כיכר השבת

נשים הן לא אצבע אוטומטית בקלפי / דעה

המצב בו הנשים החרדיות נאלמות ונעלמות הוא אבסורדי ופוגע בנשים וגברים כאחד. אישה חרדית תשב יום אחד בכנסת, אולי זה לא יקרה עכשיו, אבל כשזה יקרה, תעדיפו אותה לצידכם (דעה)

583
אסתי שושן | כיכר השבת | י"ג בכסלו | 05.12.14
נשים הן לא אצבע אוטומטית בקלפי / דעה
(צילום: באדיבות המצלם)

‏לפני כמה שנים טוקבקיסט אנונימי שלח אותי לעשות חביתה בעקבות מאמר דעה שכתבתי. כמה שנים קודם פרסמתי מאמרי דעה בעיתונות החרדית תוך הסתרת העובדה שאני, מה לעשות, אישה.

מאז הספקתי לטגן חביתות רבות ואף להביע את דעתי בעניינים שונים ואיכשהו נראה שהאווירה מתחילה להשתנות. אופטימיות זהירה מסתמנת כשאני מביטה לעתיד. נראה שאנו על קיצו של עידן השתקת הנשים החרדיות.

אך עם כל הכבוד לפרץ האופטימיות הבלתי מוסבר שתקף אותי, אני טיפוס מעשי שמאמין בתהליכים ארוכים. וכעת אנו נמצאים בתחילתו של שינוי מבורך. לפני כשנתיים, בתחילת מערכת הבחירות של 2013 קראתי לנשים חרדיות לא לתת את קולן למפלגות שלא מכירות בקיומן. התגובות היו מעורבות, החל מאלה שהתלהבו ואמרו שהגיע הזמן וכלה באלה שפחות התחברו ושלחו אותי בחזרה, ניחשתם נכון...למטבח...

מאז התהליכים בחברה החרדית העמיקו ואני מוצאת שיותר ויותר נשים מבינות שהן לא אצבע אוטומטית בקלפי אלא ראויות לייצוג ולהכרה כקבוצה ייחודית. בשנתיים שעברו פגשתי נשים, דיברנו, כאבנו, וצחקנו. יחד השתתפנו בוועדות בכנסת למדנו על מצבנו ומצב הנשים החרדיות בישראל. רבות מאיתנו מבינות שהמצב בו אנו נאלמות ונעלמות הוא אבסורדי ופוגע בכולנו נשים וגברים כאחד.

יבוא החכם התורן ויטען 'כל כבודה בת מלך פנימה'. מעבר לעיוות המובנה של הפרשנות בפסוק, חברים הייתם צריכים לחשוב על זה קצת לפני ששלחתם אותנו לעבוד בחוץ במגוון תחומים ולהחזיק על כתפינו הדלות את עולם התורה. המציאות היא ששרה כבר מזמן לא באוהל, וכך גם רבקי וחיה ודינה ותהילה ורוחמה שהן לא מורות וגננות בחממות החינוכיות, הן במסדרונות בתי המשפט, בתקשורת, בכלכלה, במנהל, בהייטק ואיפה לא.

חכם אחר יטען בתוקף כי נשים חרדיות מטבען אינן חפצות בתפקיד ציבורי. אז תנו לי לחדש לכם. יש יותר מידי נשים מוכשרות מכיסאות פנויים. יותר מידי נשות מעש ראויות הרוצות בכל מאודן לעסוק בצרכי ציבור באמונה. תקרת הזכוכית המוצבת בפניהן גורמת לכם הציבור להפסיד, כי הן מצליחות כבר בתחומים משלהן.

אני פונה בזאת בשם חברותיי ואחיותיי לדרך, למפלגות החרדיות המעגנות בתקנון שלהן את העלמתינו מהזירה הציבורית, יש המון נשים חרדיות במאגר הבוחרים הפוטנציאלי שלכם שמאסו בזלזול המתמשך בקיומם. זה הזמן להתחיל להקשיב לשטח ולבוחרים שלכם שחצי מהם בוחרות.

אישה חרדית תשב יום אחד בכנסת, אולי זה לא יקרה עכשיו, אבל כשזה יקרה נראה לי שתעדיפו אותה לצידכם.

תוכן שאסור לפספס
583 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
185
אתר דיזנגוף
חיים13.07.15
184
צריכים להודיע לגברת שהגברים בציבור החרדית הם אצבע אוטומתית אנחנו עושים מה שגדולי הדור מורים לנו ללא זה לא היינו מצביעים כלל. אם הגב' חושב אחרת אין לה קשר עם הציבור החרדי
יונתן13.12.14
היית מבין שאין שום סמך תורני לטענה כאילו חליליה הייתה חובת צייות עיוור לדברים הנוגדים את דעתנו.
רפאל13.12.14
183
מה לאישה ולכנסת?? איפה הצניעות ?? אישה צריכה לדאוג לבני ביתה ולחזק את בעלה וילדיה קל וחומר אם היא קוראת לעצמה חרדית. אסתי, אפשר לברך אותך ב: "ברוך משנה הבריות"
חרדית גאה10.12.14

הצגת כל התגובות

182
תתביישי לך את קוראת לעצמך דתית..? את חילונית שמנסה להכניס רוחות זרות בקרב הנשים החרדיות...תתביישי טינופת
אסתי09.12.14
יעקב אבינו קרא לרחל ולאה לשדה להתיעץ איתן. אז כשלאשה נמאס לשמוע כל היום פקודות ומצפה שיכבדו אותה כדרך שיעקב אבינו נהג, ויתיעצו אתה בדברים הנוגעים אליה, זו רוח זרה? מה קורה לנו?
רפאל10.12.14
181
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים… ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר”ל. והן נודע מה שכתבו חז״
המתמיד12.12.14
180
מילה. רק תזהרי לא להוריד מנדטים לטמיון.
חנניה11.12.14
179
מקומם מאד מנסים לליצג אותנו הנשים החרדיות ללא שביקשנו הנשים החרדיות אינן קבוצה ייחודית אלא כל המגזר קבוצה אחת - האם האינטרסים שלי שונים משל בעלי? הרי אנו בונים את הבית ביחד עם אותה המטרה - מה שטוב לאברך טוב לאשתו ולהיפך - אין כאן גברים מול נשים רק חלוקת תפקידים במטרה אחת משותפת והלוואי נראה את השיתו
אשה חרדית17.12.14
178
גם הגברים לא! על כל בוחר לבדוק היטב על מה הוא בוחר ובמי הוא בוחר. קולו שייך אך ורק לו והוא זה שמחליט בסופו של דבר. שום פסק הלכה אינו יכול לחייב אותו למסור את קולו למישהו מסוים. כל אחד צריך לזכור כי במתן קולו לנציג - כשם שיש לו זכייה בכל הפעולות הטובות של הנציג (כבר הורה הגראי"ל שליט"א בבחירות הקודמו
אברך פשוט17.12.14
177
ממש ככה לאיפה הגענו פשוט חילול ד' תראו איך מסתכלים עלינו בגלל התופעות האילו. יש עבודות רואיות לנשים כחשבות שכר, מורות, יועצות מס, פאניות וכן גם מטבח זה כבוד לתפקידנו! אבל יש מקומות שלא רואי לאשה יהודיה להיות בהם וזה אחד מהם. שלא לדבר על חילול ד' הנור שהם עושות. .....
אשה חרדית רגילה14.12.14
ראו אלה שנשותיהם מוסרות נפש כדי לאפשר להם ללמוד תורה, והם משתמשים בתורה שלמדו כדי לשעבד את נשותיהם - זהו חילול השם.
רפאל15.12.14
176
כל הדיון הזה צריך יסוד שחסר בו, גב' שושן היקרה, מה זה נקרא: אשה חרדית? למה את קוראת לעצמך חרדית?
גיתית16.12.14
למה? מה כוללת ההגדרה? מה האפיון?
אדרת16.12.14
175
משוגע? חולה נפש? בעל הפרעות אישיות? ממורמר? קבצן? הומלס? טרוריסט? הכל זה נראה לפי התשובות שלו. רק לא אברך פשוט .
אברכית פשוטה15.12.14
174
לחסרי הבינה והדעת שביננו....... בכול מקרה שכוייח אסתי - בהצלחה !!!
אני בעד15.12.14
בקשה מבנות ונשי הצדקניות: נא תכבדי את עצמך - וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף
איזה חינוך?16.12.14
173
אני מאוד מבין את הצורך שלך להבליט את עצמך. במקומות אחרים כנראה לא קיבלת את זה. אבל אם יש לך צורך לעלות לכותרות, אל נא תעשי את זה בשם התורה, ואל תנגבי בה את מעשייך המכוערים. לכי והצליחי. אולי עוד פעם תהיי ראש-ממשלה, ותסבירי לכולם שהגיע הזמן שבנות תתגייסנה, כי מזמן הם כבר בחוץ ונושאות על כתיפיהן את עו
יוסל11.12.14
יפה שוררת
יוסף גלבך12.12.14
האם הם אינם מחפשים כותרות - והכל בשם התורה - אבל העיקר שהם ישלטו? בינתיים הגברים הם אשר אחראים להרבה מעשים מכוערים. וכמובן - הכל בשם התורה.
אברך פשוט15.12.14
172
איך אפשר להראות תמונה זו של אשה לא צנועה ההולכת בפאה טמאה אסתי שושן בכלל לא צנועה חוטא ומחטיאה את הרבים אחרי 120 שנה ידונו אותך בבית דין של מעלה
אסתי שושן10.12.14
171
תמורת נזיד עדשים של פרסום , שמה את תמונתה כדי לדעת למי לא להצביע
שלמה 77009.12.14
170
הַלְעִיטֵנִי נָא מִן הָאָדֹם הָאָדֹם הַזֶּה עַל כֵּן קָרָא שְׁמה אֱדוֹם
הַלְעִיטֵנִי 09.12.14
169
זה פשוט מזעזע לראות איך בנות ישראל כמוך מורידות את בנות ישראל האמיתיות לדרך השפל והפריצות זאת פריצות שרק בדור שלנו יכולה לקרות את מסכנה שנתת ליצר הרע לשלוט עלייך בצורה כזאת בולטת בגללך המשיח לא בא!!! שתזכי לחזור בתשובה בע"ה
הדר09.12.14
בוודאי שזו הסיבה! תוכיח שלא!
רפאל09.12.14
168
זכני להיות צדיקה.. זכני לא לרצות לבלוט.. להיות צנועה..
אוסינא08.12.14
שכחת את העיקר....
צדיק בן צדיק10.12.14
167
איך נותנים לזה מקום? לא צריך הרבה צניעות כדי להגעל מזה! לאן הגענו. תחזרו אל הפנימיות הטבעית שלנו בודאי שאישה היא אצבע אוטומטית למה שבעלה מצביע. זה המקום הטבעי שלה ושם בטוח הכי טוב לב. כל שינוי מהתכנית האלוקית, היא זו שגורמת לבלבול ולחוסר נוחות לנשים
ברכה, חרדית גאה07.12.14
166
זה לא שיש איזה טענות לנשים הללו, פשוט הן בידיו הלא נאמנות של היצר הרע כפשוטו !!! דברים ברורים !
מלחז 07.12.14
165
הרי כך דרכן של נשים, דואגות רק לנשים. אני אשמח כשתעשי רעש כשלפיד ינאם למשל.
דוד07.12.14
164
לכו לנשות הכותל
חרדי07.12.14
163
אם הרבנית קולדצקי תתמודד אנחנו נתמוך. נ.ב. הר' גפני היה ראש כולל. הר' רביץ היה ראש ישיבה. תבסיאו מישהי טובה ונוכל לתמוך בה
הפלג הירושלמי06.12.14
162
כל הכבוד בזכות נשים נגאלו אבותינו ובזכות נשים יגאלו .ולכל אלה שזה לא מוצא חן בעיניהם שבמקום לבזבז זמנם על העדרת נשים יתחילו להשקיע בהאדרתם כי דרום אפריקה ניגמר מזמן ואים שום סיבה מלבד גזענות שתימנע מנשים לדאוג לרווחת הנשים וכלל הציבור במדינה כל ההכרזות הדתיות של המיתנגדים ניגמרות להם כשהם רוצים כס
רחלי06.12.14
161
איך אפשר לעזור לכן?
מירי 16.12.14
160
אז זה שקר גס לומר שהלכת לעבוד בכדי להחזיק את עולם התורה, הלכת לעבוד כדי לפתח קרירה ולהיות מפורסמת, מה שלא כל הנשים החרדיות שואפות , אז אנא ממך דברי בשם עצמך.
אישה שפויה11.12.14
159
אני חושבת שהמטרה שבשבילה יצאנו לעבוד היא מאוד ברורה.יצאנו לפרנס את משפחתנו ולא בשביל קריירות.אמנם זה שאנחנו עובדות במקומות כאלה זה בגלל המצב שאין כלכך הרבה משרות של גננות ומורות.אבל חברי כנסת לאן הגענו? איפה הגבול?
מירי09.12.14
158
רדו מהגג ותעזבו אותנו
רו09.12.14
157
את לא אישה חרדית ולא מייצגת שום ערך שיקר לליבנו לכי לך למפלגות החילוניות לשם את יכולה אולי להתאים
אשה אחרת08.12.14
156
גברים דאגו תמיד לכולם
ה07.12.14
155
גב' שושן, קשה שלא להבחין, כיצד שזורים בעדינות מופלאה, קריאת תיגר על הדרך וההשקפה החרדית. דברייך מזכירים, את עשבי הכפר השוטים בצידי הסמטאות, הדורשים (!) את קיום הפריימריז במפלגות החרדיות. ולא - הם אומרים, אנו נצביע ככל העולה על רוחנו. ואנו משיבים לכסילים כעיוולתם - אין אנו זקוקים לכם, אין אנו רוצים
בן תורה07.12.14
מישהו מאתנו גאה במלחמות האינסופייות בין חצירות המתחרות על השפעה ותקציבים והופכות את התורה הקדושה לכלי מלחמה הפוגע ביהודים יראים ושלמים שכל חטאם הוא השתייכות לחצר/פלג המתחרה?
רפאל08.12.14
"כל חטאם"??? וכי קלה בעיניך הפניית גב לגדולי ומאורי האומה? אתמהה. הלכנו ונמשיך ללכת לאורם שלגדולי הדור. נעשה ככל אשר יורונו לא נסור ימין ושמאל. לא ניתן לאף אבן וחצץ לעמוד בדרכינו זו.
שרגא08.12.14
מי שעומד בדרכך הוא בעיניך כאבן וכחצץ.
רפאל09.12.14
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים... ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר"ל. והן נודע מה שכתבו ח
טרגדיה רודפת טר08.12.14
154
כל מה שיש לנו בעיות במדינה זה רק בגלל זה ירחם ה' אוי לו לדור שאלו בניו
חכם07.12.14
153
כל אלו שהתירו את הקידמה והפיאות הארוכות שזה לא כיסוי ראש זה התוצאה
חרדית את לא 07.12.14
מרן החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי, ובמטפחת לפעמים מתגלות שערותיה. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו, הגר"י מאיר זצ"ל (שהעיד גם שהחזו"א התיר לאחותו לעשות פאה משערות עצמה, במעמד כמה מתלמידיו), הגר"י פרידמן, הג
חרבונא08.12.14
ה ירחם עליך שיקצע אחד
osi08.12.14
אצלו פריצות זו צניעות בהידור הוא ממש מהבול שיצא מגהה
לגמרי08.12.14
ואתה מביא קללות וגידופים...
אני11.12.14
רחמנות עליך, מסכן
י. שמואלי09.12.14
152
לנשים בוודאי יש דעה אך יש לדעת שקיימות שותפות בין בעל והאשה, נשים שקוראות לעצמן "חרדיות" אינן "שולטות" אלא משפילות את הכבוד שלהן. לאשה היהודית יש מקום של כבוד בבית היהודי, כיצד ניתן לייצר בית יהודי שאין אשה! ולא שחלילה שמדירים את האשה ההפך האשה היא השותפה החזקה, וכי החיים מסתיימים בתפקיד זה או אחר
פז אביב07.12.14
151
כי אני לא רוצה שאת תייצגי אותי בתור אשה בכנסת, האשה שאני כן רוצה שתייצג אותי לא רוצה לרוץ לכנסת
דבורה07.12.14
150
זה הכל, רק להרוס מבפנים ולהשמיע את קולכם, בלי מטרה אמיתית.
משה06.12.14
149
אתן שטוענות שרה כבר מזמן לא באוהל וכו'... הפכתם את האמצעי למטרה!!!!!!!!!!!!!1 זה שנשים יוצאות היום לעבוד זהו לא מצב אדיאלי כלל אלא בגלל המצב הכלכלי הקשה היום ואם הייתי יכולה הייתי יושבת בבית לגדל את ילדי ואם כבר לעבוד- לא מצאת ללך מקון יותר צנוע מאשר לעמוד מעל בימת הכנסת ולצעור(לצערינו)???? מה המטרה
ללא שם06.12.14
זה שהעבודה היא אמצעי לפרנסה - אין חולק. עם זאת, יש להבין שלאשה ואמא עובדת, במיוחד חרדית, יש צרכים ודרישות שהגברים אינם תמיד מבינים או אפילו יודעים. לכן, אין זה מן בנמע ואף בגיוני הדבר שאשה ואמא עובדת, חרדית תייצג את פלג אוכלוסיה זה. היות והיא כבר מורגלת בשיג ושיח עם גברים, בשל העובדה הפשוטה שהיא עוב
עדי07.12.14
148
אסתי. כששרה שנירר הקימה את בית יעקב היו צעקות עד לב השמים וגם אז צעקו גיוועלד מה יהיה נשים תלמדנה. ורק ה"חפץ חיים" יצא להגנתה וככה יכלה להמשיך במפעל החשוב שלה. ושיגיד הרבלטל שהבת שלו לא לומדת במוסד הזה... אל תחכו לבחירות הבאות. זה הזמן לקום ולעשות מעשה וה' יהיה בעזרכן
מזדהה06.12.14
הייתי מאמינה לה!!! הלוואי ויכולתי...
אחת07.12.14
קלאסיקה !!
פילוסופית09.12.14
בין בית יעקב שכל כולו מיועד לבנות חומה והגנה לנפש הצעירה של בנותינו שחלילה לא ירעו בשדות זרים - זה לא כמו לפני 200 שנה שהבית של האמא היה חממה מושלמת - לבין חברות במקום המאוס ששמו כנסת , שאשה חלילה תצטרך להשתמש בכליה אצל גברים אחרים כופרים אפיקורסים ובוגדים גם אם מדובר במעלות נעלות וחוץ מזה היהדות מע
מה הקשר06.12.14
את ההתקפות שהתקיפו את שרה שנירר בראשית דרכה. כמו שאז לקח זמן עד שהבינו, גם עכשיו יקח זמן.
רפאל06.12.14
147
למה צריך נשים חרדיות בכנסת האם החכי"ם החרדים לא עובדים קשה בשביל כולנו או שבכל מערכת בחירות קם הטיפש התורן וחושב שרק הוא יוכל להביא את הגאולה אבל אל תשכחו מה קרה לכל החברה האלה ותתעוררו כבר הגיע הזמן לאחדות בציבור החרדי
תחשבו05.12.14
146
תיכף ימציאו עוד כמה חומרות. העיקר שהנשים תעבודנה עד כלות. תפרנסנה. ו...תשתוקנה.
רייזל חי'ה05.12.14
145
שפתח את הפה!!! ובכלל, מי יודע מה עבר על אסתר-נושאת-חן-בעיני-כל שלנו בבית שגרם לה להוציא באופן מבוקר ובטוח ולחזור לשפיות ולטיגון??? קצת לימוד זכות בבקשה!
א.ל.23.07.15
144
אתן בסך הכל כלי שרת כדי להפחית מנדטים למפלגות החרדיות כי הגורמים שמממנים את הקמפיין הזה (ושונאים את כל מה שהקהילה שלכן מייצגת ובזים לכן ולרחם שלכן באופן אישי) יודעים שאתן קלות יותר לשכנוע.. בגברים מטפלים דרך גיוס חובה שיקלקל את הרמה הדתית של 20% על פי הסטטיסטיקות. חבל שתתנו להם לנצל אתכן... ואנ
ליברטי15.12.14
"אם השם לא ישמור עיר שווא שקד ושמר, אם השם לא ישמור בית שווא עמלו בוניו בו" שום סייעתא דשמיא אינה יכולה להיות לממסד אשר נגע השחיתות פשה בו. פרוטקציוניזם, נפוטיזם, אפליה, קיפוח, גזענות ועוד. אדרבא, אם ירדו המנדטים יש סיכוי לעשיית חשבון נפש נוקב ולריפוי הנגע.
אברך פשוט15.12.14
אז תהיה נחמה?!
פרושמית15.12.14
143
בזכות נשים צדקניות נגאלנו ממצרים. ובגלל נשים מודרניות, נחזור לגלות הפוליטית. לואי ואתבדה.
איש14.12.14
142
את כותבת וכו' וכו' דבר ראשון איזו פרשנות מעוותת יש בפסוק?! מה מעוות בלשמור על צניעות?! הרי הרבנים אומרים גם לנשים חרדיות שיוצאות לעבוד ו"מחזיקות על כתפיהן את עולם התורה" לעבוד רק במקומות שמתאימים וששומרים על הצניעות. דבר שני זה ששלחו אותך החוצה לעבוד גם אם זה לא היה נכון ולא צודק -לא מתיר לך לצאת עו
מנסה להבין12.12.14
ואיש לא אסר את עבודתן שם. עושים שימוש ציני בצניעות במטרה להמשיך את העוול הנורא של השתקת הנשים.
רפאל13.12.14
141
את יוצאת כנגד גדולי הדור אני לא מקנא בך שם למעלה
דניאל10.12.14
הזדמן לי לפנות לגדולי ישראל בקשר לעוולות, לטענתי, שנעשו על ידי מנהלי מוסדות חינוך. התשובות שקבלתי היו אחידות: שמנהל המוסד אינו שומע בקול אותו גדול ואפילו הוא נשיא המוסד. אף על פי כן איש לא קרה להם חוטאים ומחטיאים, שאינם חרדים או חלילה יוצאים נגד גדולי ישראל. יש למישהו הסבר?
רפאל10.12.14
אז גם בהם הוא לא מקנא שמ למעלה..
osi11.12.14
דגוש
osi11.12.14
"יצאה נגד" רבים מצדיקי דורה. המזל שלה היה שבאותו דור החפץ חיים ראה רחוק יותר מהרבה צדיקים. רק תחשבו מה היה קורה אילו חלילה שרה שנירר הייתה מתכופפת לדעת תורה של זמנה!
רפאל10.12.14
ואיזה רב או גדול יש לה? דב ליפמן או אמסלם
חי11.12.14
כל המפעל חיים שלה לא היה קם אם לא היו תומכים בה גדולי הדור ההוא.
מצנע15.12.14
140
למי שיש אינטרנט כשר .זה לא אומר שצריך לאכול נבלות וטרפות ולצאת נגד גדולי ישראל .כנראה שאת חסידה מקולקלת שחושבת שאם יש אינטרנט כשר בבית אז אפשר כבר לחלל שבת ולצאת נגד כל דבר שבקדושה .
דני09.12.14
139
את ממש אבל ממש מכוערת
אחד שמבין08.12.14
אתה ממש, אבל ממש מכוער
יפה10.12.14
הַלְעִיטֵנִי נָא מִן הָאָדֹם הָאָדֹם הַזֶּה עַל כֵּן קָרָא שְׁמה אֱדוֹם
קָרָא שְׁמה אֱד09.12.14
138
אני אצביע עבור מפלגתו!!!
ירושלמית08.12.14
137
הגר"ח פאלאג'י בשו"ת חקרי לב (או"ח סימן טו) פוסק שאיסור דאורייתא למנות אשה לממונה על הציבור ולקבל החלטות הנוגעות לציבור. הגאון מרן הבית יצחק (יו"ד ח"ב סימן ס"ט) פוסק שאיסור חמור לאשה לכהן בתפקיד שררה על הציבור. הגאון רבי משה פיינשטיין (שו"ת אגרות משה יו"ד ח"ב סימן מ"ד) פוסק שבכל תפקיד שיש בו מינוי על
עולם התורה07.12.14
אתה כותב דברים שמראים שאת היודע ללמוד. אבל אתה כנראה לא מבין איך ההלכה מתפתחת. ההלכה לא משתנה, אך יש הוראות והנהגות שתואמות לתקופה ולחברה. יש שינוי חברתי במקום של האישה בכל התחומים. ולכן ההנהגה ההלכתית משתנה. פעם הגבר היה יוצא לפרנס והאשה הייתה בבית. היום הגברים לומדים בכולל והאישה יוצאת לתפקידים שו
אליהו08.12.14
מי שלמד אזרחות יודע כי הכנסת היא גוף מחוקק ולא מבצע. על מי בדיוק משתרר חבר כנסת?
רפאל08.12.14
עיין בכל דברי הפוסקים ששררה הינה החלטת החלטות הנוגעות לציבור ובדיוק את זה עושים חברי הכנסת. ובכלל כל מינוי על הציבור אוסרים הפוסקים לאור דברי הרמב"ם.
דעת תורה08.12.14
136
בדעותיהם חסרות השכל להנהיג מדינה [ובוודאי לא את]
לא אשה07.12.14
135
היא פשוט לא מפלגה דתית
ש07.12.14
134
אישה לכנסת. אבל זה לא יהיה אותך! למה כי אופן ההתנהלות שלך מול הרבנים ובכלל נראה בעיני גס. ובנוסף אינני מרגישה שאת ייצוג ההולם אותי כאישה חרדית.
מימי07.12.14
133
מספיק לדבר, רוצים מעשים. תריצי רשימה לכנסת שתיקח מיהדות התורה כמה עשרות אלפי קולות ואז נראה איך הם יתיחסו אלייכן. הגיע הזמן לשינוי בגישה שלנו, ודי לחרטת על דעת תורה. דעת תורה היום משרת חלקים מאוד ספציפים בציבור החרדי בלבד.
דברת06.12.14
אין דרך שנייה - אותן נשים אם הן חרדיות או כמו שנראות... צריכות לבוא לגדולי ישראל הרב מאזוז הרב בעדני הרב קנייבסקי הרב שטיימן הרב שלום כהן הרב עמאר ולשאול אם הן עושות על פי דעת תורה
דרך אחת07.12.14
132
הארת את עיני.
כולנו06.12.14
131
מוצלחות מהדיעות שלך.
דודי06.12.14
130
באמת כדאי שתעשי חביתות
קר רוח05.12.14
מה אם כל כבדוה בת מלך פנימה?
בת מלך05.12.14
יותר חשופה למבטים מחברת כנסת.
רפאל06.12.14
129
הגברת החכמולגית הנ"ל פשעה והתראיינה למר גבי גזית וזילזלה במנהג ישראל מנהג ה"כפרות" לכי לך לאוהבייך החילונים ועיזבי אתנו לנפשינו!!!
שלמה ברוורמן05.12.14
128
פשוט מעורר חלחלה נכון, אנו רוצים נשים עובדות אבל מכאן ולכנסת - נסחפתם! אל תהיו קיצוניות לצד השני
לדעתי05.12.14
אז צאו אתם להביא פרנסה! רוצים לאכול את העוגה ושתשאר שלמה!
רחל05.12.14
המציאות כיום שונה ואף אחד לא מנסה לשנות אותה. זה שנשים עודות בחוץ זה עובדה וגם ליחצנות שלנו יש גבולות הלכה . אם הנשים הללו יוכיחו שאין תחליף לעבודה שלהן בכנסת, אני מאמינה שרבנים ישלחו אותן לכנסת . בינתיים זה מריח רק רצון להכרות ו התבלטות , שלטון וכל היפך מצניעות .
שירית06.12.14
היום? נשים כבר מזמן לא עובדות כדי שהבעל ילמד. הן צריכות "להגשים את עצמן" "להשאיר חותם" תפסיקו עם השטיות. מי שחולמת להיות בבית ולבשל שתצביעה...
שוש14.12.14
את צריכה ואמורה לצאת לעבוד ולפרנס ולתת לבעלך לשבת וללמוד אבל מכאן ועד לשבת בכנסת?????????? לאן הגענו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם06.12.14
בשום מקום בתורה, בראשונים ובאחרונים לא כתוב שהאישה צריכה לפרנס את הבעל. בכתובה כתוב שהבעל צריך לפרנס את האישה !!! חבל שהגברים לא הסתכלו שם לפני שחתמו. אבל מה רצו הנשים הצדקניות לפרנס את הבעלים כדי שיוכלו ללמוד תורה, במיוחד אחרי השואה שנשאר מיעוט של לומדי תורה. לפני השואה רוב הגברים יצאו לעבודה ואכן
עדי 07.12.14
רוצים לאכל את העוגה ולהשאיר אותה שלימה!
רחל06.12.14
בתורה כתוב שהבעל אמור לדאוג לפרנסה
תורה למשה מסיני07.12.14
שאשה תצא לעבוד בחוץ ולפרנס, זה בסדר גמור. אבל אם היא תצא לכנסת אוי ואבוי, איפה הצניעות. בקיצור אתם משתמשים בהלכה כדי לשרת את האינטרסים שלכם...
סטודנטית חרדית06.12.14
127
תמשיכי כך עוד טור ועוד פוסט הדברים יחלחלו
שכונת הקרטופל05.12.14
126
אמורה לעשות זאת מרצון אישי והקרבה, ולא ככלי ניגוח. "שלחתם אותנו לעבוד בחוץ במגוון תחומים ולהחזיק על כתפינו הדלות את עולם התורה". הייתי מוכן להשלים עם כל מה שכתבת, לא עם המשפט הזה. המשפט הזה חשף את טלפייך.
איזי15.12.14
125
בזכות הנשים הצדקניות במצרים, אשר לא הלכו בעצת גדולי הדור למעט את הילודה, אלא, אדרבא, יצאו מקושטות לקראת בעליהן לעורר תאוותם - משמע לא בבית (איזה חוסר צניעות!) - והביאו ל"כן ירבה וכן יפרוץ" - נגאלנו. רק בזכות הבינה היתרה שניתנה לנשים, שראו את מה שעיני רבים טחו מראות, שמבינות את רצון השם - הפך מרצון ה
אברך פשוט15.12.14
124
האמת, כמשב רוח רענן פרץ שיח זה לתוך הציבור החרדי. על זה נוכל רק לומר מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. כי אין השיח הזה מדבר על "פמיניזם". הנשים אינן מחפשות מקום בכנסת, לא זו מטרתן ולא זו כוונתן. אפילו חרש יכול לשמוע כי הזעקה כאן אינה על שררה, אלא זו זעקה היוצאת מעומק הלב על כל העוולות אשר הציבור החרדי מלא מ
אברך פשוט13.12.14
123
ואם לא, אז היא צריכה לחזור, ולא שווה כל הכסף שהיא עושה, אם עולה לה מחשבות זדון כאלו.
בן...11.12.14
122
ותיראי מה אומרים שם על פיאות היה איזו אחת שאמרו לה המלאכי חבלה אם היית באה עם פיאה את נכנסה לגיהנום ולא יוצאת אין היתר כלל וכלל לפיאה יש מקום לכולן בגיהנום גם אם זה יהיה 10 מיליון חרדיות זה לא צנוע תיראי מה הנביא אומר על פיאות וכל אלו שמביאים לי דברי פוסקים גם גדולים יכולים לטעות אין היתר חבל לכם על
אברהם11.12.14
הרי זה לא מהיום הסיפורים האלה, כבר לפני שנים רבות מובא בספרים סיפורים של מוות קליני. האם מישהו הזכיר את הענין הזה של פאה? ממש לא!! רק בזמן האחרון, עסקני הפאות קלטו שאנשים מאמינים לכל סיפור של אוטיסט או מוות קליני, ולא חושדים שמדובר בסיפורים שמישהו פיברק... ואז התחילו לצוץ מלא סיפורים של מתים קליניי
לאה12.12.14
וזה ברור שבכל הזמן האחרון אנשים יושבים וכותבים עלונים שלמים בשם אוטיסטים, כשהכל הם ממציאים בעצמם (ופשוט רואים את זה). האם באמת מישהו חושב שיש איזה אוטיסט שכתב את המסרים בשנים האחרונות? זה הפסיק מזמן, מהרגע ש"גליה" הפסיקה!! זו פשוט עוד דרך לשכנע אנשים תמימים. מרן הגר"ש משאש כתב בשו"ת שמש ומגן ח"ב,
אי"ש לנבסקי12.12.14
שתבין קודם את החיים.........
מישהו11.12.14
זה לעז גמור, לומר על הצדיק בבא סאלי, שאמר כך. וצריך להיזהר מקפידת הצדיק. ואמנם הבבא סאלי לא עודד לבישת פאה, אבל בוודאי שלא התנגד בכח או כפה על בנותיו שלא ללכת עם פאה. הנהגתו היתה להעלים עין, היות ויש פוסקים אדירי עולם המתירים, וכדלהלן. וכך מעידים שני חתניו, לוקחי בנותיו. ◄ הגאון הרב ישר אדרעי שליט
יהודה אבוחצירא12.12.14
איפה "הנביא אומר על פאות"? איפה? בטח כוונתך לנביא ישעיה, והוא לא מזכיר כלל את הפאות. רק תרגום יונתן ביאר כך, וגם הוא לא התכוון לפאה בתור כיסוי ראש אלא לפאות שהרווקות הוסיפו לשערות ראשן (כמו תוספות לשיער) וניפחו את השיער והבליטו אותו מאוד, זה ענין אחר לגמרי. מה שהנביא מזכיר, זה המטפחות והרדידים וה
נבון12.12.14
121
מה שאת מייצגת יכול להיות שאת הכי צודקת בעולם אבל יש לציבור שלנו אנשים שנקראים גדולי התורה מנהיגי הדור מאן מלכי רבנן ולהגיד שהתורה לא סופרת את הנשים זה כמו להגיד שאלוקים לא סופר את הנשים וזו שטות מוחלטת לכן אם יש בעיה אם המצב הקיים גשי לגדולי התורה תבררי את המצב על פי ההלכה ועל פי מנהג ישראל תורה הוא
שמעון ביטון09.12.14
120
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים... ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר"ל. והן נודע מה שכתבו ח
טרגדיה רודפת טר08.12.14
הגיע הזמן שנתלבש בצניעות ע”פ הלכות בשולחן ערוך, ולא ע”פ הקולות של הספר עוז והדר לבושה, שקיים גם ותשחק ליום אחרון, משום שהרב הזה (פאלק) מאנגליה מחבר הספר, עשה צחוק מהצניעות בכל העולם החרדי, הוא המציא הלכות מהאצבע, ולא מן התורה, אנחנו נתחזק בצניעות ע"פ פסקי השולחן ערוך!!! כדי כדי למנוע אסונות בעם ישר
הרבנית הצנועה12.12.14
הרב פאלק קיבל הסכמות יפות, חוץ מזה שהוא מחמיר גדול והגזים בהרבה דברים...
דן14.12.14
119
ממש ממש בצד הימני של התמונה, אם תסתכלו היטב תוכלו לראות סוג מסוים מאד של חביתה.... כן. ראיתם?? השולחן בסלון... מאד מסודר... היא בכנסת ובעלה לא בבית אז אין מי שיסדר. יתכן, וכך זה נראה לפי הפרצוף הלחוץ שלה, שאיזה זאטוט מלוכלך מג'אנק פוד מושך לה בחצאית... נו, כדי שהחצאית לא תימשך חלילה צריך להרים אותה
מבט עמוק08.12.14
תתאמץ/י יותר אולי בסוף ילך לך...
דינה11.12.14
118
לא כל מי שהוא חכם ודעתן צריך לשבת בכנסת .יש גברים רבים שהם חכמים ודעתניים הרבה יותר מחברי הכנסת והם אינם יושבים בכנסת .הכנסת אינה חזות הכל כי היא מרכז הכפירה בקב'ה ולשבת בין כתליה זה עונש ולא פרס ולהבות הכפירה המינות והרוע בוקעות ממנה .למה לך להיכוות מלהבותיה??
שלום שלום07.12.14
117
תמשיכו לשגות באשליות, מקומה של האשה החרדית ידוע היכן הוא נמצא וכל מי שמנסה לחדש דברים או לטשטש את המסורת, סופו ככל התנועות הלאומיות והחילוניות, "כל כבודה בת מלך פנימה" זה כולל גם הבעת דעות בפרהסיה, בושו והיכלמו
אהובה07.12.14
האם התגובה שלך לא היתה הבעת דעה בפרהסיא??
דינה11.12.14
116
כנסת, עבודה, קיפוח, חביתות ושאר ירקות. בתיאבון!
שף07.12.14
115
היא הטומאה שנמצאת על ראשה ומכניסה לה מחשבות של טומאה. צניעות וקדושה זה סוד עם היהודי. מי שלא מבין את זה כנראה שאיבד את רגשותיו והוא לא ראוי לקרא חרד לדבר השם.
יראת שמים06.12.14
מצווה להוקיע את ההתנהגות הזו שגרועה מהחילונים שלא מבינים בזה !! אין דעת תורה אין שכל !!!
דניאל הלוי07.12.14
מדוע אף אחד לא מתרגש מחילוניות שהולכות בראש פרוע, עם תסרוקות שונות ומשונות, מראה רטוב וכיו"ב, ולחרדיות נטפלים אנשים שונים ומשונים וטוענים שהפאה מפריעה להם וגורמת הרהורים? על זה עונה בספר "כפתור ופרח" להגאון רבי גרשון גולדשלגר שליט"א, ושם כתב בזה הלשון: "התועמלנים המפיצים כאילו יש בפאות משום פריצות
נחום איש גמזו08.12.14
114
לא מוצא חן בעיניך הפסוק הנ"ל, אז תתחברי למפלגה חילונית.
מי את בכלל06.12.14
113
את החביתה תעשי עם פפריקה של אודם
משה13.07.15
112
בדקת כמה חוקים העבירו דווקא המפלגות החרדיות לטובת נשים? מה בדיוק חסר לך לשבת בקדמת האוטובוס? (אין לך רשיון?) לעלות לתורה? להיות סנדקאית? מקדשת נישואין? מה אין לך היום? את מעוניינת שהגברים ילדו? חוץ מלהיות רבאית וחברת כנסת את יכולה להיות הכל. מתי תביני שהחוכמה היא להשאר אישה? ולא להפוך בכח לגבר?
שוש14.12.14
אילו היית נדרש לשבת בחלק האחורי של האוטובוס? אילו אסרו עליך לנהוג ברכב? אילו היו מעירים לך על הבגדים שאתה לובש? אילו כשאתה צריך לדבר בפני צבור, במודעות הייתה מפיעה רק האות הראשונה של שמך? אילו היית נדרש להביא את דבריך לרב רק על ידי מטורגמן? אשרי משכיל אל דל.....
רפאל14.12.14
ונראה לי שכל 'בעיותיך' ייפתרו
מורידים ולא מעל15.12.14
אולי שכחנו, אבל לפני שלשים שנה בציבור החרדי נשים נכנסו לרבנים, נהגו ברכב, לבשו שמלות היורדות אך מעט למטה מן הברך ואפילו, לא להאמין, ישבו באוטובוס בכל מקום שרצו. אנחנו רוצים גן עדן, אז הנשים מתבקשות לפרוע את החשבון. אשרי משכיל אל דל!
רפאל 16.12.14
ואף שכל איש מישראל מאמין בכך, מכל מקום יש מהם שמסורים ביד יצרם, ואינם מניחים את מנהגם הרע ועוברים על דעתם ועל דעת קונם, אף שיודעים בלי ספק שהיא לא תצלח, ושעתידים לתן את הדין, ושיש שכר טוב לצדיקים בעולם הזה ובעולם הבא, ועונש רע ומר לרשעים, אף על פי כן אין מתחזקים להלחם עם יצרם ללכת בדרך טובים ולעשות
יהודי15.12.14
111
תפסיקי לשקר לעצמך ולאחרים. חלק מהיותך חרדית, זה צניעות, זה כפיפות לדעת גדולי ישראל וזה הלכה מפורשת ברמב"ם שלנשים זאת משרה אסורה. אז חרדית את לא.
מאוזנת11.12.14
ותראה שם רוצחים ומגלי עריות חרדים. גם בינינו נמצאים אנשים שלשון הרע ורכילות נעשו להם כהיתר. להם אף אחד לא אומר לעבור צד! חשבת פעם מדוע?
רפאל11.12.14
110
את עושה מהפכה בישראל. מהפכה חיובית! רק תראי כמה מגיבים לכתבה שלך, לעומת כתבה של כותבת נגד. ורוב התגובות חיוביות. והשליליות - בדרך כלל מאוד רדודות ללא טענה עניינית, או חזרה על "קלישאות" ללא הבנה וללא בדיקה. המשיכי הלאה אל תרפי, את זוכה להרבה סייעתא דשמיא!
אברך פשוט08.12.14
דברי חכמים ודעת גדולים תכבוש כל לב! והמעווטת תסתם , וייטש כוחם של רשעים , פורקי עול . יחד איתך
פילוסופית09.12.14
עוד ערב רב. שיקצע אחד. ממש אברך. נבל ברשות התורה!! צריך לטעון ולהסביר עוד? נבל. שיקצה. תתבייש חוצפן מחזק ידי עוכרי קדושת ישראל.
osi09.12.14
כיון שאת התגובה לטובתה כותבת היא בעצמה, למה היא מכנה את עצמה בתואר "אברך פשוט"?
אברכית פשוטה09.12.14
109
רואים פני גהנום
אליהו08.12.14
אליהו י. ח. ? חח עוזר לרב ר. נ. שליטא? חח
osi09.12.14
108
את ממזמן לא נושאת על כתפייך את עולם התורה אלא את עולם הבימוי או עיוות ההשקפות החרדיות, אם את מכנה עצמך חרדית הביטי אל מחשבותייך והגיגיך והגיעי למסקנה לבדך, אז מוטב לך לדבר ולהביע דעות על נושאים אחרים שבטח רחוקים ממך כרחוק מזרח ומערב.
אישה חרדית07.12.14
107
הטקסטים הללו שייכים לחילונים ולגוים לא לאשה חרדית אישה חרדית אמורה להיות מחוץ לאור הזרקורים בושה שהיא מקבלת במה באתר כזה היא בטוח לא מייצגת אף אחד רק נשים כמוה מעווותים בראש
אהרון07.12.14
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים... ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר"ל. והן נודע מה שכתבו ח
טר08.12.14
106
קודם כל יש פה סילוף השקפתי למה את נעלבת ששולחים אותך למטבח? מי אמר שמסדרון בית המשפט מריח יותר נשיות מטבח מהביל מעורר השראה? הטעות היא שאישה לא מכירה את מקומה וייעודה
אישה גאה07.12.14
105
ישר כח, ניכרין דברי אמת. שוקלת ברצינות להצביע לרבנית עדינה בר שלום. אשת הרה"ג עזרה בר שלום וביתו של מרן. הבעיה היא שהיא תמכה ביוזמת ז'נבה הקיצונית של השמאל, אז אני רוצה קודם לברר את הנקודה הזאת.
רבקה07.12.14
104
אולי תצטרפי אליה...
דוד07.12.14
103
לפני הרבה שנים למדתי באחת הישיבות שהתנהלה ללא ראיה נשית , וזה היה קטסטרופה . בשלב שכבר גדלו את רוב ילדיהם הרבנית אשת ראש הישיבה החלה לעזור לבעלה , התוצאה הפנטסטית לא אחרה לבוא ברוב התחומים , סדר , נקיון , אסטתיקה , האוכל והמגוון השתפרו בכמה רמות , ועוד , וכמובן הרבה עצות טובות לראש הישיבה בשלל תחומי
ריאלי06.12.14
בכל תולדות אנגליה לא היה מלך שהשתווה לה!
רפאל06.12.14
יש הבדל ענק בין מלכה טקסית סמלית לבין מלכה פוליטית שויקטוריה לא היתה , וממש אין השוואה בשום פרמטר בין 1840 לימינו
ריאלי07.12.14
חבל שלא למדת על מלכת ויקטוריה מלכה זו לא ידעה להתנהל ולנהל באופן עצמאי כלום אבל מה- המזל שהיא הבינה זאת ונתנה לראשי הממשלה לנהל את מדינתה, כשהיא יולדת ילדים רבים ומעודדת את הנשים להישאר בבית, ללדת ולטפל בילדים - על התקופה הויקטוריאנית שמעת? אבל אל תבכה - היתה מלכת אנגליה אחרת שכן ניהלה ביד רמה
עדי07.12.14
זה ממש לא הענין . דוקא כוחה של האישה בפה יותר משל הגבר אבל זה לא הסיבה שאשה לא רצה לכנסת . הצניעות היא זאת שמשחקת. אם רבנים היו מבינים שאין ברירה אחרת היו שולחים נשים , תמונות שלהן בלאו הכי מראה שענינן זה לא צניעות .אלא ההיפך ולדאוג באמת לצרכים? נו , נו.. רק מה שהיום הדור שלנו ברמה של הישרדות ולא
פילוסופית07.12.14
נמשיך במרגרט תאצ'ר- אחת מראשי הממשלה החזקים והאסרטיביים ביותר של בריטניה. אפשר יהיה לדבר גם על דורית בייניש- הנשיאה האגדית של בית המשפט העליון, על דליה דורנר, על לימור לבנת, על שאול מופז שהוא זה שהחריב מפלגה של 28 מנדטים כשציפי ליבני היא זו שהביאה את אותם 28 מנדטים, על מרים פיירברג- ראשת העיר המצליח
אני07.12.14
בגלל שאני מעריך נשים לא הייתי רוצה שהם יכנסו למקום כזה גם את הנשים יתכחשו למציאות זה לא ישנה כלום מספיק אם שר או ח"כ ישלח להם מילה לא במקום הן יתרסקו נפשית אסתי שושן מצטער אבל לא הייתי רוצה אותך יושבת כחכי"ת
א07.12.14
102
כדרכם של פנאטים!!
רחמים06.12.14
וגם אלה מבית שמש...
אשקלונית09.12.14
במקום שבעלי תשובה עומדים...
osi16.12.14
101
העבודה בכנסת היא עבודה סיזיפית וקשה, והיא ממש לא מתאימה לנשים, זה שיש בכנסת נשים בשם הפמיניזם, עדיין לא אומר שזה מתאים לאשה להתערבב ולהתקוטט עם גברים זה בדיוק ההיפך מכבוד האשה! אני רואה את ערוץ הכנסת, רק בזיון נשים זה מה שיוצא מזה! מיותר לציין שזה לא לענין שח"כ חרדים ישבו עם אשה מתנועתם ויתייע
יונתן06.12.14
100
יהיה חם אש!!!!!!!!!
חרדק06.12.14
99
יש לבדוק את הדורשות עצמן ולא את מהות העניין הנדרש.ודל.
חרדי קלאסי05.12.14
98
נראות כאלה מודרניות ושלוש רבעי חילוניות
דוד05.12.14
97
עם פנים כל כך מפחידות עדיף שתלכי למשטרה.
חני05.12.14
מה חשבת? מה הרעיון של התמונה? אז אם רק חושבים ולא אומרים זה בסדר?????
אופיר10.12.14
מי מגיב על מראה חיצוני של אשה??? ועוד של אשה נשואה!!! באיזו ישיבה סוג גימל למדת??
כגד07.12.14
96
לא להיות לצידה של האישה שתהיה בכנסת!!! מי שכתבה את כתבה הזו היא פשוט נחיתית
אשה גאה05.12.14
וזו המסקנה של כל הלא מבולבלים שקראו את הכתבה. אז בואו נגיד לה כולן:" גבירתי את מבולבלת ונחיתית. או שתלכי לטיפול או שתשתקי ותפסקי לסבך את כל הציבור שלנו ולגרום אסונות בגלל שאת קוראת לעצמך חרדית ואת ממש לא כזו!!!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם06.12.14
95
אני מזדהה מאוד עם התחושה והרציונל, אך עבור הכרעות כאלו צריך דעת תורה. אל לנו לשכוח כי אנו יהודים וערכינו נקבעים על פי אמות מידה תורתיות, לא בהכרח על פי קני מידה אוניברסליים כמו קריירה והשכלה
בהגיון05.12.14
94
קדימה לעבודה, תקימי מפלגה, תעשי קמפיין, תתמודדי ותראי את התוצאות... את מייצגת את עצמך בשם ציבור נשים מופלות, מענין לקבל את המספרים המדוייקים בקלפי. הבחירות הן מאחורי הפרגוד וכל אשה שתצדד בדעתך יכולה להצביע לך מבלי לדווח על כך לאיש! ורק אזכיר לך כמה המפלה של רשימת עיר ואם באלעד היתה מביישת וצורמת.
חנה17.12.14
93
גברת מדור המבול מה את עוד רוצה עם חציפות שלך שכל מי שנכנס לכיכר השבת יראה את הפאה שלך איפה הצניעות איפה כל מדרשי חז"ל איפה עוברת על דת יהודית איפה בעלך משפחות סדום ועמורה
dan14.12.14
92
אם יהיו נשים במפלגות שאנו בוחרים בהם זה יהיה בחירת נשים וזה למעשה אסור על פי ההלכה שלנו - היהודים אז אם את אוחזת את עצמך יהודיה אני לא מבין מה ההוא אמינא שלך. ואם לא אז חג המולד שמח.
משה התימני12.12.14
91
המחליאות שחלק מן המגיבים הגיבו. אנחנו אתך, בהצלחה !
אברך פשוט11.12.14
אברכים עם דעה כ"כ משובשת עדיף שלא ילמדו את תורתנו הישרה.. בעצם .. אולי כן שיתישר לך השכל
שירה11.12.14
צמד חמד ביחד
osi11.12.14
יכול להיות שיש לה דעות משונות ולא מקובלות והציבור החרדי לא חושב ככה, אבל למה שטן?
רחלי12.12.14
90
בקשה מבנות ונשי הצדקניות: נא תכבדי את עצמך - וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף
בקשה מבנות ונשי10.12.14
צדיקה וירש שכמוך למה את גולשת באינטרנט הפרוץ?? קשוט עצמך תחילה ושכל אחד יתקן את עצמו איזו צבועה
ריקי15.12.14
אביבה ????
osi11.12.14
אם לתוכחת מוסר כוונתך, עשי זאת בצנעה. אם להלבנת פנים השקולה לשפיכות דמים כוונתך, מעשייך הולמים את המטרה.
רפאל10.12.14
89
איך כולם נשענים כל כך חזק על מה שגדולי הדור פסקו וכשמדובר באינטרנט כולכם מקלים ראש בצביעות!! מה עם דעת תורה על גלישה באינטרנט? אז אם אתם כאן סימן שדעת תורה מעניינת אתכם כשנוח לכם. דרך אגב, תשאלו אותי איך אני כאן? אז אענה לכם שכן, אני בהחלט מקלה וגולשת ברשת עם חסימה, אך אולי לא לשביעות רצונם של רוב
אשקלונית09.12.14
החרדי האמיתי יודע שהוא עושה משהו לא בסדר, ולא נח לא עם זה המצפון שלו צועק. ולכן התגובה שלו נגד - הוא רוצה ללכת בדרכם של גדו"י, אבל קשה לו בהכל. (כמו באינטרנט) לעומת זה - מי שמצדיק את דרך המעוותים והולך עם השושן המשונה הזו - כבר אבד ממחננו.
אסתי10.12.14
לא ממש מצליח להבין איך זה מתקשר לצביעות. אני כמו הרבה גולשים מחובר לאינטרנט מסונן, שכמו שכתבת אמנם אינו לכתחילה, אבל אני לא בא להצדיק את מעשי או מעשיו של כל מי שעושה נגד דעת תורה, וודאי בתור שיטה. אם מישהו היה מצהיר כאן שאין בעיה באינטרנט, סבורני שהיה מקבל תגובות דומות
121209.12.14
88
אכן , כואב הלב ליראות את הבילבול בדורינו. נשים אשר לא מבינות כמה הן יכולות להיות מאושררות אם רק היו מתחברות לנשיות שלהן . אמרה רבנית אחת גדולה , " אתן פמיניסטיות ? אני פמיניסטית אמיתית. אני בעד להתחבר לנשיות שבנו . להיות נשים בטבע האמיתי שלנו ! אני דואגת ורוצה שנשמר את התכונות של הנשים, את האמהו
פילוסופית 08.12.14
87
פשוטו כמשמעו
אביעד שר08.12.14
86
פסק הרמב"ם (הלכות מלכים פרק א הלכה ה) "אין מעמידין אשה במלכות שנאמר מלך ולא מלכה. וכן כל משימות שבישראל אין ממנים בהם אלא איש" ועל פי דבריו הקדושים פסקו כל גדולי הדורות שאין ממנים אשה לתפקיד ציבורי, אף שיכולה היא לעבוד בכל תפקיד ובלבד שאין בו משום מינוי על הציבור או החלטת החלטות הנוגעות לציבור, ולכן
עולם התורה08.12.14
האם לאשה מותר להיות מנהלת בית ספר?
רפאל08.12.14
85
הרמב"ם בהלכות מלכים ומלחמותיהם (פרק א' הלכה ה) כותב: "אין מעמידין אשה במלכות שנאמר עליך מלך ולא מלכה, וכן כל משימות שבישראל אין ממנים בהם אלא איש." אין מקום לח"כיות במסגרת היהדות האורטודוקסית, בבקשה אל תנסי לתפור את הסיפור הזה לציבור החרדי. אם לא טוב לך במסגרת של הציבור שלנו את יכולה ללכת לציבור אחר
יהודה07.12.14
שלימההההההההההההה!
פילוסופית09.12.14
84
האשמ המרה צודקת בכך שהיא זועקת על ששלחו אותן נשים חכמות ויקרות להחזיק על כתפיהן עולם התורה! צודקת בהחלט שלאשה יהודית ואמה יהודיה נועד תפקידים יותר חשובים מלהביא פרנסה הביתה והוא, לחנך הדור העתיד של עם ישראל, לתת כל הלב וכל המוח לטובת ילדיה וילדותיה, כן לטגן חביתה זה לא לשבור ביצים ולערבב אותם היטיב!
moishe07.12.14
83
אישה יקרה אם את חרדית אני רבנית. אם הייצוג הנשי יהיה את אז לא תודה. כאישה הייתי שמחה לייצוג קצת יותר מכבד את המין הנשי. את, תמשיכי לטגן חביתות ולמרוח אודם.
אשה07.12.14
82
ולכן זכותה גם לרצות ולהיות חכי"ת ישנן 2 סוגי נשים שיוצאות לעבוד: סוג אחד זה נשים שרוצות שהבעל ישב וילמד. הסוג השני אלו נשים שצריכות את האיוורור, ומה לעשות לא יכולות להיות בבית כל היום. בשתי המיקרים זה מרצון האשה. וגם אם יש מציאות כלכלית שלמרות שהבעל עובד על האשה לעזור, זה כדי שיוכלו לסיים את החודש
אשה חרדית עובדת07.12.14
81
החשיבות שבלימודים ללא הפרדה. אז ישר כוח.
יהודי פשוט07.12.14
80
זכותך המלאה להצביע עבור הפלג הירושלמי, עץ, שמעמידה הפעם בראש הרשימה אישה בשם בשי טברסקי
גרודנא07.12.14
79
צודקת במאה אחוז בהצלחה
chaim07.12.14
78
מה מסתובב במוחם הקודח של נשים שחפצות לראות גברת חרדית בכנסת .זו בדיחה של הראשון באפריל ? ובאם תיבחר אשה תרצו אותה עם פאה או שביס ואולי בכלל אשת שאלים ? הכנסת היא מוזיאון שצריך להציג בו כל חפץ ששייך לחרדים? מה פשר דרישת הייצוג הזו מלבד רצון אישי שלכן כמה להתפרסם מה חסר לכם בחיים !!! חזרו לאלמונייתכם
הנזיר 07.12.14
בדיוק כמו שיש גברים חרדים יהיו גם נשים, הנשים הם בני-אדם בדיוק כמוך...
סטודנטית11.12.14
77
הבת באולפנא סרוגה, הבן בחטיבת ביניים סרוגה, למד ביסודי ממ"ד, הולך עם כיפה סרוגה. הוא בן 12, כך שבודאי האמא עדיין קובעת לו היכן ילמד. כל דעה לגיטימית, זכותה לטעון מה שהיא רוצה, אבל מה היא רוצה מהחרדים? היא לא שייכת אליהם, לא מחנכת בבי"ס שלהם. היא נותנת חינוך סרוג אז שתרוץ מטעם מפלגה סרוגה. כל אישה מכ
מרגלית15.12.14
כל מי ששכל בקדקודו צריך לעשות חשבון נפש על חינוך ילדיו. אחוז הנשירה שם קטן בהרבה מאחוז הנשירה במוסדות החרדים. ז"א יש שם סיכוי יותר גדול לצאת ירא שמים.
אברך פשוט15.12.14
כן, ואפילו ניתן להכניס את הכיפה לכיס.
פושט15.12.14
76
כל מה שכתבת נכון, אבל טעית רק בכתובת, מקומה של הכתבה בידיעות אחרונות ולא בציבור החרדי וגם לא בדתי
שרה12.12.14
אשה אומללה למלא טור...
עיתונאית14.12.14
וכנראה שגם לא קראת את שירת דבורה.
אברך פשוט14.12.14
רק כתבות של גברים מאושרים! (דווקה רייטינג כמו שלה עוד לא היה לאף כתבה. על כגון דא אומר הפסוק בשמואל "קול המון כקול ש-ד-י).
רפאל14.12.14
שותי המים ישתו מים בחצי דברם כי מאיך תמצא והיא נעלמה לא ידעה ולא יבינה כחשיכה כאורה כימי עולם ושנים קדמוניות דווקא!!! הרגע!!!!!!!
מאן דהו25.01.15
75
ותצא דינה לראות בבנות הארץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נביא11.12.14
74
נו באמת! אנשים נאבקים על החיים שלהם בבית חולים, בסרטן,ביתמות,גרושין,חסר מה? ואתם, מצאתם לכם זמן ללשון המטופש הזה! אז היא אמרה! מה יש? שתגיד! תעקצו כמה שתרצו, אבל לא הגיע הזמן קצת לגדול?! אתם מגיבים כמו בחור מתפתח בגיל הערה... פליזזזז....
אופיר10.12.14
73
שאפו. אני בטוח שגפני כבר מוותר על המקום, ורץ להכין לה חביתה. בקצב הזה יש לי סיכוי להחליף את אריה דרעי בראשות ש"ס או להשתלב במקום ריאלי ברשימה הגוראית. חלומות שווא ידברו. גם אם יצביעו לכן כל הנשים ה'חרדיות' אתן לא תהיו בכנסת, נקודה. ותמסרי ד"ש לעדינה בר שלום יש לכם כתה תחומי עניין משותפים.
אויש נו באמת09.12.14
ד שהמציאות טפחה על פניהם.
רפאל09.12.14
72
יש לך אינטרנט פרוץ לגמרי בבית את לובשת הדוק וקצר (לובשת אדום...רואים) לא שומרת במיוחד על הכשרים מהודרים (הכל כשר) עובדת עם גברים צמוד יש לך חברות חילוניות כמובן נוהגת ובעלת אייפון פרוץ נראה לך שאני אצביע לך?!?!? לא אני ובטח לא בעלי. וגם אם היית צדעיקעטא מרחוב רשב"ם לובשת ישן ארוך וכהה וגדול לא מתאי
ליבי08.12.14
71
אין ספק שחרדים רבים שרואים בעיניים כלות איך הממסד הרבני הפך להיות הגיבוי לשתלטנות העסקונה החרדית. ישמחו לחזק את החרדי החדש. שמוכן לצאת מחוץ לקופסה. אני מאמין שמפלגה כזו או אחרת שתקום בכל קונסטילציה, תזכה בקולות רבים מתוך המגזר הכללי שירצו לחזק את הדיעה העצמאית והחשיבה הפלורוליסטית במגזר החרדי. רק אל
יהודי פשוט07.12.14
70
רק מראות עד כמה הדבר חשוב ונצרך. ובעצם, דרוש חינוך מיוחד לנושא הבנת כוחותיה של האישה שהן אינם פחותות מן האיש! כמו כן צריך לדעת לא להיבהל מן האישה.. ואולי, ככה זה כשאין ליבה.
נחמיה07.12.14
ללכד סביבה עולליה , טפיה,-משפחתה ליישר להם דרכם , ולבנות לה' ממלכת כהנים וגוי קדוש...,לא מספיק?
מתייחס08.12.14
69
אם לא הזאת , אז הבאה! וכל הכבוד לכל מי שמדברת מגרונן של הרבה נשים חרדיות
חוי07.12.14
68
וקוראות לעצמן חרדיות שיבוא משיח יטפל גם בזן הזה המחופש לחרדי
יעקב07.12.14
67
אתר שמתימר להיות חרדי מפרסם כאלו דברים
רותי07.12.14
66
פעם,מזמן,וגם עכשיו נשלחת לשם לפי הבנתך-בטעות? ואת עוד מציינת כמה התקדמנו וכבר היחס כלפי דברייך הינו סובלני יותר ויותר..... חבל שבמם לבכות את ירידת הדורות את בוחרת להרגיש טוב,יקירתי ! - נסחפת!!! התורה לא השתנתה ולא תשתנה !!-אין היתר לחשיפה של בת ישראל כפי ש מבקשת-לשבת כמו אחרונת התגריות במושב הליצים
שמשעון07.12.14
65
המזעזעות של רוב הגולשים פה. ברור לי כי רובם ככולם עמי ארצות מדאורייתא ומדרבנן, לחומרה ולקולה, אנשים שלא שנו ולא פירשו ובטח לא שימשו. מזל הוא שרוב חברי ועמיתי לכולל ולמשרות התורניות אינם גולשים באינטרנט, ולבטח אינם מתאמצים לעלות את הגיגיהם. כך שהתגובות פה הרחוקות ת"ק אמה מדעתה של תורה. אינם משקפות
ר' אברהם06.12.14
תביא לי מקורות!!!!!
מאוכזבים ממך!07.12.14
או לטוקבקים?! אולי תסביר לנו בצורה פשוטה, במה אשה תועיל לנו בכנסת? מה היה חסר עד היום? וכי לא שבענו מכל הנשים הטיפשות בכנסת?! מה אתה מחדש פה מיסטר איש חינוך (עלק)?...
ג'וני07.12.14
לימדו אותנו במשך דור שמי שמעז לחשוב לבד, אחת דעתו להיות נרדף על ידי בעלי השקופע שאיש לא ראה אותם אי פעם פותחים ספר. אל תיפול ברוחך מריבוי התגובות נגד. הן לא יותר מדיקלומים.
רפאל06.12.14
כל מילה שלך מוכיחה עד כמה הנך, כ-ס-י-ל...
חרדק06.12.14
64
ולכל הגברים המפוחדים אמנם בבחירות הבאות לא תראו נשים חרדיות בכנסת אך השינוי הזה ודאי יקרה מתישהו אז כדאי שתתחילו להתרגל לזה...
דינה 06.12.14
63
אין צורך בדוגמניות שייצגו אותנו
אישה05.12.14
62
בליכוד או ביש עתיד תתקבלו בזרועות פתוחות, במפלגות החרדיות זה יכל להישאר עדיין בגדר חלום כי ברגע שיהיה אשה במפלגה חרדית אז היא כבר לא תהיה מפלגה חרדית וציבור בני התורה ימנע מלהצביע למפלגה זו.
אלי05.12.14
לאן היינו מגיעים אילו הייתה שומעת להם?
רפאל05.12.14
כל רצונה של שרה שנירר היה לחנך בנות, והכל לשם שמיים, מה ההשוואה בכלל לאשה שרוצה ''להישמע'' ו''להיראות'' ברבים?
רפי06.12.14
את אשתי ואת אשתך, שלצערנו אינן מוצאות אוזן קשבת אצל נציגי המפלגות החרדייות. אילו אהבת את אשתך היית נלחם שיהיה לה ייצוג הולם.
רפאל06.12.14
לא שמעתי מעולם שאשה בקשה עזרה מחבר כנסת והוא עזר לה פחות! הנציגים החרדים מייצגים את כלל הציבור החרדי.
רפי07.12.14
אף חבר כנסת מהמפלגות החרדייות לא השתתף.
רפאל07.12.14
הח''כ יעקב אשר פרט כעשרה חוקים נגד האשה החרדית שהיא תמכה בהם במרץ, ואחה''כ רצתה שהח''כים החרדים יבואו לוועדה שלה על האשה החרדית 'הנרדפת'.
עליזה לביא08.12.14
יותר חשובה בעיני חברי הכנסת שלנו מאשר הדאגה לחיים ולבריאות של הנשים שלנו?!?!? אם לדרגה כזאת של אטימות הגיעו חברי הכנסת שלנו, השתתפות נשים בכנסת היא כבר פיקוח נפש!!!
רפאל09.12.14
כוונתו הייתה שכל הוועדה לא הייתה מדאגה לנשים כי אם במטרה ברורה להכפיש אותנו.
?12.12.14
את הגברים ענין רק הכבוד של עצמם.
רפאל13.12.14
לא הייתה נותן לה לכתוב מאמר שכל כולו התרסה וניצול כאב פנימי שניתן לפתור ע"י רבנים ובמקום זאת שיחררת ליצר הרע את הרסן טעכשיו זה יופיע רח"ל באתרין חילונים ויהיה חילול השם נוסף ועוד צרות וגזרות חס ושלום ובשביל מה? בשביל "חוזרת בתשובה" שציבה מטרה על טהרת הקודש "לתקן" את אמות המידה שלל גדולי הדור זצק"ל ו
צבי07.12.14
61
חרד לדבר ה'... כן, "כבודה בת מלך פנימה"- לא לחינם נאמר כך. והמציאות ה"מתקדמת" רק מוכיחה כמה נורא שלא מקיימים כך. חוקי התורה לא משתנים עקב השינוי בעולם. עדיין אסור להדליק אור בשבת, למרות שזה כבר מזמן לא אש. אז התירוץ לא עובד למשכילים שדורשים את אלוקים. בגלל השינוי- "שרה כבר לא באוהל" וכו' המציאות נ
אשה05.12.14
60
ישר כח, רק מהתסיסה שעוררת כאן בתגובות אפשר להבין שאת צודקת ושבאת בדיוק בזמן! כנשים חרדיות ישבו בכנסת אעריך את החברה החרדית הרבה, הרבה, הרבה יותר.
נעה, סטודנטית11.12.14
החברה החרדית מסתדרת גם בלי הערכה שלך .. אז באמת תודה.. ואם אינך מבינה מה ולמה יש כ"כ תסיסה למשמע הרצונות של נשים מסכנות ( שמשום מה גם אני אישה ולי אין את אותם הרצונות ) אז תשמעי את מה שהרב נויגרשל דיבר אתמול יום רביעי ברדיו קול חי שיהיה בהצליחה!!
שירה11.12.14
חח יש לנו גב של צדיקים גדולים..מרן הרב אלישיב, מרן הרב עובדיה יוסף, הבן איש חי, החפץ חיים הסטייפלער..יעקב אבינו, יצח, אברהם אבינו..משה דוד ושלמה.. רבי שמעון בר יוחאי..רבי מאיר בעל הנס..כח עצום... ולמרות זאת, אנחנו ממש צריכים שתעריכי אותנו, חח שקץ שכמותך. דרך אגב, סתם להתעניינות, למקרה שאזדקק לישועה
osi11.12.14
59
אסתי יקרה,דווקא אני כאשה מרגישה מאד מוערכת במקום היפה שלי בתוך הבית. ודווקא מי שחי באמת ע"פ התורה והמצוות יודע שביהדות יש לאשה מקום גדול של כבוד ואין אשה יותר מכובדת מאשר האשה החרדית.
אשה חרדית10.12.14
58
אכן, נשים הן אצבע אוטומטית. גם גברים הם אצבע אוטומטית. לי באופן אישי היה הרבה יותר נוח להצביע למפלגה בעלת אוריינטציה חברתית, אבל מה לעשות, ההצבעה שלנו היא לא הבעת עמדה אלא קיום דעת תורה. להזכיר לכולם, זכות ההצבעה על פי תורה היא הוראת שעה. כלומר, ההצבעה היא מצווה של "ועשית ככל אשר יורוך". כמו שעל מצו
12345609.12.14
וכל מי שחושב שאדם הוא רובוט אוטומט פוגם בצלם אלוקים.
אברך פשוט09.12.14
זה פחות חוכא ואיטלולא מהיתר מכירה?
רפאל09.12.14
57
מצוות ועשית ככל אשר יורוך אינה מצוות עשה שהזמן גרמן וגם נשים חייבות בו בדיוק כמו גברים ואם את לא מקבלת את זה את לא חרדית כי אשה חרדית זו כזאת שנשמעת לתורה ולגדולי ישראל
מושיקו08.12.14
בין דם לדם בין דין לדין ובין נגע לנגע ... בינתים בחירות זה לא דם ולא דין. אולי זה נגע?
רפאל08.12.14
56
כמו אלה ששמים כמויות בושם כדי שלא יריחו את ריחם האמיתי. את נשמעת כל כך רחוקה מהנשיות שלך שזה אומר משהו על עצמך ולא על הנשים החרדיות
חברה שלך08.12.14
55
אין ספק שמי שכותבת ואני מצטט: "להחזיק על כתפינו הדלות את עולם התורה" היא לא אשת אברך שיושב ועמל על התורה והעבודה הרי מבין השיטין ניכר הזלזול בלומדי תורה. אז עם כל הכבוד את יכולה לייצג נשים וגברים שחושבים שראוי שאשה חרדית תייצג חרדים. אבל את לא מייצגת בשום פנים ואופן את אותם נשות אברכים שמפרנסות את מ
אלי08.12.14
54
למה מה גפני וכל שאר הפוליטיקאים לא נשואים בעלך לא דואג לך שאת צריכה לדאוג לעצמך????
סתם יהודי07.12.14
53
האם הכישרון קובע בהליכה לכנסת ולייצג נשים או גברים !! אין דעת תורה אין דת ולא דעה ולא חכמה.
גד דוידוף07.12.14
52
איזה בדיחה לא הבנתני מאיזה כיוון את חרדית מהאודם האדום והאיפור שמכסה לך את הפרצוף או מהשערות שלא שיכות לך אלא לאיזה הונגרית כינמת. שאת מדברת בשם אשה החרדית . הנשים שלנו נקרעות מצחוק שרואות אומללות כזאת. עבר פסה ! מה שאת עושה כבר אמנון לוי עשה בתוכנית פנים שיקרעות את חיקוי עלוב של העולם החילוני שלא ס
שמי07.12.14
אשתך זורקת פאות ,לובשת חצאיות ארוכות, לומדת הוראה ומלמדת דור של תורה ואלו אתה רואה תוכניות של אמנון לוי באינטרנט?? תצלנה אוזניים מלשמוע! הציבור החרדי לא מכיר בך ובשכמותך!!!
דינה11.12.14
51
האדדדדדדדום הזה?
ג'וני07.12.14
50
זו חוצפה נשית גברת שושן נא לחזור למטבח ןלחביתות וחלומות פז לעולם לא תהיה אישה במפלגה חרדית נקודה
חיים07.12.14
49
כל הפרעחות שמתות לקצת צומי. פטטיות
יוסיפון06.12.14
שוטרי מחוז ירושלים ביקרו בבית הכנסת קהילת בני תורה צמרת המשטרה ושוטרי מחוז ירושלים שנטלו חלק באירוע הדקירה הנורא, התכנסו למפגש הוקרה והכרת טובה שארגנו גבאי קהילת בני תורה במקום הטבח בבית הכנסת • איציק וייצמן, השוטר שנפגע, ריגש את השומעים בסיפור הנס האישי שאירע עימו חומי ברמן | 16:47 | י״א בכסלו תשע
ריקי06.12.14
48
החברה החרדית מפסידה בשל כך שקולן של הנשים אינו מושמע
חרדית06.12.14
אם זה כל מה שאתם רוצים נמנה יועצות לחכים החרדים
ישי15.12.14
47
בזה אנחנו טובות יותר
רעות05.12.14
וברוך ה' היום נשים מסוגלות לתרום לעולם בכל כך הרבה תחומים והעולם רק מרוויח מזה.
אישה06.12.14
46
המפלגות החרדיות קמו בצלמם של גדולי ישראל ןקבעו דברים שלא תיהיה אשה במפלגות שלהם וזה מה שגדולי ישראל החליטן וזה מה שהרב עובדיה זצוקל היה רוצה בשס שזה מפלגה שלו ומה שהרב שך היה רוצה ב ג אם זה לא נוח לך יש הרבה מפלגות שהיו מעונינים בנשים וולקם
אביחי05.12.14
45
נכון מאוד נשים הם לא "אצבע "אוטומטית" אבל בל נשכח גם :"כל כבודה בת מלך פנימה" ומכאן שלא כל אצבע של אישה היא של אישה באמת כי אם היא מתנהגת כאיש, הרי איבדה את ממעלות האשה, ובודאי נדבקה ממחלות הזכר, ולדעתי איבדה המעלות הרוחניות הרבות שיש לאשה שגולת הכותרת היא "שכל" -כן כל- כבודה בת מלך פנימה, ללא זה הל
Nononsense36510.12.14
44
התחתנתי לפני 13 שנה, בחופה היה הפעם האחרונה שחשבתי שאשה היא אצבע אוטומטית. תהיי רגועה, גם הרבה חברי כנסת וכותבי טורים ממין זכר נשלחו לטגן חביתות ולסלול כבישים ועוד כייד הדמיון הטובה, כשמשהו שהם אמרו/כתבו/חשבו, לא מצא חן בעיני המגיב. לגבי ריצה לכנסת, ברור שזה שלב מסוים שיש מי שרוצה להגיע לשם במהלך חי
מה משנה?09.12.14
43
וכי נראה לך שתוכלי להביע את הכאב החרדי היהודי האמיתי כשכל הכאב שלך הוא על עצם היותך כבולה בחרדיות ומנסה לברוח ממנה? וכי דעת גדולי ישראל- תכוון את צעדיך או יוקרת רוב מעמדךועיניך הקשוחות ושאר משחקי הכבוד הקננוניים? אצלנו אומרים:אי.... רוצה צומי... פשוטו כמשמעו- תשומת לב דחוף המון! הרבה בואי נתן לך
שירי08.12.14
ו בשלום
יעל 09.12.14
42
שהמפלגות החרדיות לא פועלות למענם? סתם מעניין. לי נראה שמאחורי כל ההתלהמות הזו אין באמתצ דברים ש"רק נשים יכולות לדאוג להן" אלא סתם התרסה. וזו לא תהיה הפעםהראשונה שגברת שושן משתמשת בדרך הזו...
אני07.12.14
41
היכן שאין יראת ה' עלולים גם ...וגם ללכת לכנסת
יצחק אלון07.12.14
40
הצרכים של הציבור החרדי אינם נחלקים בין גברים לנשים, (הרי אין מצב שגבר דואג לישיבות ואשה לסמינרים, לגבר יש גם בנות ולאשה גם בנים) לכן אין משמעות למגדר של העסקנים ושילשחו גדולי התורה את מי שנראה להם מתאים.
מלכה07.12.14
39
אין צל של ספק שהטעות שעשו האשכנזים בשליחת בנות ללימודים גבוהים וכמו שאת מגדירה בתי משפט עיתונאות וכו' זו הטעות של האשכנזים גם של גדולי הדור שלהם ואת התוצאות אנו חווים בגירושין שהולכים ומתרבים בחברה החרדית ובהפקרות בחיי המשפחה במשפחות חרידיות ובפתיחות לעשות דברים נגד רצון ה'. מה לעשות זה המצב אבל אין
מירון07.12.14
38
רק לפי התגובות רואים במי מדובר!!!! אנחנו במדינה דמוקרטית יהודית וכל הכבוד לה שיש לה שכל להבין את זה. אם גברים חרדים בכנסת אין שום סיבה שאישה חרדית לא תהיה גם. לדעתי הכנסת בכלל לא שייכת לעולם התורה. לא גברים ולא נשים. מעבר לזה כולם שווים.
דני07.12.14
37
בינתיים הממסד הפוליטי החרדי לא רק שכיסה וחיפה על עוולות וקיפוח הנשים החרדיות אשר הן ברוב המקרים המפרנסות העיקריות של הבית - וכמו במקרים רבים של גננות ומורות המקבלות משכורות נמוכות שלא בערך המאמצים שהן משקיעות בעבודתן - אלא, יש מקום גדול לחשוש הוא אף יצר אותן בכוונה בכדי לשמר מצב של עוני ודוחק. הגיע
אברך פשוט07.12.14
וכולם חושבים שאתה צריך פסיכולוג
אחד האנשים10.12.14
רק חילוני מדאורייתא חדבר כך !!!
משה לוי07.12.14
אין על מה לדבר, מכיון שגדולי ישראל הם האחראים הבלעדיים להצבת הנציגים, וברור שלא יקום ולא יהי' בהנהגה הפוליטית החרדית אף אשה, וזאת אך ורק מפני הכבוד הרב שהתורה וגדולי ישראל רוכשים לאשה, ואין כאן המקום להאריך. כל מי שדעתו אחרת בנושא זה "אינו חרדי" חד וחלק. לא ניתן לנשים לשבת יחד עם חילונים, זוהי פריצו
יעקב07.12.14
כבר מזמן חשבתי על כך שנראה כאילו אנשים מלמעלה מנסים לשמור על הציבור החרדי עני תוך אצטלה של...להיזהר מהמכללות הטמאות ותארים אקדמאים מסוכנים.
יעל08.12.14
כמעט בטוח לי שאת הגבת את 77.. או אחד ממכרייך...
אני בהלם07.12.14
חבל שנשים לא מוצאות סיפוק במה שהן, אלא לנסות להיות קצת גברים. מי שילך לבתי הדין, יראה שכאן מתחיל הגירושין באותו בית. הכותב הוא אחד שיודע. ואין רצונו להאריך.
אברך לא פשוט07.12.14
הגברית שלא מבינה מאיפה זה בא לה...
אני11.12.14
36
נשמע דמיוני וחסר הבנה על התרבות החרדית
אלי06.12.14
עד שהפכה למציאות על אפם של רבים.
רפאל06.12.14
35
לדעתי, נשים תעשינה את העבודה בצורה הרבה יותר מוצלחת. הן בטח לא יגרמו לחילול ה' בהתנהגות וולגרית, הן עדינות יותר. כמו כן, הן משכנעות הרבה יותר. כגבר חרדי, אני מעוניין בנשים שייצגו אותי בכנסת. אז קדימה....
ר' נחמיה06.12.14
הגבת למעלה ופתאום אתה רבי?
אבן08.12.14
34
אשה יכולה להפוך את העולם בשקט שלה ולהרוס אתו בצעקות שלה ככה אנחנו הגברים בנוים וכנראה נהיה כחה עד שהמשיח יבוא כול הגברים שמתלהבים מאשה ידענית אני מאחל להם את זה ונראה אחרי יומיים מה הם ידברו לגבר אין זכיות הוא לא צריך לדבר נמאס לחיות אם נשים שכול המהות שלהם זה מלחמה בגברים יעלה
גבר גאה06.12.14
33
הרשו לי לצטט משהו שמסביר הכל: "הייתם צריכים לחשוב על זה קצת לפני ששלחתם אותנו לעבוד בחוץ" אני לא מבין, חלק מהחרדים עשו טעות שנתנו את עול הפרנסה על האשה וזה ניראה לך הפתרון ? לעשות עוד טעות כתגובה לעיוות תורני מסויים, את צריכה להוסיף עוד עיוות? בגלל הכבוד שלך בתור אשה ותו לא... בקיצור, צר לי אבל הד
אמיר משה06.12.14
32
די לביזיון, לאפליה אנחנו נעשה יותר מהגברים
הילה05.12.14
31
אבל שלא יזלזלו בחכי"ם החרדים הם עובדים מצוין!
חרדית05.12.14
30
לא יעזור לכם כלום. הגברים לא הושיעו את ישראל. אולי הנשים יעשו את זה טוב מהם.
קיפי09.12.14
אבטלה מגורי משפחות ביחידת דייור חובות משתרגים עסקנים ואף רבנים שהסתבכו בפלילים אפליה אחוזי נשירה הגבוהים במדינה והדובדבן שבקצפת מלחמות אחים. יש לשמר את השיטה בכל משמר.
רפאל09.12.14
29
הבוס הולך לגרזן לי את המשכורת , חוץ מזה נשברו לי כבר האצבעות בשבועיים האחרונים מעומס טקבוקים -היה חם ברשת מה לעשות- אז אני מפנה אותכם לתגובה "חוצפה ואיוולת" (ממהיר ועצבני) במאמר של הרב פוברסקי על דברי הרב בלוי , לילה טוב .
מהיר ועצבני08.12.14
28
את האשה מר מ...
אליהו08.12.14
קָרָא שְׁמה אֱדוֹם קָרָא שְׁמה... הַלְעִיטֵנִי נָא מִן הָאָדֹם הָאָדֹם הַזֶּה עַל כֵּן "קָרָא שְׁמה אֱדוֹם"
עשו חבירח10.12.14
27
רוב הנשים "החרדיות" מבינות שזה קו אדום כמו האודם שדאגת לשים בפה המלוכלך שלך...
אביעד שר08.12.14
מראה לנו בדיוק מי אתה ומה הדבר המרכזי שמעסיק אותך בחיים...
דינה08.12.14
אולי לשם שינוי תשאל את אתך מה היא חושבת ומה היא מבינה.
רפאל08.12.14
26
כואב לי הלב רק לראותך. כולך זועקת חסר, רחמים. הבו לי טיפת יחס, אמרו לי כי אני גם שווה, גם לי יש משהו, אני גם מבינה ענין. וכי מה חשבת עד כה ? אסתי יקרה - אני לא מכירה אותך ואיני יודעת אם בכלל תרגישי צורך לקרא את כל מה שכולם כותבים לך כאן. יתכן ועצם ההתעסקות במה שכתבת וההדים שעוררת עושים לך טוב על
פילוסופית07.12.14
הייתי אומרת לך להעלות את זה בתור דעת נגד, לאתר.
אור08.12.14
תחזרי לטיטולים ולבקבוקים....
אשקלונית09.12.14
בחנופה לחזק ואלימות כלפי החלש אנו מומחים.
רפאל08.12.14
25
לחינוך מיוחד, שלא ייבהלו מן האישה.
ברוך07.12.14
24
לכותבת השורות ולהרבה מגיבים פה, ללמוד לעומק את הנושא "אשת חיל" ביהדות. נראה כי אצל חלקם הוא מעוות ואצל חלקן - יש הרבה מירמור ורגשי נחיתות. שתי הנחות יסוד שחייבת להיות לגברים ולנשים כאחד: 1. תפקידנו וייעודינו בעולם - שונים. 2. אצל בוראנו - שהוא בראש ובראשונה אבינו - כולנו יקרים ואהובים והוא לא מפלה
יהודיה07.12.14
23
איזה בדיוק פרשנות את רוצה לתת???
דור יתום07.12.14
22
'שרה כבר מזמן לא באהל' - לא להאמין מה אפשר לקרוא באתר שקורא לעצמו חרדי, מילא עצם הויכוח אבל להתחכם עם דברי חז"ל???
דוס07.12.14
21
ןכי למה לא. היום הכל מותר. אז למה לא? כולם רוצים כסף קל , ואם האישה תצליח להשיג את הג'וב הזה אז היא מרויחה הכל ביחד. בעל יושב ולומד , תוכל לתת דירות וגם גולת הכותרת אולי תשפיע משהו במדינה שתדאג להחזיר את הנשים הביתה...
חחחחח06.12.14
20
יתכן שהדבר מותר אינני רב, אך שאשה הקוראת לעצמה חרדית תכתוב זאת מבלי שום הסבר וטיעון הילכתי זה ממש לא משכנע! נ''ב הטיעון ההילכתי היחיד שראיתי זה שהגברים שולחים אותם לעבוד ולא מתיחסים אליכם, אני חושב שזה לא נתון נכון לגבי כל הבתים החרדים בישראל, יש שא מתיחסים, ויש ששולחים לעבוד, אולם יש שמתיחסים ולא
?06.12.14
כנראה שלא הבנת את כוונת הכותבת. אין הכוונה שלא מתייחסים לנשים. אלא ששולחים אותן לעבודה ולא מתייחסים אליהן בנושא זה - תוצאות מעשה השליחה לעבודה, כולל הצרכים הייחודיים של הנשים כאמהות ונשים עובדות וכו'.
עדי07.12.14
19
חרדית זו מי ששומרת את התורה ללא פשרות, עצם העובדה שאתן עושות כל מיני פעולות שנוגדות את דעת התורה לא מתירה לעשות עוד דברים, גדולי הפוסקים קבעו כבר לפני מאה שנה באירופא עוד שאסור לאשה להיבחר, וזהו
יוסי05.12.14
אותם רבנים קבעו שאסור לאשה לבחור. על פי אותו הגיון מי שבוחרת לא חרדית
כגד06.12.14
מה הקשר של הקנאים לכאן! כל כבודה בת מלך פנימה וכד' הם מעיקרי היהדות, ללא קשר לאידיאלוגיה.
נגד07.12.14
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם06.12.14
18
רק נשים תדענה לטפל בתחלואי החברה החרדית באופן יסודי ומיטיב. בעיית הנוער הנושר מגלה ומפנה תקציבים אותם שותים כל מיני שוטים שום תיכון חרדי ברמה לא נפתח לנוער שברובו לא נושר אלא מעוניין בדרך משלו. אם ידעו לטפל בהם בזמן ולא כעבור זמן שאין כבר מה להציע להם למעט חלופות שנראות יותר כמו החצר האחורית המזוהמת
אני 05.12.14
17
בס"ד אשה שלא מקבלת את השליטה השלימה של גדולי ישראל "היא לא חרדית " גדולי ישראל הם השולטים ,והממנים את חברי הכנסת . תחפשו לכם מקום אחר ואל תלמדו את גדולי ישראל כיצד להנהיג
צבי05.12.14
16
מעמד האשה הוא חשוב, אבל מדברי הכותבת נראה שזה הערך היחידי הנוכח כאן, זה ערך נכון, אבל זה הצורך היחידי?
אליהו05.12.14
15
לאישה יהודיה (גם לא לאיש יהודי ירא שמיים) אך בהחלט יש לחשוב על פורמט בו נשים יהיה מיוצגות. לדוגמא: לשכת קבלת קהל שבה ישבו נשים שיקבלו נשים וידאגו להזיז עניינים עבור נשים.
מיכל06.12.14
הההההההההההההה:-) !
עדי 07.12.14
רוצות להפוך את היוצרות לייצג את הרבנים והחרדים בלי הסכמתם !!- פושעות בתוה והלכות ישירות נגד ה' יתברך
דודי משה07.12.14
על מה ולמה מתכונתה הנוכחית של הכנסת לא מתאימה לאישה יהודיה?
אני07.12.14
14
שיעשו בשבילך את העבודה.....
פסיכולוגית06.12.14
הם לא עשו את העבודה עד עכשיו....למה שנסמוך עליהם?
אני07.12.14
13
כאילו שאתם מוכנות שהבעלים שלכם יפרנסו ואתם תישבו בבית....
יעל06.12.14
12
הנה עוד דבר מהתקופה בימות המשיח לא יאומן...................
אבי05.12.14
11
לא יעזור לך זה התורה שלנו, ואע"פ התורה את , כן את פסולה לעדות וכ', כן את נמצאת בעמדה נחותה מגברים
בן דוד05.12.14
היא פסולה לעדות רק משום צניעות ולא בגלל "נחיתותה" והרי על עדותה בלבד סומכים כל עמ"י בנושא הכי חשוב של עמ"י. וד"ל
יהודיה07.12.14
זה שאישה פסולה לעדות לא הופך אותה לנחותה מגבר. גם לגברים יש תחומים בהם הם פסולים, יחסית לגברים אחרים (הקרבת קורבנות למשל ) ולנשים (מצוות ייחודיות לנשים). הסיבה שאישה היא פסולה לעדות זה לא בגלל שהיא נחותה אלא בשל סגנון החשיבה שלה. לך תחפש את תחושת העליונות במקום אחר - לא בתורה
עדי 07.12.14
טעות בידך!!!מצוות הצניעות לאשה,היא לא מכיוון שהאשה נחותה, ההיפך!כתוב שכל הנושא אשה, כאילו דבק בשכינה. צא ולמד...יתוש קדמך!!!
צדיק גדול06.12.14
שהיהדות נותנת מקום להשפלת נשים ועל פי היהדות האשה נחותה מהגבר, אני מציעה לך ללמוד על מעמד האשה ביהדות לפני שאתה רושם שטויות ועושה כזה חילול ה' גדול... ודרך אגב מסכנה אשתך...
סטודנטית חרדית07.12.14
10
מעניין מדאורייתא שגבר מתחייב לפרנס את אשתו , מזה מתעלמים , אישה יכולה לצאת לפרנס אבל דברים אחרים לא...ראו איזה פלא מרגע שגבר החליט שהוא נשען בפרנסתו על האישה זה היום שבו הוא דחף אותה להתפתחות בלתי נמנעת...הקיצ אי אפשר לאכול ת'עוגה ולהשאיר אותה שלמה....
עוברת אורח05.12.14
ולא סיבות של חילונים עם לב טוב בלי תורה וקדושה !
דוד קןפמן07.12.14
9
חזרה לחביתות אף אחד לא שלח אותך לשום דבר, כל אשה באופן פרטי שרוצה להחזיק את בעלה כדי שיהיה תלמיד חכם זו זכותה-לזכותה. מי שרוצה להיות חכ"ית שתלך לחביתות, או לבנט, או לאמסלם.
מישהו06.12.14
8
למודות הלימוד הטובים והאשכנזיים
לאחר העיון05.12.14
7
סליחה, ח"כ גפני דואג למורות וגננות, אפשר לחשוב שאשה תעשה את זה יותר טוב....
חרדית05.12.14
there was a congress in the parliament about charidim women are living lass then other whom, who was there? only ish-etit SHAM
solo07.12.14
6
אני מוכן להיות חלק מצוות הקמפיין שלכם. יש לי ידע פסיכולוגי, כלכלי ושיווקי רב, אשמח לעזור. אך זאת בכפוף להיתר הלכתי של התורה שלאורה אנו הולכים בלבד!!! נ.ב. לא טוקבקטים, עסקנים בשקל או דברנים מכל סוג שהוא יאסור או יתיר מהלך זה. רק דעת תורה אמיתית יכולה לתת היתר או לאסור.
שמואל זליגמן06.12.14
תחשוב קצת בראש של אדם שיודע מה הקב"ה רוצה ממנו ויהיה לך ברור שגדו"י לא יתנו לה יד לעולם!!!!!!!!!!!!!!! לא עמ"י הגיע??????????? כולכם מבולבלים!!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם06.12.14
5
שבעלך ובעלה יבואו וייצגו את הנשים! לא צריך שדווקא את תבואי ותדפקי על השולחן. ומה עם התינוקים? מי ייצג אותם? והנערים? והקשישים? מפגרת!
אשה לא מקופחת05.12.14
4
אני מבין מאוד את הקושי שבדבר לבקש מהנשים לצאת לעבוד ומצד שני לא לתת להם לדבר. אבל מה לעשות שכל התורה שאנו לומדים ורוצין להגן עליה אומרת שאסור לתת לאישה שום משרה ציבורית כפי שמופיע במפורש בשולחן ערוך חושן משפט (סימן ז סעיף ד) כדברי הגמרא בסנהרין והרמב''ם הל' מלכים על הפסוק 'שום תשים עליך מלך מקרב אח
רבי יוסף05.12.14
קשרים הכל מותר! כל שכן שמדובר בת"ת של פרחחים! זה לא מעניין את אף אחד!
אברהם שוליאקוב06.12.14
הת"ת הזה הוקם בדם ובמעות כיון שאף ת"ת המנוהל ע"י גבר, לא רצה להרים את הכפפה. מה לעשות "במקום שאין איש השתדל להיות אשה". באה אישה והרימה את הכפפה. בזכותה ניצלו הרבה מבני הברזלים ואף נמנע מבנים רבים להגיע לברזלים. היא זאת שדואגת לכסף, אבל אתה יכול להירגע - הניהול החינוכי נעשה ע"י גבר. בושה וחרפה עד
עדי 07.12.14
שרוצים להתחתן עם המורה שהייתה מלמדת אצלם בישיבה חשבון ואנגלית, אישה כבת 20! בושה וחרפה שאחד המלמדים רודף כל היום אחרי מורות הצעירות! בושה וחרפה ששתי מורות ושתי מלמדים רכבו על סוס ללא אוכף והילדים צעקו לאחת המורות שיקסע והיא המשיכה לרכוב על אף הצעקות! בושה וחרפה שבחור אחד (לפחות אחד) משחרר מדי פעם ב
אברהם שוליאקוב08.12.14
חשבון תלמודי תורה אחרים! גם רגילים וגם של חינוך מיוחד! שבילי חינוך מקבל מעל ומעבר ממה שמקבלים אחרים! עשו להו אורוות סוסים מושקעת ולת"ת דרך התורה (חינוך מיוחד חסידי)3 חודשים לא רצו לבנות בית כיסא לילד נכה! עד שהמנהל שלהם (אכן גבר ומוצל בלי לקמבן עם העירייה) שלח תלונה למשרד החינוך! הביאו להם כלובים
אברהם שוליאקוב08.12.14
כל שכן של פרחחים ושובבניקים! נשים גם עכשיו מלמדות בכיתות של בני 14 וגם בישיבה של בני 17 (בישיבה עד לפני שנה, עתה הפסיקו מסיבה טכנית בלבד)! הייתי שם גם לפניה! על תספרו לי סיפורי סבתא! הניהול שלה על הפנים! היא לא אכפת לה מילדים אלה מהסוסים וכלבים! מנעול לשער שהיה פתןח ודרכו היו בורחים ילדים אוטיסטים
אברהם שוליאקוב09.12.14
איזה גבר נעשה ניהול חינוכי? זה שרודף אחרי מורות צעיריות כל היום! ואפילו תלמידים רואים זאת! או על ידי מנכ"ל שלא אכפת לו להעסיק בחורות (גם בנות סמינר) בתלמוד תורה של שובבניקים? הוא קורא לעצמו רב?! זה רב רפורמי!
אברהם שוליאקוב08.12.14
מייצג בכנסת אינו מלך ולא מושל. סה"כ זה אדם שמנסה לעזור לציבור שהוא מייצג אותם דרך חוקים וכו'. לא הוא מחילט ובוודאי לא מושל - כך שכל ההשטיקל תוירה שכתבת כאן לא רלוונטי לימינו אנו, עם כל הצער שבדבר.
עדי 07.12.14
כל התפקיד שלו זה להשתתף בחקיקת חוקים שזה ממילא אסור אלא שהתירו מפני הצורך. אז למה שיהי הבדל בין גברים לנשים?
רפאל06.12.14
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים... ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר"ל. והן נודע מה שכתבו ח
טרגדיה רודפת טר08.12.14
ולא משנה מה התפקיד או התפקידים שלו שם. וחוץ מזה החברי כנסת נשלחים לשררה,כן לשררה! וזאת על מנת להציל מזוטו של ים. ולכך אין צורך לעבור על הלכות השררה בשליחת נשים. ובכלל בלי דעת תורה כל הדיבורים והמחשבות שווים לאפס
לרפאל07.12.14
גדולי הרבנים בקופ המדינה קבעו שאסור לאשה לבחור. שיחמירו הנשים על עצמם וגם לא יבחרו
כגד06.12.14
3
חוסר צניעות וקריירה זה מתאים לאנשים שפרשו מהתורה ולא שרוצים ליצגה
דוד קופמן05.12.14
2
אז ככה לכותבת המאמר ולנוהרים בעקבותיה... קודם כל הפסוק "של כל כבודה" אינו מאמר מפרי עטו של סופר מהמאה האחרונה, זהו דבר המעוגן בחוקי יסוד העם היהודי , וחלק מהטבע שנחקק על ידי ממציא הבריאה כולה. הרי זה וודאי שנשים רגשניות יותר , תחמניות פחות. נוהגות גרוע. ענייניות ותכליתיות פחות מגברים.ועוד המון הבדל
עמיקם05.12.14
ואתה יכול להתפוצץ
גן חדווה07.12.14
דווקא זה נשמע שאתה ה'תינוק' פה בעסק... אל תגזים! אפשר להבין את ההרגשה גם למרות אני באופן אישי לא מסכים איתה,,, כנראה שאתה לא נשוי,אחרת לא היית מדבר ככה... ועוד משהו, הכתיבה שלך (לא התוכן!...) מקסימה, אתה נשמע כמו סופר או משהו...
אופיר10.12.14
1
איסור הלכתי, אז סבבה שיש רבנים שמנסים להיות מיינסטרים אבל זהו איסור ברור. ואלו שהלכו לכנסת עשו טעות. תפסיקו לחפש להתחקות אחר הזכר, במקום שאתן הנשים החרדיות תמשכו את בנות ישראל לצניעות ולמצוות אתן אלו שנגררות אחר הפרוצות.
יניב05.12.14
טרגדיה רודפת טרגדיה: אמהות ואבות צעירים מסתלקים בחטף ומניחים יתומים ועוללים רכים, אסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל יום יום, לכן באתי להתחנן בפני אלה הנשים החרידות ההולכות בבגדים צמודים צרים וקצרים המושכות את עיני האנשים והבחורים... ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר ר"ל. והן נודע מה שכתבו ח
טרגדיה רודפת טר09.12.14
אותם רבנים שאסרו להבחר אסרו גם לבחור מאותה סיבה. שיחמירו הנשים על עצמן ולא יבחרו
כגד06.12.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24