כיכר השבת

"הצוואה של הגר"ע לא הגיונית"

הר' יצחק: בגלל שיצאו נגדי נפטרו רבנים וראשי ישיבות

בשיעור שמסר בתל אביב התייחס הר' אמנון יצחק לצוואה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ותהה: "איך יצאה צוואה כזו, מה כל הילדים הם חלילה רשעים?" • טען כי בגלל שיצאו נגדו - עשרות נפטרו: "הרבנים נפלו בשוחה שהפוליטיקאים חפרו להם ואתה רואה כמה נפטרו" • ותקף: "את האפיפיור מברכים ואותי מקללים" (בארץ)

739
ישי כהן | כיכר השבת | ד' בסיון | 02.06.14
"הקפידא שלי". הר' אמון יצחק
"הקפידא שלי". הר' אמון יצחק (צילום: פלאש 90)

"הפוליטיקאים נתנו לרבנים ליפול בשוחה שהם חפרו להם, והם נפלו בזה, ואתה רואה כמה נפטרו מאז עד היום? ראשי ישיבות ורבנים", כך ולא אחרת, טוען הר' אמנון יצחק, נגדו יצא בחריפות מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצוק"ל, בעת שהקים מפלגה בבחירות האחרונות מול תנועת ש"ס.

במהלך שיעור שמסר אמש (ראשון) הר' אמנון יצחק בתל אביב נטל אחד המשתתפים את המיקרופון וביקש ממנו סליחה בשם עם ישראל על "כל מה שעשו לרב".

הר' יצחק ענה: "קודם כל נתתי דרך, למרות שאמרתי שאין מחילה עולמית, נתתי דרך לתשובה. שמי שרוצה באמת לבקש בחרטה גמורה תשובה על מעשיו, שיגיע להרצאה ברבים ויבקש מחילה על המעשים הרעים שעשה, וגם נזק שאין לזה אפילו שיעור, ולא היה בדורות קודמים כלל וכלל".

הר' יצחק השווה בדבריו את המלחמה כנגדו כ'לינץ': "לינץ' שלא היה אפילו בערבים כנגד יהודים, במצב כזה לא יעזור שום דבר אלא אם כן יבואו ויתנצלו - ברבים, כיוון שפגעו ברבים, בכלל עם ישראל. מכיוון שהקב"ה שמח בעבודה של החזרה תשובה, לעקור דבר כזה זה כאילו להגיד לקב"ה אנחנו לא רוצים שהבנים שלך יחזרו בתשובה - אותנו מעניין פוליטיקה. זה דבר חמור ביותר, שאי אפשר ככה במחילה.. זה יהיה בלוף גדול... אני לא יכול למחול בדבר שהוא שייך לקב"ה, הפגיעה היא בקב"ה".

בהמשך השיעור חזר הר' יצחק לתקוף את הרב הראשי לישראל הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף: "הפאפא (האפיפיור.י"כ) הגיע מברכים אותו, אתה שומע, הפאפא, נציג הנצרות, יושב באמצע ושני רבנים יהודים יושבים לידו כאילו הוא הראש והם טפלים לו, אותו מברכים 'תבורך מפי עליון', ואותי מקללים, למה? כי החזרתי יהודים בתשובה".

"הוא (האפיפיור. י"כ) ראש המיסיון, לוקח יהודים ומנצר אותם - ראוי לברכה, אני שמחזיר את העם בתשובה - ראוי לקללה, נו, איפה נשמע דבר כזה?", הוסיף הר' יצחק.

בהמשך דבריו יצא הר' יצחק באמירה קשה וחמורה בה הוא רמז כי הרבנים וגדולי ישראל שנפטרו בשנה האחרונה זה בעקבות כך שיצאו נגדו במהלך הבחירות, כאשר לדבריו הרבנים היו כלי שרת בידי הפוליטיקאים.

"הפוליטיקאים היו כל כך "חכמים" שהם השתמשו ברבנים שיצאו נגדי, לא פוליטיקאים יצאו נגדי, הם נתנו לרבנים ליפול בשוחה שהם חפרו להם, והם נפלו בזה, ואתה רואה כמה נפטרו מאז עד היום? ראשי ישיבות ורבנים וכו'...", טען הר' יצחק.

"היום סיפרו לי על מקרה של עוד רב אחד חשוב, ראש כולל, שיש לו כבר ארבעים יום חיידק בקיבה וזה מסוכן הוא יכול למות, ואמר לו רב אחר תדע לך שזה בגלל הקפידה של הרב אמנון יצחק, כדאי לך לפייס אותו, והרב חיים רבי אמר לו 'לא', זאת אומרת יכול להסתכן בחייו העיקר לא, הרי משום ספק וספק ספקא... חיים מדובר, הצלת נפשות, אתה שומע לאיזה מצב אנשים מגיעים".

לאחר מכן החל הר' יצחק לגולל דברים שלטענתו עושים כנגדו גם בימים אלו: "בשבת קורעים מודעות של הרצאות שלי, כל הרצאה שאני הולך מנסים לסכל שלא יגיעו אנשים, מחנכים דור חדש של ילדים קטנים נגדי, מקלקלים דור שלם בשביל פוליטיקה סרוחה".

בשלב הזה עבר הר' יצחק לדבר על צוואתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל: "איך יצאה צוואה כזו מתחת ידו של הרב עובדיה שבן אחד הקטן מקבל הכל וכל השאר, עשרה ילדים, לא מקבלים כלום. עכשיו יתברר, כשהם יצאו נגד האח הקטן ויפרסמו כל מיני דברים ויתברר מה התהלך שמה בתוך הבית, יובנו המון המון דברים, בלי שאני ייכנס לזה ויש לי מה להגיד על זה הרבה הרבה, עם עובדות".

"הרי בשולחן ערוך כתוב שמי שנפטר צריך להוריש לילדים ואפילו אם יש רשעים, זה לא כל כך לא פשוט לתת להם, אין דעת חכמים נוחה מזה, איך יכול להיות שדבר כזה קרה? מה כל הילדים הם חלילה רשעים, שלא מגיע להם שום דבר? כל בר דעת מבין שמשהו פה לא הגיוני", הוסיף הר' יצחק בנושא הצוואה.

בהמשך דבריו טען הרב אמנון יצחק כי אחד מרבניה החשובים של דרום הארץ שיצא נגדו במהלך שידור ברדיו 'קול ברמה' - לאחר כמה חודשים הוא ואשתו נפטרו מן העולם: "היה רב אחד שדיבר נגדי ברדיו, ובכה שם ועשה הצגה שלא יאומן, אני לא מכיר אותו - לא דברתי אתו מעולם, לא הזכרתי את שמו מעולם, לא ידעתי שהוא קיים, והוא החליט לעלות ולהגיד כנגדי דברי דיבה וכזב, ובוכה, כמה חודשים אשתו נפטרה, לא הבין, עוד חודשים והוא נפטר. אחד המפורסמים בדרום, קראו לו ה'מזוזה של הדרום'".

"ראש ישיבה באשדוד חתם נגדי במכתב - דום לב בבית כנסת, אתה יודע כמה אנשים נפטרו? בדרום רק לפחות עשרה אנשים חשובים כאלה, בצפון עוד, יש כאלה שהילדים שלהם נפטרו, יש כאלה שלקו, מכות וניתוחים ואל תשאל מה וכל יום סיפורים מחדש" סיים הר' יצחק את דבריו החמורים והחריפים.

תוכן שאסור לפספס
739 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
164
גם לא בטוח שהוא יוכל לעזור לך
שקשוקה02.06.14
163
שיחזור בתשובה הוא מתפלל עליו שימות. (-זה רב?!)
אסתי02.06.14
162
ברור שכל מי שמעז לפתוח פה נגדו יכבה. הוא יקר להקב"ה ויקר לעם ישראל. כ"כ הרבה יהודים הוא החזיר בתשובה, כמה זכויות יש לו . צדיק וקדוש. ה' יברך את הרב בעין טוב ורחמים על עמ"י ושה' יתן לו כוח להמשיך להחזיר עוד יהודים בתשובה.
אחת02.06.14
ואני לא מביע דעה חלילה אבל אל לך לקבוע מסמרות מי צודק ומי לא...
אבישי בר02.06.14
מקודש, את הקוקאים גזר וקלטות חילק הודו לה' כי טוב. ואז פעם אחת השתגע האדם ולכלך על כל העולם, ואז כולם ידעו במי מדובר. וחסל על האדם המקודש (המעופש) נא לשיר במנגינת: היה היה בירושלים.... (למי שמכיר...)
חובה לשיר!02.06.14
כל הכבוד למגיבה ישר כוח ושיהיה לך חג שמח ומבורך והשם יברך אותך
יהלומית02.06.14

הצגת כל התגובות

161
אתה מתגאה בזה שאנשים מתו בגללך??? בהנחה שזה נכון כמובן
ערן02.06.14
אבל זה לא הדריך של סבא ישראל אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
160
אמי ע"ה הלכה לעולמה לפני חודש. בת 95 היתה. האם אתה הרגת אותה?
משה02.06.14
159
יוצאים מחוריהם למשמע הדברים. "עכבר עכבר רוץ רוץ רוץ...."...
אבישי אברהם02.06.14
"יונתן הקטן..הוא טיפס על העץ-אפרוחים חיפש, והסוף הכואב הידוע:"אוי ואבוי לו לשובב חור גדול...
מירי02.06.14
דבר ראשון זה נראה שאתה ממש אוהב שעושים לך מינוסים דבר שני איך אתה נותן יד לאמנון האמנוני שיוצא נגד רבנים שאמנון לא מגיע אפילו לכפות רגליהם!!!!1 איך??? אמנון יוצא נגד רבנים גאוני הדור, רבנים גדולי הדור שבבקשה אמנון לך למיניין התימנים שלו { כמובן רק משפחתו} ואולי שם התייחסו אליו { ראיתי איך קיבלתם 2
גריס02.06.14
דבר ראשון מינוסים מ"מינוסים" זה פלוס. דבר שני מי מגיע לכף הרגל של מי ? פוי סירחון דבר שלישי. מי אלה גאוני הדור? לפי מה קבעת ? ודבר אחרון. אכן במערכה האחרונה הפסדנו. אבל יהיה סיבוב שני...
אבישי אברהם02.06.14
אם אתה יחד קטן ולא מבין בוא ואפרש לך- אמנון יצחק לא מגיע לכפות רגליהם של מרן זצו״קל ושל מרן הרב יצחק יוסף וכ״ו גאוני הדור זה הרב שלום כהן, הרב יצחק יוסף, הרב ראובן אלבז, וכ״ו מה שבטוח לא אמנון,.. במערכה האחרונה הפסדתם וכמובן תפסידו!!!! הסיכוי אפסי... חחחחחחחחחח הבנת תימני. ??
גריס03.06.14
ונותנים לו הרגשה כאילו הוא מרכז העולם, וכל צבא השמיים והארץ, ואפילו הקב"ה בעצמו, כולם כורעים ומשתחווים לר אמנון. כך הבן אדם נכנס לנרקסיזים - זו מחלה שלוקים בה הרבה אמנים כמו זמרים וכו', שרואים סגידה מסביבם. חבל שמחלה זו פגעה בר אמנון.
חיים02.06.14
158
כל יום הוא יוצא נגד רב אחר. כולם רשעים, רק הוא צדיק.. מוציא מפיו מילים לא יפות, קללות, לשון הרע והפחדות אינסוף. זו לא דרכה של תורה!
קצת אהבת ישראל02.06.14
157
מגיב באריכות היום אני פשוט אומר טמבל ואמ"ל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי02.06.14
156
מקלקלים דור שלם בשביל פוליטיקה סרוחה ומה כבוד הרב עושה ??????????
שואל02.06.14
155
נענשים בגללו היתכן דברי הבל ורעות רוח. דרגה שפלה.
רחמים.02.06.14
154
כל היום פוער את פיו נגד גדולי הדור ועוד מחזיק אייפונים ומה לא ואח"כ יבוא החצוף והנבל הזה ויגיד לנו חשבונות שמים למה רבנים נפטרו, מי הוא בכלל???????????
יהודי02.06.14
153
על אמנון נאמר "אהבה התלויה בדבר. בטל הדבר-בטלה האהבה"... כשגדולי הדור חיזקו את ידיך היית עשר. כשאמרו לך לשתוק ולשבת בשקט - בעטת. משמע - מה שבאמת רצית היה שימחאו לך כפיים...
א.נ02.06.14
152
חבר'ה עצה שלי תיסתמו מהר ת'פה לפני שגם לכם יקרה משהו!!את שמים לב על מי אתם מדברים?!על צדיק שהחזיר ביתשובה מיליוני בני אדם!ולאמרות שאתם וכל השסניקים האלה רמסתם אותו הוא ממשיך לקרב אנשים לבורא עולם!אז תחשבו מיליון פעם לפני שאתם מדברים על צדיק כזה שכל מילה שלו קודש!
אלי02.06.14
באמת אני רוצה להבין את כל התמימים שאומרים שהוא החזיר בתשובה אין ספק שזה נכון ולא על זה הויכוח אבל די תפסיקו להיתמם תכלס מה קורא איתו היום איך הוא מתנהג מה הוא עושה מוסר הרצאות על רבנים ענקיים שנפטרו וכי יש הבדל בין בינו לבין הרב בצרי הרי גם הוא כל חיו החזיר בתשובה אז יכול להיות באמת שהוא החזיר יותר
ישראל 02.06.14
151
מי אתם בכלל שאתם מדברים על גדול מחזרים בתשובה זה בושה עם כול הכבוד לכם אין לכם זכות לדבר עליו ולא לאף אחד במדינה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי02.06.14
150
איך אני יכול להיות נגד הרב אמנון יצחק? אם אני בעד הרב עובדיה! ואם אני רוצה להיות נגד הרב עובדיה? אז ממציאים שאלי ישי או אריה דרעי הם שטן... ואם אכן החלטתי שאני נגד השטן? אה... אז צריך להכפיש את כל מי שהכיפה שלו לא באפנה... העיקר שיש לי כף ענקית שיהיה לי איזה שהוא חלק בבחישת הקדרה הרותחת והכפרנית-פול
יחזקאל02.06.14
149
אשה קטלנית לא מתחתנת, האם רב קטלני נידון שלא ימסור יותר שיעורים? לטענתו הוא הרג עשרות רבנים ואנשים שדיברו נגדו.
שגב02.06.14
לשון הרע ידוע שקוטל אנשים ליפני זמנם
שמעון אופניים02.06.14
148
אמנון יצחק אם תדבר על הרב בצרי זצוק"ל סופך יהיה רע ומר ימח שימך
שמעון02.06.14
147
הרב עמר עשה ההיפך ממרן.. אלי ישי מוכר את שס לעיתונאים... ועוד..ועוד. העיורון הזה? אמנון יצחק הוא בסך הכל צועק "המלך ערום".. והשסניקים ממשיכים בשלהם..לא רואים לאן הם מתקדמים..לאחרו!!! רבנים חתמו ועשו משפט שדה ליהודי בלי לשמוע אותו..בבית דין האם זה דעת תורה?? כבר אמר הרב יעקב שהם עברו על דאוריית
משה02.06.14
146
שחכת את מס' 2 ברשימה שלך? שקיבל אירוע מוחי? ביגלל ש................... כל מי שפוגע ופגע ברב עובדיה מקבל או יקבל לא לדאוג הוא מגיע בחשבון עם כל אחד אז עדיף לסתום ולחכות בשקט מאשר להגביר את העונש. בתקוה שהאמת תצא לאור ויצחקלה חמודי תפסיק להפחיד אנשים תמימים הבנת? לא ילך לך מה אתה מנסה להיות כמו הר
בהלם02.06.14
145
אמנון יצחק, אני לא מבינה איך אתה לא מפחד מכל מה שאתה אומר, עד עכשיו לא ממש התייחסתי למרות שאתה מעלה לי תעצבים, אבל עכשיו? לדבר על הרבנים שמתו עד היום? שסובלים? שזה בגללך? הדעה שלך והקפידות שלך גורמות לשמים לצחוק. ולך הקב״ה לא יסלח. ואתה זה שצריך לעשות תשובה. ״ככל שאדם גדול יצרו גדול ממנו״- אצלך הוא
אני02.06.14
הייתי ממליץ לך לא לדבר על רב שהחזיר מאות אלפים בתשובה.. הזכויות שלו הם "קצת יותר" משלך, לא?? כדאי לך להגיב על אנשים ברמתך ולא על רבנים..
אתה02.06.14
זה היה צפוי שכל רב שיפטר זה בגללו כאילו עד אז לא היו אסונות ומחלות. רק הוא שכח להגיד לנו ג"כ איך שאביו ואימו מתו באותה שנה רח"ל. זה היה ממש לאחר שיצא באכזריות נגד הרב פנגר. וביננו אם הוא כ"כ כועס ומקפיד משמע שהוא קיבל מכה כואבת. הוא נמחק מהמפה ריחו נודף למרחקים. כך היה דרכם של אלו שחשבו שיהיו מנה
ללא שם02.06.14
144
הרב אמנון יצחק הוא גדול המחזירים בתשובה הוא איש אמת והוא הרב היחידי שיש לו אומץ לדבר על הרב יצחק יוסף ועל ש"ס כי הוא אומר את האמת גם אם היא כואבת. ועובדה שכל הרבנים האשכנזיים בצד שלו הרב קנייבסקי והרב שטיימן שהם גדולי הדור היום
אלעד02.06.14
תבדוק לפני
אביעד שר02.06.14
שהוא הרב היחידי שהוא מעז לדבר על גאוני הדור?????????????? אמנון אתה נמאסת איך אתה מעז לדבר על ענקיים???? עליו נאמר: הקנאה, הגאווה, והכבוד מוציאין את אמנוני מהעולם!!!
גריס02.06.14
143
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בת לניצולי שואה02.06.14
עושה מה שבא לו .. כשהוא רצה לצאת נגד הרב עובדיה אז הוא אמר שהרב שטיינמן אישר לו עכשין הוא לא מקבל את זה שהרב לאו שאל את הרב שטיינמן... אין לאדם הזה שום גדול שעומד מאחריו הוא פשוט עושה מה שבא לו ... וגם מה הוא חושב שכל דבר יעדכנו אותו מה הרב שטיינמן אמר?? הרי זה יהירות... וגם אם יש לך טענות לא צריך ל
אביעד שר02.06.14
142
האדיוט הזה בטוח שכל העולם חי ונושם רק בגללו ושבלעדיו הייקום לא היה קיים חחח
י02.06.14
141
הרב אמנון לא התחיל- הוא בוזה בגלל פוליטיקה מטונפת- ש"ס חשבו שכל החרדים ביד שלהם-זכויותיו של הרב אמנון הם לדורי דורות-כל מי שחזר בתשובה בגללו- הוא ובניו ונכדיו עד סוף הדורות. זכויותיו הם של הרב אמנון!! לפתוח עליו פה של ג'ורה. זו לא התנהגות הראויה למנהיגים . אפילו מנהיגים חילונים אף פעם לא פתחו פה על
כואב02.06.14
140
העווינו והרשענו, הוצאנו דיבה ודיברנו לשון הרע ברדיו קול ב"ערמה", שיקרנו את מר"ן, הפחדנו את הציבור, השתמשנו באלימות ובבריונות ואתה צדיק על הבא עלינו!!!
עם ישראל02.06.14
זה היה צפוי שכל רב שיפטר זה בגללו כאילו עד אז לא היו אסונות ומחלות. רק הוא שכח להגיד לנו ג"כ איך שאביו ואימו מתו באותה שנה רח"ל. זה היה ממש לאחר שיצא באכזריות נגד הרב פנגר. וביננו אם הוא כ"כ כועס ומקפיד משמע שהוא קיבל מכה כואבת. הוא נמחק מהמפה ריחו נודף למרחקים. כך היה דרכם של אלו שחשבו שיהיו מנה
שמעון אופניים02.06.14
139
השתגעתם לדבר על רבנים כך? תפסיקו להגיב מי אתם שתתערבו? הוא צדיק גדול וכל מה שבוא אומר יש לו זכות בשמיים לדבר. חוץ מזה גם אם הוא היה אדם מן השורה הוא נפגע מאוד ומותר לו להביע את כאבו.... אז יאללה תגשו להכין שעורי בית והזהרו בלשונכם על דברי חכמים. שנשיכתם כואבת... כעקרב... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסל
שלום לאוהבי תורתך02.06.14
138
אל תיתערבו במחלורות ותכתבו דברים בלשון נקיה הרב אמנון יצחק כי הוא עושה זיכוי הרבים ענק ואים הוא לא היה אז לא היו חוזרים בתשובה מליון יהודים אז אנא מיכם אים יש לכם דבר לכתוב תביעו דעה אבל בכבוד הראוי . תודה
HAIM24.05.17
137
אני מוחה על הלשון הרע כנגד הרב ואנשים שמזלזלים בו וכותב רק את שמו הפרטי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עומר16.09.15
136
רביי נחמן מברסלב אומר שיש עלייך מחלוקת אתה אמת אל תדאג אבישי אנחנו איתך הכל הכוח וחבר'ה תפסיקו לנבל את הפה קצת כבוד לתודה היפיפייה שלנו לא מתאים תורידו פרופיל ה' הבוחן אותנו לכו לרב שלכם תדברו על הנושא...... ותלמדו בשקט בכולל
בת של מלך המלכי12.06.14
אמן והשם יתן לו את העונש שלו
אוהב השם12.06.14
135
אבישי כל הכבוד לך איזה כייף לראות משהו מגן על הרב ודרך אגב כל האלו שבכוללים ומתכתבים 24 שעות זה נראה הזוי בכאילו אתם רק מחכים לתגובה בשביל לתקוף בגלל זה המדינה שלכם ככה חבר'ה תתעוררו הרב אמנון יצחק צדיק גדול והלוואי שהייתי יכולה להיות חלק ממנו גם אני חוזרת בתשובה בזכותו ומגיע לו המוןןןןן ותראו שסיבו
בת של מלך מלכים08.06.14
ומי אחראי לזה הצדיק שלך אמנון שהביא רק חילול השם שלא היה כמוהוא. אין לך מושג כמה אני שונא את הבן אדם הזה. כל הרע שיש היום בימנו כל הכח שיש ללפיד ובנט לחוקק חוקים נגד התורה בגלל אמנון ומצביעיו שהחלישו את התורה שיצאו על גדול הגדולים בעולם מרן הרני כפרת משכב. אני יכול לרשום לך פה מליון סיבות על הרשע הז
אוהב השם09.06.14
נחמד כל מה שאתה אומר קודם כל אני לא מכושפת מאף אחד דבר שני אם נכנס ליוכוח הלא רצוי הזה זה לא ישנה כלום אני מוקירה לו תודה יש לו חלק מהחזרה בתשובה שלי יש לכם בעיה אתם לא רוצים לשמוע אתם רוצים רק להגיב ופוצ להגיד מה שיש לכם אני בטוחה שלא שמעתם את שתי הצדדים והייתם חייבים לשמוע פשוטטטטטטטט לא רציתם אז
בת של מלך מלכים09.06.14
134
חוזר בתשובה שחזר בשאלה בגלל אמנון יצחק חוזר בתשובה שחזר בשאלה בגלל אמנון יצחק, 27/05/14 05:16 אמנון יצחק הוא לא יותר מ מטיף דת. הוא מפעיל פחד עצום על משתתפי הכנסים. 90 אחוז מה"חוזרים" אצלו מורידים את הכיפה אחרי חצי שעה שיוצאים מהכנס . הוא מתפאר במיליון חוזרים . איפה המיליון שלו היו בבחירות????? הוא
מאתר מעריב06.06.14
אני מכיר רב ידוע שעובד בערכים שנים רבות (קרוב לשלושים שנה) והרב הזה אמר לי ‏שבערכים לא מזמינים את אמנון יצחק כבר 17 שנה, כי כל "החוזרים בתשובה" שלו בהרצאות זורקים ‏את הכיפה מיד, עוד באותו ערב, חצי שעה אחרי ההרצאה כבר הם חילונים גמורים, (כן.. אבל הוא ‏בגאוותו הסרוחה מתעקש "שהחזיר מיליון איש בתשובה"
מקור שני08.06.14
היום היינו הרוב של חרדים במדינה, חשבון פשוט, אז איפה זה? חוץ מזה שאני מכירה עשרות ואפילו יותר חוזרים בתשובה, ואף אחד לא חזר ע"י אמנון, מעניין???
שקשוקה11.06.14
ממורנו ורבנו הרב אמנון יצחק. מי זה הרב הידוע ?. ומאיפה כל הבדיות שאתה ממציא ? הרב אמנון החזיר אותי בתשובה לפני 20 שנה.לדעתי הסיבה האמיתית היא שהרב אמנון לא רוצה להופיע במסגרת כזאת
אבישי אברהם11.06.14
אולי עוד יש תקווה, לך למקום אחר, אצל אמנון לא חוזרים.
שקשוקה12.06.14
וגם רצה להשתלת על שס ןסילקו אותו
שמעון אופניים11.06.14
133
חכמים המה להרע ולהיטיב לא ידעו = אמנון יצחק הרע ירמיהו ד
הנביא ירמיהו03.06.14
132
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צדק צדק תרדוף02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
131
ההבדל הגדול בין חוזר בתשובה אמיתי לבן חוזר מזוייף, בין עבד ה' אמיתי לבין 'עבד' מזוייף, ובין תלמיד חכם ויר"ש אמיתי לבין מזוייף האמת שהרבה זמן אני חושב על הנקודה הזאת. אבל עכשיו שוב עולים בי הירהורים שמזכירים את ההבדל בין שתי 'החוזרים בתשובה' אורי זוהר חוזר בתשובה אמיתי תלמיד חכם משכמו ומעלה יר"ש ג
בין קודש לחול02.06.14
130
אוי לכם מעלבונה של תורה....
נתי02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
129
למי ששכח ההורים של אמנון מתו סמוך לבחירות אחד אחרי השני בהפרש של חודש בלבד, בגלל שהוא ביזה את מרן זצ"ל נענש משמים. אז עדיף שישתוק
וזה לא סתם!02.06.14
הם נפטרו לפני הבחירות בהרבה בכדי שלא יראו בצער שמצערים את בנם אנשי בליעל רודפי כסף וכסאות.
מור02.06.14
אז עדיף שתשתוק
דוד02.06.14
128
איפה שמענו שמערערים אחר דברי רבינו הגדול הרב עובדיה יוסף ובנו הגאון הגדול שאנו עפר ואפר לרגלם, לא ראוי שישמיעו דברי הבל כאלו באתר המיתמר להיות חרדי איזה דור יגדל פה ה' ירחם ,יבינו וישכילו בעלי האתר לא לעלות דברי הבל וריק נגד רבנים גדולי עולם
חרדית אמיתית02.06.14
127
שדיברו עליו,והתינוקות שלהם הלכו לעולמם על אף שנסעו לבקש מחילה,לא עזר...מי שרוצה להמשיך לדבר נגד הרב שימשיך הוא יעשה טובה לנשמות חדשות שמצפות לרדת לעולם.
מור02.06.14
126
בן כלבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
ברוך02.06.14
אתה לא מסכים איתו אבל זו לא סיבה לנבל את הפה!
שלום זגורי02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
כן - הוא מדיח את הכלים שלו בבית...
אוראור09.09.16
טרנפנטין. כל הספירה שלך עברה לרב אמנון
אבישי אברהם02.06.14
ככה לא מדברים, מה אנחנו גויים קצת כבוד...
עינב02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
אתה בעצמך בן כלב ואתה בעצמך תתן את הדין בשמיים חתיכת כלב בגלל שהרב אומר את האמת אתם מקללים אותו ואת האפיפיור אתם מברכים כלבים שכמותכם הוא גדול הדור וצדיק ואתם כולכם רשעים (כולל כיכר השבת) שאוהבים את המגיבים שמקללים את הרב כולכם תתנו את הדין בשמיים
רונית 02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
125
שימשיך לנבוח"
ישראל .02.06.14
בחיים לא ראיתם חזיר אינה האיזדמנות
ברוך25003.06.14
אבל זה לא הדריך של סבא ישראל אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
124
דמגוג זול ועלוב ! אמנון .
אא02.06.14
123
יא ראבק. מה אתם כותבים עליו כתבה? למה לתת לו במה? זה אתר חרדי שמציית לגדולי הדור לא? תקברו אותו ואת השטויות שלו. בטח מישהו שילם לכם כסף כדי להעלות את זה...
א.נ02.06.14
122
היום עם כל אמירה שלך אתה הורס את הציבור.. מה ? אתה מהרהר אחר מרן ? מה אתה מנסה לומר שמישהו רימה את הרב ? קודם כל זה זה לא צורה של רב לחרחר ריב !! וגם אולי תחכה ותראה אם מישהו מהילדים יגיד משהו ואחר כך תגיד את "הזבל" שיש לך בבטן.. אולי החזרת אנשים בתשובה אבל היום אני בטוח שמעשיך גורמים לאנשים מסוימים
חרדי כואב02.06.14
121
הכונה לכבוד קדושת האפיפיור אמנון יצחק כל הגזרות שיש היום זה בגלל שהחלשתה את ש"ס כל הצער שיש היום לאברכים זה בגלל הרע שעשיתה!
אוהב השם02.06.14
לא כואב לו בכלום יש לו תורמים .. תראה איזה בית כנסת הוא הרים.. נראה לך שאכפת לו הצער של האברכים ???
חרדי כואב02.06.14
הוא לא התקרב אפילו לגרד אחוז חסימה. גם הוא ואמסלם ביחד לא היו עוברים אפילו. מקרה הכי גרוע אולי מנדט אחד הוא לקח לשס. וזה לא היה משנה כלום.
דויד02.06.14
הוריד יותר ממנדט אחד ואפילו מנדט אחד במקום הבית הגיוי היה מכניס את ש"ס לממשלה ולא היו כל הגזרות האלה!
אוהב השם02.06.14
זה היה צפוי שכל רב שיפטר זה בגללו כאילו עד אז לא היו אסונות ומחלות. רק הוא שכח להגיד לנו ג"כ איך שאביו ואימו מתו באותה שנה רח"ל. זה היה ממש לאחר שיצא באכזריות נגד הרב פנגר. וביננו אם הוא כ"כ כועס ומקפיד משמע שהוא קיבל מכה כואבת. הוא נמחק מהמפה ריחו נודף למרחקים. כך היה דרכם של אלו שחשבו שיהיו מנה
שמעון אופניים02.06.14
כי יש לו תורמים והוא לא נפעע מהגזרות .. וגם לגבי הגיוס הוא לא דואג לילדים שלו....
חרדי כואב02.06.14
120
שהחזיר רבבות בתשובה וכאן רואים את האבסורד איך לראש הנצרות מתחנפים ומקרבים ואילו את הרב.. ה' ישמור, לאן הגענו
ה' ירחם02.06.14
119
מוחה בך
ללא שם01.09.21
118
עוד לא קם בעל מחלוקות כמוך בציבור הספרדי... אתה כזה בעל גאווה גדול שאפילו אתה לא קולט את הנזקים האדירים שעשיתה ועדיין עושה, לא לחינם זכיתה בתואר "המכובד" "הקורח של הדור" ובגלל זה ההורים שלך מתו תוך זמן קצר. ונורא מוזר שלא עשיתה איזה נס שימשיכו לחיות, הרי אתה בעל ניסים לא????? ונורא מעניין שהתפילו
חזקי09.06.14
117
אדון אמנון יצעק אתה מחזיק במשרד אינטרנט פרוץ וגם יש לך אייפון לא כשר וזה יותר חמור פי מיליון ‏מלהפגש חצי שעה עם האפיפיור באישור גדולי ישראל לדורותיהם.‏ ואם תספר לנו שקיבלת אישור מאיזה 'גדול' להחזיק מכשירים טמאים כאלה אזי גם הרבנים הראשיים ‏קיבלו אישור חד משמעי מגדולי הדור להפגש עם האפיפיור,‏ אז מה
ישעיהו03.06.14
116
אוי לכם ואוי לנפשותיכם. אף אחד לא ינכה מעונשה של גיהנם, הקפידה של הרב הקדוש הרב אמנון יצחק שליט"א פועלת, הקב"ה מדבר מפיו, נאמר בתורה הקדושה כי מי שמזכה את הרבים אין חטא בא על ידו, בדורנו, אם תרצו ואם לא תרצו, הרב אמנון יצחק שליטא, גדול מזכי הרבים ומחזירי התשובה, למעלה ממיליון וחצי בעלי תשובה, הקב"ה
ישי03.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
מי שמזכה את הרבים אין חטא בא על ידו, אז איך יתכן שלאמנון יש כ"כ הרבה חטאים ומידות מושחתות??? קרא תגובה 149 ואולי אולי תבין משהו בחיים שלך...
ואולי תבין מעט05.06.14
רק אם אתה קצת חכם תבין... ואם אחרי כן לא תבין אז וואדי שהינך טיפש.
**05.06.14
115
אבל כואב יותר שהם התעסקו בקודשים-הרב אמנון יצחק,בפרט שהרב אברהם חי הזהיר במכתבו לבל יבזו את הרב אמנון יצחק והדגיש שהמחלה הארורה היא אחת העונשים על כך.
דניאל02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
איך יודעים שאמנון יצחק יורש גהינום? הוּא הָיָה אוֹמֵר, עַז פָּנִים לְגֵיהִנָּם, ובשֶׁת פָּנִים לְגַן עֵדֶן. מכאן אני למד שהעז פנים הזה הולך ישר לגהינם! יְהִי רָצון מִלְּפָנֶיךָ ה' אֱלהַי וֵאלהֵי אֲבותַי שֶׁתַּצִּילֵנִי הַיּום וּבְכָל יום וָיום מֵעַזֵּי פָנִים.(לכוון על אמנון) וּמֵעַזּוּת פָּנִים
דעת תורה03.06.14
114
הרב אמנון יצחק אתה תותח!!! צדיק אמיתי!!! אוהבים אותך!!
הר׳ יציחק צדיק 02.06.14
113
1. התלהמות 2. שנאה יוקדת, דיבורים וסגנון של תחתית החברה 3. לא מסוגלים להתדיין בכבוד ש"ס גמורה!! הכל היתה עבודה של איש אחד הרב עובדיה ז"ל זהו..זה נגמר.. הוא לא הצליח לחנך אותכם, חבל!!
שסניק לשעבר02.06.14
112
אמנון יצחק נבלה שרוחה טובה ממך חתיכת משוקץ ונוול
חיים ט02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
111
חבל מאד על אדם מיוחד כמו ר' אמנון שזכה להשיב כה רבים לאביהם שבשמים, ומקלקל במו ידיו את כל מה שזכה וזיכה. לימוד הזכות שלי עליו שהוא חולה במחלה נפשית הנקראת מגלומאניה - שיגעון גדלות, שנובע מדברים נשגבים שאמרו עליו כל מיני גדולים בעבר, ונכנסו לו עד העצמות....
יצחק02.06.14
אבל זה לא הדריך של סבא ישראל אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
110
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילוני חרדי02.06.14
109
אין - ה"רב" הזה יודע מה הוא אומר - מה אתם יודעים..... ברור - לא יכול להיות שזה מסיבה אחרת.... לא , ברצינות - מה שהוא אמר על הפוליטיקאים היה בהחלט נכון - אבל איך הוא טוען שבגלל שיצאו נגדו נפטרו רבנים ואנשי ישיבות? עם כל הכבוד לו - הוא לא אד"מור עדיין והוא גם לא המשיח או אליהו הנביא - אז למה הוא חושב
אוראור05.02.17
108
אני מכיר רב ידוע שעובד בערכים שנים רבות (קרוב לשלושים שנה) והרב הזה אמר לי שהם רצו להזמין אותו להרצאוה ואמנון רצה בתנאי שהוא יהיה המנהל של ערכים שלוש שנים לפני הבחירות מתחיל עם הזמרים ומפיץ פשקבילים וממשיך הוצאת שם רע על הרב פנגר למרות שיש פסק דין וממשיך רדיפת רבנים הרב עובדיה והרב אלבז והרב בן עיז
שמעון אופניים12.06.14
107
כל התגובות עם שלל הניקים נגד הרב אמנון היקר, שייכים למצורע אחד שעומד להתפגר בקרוב ולהצטרף לשאר המשמיצים שמבלים כרגע בכף הכלע, טיסה נעימה ברוך שפטרנו.
איזי=אוהב השם=110.06.14
בכל שייך לאבישי אברהם, ואיך יודעים כל התגובות שלו מוסמקות מרוב לייקים אדומים, אין מי שיגן על אמנון. והתגובות של האנשים השפויים שזה הרוב שיודעים כמה אמנון מפגר הם תמיד ירוקות! תעשו לי לייק!!
שקשוקה11.06.14
הוא הורס את כל מה שמרן זצל בנה כדי להרבות תורה והוא זה שאני לא רוצה לרשום אפילו את השם שלו עושה בדיוק ההפך
אוהב השם10.06.14
106
איכסה של אנשים אתם רבי אמנון יהודי ירא שמים
שמעון08.06.14
איכסה על אמנון יצחק ורבי אמנון יהודי אבל לא ירא שמים. אין לו יראת שמים!! (ולא רק בגלל שכך אמר עליו מרן זצוק"ל)
***08.06.14
105
מורשתו של מרן שר התורה רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל זיע"א ספריו הרבים: שו"ת יביע אומר - ספר השו"ת המרכזי של הרב (עשרה כרכים). שו"ת יחוה דעת - שאלות ותשובות שנשאל הרב בקול ישראל, ובסופו חידושים על מסכת הוריות (ששה כרכים). חזון עובדיה סדרה העוסקת במועדים: פסח: שו"ת הלכתי ופירוש על ההגדה של פסח (שלשה
ישתבח שמו03.06.14
כדי שיקראו את הספרים של מרן.אחד כותב ספרים והשני מגייס קוראים.
אבישי אברהם05.06.14
‏ובשנים האחרונות החזיר רבים בשאלה!!! "כדי שיקראו את הספרים של מרן.אחד כותב ספרים והשני מגייס קוראים".‏ אבישי אתה כזה בחור מטומטם כמו הרב שלך שאי אפשר לדבר אתך לעניין.. ובנוסף אתה גם חוצפן ‏ועז פנים כמו הרב האומלל שלך..‏ האם כשאמנון יצחק החזיר בתשובה לפני 10 או 15 שנים (כי בעשור האחרון הוא עסוק בעצ
אתה דמגוג בגרוש05.06.14
104
הרבה אנשים צדיקים‎ ‎ותמימים שואלים את עצמם שאלה קשה‎, הרי כתוב שאין הקב"ה מביא‎ ‎תקלה על ידי צדיקים. וכן כל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו, אם ‏כן איך הרב אמנון‎ ‎יצחק נפל‎??? אלא אומר ה"מכתב מאליהו", שמי שעושה בשביל הכבוד שלו, אפילו מזכה את‎ ‎הרבים, זה לא נקרא ‏עובד את ה' אלא את עצמו, ולכן במק
ספיישל לאמנון02.06.14
הצחקת אותו מוסר? תוכחה? זה רק לאחרים. לך, ולי, לכולם, רק לא לו, הוא בטוח בעצמו שצדיק הוא, וכל העולם קיים רק בזכותו, והקב"ה מתנהל לפי מצב רוחו וגחמותיו, אצלו הכל זה אני ואפסי עוד, ואין עוד מלבדו, כולנו אפסים ורוח בשבילו, המכתב מאליהו והאורחות צדיקים זה רק בשבילנו (כך הוא חושב) הוא הכי מוסרי שיש וכו
בן תורה03.06.14
103
כותבים כאן על צדיק הדור כאילו שהוא איזה פושע. בינינו מה הוא בעצם עשה? הוא התחיל עם השסניקים בזה שרצה לפתוח מפלגה אוי אוי אוי ממש מסכנים.... זה לא מצדיק בכלל את המילים המזעזעים שכותבים כאן עליו
שמשון02.06.14
102
אותו זמן גם נפטר אביו של הרב אמנון יצחק לכן הוא לא יוכל לתת לנו מוסר שמענו אותו בשידור חי איך שהוא מיתבתה נגד הרב עובדיה והרב ראובן אלבז והרב פנגר והרב בן עיזרי והרב יצחק יוסף והרב אריה דרעי והרב משה חבושה וכ"ו
שמעון02.06.14
101
היו צריכים לכפר על חטאיו( הלבנת פנים, לשוע"ר, גרימת מחלוקות ועוד) של "הרב" אמנון יצחק.
שירה02.06.14
100
מי שיבוא לקברם של אותם רבנים שיצאו נגד ר' אמנון, ישמע אותם צועקים, ר' אמנון אמת ותורתו אמת. בקצב הזה בקרוב ש"ס תישאר ללא רבנים כלל, ור' אריה יהיה ראש המועצת של עצמו.
שריר02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
99
וכל העולם מסתובב סביבך? זה מראה משהו על האישיות שלך.לא נראה לי דווקא בכיוון החיובי כל כך...נראה שעבר עליך משהו!
מוטי02.06.14
98
צי שיצא נגד הרב לא גמר את שנתו כולל מרן
עדני02.06.14
הכלב הזה?
קודקוד02.06.14
קודקוד אני שמעתי הרצאה שהכלב הזה רמז שמרן נפטר בגלל שפגע בו...
אמר בפירוש02.06.14
שלא תגמור את שנתך ותמות ביסורים ימח שמך וזכרך
אריאל02.06.14
בעל מום גופני ונכות נפשית, איך אתה מעז להקליד כאלה דברים, יא מנוול!! אתה בטוח לא היית בהר סיני. אתה גוי בן גוי בן עמלק ימח שמו.
שקשוקה03.06.14
יימח שמך וזכרך וזכר אביך ואמך וכל משפחתך! מי ייתן ולא תשלים את שעתך הקרובה! עפר לפיך שאתה מדבר על מרן! חתיכת מנוול. אני מקבלת על עצמי להתפלל עליך יום יום שתלך מהעולם כמה שיותר מהר אולי ככה ייטב לנשמתך!
רותי02.06.14
לא תקלל חרש לא נאמר על אחד כמוך תראה מה אמנון גרם לך טיפש החיים שלך יהיו שחורים אלא אם כן תמות מוקדם יותר וזה יקרה ודאי איך היד שליך לא רעדה לכתוב שמרן קודש קודשים שלא היה כמוהו דורות שלמים ויש מצב גדול שזה שאתה בכלל דתי אם בכלל זה רק בגלל השיעורים שאבא שליך התימני שמע ממרן פשוט אין לי מילים ואני בו
ישראל02.06.14
97
אמנון זה מה שיש לך למכור בשלושת ימי הגבלה? יום לפני מתן תורה? גועל נפש אתה... זה "הדרשה" שלך למתן תורה??????
המום02.06.14
ואם משהוא שואל בשלב השאלות הוא עונה הבנת??? או שאתה המום?
דוד02.06.14
96
אבל מה אשמים ילדים קטנים שצריכים להיענש בעבור עוון של אבא שלהם אים הוא חולק כל הרב אמנון בגלל איזה אינטרס פוליטי לא עלינו אז מגיע לו עונש מ הילדים שלו עשו? כל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו -- לא הערוד ממית אלא החטא ממית אני חושב שלהקפיד על ילדים שלא חטאו זה טעות גדולה . הזיכוי הרבים שאתה עושה זכ
HAIM24.05.17
95
חי חי בכל התגובות פה רואים את הפרצוף האמיתי של ה''פרענקים''.... (עראביש יידן וד''ל)
זלמי12.06.14
94
החצר
ארטיק11.06.14
מעניין איזה טעם אתה. הא ארטיק ???
אבישי אברהם11.06.14
93
הכל התחיל כשהרב יצחק יוסף העיף את בנו של אמנון מישיבת חזון עובדיה כנראה שהתנהג כמו אבא שלו ולא עוד אלא שהבן של ציון גולן עושה חיל בישיבת כסא רחמים . זו הסיבה לזעמו של הדג אמנון כל השאר חול בעיניים. קנאה כבוד תחרות שנאת הבריות עין צרה וכו...בקיצור בלעם.
ידען 09.06.14
סופו של הידעוני ידוע..
אבישי אברהם11.06.14
92
וגם המפלגה שלו תזכה במספר דו-ספרתי של מנדטים בבחירות
סתם אחד08.06.14
91
למה? אתם נותנים לרשע אחד להשתולל כאן ולקלל ת"ח בני תורה וכל קודשי ישראל !
למה? אתם נותנים03.06.14
ככה ירתיחו לך את הדם. ישטפו לך את המוח נגד הרב אמנון. הבנת ברוך...
הבנת ברוך07.06.14
צוציק מגעיל...לך תטהר.. איך אתה מעז ללכלך ככה על רבנים?! מה שבטוח אחרי דיבורים כאלו ילדים צדיקים לא יהיו לך.... ואולי...אולי... ר שתחזור בתשובה.....
חכם05.06.14
90
החילול ה' שאתה עושה אתה הורס כל חלקה טובה שבנית 20 שנה. וסופך שתרד לבאר שחת (אתה כבר רגל אחת שם)
הבנת אמנון?????03.06.14
89
קודם כל הוא צודק ב100 אחוז כל מילה שהוא אומר.. ולא משנה מי צודק חשבתם איך יכול להיות שמי שהחזיר כל כך הרבה יהודים בתשובה מקללים אותו ואת ראש הנצרות מברכים??אין אפילו טיפה קטנה של כף זכות?? גם אם הוא לא בסדר איפה הרחמנות איפה הכף זכות?? אז אני אגיד לכם כל מי שלא בודק את מה שאמרתי בוודאות הוא לא מזרע
אמיתי03.06.14
88
אתה חרא גנב מגעיל דוכה מכרום רמון בן אלף שאלוקים יקח אותך לך אמן אמן ואמן
מצפן02.06.14
87
הרה''צ רבי אמנון יצחק שליט''א שכל אחד ואחד מהכותבים כאן הם עפר ואפר לרגליו!!!!!
נתי02.06.14
86
איך הוא מעז!!! כאילו הוא יודע חשבונות שמיים!!! למה מי הוא שיצא נגד הראשל"M ואחיו!!!!
המגיב02.06.14
85
מתחיל עם הזיות של שני ספרות. ממשיך עם הזיות לחם בשקל ומהירות נסיעה 140 קמ"ש וממשיך... וממשיך.. הזיות של מיתות משונות... עוד מעט הזיות בתחום המשיח... מה אח"כ?
יוני02.06.14
84
דעו לכם כל המגיבים פה כי הרב אמנון שליט"א הוא הצדיק הגדול ביותר בדור! יום יבוא ותראו, וסליחה אם אני פוגע במישהו, שהוא גאון הרבה הרבה יותר מהרב עובדיה זצ"ל, והרב עובדיה וכל הרבנים לא מגיעים לקרסולי קרסוליו, אז הזהרו בגחלתן. שלא יקרה לכם משהו חס ושלום איזה מחלה או מיתה משונה. כל מה שהוא מקלל מתקיים.
חסיד02.06.14
אך על תשווה את גדלותו התורנית לזה של מרן הראש"ל הגר"ע יוסף זצ"ל, וזה אפילו לא מצחיק... ותאמין לי שאני סולד מכל ההתנהלות של ש"ס.
לא ש"ס02.06.14
83
אל תירא ואל תחת, אוהבים אותך!! וכל מי שיצא נגדך, לא משנה עד כמה הוא גדול בתורה, פותח חשבון עם הקב"ה, והקב"ה ייפרע ממנו. לא איתך!!!
אחד מהציבור02.06.14
אין לך סכות ועם אתה לא יכול לסתום תגמור תחל בה בבית
מצפן02.06.14
82
מלך במשפט יעמיד ארץ ושמים חדשים לבקרים לימים וללילות טבת הארוכים מימי התמוז הבוערים כתנור רבנן בבית המוהרן יוחנן בן זכאי או חייב לשלם למוכז שזכה במכרז לבניית הכותל המרכזי, לזכר הקברן מרחוב הקבלן לעבודות עפר ואפר פרה איומה שבלעה את שבע השנים הטובות, המתחילות בחג השבועות והשביעיות החביבות על הקב"ה, הי
11111111111111102.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
עוד פעם שכחת לבלוע את הכדורים בבוקר
ד"ר טיכו02.06.14
81
אנא הימנעו מכל מיני מחלורקות זה יצר הרע שמבלבל אותנו כיתבו מ השאתם רוצים אבל !! בלשון מכובדת כראוי לתלמיד חכם מותר לשאול ולהביע דעה אבל לא בזלזול אלא בכבוד הראוי .
HAIM24.05.17
80
כאדם שעבד איתו בקירוב במשך שנים רבות, כל תנועת התשובה,בזכות לומדי התורה בלבד,ולא בזכות הרטוריקה והראיה שהוא יוצא נגד כל גדולי התורה ובז להם רפואה שלימה במהרה...
חבר לשעבר28.05.15
79
אני קורא ולא מאמין.אוי לאוזניים ששומעות את רבני הדור היוצאים זה נגד זה.מי אני שאשפוט-איני חרדי.איני מתקרב לקצה האצבע של המוזכרים בפרשה.ובכל זאת--צר לי.אוי לדור שרבניו מטילים רפש זה בזה.היכן אחדות ישראל?כולי תקווה שב"ה נראה ימים טובים יותר.אולי אני תמים אך בעיניי רב הוא דמות קדושה.כך חינכו אותי
סתם יהודי פשוט09.06.14
החילול השם של הליצן הזה יותר גרוע מהכל!
אוהב השם12.06.14
78
איחוליי לך מר אמנון שה' יקח אותך אליו כדי שיראה לך קצת אור, למה אתה בחושך עצוםםםםםםםםםםםם וילדיך ודאי יהיה להם יותר טוב בלעדיך חתיכת מגעילללללללללללללללללללל
יוני04.06.14
77
מי שאוהב את עם ישראל לא מקפיד על אף אחד ולא מדבר כך.מי שילך אחרי גדולי ישראל המקובלים על עם ישראל אין להם ממה לפחד ,כל איום ושמחה על מי שנפטר זה עוול גדול ,וכל מי שנענש בגין חברו (אפילו שחברו צודק)לא ינקה מדין גיהנום.אמנון יצחק תפסיק כבר היגיע הזמן שלא תעשה פילוג בעם ישראל ,הציבור ילך אחרי גדולי ישר
ישראל03.06.14
76
אמנון יצחק הוא כמו אפיפיור ,הוא מקנה מהלוויה שהייתה למרן שהיה מילוין איש , אצלו אולי יהי זימון בלויה ,,, יפסיד את כל עולמו ,
שבועות 03.06.14
75
אני נגעעעעעעל ממכם ימסריחים אין לכם מחילה לעולם אל מה שגרמתם לאמנון יצחק אברהם אבינו של הדור כן פשןט ככה!!!! על כל זלזול ובושה שאתם עושים לו נהיה לו מקום יותר מכובד בגן עדן ואתם עם שונאי ישראל ביחד בכף הקלע עם ירבעם בן נבט ודרעי וכל הרשעים הארורים אני מרחם עליכם אומללים ועלובים הכל יתברר לכם שם למע
חרדי לדבר השם02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
74
אולי בקמפיין בחירות הבא תפרסם הבטחה ב-שקל....
חחחחח02.06.14
73
על תכנסו למחלוקות בין צדיקים אוי ואוי לאותה לשון שמדברת סרה בצדיקים ולא משנה מי הם!! מה קורה פה??? כיכר השבת למה אתם נותנים לזה במה???
תגובות מזוויעות02.06.14
72
כמה צדקו חז"ל שאמרו כי הקנאה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם.
חיים02.06.14
71
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן ציון ישורון חולון02.06.14
70
אין לכם טיפת בושה איך אתם מדברים על הרב אמנון יצחק שויתר על כל חייו למען עם ישראל . לא קם אדם כמוהו בכל הדורות שהחזיר כל כך הרבה יהודים בתשובה . יטיפשים הרי כתוב שאין ישראל ניגאלים אלה בתשובה ומי עושה את העבודה הזאת יותר מימנו הרב אמנון יצחק אם אתם לא יודעים בזכותו נידחו גזרות מעל עם ישראל כידוע לכ
רוני כהן02.06.14
אני לא בטוח שאתה צודק. אני הערכתי מאוד את הרב אמנון אבל תהיה רגע אובייקטיבי ותשפוט בעין נקיה האם ההתנהלות שלו נגד כוווווווווווווווווווווול נכונה?
שי ברק02.06.14
השם ירחם איך אתם נופלים ברשת של האדם שגורם לכל הצרות בדור שלנו
אוהב השם02.06.14
69
אני אוהב את כל הרבנים והלוואי ואחד ימחל לשני. אני מאוד מאוד אוהב את הרב עובדיה יוסף ואת הרב אמנון יצחק ורע לי מאוד מכל השתלשלות העיניינים האלו. רבנו הקדוש הגאון שר התורה הרב עובדיה יוסף אהב את הרב הגאון הקדוש אמנון יצחק והיה אסור להביא מצב כזה ביניהם. המלחמה הייתה לשווא ובורא עולם בסוף מחליט גם לגבי
ישי אמסלם07.11.17
68
יצר הרע גורם לכם עבירות ואחר כך אדם סובל חבל מאוד. גם נגד משה רבינו היו מתנגדים עד שהאדמה בלעה אותם. כן קורח ועדתו כך גם היום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתם לא מכירים אותו הוא צדיק אמיתי01.07.14
67
יש להם בעיה הם לא מסתכלים על עצמם רק באחרים אוייי יברוך איך שה' לא אוהב את זה תסתכלו על הגבנת שלכם וזה מה זה לא עוזר שאתם בכוללים וככה אתם מנבלים את הפה שלכם אל תלמדו תורה ותחזיקו אינטרחאט אני עוד מתחזקת אבל אני לא שקרנית
בת של מלך המלכי12.06.14
כל הצרות בדורנו בגללו
אוהב השם12.06.14
66
הרב אמנון יצחק איש הכי איש אמת אמת אמת !! אוהבים אותך הרבב!!!! משה רבינו של הדור הזה !!
אסי05.06.14
הרגתה אותי מצחוק
אוהב השם05.06.14
65
אם אכן בגלל אמנון מתו כל הרבנים אז אמנון בעצם רוצח שפל... ולא סתם רוצח הוא יותר גרוע מדהן שרצח את הרב אלעזר אבוחצירא, כי אמנון רצח כמה רבנים, והוא רק אחד... אמנון תתחיל לעבוד על המידות המושחתות שלך!
תחקירן כלבוטק03.06.14
64
נראה שספרת 49 שעריי טומאה. החטאת את נפשך בקללות נגד משיח השם. לא היית במעמד הר סיני. אם תבדוק בשורש תגלה שצדקתי
אבישי אברהם03.06.14
שחכתי לאמנון אין כלום!!!
אוהב השם05.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
63
אין מה לעשות -אלא לחזור בתשובה ולבקש מחילה. ברבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הוא צודק02.06.14
62
בעבר היו קונספירציות שהשב"כ ינסה ליצור "רבנים" גדולים ע"י חוזרים בתשובה שיהרסו את הציבור החרדי מבפנים. שמשהו יתחיל לברר אם זה לא הרב אמנון יצחק. בעברי כשהייתי שומעת הרצאות שלו ונהנת אמרתי לאמא שלי: רק שיום אחד החוזרים בתשובה שמקיפים אותו לא יעשו ממנו משיח. היום כבר יש אתר באינטנרט שאומר שהוא משיח. א
חושדת02.06.14
61
חמורה היא המחלוקת שאפילו ל''ע שורפת ושורפת, למה עם ישראל צריך מחלוקת ה' ישמרנו. תיצלנה אוזניים משמוע אסור לזלזל בתלמידי חכמים, והרב אמנון שליט''א אין אחד שאני מכיר שלא קיבל ממנו אמונה בהשם ודברי תורה, אין אחד שאני מכיר שלא שמע שעות קלטות של הצדיק המחזיר בתשובה, גם מי שלא מבין שישתוק אסור להיכנס למח
תעשו שלום02.06.14
60
אני מבטיח שאין לאמנוןןןןן [החזיר הכלב הגנב המסרוח בן 1000] שאין לא קברררררררר הוא יסרףףףףףףףףףףףף
מי שיראה לאמנון02.06.14
כי לדעתי הוא עבר כל גבול
רמבו02.06.14
השם יקח אותך כמה שיותר מהר ואותך ואת כיכר השבת שיש עליכם גזירה בשמיים שאתם מפרסמים את המגיבים המרושעים האלה וגם אתם כוללים ב"ברכה הזאת" אם לא תפרסמו את התגוה שלי שהשם יעניש אותכם ויסגור לכם את האתר לנצח נצחים
רינת02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע לקלל ולאיים ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים05.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
59
ברבנים וגם הפוגעים ברב אמנון יצחק יתנו את הדין, מאחר ויש לו הרבה מאד זכויות בשמים, ועתידים אתם ליתן את הדין. באיבחת מקלדת אתם מאבדים את עולמכם ! לא חייבים להסכים לכל דבריו, אבל מכאן וללעוג ולבזות הדבר הזה אסור!
מסוכן02.06.14
58
אין לי שום דבר נגד הרב אמנון יצחק, ואני גם ממש לא אוחז ממנו רק בגלל מעשים שלו מהסוג הזה.. אבל אם זה באמת בגלל קפידא אני חושב שהוא צריך למחול ולוותר על כבודו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף02.06.14
57
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שועל הכרמים02.06.14
56
1. על מי כתוב "שומעים חרפתם ואינם משיבים"? 2. עוד איזה רב בהיסטוריה התפאר שאנשים מתים בגללו??????????? 3. תלמד קצת חסידות, תעבוד על עצמך (זה לא יהיה לך קל) ותתעדן!
תהיה צנוע02.06.14
שתלמיד חכם שביזהו בפרהסיה אסור לו למחול על כבודו בבקשה לא לצנזר מותר לרשום הלכה...
דוד02.06.14
55
אני מוחה בכל מי שמבזה את גדול הדור הרב אמנון יצחק שליט"א
ללא שם16.05.22
54
הוא החזיר בתשובה 10 מליון איש. מה זה שווה אם אחרי זה הוא עשה חילול השם ענקי יצא נגד גדול הדור. נגד כל גדולי הדור הזה. התחצף לרב עובדיה ויותר מזה אבל אין לי עצבים כבר לרשום.
אוהב השם12.06.14
כמו שהוא טוען או יותר מזה כמו שאתה טוען 10 מליון (משהוא באמצע...) היום היינו הרוב של חרדים במדינה, חשבון פשוט, אז איפה זה? חוץ מזה שאני מכירה עשרות ואפילו יותר חוזרים בתשובה, ואף אחד לא חזר ע"י אמנון, מעניין??? שקשוקה
שקשוקה13.06.14
אם הוא בחחזיר 1 הרב עובדיה החזיר 10 אם הוא החזיר 10 הרב עובדיה החזיר 100 אם הוא 100 הרב עובדיה 1000 אם הוא 1000 הרב עובדיה 10000. יותר מזה הרב עובדיה הרני כפרת משכבו מחזיר ויחזיר גם אחרי מותו
אוהב השם13.06.14
וואלה נכון!!!!!!!!!!!!!!!!
אוראור01.09.19
53
נראה ששום דבר לא השתנה. ריח צחנה עולה מהרבה תגובות של "תלמידיי כולל" . נתראה מחר אי"ה
אבישי אברהם10.06.14
אה, אמנון?
אלק טיול11.06.14
כל תגובה שלך מורידה את אמנון יותר למעטה, יותר משפילה אותו, כל תגובה שלך גוררת עשרות תגובות השמצה ומינוסים... תחזור לטייל תאמין לי שזה יעזור לעם ישראל
שקשוקה11.06.14
כל מה שכתבו כאן נגד אמנון יצחק נכתב בצדק, הוא "קנה" זאת "ביושר" שלו. גם אני חלק מהמיליונים שאהדו אותו בעבר וכיום לצערי כולנו שונאים את האיש המתועב הזה,ובצדק!
מריח טוב11.06.14
לא היית ולא תהיה לעולם חסיד של הרב אמנון. תחפש בשס משהו מתאים לך
אבישי אברהם11.06.14
חוץ ממך אין לו עוד חסידים.
אה?13.06.14
ןאל תשכל לקחת לטיול את אמנון כמו שני השעירים... וזרוק אותו לעזאזל!
יאיר11.06.14
מה באמת אתה חסוי ? אולי עדיף ככה יאיר "היקר" . מי יודע מה באמת ערכך. כמובן הכל חסוי. אין לך אומץ כמוני להזדהות בשמי הפרטי.
אבישי אברהם11.06.14
זה ברור שתצאו נגד לומדי תורה הרי חוץ מכבוד לא אכפץ לכם כלום. אותו אחד (הס-מ) היה מוכן לעשות חילול השם שאין כמהוא רק שתהיה לו מפלגה!
אוהב השם11.06.14
כל היום אחריי המקלדת. מתי אתה לומד ? ורואים יפה מה אתה לומד ואיזה רמה. אני לא שונא אותך "תלמיד כולל". אפשר לדבר גם בלי לקלל
אבישי אברהם11.06.14
אוהב לומדי תורה שבהם פגע העבודה הזרה שלך. אין על זה סליחה עולמית.
אוהב השם12.06.14
מה עם מרביציי תורה ?? קודם כל מחזירים אדם בתשובה-שזה הכי קשה-.ואז מלמדים אותו תורה . למה אתה מקלל אדם שהחזיר מליון איש ? .אין תופעה יותר גדולה בדורנו כמו הרב אמנון יצחק . מז אין סליחה עולמית ??. הריי השם מוחל לאדם שעשה תשובה, ואתה לא סולח ?? אתה יותר גדול מהשם ??? מאיפה הדיעה הזאת ??. אני אוהב את כו
אבישי אברהם12.06.14
אבישי התמים.תוציא לך מהראש שאמנון "החזיר מיליון איש בתשובה" תוציא לך את זה מהראש, זה ‏הבלוף הגדול והשיקרי ביותר של אמנון יצחק, הוא לא החזיר גם חצי מיליון, והוא לא החזיר גם רבע ‏מיליון, והוא לא החזיר 100 אלף!!!!‏ זה הכל דמגוגיה שיקרית, וגם 50 אלף הוא לא החזיר, אולי כמה אלפים. אבל לא יותר, כל הפרסום ‏
מיוחד לאבישי17.06.14
ניכרת בכל משפט, זה הרמה אצל מורך? מפה ושם אני מתחילה להבין יותר לעומק עד כמה רעים ומושחטים תלמידיו של "הגולם התימני" אבישי לא חזרת בתשובה מספיק טוב, כדאי שתחזור שוב והפעם באמת, (לך לערכים או הדברות תראה ישועות....)
שקשוקה12.06.14
52
באמת המזוזה של הדרום, מי ייתן לנו תמורתו... גדולי ישראל מספיק לריב, תוציאו פוליטיקה מביניכם !! ובערת הרע מקרבך, ופוליטיקה היא שורש כל רע!
דרומי08.06.14
ידידי אל דאגה עונשו של הנבל הזה עוד יגיע.. למעשה עונשו כבר התחיל מזמן כשמרן זיע"א סרב לראותו ולא רצה לקבלו בשום אופן, וההשפלה הגדולה שעבר עליו בבחירות, ושרוב רבני ישראל התרחקו ממנו, ושאפילו 'הגדולים' האשכנזים כבר לא רוצים להפגש איתו, בבית הרב שטיינמן סרבו לקבל אותו אחרי הבחירות, ואפילו כשהוא הגיע א
בקרוב וברחוק09.06.14
אני מאמין שהגרש משערי חסד יקבלו בשמחה ובטוב לבב
אבל11.06.14
51
אחים שלי! אני מבין את כאבכם העצום ומשתתף בצערכם. אבל באמת מהיכן כל הכעס והשנאה לרב שהחזיר בתשובה מאות אלפים, הרב עובדיה זצוק"ל אמר עליו "מחיה המתים, רוצו אליו היום כי בשמיים לא תוכלו לראותו מרוב קדושתו", עוד טרם נושא הבחירות הורחק הרב אמנון מבית מרן, כמו שעשו כן לרבים כמו הרב יעקב יוסף, הרב עמאר, הר
יניב03.06.14
הרי לא חירף , לא גידף , לא קילל ולא האשים אף אחד - והוא גם כתב דבר מאוד נכון: זה לא טוב לנבל את הפה - אל תשכחו שזה הרי אתר חרדי פה - מה חושבים למשל חילונים שגולשים פה ורואים תגובות לא הולמות? הם הרי עלולים להיות נגד הדת ככה - וגם ככה אצל חילונים רבים לא חסר הרבה שיהיו נגד הדת - והמבין יבין - אז למה
אוראור10.11.17
בתשובה אנשים - וגם הצחיק אנשים ועזר להם - פעם הוא היה אלטרואיסט ורב אמיתי - וגם נעלב בשביל רבנים אחרים - אבל כעת המצב שונה עד הפוך: הוא נהיה אגוצנטרי עד כדי שגעון גדלות - והוא לועג לאנשים כולל רבנים , מזלזל בהם ומבזה אותם - נכון שפעם הוא היה רב לכל דבר כאמור - אבל בדיוק בגלל זה נורא חבל שלאחרונה הוא
אוראור26.06.19
זה קרא שפגע הרב משה חבושה בפרשת הזמרים אמנון ניכשל בהפצת לשון בהוצאת שם רע וגם לשון הרע אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים05.06.14
"לא לנבל את הפה..? זו פגיעה בכבוד התורה!!" וכי זה מה179 כאן, יש לו כבוד כלשהוא לקודשי ישראל ??? ואלא הוא היחיד כאן בשינוי שמו מנהל תעמולה אנטי דתית בעיתון זה יומם ולילה ! לרמב"ם שהכופר בי"ג היסודות יצא מכלל ישראל? .... [ב] "ונשיא בעמך לא תאור", אמרו זה רק בעושה מעשה עמך ואין איסור לקלל רשע (יבמות כ
משה03.06.14
ואני יודע שאתם רואים כל תגובה מאיזה IP היא.. ואני לא מסתיר את עצמי מכם זה בטוח.. ממתי כל האנשים מזדהים בשמם בתגובות??? אז תתעוררו אתם מציתים פה שריפות ומצדדים בדעות פוליטיות בדת, מי אתם בכלל??
יניב05.06.14
הקדיח תבשילו, אין לו יראת שמים, כל מה שעושה לכבודו הוא עושה, הוא מצער אותי ולא שומע בקולי, זה לא מספיק???
ישעיהו05.06.14
אתה רציני.. מרן דיבר עם הרב אמנון??? מתי??? אז איך אתה קונה את זה? זה מה שאמרו למרן, זאת בדיוק הבעיה, לא הקדיח ולא נעליים זהו הרבנית יהודית, הרב אמנון אמר ומעולם לא שיקר..
יניב05.06.14
אני רואה שקשה לך להבין אז ארחיב.אתה חושב שאם אמנון היה רוצה להכנס למרן זצוק"ל הוא לא היה יכול ?וודאי שהיה יכול אם זה דרך הרב בעדני או כל רב אחר ולא חסר.הבעיה היא שאמנון הגיע למצב של אני ואפסי עוד.מה פתאום הוא נלחם בשטראוס ? ואיך לא התבייש לשפוך את דמו של הרב פנגר ?וממתי הוא נהיה פוסק הלכה שמחליט איז
איזי11.06.14
יניב האם אתה באמת כזה תמים או שאתה רק משחק אותה תמים ? הרי מרן אמר בקולו אני לא רוצה לראות אותו כי הוא לא שומ ע לי .וכי אתה באמת חושב שמרן זצוקל לא ידע מה נעשה סביבו?? הרי ידוע מה שסיפר בנו הרב משה שדרעי ניסה למתן את הרב בהתבטאויותיו כנגד הבית היהודי והרב אמר לו שאף אחד לא יגיד לי מה לומר ומה לא לומ
איזי09.06.14
50
זוכרים?? זורק ציציות ונובח ברמקול... איי אייייי אייייייי אוווואווא
זמר חתונות02.06.14
49
איש אמת. וכל השאר יכולים להתפוצץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמת 02.06.14
כל השאר שליח השטן לקלקל את ביאת המשיח
מור02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
48
לאחר מותם של הרב יהונתן אייבשיץ ושל הרב יעקב עמדין שחשדו בשבתאות ל״ע עשו החכמים שאלת חלום לגבי שני הרבנים.והתברר ששני הרבנים הנ״ל נמצאים בגן עדן ,וכל אחד מהם במקום הראוי לו. ואלו התלמידים שהשתתפו במחלוקת נמצאים בגהינום!!!
המצליף02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
47
אל לכם להכניס את עצמכם בדברים שלא נוגיעים לכם כלל. הק״בה מקפיד על כבודם של הצדיקים. ולכן כל הפוגע בהם לא ינצל מדינה של גהינם .תעשו תשובה! ויפה שעה אחת קודם!!!
המוכיח בשער02.06.14
הרב הזה יצא מדעתו : ניהיה שופט וגם דיין של הקב"ה
שמעון אופניים02.06.14
הבנתם - מדיח = כלים? תודו שזה טוב.
אוראור05.02.17
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי02.06.14
45
אני מדבר על זה שביקש ממנו סליחהה בשם עם ישראל.
מני02.06.14
44
זו הכוונה האמתית של ר' אמנון ונראה אתכם כיכר השבת גברים ותפרסמו את התגובה שלי
שלטון גמור 02.06.14
43
יחטוף איזה מכה...
מוריה02.06.14
42
הם גרמו חילול ה׳ עם סיפור הרב יצחק. חייבים להיזהר מחילול ה׳. מרן ז״ל יצא נגדו כי הוא רצה לפתוח מפלגה שבוואדי היה חולק את הציבור. הכי טוב לא להשתתף בדברים כאלו.
חביב02.06.14
41
ישנה מחלה שרבנים יכולים לחלות בה והיא ניקראת מחלת גדלות איך יודעים שרב נשאר גדול זה כאשר לא ניתפס במחלה הזו רב שרוב ימיו עוברים ללא המחלה הזו זה רב אמיתי כי זה הניסיון הגדול ולכן משבחים רבנים גדולים כי זה ניסיון קשה אתה אמנון לא הצלחתה לעמוד בזה וניתפסה בך המחלה הזו חבל עליך ועכשיו ברור מה שנאמר על
פרנק02.06.14
40
בשתי מילים: נו - באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוראור01.09.19
39
אני מכיר רב ידוע שעובד בערכים שנים רבות (קרוב לשלושים שנה) והרב הזה אמר לי שהם רצו להזמין אמנון להרצאוה ואמנון רצה בתנאי שהוא יהיה המנהל של ערכים שלוש שנים לפני הבחירות מתחיל עם הזמרים ומפיץ פשקבילים וממשיך הוצאת שם רע על הרב פנגר למרות שיש פסק דין וממשיך רדיפת רבנים הרב עובדיה והרב אלבז והרב בן עי
שמעון אופניים12.06.14
38
הרב אמנון יצחק הוא אחד מני רבים מקרבנות הבריונות הסובייטית בה עושה שימוש הכנופיה המסואבת אשר מנהיגה את הפוליטיקה החרדית, תוך כדי ניצול ציני של רבנים קשישים. הביטו וראו בתגובות כאן, כמה ההמון הנבער מדעת נגרר אחרי דברי הבלע אשר הפיצו גורמים פוליטיים, (בעזרת רבנים אשר יפה להם השתיקה) אודות הרב יצחק, שכ
שמואל הלוי11.06.14
כולל גדול גדולי כל הדורות הרני כפרת שכבו. אמן שהשם ישלם לו במהרה על כל הרע שעשה לעם ישראל.
אוהב השם12.06.14
בעצמו. מנסה בכוח להכניס את "דעותיו" לקהל. ניסה בבחירות לקנות את האנשים בלחם בשקל ומהירות מופרזת בכבישים- ובשביל זה קלל ונבל פיו על גדולי הדור, זה רמה של בן אדם.? זה התנהגות בריונית.
שקשוקה12.06.14
אבוי לנו. אתה לא חייב לקבל את דעותיו. הוא לא מכריח אף אחד להגיע להרצאותיו. אני לא זכיתי לכבוד הזה.
חילוני24.12.15
37
זה היה צפוי שכל רב שיפטר זה בגללו. כאילו עד אז לא היו אסונות ומחלות.‏ רק הוא שכח להגיד לנו ג"כ איך שאביו ואימו מתו אחד אחרי השני תוך פחות מחודש באותה שנה ‏וסמוך לבחירות. זה היה ממש לאחר שיצא באכזריות נגד הרב פנגר.‏ וביננו אם הוא כ"כ כועס ומקפיד משמע שהוא קיבל מכה כואבת. הוא נמחק מהמפה ריחו נודף ‏ל
שמעון משקפיים09.06.14
36
מרוב שהוא פוסל המון אנשים והרבה רבנים גדולים כנראה שלאמנון יש מום ענק
הבנת אמנון???05.06.14
35
אדם כזה שפל שיש לו במשרד אינטרנט פרוץ והוא יושב שעות ע"ג שעות וגולש באתרים חילוניים ‏שמלאים פרסומות תועבה ודברי פריצות וכו' אז הוא יבוא ויטיף מוסר לרבנים ת"ח שעוסקים בתורה ‏יומם וליל???? רבנים שאין להם מחשב ושלא יודעים להזיז עכבר של מחשב????...‏ הנבל הזה שמחזיק אייפון פרוץ בניגוד לדעתם של כל גדולי י
מי אתה אמנון???03.06.14
שפל ->>> מנהל תעמולה אנטי דתית בעיתון זה יומם ולילה !
ה03.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
34
מה עם אהבת ישראל? אתה לא מתביישים? הרב אמנון יצחק אדם טוב שפועל רבות למען עם ישראל.למען הגאולה.במסירות נפש. תתביישו לכם!!!מגעילים.אתם יהודים בכלל?
וו03.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
33
כמה בילבולי מוח אמנון, די! שבענו ממך מספיק, תתחיל לחזור בתשובה כבר... חבל עליך, עשית פעם עבודה יפה היום אתה עושה עבודה ערבית! כל מה שבנית הרסת בבת אחת בגלל פוליטיקה מסריחה שטינפה אותך מכף רגל ועד ראש כולל הראש והאנטנה!
יאיר02.06.14
32
צריך להחרים אותו להוציא את המגעיל הזה מחוץ למחנה כמו מצורע. ולזרוק אותו לכל הרוחות. האיש המרושע הזה לא מפסיק לבזות תלמידי חכמים ולחלל שם שמים ברבים
די עד כאן!!!!!!02.06.14
די עד כאן תלך לכל הרוחות
אבישי אברהם02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
31
סלח לנו מחל לנו כפר לנו
סליחה02.06.14
איך שכותבים כאן על צדיק וגדול הדור הרה''צ רבי אמנון יצחק שליט''א.
מזועזע02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
30
דפקו כל החרדים אם היה לנו מנדט נוסף לפיד היה עף כלומר היום מרעיבים אברכים משפחות ילדים קטנים מגייסים בחורי ישיבות סוגרים כוללים וישיבות? מי אשםבכל????? הליטאים ואמנון
ה' ישלם להם02.06.14
כל מי שמיתחבר לאמנון מוסיף עוד גזרות האיש מצליח מכון שה' נותן את כל הזכיות בעולם הזה עד שיגמרו והמים רותחים ועושים רעש ליקראת הסוף וכל הצדיקים שניפטרו הם באו לקפר על כל חילול ה' שאמנון גרם שידוע שבמחלוקת קורח מתו גם תינוקות וגם צדיקים לכן אסור לתנת לאיש במה .וצריכים לבטל את כל ההוראות קבע! כדי שהמחל
שמעון אופניים09.06.14
29
אמנון אתה בכלל לא יהודי, זרע עמלק, אני לא מבין למה כיכר מביאים אותו כל יום ביציאה חדשה, אמנון הוא ערבי שהתערב בעם ישראל לא עלינו אמנון סרח והקדיח תבשילו, התחיל בזה דיבר נגד מרן מאור ישראל זיע"א והמשיך נגד כל גדולי הדור הספרדי עד עכשיו, מי התיר לו לדבר על הרב בצרי זצ"ל על הרב כהן מאשדוד? רשע בן רשע י
תלמיד מרן02.06.14
אתה מדבר כאחד הריקנים בשוק. מרן בז לך בשמיים ומתבייש בך. אתה מתלמידיו של ב ל ע ם הרשע. תעיין בפרקיי אבות פתאם תראה את עצמך ..
אבישי אברהם02.06.14
להם עסקים בשמים ממש ביזניס כמו רבם. הם יודעים מה נפטרים רוצים וחושבים בשמים הם יודעים איזה עונש יקבל כל אחד הם יודעים למה ועל מה נפטרים אנשים ממש גאונים. אנשים שמימיים - בעיקר אבישי שמקלל כל היום והלילה אבל כשמשהוא אומר מילת אמת על רבו ה..... הוא מיד אומר שמקללים אפילו שכל מילה כאן על השפל הזה היא
שקשוקה03.06.14
תתבייש לך
ישי03.06.14
28
הצדיק היסוד אמת היחיד
נתי16.12.21
27
אם היו בזמנינו רבנים וחכמים, הם היו מורים לסקול את אמנון יצחק, ולא סתם לסקול אותו, אלא קובעים, כי אין מי בימינו שמבזה את היהדות החרדית יותר ממנו, בדרך הטבע, אדם העוסק בתשובה ובהיקף שכזה היה צריך להגיע רחוק מאוד, כולם - כל חלקי הציבור החרדי והדתי - היו מצדיעים לו. ובכל זאת, רואים אנו מי, שככל שמתרב
הלברטל03.06.14
העליבות נפש, לסקול לא לסקול. כמה שטויות אפשר לברבר. אולי אתה אחד משבעים הסנהדרין.
סייג לחכמה07.06.14
וכָּל הַפּוֹסֵל בְּמוּמוֹ הוא פּוֹסל !!!!!!
כָּל הַפּוֹסֵל 03.06.14
26
בס״ד אסור לדבר נגד הרב אמנון הוא קודש קודשים
יצחק02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
מותר לו לדבר יומם ולילה על כל תלמידי החכמים, מרו הרב עובדיה זצוק"ל, כל בניו של מרן, הרב שלום כהן, הרב פנגר, מה הם לא ת"ח??? לפי דבריך אם המגיבים כאן הם רשעים, הרי שאמנון רשע מרושע כי הוא דיבר על הרבה ת"ח יותר מכולם!!!
יאיר03.06.14
לייק!!!
גריס03.06.14
25
הזעזוע מהתנהגותו וניבזותו של אמנון יצחק הולך וגובר מיום ליום ומשעה לשעה. כבר אין צורך להתייחס להשתלחויות הנוראיות שלו בגאוני ישראל ובגדולי הדור, כמו הזלזול המבעית במנהיג הדור מרן הרב עובדיה זצוק"ל, שבלשונו המטונף הפך את מרן כאילו היה ילד קטן שנותן לאנשים סביבו לשלוט בו ולהסיע אותו "בשבת" ולחלל את ה
ר02.06.14
24
עד לפני שנתיים שלש היה מגיע הרבה לצרפת לארה"ב לתת הרצאות גדולות והיום כבר לא רוצים לשמוע אותו כאן בצרפת ושמעתי שגם בכל המקומות בחו"ל לא רוצים שיגיע
צרפתי02.06.14
אני מחו"ל ויש פה מאות אלפים כמוני שהבינו ששסניקים זה שקר
daniel levin02.06.14
23
משעמם בחיים........ חסר לך מה לעשות? לא מספיק לך הטמבלביזיות שיש לך בבית? אולי אתה רוצה מנוי למועדון לילה או למעודון גולף? לך תחזיר שם אנשים בשאלה....
שקשוקה02.06.14
22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ג'חנון02.06.14
21
שלום לך גדול מחזירי התשובה בדורינו. אכרע לך ברך ואנשק שולי מכנסך, זכויות שלך רבות מספור, וכל מילותיך שקולות בפלס וקדושות הם. תן לי הקטן אזוב הקיר לשאול את כבוד הרב הנעלה שאלה. אתה רחום ואוהב ישראל, כל חייך אתה עומל על מנת להשכין שלום בין ישראל לאביהם שבשמיים. כמו"כ להשלים בין ישראל לישראל. נכון שחט
עם ישראל02.06.14
באייפון שלו יש דברים יותר מעניינים....
קודקוד02.06.14
כל פעם שאני גולש באתר שופר אני פוגש לשון הרע שלקח מטבליציה על משפחה עובדיה ועל אריה דרעי וכ"ו
שמעון אופניים02.06.14
אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
20
בן אדם עם מלא זכויות! מי אתם בכלל?
אשכנזי02.06.14
19
אלה עם הגלימות שמחפשים כבוד כבוד כבוד כבוד ותרומות, הרב אמנון יצחק שליט"א עושה ולא רק לומד ומדבר, אנשים חזרו בתשובה בגללו, והמון,יש להוקיר תודה בשביל זה ולא להיות כפויי טובה. שאר הרבנים רוצים פתק בפוליטיקה, הם לא מחזירים בתשובה וגורמים לריחוק, הרב אמנון עזר ועוזר, שהשם יברך אותך הרב, צדיק ,אתה אומר
אלון02.06.14
את עצמך בקבר...הזהרררר
ריקי ש.02.06.14
אבל זה לא הדריך של סבא ישראל אני מסכים שאמנון לא בסדר לכן אנו לא צרכים להיות מתלמידיו של בילעם הרשע ולנבל את הפה אלה לילמוד מהרב עובדיה דרכי דרכי נועם וכל נתבותה שלום
שמעון אופניים02.06.14
18
אתה מהקנאה "בהדברות" איבדת את המצפן. נטורי קרתא שיבשו לך את השכל. ההצלחות שלך הם של יש"ו ,הןא גם שיטה בעם כאילו הוא צדיק ובעל מופתים. אתה עז פנים לגהינום. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישורון02.06.14
17
אם אין לכם טיפה יראה מי זכויותיו של מי שהחזיר מליון איש בתשובה ורובכם נמצאים בינהם ושמעתם את הרצאותיו והתחזקתם אז לפחות צריכה להיות לכם הכרת הטוב כלפיו וזה לא רק כלפי הרב אלא גם כלפי הקב"ה כי מי שמתעסק עם הרב לא מתעסק איתו אלא עם הקב"ה ואנא מכם על תחכו שמשהו יקרה כדי לאמת זאת עשו חשבון נפש במהרה ואי
מאמינים02.06.14
16
כנראה שבא לך להתגרות בחייך. אל תתפלאי אם בזמן הקרוב תחפשי את הרב לבקש ממנו מחילה וסליחה... טיפשות שלא היתה כדוגמתה לכתוב דבר כזה על צדיק!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזע02.06.14
15
הרב אמנון יצחק צדיק אמת כל הרשעים ששיקרו לרב עובדיה וסיכסכו ביניהם יתנו ונותנים את הדין
יאיר12.10.21
14
שעוד לא טעמתם. מאחל לכולם שבת שלום..כן כן גם לכל המקללים למינהם.עם כל המחלוקת הריני אוהב כל יהודי.שבת .שלום.
אבישי אברהם13.06.14
13
אני רוצה להחזיר אותך בתשובה
אוהב השם05.06.14
אם תנהל איתי שיחה בלי קללות בסדר. אבל אם לנבל את הפה אני לא הכתובת !!!
אבישי אברהם05.06.14
12
בגלל שהשפלת עשרות זמרים ואנשים. ובגלל שיצאת נגד פנגר והשפלת אותו בגסות רוח ובגלל שביזית את מרן רשכבה"ג מרן זצוק"ל ההורים שלך מתו צמוד לבחירות אחד אחרי השני. עכשיו הבנת כמה שאתה רע,רשע,ומנוול.. תפסיק להפחיד אותנו! אתה כבר לא מאיים על אף אחד!!
הבנת אמנון?????03.06.14
11
לכן הוא יודע באיזה סיבה כל אחת נפטר.... תזהרו ממנו.. חחחחחחחח
שקשוקה03.06.14
אתם חברים של מלאך המוות הצדיק הרב אמנון צדיק יסוד עולם ומי שיוצא נגדו מתחייב מיתה אם אתם רוצים לחיות תבקשו ממנו מחילה דחוף
תימני03.06.14
-> סתום פיך מנובל! יש מי שנותן מוסר
-> סתום פיך מנו03.06.14
כנראה אמנון יצחק... הרב לשעבר... ז"ל!
ישעיהו03.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
10
האמת שלו . כל המבזים אותו ישלמו בעולם הזה . היזהרו יהודים .
חוזר בשאלה 02.06.14
בלי להבדיל
אוהב השם03.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
9
מי שלא רואה את זה עיוור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד02.06.14
אותו זמן ניים יצחק לכן הוא לא יוכל לתת לנו מוסר שמענו אותו בשידור חי איך שהוא מיתבתה נגד הרב עובדיה והרב ראובן אלבז והרב פנגר והרב בן עיזרי והרב יצחק יוסף והרב אריה דרעי והרב משה חבושה וכ"ו
שמעון אופניים02.06.14
רב שחפץ בתשובה לא מסית ולא מדיח ולא עושה חיסול חשבונות כמו במפיה
שמעון אופניים05.06.14
8
מרבה לספר בדיחות...
חחחחח02.06.14
7
גם פה מהכותבים השם ישמור נכשלים ולשון הרע.תגובה ל95 למשל.רואים שאין לך יראת שמיים.מי שמדבר נגד רבנים ועוד על הרב אמנון יצחק שהקריב ממש ממש את הגאולה חביב על השם מאוד.וכל אלה שמדברים על הרב יצטרכו לתת דין וחשבון לשם.לא מקנה בהם.תחזרו בתשובה יותר טוב
תכנסו02.06.14
6
והכי קשה להתמודד עם האמת אין פה מישהו שהתמודד עם האמת שלו בצורה הגיונית רק קללות ולקלל זה לא חוכמה זה רדידות
שר הכיכר02.06.14
5
מתוך מאות רבנים שיצאו נגדו סביר להניח שימותו באופן סטיסטי כמה הרי הם לא בני 20 בנתיים אלו הצעירים שנלחמו בו והוא קילל אותם לא קרה להם כלום וכבר עברה שנה מאז כמו שהוא אמר לא יגמרו את שנתם ככה כל עוד שלא הוכח קשר ישיר בנתיים זו ספקולציה שיפרסם רשימה של אלו שמתו ויוכיח קשר זו מצווה להציל את אלו
אין קשר 02.06.14
4
זה היה צפוי שכל רב שיפטר זה בגללו כאילו עד אז לא היו אסונות ומחלות. רק הוא שכח להגיד לנו ג"כ איך שאביו ואימו מתו באותה שנה רח"ל. זה היה ממש לאחר שיצא באכזריות נגד הרב פנגר. וביננו אם הוא כ"כ כועס ומקפיד משמע שהוא קיבל מכה כואבת. הוא נמחק מהמפה ריחו נודף למרחקים. כך היה דרכם של אלו שחשבו שיהיו מנהי
מ02.06.14
3
כשהוא רצה להקים מפלגה אז הוא אמר שהרב שטיינמן אישר לו .. עכשיו שהוא רוצה לתקוף (מסיבות אישיות) אין "הרב שטיינמן ??? הרי הרב לאו יתיעץ איתו !! עד כמה שזה עצוב, אבל כנראה עבר משהו ביראת שמים של האדם הזה... אולי האנטנה נשארה מחוברת לעברו.
אביעד שר02.06.14
2
אתה פשוט אדם רע... די כבר הרסת מספיק... עד לאן למען ה' ... מה אתה רוצה???????????
חרדי כואב02.06.14
1
האם זה לא עניין פרטי משפחתי ???????????
חוקר02.06.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24