כיכר השבת

אם כבר לגרש, אז את בן דהן / עו"ד דב הלברטל

התודעה הממלכתית שלו נעה מקבר יוסף לקבר גולדשטיין. מדבר כאחרון המתנחלים, המתסיס את כל העולם הערבי נגדנו. כתובת הפיגוע הבא כבר על הקיר. בן דהן הוא מגדולי רושמה (טור)

121
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ח בתמוז | 05.07.15
אלי בן דהן
אלי בן דהן (צילום: דניאל שטרית, פלאש 90)

הפעם הגיע תורו של בן דהן להשמיע את התורה האידיאולוגית הלאומנית. הוא מציע לגרש את המחבלים ומשפחותיהם.

הם שלושה המעצבים את האידיאולוגיה של הממשלה הלאומנית הנוכחית: השר אריאל וסגני השרים חוטובלי ובן דהן. הטרילוגיה המופלאה של תורת ארץ ישראל השלמה, עולי הר הבית ומגרשי הערבים.

בן דהן שכח שהוא סגן שר הביטחון, אם הוא בכלל מבין את משמעות הדבר. התודעה הממלכתית שלו נעה בין קבר יוסף לקבר גולדשטיין. הוא מדבר כאחרון המתנחלים, המתסיס את כל העולם הערבי והבינלאומי נגדנו. בצער רב אפשר להניח שכתובת הפיגוע הבא כבר רשומה על הקיר. בן דהן הוא מגדולי רושמה. אחרי זה, הוא עוד יטיף לאהבת ישראל.

המדיניות של בן דהן מיוסדת על רעיון הנקמה. התחילו הפיגועים, בנט מתלהם. רטוריקה של מנהיג חמולת הנוקמים. מיד ביטלו את אישורי הטיסה של כחמש מאות פלסטינים. מיד הגבילו את מספר הנשים הרשאיות לעלות להר הבית. מה הם אשמים? כך מייצרים עוד אלף מחבלים. הנוקמים אפילו לא מבינים שישראל מקבלת תמורה ביטחונית על היתרי היציאה שהיא נותנת. הם ממילא לא מבינים כלום. הם רק יודעים שדין התורה בסייף.

ישראל כבר גירשה מאות מחבלים. הם זכו לפרסום אדיר. הפכו לגיבורי האומה הערבית. הוזמנו לכל במה תקשורתית אפשרית. רואיינו נשים וילדים. ראשי המחבלים. מסכנותם חדרה לכל סלון אירופאי ואמריקני. ההזדהות איתם ועם סבלם חצתה יבשות. הם הפכו למודל חיקוי של מיטב הבחורים הערבים. כך צמחו עוד כמה גדודי אל אקצה. ישראל נאלצה להתקפל. כבר היה מאוחר. לקח הרבה זמן להבין שנקמה אינה מדיניות. בינתיים שילמנו מחיר יקר מאוד. הכוונה למחיר דמים.

בן דהן והמתנחלים קוראים גם לעונש מוות למחבלים. זה אותו עיקרון. אטימות מדינית מסוכנת. זה פשע לתת לו, לחוטובלי, לבנט ולאריאל להנהיג את המדינה. קנאים ההופכים למדינאים. כאותם קנאים שהיו בירושלים בחורבן הבית, ושרפו את אוצרות המזון כדי להכריח את היהודים להילחם ברומאים. אלה הם צאצאיהם המודרניים. רבן יוחנן בן זכאי היה צריך לברוח מהעיר. אולי גם אנחנו.

לא מזמן תפסו מחבל צעיר במחסום. גילו אצלו סכין. הוא אמר שהוא רצה לרצוח מתנחל. הוא לא הראשון שאומר כך. אין כבר יהודים. אין כבר ישראלים. יש מתנחלים. מקור השנאה האולטימטיבי. מקור סיכון החיים. של עצמם, ושל אחרים.

זו הסיבה שאם היו מעמידים בפני ברירה - לגרש את המחבלים עם משפחותיהם או את בן דהן - הייתי מגרש את בן דהן. גירוש המחבלים מסכן חיים של יהודים. גירושו של בן דהן יכול להציל חיים של יהודים.

תוכן שאסור לפספס
121 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
73
כמה שנאה יש בך הלברטל, אתה נשמע איש אומלל אכול שנאה...
רפי31.07.15
72
בשבילך, אני מקווה שבעריכת דין אתה מבין יותר.
ישי08.07.15
71
מזל שגם במגזר ממנו אתה מגיע מוקיעים את השטויות שאתה כותב
גדי07.07.15

הצגת כל התגובות

70
נתחיל במניית השקרים, השטויות והדמגוגיה בגרוש שמרכיבה את הפסקאות חסרות הפואנטה שמעלי: "אורי אריאל, ציפי חוטובלי והרב בן דהן הם מעצבי האידאולוגיה של הממשלה הנוכחית": אלף, חרטא. שקר גס. בית - מה זה בדיוק אידיאולוגיה של ממשלה? קואליציה מורכבת מצירוף מפלגות בעלות מצע אידאולוגי שונה. אף אחד לא מכתיב "אידי
נתנאל25.07.15
69
לא מבין .
אלימלך07.07.15
68
ואיך נוצר הלברטל בעצמו?
אריאל10.07.15
67
מר הלברטל, אתה מדבר כאחרון הריקים ובסגנון ביבים. כל זב חוטם שחובש מגבעת ייקרא רב, אבל יהודי תלמיד חכם שקיבל סמיכה מגדולי ישראל לא? שלא לדבר על זה שהמאמר שלך יכול לככב בעלון השבועי של מועדון המעריצות של זהבה גלאון.
יהודי13.07.15
66
איפה אתה חושב שאתה נמצא בפולין? להזכירך בפיגוע בהר נוף בו נרצחו יהודים חרדים אבל בטח גם זה בגלל המתנחלים.. בישיבת חברון נרצחו יהודים חרדים אבל גם זה בטח בגלל כמה מתנחלים שרצו לעלות להר הבית... את התפישה הגלותית שלך תשאיר בבית לא צריך אותה..הארץ היא שלנו מימות הבטחת יצחק וחזרנו אליה בגאון ולא צריך לפ
אליאב מגידיש14.07.15
אוקיי. א"כ יש לי הצעה בשבילך: בפעם הבא שארה"ב או אירופה מביעים דעה בעניין התנחלות וכדו' אל תתבכיינו שכל העולם נגדנו (אחלה תפיסה גלותית). תתמודדו עם זה עניינית. אם אתה לא מוכן אז בבקשה אל תנפנף עם ה"תפיסה הגלותית" כי אתם הראשונים שמשתמשים בזה.
יוסי15.07.15
65
אתה מבייש את ביתך והבסיס שקבלת במוסדות ה"ציוניים" שלמדת בהם. ואוי לחרדים שאתה מתיימר להיות דוברם. ולמערכת אל תתנו ליצור הזה במה לכתוב את הזיותיו
מאיר07.07.15
64
יש למישהו אבודה בשבילו כעוזר לעורך דין?אולי יהיה מעט עסוק ויפסיק לברבר עצמו לדעת
דודו13.07.15
63
לא תמיד דעות קיצוניות הן לא נכונות אלי בן דהן הוא שותף של בנט והזיק מאוד לעולם התורה. דעותיו הן דעת ימין לאומי ולא דעת תורה. דעותיו נובעות מהשקפה הפסולה של הדתיים לאומיים ששונאים את החרדים.
אריה פרנד14.07.15
62
קצת כבוד אם זה משיהו ציוני אז התואר 'רב' לא מגיע לא מה זה הדבר הזה?
דבש10.07.15
61
באמת הסתה פרועה לא צריך לגרש את הלברטל צריך להפסיק לתתלו במה.. הרב בן דהן קצין במילואים תלמיד חכם עושה מלאכתו נאמנה בוגר ישיבת בנ"ע נתיב מאיר מעניין מה היה אומר האיש המיוחד מנהל הישיבה המיתולוגי והאהוב עד מאד איש חכם ואוהב אדם ר' מאיר הלברטל על הדברים הזויים והפגיעה בדברים שכתב דב הלברטל
שלמה הכהן07.07.15
60
לא תמיד מסכים הוא בדרך כלל נסחף. שמעתי את הראיון של בן דהאן (לא רב ולא נעליים) בגל״צ ופשוט התביישתי דיבר כמו ערס מצוי ולא כמו סגן שר הביטחון בשוק התקווה מדברים יותר בממלכתיות הוא נשמע כמו ילד טיפש. תתפכחו כבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אור07.07.15
59
דביל יותר אנשים בחרו במפלגות הערביות מאשר בבית היהודי אז זו גם דמוקרטיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אושי07.07.15
58
מעל 200 תגובות בכתבה "פסטיבל הנקמה" לא הספיקו?
מיכאל06.07.15
אין שום משמעות ל200 תגובות, וגם לא לאלף, כל אלו מייצגים בסך הכל מיעוט שולי בציבור החרדי (וכנראה חלק מהם בכלל דת"ל), שהוא ימני קיצוני מצד אחד, כאשר הרגש פועל אצלו במקום השכל הישר, ועם הארץ ה"פוסק" בשאלות הלכתיות ועקרוניות מצד שני. אלו הם שבדרך כלל, תוקפים את עולם התורה, את ה"ליטאים", ובכלל את כל מי ש
יהודי פשוט07.07.15
לקטע השלישי אני לא נכנס
מסכים לחלוטין08.07.15
57
"אם היו מעמידים בפני ברירה - לגרש את המחבלים עם משפחותיהם או את בן דהן - הייתי מגרש את בן דהן. גירוש המחבלים מסכן חיים של יהודים. גירושו של בן דהן יכול להציל חיים של יהודים."
מי מתנדב06.07.15
56
אתה בטח עוד יומיים תתעורר עם ג'ננה חדשה ותגיד שבלל שדעאש לי עזה אז בואו ניתן להם את שדרותאת עוטף זה אולי גם ניתן להם את הבית שלך כמתנה מה אתה אומר? עזוב, יותר עדיף שתשתוק כי כשאתה מדבר אתה מדבר רק שטויות לכן שב בשקט ותן לאנשים לעשות את עבודתם נאמנה כמו שהם יודעים לעשות ואתה תשאר עו''ד לענייני בלבולי
דני06.07.15
55
מדהים החוסר ידע של הכותב שכחתי קוראים לו עורך דין ויותר מדהים שאתר כמוכם נון לו במה כשרבין גירש את המחבלים האינתפאדה נעצרה למי שזוכר רק שבסוף החזירו אותם לקרוא את הכתבה ולחשוב שאתה באתר פליסטנאי או בגללל שזה בעברית באתר של הארץ אם תשלח לי את שם אמך אני אתפל עליך שתתפקח לכמה דקות לפחות אולי אחר כך ת
שי06.07.15
בלבולי מח
דני06.07.15
54
והיו לשיכים בעינכם - רש"י אומר שלא נכול לחיות בשלווה כל עוד שלא גירשנו אותם!!
ירושלמי06.07.15
53
כל מטרתו של הכותב הזה היא להכפיש את עם ישראל ולעשות חילול ה' בושה שנותנים לדב הלברטל הזה לכתוב כאן .
אליהו ואזאנא05.07.15
52
אחרי גירוש גוש קטיף וצפון השומרון לא היו פיגועים? ? ? זה ערבים יא מפגר, זה רק נותן להם טעם של עוד, בניגוד ליהודים כמוך הם יודעים למען מה הם נלחמים.. תתעורר דפוק !
יהודי נורמלי05.07.15
51
שנאת חינם למהדרין לא משנה אם זה משיהו משלנו או לא כולם מעם ישראל ודאי שמדובר ברב תלמיד חכם. סתמו את הפה לדב.
בועז ויצמן05.07.15
50
כבוד הרב שכח שגם רבן גמליאל היה בעד המרד ברומאים. כמו כן עיקר הביקורת של חז"ל נגד המרד היה בגין שנאת חינם. יש דרך אחת להתמודד עם אלימות,הדרך שראש העיר של ניו יורק בחר..והצליח. כיום כל אחד יכול להסתובב ב"הארלם". גם לי יש ביקורת על דברים מסוימים בציונות הדתית. אבל אין זה אומר שצריך להצדיק את הרשעים..ה
אשבל05.07.15
49
אבל הוא מרויח בכלל לא רע מזה
יוסי05.07.15
48
וכך כתוב על יוסף הצדיק שהאשה זליכה אשת פוטיפר היתה כמו דב שמתנפלת עליו כל יום עשרות פעמים . ועזותה וחוסר צניעותה כמו חית פרא. המתנחלים מאוד קשורים ליוסף הצדיק ולאפרים ומנשה לא רק בבגלל הנחלה שבה הם גרים ולא רק בגלל שהם קשורים למידת הגבורה כמו שיהיודים אחרים קשורים לחסד. ולא אעמיק בסוגיה ובסיבותיה.
בת ישראל 06.07.15
47
דווקא בן דהן מדבר דין תורה והלברטל מדבר מהבטן בושה לאתר שמתקרא חרדי לתת ביטוי להלברטל אין קשר בינו לבין הלכה והיגיון
מנחם 05.07.15
46
כמה דמגוג יכול להיות הבן אדם ולא לשים לב שהוא כזה. טור דעה אמור לייצג איזושהי זוית חשיבה על העובדות. לא על הזיות מוחו הקודח של אחד מתלמידיו של בלעם הרשע, רוח גבוהה ועין רעה, שאין לו מה להוסיף לעולם כלום חוץ מדיבורים שקריים, רעים ומלוכלכים. אנא, מנהלי האתר, אולי הלברטל מוסיף לכם פופולריות, אז אולי כב
חיים05.07.15
45
אין מתנחל! יש ישראלים בדיוק כמוך! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני05.07.15
44
נגמרו הזמנים שהיינו רוקדים מה יפית לפני הפריץ.היום יש לנו כח ונשתמש בו על אפך ועל אפם של כל אלה שהגלותיות עוד לא יצא מהם .מחרחר ריב שכמותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי05.07.15
43
ואתה מדבר על רב כאילו הוא שפחה מדובר בתלמיד חכם ואתה מתחנף לרוצחים הערבים כאילו כלום
בן05.07.15
42
חדל אישים שכמוך. נגמרו לך הנושאים אז החלטת להתנפל אישית על בן דהן. מכור לצומי וטיפש שכמוך. צריך לשלול את רשיון עוה"ד שלך בעילה של טימטום מוגבר ו/או סימני שטיון מתקדם.
כיכר חדל ממנו06.07.15
41
כי קיבלתי על עצמי לא לקרוא יותר את דבריו של האיש ההוא..(הלברטל) אבל תורידו את תמונתו כי אין להסתכל בפני רשע . אוהב רוצחים ...רוקד על דם הנירצחים..חולה נפש... סובל מגדלות ומגאווה..לא מתקרב לקרסוליים של הרב הצדיק בן דהן.
דב נמצא בדימיונ05.07.15
40
כמתנחל,צודק בן דהן ובנט מבעירים את השטח ולנו אין מאבטחים כמוהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי מימון05.07.15
39
הבן אדם חולה נפש חבל שנותנים לו במה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל05.07.15
38
אני לא יודע באיזה בית מדרש למדת אבל הגזענות שלך כלפי דעה של מישהו אחר ולא משנה מי זה מעוררת בי חלחלה!!!
שמעון ביטון05.07.15
37
אתה ניהיה יותר מטומטם מרגע לרגע אולי כדאי שתיקח כדורים נגד טימטום ואם כבר מדברים על לגרש אני מחכה שתעוף מהארץ יחד עם חצרוני אתה מגן על טרוריסטים איפה הראש שלך אתה עכ"ום
אופיר המלך05.07.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחחחחחחחחח05.07.15
36
חפרת לנו עם השטיות שלך. נמאסת ימעצבן. לך תמצא עיסוק אחר מאשר לשגע אנשים. די כבר. שתוק שתוק שתוק שתוק כבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
די05.07.15
35
רב שיושב עם חילוניה באותו מפלגה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יויו05.07.15
34
בא תגור תקופה בהתנחלויות ונראה איך תדבר אחרי זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ו05.07.15
33
דב הלברטל שמאלני מסריך
שמואל רו05.07.15
32
היה בסך הכול עורך דין של הרב אליישיב זצוקל ...הרבי מלובאוויטש טען שכול דיבור על החזרת שטחים והתרפסות מביאה עוד זעם משמים ומכות ..אבל החברטל הגזען ששונא מזרחים ומחשיב אותם חוטבי עצים עלובים וחושב שהתרפסות לערבים תביא שלום מברבר לנו נגד ונגד ..גם אני נגד נוער הגבעות והקיצונים מהימין אבל הלברטל מברבר ש
אריק06.07.15
31
שימו לב לכותרת למטה "מי - האיש..." וכן אין לשלוח תגובות הכוללת הסתה, דיבה ולשון הרע. כל אלו כתובים בכתבה! תתפקחו!
גיל05.07.15
30
דב הלבר-טרול = חייל נאמן לאמיר חצרוני. מין ומינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושט'ער איד05.07.15
29
עצוב שככה יהודי מתבטא נגד יהודי אחר ולא משנה מה הדעות שלו!!! צריך להבין הערבים הם רוצחים!!!! כל מחבל חייב להרוג אותו!!! מה זה יעזור להכניס אותו לכלא? בעסקה הבאה הוא ישתחרר ויחזור לעשות פיגועים- כמו שראינו שהרבה ממשוחררי עיסקת שליט חזרו לטרור לכן חייב לשים קץ לכל המחבלים האלו ולהרוג אותם אחת ולתמיד.
יהודי05.07.15
28
לא צריך להגיב לדובי הדוב הוא לא מיצג אף אחד פשוט מחבל שתוקף את כולם בשביל לעשות רעש בוז|||
איציק בר05.07.15
27
להחרים את הגיגי הדב במקום לקרוא... להתרגז... להגיב... וחוזר חלילה פשוט להעביר עצומה ולהחליט החלטה אנו לא קוראים לא מתיחסים ולא מגיבים לדברי השטנה שמפרסם העו"ד הנכבד שיונק את חיותו מתשומת הלב שמופנית כלפיו ברגע שהנהלת האתר תראה שאין כניסות למאמרים לא יתנו לו לכתוב בצורה פראית ומשולחת רסן רוצה לכתוב
חיים ברצונו05.07.15
26
סוף סוף טור לענין!!! יישר כח! אכן צריך להסיר אחת ולתמיד את המסיכה התמימה מפרצופו של בן דהאן הערמומי ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים05.07.15
ומה עונשו של מוציא שם רע? תלמד...
!05.07.15
25
שכח שבין המצרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי05.07.15
24
דב הקטנטן הרפש והטינופת היוצאת מפיך השפל ביתר שאת בימים אלו מראה על הבוז כלפיך. השנאה שאתה מוציא בשם כביכול החרדיות מראה על הטפשות. עו"ד ? פרו? או מה שיהיה שווים כקליפת השום. אתה גרוע מהערב רב!
פיני06.07.15
23
בוקר וליל כותב שטנה ושנאה על יהודים ... הלברטאל נמאסת. למדת לימודי חול?! לך תקשקש לחילונים. .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוב06.07.15
22
אני כותבת זאת בכאב רב. דעתך נחרצת, ויש לך הרבה מה להגיד אם זה לתועלת ורצונך לפעול ולשנות לטובה- אנא, עשה זאת בדרך ההלכה, אחרי שבדקת את הלכות לשון הרע אני בטוחה שאתה אדם דתי קודם כל וההלכה חשובה לך. בכל אופן, היא חשובה לי ולעוד רבים אחרים באתר הזה מנהלי האתר, בבקשה!!! בדקו זאת אחרת ח"ו תעברו על עוון
אורנית05.07.15
21
לידיעת הכותב הנחמד: "בן דהן" המכונה בכתבה הוא רב- הרב אלי בן דהן. לא משנה מה עמדותיו בכל נושא שהוא אין לשכוח שהוא רב ולכן להתייחס בכבוד- גם כשיש ביקורת לכתוב בלשון יפה.
בן הקב''ה05.07.15
20
לשים אותו תחת קטגוריה חדשות אנשי "תורה ועבודה" שהם האנטי תיזה של החרדים
אשכול05.07.15
19
כמה רוע וטמטום יש באחד שקורא לעצמו עו"ד המקסימום שאתה שווה זה דב כמו השם שלך והמקום שלך בגן חיות אתה לא מתבייש לחשוב וכש"כ לכתוב שאתה מעדיף לגרש יהודי ולא משפחה של מחבלים טפש טפש טפש אתה !!!
שלום05.07.15
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל05.07.15
17
לדעתי הוא צודק מאה אחוז הערבים זה ישמעאל שנאמר עליו פרא אדם אז למה להתקוטט איתם
שפוי06.07.15
16
כל מילה נכונה הוא הרס את בתי בדין ועכשיו רוצה להרוס את המדינה
ישראל05.07.15
15
בקשה מכל הלב, מבנות ונשי הצדקניות מקבוצת החרדים: נא ונא תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! ולא להיות שליח של ה"סטרא אחרא" ח"ו, איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת בשכונות ב"ב י-ם וב"ש כו' ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף ב
רינה05.07.15
חלק גדול מהתגובה היא היפך הצניעות וד"ל. בכלל, אין מקום לנשים לדרוש דרשות בתחום ההלכה, כפי שאין מקום שאשה תחציף פניה להכריע שפאות הם נגד הצניעות (איני מדבר על פאות שאינן צנועות). בכלל כל עניני הצניעות מקומן במסגרות ומדורים של נשים, ואינן ענין כלל לגברים.
יהודי פשוט07.07.15
14
זה לא דעת השמאל זה ימין מתון במילים פופוליסטיות עם נוסח דמגוגי מרגיז על כלום מרוקן מתוכן כרגיל בשנאה לא מוסברת למתנחלים יותר מלבני דודך
ביבי 05.07.15
13
הרבה התלהמות. אפס וויכוח ענייני. אף אחד לא מוכן להתווכח עניינית. אף אחד גם לא עוצר לרגע לחשוב אולי יש משהו בדבריו. רבותי, יש גם צד אחר. עם כל הכבוד. ולא. הצד השני הם לא "שונאי ישראלים". הם אוהבים יהודים לא פחות מכם. ודווקא משום זה הם חושבים שעלייה להר הבית מ-ס-כ-נ-ת יהודים. לא יעזור לכם. בנייה בהת
סיכום06.07.15
עצם נוכחותינו, חרדים דתיים וחילונים בארץ ישראל, מהווה בעיה בעיני אויבינו. לדעת דב הלברלטל ואויבינו הפתרון לחזור לגלות עם כל המשמעות שבכך. לדב הלברטל פתרונים.
אריה06.07.15
אין כיום מדינה אחת בעולם (חוץ מאיראן) השוללת את זכות קיומנו כאן. אפילו מדינות ערביות מוכנות להכיר בנו בתנאים מסויימים. אני יודע שקשה לך לשמוע את זה כי אתה מאוד אוהב להתבכיין שכל העולם נגדנו (במילים אחרות אתה אומר שהגלות טרם הסתיימה... ואח"כ אתה קובל על הלברטל שרוצה להחזיר אותנו לגלות.. נו שוין..) ו
סיכום06.07.15
1.הלכה, בידוע עשו שונא ליעקב. גם זה דמגוגיה בגרוש? 2. בית אל, חברון, שילה, קדומים. מזרח ירושלים, בנימין, שומרון, ועוד. זה התנחלויות או ארץ ישראל לכתחילה קודם ערים אחרות בישראל ? זו דמגוגיה בגרוש.? 3. אתה סומך על ארה"ב (עשו) ומדינות אחרות בשעת מבחן ? זו דמגוגיה בגרוש! זו התוצאה שלא לומדים תנ"ך בישיבו
אריה08.07.15
"הלכה, בידוע עשו שונא ליעקב. גם זה דמגוגיה בגרוש?" 1. לא. זה לא דמגוגיה בגרוש. דברי חז"ל אמת ויציב ונכון וקיים. ד-ב-ר-י-ך הם דמגוגיה בגרוש. ועוד איך. עשו שונא ליעקב ולכן מה? מה אתה רוצה להגיד בזה? שאנו יכולים לצפצף על כל העולם כי "ממילא" שונאים אותנו? מאיפה הגישה הזאת? אדרבה תוכיח לי מדברי חז"ל שמו
סיכום15.07.15
12
חולה נפש הזוי ההלברטל הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי05.07.15
11
איך אני מסכים עם הגזען הלברטל....אך גם שעון מקולקל מראה את הזמן הנכון פעמיים ביום.בן דהן תומך במלחמה וגרוש כל הערבים.הוא תומך בקיצונים ביותר שגודעים עצי זית ,ומפנצ`רים מכוניות של ערבים.המטרה היא להתסיס את הערבים להגיב...ואז כל העם ירצה בגירושם.זה עובד הערבים משתוללים...ואנו רוצים לגרש אותם.....אבל מ
mike05.07.15
אני אתפלל עליך מייק בן -------- תשלים את החסר.
נורית05.07.15
10
גם אם יש הגיון בדבריך אסור לומר זאת בקול רם ולכן אני דוחה בשתי ידי את הדברים. מדובר ביהודי יקר חושב שונה מאתנו וודאי לא הוא הבעיה אלא האוייב והגזירה שנגזר עלינו לחיות לצידם. הדרך הנכונה לקרב ימים טובים יותר זה באחדות לא בדרכך...
בנימין05.07.15
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אח 05.07.15
8
1. חלק מהמגיבים מאשים את דב בקיצוניות ומתנפלים בקללות ובאבחנות נפשיות. דבר ראשון תלמדו לקבל דעה אחרת ולהתמודד איתה עניינית ולא להיות ג'יהדיסטים 2.. רב הציבור אינו זוכר אבל העובדות מדברות בעד עצמן. דב מתכוון לפרשת 400 המגורשים של החמאס ע"י יצחק רבין בתמיכת בג"ץ ויוסי שריד בראשות מר"צ. והתוצאה היתה רק
מעורר05.07.15
אז בבקשה - אם אתה, והכותב, ועוד אנשים המדברים באיצטלה של ערכים ודמוקרטיה, אז שכחתם פרט אחד... הוא נבחר ציבור. הציבור בחר והציבור אמר את דברו. אם הוא מהווה בסך הכל שופר לבוחריו, הרי שזה דעת הציבור. אם אתם לא חושבים כמוהו, זה לא הופך אותו למסוכן ולקיצוני. זה רק מדגיש שאתם מתעבים את השונה מכם. הוא נב
דני06.07.15
אתה צריך בדיקה בייחוסך אם מזרע ישראל אתה, או שמא מנשמות הערב רב שנספחו לעם ישראל
נחמן06.07.15
הרב בן דהן מייצג מאות אלפי ואולי מיליוני אנשים.
מיכאל07.07.15
7
שגעון גדלות פלוס בטלן=טמבל
moshe 05.07.15
6
עם עו"ד כזה לא צריך אויבים.... ה' ישמרנו למה נותנים במה אדם ששונא את עמו ועצמו???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי05.07.15
5
המח שלו נדפק קשות ויימח שמם הערבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שונא את הדב05.07.15
4
מספיק עם שינאת חינם. כל אחד חייב לעזור ולחזק כל יהודי, ולא לשמוע לאכזרים.
שמעון05.07.15
3
אם עכשיו תורו של הרב בו דהן להיגרש אז עכשין תורך להירצח ע"י פלסטיני ו...כן, יבטלו את הטיסות ויחסמו את הנשים וכו'
אריאל06.07.15
2
אם הלברטל תוקף זו המחמאה הכי גדולה הוא הרי תמיד מדבר שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י05.07.15
1
אני ממליץ לך לנתח ולהסתכל על המציאות במשקפיים של אמת צדק ויושר עם הבנה שאנו בתהליכי גאולה ושהקמנו פה מדינה יהודית בארץ ישראל ולא תחת שלטון זר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כלל ישראל05.07.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24