כיכר השבת

איתמר בן גביר, בוא והצג את עמדותיך / דב הלברטל

איתמר בן גביר, דבר לעניין. הצג ללא חת את עמדותיך. פרוש את חזונך. נשמע פעם אחת את האמת המעשית שלך. אל תתבייש. גאווה יהודית. אל תסתתר, אל תהיה מוג לב (חרדים)

58
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ו בשבט | 15.02.15
איתמר בן גביר, בוא והצג את עמדותיך / דב הלברטל
(צילום: פלאש 90, שלומי כהן)

בן גביר, בא ופרוש את עמדותיך. די עם דיבורים כללים, על אהבת הארץ התורה ועם ישראל. גם אני אוהב אותם. מספיק עם סיסמאות על הגאווה היהודית. אני גם חושב שצריך. אני אפילו מסכים שהערבים שונאים אותנו עוד לפני מרזל, ועוד מתרפ"ט. וגם כל הגויים. מסכים.

אבל ידעו נא הקוראים הנכבדים, על האמת העגומה והמסוכנת המסתתרת באמירותיך. מה יהיה ביום בו תגיע לשלטון. מה הפתרון שלך לסכסוך הישראלי הפלשתיני. מה תעשה למחרת בבוקר? תספר. תדבר. דבר לעניין. מה תעשה בפועל, לא בדיבורים. איך תטפל בהם.

בא ונקל עליך. נפרט. האם תכבוש את עזה מחדש. האם היית כובש את עזה בסערת מבצע צוק איתן. איך היית מגיב להריגת שני החיילים בידי החיזבאללה? האם היית כובש את לבנון. מכה בהם עד חורמה. דבר.

ומה עם ערביי ארץ ישראל. האם אתה מגרש אותם. מעלה אותם על משאיות. אולי מפתה אותם בכסף להגר. האם אתה מספח את השטחים. האם היית נותן אזרחות ישראלית לתושבי השטחים. האם בינתיים אתה מפקיע שטחים.

האם היית מפעיל עונש מוות נגד מסיתים ומחבלים. והר הבית? האם היית כובש אותו מחדש. מתיר לכל יהודי להתפלל שם. מגרש את הוואקף. הורס את המסגדים שם. בן גביר, דבר.

איך היית מטפל בערבים מחוללי המהומות בירושלים. היית מגרש. הורג. עין תחת עין. מטיל עליהם מצור. מרעיב אותם. מה היית עושה. דבר.

והבנייה בשטחים? האם היית מיישב את כפר השילוח. את רמאללה. מזרים מיליונים להתנחלויות. הורס בתי ערבים מסיתים. יורה בילדים ערבים מיידי אבנים. דבר. ומה דעתך על ברוך גולדשטיין.

בן גביר, דבר לעניין. הצג ללא חת את עמדותיך. פרוש את חזונך. נשמע ולו פעם אחת את האמת המעשית שלך. אל תתבייש. גאווה יהודית. אל תסתתר. אל תהיה מוג לב.

כי עד שאתה לא תדבר, אני אדבר במקומך. לו אתה בשלטון, זה מה שאתה עושה: מספח את השטחים. מגרש ערבים. יורה במיידי אבנים. מבטל את הסכמי השלום עם מצרים וירדן. כובש את לבנון ואת עזה. וזה רק מקצת שבחך. אם רק יתנו לך את הכוח. תגיד את האמת. פעם אחת.

זו הסיבה שהייתי פוסל את מרזל ואותך. גם את זועבי. אך במבחן הסכנה, מרזל מסוכן ממנה. דם יישפך. מבין השניים, הייתי מקדים לפסול אותו. אך כל עוד לא תדבר. כל עוד תשתוק, אני אדבר. ובינתיים רק זאת אשאלך, בן גביר – אייכה?

תוכן שאסור לפספס
58 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
41
טור כזה ודומיו מעודד את הטרור ולכן מסוכן יותר מזועבי ודי לחכימא ברמיזא ולשטיא [אויבינו הערבים] בכורמיזא [באגרוף]
j16.02.15
40
קשוט עצמך ... תחילה... המבין יבין...
יוסי16.02.15
39
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ובערת הרע מקרבך16.02.15

הצגת כל התגובות

38
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 16.02.15
37
אתה רציני ?!
איש16.02.15
36
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישיבשער לשעבר16.02.15
35
לחזור על כל מישפט מי אתה איתמר ואיפה אתה זה לא עניניך ליכתוב מאמר מעניין צריך לדעת מה לישאול ...
צבי16.02.15
34
דב הלברטל, הוא לא דובר החרדים כפי שהוא אומר מעל כל במה אפשרית! וגם ברדיו גלי ישראל המזרוחניק. ששם שמביאים מישהו עם כיפה שחורה, הוא כבר חרדי! דב הלברטל לא חרדי!!! הוא מזרוחניק שקוף!!! ואני אומר זאת בכאב גדול. מכיון שהוא הורס (פשוט הורס!) לחרדים במסע ההסברה שלהם (או במסע ההסברה שאין להם..)!!!!!!!! הוא
לוי20.04.15
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמה 16.02.15
32
וכעת יקראו להם הלברתע"ל! ב-ה-צ-ל-ח-ה!
יהושע15.02.15
31
ולא נראה לי שבחייך אתה מגיע לקרסוליים של הצדיק גולדשטיין . הוא לפחות רצה בטובת עם ישראל.מה אתה עושה לטובת עם ישראל? מגדף ומקטרג..תחזור בתשובה. אגב כיפה שחורה זה לא חזרה בתשובה השם רוצה גם את הלב.
הלברטל 25.02.15
30
טמא ! מי אתה שאתה מדבר על יהודי משסר נפשו כדי להציל מתפללי ותיקין בקברי האבות? אני מתפלא על האתר ??? מה , אין לכם גבולות ?
משה 16.02.15
29
תתבייש לך הלברטל העמלקי לך תתחבר למרצ יותר מתאים לך... שמאלן מצחין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם 15.02.15
28
למרות שהוא קצר בשנת שמיטה , והביא פועלי בניין לשמיים ובתור רופא חילק כדורים ללא מרשם
משה18.02.15
27
חבל שנתנו לך במה שלא מגיעה לך תדבר עליך ולא על אחרים זה לא עשק שלך מה שאחרים חושבים או מדברים העיקר שהם לא מזיקים לשןם אדם
שמשון16.02.15
26
שמוציא את התסכולים שלו בכתיבה מטופשת חרדודה
מיקי15.02.15
25
בן גביר וכל מפלגת עוצמה היחידים שלא רק מדברים...עושים עבודת קודש. נכון יש הרבה דברים שאני גם לא מסכימה איתם כמו עלייה להר הבית אבל אין ספק שחייבים אותם בממשלה שרק עושה בושות אולי יתחילו לפעול ולו במקצת.
יהודי15.02.15
24
מגעיל .....
ימני16.02.15
23
הכל דמגוגיה זולה. ברור שאף אחד לא יפתח היום במלחמה וזה בכלל לא הנושא. הנושא הוא פישעי אוסלו, פישעי ההתנתקות, שיחרור אלפי רוצחים, נתינת נשק למחבלים, הפליה בשמירת החוק ביש"ע, החרבת ישובים בתי כנסת ובתי קברות, גירוש יהודים, הבאת מאות אלפי מסתננים, וכדומה. נגד כל זה בן גביר ילחם!!! ואתה תתמוך?????? אגב
אורי16.02.15
22
ובתורה שלנו כתוב ״ והיו אלה אשר תותירו לצנינים בעיניכם ...״ משמע טרנספר. ודוד המלך שכרת 200 וערלות פלישיתים הוא גם קיצוני??? ומה עם רמב״ם ושו״ע מפורש שיהודי שנרצח על ידי ליסטים יקבר ביבגדו! (אפילו בלי טהרה) כדי לעורר זעם וחמאה לינקום נקם??? וודי שבן גביר צודק התורה היא ״ הקיצונית״ ואנחנו אחריה בט
ניסים16.02.15
21
אתה רואה הכל הפוך חייב אישפוז זריז!
מתניה גוטמן15.02.15
20
במבחן הסכנה המדיניות עד כה גרמה להרג ושפיכות דמים כך שזה מגוחך עד הדיוטי לצאת מנקודת הנחה שעמדותיו של בן גביר מסוכנות אם הייתה לך קצת פתיחות מחשבתית היית מדבר אחרת אבל אתה מפחד מהאמת ולכן אתה מנסה להציג אותה כמשהו שצריך להתבייש בו . רחמנות .
הלברטל כנס 15.02.15
19
הר הבית - לסגור לכניסת שועלים ופלסטינים. זה מקום קדוש! ברוך גולדשטיין - בעל מסירות נפש שנרצח על קידוש השם! מחבלים שסורגים אבנים - לירות על מנת לפגוע ואם חוסל - מצוין. עזה - להחזיר את השלטון הצבאי כמו לפני ההתנתקות ולגרום להם בהדרגה חשק לרצות לעבור "מרצונם החופשי" ל-21 מדינות הערביים מלבד ישראל. ער
אלי זלמנוביץ 16.02.15
אתם מאלו שמעכבים הגאולה כתוב השבעתי אותכם בנות ירושליים אם תעירו ואם תעוררו ג' שבועות הושבעו עם ישראל בגלות לא לעלות בחומה לא להתגרות באומות והגויים נשבעו שלא ישעבדו את ישראל בגלות וגם לא לגלות מתי הקץ ולא לדחוק את הקץ ואם חס ושלום תעברו על השבועות רבי אלעזר אומר ואם לא תקיימו הריני מתיר את בשרכם כצ
יהודי לא ציוני18.02.15
18
שאף את מקצועו אינו יודע היטב. ולכן נתלה באילני רברבי הרב אלישיב,כאשר אף אחד לא הסמיך את החלאה הלז לדבר בשם הרב. יתירה מזו, ד"ר גולדשטיין עולה אלף מונים,גם אם עשה משהו שאולי נראה בעיני החלאה הלברטל לא תקין,כיון שהציל נפשות רבות בישראל,גם במעשה הגבורה האחרון הזה שבו נהרג. להזכירך,רבין הבוגד,החביב עליך
אבי16.02.15
17
לא מאמין שאני קורא את זה בחדרי חרדים נשמע בדיוק כמו עיתון הארץ בושה לכם ובטוח שתדעגו שלא לעלות את התגובה שלי מי אתה איתונאי קטן שלי לדבר מתוך גרונו של בן גביר ולהשמיץ אותו עדיין לא שמעת את דעתו מדבר בשמו פוסק בשמו ומרשיע בשמו ועל זה נאמר הוא יצר הרע הוא השטן הוא מלאך המוות (נשלח באמצעות כיכר השבת
שלומי16.02.15
16
עוד נכבד די אם אשתך יודע פיקחות שלך זה חוסר בטחון עצמי שאתה מוכיח זה לציבור עוד פעם ועוד פעפ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים צבי שניטצער15.02.15
15
כאילו הוא מועמד להיות ראש הממשלה. יש להם נציג אחד ולא יותר בכנסת, הם לא יהיו מנהיגים ממילא. אז מה פשר הכתבה?
יהודי16.02.15
14
התורה מזהירה אותנו שאם לא נגרש אותם הם יעשו לנו צרות,תודה שאתה מוכיח לי שהנך עושה מהתורה דברי המלצה וזילזול במצוות והורשתם.אתה עושה הכל כדי למצוא חן בעיני השמאל לרקוד לפי החליל הכושל של השמאל כגון אוסלו שהמיט חורבן והמון הרוגים ליהודים וערבים, מדוע לערבים מותר לבנות ללא רשיון ולהשתלט על שטחים שלא ש
ירושלמי15.02.15
וזה שואלים מלך ונביא אין לך את זה לכן מה שנשאר שאסור להתגרות באומות עד בוא משיח כמה שפחות להתחכך איתם יות איתם בשלום והיה בטוח שחכמי ישראל תמיד הלכו עם השלום כדי למנוע שפיכות דמים ולא עם ההמון הרעשני
יהודי 16.02.15
13
הלברטל כשאתה מתפלל בקבר של עראפת תזכיר את זועבי שתייצג אותך בנאמנות בכנסת!!
יאקי17.02.15
12
כנראה לצערנו פשוט שכחת כל ס' יהושע, שופטים וכל פסוקי התורה שמצווים אותנו בכיבוש הארץ (שקיים בזמה"ז עיי' מנח"ח תכ"ה, תר"ד ואפי' בסכנה) אתה מדבר כמו חילוני גמור. תוריד את הזקן, הכיפה והפיאות משום שאתה מבלבל אנשים לחשוב שאתה "חרד לדבר השם"- אתה חרד לדבר "מה יאמרו העמים"? אוי ווי- אם זה היה נייר היית רו
יוסי15.02.15
11
שאלות מטופשות של אדם מטופש יודע לכתוב יפה אבל ריק מתוכן...
אדון בלומנטל15.02.15
10
מה אתם אומרים שכל אחד יתחיל לדבר בשם השני דב בלי דעת דיביל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה15.02.15
9
הלברטל ותלמד אהבת ישראל מבן גביר כן אני חרדי וגאה להצביע לאלי ישי ומרזל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה15.02.15
8
אתה צבוע וסמרטוט בגלל שהם הלכו עם ישי אתה מדבר ככה תתבייש. הם אמרו אלף פעם מה הם יעשו . מה אתה ממליץ לעשות אבל ?? לשבת ולספוג עוד מהלומות?להמשיך לטמון את הראש בחול. תתבייש לך ! איתמר בן גביר מלך הארץ אוהבים אותך ואת הצדיק היקר הרב ברוך מרזל !!
אבירן ביטון18.02.15
7
דב אתה צודק,(תיראה את התגובות ,אתה דורך על היבלות ממש) אבל אם אתה איש אמת , בכתבה הבאה תשאל באותה צורה על האידאולוגיה החרדית לגבי הצבה ומדינה. מי ילך לצבה ? מי יהיו הרופאים?........ תמיד קל להציג אידאולוגיה לא מציאותית כשאתה צופה מהצד
יעקב15.02.15
6
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדעון 15.02.15
5
הלאה היודונאצים!
אא15.02.15
אא זה קיצור של אוטו אנטישמי? אופס: שאלה רטורית - והמבין יבין!
אוראור27.11.19
4
דובלה, אתה צריך להבין שאם עושים מה שכתוב בתורה לא מפסידים, התיאור שאתה נותן על מה שיעשה בן גביר הוא בדיוק מה שכתוב בתורה לעשות, והלוואי שבאמת זה ייעשה מהר, למורת רוחך ולמורת חברתך זועבי.
ד16.02.15
3
הרבה רוע חוסר נאמנות וחוסר אהבה לעם ישראל.
בושה15.02.15
2
וכל פעם שהוא (הלברטל)כותב, אני מבין למה אנשים שונאים אותו יותר... כי הוא אומר אמת כואבת!!!
חרדק15.02.15
1
בושה שאתם נותנים במה לעוה"ד הלברטל שמטיף שנאה נגד היהודים. נגד המתיישבים. הוא שונא ישראל. אני עכשיו לא כותב עם שכל. אלא מהלב והרגש. הוא שונא ישראל שיילך לאירן ויצטרף לדאעש!
אהרון15.02.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם