כיכר השבת

מתקפה חסרת תקדים

דרעי: "אלי ישי רק מפריע לי; חתרן, לא צריך אותו"

לאחר שיו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הורה לאנשי התנועה שלא להתראיין, אנשיו של דרעי הוציאו ציטוטים משיחות סגורות בהן תקף דרעי את יריבו אלי ישי באופן חסר תקדים, במה שנראה כהכנת הקרקע לפרישת ישי: "אני לא צריך אותו, הוא רק מפריע. הצענו לבחור הצעות מרחמים. הוא ילד גדול, שיחליט לבד" (חרדים)

160
ישי כהן | כיכר השבת | כ' בכסלו | 12.12.14
אריה דרעי ואלי ישי בימים יפים יותר
אריה דרעי ואלי ישי בימים יפים יותר (צילום: גיל נחושתן - ynet)

ש"ס על סף פיצוץ: יו"ר ש"ס אריה דרעי הוציא אמש (חמישי) הודעה לתקשורת בה הוא מספר על כך שנתן הוראה לאנשיו שלא להתראיין ולדבר בנושאים הפנימיים של המפלגה, דהיינו בנושא יריבו וקודמו בתפקיד ח"כ אלי ישי.

אך שעה קלה לאחר מכן הוציאו אנשיו של דרעי ציטוטים חריפים בשמו ל-ynet, בהם דרעי תוקף באופן חסר תקדים את היו"ר הקודם ח"כ אלי ישי, במה שנראה כהכנת הקרקע לקראת פרישה אפשרית של ישי בתחילת השבוע הבא.

"אני לא צריך את אלי ישי, הוא רק מפריע לי. הצענו לו את מה שהצענו לו מרחמים" אומר ח"כ אריה דרעי בשיחות סגורות שהועברו לכלי התקשורת.

לדבריו: "אני לא מתעסק בזה כמעט, עשיתי את שלי. הצעתי לו את מה שאפשר כי יש עניין שנהיה ביחד. יש לו זכויות, למרות שהוא עשה לנו נזק גדול בשנה וחצי האחרונות. הוא חתר וחתר וחתר. אבל הציבור הספרדי לא אוהב מריבות, ואני רוצה אחדות שורות".

דרעי המשיך ותקף באופן תקיף ואישי את ישי ואמר: "האמת היא שהוא מפריע לי, אני עושה את זה רק בשביל האחדות. אנחנו עושים את מה שעושים מתוך רחמים כלפי הבחור. אני יכול לחתוך את העניין עכשיו, אבל זה לא בוער לי. לא מפריע לי עוד יום או יומיים. הוא ילד גדול, שיחליט לבד מה הוא רוצה. בכל מקרה, לא אתן לו שום דבר מעבר למה שנתתי לו".

"אנשים אומרים לי - למה אתה צריך אותו?" הוסיף יו"ר ש"ס במתקפה על קודמו, "אבל הוא היה 13 שנה ויש לו תדמית של אדם טוב ועניו, ועכשיו מתחילים לגלות את פרצופו האמיתי. הוא קיבל אתמול את כל התשובות, חשבנו שהכול נגמר, ואז הוא החל להוציא דברים כאילו הוא יכול להביא שבעה מנדטים".

מקורביו של ח"כ אלי ישי הגיבו לדברים הקשים של דרעי ואמרו: "אנחנו עדיין רוצים שלום אמיתי, אבל זה ברור שאריה דרעי פשוט לא רוצה אותנו במפלגה. בש"ס מספר 2 ומספר 10 זה אותו דבר, ולכן אנחנו לא נסתפק בהצעה ונתעקש על סמכויות של ממש. בלי זה - החיבוק הזה לא שווה כלום".

תוכן שאסור לפספס
160 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
כל הכבוד שחשף את האמת....
אריה המלך12.12.14
78
אם ישי פותח מפלגה אני יצביע לו. ואם לא, אצביע ליהדות התורה
נמאסס12.12.14
77
אוהבים את מרן רק שס די נמאס ממלחמות הרב קבע אריה מבינים תצעק של אלי שיהיה לו בהצלחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל12.12.14

הצגת כל התגובות

76
לא הבנתי. מה אכפת לנו מה דעתו של דרעי? הרי הוא ממילא לא קובע, אלא מועצת החכמים קובעת! או שלא הבנתי נכון את המציאות?
ח12.12.14
75
כולנו מודים, מוקירים ומעריכים את הרב אלי ישי הצדיק. ש"סניק אמיתי. לא מתחנף. מאמין. לא לוקח שוחד. ירא שמיים.
נעמה12.12.14
74
גועל נפש. למה שנצביע לש"ס הפעם?? מרן לא אתנו ונשארו לנו עסקנים ברמה הזולה ביותר (אני לא מדבר על דרעי וישי אלא על כל המתלהבים צמאי הכבוד והתהילה שמסביבם). מקורבי זה ומקורבי זה בלה בלה בלה. מה נותנים במה למטומטמים האלה שרק מתים להופיע באיזה צילום???? שופוני כולם. אלעק חרדים. החרדים נהיו תעשייה של חיל
יוסיפון12.12.14
73
שו"ת מיהו חתרן ❗❗❗ חתרן זה אחד שבמשך 13 שנה חתר תחת כסאו של מרן. חתרן זה אחד שאיים על מרן בהקמת מפלגה. חתרן זה אחד שהשתמש באמצעים פסולים כדי לחזור להנהגה. חתרן זה אחד ששלח את התנזים שלו לקלל , להשמיץ ,לקלקל להפריד ,לחבל לתקוף , להמריד להקניט, את מרן ובני ביתו. חתרן זה אחד שטען ששס קטנונית בשבילו. חת
דוד12.12.14
72
עכשיו אחרי שמרן נפטר,כל הסירחון צף ועולה!!!כולם כבר יודעים איך מתנהלים העניינים בש"ס מאז שדרעי חזר(הרב יעקב יוסף זצ"ל רמז זאת). לאלי ישי אין מה לחפש בש"ס,עם הרזומה שלו בחיים הפוליטיים ואהדת הציבור שרכש לכל אשר יפנה הוא יצליח. כולם יודעים מי ישר ונאמן וחשוב לו צרכי הציבור ומי מנסה להרוויח הון פוליטי
אביגיל13.12.14
71
אחרי מרן ע"ה הכללים משתנים מה כל כך מסובך? הפושע זה בנה לו מועצת חכמים כמו כפפה ליד והוא מתכוון לעשות מה שבא לו ממש סכנה לעם ישראל המצב זה חייבים להעיף את דרעי הפושע משס ולהרחיב המועצת אבל קדפרעי לא נותן הוא רוצה לשלוט כמו צ'אוצסקו ברומניה קדפי בלוב אסד בסוריה איך אפשר לשתוק? רבי אליהו ישי צודק באמת
SUSU12.12.14
70
אתם תהפכו להיות אבקקקקקקקקקקקקקקקקקק ש"ס לא קיימת יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מני12.12.14
69
Hopefully Shas will continue to fight until there is nothing left of them because of the way they treated Rav Amsalem, and because of the comments of their leader who called Kipot Serugot Amalek. The Ribono Shel Olam works midah kneged midah.
Gaon12.12.14
68
עם כל הכבוד היה יו"ר עד שמרן החליט אחרת יפה. תגיד תודה ומשוך וינקר הצידה. לא לעשות קומבינות ובכ יינות ע"ח הבוחרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר12.12.14
67
הוא באמת מפריע
רועי12.12.14
66
שחכתם לפני קדנציה, אריה דרעי איים שאם לא יחזירו אותו הוא יקים מפלגה חדשה... הב מזוז והרב בניהו שמואלי תומכים ברורות באלי ישי שס על סף פיצוץ גדול, אולי יקרע את המפלגה! הרב עובדיה יוסף זצ"ל נפטר, וכל הטינופת מתחילה לצאת... תקנו אותי אם אני טועה, אבל כל ראשי שס צריכים ללכת ולבקש סליחה מהרב אמנון יצחק,
צדי12.12.14
הקפידה של הרב אמנון יצחק (ובצדק) לא תיתן להם להצליח! מה שהם עשו לאיש הזה שיצר את מה שנקרא ש"ס,הוא המציא את הספרדים בעלי התשובה!!! איך ביזו אותו ואף אחד ממועצת התורה שלהם לא מחה!!!
אנונימית13.12.14
65
שם יאכלו אותו הזאבים הגוים בלי ברכה רק באסמס בשבת
בנט12.12.14
64
משלם לנוער הגבעות שיטקבקו בשבילו ונגד שס ? זה לא ילך לכם כי מרן זיע"א גם בעוד 50 שנה יהיה בליבותינו , ואגב אנו בעיצומו של חזון אחרית הימים כל שונאי מרן המזרוחניקים שמיררו את חייו פתאום נהיו "תלמידי מרן" "שסניק לשעבר" , השסניקים האורגינליים לעולם לא יפגעו במרן ובמורשתו , היזהרו מהצבועים!!!
שסניק13.12.14
63
מענין על מי מרן אמר בכל ביתי נאמן ודאי שלא על רב בתי הכלא אריה דרעי אנחנו כבר לא נבחר ש"ס אנחנו אחרי שליח מרן הרב אליהו ישי שלי"טא אלי תפתח מפלגה אנחנו נבוא לעבוד אצלך בהתנדבות מלאה ונגרור אחרינו מאות אם אל אלפים כולנו למען שליח מרן
כריש על הכביש12.12.14
ועל אלי ישי הוא אמר שיחזור לחלק תה .
samechtet12.12.14
דבר שני, 'נאמן ביתי' מקבל את רצונו של מרן, ולא מנסה מהרגע הראשון איך להשתלט שוב על המפלגה!!!
קצת היגיון13.12.14
שאתה כריש על הכביש. לכו לכם, נמאסתם
איציק12.12.14
נכון שמה שכתבתי כואב אבל האמת לפעמים כואבת מה לעשות ????? אם ישך בעיה אל תקרא את מה שאני כותב אני עם אלי ............ ומה זה קשור שקוראים לי כריש על הכביש את כריש במים האאאאא!!!!!!! אני מפרגן לך!!!!!!!!!!!!!!
כריש על הכביש13.12.14
ארור תהיה אריה דרעי !!!
רבי נחמן12.12.14
62
אבוי אם מישהו מ הם יפתח את הפה, האריה יקרע אותם לגזרים... מפלגה של איש אחד, שכל חברי מועצת חכמי התורה(במחילה מכבודם) בכיס שלו הוא עושה מה שהוא רוצה, והוא מחליט בשבילם! הוא גם שלח את הרב בעדני המבגור, שיתן את דרישותיו(הבלתי אפשריות) לאלי ישי ממש גיחוך
משה12.12.14
61
ברגע שמרן קבע שדרעי הוא היו"ר,זה נגמר!! אלי קיבל מקום 2 ושר בכיר,הוא לא יכול לצפות ליותר מזה!! אז עכשיו שישי לא מפסיק לחתור ולבכות ולרטון אכלו לי שתו לי,שילך הביתה. פתאום אין מרן?? אין דעת תורה?? הא,מיסטר ישי?? כשלא נוח,אז מחליפים רבנים כמו גרביים???
איציק12.12.14
60
נמאס לו מהחתרן אבל לאריה תמיד היתה סבלנות
המשחק,איפוק 12.12.14
59
אריה דרעי חושב שהפוליטיקה זה כמו בשנות התשעים שמאפיה ולכלכנות תעזור לו להשיג את מטרותיו , ועליו נאמר נבל בראש חוצות.
יוסף פינטו12.12.14
58
אלי ישי האיש ששנים חזר ואמר כי שס זה לא גובים וזה לא שררה אלא עבדות וכפיפות מוחלטת למרן ומה שמרן אומר זה קודש ואין שאלות וזה מחייב את כולם אי אפשר לספור את כמות הפעמים שהוא חזר על זה מבוקר עד ערב. וכמעט כמעט שהאמנו לו שהוא אכן פוליטקאי מזן אחר שכפוף לדעת תורה. הגיע מבחן ראשון שבו רציתי לראות פע
האמת12.12.14
57
המפלגה תיגמר בדרך. אף אחד לא שבוי בידיים שלך.לך לקבץ נדבות.
שומי12.12.14
56
אתה מרוקאי עם אגו מסריח!!!!!!!!!!!
סוסו12.12.14
55
מה אתם עושים? איך אתם נותנים יצר הרע להביא למחיקת ש"ס?! אם ש"ס תתפצל, לא יעברו שתי המפלגות את אחוז החסימה שהיום עומד על 4 מנדטים וש"ס תמחק?! זה מה שאתם רוצים?! אולי הרב שטיינמן רוצה שיהיו רק אגודת ישראל ודגל התורה בשטח וזה מה שיהיה עם תמשיכו לשמוע לעצמכם ולא למועצת גדולי התורה של ש"ס! האם הרב אמנ
א. לוי12.12.14
הרב אמנון יצחק לא הקשיב לרב שטיינמן, ואם היה מקשיב לו - לא היה עושה מה שעשה. הרב שטיינמן גם לא אמר לאלי ישי להתפצל. להפך, הוא אמר לו "שומר פתאים השם". אם אלי ישי היה מקשיב הוא היה שומע את העצה - לא לעשות שטויות.
צפור דרור15.12.14
54
במקום לתת לדרעי לעבוד עכשיו בבחירות בכדי להביא לנו 13 מנדט, הזמן שלו הולך על המדורות שאלי מדליק בכל חור בארץ. די אלי, מספיק כבר, או שתעוף לנו מהעניים ובי בי, או שתלמד לקבל מרות כמו גדול.
AVIRISKIN9914.12.14
53
אולי אלי ישי חתרן אבל אריה דרעי בטוח גנב וכבר קבע את זה בית המשפט ולכן דרעי ישב בכלא! אז אין בכלל ספק מי כאן הפושע! אריה דרעי הפושע ולא אלי ישי!
אברהם13.12.14
מראה מי אתה אם גדול דור שהיה אב''ד אמר זכאי מי אלו הבתי משפט שנאמר עליהם שמי שהולך אליהם שאין לו חלק לעולם הבא ואתה כך סומך עליהם אוי לך ואוי לנפשיך זה מרים יד בתורת משה
השם ירחם עליך13.12.14
52
הוא לא היה מוכן לעשות מי שברך לחיילי צהל בכותל במבצע צוק איתן, ואף אמר עליהם דברים קשים. הכל מצולם ומתועד, וזה יצא לאור לקראת הבחירות. איזה מסורתי יצביע לשס של העבריין????????????
תלמיד מרן12.12.14
51
אחלה בן אדם גם תורני גם אוהב ארץ ישראל, אני בעד...
דינה12.12.14
50
ממש גאה בצדיק הזה. ואני והרבה אנשים נלך אחריו באש ןבמים
אריק12.12.14
49
הגיע הזמן אחרי הסתלקותו של מרן להתנקם בישי לאחר שלבודד מהתנועה ולא התחשבו בדעתו.
אליהו12.12.14
48
מה יש לו לאריה??? מדבר על ילד גדול...מתנהג כמו תינוק!!! מה זה הדיבורים האלה?אסור להשאיר לו את ש"ס בידיים.
לא12.12.14
47
אם הוא יפרוש בעצמו הוא יציל את טיפת הכבוד שנשארה לו
חבל12.12.14
46
חייו של מרן, איפה היראת שמים כשמדובר בכבוד? דווקא זה הניסיון האמיתי. לא שאני אוהב מושבע של דרעי, אבל מה לעשות כך קבע מרן.
אברך12.12.14
45
היגע הזמן לשאול את הציבור את מי הוא מעדיף בראש המפלגה את האיש הנכון, האיש שמחובר לעמך, האיש הצנוע, האיש ללא רבב, האיש שעוזר, האיש שדואג לציבור המצביעים שלו, האיש שמילה שלו היא מיךה, האיש שמייצג נכון אתצביור בחורים גם בשהד המדיני או את האיש שרוכש בתי יוקרה בצפון תל אביב או את האיש שמנותק מהעם או את ה
מצביע ש"ס 13.12.14
44
כל עוד דרעי שולט במועצת החכמים באמצעות ידידו הרב דוד יוסף, ש"ס לא שווה מאומה ואין ערך לחכמים שמילתם לא קובעת מאום. אלי ישי שמע לי: אמץ לך את הצדיק הרב מזוז כ"מרן" שלך (ושל עם ישראל) הרב מזוז נקי כפים ואין רב שיגיד עליו מילה רעה! תקים מפלגה ותביס את ש"ס ללא בעייה: כל הסולדים מדרעי יצביעו לך ואני בתוכ
יורם12.12.14
43
מטומטם טיפש קטן וחטרן זה סופו של כל בדאי!!!
קובי12.12.14
42
רק לפני כמה ימים דיבר בשבח אלי ישי, כמה הוא חשוב לש"ס, כמה האחדות חשובה. והתברר כי הכל היה אחד בפה ואחד בלב. וכי ביבי או הרצוג יאמינו לדרעי? חוץ מחש"ך שחייב לדרעי את הכתרתו, אף אחד בעולם אינו מאמין לו.
דן סגל12.12.14
רוצים אחדות ! ! ! ! !
תלמיד מרן13.12.14
41
הוא מצפה שהרבנים יסדרו לו כח להזיק 4 שנים הוא לו מבין שאף אחד לא טיפש כמוהו
מימון12.12.14
40
ישי.. על דאטפת אטפוך, וסוף מטיפייך יטופון הדחת את הרב אמסלם מש"ס עכשיו זורקים אותך מש"ס.. אבל אל דאגה .... גם יומו של דרעי יגיע
חסיד דן סגל 12.12.14
שפה של יוצאי שטעטל .
samechtet12.12.14
39
לאור ההתנהלות של יו"ר דהיום ושל היו"ר לשעבר, אינני רואה מפלגה זו כמפלגה השייכת לעולם התורה ולכן אינני מצביע למפלגה אומללה זו.
בכיר בשס לשעבר13.12.14
38
הלואי שישי יתפלג ואז לא תעבור את אחוז החסימה וסוף סוף ניפטר ממך אחת ולתמיד יא חלאה וזוהמה
אבי12.12.14
37
מתחרט על כל השנים שבחרתי ש"ס קיבלתי על עצמי אם נדר לא לבחור בש"ס יותר !
שסניק מאוכזב 12.12.14
36
מה קרה לך??? די לזרוע מחלוקות ופילוגים די לסכסך בין רבנים די עם השחצנות והיהירות די עם החשיבה המעוותת שכולם בכיס שלך די לחשוב שאתה שליט בלעדי. תן לאלי ישי את הכבוד המגיע לו. זה מכבד אותך בראש ובראשונה, כשאתה מכבד בנאדם שהיה קרוב לרב ז"ל. אריב, חיכינו הרבה שנים שתשוב להנהגה הציבורית. אבל לזה לא חיכ
ק.12.12.14
אתה פשוט כסיל אומר לך למה כי ממתי יש כזה עניין של כבוד מה הקשר בכלל לכבוד אז מה אם הוא היה שמש אצל מרן אולי אפשר לכבד אותו בתור בן אדם אבל בלי קשר למפלגה כי אם האדם הזה או שלא עושה כלום או שהוא הורס את המפלגה 13 שנה וכלום לא זז מי שעובד ויעבוד והוכיח שעבד כמו שצריך זה דרעי ואת העובדה הזאת לא אני אומ
מומו13.12.14
35
אם חפץ חיים ח״כ הרב אליהו ישי טוב ונכון יעשה אם יפרוש מש״ס ויקים מפלגה אחרת בכאב אני אומר זאת על מפעלו של מרן ז״ל אבל במצב כזה בו בריונים ישתלטו על ש״ס ואין דעת תורה באמת אין מנוס מצעד כזה לטובת כלל ישראל!!!
ש.ש12.12.14
34
הוא רק דורש דברים לא נורמלים. רק אלי לשלטון!!!
חיים לוי12.12.14
33
כמה צרות יש בעם ישראל רק בזמן האחרון אנחנו שומעים על דברים שאוזן לא יכולה לשמוע רצח בשכונת הר נוף. פיגועים. תאונות דרכים קטלניות אין ספק שאילו ימי משיח די למחלוקת די למשחקי הכבוד האלו מה זה משנה מקום ראשון שני או עשירי תחשבו שכל המחלוקות האלה רק מוסיפות גזרות ח"ו על עם ישראל במקום זה תוותרו בלב ש
רעות12.12.14
32
כולנו עם הרב אלי ישי , איש אמת , ימני וצדיק !!! עם יו"ר כמו דרעי ש"ס תתפורר מהר בעזרת השם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי12.12.14
31
וגם יש לו דרישות שיחזור הביתה שלו ויקים מפלגה עם אורי אריאל ואז באמת נראה מה הוא שווה
אלי החתרן12.12.14
30
אני עובדת בתל אביב בממ"ד וכולם איתך
אאא14.12.14
29
בס"ד אריה דרעי אומר שאלי ישי חתרן. אולי. אבל זה שאריה דרעי גנב, אין על כך ויכוח! הרי אריה דרעי ישב בכלא כמה שנים כי הוא גנב! ומה כתוב בעשרת הדברות? לא תגנוב! אז ברור לכל מי כאן הפושע.
שמעון13.12.14
28
כל הכבוד סופסוף הוא הגיע! כבר הרבה זמן מחכים שיבוא דפוק על השולחן להגיד את זה! והנה זה בא
ש.ז.י12.12.14
27
או אולי שמועצת המחבלים של דרעי גוברת על מועצת החכמים של ש"ס?????
צורי12.12.14
26
איפה הסקרים של אנשי דרעי שהראו על ש''ס שמקבלת 13-14 מנדטים???
אוהד דרעי לשעבר12.12.14
אחרי שישי חותר והורס איך אתה רוצה שישאר 13 14 מנדט
מומו13.12.14
25
הרע על יהודי??
אבישי אברהם12.12.14
24
מי התיר לך לדבר כ"כ הרבה לשון הרע על ישי? חלוקים-תישארו חלוקים בינכם, אל תבזו את כבודכם וכבוד התורה. זה עלול לפגוע בכל היהדות החרדית.... אגב דרעי-הציבור המסורתי לא שכח לך את אוסלו, אז כדאי מאוד שתשנה את מעשיך למעשי ימין כדילכפר, אחרתשס כולה תיפול...
..12.12.14
23
בן אם זה טוב לך ובן אם לא.
אברך12.12.14
22
אני דווקא אשכנתוז שמסתכל מבחוץ אך מעוניין בהצלחת ש"ס למען היהדות החרדית, לדעתי אלי ישי שוכח שמכל פורשי ש"ס בחוץ נותר אבק. מאז שהוקמה ש"ס לא הייתה מערכת בחירות בה פורשים לא זינבו בה [ודמויות הרבה יותר מרתקות מאלי ישי האפרורי] אך מלבד להזיק לש"ס אף אחד לא הצליח להשיג מנדטים או לבנות את עצמו. כך שאם המ
אשכנזי12.12.14
21
זה פשוט החלום שלהם לראות שש'ס תתרסק שהספרדים תמיד יהיו למטה וכל בחירות ש''ס עומדת יציבה וגם הבחירות האלו ש''ס תעמוד יציבה ואת אלי ישי יעיפו כי הוא רק מזיק לנו
ספרדי12.12.14
20
אריה חושף את פרצופו האמיתי והשמאלני!! אלי אתה ימני , איש אמת , "הנאמן" תרוץ עם בן ארי ביחד , תאמין לי יהיו לכם 8-10 מנדטים , למורת רוחו של יו"ר המפלגה המתפוררת- ש"ס!!
י.י.ב12.12.14
כצוואת מרן. למה לא ??
לא עומד בניסיון12.12.14
19
ממתי דרעי קובע אם להשאיר אדם ברשימה או לא? האם זו לא סמכותה של מועצת החכמים? או שמא לא הבנתי נכון את המציאות?!
ח12.12.14
18
הזהרו לכם, אריה דרעי אמר מה שהוא מרגיש בחדרי חדרים ולא בגלוי, אבל התקשורת שמתה לסכסך בתוך ש"ס, לא מפסיקה עם הלשון הרע הזה. אריה דרעי הציע לאלי ישי את המקום השני הבכיר ביותר. עם ישראל אם לא תצביעו לאלה ששומעים לחכמים ולגדולים בתורה, ימשיכו המלחמות ההרג הצרות והעוני. זהירות!
א. לוי12.12.14
17
משחק כבוד!! צריכים פשוט להיות כפופים לדעת תורה.שניהם לא מעניינים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד12.12.14
16
התגובות לא לעניין שלא מבינים שיש להקשיב ולכבד את מועצת חכמי התורה של"ס ורק הם קובעים בענין ש"ס וכל מי שלא מבין את זה, גם לא מצביע ש"ס ואסור להקשיב לדעות של חילונים שרוצים שש"ס תמחק חלילה כי אז כל עם ישראל יפגעו זה שעולם התורה יחלש ואויבנו יתחזקו בזה לקום עלינו להרע, זהירות!
א. לוי13.12.14
15
המגיבים הנבזים שמגיבים פה נגד דרעי ושס הם אוהבי ישי . לכאורה ״״ כי גם את ישי הם לא אוהבים . הם שונאים את שס ומשתמשים לנגח עם ישי . להם אני אומר . בוזבוז מקומך בשטעטל הכוזרי . פה זה ארץ היהודים .
samechtet12.12.14
14
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דנית12.12.14
13
מי יצביע לו מיייי??????????
אבי 12.12.14
12
אריה נמאסת המפלגה מתפרקת בגללך מאז שחזרת הרסת הכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב12.12.14
11
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתוש12.12.14
10
סכסכן ובכל מחלוקת מאז שחזר זה מה שהוא יודע לעשות
אליק12.12.14
9
פרוש ביחד אם אורי אריאל.
יהודי12.12.14
8
אני ידעתי כבר אז שהוא לא יתן לדרעי לעבוד כמה שיותר מהר להתפטר ממנו הוא חפרפרת בתוך ש''ס
אבי12.12.14
7
איים, שיקר והוציא סקרים מפוברקים בשביל שמרן יחזיר אותו לשס. החצוף הזה איים על מרן!!! שכל הרבנים לא מגיעים לקרסוליו. ותראו היום באיזה בריונות ומתנהג כלפי מי שהיה מחובר למרן 13 שנה. והכל בשביל שהוא יהיה שליט בלעדי בשס. בושה וחרפה.
מוטי12.12.14
6
מפלגת מחלוקת קמה עינקבוצת אנשים שבבניקים רודפי כבוד וכסף. ללא כבוד לת״ח ולאיש הפשוט רק לצורך עצמם עשו...
הרב מאיר מזוז12.12.14
5
מעניין למה אין לו חברים לאורך זמן אפילו חבירו הטוב איווט זרק אותו בשביל כבוד הוא ירסק את כולם כולל את המפלגה מי שיודע קצת היסטוריה יודע את זה!! במדינה מתוקנת אדם שישב בכלא על פשעים נגד החברה היה מתבייש לפנות לעם זה קורה שהשחצנות עולה לראש
שר הכיכר12.12.14
4
אנו מצביעי המפלגה מחזקים את ידך ומבקשים ממך אנא הסר מאיתנו את הנגע הזה ותשלח את החתן אלי שהורסכל חלקה טובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה מירושלים 12.12.14
3
חבל! מרן בשמים בוכה. הוא טרח שלשים שנה לבנות את שכ״ם ועכשיו...
יעקב12.12.14
2
אלי ישי די לבזות את מרן!! אלי ישי האיש ששנים חזר ואמר כי שס זה לא גובים וזה לא שררה אלא עבדות וכפיפות מוחלטת למרן ומה שמרן אומר זה קודש ואין שאלות וזה מחייב את כולם אי אפשר לספור את כמות הפעמים שהוא חזר על זה מבוקר עד ערב. וכמעט כמעט שהאמנו לו שהוא אכן פוליטקאי מזן אחר שכפוף לדעת תורה. הגיע מבחן ראש
האמת12.12.14
1
הרב מאזוז הרב בניהו שמואליוהרב יורם אברגל יקימו מפלגה אנחנו איתם
אברהם12.12.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24