כיכר השבת

מתקפה חסרת תקדים

הרב בעדני: "רבני המזרחי בשפל המדרגה, השתגעו"

הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס יוצא במתקפה חריפה נגד 'הבית היהודי', ואומר כי הם ייזכרו "לדיראון עולם, אין להם מחילה" • בדבריו הוא תוקף את רבני המזרחי שהגיעו לשפל המדרגה כשהורו לבנט לשבת עם לפיד • הגר"ש יוצא גם להגנת יו"ר ש"ס אריה דרעי • פרסום ראשון (חדשות)

135
ישי כהן | כיכר השבת | ב' בשבט | 22.01.15
הגאון רבי שמעוד בעדני
הגאון רבי שמעוד בעדני (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

בחירות 2015: הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, יוצא במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד מפלגת "הבית היהודי" ויוצא להגנתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בשיחה שמסר אמש (רביעי) בישיבת "אור דוד" בבני ברק, תקף הגר"ש בעדני את המפלגה הדתית ואמר כי הם מכרו את כל התורה בשביל ארץ ישראל.

"כל אלה שהיו בבחירות האחרונות (הבית היהודי. י"כ) שלא באו אתנו מכל מיני חשבונות מטופשים הם-הם הגרמא שלא היה לנו כוח ולא נכנסנו לקואליציה", האשים חבר המועצת.

"רק ש"ס וג' הולכים ביד אחת נגד כל בעיה של דת ויהדות, אחרים מוכרים את הדת, מוכרים את התורה, מוכרים את הכל, למה? הם אומרים שהם דואגים לשטחים, זה בסדר אבל למה לשכוח את כל התורה? הכל התבטל - רק דבר אחד נשאר להם", תקף הגר"ש בעדני.

"גם הם שתקו, נפל עליהם טמטום, כמו כבשים מסוממים הלכו אחריו" (צילום: פלאש 90)

חבר מועצת החכמים המשיך ואמר כי "עושים עוד מצווה אחד בתורה 'לאומיים', התחברו עם צר ואויב, עם הרבנים שלהם ועם החרד"לים שלהם - נלחמו בתורה הקדושה, זה בושה וחרפה, זה אות קין של כל אלה, לדיראון עולם, אין להם מחילה, חילול ה' הם עשו, כל תשובה לא מועילה, זה חילול ה', שדתיים ילחמו בתורה, דתיים יתנו יד לאדם רע מעללים, צר ואויב (יאיר לפיד. י"כ), שילחם נגד בני הישיבות ויפסוק עליהם בית סוהר, איפה נשמע כדבר הזה? ממש כולם".

"הבית היהודי שהרב עובדיה אמר עליהם שהם לא יהודי, הם הלכו וחברו ללפיד, ריבונו של עולם, משוגע, מפד"ל זו מפלגה דתית, דתי הולך לחבור לאויב ישראל? לאיפה הגענו", תקף הרב בעדני.

הגר"ש בעדני יצא במתקפה גם נגד רבני הציונות הדתית: "עוד יותר, איך הרבנים שלו הלכו אתו (נפתלי בנט. י"כ), משוגעים? השתגעו? הם אמרו לו לך עם הרשע הזה - לא עם הדתיים, ראש הפעור עצמו זה מה שהוא, אבל רבנים שלו שיגידו לו שילך עם לפיד שמבטיח להרוס את התורה? איך הגענו? זה שיגעון".

"רבני המזרחי בשפל המדרגה, השתגעו" (צילום: פלאש 90)

הגר"ש בעדני המשיך ותקף את רבני הציונות הדתית: "רבני המזרחי, איך הגיעו לשפל המדרגה הזו? אתם רבנים, אתם למדתם תורה, אתם יודעים מה-זה תורה, זה מה שמבהיל אותי, לא רק ראש הפעור הזה אלא הרבנים אחריו, איך הרבנים? איך אתם מזלזלים בתורה שאתם לומדים בה?".

הגר"ש בעדני פתח במקפה גם נגד הזרם החרד"לי בציונות הדתית: "יש בניהם גם חרד"לים, יש חרדים ביניהם, גם הם שתקו, נפל עליהם טמטום, כמו כבשים מסוממים הלכו אחריו, איך יכול להיות שרבנים וחרד"לים הם יגידו שילך ויתחבר עם לפיד שמבטיח להילחם בתורה, זה מה שקרה".

בהמשך הדברים הרב הזכיר לשבח את ח"כ יוני שטבון אומר כי "היה רק אחד צדיק בסדום שהצביע נגד".

בדבריו, סיפר הגר"ש בעדני: "אמרו לי שברסלב רוצים להיות אתכם אבל הם לא רוצים בגלל שאריה הוא שמאלני, למה שמאלני? כי לפני שלושים שנה היה את 'אוסלו', ואני זוכר שאז דברנו בזה במועצת החכמים, והחלטנו לא כן ולא לא. למה? כי יעקב אבינו לימד אותנו לעשות שלום, לא הולך אז הולכים למלחמה. אז בגלל שאז שתקו ולא התנגדו, 'אוסלו - אוסלו - אוסלו'".

"הבית היהודי לדיראון עולם; אין מחילה" (פלאש 90)

בשלב זה יצא הרב בעדני להגנה נחרצת על יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר: "אריה דרעי מחליט? אריה דרעי הוא בסך הכל מבצע את מה שמועצת החכמים אומרת, זה מה שהוא עשה, זה לא אריה, אריה רק ביצע את מה שאמרו לו במועצת החכמים לעשות. מה זה אריה? אריה זה ש"ס, אריה הוא אחד המנהיגים, הוא עושה מה שאומרים לו לעשות, אין דבר כזה שהוא יעשה נגד מועצת החכמים, יפטרו אותו".

לדברי הגר"ש בעדני מי שמערער על דרעי מבזה את מועצת החכמים: "אריה מבצע את מה שהוא מקבל ממועצת החכמים לעשות, צריך לצעוק שכל איש ירא ה' שהוא מתפלל ומאמין חייב לעזור לנו, כי חייבים לשמור פה את התורה".

תוכן שאסור לפספס
135 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
61
דרעי עשה סולחה עם לפיד ללא ידיעת מועצת חכמים! זו הוכחה שלא נשמע לחכמים
יאיר22.01.15
60
אנחנו עם אלי ישי נקודה. וכול יום אנחנו מצליחים לקרב עוד 4 אנשים לאלי ישי.רק כך נחסל את ש"ס לחלוטין. כי מי שמצביע ש"ס אין לו חלק לעולם הבא!!!!!!!
דודי22.01.15
59
שהלכתם עם מר"ץ בעבר זה לא חילול השם??????????????
חילול השם22.01.15

הצגת כל התגובות

58
אוסלו לא הביא שום נזק למעשה והיה מהלך נכון לשעתו אבל שס רק נמנעה , בהוראת מרן
מימון22.01.15
57
כבוד הרב. הבית היהודי כן רצו שתכנסו. אתם לא רציתם. ש"ס ישבה תמיד בקואליציה עם כל מי שנתן לה. אם אתם הייתם באותו מצב, הייתם יושבים גם עם מרץ. לא זכור לך שישבתם עם שינוי? יותר גרועים מלפיד אתם מדברים פשוט מתוך כאב. כואב לכם שאתם לא בפנים אלא בחוץ. אבל רק אתם אשמים בזה. וזה לא קשור לרבנים. כבו
שרה22.01.15
56
הם גם בשם ה"שלום"?? או שזה תקף רק לגבי גויים ואויבים רוצחים שפלים. כי האפשרות השנייה היא בעצם מה שאומרים עליכם שאתם שמאלנים. עד לא מזמן כיבדתי יותר את הרב מאיה. ולא בגלל דברים שלא נעים לי לשמוע. זה בגלל האופן והסגנון שאותם דברים נאמרים. חבל.
לוי יצחק22.01.15
55
עכשיו כשמרן איננו דרעי ישמע מהוראות מועצת החכחמים?! הוא זקוק לרבנים רק לזמן הבחירות
דרעי החוצה22.01.15
54
מעניין לדעת, האם בישיבותיהם של אותם "נאמנים" לומדים טור ובית יוסף לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא? שמא העיון הוא בשיטת רבותינו הספרדים? וכי מרגילים את הבחורים בכתיבה? האמנם מקפידים לא לאחר את גיל הנישואין? הבחורים אינם נישאים לבנות החובשות פאה נכרית? הציציות של הבחורים בפנים? במוסדותיהם מקפידים שהבנות הר
חסיד מרן22.01.15
53
הכל על בצע כסף🐺הם קורים לעצמם הציונות הדתית הציונות פשטה רגל והם נפלו יחד אתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם22.01.15
52
מרן אמר את דברו מה הם רוצים עכשיו .מרן היה ברור. הם הולכים נגד מרן הרב עובדיה יוסף הם מבזים את מרן .אפילו ילד הבין את דברי מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם22.01.15
51
שנותיו שנות דור ודור...
דברי טעם22.01.15
50
אין מחילה למפלגה שלך: 1. על שחצי מהם ישבו בבית כלא על שוחד וגניבה! כמה חילול ה' הם עשו! 2. על כך שהמנהיגים ששלחתם מרמים ציבור שלם. 3. על כך שאתם דואגים רק לעצמכם (דיור תעסוקה חינוך וכו') 4. על זה שאתם קוראים לנו "עמלקים" (רק מזכיר שבית המקדש נחרב על שנאת חינם...) 5. והכי חשוב - על חטא הגאווה ש
יוסף המספר22.01.15
49
באוסלו הבורחים רוצים. שתביעו דעה ולא לבשת בשקט. כל הדרשה הזו היא כדי להציל את ש"ס מהשמולני דרעי הרשע. ולטייח את אוסלו . לא נשכח לא נסלח. לא בוחרים ש"ס. יש לכם דם של יהודים על הידים.
סוד ידוע22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
48
ישמחו לדעת מהם: בספר - Dispatches from Palestine שפרסם Graham Usher מרואיינים פוליטיקאים ערבים ויהודים וגם מחבלים. ביניהם: יוסי ביילין, עזמי בשארה, מרוון ברגותי, אילן פפה, אריה דרעי ועוד. יתכן שחלק ממצביעיו של דרעי ישמחו לשמוע את דעתו בנושאים שונים שעלו בראיון. 1. אומר למראיין: "וזכור שלולא תמיכ
משה שפיר ק.22.01.15
47
כמה דם נשפך באוסלו - כמה רובים נמסרו לערבים -כגבעה בחברון שממנה נרצחה התינוקת שלהבת פס -- על ידיו של מי !! תורה חגרי שק ועפר .
מ.פ22.01.15
46
כי אם היו מצביעים נגד, אז אוסלו היה נופל. זה להיתמם ולומר "נמנענו", במקרה הזה ההמנעות היא שהביא את אסון אוסלו עלינו...
חסיד מרן22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
כולנו זוכרים את ממשלת רבין-אוסלו. אך מעדיפים לשכוח מי העלה אותה לשלטון? בבחירות 92' התמודדו 3 סיעות מהימין הקיצוני, כולם לא עברו אחוז חסימה וקולותיהם התחלקו בין המפלגות: 1. הרב לוינגר ששרף 3,708 קולות, 2. אליעזר מזרחי – חסיד חב"ד שפרש מאגו"י – 12,851 קול. 3. התחייה של גאולה כהן, עשרות אלפי קולות ש
מאזוז22.01.15
45
א. אריה דרעי הוא זה שהוביל את מועצת גדולי התורה באף להסכים להסכמי אוסלו. ב. בגלל אריה דרעי הבית היהודי הלך עם לפיד. כי רצו להקים גוש חוסם של דתיים אבל כולם אמרו שעל אריה אי אפשר לסמוך. ג. אם כל כך גרוע ללכת עם לפיד מדוע אריה דרעי אומר שהוא לא פוסל ללכת לממשלה עם לפיד? מספיק להפוך את הציבור הדתי לא
דרום אדום22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
44
דרעי בעצמו..שפועל לפי דברי הרב על פי מועצת החכמים מסכים לשבת עם לפיד מה שאומר שמועצת החכמים, גדולי הדור הספרדים, מוכנים לשבת עם תנאים ועוד כמעט ללא תנאים... ועוד תוקפים את הבית היהודי????
אליקו22.01.15
43
שס מפלגה של צדיקים . מלאכתם נעשית בידי אחרים . אני שמח שישי לקח את הגר סוף סוף ישי עובר את אחוז החסימה הפסיכולוגית לכיוון המזרוחניקים ההזויים עם האתחלתא דגאולה שלהם . ועכשיו שמפלגות המזרחי ילחמו בו ויקרעו את המסיכה מעל הזיקית הזאת שנקראת ישי . רבי אריה צדיק שמלאכתו נעשית בידי אחרים . ״הזה
חחחחחחחח22.01.15
42
לאוסלו: כשנודעו הסכמי אוסלו לציבור הרחב, התפתחה בישראל מחלוקת חריפה סביב ההסכמים, והציבור היהודי במדינת ישראל היה חצוי לגביהם. אל מול תמיכתו של מחנה השמאל עמדה התנגדות חריפה של מחנה הימין. אחרי דיון של יומיים בכנסת על הודעת הממשלה בנושא ההסכם וחילופי האיגרות, נערכה ב-23 בספטמבר הצבעת אמון, בה הצביעו
רק שס!22.01.15
41
מרן אמר "אני לא עשיתי את אוסלו, זה הוא דרעי". וגם מרן אמר: "הוא לא שומע לי". מרן מדבר על מציאות, ומספר על דברים כהוויתם שהיו. וכבודו אומר דברים הפוכים!!! "דברי הרב ודברי התלמיד דברי מי שומעים".
חסיד מרן22.01.15
40
אך מרחיקה 2 מצביעים אחרים . אהבת ישראל חזרה לאופנה אך כנראה לא אצל כל המגזרים . הח"כים החרדים מודים בחדרי חדרים שלא היו מצליחים להגיע להשיג טוב יותר ממה שהשיגה להם איילת שקד ביחס לחוק הגיוס.
דניאל22.01.15
39
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק22.01.15
אוסלו: 61 מול 50. מה יעזרו 6 של שס? 61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
38
האם דבריו של הרב הגאון יגרמו למצביע אחד מהבית היהודי להדיר רגליו מהמפלגה???????? לא ולא, הוא רק ייפגע מהדברים!! הרב מאזוז מכבד ומוקיר את ציבור הבוחרים שלהם, לדידו כיפה סרוגה אינה עמלק, אלא להיפך, הם חשובים ויקרים. נותן להם אלטרנטיבה ראויה, וכך מושך מהם מצביעים רבים, מהמפלגה והפוליטיקאים שבאמת אינם
חסיד מרן22.01.15
37
ש0 עומדת להעלם, איזה כיף
עומר22.01.15
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דני22.01.15
36
מה יגיד הרב אחרי הבחירות כשדרעי יצטרף ללפיד וילכו עם ציפי וליברמן שהם נגד החרדים? דרעי עצמאי מידי. כבר אמרנו? אפילו לא מעדכן את הרב שלו.
דרור22.01.15
35
מי שטוען שאריה דרעי שמאלני שכח שהזמנים השתנו וגם הימין היום לא בעד א"י. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי22.01.15
34
איש צר ואויב הנאמן הרע הזה
באמת ממש22.01.15
33
בית של גויים.
צודק הרב בעדני22.01.15
32
מילא פוליטיקאים או מדינאים שעובדים לפי השכל יכולים הם להיכשל, אע"פ שאוסלו זה נסיון באלפי חיי אדם, אך אותנו לימדו שדעת תורה זה מעל היגיון אנושי גרידא, זה דעת תורתינו הקדושה תורת אמת, מסקנה: ב' דרכים להסביר את הכישלון, 1. זה לא היה על פי תורה כפי שמרן העיד "עצמאי מדאי" זו דעת תורא של דרעי, ואבוי לנ
אשר22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
31
כולם לשאת תפילה ששס לא תימחק ח"ו רבים שונאים את דרעי הצדיק ומאשימים אותו שהוא גנב ולוקח שוחד וממרא וזה בכלל לא נכון. דרעי לא אשם ברצח אוסלו הוא אמר שהוא עשה מה שמועצת החכמים אמרה לו לעשות. אז לפטר את המועצת ולא את דרעי הצדיק שהוא המרן שלנו.
יהודה22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
30
כי חייבים להרוס את התורה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרומי22.01.15
29
כן כן ש"ס שותפה מלאה לאוסלו ולשפיכות הדמים של יהודים. לא יעזור לכם כל הפלפולים וכל הדרשות. אתם אחראים על דמם של 1800 יהודים שנרצחו. ועוד דרעי הרשע נתן כספין לערבים שיקימו מסגדים להסתה נגד יהודים. אז אל תספרו לנו שאתם נקים משפיכות דמים.
ישראל.מ22.01.15
28
הביקורת על הבית היהודי נכונה, ואין לי מה לומר. לכן אלמלא ישי לא הייתי בוחר בכלל. אבל לגבי ש"ס כנראה עבדו על הרב. ש"ס העבירו את אוסלו על ידי נמנעים ותומכים באופן שיעבור על חודו של קול. ודרעי בישל הכל יחד עם חיים רמון. ואוסלו פירושו לתת נשק ואדמת ישראל הקדושה לרוצחים ועל ידי כך גרמו לאלפי הרוגים. זהו
אורי22.01.15
ב-1992 הימין כולו היה מפוצל והיו 3 מנדטים אצל לוינגר מזרחי וגאולה כהן מהתחיה שלא עברו את % החסימה וזה מה שהעלה את ממשלת השמאל בראשות רבין !!!!!!!! והביא את אוסלו א אז תפסיקו תמיד להאשים אחרים במחדלים שלכם שיצרתם במו ידיכם.
שסניק22.01.15
אוסלו: 61 מול 50. מה יעזרו 6 של שס? 61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
27
האם כשישב דרעי עם לפיד יחולו אותם קללות עליו ועל רבניו???
רק שואל22.01.15
26
"פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה" (שו"ע סי' שכ"ט) הפעם לא מתבלבלים העם איתנו! 'יחד' מצביעם אלי ישי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבער22.01.15
25
רק הרבנים הגלותיים לא מכירים בעובדה שארץ ישראל ותורת ישראל, חד הם. וקיום המצוות חובה רק בארץ ישראל, ובגלות עושים זאת רק כדי לא לשכוח. אבל האמת היא שמאז המרגלים גדולי הדור, ועד גדולי הדור דהיום, כולם שנאו את ארץ ישראל, והעדיפו הגלות על פני הכניסה או החזרה לארץ.
דן סגל22.01.15
24
רק "גרמא" (עפ"ל). ולמה לא רוצה להזכיר את ה"צדיק בסדום"?! האם פוליטיקה דוחה הכרת הטוב?!
מכלוף22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
23
אריה היקר האמן לי קצת תרד לעם תהיה יותר סימפטי וכולם ירוצו אחריך....אחרת אוי ואבוי
בני22.01.15
22
כולנו זוכרים את ממשלת רבין-אוסלו. אך מעדיפים לשכוח מי העלה אותה לשלטון? בבחירות 92' התמודדו 3 סיעות מהימין הקיצוני, כולם לא עברו אחוז חסימה וקולותיהם התחלקו בין המפלגות: 1. הרב לוינגר ששרף 3,708 קולות, 2. אליעזר מזרחי – חסיד חב"ד שפרש מאגו"י – 12,851 קול. 3. התחייה של גאולה כהן, עשרות אלפי קולות ש
מאזוז22.01.15
21
המפלגות החרדיות לא רצו להכניס את הבית היהודי לקואליציה ואז בנט עשה תרגיל והלך עם לפיד. הכל בגלל שנאת החרדים למזרחי. רק המפלגות החרדיות אשמות בכך שלפיד נכנס לקואליציה. סוף מעשהבמחשבה תחילה.
נ22.01.15
"פייגלה לא רצתה אותי אז הלכתי עם שיקצע" חוץ מהשקר
נ22.01.15
20
לא הבנתי כבוד הרב, אתה אומר אריה דרעי שומע לנו, ואם לא נפטר אותו. אתה אומר רבני המזרחי משוגעים כי אמרו לבנט לשבת עם לפיד. אבל אותו אחד שאתה אומר שהוא לא עצמאי מידי, הכריז בעצמאותו כי הוא ישב עם לפיד!!!! אז אולי תפטר אותו כי הוא עושה מה שבא לא? אהה.. אתה לא יכול ... הוא עצמאי מידי! כל מוסדות ה
מושיקו החתלתול22.01.15
19
קבלנו הוראות מרן מצביעים לנאמן. על אלי ישי אין לאף אחד מה לומר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן22.01.15
18
תפרו לו תיק והא יצא קורבן הציבור הספרדי ולפי דעתי מגיע לו פרס מפעל חיים על כל התרומה של ו לעולם התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני22.01.15
17
אוסלו היתה לפני 20 שנה ודרעי כבר 30 שנה לא שומע לרבנים אלא ממנה אותם....
ירא שמים22.01.15
אוסלו: 61 מול 50. מה יעזרו 6 של שס? 61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
16
מפלגה חשוכה וגזענית שמסתתרת מאחורי החיוך של בנט ואיילת שקד. במקומות בכירים במפלגה יושבים אנשים שקוראים להדרת נשים מצה"ל ולפיגועים נגד חיילים. שיתביישו להם!
איל22.01.15
15
איךךךךךךךךךךךךךךךך?????? הפכנו למפלגה כ"כ שנואה ??????????????? איך הגענו לשפל המדרגה ???????????????????? איך הפכנו למצב שאנחנו נלחמים על הקיום שלנו?????????????? הרי ברור שעד יום הבחירות רק נס ישאיר אותנו עם 4 מנדטים. אלי חזור בך!!!!!!!!!!!!!!!!
איךךךךךךךךךךך22.01.15
14
אני מבין את הכאב האמיתי של הרב, אבל מה לעשות שדרעי אכן שמאלני, וגם עכשיו אינו שולל שהוא יילך עם לפיד וציפי ויוסי יונה ושאר חברי השמאל הקיצוני עוקר הדת. ומרן עצמו אמר שדרעי בישל את אוסלו ושהוא לא תמיד שמע לו. אז איך אפשר שמי שאכפת לו מארץ ישראל ומיושר והגינות יתמוך במפלגה שדרעי עומד בראשה??? כבר עדיף
אורי22.01.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אידיןטים22.01.15
אוסלו א': דרעי מתנגד וזועק בכנסת נגד!!! (רשום בתמלילי הכנסת). רבין עוקף את דרעי, מתחנן לרב עובדיה שיתמוך, מרן מסרב ומורה להימנע. ש"ס נמנעת (למרות שהיא בממשלה). ואף אם תתנגד, לא יעזור, אוסלו יעבור! (61 בעד אוסלו מול רק 50 !!! מה יעזרו 6 של שס?). אוסלו ב': ש"ס נגד!!! התנתקות (הימין): ש"ס ודרעי עצמו -
עובדות תמימות 22.01.15
זה שדרעי התפאר שלולא ש"ס לא היה הסכם אוסלו. אני אישית מאמין לו - רבין עצמו היה בטחוניסט ונתון ללחץ. הוא היה צריך הסכמה של "בעל זקן" אפילו אם רק בהמנעות. אם ש"ס הייתה מתנגדת להסכם אוסלו הוא אפילו לא היה עולה להצבעה.
משה שפיר ק.23.01.15
13
אריה דרעי הודיע שהוא מוכן לשבת בממשלה עם יאיר לפיד האנטישמי. דרעי וש''ס הם חילול השם בריבוע.
כוח משימה יהודי22.01.15
12
גם הבן הקטן שלי עברתי למוסדות של סרוגים הבדל שמיים והארץ מאל המעיין
חרדי שפוי 22.01.15
11
כבוד הרב צריכים תשובה על הקלטת בו מרן פוסק על אריה שהוא עצמאי... ושהוליך אותו שולל בנוגע להסכמי אוסלו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל אליהו22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
10
אומר את דעתו ללא פחד וללא חת! לא תגורו מפני איש! חשוב היה לשמוע את מה שאמר על אריה דרעי שהוא לא שמאלני, אלא עושה דברם של הרבנים. אשרינו שזכינו שיש לנו את מועצת החכמים שמרן השאיר לנו.
שטיגניסט22.01.15
9
חילול השם??? המפלגה שלכם היא ממש אור לגויים... טול קורה מבין עינך. הבית היהודי לא אנשי ריב כמוכם. גדול הוא השלום, שמצינו שוויתר הקדוש ברוך הוא על שמו שנכתב בקדושה שימחה על המים כדי להטיל שלום בין איש לאשתו!!!
David22.01.15
8
כל הזמן הציק לי הנושא הזה. אבל עכשיו אחרי ההסבר נרגעתי
חי22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
7
סוף סוף ישי עובר את אחוז החסימה הפסיכולוגית לכיוון המזרוחניקים ההזויים עם האתחלתא דגאולה שלהם . ועכשיו שמפלגות המזרחי ילחמו בו ויקרעו את המסיכה מעל הזיקית הזאת שנקראת ישי . רבי אריה צדיק שמלאכתו נעשית בידי אחרים . ״הזהרו מין הצבועין שנראים כפרושים אבל הם בעצם סרוגים . (נשלח באמצעות כיכר השבת
שש22.01.15
6
שילם עם ישראל בחייו, זאת לאחר שש"ס החליטה לבטל מצווה בשביל ה"שלום".(לא כ"כ מדוייק - כפי שאמר מרן הרב עובדיה, אריה דרעי הוביל לכך). היש לך חילול השם גדול מכך? אתה אמרת שעל חילול השם אין מחילה, אז איך ש"ס הציבה בראשה אדם שהורשע בפלילים (לפחות בעיני הציבור הלא דתי)? האם זה לא חילול השם? יותר מכך - האם
משה שפיר ק.22.01.15
אז אנחנו לא עובדי השם לא מאמינים ודרעי זכאי זה שאתה ציוני מסריח שהשואה הציונית היא הגדולה בעולם לעם היהודי דתי לאומי קללה
הר חומה חרדית22.01.15
תתייחסי עניינית ושימרי על תרבות דיבור. אם לא תעשי זאת זה חילול השם שהרי העדת על עצמך שאת חרדית!
משה שפיר ק.22.01.15
אריה נמנע באצבעה הוא לא הצביע בעד ולא נגד!! ואם אתה לוקח מסקנות מהסרטון אז אתה תמים !!
יוסי22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
מי אמר את הדברים? כן - אולי יהיה לך קשה להאמין אבל יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר אותם לכותב הספר - Dispatches from Palestine כאשר ראיין אותו. ברוך הבא למציאות.
משה שפיר ק.22.01.15
בושה וחרפה אני מוחה
בן תיירה22.01.15
וכיפור בגלל אוסלו? לא היה אוסלו! עם ישראל משלם כי הוא לא שומר תןרה ומצוות ולא לומד תורה! פגיעה בלומדי התורה גוררת מלחמת ופינוי ישובים! ש"ס לא ישבו בממשלה בפינוי גוש קטיף אלא המפד"ל הצבועה! מועצת החכמים היא שהכריעה להימנע בהצבעה על אוסלו אף יהודי דתי לא יכול לערר על החלטתם!! מצווה בתורה ועשית
שמואל22.01.15
ובכל המבצעים בעזה מאז עקב אוסלו שהייתה ראשית הרעה. בקשר לאריה דרעי ואחריותו לאוסלו: 1. הוא לא רק הודה אלא אפילו התגאה בכך ראה אחת מתגובותיי הקודמות לאשכול זה. 2. הרב עובדיה לא אמר בסרט שאריה דרעי גנב! הוא כן אמר שה צ י ב ו ר החילוני יראה בו כגנב, כי הציבור החילוני מאמין לבתי המשפח החילוניים. וזה מה
משה שפיר ק.22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
מזכיר הנשכחות22.01.15
היה אוסלו. אתה סותר את דעתו של היו"ר?
משה שפיר ק.22.01.15
בס"ד צה"ל של מדינת ישראל הכופרנית של היום ומאז הקמת המדינה הוא בדיוק ההפך מהצבא של התורה ולשרת בתנאים שלהם הרי זו עבירה ולא מצוה חלילה אסור שיהיו בנות בצבא אישה אינה לוחמת. איש דרכו לכבוש ואין דרכה של אישה לכבוש (קידושין, ב‘ עמוד ב‘ וספר החינוך מצווה תרג). מקצוע החיילות הינו מקצוע גברי מובהק, כשתפ
ישראל22.01.15
אין לי וויכוח איתך על זה בכלל. אבל נשאלת השאלה מה הקשר? אין יחידות לחרדים בלבד? - יש! ברגע שהחרדים יתגייסו בהמוניהם הם ידחקו את הנשים מהצבא, ואפילו אם לא - הם יוכלו להציב (כמאסה של אנשים) דרישות הרבה יותר מחמירות מאשר היום לגבי כל דבר. לגבי כבוד הרב שאני יבחוש בן שלולית ליד סולית נעליו: אני לא חושב
משה שפיר ק.22.01.15
(ואני לא מדבר על עילויי שנכון שישב וילמד תורה)היו מתגייסים לא היה צורך בגיוס נשים לצבא!!! בכל הדורות צדיקים ורבנים גדולים מאוד חיו מידיעת כפם ולמדו תורה אולי הגיע הזמן שתלמדו קצת מוסר
יהודי22.01.15
תקשיב לפי מלל התגובה ניכר עליך שאין לך אמונת חכמים כך שלא משנה מה שיאמרו לך אתה לא תשנה את דעותיך ואני גם לא אנסה לשכנע אותך כי מבחינתי זה כמו לשכנע אדם בזמן אור היום שזה לא לילה כאשר הוא מתעקש להיפך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמנואל22.01.15
אמונת חכמים זה להאמין שהחכמים הם חכמים. לא שאינם יכולים לטעות! יש אחד שאינו טועה - הקב"ה.
משה שפיר ק.22.01.15
אלא חורא גנב". הרבנים מדברים כך בגלל שהציבור רוצה שידברו כך. זה הציבור של ש"ס!
מ.22.01.15
5
דרך ארץ קדמה לתורה
klozone22.01.15
4
אני כחילוני חרדי לשעבר אני יכול להעיד שהממשלה הזו עשתה לנו רע קיררה לי את קצת אמנוה שכן נשארה בי. אני מאחל הצלחה לרבנים הספרדים מנהיגי הדור המזרחי בישראל, אם לא הם לא היו חרדים ספרדים במדינה היהודית הזו
תלמיד לשעבר22.01.15
3
מועצת החכמים עולה לרגל לבית דרעי להתחנן שימשיך ל׳הנהיג׳... כל מילה מיותרת!
עצוב22.01.15
2
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה22.01.15
1
ראשית מה שכבודו אמר שאריה שומע למועצת החכמים הרב עובדיה קבע שהוא עצמאי לא שומע לי ועוד מרן אמר שאריה הוביל לאוסלו ומה כבודו אומר מוכרים את התורה בשביל ארץ ישראל תאמר לי היה שווה התורה שממילא היית יכול ללמוד כי מי שלומד באמת פחות חשוב לו תקציבים היה שווה שבגלל זה נהרסו 1500 ויותר משפחות בישראל היה
גדעון 22.01.15
61 תמכו באוסלו 50 התנגדו 6 של ש"ס נמנעו (לא הצביעו) ז"א שגם אם ש"ס היו מתנגדים (כלומר 56 נגד) לא יעזור ואוסלו עובר. (כך היה גם בהצבעת שרים: דרעי נמנע וגם אם היה מתנגד לא יעזור). אבל מה ערכן של עובדות מול קשקשת ברשת.
אוסלו: 61 מול 522.01.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 16:08

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24