כיכר השבת

צביעות שמאלנית: אורן חזן חוטף בגלל שהתנהג כחילוני

הצביעות החילונית במיטבה. מצקצקי הלשון מן השמאל החילוני שהחופש מדת נר לרגלם מגנים את ח"כ חזן, על כך שביצע - קראו היטב - את מה שהם מטיפים לו השכם והערב (דעות)

140
אברהם לביא | כיכר השבת | כ"ב בסיון | 09.06.15
אורן חזן
אורן חזן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ביממה האחרונה המדינה סוערת. אורן חזן, חבר כנסת צעיר, שנכנס כמעט במקרה לכנסת, ביצע (לכאורה) מעשים לא מוסריים בזמן שהותו בחו"ל. ערוץ 2 קבע סדר יום, "הרים" תחקיר נגד חבר הכנסת הצבעוני, והצביעות חוגגת.

הצביעות החילונית במיטבה. פתאום מצקצקי הלשון מן השמאל החילוני שהחופש מדת נר לרגלם מגנים את ח"כ חזן תחת כל עץ רענן, על כך שביצע - קראו היטב - את מה שהם מטיפים לו השכם והערב.

לפתע פתאום, איש מר"צ חיים אורון (ג'ומס) הופך לרגע לאיש נטורי קרתא. לרגע, לחילוני בה"א הידיעה, מפריעה העובדה שאורן אסף חזן התנהג (אם אכן הפרטים בתחקיר נכונים) כמו חילוני סטנדרטי, ועשה את מה שאנחנו כיהודים חרדים מגדירים כ"עבירות" על מצוות השם ותורתו.

דווקא ג'ומס וחבריו הקוראים מעל כל במה תיגר על היהדות, היו צריכים להיות הראשונים שמגוננים על ח"כ חזן ועל התנהגותו - המוסרית מאוד - על פי השקפת העולם הניהליסטית-חילונית.

הרב אבי לביא לא מבין מה אתם רוצים מאורן חזן

היינו צריכים לשפשף את עינינו בתדהמה לנוכח פסטיבל הצביעות הלאומי שהחל מרגע פרסום התחקיר על מר חזן. פתאום כולם דתיים, כולם חרדים, כולם נטורים וכולם שומרים את התורה. לפתע עשרת הדברות הפכו לערך מקודש, עד כדי כך שמר אורון, קרא הבוקר לנתניהו, בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל, לפטר את חזן, או לחילופין הציע שמר חזן ייקח אחריות ויתפטר מיוזמתו.

לא ברור כיצד הדוגלים ברלטיביזם מוסרי המכשיר כל שרץ אנטי מוסרי בק"ן טעמים, פתאום עטים על טרפם בפראות כזו. יש לחשוד באופן ברור במניעים העומדים מאחורי ההתנפלות על חזן.

יש לסייג ולומר ברורות, מעשיו של מר חזן (אם יתבררו כנכונים) עומדים בניגוד גמור להלכלה ולכל מה שהיהדות מייצגת, אך מסע הצביעות הנוכחי של אותם חילוניים נגד חזן מלמד על התנהגותם במאבקם נגד כל דבר שבקדושה. תחת מצג שווא של מוסריות וליברליזם הם נלחמים בכל דבר שלא עומד בקו אחד עם השקפת עולמם, אם זה אורן חזן "הסאחבק" הימני שלא "יושב להם" טוב בעין, ואם זה יהודי חרדי שמבקש לשמור על התורה הקדושה.

אם אותם חילונים שבסתם יום של חול מתנהגים כניהלסטים מן השורה, תוקפים היום את אורן חזן, הרי הוברר למפרע כי מאחורי כל מתקפה עומדים מניעים אישיים לחלוטין. אין כאן לא ליברליזם ולא נאורות, אלא שנאה קלאסית לאחר ולשונה, ולא משנה במי מדובר.

תוכן שאסור לפספס
140 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
יואו איזה מביך כמה בורות חותמת ש"הרב" לביא לא מכיר אישית ולו חצי אדם חילוני לא כל בעל מקלדת חרדי הוא בעל דעה לפרסום ובמה בכיכר השבת!!
יהודי11.06.15
77
ומה אתכם? מה עם הרב הממשמש? הרב הגנב? זה שבוחש באיבריה של אשה כדי להבריח דיבוק ו/או לרפאה? שוחד, שחיתות, רמאות ו"לרמות את הפריץ" הן הלכותיכם ומצוותיכם. אם צביעות הייתה אורניום, קרינתכם הייתה ממלאה את כל היקום.
מעמ11.06.15
76
ותועבה,מללחחים שבת ואוחלי טריפה ובאים בטענות לציבור המתנחלים הטהור. דין החילונים לגהינום ויש לאסור חילוניות בחוק על פי התורה הקדושה.
דינה לוינסקי---11.06.15

הצגת כל התגובות

75
בוא תעשה אצלי שבת תלמד מה הם ערכים הומניסטים וכבוד לאדם גם אם הוא נולד אשה. אתה מסית בצורה מביכה. הלואי והיית יודע עלינו החילוניים קמצוץ ממה שאנחנו יודעים עליכם החרדים... לא רחוק מלהגיד שהיהודים הדתיים אופים מצות מדם של נוצרים. ממש על אותה הסקאלה...
כבוד הרב...10.06.15
בוא תעשה אצלי שבת, תלמד מה הם ערכים הומניסטים יהודיים שאינם משתנים לפי מצב הרוח, וכבוד לאדם גם אם הוא נולד אשה, מבלי להציג באיילון. אתה מסית בצורה מביכה. הלואי והיית יודע עלינו החרדים קמצוץ ממה שאנחנו יודעים עליכם החילוניים... לא רחוק מלהגיד שהיהודים החילוניים חיים בהפקרות משפחתית, אלימות רבה,
כבוד אדם11.06.15
74
הממוצע מבלה את זמנו בקזינו מדי יום מסניף קריסטל מט' לארוחת בוקר???? כמה בורות ......ואתה עוד מתלונן שהחילונים לוקים בחוסר הבנה למנהגי החרדים.....
gr10.06.15
73
לא יכול להיות שאתה מאמין לדבריך. אלו טענות גטו קלאסיות שמיועדות לאחרון רפי השכל שבמגזרך. ה"ציבור" החילוני (ועוד לא התחלתי להסביר את הבעייתיות שבהבנתך מהו ציבור חילוני, אם יש כזה בכלל) מגנה מכל בכל התנהגות פושעת שכזו מנבחר ציבור. אם היה אדם פרטי, שיעשה ככל שליבו חפץ. שיחיה בשלום ובהשלמה עם מעשיו המז
מעשיהו10.06.15
72
השנאה של הדתיים לחילוניים מעבירה אותם על דעתם. הדתיים צריכים לשנן שוב ש"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." להקיא מהדתיים המוטרפים
תינשמת10.06.15
71
יש 134 תגובות אבל אין כתבה
הצתה מאוחרת17.06.15
70
חילונים מוסרים מגנים סרסור וצריכת סמים קשים, לפחות אם לא יותר משחרדים מגנים גניבה ולקיחת שוחד... טול קורה מבין עיניך וקשוט עצמך
אורן13.06.15
69
מי אתם שתגידו לי איך יהודי צריך להתנהג. בגלל שיש לכם רבנים שמטפטטפים לכם לראש שטוית במשך מאות שנים אז זה אומר שאתם צודקים??? בתור יהודי חילוני מאמין אני יודע שרק הקב"ה ישפוט אותי!! מתי שהוא יחליט והיכן!!! ולא שום רב מפה ועד אחרית הימים
עומרי11.06.15
68
הוא מראה את הימין בהוד טמטומו. תהנו.
דני11.06.15
67
קיבוצניקית לשעבר, שמאלנית, גרה במרכז "במדינת תל אביב" מאז שאני בת 23, הכי שמאלנית סטנדרטית בכל הפרמטרים (אומנית, חד הורית לילד אחד, קעקועים וכו') לא מכירה אפילו אדם אחד שמהמר וצורך סמים (אני לא מחשיבה ג'וינטים לסמים), ועושה אזשהי עברה. להיפך, השמאלנים שאני מכירה מתנדבים בעמותות, טבעוניים, עדיני נפש
noa11.06.15
66
אני מפציר בכל מי שבא לנסות לאפיין את הפרט הסטנדרטי מציבור מסוים, בין אם בראשו או בפומבי, לנסות להכיר קצת את הצד השני לפני כן. כן, כולנו חוטאים בכך, כי רושם זה דבר שנוצר כמעט באופן אוטומטי. אבל יש להיות מודעים לבעיה ולא לתת לרושם הזה תוקף כל כך מהר. אני מציע לכבוד הרב לנסות להכיר מקרוב ובאופן אישי כמ
חילוני10.06.15
במקום להסתמך על תקשורת ושונאי חרדים...
חרדי11.06.15
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ע10.06.15
64
תעשו טוב אם לא תיתנו במה לדברים כאלה. ונכון שהחילונים לא צדיקים תמימים וגם אצלם נכתבות כתבות כאלה עדיין כפי שכתוב כאן לפני כל שליחת תגובה: ""מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." מן הראוי שאתרכם יהווה דוגמה לכך.
בני ברקי12.06.15
63
מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך!!!!
חרדית גאה11.06.15
62
או שהכותב הוא מכר של אורן , או תם . מכיר את הסחורה אישית , הכל נכון !
תומר11.06.15
61
עזוב, עדיף תישאר דתי. לא נראה שיש לך מצפן מוסרי מעבר למה שכתוב בספר. נראה שאם תשכח לרגע אתה תצא למסע חטאים שייגרום לאורן חזן להיראות חנון...
איש11.06.15
60
רב לא רב, אתה אהבל גדול ללא ספק.
עומר10.06.15
59
ברכותיי כבוד הרב. ועכשיו לעוד צביעות: אסור לך להשתמש באינטרנט!
אברהם אבינו10.06.15
58
הרי ברור לכל בר דעת שהכותב צודק ב 100 אחוז.הרי ברור שזה לא נבע ממניעים טהורים להוציא את התחקיר הזה על אורן חזן יש פה צביעות למהדרין ולמה כל זה כי הרי התקשורת השמאלנית עדיין לא התאוששה מהנוק אאוט שחטפה ביום הבחירות והם ממשיכים לחפש את ביבי ואת כל חברי המפלגה שלו עד עצם היום הזה
יוני10.06.15
57
מאד קטנוני ומצומצם לחשוב שהחילונים בעד סמים ושימוש בבני אדם תמורת כסף. הייתי מצפה ליותר בגרות בכתבות שלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה09.06.15
56
"אם זה אורן חזן "הסאחבק" הימני שלא "יושב להם" טוב בעין, ואם זה יהודי חרדי שמבקש לשמור על התורה הקדושה." איך אתם שמים את אורן חזן ומעשיו הנלוזים בהשוואה אחת עם יהודי חרדי ?! אם חילוני היה כותב זאת הייתם מתחלחלים ובצדק להזכירכם דעות קדומות גזענות וקיטרוג מגזרי הנם בחזקת לשון הרע תתביישו לכם תרשו לי
יהודית 11.06.15
55
אני בוחר לעשות את מה שנכון לא כי כתבו לי בספר אלא כי חינכו אותי לזה. וחינכו אותי לחשוב ולשקול, ולראות את האחר. אתה קברת ראשך בספרים ומהם אתה מציץ ומנסה להגיד משהו על אנשים שאינך מכיר. יהיר וזהו.
חילוני11.06.15
54
אתה לא מבין כלום
כה11.06.15
53
להגיד ש"מרבית" החילונים נוהגים כמו חזן וחיים לפי אורח חייו זו בורות לשמה וסילוף. רוב החילונים, כמו רוב החרדים, הם אנשים ישרים שרוצים לחיות את חייהם ולקיים את משפחתם בכבוד. הם לא ניהליסטים שחושבים שמותר לספסר מנשים. כתיבתך נוטפת מלשון הרע ושנאת חינם.
יובל20.06.15
52
מה יודע הכתב על חילוניים? כמה נמוך אפשר לרדת, כדי "לרדת" על חילונים? אתה באמת מאמין שכל המוסר נמצא בידי הדתיים? אני חילונית וחברי חילונים וחזן מעורר בנו בחילה. איך אתה בכלל מעז לקרוא לנו ניהיליסטים? מה אתה יודע על המוסר שלנו ועל ההתנהגות שלנו? אני מקווה ומאמינה שאתה לא מייצג את רוב הדתיים.
רחל13.06.15
51
לא כל חילוני=ניהיליסט. לא כל חילוני מצדד בזנות או בסמים. אינני מכיר את חזן. אך אם נמצא פגם בהתנהגותו, פגם זה מקורו באישיותו ולא בעובדה שאינו ירא שמיים. ולך אומר: הפוסל במומו פוסל, וטול קורה מבין עיניך. בנוסף, קנך עושה אותך עבדקן ותו לא. זקנך איו עושה אותך לא טהור ולא צדיק ולא תמים. עבדקן, מסית ומדיח
עמירם12.06.15
50
אין לך מושג עם מי אתה חולק מדינה. אין שום קשר בין דת לבין סלידה מסחר בנשים וסמים קשים. ואם אתה חושב שזה מה שחילוני סטנדרטי מהשורה עושה, כדאי שתצא מהישיבה ותכיר קצת את העולם שסביבך. אנחנו מאמינים בחופש. סחר בנשים וזנות זה ההפך המוחלט מחופש. לא צריך רגש דתי כדי להיחרד ממעשים כאלה. (נשלח באמצעות כיכר
אני11.06.15
49
הכותב הוא אידיוט גמור אם הוא חושב שהמעשים המיוחסים לאורן חזן מוסריים על פי השקפת עולם חילונית. מומלץ להוציא את הראש מהתחת ולראות מה קורה מסביב לפני שכותבים כמות כזאת של שטויות!
סתם מישהו11.06.15
מקלדת נקיה!!!
אני16.06.15
48
חזן חצה את הגבול. יחי ההבדל שהוא שמים וארץ. גם בחברה שדוגלת בחופש, עדיין לא הכל מותר ויש מוסר וגבולות, לרוב הגבול הוא פגיעה בזולת. במקרה הזה האשמה של סרסור חמורה חמורה גם עבור חילונים . ק"ו עבור מי שמתיימר להיות איש ציבור... האמירה שזו התנהגות סטנדרטית עבור חילונים, יש בה מן הצביעות או חוסר היכרות
יעל11.06.15
47
למה פרסמתם את זה?
מיואש 10.06.15
46
מבחינת הכותב יש או חרדיות גמורה או התפקרות גמורה. איחן אמצע. אז דע לך, חשוך יקר (ולא, לא אקרא לך בתואר "רב" כי אתה מבזה אותו) שלחילוניות יש מוסר, ויש קוים אדומים ויש עמוד שדרה. חילוניות איננה הפקר, וסרסרות בנשים בזויה בה. שאל את אחיך השחרחרים בחופי תל ברוך אם הם חולקים את אותה עמדה מוסרית. ובנוסף- י
חילוני כועס12.06.15
45
מסתבר שתאר רב איננו בהכרח תאר השכלה
טל11.06.15
44
בתור חילוני לא ידעתי שהמשמעות של להיות חילוני זה ניהליזם, סירסור וצריכת סמים קשים. תודה לכותב המאמר "שהאיר" את עיני. ממחר אני מזריק הרואין,ככה להיות חילוני.
חילוני עירוני11.06.15
43
באמת? זה מה שאתם חושבים עלינו?
ע10.06.15
חושבים עלינו....
חרדי11.06.15
42
לא כל החילונים "ני ליסטים" ולא כל הסוסים חדורי מוסר ומגלים נאמנות.
טוביה10.06.15
41
זה היה משהו מגונה ולכן לא פירסמו במדויק מה עשה?
יהודה20.06.15
40
אל תנסו להשליך את ההפרעות הדתיות והמוח הגברי המעוות שלכם עלינו. חזן הוא לחלוטין דתילוני, מתפלל בכותל, שם כיפה, מאמין וכו'... הציבור הדתילוני הוא נטול מוסר, נטול עומק ופשוט נחות ברמה הביולוגית. הוא הכי רחוק שיש מהמוסר העליון של האישה (שהוא המוסר האמיתי, בניגוד למוסר הגברי-דתי, שהוא המוסר הנחות ביות
אל תנסו12.06.15
39
לשיטתו סרסרות לזנות ושימוש בסמים הן נורמות חילוניות מקובלות. אז לידיעתו, הן לא!
אבנר11.06.15
38
בתור דתיים לאומיים, שרבים מהם מאמינים שהתנהגות מוסרית תקפה באופן שונה כלפי יהודים ולא יהודים, לא הייתי ממהר להאשים את החילונים באובדן המוסריות.
יואב11.06.15
37
על פי דעת הכותב התנהגות חילונית היא סחר בנשים ובסמים, כמה שטויות.
דניאל11.06.15
36
למשל שלא ראוי לבוא לבית הספר במכנסונים אך מהללים פריצות כמו סגידה לעולם הדוגמנות ואיך נראים המודלים שלהם לחיכוי. הלבוש המעט ביום של נשים בים בבריכה וכו' ועושים עניין פתאום מלבוש לא צנוע בבתי ספר. -יש סתירה אצלם בערכים-אבל גם יש מתוכם בעצמם שטוענים ומצביעים על הבעיה. בכל אופן אין בזה שום טעם לפרסם
גדי11.06.15
35
מוסר. אין סתירה בין הדברים. אם אדם רוצח - אז חילוני לא יגנה את זה כי זה כתוב בתורה, והוא נגד התורה? מאיפה השטויות האלו?
אייל סגל10.06.15
לא נאה לנו לעסוק בנושאים כאלו
איציקל11.06.15
34
אני קוראת את התגובות אחת אחת ורואה שזה בכלל לא אתר חרדי מה זה רק חילוניים גולשים באתר הזה?????
אחת10.06.15
לדעתי החילונים הגיעו אחרי שהלינק הופץ בוואטסאפ או בפייסבוק. זה טבעו של אינטרנט. החרדים לעומתם מבינים שכל מילה שנכתבה אמת! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טויבס ניק10.06.15
33
זה שחילונים עוברים על ההלכה, וחייהם מופקרים בעיננו. זה לא אומר שהם אמורים להיות בעד כל התנהגות גסה וחסרת כל גדר.
תמי10.06.15
32
לא ידעתי שלהיות חילוני זה לצרוך סמים קשים ולמכור נשים לפי שעה לכל הצרכים כאילו הן הכל חוץ מבני אדם אבל זה בסדר אני לא מצפה להרבה מכותב שורות אלא אחרי הכול המנהיג הפוליטי שלו בכנסת הורשע בפלילים הוטל עליו קלון וישב בכלא זה לא מונע ממנו לבכות על "אכלו לי שתו לי" כשסבא שלי הגיע לארץ בשנות החמישים אח
ד10.06.15
31
מתכבד בקלונו של אדם !!! חילוני , דתי , גוי - מה זה משנה ואח"כ מוסיף חטא על פשע וטוען שהקלון שייך לחברה שלמה !!! אני ערב לך מר לביא ( ולכל הדומים לך ) שאם תלך לפסיכולוג הוא יסביר לך שיש לך בעיה קשה עם הדימוי העצמי שלך !! אתה !! ויותר מזה ... תקשיב ... אתה ! כן אתה ! לא מאמין בציבור שלך !! החרדי !! הק
חילוני 16.06.15
30
הויכוח מטופש ומעיד, כרגיל, על חוסר הבנת הנקרא. ברור לי בתכלית שהכותב יודע שהרוב המוחלט של הציבור החילוני אינו חשוד על המעשים האמורים, הרוב המוחלט הוא ציבור הגון. הכוונה הברורה היא על נושאי דגל התרבות החילונית, שהם היום, לצערנו, השמאל והתקשורת, אלו הם שמתירים כל דבר, אלו הם שקופצים עם הסיסמא "זכות הפ
איש יהודי14.06.15
29
מי זה הרב אברהם לביא הבור ועם הארץ הזה? שמעת פעם על המילה מוסר? אולי לא, כי אצלכם אין מוסר, אצלכם יש חוקים.
נוהר12.06.15
28
וואו איזה מביך,כמה בורות, חותם ש "הרב" לביא לא מכיר אישית ולו חילוני אחד. וכיכר השבת,לא לכל חרדי בעל מקלדת צריך לתת במה לפרסם דעה..
יהודי11.06.15
27
הכותב קצת מתבלבל, זה בעיקר מעיד על הכותב והפחדים הטיפשיים שלו שאם לא יהיה לידו שוטר שיסתכל כל הזמן אז הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו. תרגע - אתה גם מסוגל להחליט לבד מה נכון ומה לא, מה ראוי לך לעשות ומה לא, ולהיות בן אדם טוב, גם בלי השוטר. אולי אפילו יותר טוב.
אסף11.06.15
26
כמה שהחרדים מטומטמים, וסגורים על המושגים השקריים שלהם על החברה החילונית
רות11.06.15
25
אבל מה אני מבין... חילוני ...
גיא10.06.15
כשפוגעים בך....
מנדל11.06.15
24
רק מיעוט קטן מהחילונים מתנהג ככה. ורוב החילונים מתנגדים בחומרה למעשים כאלה לא מטעמי דת אלא מטעמי מוסר. אתה מזכיר לי חילונים, שיוצאים בהשמצות בעלי רקע דומה כלפי כלל הציבור החרדי והרי גם בציבור החרדי דברים כאלה קיימים- אז כל החרדים כאלה?
יוני10.06.15
כנראה הרבה זמן לא ישבתה עם חלוני על כוס קפה, או שאין לך כאלה חברים (וטוב שכך)
קובי10.06.15
ואני חש צער שאתה לא מכיר בכלל חילונים או שאתה מכיר רק חילונים מסוג מסוים.
יוני10.06.15
או שחילונים שאתה מכיר הם פושעים ושפלים אבל הם ממש לא מייצגים
חילוני10.06.15
23
מה הקשר לדת??? הוא עשה מעשים שגם בחברה החילונית הם מוקצים מחמת מיאוס. טיפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כלי10.06.15
הלוואי שזה כל מה שהרוב החילוני היה עושה כנראה שלא שמעתה על עוד כמה מחלות שלהם, שאפילו בסדום לא המצירו כמותם (עיין בתוכנית זוגות שמתפרסמת בערוץ 2) וד"ל.
קובי10.06.15
"מוקצה מחמת מיאוס" אתה מאמין שקיים עדיין דבר כזה בעולם החילוני???
רות10.06.15
22
כמעט נעלבתי. הייתי נעלב אם היה בכתבה מושג מציאותי כלשהו של "חילוניות". אבל אין. הכותב תוקף דחליל שהוא המציא. כמה קל. חילוניות אינה ניהיליזם. היא שדה רחב של אמונות לא דתיות, מתוכן נגזרים ערכים במובן החמור של המילה. מן האמונה ההומניסטית, למשל, נגזרים, בין השאר ערך שימור התרבות הלאומית שלך (וממנה מסירו
רב חילוני10.06.15
למי שלא הבין עד כה, ההומניזם על ערכיו המזגזגים, הוא תמציתה של החילוניות. הקו המפריד בין דת לבין הומניזם, הוא מקור הסמכות. הסמכות ההומניסטית חילונית היא סמכות של האדם בעצמו, של הלב שלו המתעתע, זה שהיום אומר לו עשה כך ומחר אומר לו עשה כך, ואין לו כל סמכות חיצונית. הדת - כדל דת - מקבלת עליה סמכות חיצו
ידידיה10.06.15
21
ועל כן כל חתאיו יש להם קפרה כי אינו מחציף פנים כלפי הקב"ה וגדולי ישראל. הוא תרם לפני שנה 70000 שח לשיפוץ בית הכנסת שלנו ועל כך זוכה לברכת שמיים.
הרב נחמן פרקש15.06.15
20
אני לא יודע איזה הבלים מלמדים אתכם בחינוך התורני על החברה החילונית.... שמגיעים לבית ספר עם סכין, שעושים סמים כל היום הן עניין שעל סדר היום, אבל ממישהו שמתיימר לכתוב כתבה הייתי מצפה שמקורות המידע שלו יהיו קצת מעבר לשיעורי התורה בכולל. החברה החילונית לוקחת בהליכה את החרדים בכל מה שקשור לערכיות ומוסריו
חילוני סטנדרטי11.06.15
על החרדים מקרוב ולא מהתקשורת ??? ול כך תבין מה אתם עושים לנו ואיך מציגים אותנו. די לצביעות !!!
חרדי סטנדרטי11.06.15
19
חוסר אמונה לא עומדת בניגוד לקיומו של מצפון בסיסי. אתה צריך להתבייש ולהתנצל.
סתמישו10.06.15
קורה כשאדם קובע לעצמו את ערכיו, המשתנים לפי הצורך. שמעת פעם על כך שאדם נוגע אצל עצמו ואינו אובייקטיבי ? גם מערכת המשפט ועולם הפסיכולוגיה מכיר בכך. לא צריך ליב"ה כדי להבין זאת.
לא סתמישו11.06.15
18
חשבתי שהלימוד בתלמוד תורה מחכין כנראה שלא היילונים ממרץ מוחים על כך חבר כמסת עמשו סין כבדים וסרסר נשים, אף חילוני ממוצע לא עושה דברים כאלה. אנ בטוח שיבוא משיח דבר ראשון הוא מטפל בטמטום של החרא דים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תומר10.06.15
17
אפילו הכותב לא מאמין במה שכתב. בין לא לשמור מצוות ובין עיסוקים מגעילים כאלה - המרחק רב. הוצאת שם רע איננה מצווה כזכור לי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלים09.06.15
והרגוני כתוב או לא כתוב??? די לברוח מוהשורש שמי שחי ללא תורה ומצוות מסוגל להכל די לשקר הזה של חילוני הגון די זה לא מוכיח עצמו
רוני10.06.15
16
לא כל החילונים בהמות, כמו שלא כל החרדים מנצלים ילדים.
טוּביה היהודי15.06.15
15
כדאי שהכותב יכיר את החברה החילונית לפני שהוא כותב עליה
שרגא השמן11.06.15
ולא דרך העיתונות המעוותת....
דוד הרזה11.06.15
14
הרי הטור הזה הוא חילול השם ממדרגה ראשונה, עברה חמורה בפני עצמה, לא?
אן10.06.15
למה חילול ה' בדיוק???
רוני10.06.15
13
כל הכבוד לך, בדיוק ככה מקרבים את הגאולה בלכתוב שטויות על העם היהודי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנוכי10.06.15
בשנים האחרונות... רק עכשיו נזכרת, כשאתה מתחיל להפגע ???
אנוכי ה' אלוקיך11.06.15
הוא רוצה שתהנו מהזכויות של החילונים, אבל גם שתהיו שותפים גם בחובת. מה שאתה עושה זה הסתה כנגד יאיר לפיד, שעושה למען החרדים יותר מכל מה שהפוליטיקאים החרדים עושים (או לא עושים) למען הבוחרים שלהם.
אהרן מקרב לתורה12.06.15
12
אומנם אורן זה שם של פריינקען אבל בכל זאת הוא מכונה אורן חזן על כן כעמית לחזנות אני מגנה בכל תוקף את הפרעות והפוגרום שעושים עליו המשכילים מעל גלי הרדיו והפאטיפון !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסלה רוזנבלט10.06.15
חחחחח גוט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיטי10.06.15
11
ח"ו לא כל עם ישראל נוהג כך. גם המגדירים עצמם "חילונים" מלאים מצוות כרימון ורבים מהם אנשי מעשה וחסד שעצם ישיבתם בא"י מכפרת על רבים מחטאיהם. בוודאי שרובם המוחלט לא עוסק בהימורים ובמעשי פריצות שבהם מואשם אורן חזן. אין צורך להצדיק את השקפת העולם האמונית על ידי הוצאת שם רע על כלל ישראל.
דוד09.06.15
חשוב להגיב ב"חס ושלום", אבל חילול שבת ואכילת טריפות חמורים בהרבה ממעשי פריצות מן הסוג המיוחס לחזן.
ידידיה10.06.15
את מי תעדיף בתור שכן? שומר שבת וכשרות שמתפרנס מסחר בסמים, הימורים ופריצות או חילוני מחלל שבת ששומר מרחק מכל הדברים האלה... ידידיה, רק לשם הדיון, אתה יכול לבחור רק אחד מאלה. במי תבחר?
ירושלמי10.06.15
10
מה מביא בנאדם לחשוב שמהות העולם החילוני הוא רדיפה אחרי סמים וסחר בנשים??? מילא שהבורות קיימת וחוגגת בהמון העם הפשוט, אבל כשרב מבטא את דעתו כך בטור זה כבר גובל בחילול השם.
אמונה אמיתית10.06.15
אם אין דת ואין אלוקים אז תסביר לי בבבקשה מה הבעיה בדברים אלו??? חילוני שאכן לא עושה כך הוא חילוני מה שנקרא בשפתנו "חנון" שאין לו יכולות וכוחות לכך זה הכל !
רות10.06.15
חילוני הוא אדם שהחליט מסיבה זו או אחרת לא לקבל את החבילה הזאת שנקראת תורה אמונה ומצוות בקב"ה, כפי שאנו מבינים אותה על פי הפרשנות התלמודית, כחבילה אחת בלתי ניתנת לשינוי והפרדה. זו עדיין סקאלה רחבה בין שמירת מסורת חלקית ועד כפירה בכל מה שקדוש לנו. אולם גם החילונים שכופרים בקב"ה ותורתו מכל בכל אינם חיי
אמונה אמיתית10.06.15
חוקים ומוסריות שלא עפ"י דרך התורה הם לא עמידים בשום נסיון מעשי כלומר: חילוני שיושב לו לבטח הכל מצוין אבל אם חבר יבא ויציע הצעה מפתה אז מה יקרה??? כאן נעוץ ההבדל התהומי כשקשה כשיש נסיון לעבור את העברה לא כשהכל בסדר לחלוטין בלי להשוות(באמת) קחי את הגרמנים שהיו סמל לנימוסים וחוקים לאן הגיעו בשעת נסיו
רות10.06.15
קודם כל אם אין מה להשוות, למה את מביאה את זה כדוגמא? ולצורך הענין, אין באמת מה להשוות ולא אכנס לפינה הזאת של השואה. לטענתך, אם יבוא אדם לחילוני או גוי ויציע לו לגנוב (או לבצע כל פשע שהוא רצח, אונס וכו') באופן שיש סבירות גבוהה שלא יתפס או שזה יהיה הפשע המושלם שאין סיכוי בכלל להיתפס, כל עולם הערכים של
אמונה אמיתית11.06.15
אם הדת הייתה חסינה כנגד כל פשעי העולם איך אנו חוזים באנשים מהמגזר הדתי והאורתודוכסי מבצעים פשעים שלא רק נחשבים לפשע בעיני החוק אלא גם בפני הדת? אין להימלט מהאנושיות שבנו. עם דת ובלי דת, אנחנו מועדים לעשות החלטות שגויות לעיתים. מה שאת מדברת עליו רות היא לא דת אלא קהילה, ששומרת שכל חבריה יהיו תחת סדר
דינה11.06.15
9
מוכרים איבר מגופם היד לביבי תמורת 7 מליארד, אומנם עושים זאת בלבוש שחור, אבל לאור היום.
דן סגל09.06.15
8
כן, כן. רק החרדים מוסריים. אנחנו צדיקים בסדום, החילוניים המסכנים אין להם כל זיק מוסרי, כולם חיות אדם חסרי מצפון. אני מתפלא: האם הכותב עצמו מאמין להבלים אלה? הרי העולם החילוני מלא במוסר ובמוסריות, באנשים מצפוניים וראויים. בכל ציבור יש אנשים מוסריים ומצפוניים, ויש שאינם. ככה בציבור החרדי, וככה בציבור
אברך09.06.15
דמגוגיה חרדית??? זה דרך התורה הצרופה :מצפון שלא מונע מכח התורה לא יכול להיות מכוון לאמת זה דבר כה יסודי
רוני10.06.15
מי שחי בעולם הזה על פי צו מצפונו, איננו טוב יותר ממי שחי בלעדיו. או שיש תורה או שאין.
ידידיה10.06.15
7
אז...אני חילונית. לא מתהוללת במקומות כאלו. לא צורכת סמים. כמוני כך חילונים רבים. האם כתבת את הכתבה מידע אישי? אנשים כמוך שמפזרים אבקת שינאה מפלגים את החברה עם שקרים. מפנה אותך למקורותנו- דיבר 9- לא-תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר – איסור עדות שקר. אגב, כאשר רושמים תגובה מופיעה כוכבית שאסור לשלוח דברי
חילונית מוסרית10.06.15
כאשר זה פוגע בך ??? איפה היית בשנים האחרונות ? סטיגמות על חרדים - שמעת ?
חרדי מוסרי11.06.15
חרדים לא משרתים בצבא. שקר נורא. חרדים משתמשים בקצבאות ילדים עבור עשרה ילדים ויותר. שקר. שקר שקר. חרדים לומדים בכולל בחינם ועוד מקבלים על זה כסף מקופת המדינה. מי המציא דבר כזה? זה הרי לא נכון! חרדים עובדים בשחור. נו, באמת... זה כבר הוצאת דיבה.
דורון12.06.15
6
התבלבת לגמרי בתוך המאבק ההשקפתי עם החילוניים. אתה באמת מאמין שחילוני מן התיאור שלך בעד מעשים המיוחסים לחזן. אם תתאר ככה אותם נפסיד כי בכל מפגש בעבודה, בבית חולים חלילה או בבית המשותף יגלו הילדים כי חילוני אינו מפלצת או פושע. להיות חרדי זה לא להנמיך אחרים אלא להגביה את עצמך. לחנך על אנטי זה רע.
זושא10.06.15
5
נכון! איך זה שהח"כים החילוניים יוצאים נגד רצח! הרי היהדות קבעה שאסור לרצוח! ממש צבועים! אם אתם יוצאים נגד רצח תצאו נגד חילול שבת גם! בושה שיש כתבה כזו באתר, בחיי.
ליאור09.06.15
4
אורן חזן מרוקאי שמצליח לא פחות מדרעי שליפני 20 שנה.. וכאן הכל מובן.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ידידיה חסון09.06.15
3
אני מניח שהרב לא חי חיים חילוניים, ולכן זו אולי הסיבה להסתה וללשון המדנים הזאת. האידיאל החילוני הוא לא שימוש בסמים וסרסרות בנשים, וכל נסיון ליצור מראית עין כזו הוא שנאת חינם הסתה וגועל נפש. מי שחושב ככה-צר לי. אני מוכן להזמין אותו לדירתי בירושלים, אני גר עם 5 סטודנטים וסטודנטיות, ואיש מאיתנו איננו
יובל כתף10.06.15
שנאת חינם וסטיגמות. דבר עם יאיר גרבוז... חבל שאתם נזכרים בשנאת חינם רק כשאתם נפגעים... איפה היית בשנים האחרונות ???
חרדי11.06.15
2
שאין קשר בין מעשיו למוסריות פשוט כואב לתקשורת שבבחירות היא קיבלה חוקן. ואם יש אדם שלכאורה עשה מעשים שאינם מקובלים ובפרט אם הוא ימני ליכודניק ומזרחי אז למה לא? פשוט רוצחים את דמו. אבל אל תדאגו אם היה מדובר בזהבה גלאון או אילן גלאון התקשורת (ועמית סגל) היו מתאמצים בשביל להסביר עד כמה שזה לא כל כך נו
רובי10.06.15
1
אעשה את מה שח"כ הנאלח עשה לעומת זאת כנראה שהכותב שרוי בהדחקה.
חילוני10.06.15
ואתה מתבייש בחרדיותך מישהו האשים בחרדיות שקפצת כך?
לראש גנב בוער..10.06.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

ספיישל לחג

אפילקציה חדשה למהדרין: מטיילים חוויתי בירושלים

כיכר בשיתוף הרל"י | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24