירות בין חקירתו במשטרה ובין עדותו בבית המשפט. הילד עבר אבחון פסיכולוגי שטען שעל פיו הילד לא עבר שום
שושי23.09.14
ילד טיפש ככה הוא מדב עליו ככה הוא יהודי צדיק דוד החקייין הוא צדי ירא שמיים רק דברים טובים
תותי 04.10.23
8
שהם שופטים חרדים בצדק, כפי שבתי המשפט במצרים שופטים בצדק...
יוסי27.03.14
7
ככה זה עובד בישראל, רק אם כסף אתה לא תופלל בבית משפט.
המסביר לצרחן27.03.14
6
טוב שהם מגינים על ילדינו!!
אליהו15.09.14
5
מהיכרות אישית עם האיש..הוא פשוט צדיק האיש הזה!!!
חבר27.03.14
4
ותתבע אישית נבלה נבלה וקלגס קלגס, אני מבטיח לך חיים אחרים לגמרי
ידידך ומכירך ח'31.03.14
3
אני מכירו כבר מלפני יותר מ15 שנה זהו יהודי שחושב כל היום רק איך לעשות את רצון ה' פשוט ירא שמים אמיתי ובעל לב זהב מדהיםץ דוד, אם אתה קורא זאת אני אומר לך תתחזק ותחשוב טוב ובעז''ה שיהיו רק בשורות טובות. כגודל הצער כך תראה חסדים בעתיד בעז''ה
משה31.03.14
2
הוא מתעסק עם ילדים או מה????
ארי כהן07.04.14
1
פחחחחחחחחחחחח אתה לא מכיר את הכול ועוד בעל פה
יאיר חכמון28.08.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 14.05.24

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 14.05.24

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 14.05.24

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 14.05.24

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 14.05.24

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 14.05.24

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24

"חוויה נוראית, מזעזעת, מחרידה"

האחות השכולה נגד המפריעים לנאום גולדקנופף: "תתביישו"

ישי כהן | 13.05.24

תיעוד מהיכלי הקודש 

הכהן הגדול: גדולי הרבנים קיבלו את הספרים של זקן רבני תוניס

חיים רוזנבוים | 13.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24