כיכר השבת

הרבי חי, אבל החסידות מתה

עו"ד דב הלברטל טען כי חב"ד הפכה לארגון עולמי לחסד והשלוחים הפכו לפוליטיקאים ועורר סערה. לאחר פרסום הדברים מערכת "כיכר השבת" החליטה לצנזר את הטור שפגע באלפי השלוחים (מאמרים)

178
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ז בכסלו | 29.11.15
תמונתו של הרבי מליובאוויטש, ארכיון
תמונתו של הרבי מליובאוויטש, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

בעקבות אלפי פניות של חסידי חב"ד, בארץ ובעולם, ובראשם שלוחי חב"ד העושים לילות כימים למען עם ישראל, אשר נפגעו קשות מתוכן טורו של עו"ד דב הלברטל, שעסק בעתידה של חסידות חב"ד ובמפעל השליחות האדיר - מנקודת מבטו האישית, מערכת "כיכר השבת" החליטה להסיר את התוכן שפגע בציפור נפשם של חסידי חב"ד.

אנו תקווה שעו"ד הלברטל יקבל זאת בהבנה וששלוחי חב"ד ימשיכו במפעלם האדיר למען הרבות קידוש השם, מתוך מסירות נפש למען כל יהודי.

לפני שנים, בחייו של האדמו"ר רבי מנחם מנדל, הייתה חב"ד מקור נובע של חסידות. לעיתים תכופות נשמעו דברי הרבי, בהתוועדויות, בכתב ובעל פה, ובהם חידושים בתורה, בהלכה, בהשקפה ובחסידות בכלל. הם הופצו ונשמעו בכל העולם היהודי כולו. אלפים היו נוהרים אליו ושבים מרותקים, חשים בהתעלות רוחנית. הרבי היה חי, והחסידות תוססת, מתעלה ומקרינה. היה בה שמחה של תורה חסידית.

כיום, לאחר פטירת הרבי, הרבי עוד חי באמצעות תורתו, המופצת בכל האמצעים המודרניים, אך החסידות לא. חסידות חב"ד אינה מקרינה עוד את אורה של חסידות, ואינה פרה ורבה ביסודותיה הרוחניים. אין את מי לפקוד. את מקומה של החסידות, תופסים השלוחים.

גם אז היו שלוחים. הרי הרבי ייסד את המפעל, או לכל הפחות הביאו למעמדו הנוכחי, כשהוא מתפרס בכל קצוי תבל. אלא שאז הייתה חסידות יוצרת ונובעת, וגם היו שלוחים. ואילו היום - יש רק שלוחים ואין חסידות.

כמעט כל מה שנשמע כיום מחב"ד, נוגע לשלוחים. מפעל השלוחים הוא ללא ספק מפעל אדיר של חסד, של הפצת יהדות ושל מסירותם של אנשיה לכל דבר יהודי ולכל מצוקה. אין כל כך ויכוח. אך באותה מידה, ללא ספק, מפעל השלוחים לא עמד כמטרה עיקרית של בעל התניא. זו אינה חסידות.

ברבות הזמן, בהעדרו של הרבי, השלוחים הפכו להיות ממלאי המקום שלו בזעיר אנפין. אלא שהם גם הפכו להיות כתבי רדיו וטלוויזיה לעת מצא. הם הפכו לצוות רפואי, מדריכי תיירים, מפיקי אירועים, פוליטיקאים, שגרירים, ואפילו פעילים באתרי מהגרים זרים.

השלוחים מזוהים יותר ויותר כמפעל של חסד עולמי, וכך גם חב"ד. סוג של ארגון עולמי לסיוע לנזקקים. כשיש רעידת אדמה בנפאל, הם ידווחו לרדיו ולטלוויזיה. מתגלה שהם מתמצאים באופן מפתיע באתרי הטיולים שם. הם מקימים אתר לקליטת נפגעים ופליטים, ומשמשים תחליף לקונסוליה הישראלית.

כשנפצע יהודי במנצ'סטר. את מי יראיינו? שליח חב"ד. וכשיש פליטים סוריים בתחנת הרכבת בהונגריה, מי ישדר? שליח חב"ד. הם גם מתכננים סיוע נרחב לפליטים אלה. כשבריסל נתונה בעוצר, מי ידווח? שליח חב"ד. כרגיל, כתב רדיו לעת מצא. עושה רושם שהתאהבו בתקשורת. בכתבות צבעוניות במגזינים. שני שלוחים זכו אפילו בפרס הסובלנות של נשיא מדינת ישראל.

החלק הפחות מרשים שבין השלוחים, נהנים בארצותיהם האקזוטיות. בשעה שהם מקימים אוהל לטיפול בנפגעי צונמי, צעירים בני גילם, בני ישיבות בארץ ומחוצה לה, עוסקים בכתיבת חידושי תורה. כשהם מטיילים עם ישראלים בהרי ההימלאיה, בישיבות מחברים מערכות למדניות. וכי מה באמת קל יותר, ויוצר יותר ריגושים - להיות זוג צעיר של שלוחים בארץ אקזוטית, או להמית עצמם באוהלה של תורה?

ורק לחשוב על כך שגדולי המתנגדים לציונות היו אדמור"י חב"ד. מי שמכיר את הכתבים שלהם, יעמוד נדהם לנוכח עוצמת ההתנגדות לציונות. היום בחב"ד מחביאים את זה. אולי אפילו מתביישים בזה. משום מה, אף פעם לא שומעים מהם מילה נגד הציונות. הם התאהבו בה. זה גם משתלם. הם קיבלו הכרה כמשרתים בשירות הלאומי. בקרוב יקבלו גם פרס ישראל.

השלוחים הופכים עם הזמן גם לסוג של פוליטיקאים. הם מתרחקים מאחיהם החרדים, אך בד בבד יוצרים קשרים עם אנשי שלטון, שררה והון בארצות מושבם. עם נשיאים, חברי פרלמנט, ספורטאים, סלבריטאים, ומי לא. הם פשוט מתאהבים בסוג הפעילות הזאת. זה מקנה להם תחושת עוצמה והצדקה לקיומם. החסידות הפכה לאמצעי ולא למטרה. זה המצב אליו הגיעה החסידות, שעיצבה בעבר את עולמה הרוחני של היהדות החסידית, זו שבאה מבית מדרשו של בעל התניא ושלשלת מפוארת של אדמור"י חב"ד.

זהו התהליך אליו חב"ד הולכת. זו בעיה אסטרטגית שלה. חב"ד מקבלת יותר ויותר אופי של ארגון עולמי לחסד, פעילות חברתית וסיוע לנזקקים ותרמילאים. השלוחים משתלטים לחלוטין על התודעה הרוחנית של חב"ד. אם לא יקום שם רבי, בעוד שנים לא רבות חב"ד תחדל להתקיים כחסידות. כי חסידות ללא רבי, אינה חסידות לאורך זמן. לכל היותר, היא תישאר רק ארגון עולמי הומניטרי של שלוחים. אך על כך היא תזכה, כנראה, לפרס נובל לשלום.

תוכן שאסור לפספס
178 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
122
הרבי חי וקיים והחסידות קמה ומתפשטת !!! מחכים כבר להתגלות !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה 24.05.16
121
הוא אפיקורס ובעל דעות קדומות וחבל שיש לו בכלל טור באתר שמתיימר להיות חרדי
הדסה07.12.15
120
את הכתבה המפגרת שלו!!
moshe29.11.15

הצגת כל התגובות

119
בושה שנותנים לביבים כמו הלברטלר לטנף חופשי על קהילה קדושה
tאלי05.12.15
118
מלאך רע עונה אמן בעל כורחו- הרבי חי!
חני04.12.15
117
אני לא מבין איך אתם מאפשרים לאחד שמייצר שינאת חינם להתבטא באתר שלכם.תתביישו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני04.12.15
116
אין על חסידות חב''ד!!!
סוד22.12.15
115
רשע מרושעעע!!!! עד מתי תקבל במה תחת כל עץ רענן?????
גיאר02.12.15
114
מסמנים עם העכבר את הטקסט המושחר ורואים מה שכתוב! תמחקו את הכתבה לגמרי!!!
חכמולוג05.12.15
113
למחוק את הכתבה ולא לעשות עלינו משחקים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף01.12.15
112
מה בדיוק מפריע ליבדניקים. שימשיכו בעשיה הגדולה המבורכת . והקנאים יאכלו את הלב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לנגנטברוך30.11.15
111
שיקבל את זה איך שבא לו מצידי שידפוק ראש בקיר תתביישו לכם שהעליתם את זה מצידי שיקבל שבץ גהינום כלה והם אינם כלים וגם מי שהעלה את זה
יעקב30.11.15
110
עו"ד דב הלברטל. חבד זאת לא תנועה, חבד זו דרך חיים. דרך חיים של אנשים יחידים שבוחרים בטוב. בוחרים לחיות עם אהבה והתמסרות לכל יהודי, לחיות בשמחה, ללמוד חסידות, וכל הדברים הטובים שהרבי לימד אותנו. נכון יש תנועה. אבל יותר מזה זה דרך בעבודת ה. דרך מיוחדת שאיש לא יוכל לה.. שעוד אדם ועוד אחד ועןד אחד בח
חבדניק29.11.15
109
לאחר הסתלקותו מהעולם יזכר שמו כשונא ישראל. חוץ מאשר את עצמו ואת החושבים בדיוק בדיוק כמותו כולם אצלנו אין ואפס - שונא ישראל
םםםם29.11.15
108
כמה אני אוהב את התגובות שכולם חיוביות. תצליחו ב עבודתכם. לחיים
פנחס29.11.15
107
נראה אותך שולח את הבן שלך לארץ זרה בכדי לבצע שם שליחות! נראה אותך מקריב את היקר לך רק בשביל הרבי! אתה פשוט מקשקש בלי כיוון ופורפורציה!!!
חיים29.11.15
106
חבד של פעם!!! מה שאמת אמת!!!
חבדניק אמיתי29.11.15
105
כנראה שאתה עסוק מידי בפוליטיקה ובנסיעות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.11.15
104
בא נראה אותך מסוגל לגור חודש בקצה העולם ללא שום תשתית של יהדות ואוכל כשר שהכל אתה צריך להכין ולייבא לבד בלי חברה לך לאישתך ולילדיך התמודדות עם האנטישמיות וקושי להשיג תרומות שאתה משווה אותם ל"ממיתים עצמם באהלה של תורה" שבסך הכללי נהנים מכל מנעמי העולם הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי29.11.15
103
אין לך מושג על כמויות של תורה וחסידות שנשפכים בהיכליה של ישיבות ליובאוויטש!! השלוחים- הם אברכים לאחר נישואיהם שבמקום לעבוד יוצאים לשליחות!
צופה29.11.15
102
הרבי עשה שליח לכל מנין ענינים ואם מדווחים על פליטים בהונגריה והמדווח הוא חבניק זה חלק מהשליחות שלו והרבי היה האחרון שיכניס חבדניקים לפליטיקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יודי29.11.15
101
ממני אפילו שאתה לא ראוי לה.
"ok"29.11.15
100
אולי תורידו זאת לגמרי בבקשה? הכותרת לבד בושה! רחמנות על הכותב לאיזה רמה של טפשות ואטימות הגיע. אין על הרבי ואין על חב"ד, עלו והצליחו!
מלכה03.12.15
99
זה לא יהיה פלא אם הוא לא מזרע ישראל או שמעורב בו או באבותיו משונאי ישראל,
יהוד 01.12.15
98
כל כך נפגעו ממנו. בלתי נתפס איך אפשר להיפגע מזבוב?
יחיאל29.11.15
שניזון מהזבל של הציבור.. איככס אדם מגעיל
יאיר30.11.15
97
בחב"ד מאות בקיאים בש"ס וברמב"ם. הרבה גאונים ותלמידי חכמים מובהקים. די בלבקר בישיבות חב"ד ולהווכח באלפי בחורים השוקדים על לימוד בעיון ולעיין בעשרות הספרים הלמדניים היוצאים לאור ע"י רבני וראשי ישיבות חב"ד כדי להבין שזו הקהילה הלמדנית ביותר כיום בציבור החרדי.
ד.ה.29.11.15
96
שנותן בהמה למעוות מח כמו הכותב.. לא מדובר בדעה אחרת. זו סטיה שמקורה במחלת נפש
מוטי29.11.15
95
תפסיקו לתת לו במה
זה נורא 29.11.15
94
וכל מילה מיותרת
יהודי מאמין29.11.15
93
הם חידשו מי הוא מחבל ומי הוא שונא. איך עושים לרבי אחד טיפול לבן,ולשני משברים את רגליו.... איך התפילה הופכת להתגוששות אלימה, עם צרחות שלא מביישות רוכל בשוק... איך מרסקים גולגלות יריבות.ומשברים את חדרי המגורים וזורקים את רכוש התלמידים מהחלונות..
mike29.11.15
92
לא יעזור לך כלום! כי בסוף תמיד האמת מנצחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי29.11.15
91
את האמת דב הלברטל באמת הוא אדם שאוהב את עצמו מאוד ושיתייחסו למה שהוא כותב זה טבע אצל אנשים והוא כבייכול בשם הרעיון הוא רוצה לצאת גם נגד הרבי אבל זה מאוד מאוד קיצוני וזה כבר יותר מדאי מוגזם אז הוא כבייכול יוצא רק נגד החסידים רמאי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 29.11.15
זו דרכם של ה'מתנגדים' בכל הדורות. תמיד אמרו שהם "מסכימים" עם הדרך של דור קודם ומתנגדים רק לדרך הנוכחית
חיים29.11.15
90
בהבנה... ואם לא ???? אתם היחידים שמאפשרים לו להתבטא, עם תוכן כה דלוח. זה כמו שנעזוב את חברת החשמל... אין לו שום אלטרנטיבה תהיו רגועים.
נתי02.12.15
89
אם אפשר לומר שהרבי חי אז באמת אפשר לומר שהחסידות מתה
מנדי30.11.15
88
ת חבד והשלוחים זה הדבר הכי קדוש שיש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד חבד 29.11.15
87
הצחקת אותי ממה שכתבת על מה יהיה עם חב״ד בשנים הקרובות שתאבד מהעולם , רק נזכיר לך מה רבך מבני ברק אמר אחרי ג תמוז נמשיך ונמשיך ונמשיך ותמשיך לקנאות שזה מה שהרבי לימד ולא להיפך מה שאותו רב מבני ברק לימד שונאים ומחבלים
נחמן29.11.15
86
כבר אז, בשביל עניי ארץ ישראל - לידיעתך הכותב המדופלם.
יוסי29.11.15
85
החסידות חייה וקיימת!!! הרבי חי וקיים!!! אין לך שום שמץ בחב"ד ולא יהיה לך! אם זה מה שאתה אומר? אתה פשוט לא מבין כלום! היית פעם ב770? נתקעת פעם בארץ בעולם בלי אוכל כשר? נקודה למחשבה!
חיים29.11.15
84
וואי איזו קנאה יוצאת מכל מילה ומכל אות!!!!! חבד זוהי חסידות שאף פעם לא תמות ואם אתה תצטרך משהו הוא תציל גם אותך..ממוות רוחני או פיזי.. ועם בקנאה שלך-תשב לחבר חידושי תורה..משועמם מי שמך לדבר על קהילת קודש זו???
חבדניקית שמפיצה29.11.15
83
דברי הבל ורעות רוח! לא מכיר את האנשים ואת החסידות. אתה ניזון רק מהתקשורת ושם אתה שומע רק את הדברים שמעניינים את התקשורת. שלוחי הרבי מתעסקים בתורה כפשוטה מתוך אהבת ישראל אמיתית. הם לומדים לעצמם, מלמדים אחרים, ועושים למען הקב"ה ועם ישראל ביום ובלילה כפשוטו. של נעליך כשאתה מדבר עליהם. בכל דבר יש גם יוצ
חיים29.11.15
82
יש צד נוסף , הצד של המשפיעים, שתופס תאוצה והשפעה ,נכון שהתקשורת מתעניינת יותר בנפאל וכו , אבל מבקשי ה' יודעים לאן ללכת כדי לשמוע תוכן חסידי עמוק מבית מדרשה של חב"ד, קח לדוגמה את בתי המדרש של "מעייני ישראל " שסוחפים מאות אברכים מהציבור החסידי, ויש עוד דוגמאות רבות, אתה כמובן מוזמן ביט כסלו לבניני האו
אליהו29.11.15
81
אני מגיעה ממקום ליטאי לגמרי, וכן אני יודעת מה הרב שך אמר על חב''ד, אבל יותר מזה אני יודעת שהם אנשים מדהימים!!! אנשים שמוסרים את נפשם כדי להרבות באהבת ישראל ובגמילות חסדים, אנשים שמתי ואיפה שרק תיתקל בבעיה הם יהיו שם בשבילך! ולא, רובם לא שייכים לכת המשיחיסטים! אז תתעלמו מטורים מסוג זה ותדעו שעם ישרא
אחת02.12.15
זה יהודים חבדניקים שמאמינים במשיח, ובכך שהרבי מליובאוויטש הוא המשיח וזה בסדר לגמרי! מכאן ועד כת... נסחפתה לגמרי כל תלמיד צריך להאמין שרבו הוא המשיח.
מגיע לנו משיח!03.12.15
80
הרב חזקי לפשיץ דאג שכל הילדים שהם בכלל לא יהודים היתומים שנשארו בחיים לא יהיו רעבים איך כל הילדים הצטופפו סביבו בשביל לקבל חתיכת אבטיח ואיך אישתו דאגה לתינוקות שיהיה להם חלב לשתות
הצופה 01.12.15
79
מה זרעו בחיים אף הוא בחיים. כול החב"דים פועלים מכוחו של הרבי גם אחרי ג תמוז כבחייו
מוישה זוכמיר30.11.15
78
תורידו את התוכן שלו לגמרי שלא ישאר שום רושם מנחם כהן אתה עוד תביא תן וחשבון לפני הרבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד29.11.15
77
מה תגידו שאלו לעבודה זרה ואלו לעבודת ה' שויין אז אמרתם אז למה רק וחב"ד וברסלב משתוללים בכל מקום ומפיצים את משנתם לכל עבר ? וכמובן שבעיניהם עד שכל העולם לא יהיה חב"ד או ברסלב העולם לא יזכה לביאת המשיח שהוא למעשה רק הרבי שלהם או צדיק האמת האחד והיחיד שכבר 200 שנה או 20 עוד לא מצאו לו מחליף מעניין מ
אין הבדל 29.11.15
76
ודומיו. ברוך אלוהינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים.
יוסי החילוני 29.11.15
75
הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים וממשיך לתת לנו עצות וברכות עד בלי די!!! אין לך שום שמץ ושייכות בחב"ד, ואתה מדבר כביכול שאתה בר דעה. מי שמך? מי אתה בכלל? שרץ! מי אתה שתדבר על גדול הדור? תעשה חשבון נפש על דברים אלו!!!
חיים29.11.15
אוווווווווו אחד מביןןןןןן כל המבלבלים תמוח למינהים קנאים מפגרים אין לכם שום שמץ ושיכות למושגים האלו זה גדול על השכל המצומצם שלכם למרות שאפשר שהיה שייכות אם תשנו כיוון חשיבה דחוווףףף אל תבואו גברים באתרים בואו על אמת דברו איתנו ונראה מי חלש וכו מה שבילפו שם
לין30.11.15
74
אין עוד תקדים לדבר כזה.אלפי חסידים ומקורבים שמנהלים את חייהם היום ע"פ הוראות של הרבי שמקבלים היום דרך "אגרות הקודש" אלפי חסידים ומקורבים שנוסעים היום ל770 ולאוהל הקדוש. יוכיחו הרבי נוכח ומנהל את עדת החסידים. היום. בציפיה לגאולה ולהתגלותו המידית של הרבי
משה קוט29.11.15
73
אדון הלברטל, שמי שניאור אני בן 30 ומשמש כשליח בעיר קטנה כאן בארץ. במשך 7 השנים בהם אני פועל התקבצה סביבי קהילה שלמה של יהודים מכל מיני סוגים וחוגים דתיים ושאינם. אתה מוזמן בשבת בבוקר או ביום רביעי בערב לראות חבורה שלמה שמעמיקה יחד בדברי אדמו"ר הזקן ב'תניא' או לחלופין במאמר חסידות מעמיק של הרבי. אתה
שליח קטן29.11.15
אמןןן יזכו אותך ותבכה שנים על הכתבה הנלוזה הזו ואני עדה לכך למה שהשליח הקטן אומר בבית חבד שלנו וכן בשאר הבתי חבד בארץ ובעולם וווואלה אני בת 15 ואני חיה את זה ואם הוא שליח קטן אז אני פצלוחה
לין30.11.15
72
אם היית לומד קצת חסידות היית מבין שכל תורת החסידות מסתכמת בסופו של דבר בלקרב את עם ישראל להקב"ה ואין הבדל בין תורת החסידות לשליחות להבא לפני שאתה מתבזה בפני כולם תבדוק קצת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי29.11.15
71
כשראיתי מי הכותב הבנתי שחבל שאבזבז את זמני (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 29.11.15
70
מה הלשון הרע המזעזע הזה? איפה ראיית הטוב? אולי תפסיקו כבר לפרסם כתבות של הלברטל? בושה!!!!!!!!!!!!!
שרה29.11.15
69
זר לא יבין זאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנרי29.11.15
68
אין לי מושג בכלל למה הבן אדם הזה בכותרות מי ביקש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן אליהו02.12.15
67
באמת חבל שהורידו .אבל יש גם לשון הרע פה .ש הזבוב לא מכיר בכלל על מי הוא כותב .זה גם רכילות לכן הלכעדיק צריכים להוריד .תודה
pini30.11.15
66
מפחדים להתמודד מול האמת!!!!!!!!
האמת29.11.15
65
כשהוא תקף את רבי נחמן לא הורידו לו את הכתבה!! אתמהא!!
moshe29.11.15
אבל החב"דניקים החלשים אפילו זבוב יכול לפגוע בהם.
רון29.11.15
64
זאת אומרת שחסד לא שייך ל תרי ג מצוות .מה אתה כותב לחב ד ?.כל מפעלי חסד זה אנוכיות דרייכאפ פארקרומט אינגאנצען
פיני29.11.15
63
דעתו על כל דבר. הוא חסיד? מבין בחסידות?
יעקב29.11.15
62
לזכות עמ"י
00000029.11.15
61
אם אני לא טועה כתוב מתחת לתגובות אין לשלוח דברי הסתה דיבה ולשון הרע יש בכתבה מכל הדברים האלה ואתם מעלים את זה איפה אחדות של עם ישראל ראוי לציין שאני לא חבד אבל כל אחד יעשה מה שהוא רוצה וחבד הם עושים שליחות קודש אנשים עם לב זהב אז זה לא לשון הרע זה כבר שם רע על חסידות שלמה והכותב צריך לבקש מכל אחד מת
יעקב29.11.15
60
הציבור החרדי הוא זה שהדיר אותם בושה של כתבה רק מןסיפה שנאה בעם ישראל אתה לא מכיר באמת את חבד אתה משמיץ על פי סטיגמות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר29.11.15
59
רוצה להישתלט על היהדות!!!!!!!!!!!
יוני29.11.15
58
אשרינו שנתפסנו על דברי תורה. חסידי חב"ד עסוקים בלחשוב איך לעזור לכל יהודי. ודב הלברט עסוק בלשלוח חיצים לכל יהודי...
חבדניק29.11.15
57
הלברטל, עבר עליך הקלח! אדם רשע ושפל ומתועב שכמותך! !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם29.11.15
56
כואב הלב שכל דבר שהנ"ל נוגע בו מתלכלך. הוא מלא בלכלוך והאתר כאן גאה לפרסם את טינופיו עד מתי?
חיים29.11.15
55
באחיית דב שחרר אותנו מכתביך כפית את עצמך עלינו דרך חוסר במתראיינים בציבור שלנו התאהבת בתפקידך ושכחת למה בכלל הלכת לשם איבדת תדרך ואת הטעם הטוב אתה מרגיש חובה להגיב על כל תאריך ואו מאורע שמתרחש ובסך הכל אתה טרול בתקשורת דב חאלס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק29.11.15
54
עזבו את הארץ, ילדים לומדים בלי חברים, אין אוכל כשר (חלב חולבים ובשר יש רק בחגים). 2 מהילדים מחוץ לבית, בת ובן שעזבו את הבית בגיל 13. אנחנו מוסרים את הנפש וגרים במקום נידח. לא ארץ אקזוטית ולא מקום מגניב. חור שאף אחד לא מכיר. קרבנו ב"ה עשרות לתורה,הצלנו דורות, מנישואי תערובת, והופענו בטלויזיה של העיר
שליחה בחו"ל29.11.15
53
הכתוב אומר שלח ידיו בשלומיו חילל בריתו במוי עיני ראיתי איך זה שכל אלה שיצאו נגד חסידות זה הוכחה ברורה שחילל בריתו ובפרט שאדם הזה עושה את זה כבר שנים זה מראה שהעצם מחולל,
בנשרי02.12.15
52
אחי השלוחים אשר רובם ככולם לא משיחיסטים נפגעו מהטור בעקבות זאת שאנשים לא יודעים שהמשיחיסטים הם מיעוט בתוך השלוחים בודאי ראה ערך כינוס השלוחים שיש שני כינוסים האחד משיחיסטי והשני לא! והשני קטן מאוד עד כבלי ספיר!
שמעון ביטון01.12.15
51
אמנם לא קראתי את המאמר, אבל אפילו הכותרת... הרי זה הפוך!! אפשר להגיד הכל על החבדניקים, אבל אי אפשר לומר שהחסידות מתה! זו החסידות היחידה שחיה יותר מאחרים! שלוחיה בכל מקום בעולם מוסרים נפש כפשוטו!!! נוסעים לאיזור נידח, על חשבונם, מקימים הכל מאפס, מגדלים ילדים ללא שום חברה מתאימה. לא כל אחד יכול לעשות
אביגיל30.11.15
50
איך אתה מעז לגעת בבת עינו של הרבי השלוחים הקדושים. המוסרים את נפשם כפשוטו הן בענייניהם הגשמים והן בענייניהם הרוחניים למען עם ישראל. שבאם דואגים לעם ישראל בענייניהם הגשמים אז כל שכן וקל וחומר בענייניהם החיוניים הרוחניים. רק בגלל שאני חבדניק וחונכתי לאהבת ישראל אז מלב אל לב אני אומר לך תיקח מטוס ע
שמוליק29.11.15
49
דיבורים לא יפים שמבוססים על שינאה טהורה. תעשה קצת יותר שיעורי בית. או שאתה כמו הכתבים בעיתון הארץ שרוצים רייטינג ומחפשים להדליק את הקוראים, גם דרך, אך דרך מלוכלכת שבד׳כ הכותב דבק בדרך שכזו וצריך לבדוק למה אתה כותב וחושב ככה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש עסקים29.11.15
48
האמת , בלי כוונות חלילה לפגוע באנשים טובים. זה נכון מה שנאמר כאן. כל ההגדרות הן נכונות.
מנחם29.11.15
47
ואתם האכסניה שלו. כבוד גדול לכם.
שמואל29.11.15
46
כנראה שהשוטה הזה חושב שאם הוא יתכחש למציאות המציאות תשתנה האלפים שצובאים בשעות אלו ובימים הקרובים על דלתות בניני האומה בכדי לשמוע דברי חסידות ומוכיחים בצורה הנחרצת ביותר כמה שתורת החסידות חייה ותוססת כוללים שלמים שלומדים חסידות דבר שלא היה לו אח ורע לפני שנים כנראה מוזילים מפיו ריר עד כדי כך שדעתו ה
שפוי29.11.15
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי29.11.15
44
עוד לא מצאנו קרוב רחוקים בדרך של מוסיף והולך בכל העולם כמו של הרבי הקדוש
נח כהן 02.12.15
43
בשם ברבי מקוצק. "רבים מכאובים לרשע והבוטח בשם, האתנחתא אחר בשם מן הראוי היה שהאתנחתא תהיה לאחר "רבים מכאובים לרשע, והבוטח בשם חסד יסובבנו? אלא אומר הרבי שמרבית המכאובים שיש לרשע, שיש עדיין מי יהודים שבוטחים בשם, אכן מר הלברטל, בחב"ד יש מאות ואלפים שמוסרים נפשם לעשות רצון השם בוטחים בשם ודבקים בו וב
המאמין01.12.15
42
תעתיקו את כל הריבועים השחורים לוורד ותגלו הפתעה
מישו30.11.15
אחרי שקראתי את הכתבה, להלן תגובתי. א. שאפו למר הלברטל על ההתיחסות החיובית לרבי זי"ע. הרבה "מתנגדים" לא היו חותמים על מה שכתב בתחילת הטור, לא היום ובפרט לא בחייו של הגרא"מ הידוע. ב. יש משהו בדברי הביקורת של דב. לטעמי, אם הרבי היה קם וחוזר לתחיה, הוא היה מפטר חלק מהשלוחים. אבל, להגיד שכל תפקידה של
דבש, ירושלים01.12.15
רפואה שלימה לך לבית משוגעים אבל לא לאיפה שאלברטל הלך כי תראו מה יצא ממנו משוגע יותר
ישראל02.12.15
ייבטלו הוא והלברטל ואלף כמותם, ואל תיפול שערה משערות ראשו של הרבי זי"ע (מטאפורית כמובן).
דבש, ירושלים03.12.15
41
לפי הברכה
יהודי הבוטח בשם29.11.15
40
שמעניק במה לגיבובי שטויות מעין אלו שכתב אדם עם ראיה של ילד בן 9 והבנה של ילד בן 7... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי29.11.15
39
"הלברטל תעשיות פרובוקטיביות בעב"מ"
יויו29.11.15
38
אולי אם לא היו מגיבים בכלל אז הוא היה מבין שאין לו במה בכלל ושהוא רק יחיד בדורו שחושב מה שחושב חבל שאני בתוך המגיבים אבל זה כי משעמם לי פשוט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבל29.11.15
37
פוסט זה מתפרסם בדיוק בערב יט כסלו כאשר ממש ברגעים אלו מתקיימים בבניני האומה כנסים מפוארים ורבי עוצמה של תורת חב"ד והפצתה עד ימינו אלו ממש. מתנגדים היו וישארו וליובאוויטש לעבט בכל המובנים! גוט יום טוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.11.15
36
זה נכון מאוד שהשלוחים נהיו כל מה שאתה אומר ולא רק מה לעשות חבר׳ה מוכשרים ... החסידים שאתה מתאר קיימים ועוד איך קיימים רק שלא הם העושים כותרות הם בורחים מכל הדברים האלה מי שמוצא את עצמו בכותרות עושה את זה ומסכים עם זה כי זה חלק מהמשחק ולקדש שם שמים..! אם תצא מהמשרד שלך ותיכנס לאולמי הישיבות ו
קותי29.11.15
35
של נעליך כשהנך מדבר על החסידות קודש
שלמה 77029.11.15
34
אני מזמין אותך לשבת אחת בישיבת חב״ד בכפר חב״ד עם הרב זלמן גופין שבת אחת בקרית גת בישיבת חב״ד בקרית גת עם הרב זושא אלפרוביץ שבת אחת בישיבת חב״ד מגדל העמק עם הרב גולדברג ואפילו תלך לישיבות של המשיחיסיטים בצפת ובאור יהודה תמצא שם הרבה יותר יראת שמים אמונה בהשם וכן שקידה בלימוד התורה! תבוא ל770 בניו
משה 29.11.15
33
כמה פעמים אתם נותנים במה לשונא האדם הלזה ? כל פעם אתם מתנערים מתוכן דבריו המבחילים . תפסיקו לתת לו במה גם אם הוא מביא מאות טוקבקים זועמים כמנהגו. שיקח תשומתצין לחסרון בתשומת הלב ממנו הוא זובל. מדוע צריך כל פעם לסבול מפיו המייצר שנאה כנגד כל אדם פרט לעצמו .
בן ציון 01.12.15
32
לא מפחדים ולא נפגעים מ הזבוב אבל יש כאן פשוט לשון הרע ובפרט שלא מכיר על מי שהוא כותב זה גם רכילות .הלכעדיק צריכים להוריד .תודה
pini30.11.15
31
גם לגוי יש כיפה וזקן אין שום הבדל גוי לאדם כמוך שונא ישראל אוכר ישראל שמאלני שמקורב לעבודה זרה ועובד ע ז יצאת נגד ברסלב נגד שס נגד בן גביר בקיצור נגד מי לא אפילו באונברסיטה לא רוצים אותך נגד כל עם ישראל כולל המשפחה שלך כך לא מתנהג יהודי שהכתיבה שלך ברמת חוסר ידע ובורות שאלה קטנה לי אליך את מי את
יצחק29.11.15
30
כל מה שהחרדים טוענים כלפי עיתוני השמאל בנושא סתימת פיות, מתברר כבלוף של המאה. כיום רק העיתונות החרדית מצנזרת. אין טיפה של חופש דיבור. כל מאמר או כתבה שמן דהוא כותב. עובר 7 בדיקות. ולבסוף לאחר שהכתבה עברה 7 מדורי גהינום. נותרה כרותת ראש ורגלים. ולא משיגה את המטרה.
לא מבין29.11.15
29
- אין חסידות בלי אדמו"ר. זה שחב"ד מחזיקה 20 שנה, זה יכול לקרוס בקלות. הרעיון העיקרי בתורת הבעש"ט היה התבטלות לצדיק והתייעצות איתו על כל שעל. את זה אין היום בחב"ד! ואל תגידו לי "קריאה באיגרות" כי זה כמו קריאה באינצקלופדיה של רפאל הלפרין, בכל מקום שתפתח אפשר למצוא איזה קישור... ומה שבטוח לא לזה התכוו
חסיד באמת29.11.15
28
חסר לך מה לבקר?! נעצת ציפורנים בטוב שבטוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עלו והצליחו חבד29.11.15
לא תצליחו לכבות תאש שלנו לעולם כולם אוהבים אותנו ומעריכים ורוצים אותנו ומתים להיות בסביבתנו ועוד יותר רוצים להיות חבדניקים תתפלאו לשמוע חברה בואו לבתי חבד ותראו ואל תשאלו תבניברקים שמחפשים נגד תשאלו לא דתיים ואז תגיבו כאן
ליו30.11.15
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.11.15
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשר29.11.15
25
1. חב"ד היא מגדלאור של חסידות. 2. חב"ד היתה ותהיה מעצמת חסד. 3. חב"ד זקוקה למנהיג דומיננטי ובזה אתה צודק. מקווה שרבני החסידות ימנו רב'ה או מנהיג שילכד את החסידות לפני שהיא תתפצל עוד ועוד עד שתגיע למצב של ברסלב.
שניאור29.11.15
למנות רבי חדש?? אתה ראית מה רשמת בכלל??? מזעזעעע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חני29.11.15
ימנו רבי??????????
מנדי29.11.15
24
ניכר בכל אופן שאינו מבין ומכיר עבודת השליחים מהי.
nba29.11.15
23
דב הלברטל כבר ידוע כדמגוג מגעיל, חסר חוט שדרה, חסר מוצא, והגרוע מכול פרובוקטור דוחה... מי אתה שתגדיר מה זה חסידות?!?... ומה תפקידה?... משפתך נוטף ריר מר של קנאה עזה במפעל עולמי של אהבת ישראל (ההפך המוחלט ממעשיך... פירוד ישראל). מי יתן ואתה או אחד מצאצך יזכה להיות חבדני"ק ותהיה זו נקמה אמיתית (וחסידי
משה 29.11.15
22
אין כמונו בעולם!!! אם לא חב"ד אז מי?! אז מי?! אז מי?! אשרינו שחסידים אנחנו יחי מלך המשיח!!! חסידים תמשיכו בעבודת הקודש.... שנזכה להתגלות משיח צדקינו תיכף ומיד ממש אמן ואמן!!!
מושקא29.11.15
21
תדע את כל תוכן החסידות ואז יהיה לך זכות להגיד שהיא "מתה"
נחמה ##29.11.15
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נער גבעות29.11.15
19
איך חסיד שיושב בישוב מבוסס בארץ וגורף הוראות קבע יכול להיקרא שליח??????????? עושים צחוק !!!!
ש30.11.15
18
אם עו"ד דב הלברטל הצליח לפגוע בציפור נפשם של חסידי חב"ד, סימן לדאבוננו ש"ציפור נפשם של חסידי חב"ד" חלשה ושברירית מאוד, כי מיהו בכלל העו"ד הזה? ואם נפגעים מכל זבוב ויתוש, סימן לא טוב כאן.
רון 29.11.15
17
אם אתה מיצג את ה'חרדים' באת עדיף להתרחק מהם....
ההוא גברא29.11.15
16
רק מראה עד כמה הבורות הקנאה שולטים כאן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.11.15
15
ע''ז נאמר גם ראיה סלקטיבית כל אחד רואה את מה שרוצה לראות האי יש גם רבנים ראשיים בעולם וכו', האמת מה אני מגיב למטומטם כמוך של נעליך מעח רגליך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בהלם29.11.15
14
דב הלבר-'טרול' = חסיד נאמן לאמיר חצרוני ותלמיד חבר לרחלי רוטנר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושט'ער איד29.11.15
13
כמה שנאה וקינאה בכתבה כל. כך קטנה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרשי29.11.15
12
קנאה מגרונך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james29.11.15
11
פעם ראשונה שאני יוצאת ככה נגד הכותב עצמו. אותי לפני שאתה אדוני מפרסם ככה את דברייך בשיא הנחרצות תברר תבדוק ותשאל קודם. אז ככה, קצר ולעניין- חסידות חבד כלל לא מתה, וזה לא יקרה לעולם, היא ממשיכה לפעפע ולהתחסד, אתה אולי מנסה לראות ממבט חיצוני את הכל אבל זה לא כך בחיים, חבד רק ממשיכה לעלות ולהתעלות מ
חבד29.11.15
10
מוזמן לבקר בבניני האומה בראשון שני ושלישי השבוע.ולהגיד האם חסידות חב"ד לא קיימת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי29.11.15
9
חבל וכולי צער על צורות ההתבטאות כלפי כותב השורות. חבל עוד יותר שנגרם לאנשים לצאת מגדרם. חבל מאוד שכול הכתבה מבוססת על ידע חיצוני ושטחי. ברור יסודי ומעמיק בשיטת חב״ד והיסודות שהונחו ע״י האדמו״ר הזקן מיסדה בעל השולחן הערוך והתניא קדישא יקנחו הייטב את הדעה השלילית.. סיור עמוק ויסודי בתוך קהילת השלוחי
נורית א. א.29.11.15
8
קודם כל תתנסה במחזור כספים שנתי של מיליוני (!) שקלים. תעמיס על כתפיך קצת חובות ותפקידים, ואז תדבר...
ההוא גברא29.11.15
7
הרבי מליובאוויטש מלך המשי חי וקיים!
משה29.11.15
סליחה אם נפגעת אבל קצת הגיון
יעקב30.11.15
אתה בטוח במה שאתה אומר ראית אותו תנו לו לעשות הגבהה של ספר תורה במקום לתת לו שישי ניראה לאיזה גובה יעלה הספר זה ההבדל בן הרבי למשה רבנו משה רבנו מת אבל לא יודעים יודעים איפה הוא קבור הרבי יודעים איפה קבור אבל לא יודעים אם הוא מת
יעקב30.11.15
הרבי שליטא מלך המשיח חי וקיים בגוף גשמי לנצח ותתפוצצו
ליו30.11.15
שלא תיפגעו אני מאד מעריך אבל אם תצליחי להוכיח לי שהרבי חי אני מאד ישמח
יעקב 01.12.15
תוכיחי לי את זה מחר אני יוצא לשליחות עם אשתי אני רציני רק הוכחה אני מבקש
יעקב01.12.15
6
ציונות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.11.15
5
היחידים שנמצאים כשצריך אלו חסידי חבד אשריהם שזכו לינוק את תורת התניא והחסידות ואשרי מי שבביתו יש את התניא כי זה מה שיסנגר עלינו כשמשיח יבוא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.29.11.15
צודקתתתתתת
לין30.11.15
4
כדאי ללמוד מחסידי חב"ד והרבי אהבת ישראל אמיתית
יהודי 29.11.15
3
הלברטל מתייחס לסיקור החיצוני של חב"ד וברור לחלוטין שאינו מכיר כלל את חב"ד החיה והתוססת מבפנים. כולל היבול הרוחני והכתיבה הפורה. בחסידות להגיד על מישהו שהוא "חיצוני" זה העלבון הכי גדול. אז לא נגיד כדי לא להעליב. באמת כואב הלב שזה מה שיש לו לכתוב בערב י"ט כסלו... רק שבינתיים השלוחים של הרבי עושים את ה
אהרן רודף שלום29.11.15
2
לחסידות חב"ד כבר ספדו לפניך, לפני כעשרים שנה (רביציקי), ומאז היא רק התעצמה והכפילה את גודלה, בחלקת לשונך הנך מתאר את חב"ד הטובה והישנה של פעם , אך האם אז לפני עשרים שנה חשבת כך , האם זה באמת מה שחשבת על הרבי והחסידות? או שמא נוציא מגנזך את כתביך ונראה שמי שלא השתנה זה אתה בלבד, רק אז הביקורת היית
אורי 29.11.15
1
כל מחלוקותו של רבך מבני ברק היתה להוציא את חב״ד מהיהדות וכאשר עינך כלות שברוך השם היום חב״ד זה היהדות׳!!! אתה מתחיל לכתוב דברי להג ושטות הגוברים בחילול השם. ואענה לך דבר דבור על אופנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 29.11.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

חדש

בוט תרופות לפסח מאושר על ידי בד"צ העדה החרדית

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24