כיכר השבת

דב הלברטל

דרעי כופה את עצמו על מיליוני בני אדם / טור

דרעי מנצל בציניות קונסטלציה פוליטית של ראש ממשלה התומך בו משיקולים זרים ואנוכיים, וכופה את עצמו על מיליוני אנשים. סוג של דיקטטורה של פוליטיקאים של פעם (חרדים)

116
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ט בטבת | 10.01.16
דרעי כופה את עצמו על מיליוני בני אדם / טור
(צילום: כיכר השבת)

זה לא משנה מה יפסוק הבג"ץ. הבג"ץ מוגבל לחוק, ואין חוק שאוסר על חזרתו של דרעי למשרד הפנים. זה לא פשוט שהבג"ץ יפסול את החלטות הממשלה והכנסת. הבג"ץ כבר ממילא הביע את דעתו על מינויו של דרעי. זה לא היה אצלו במתחם הסבירות.

אבל מה שמשנה באמת, הוא פסק דינו של הציבור. ובפסק דינה של האומה, דרעי לא יכול בשום אופן לחזור למשרד הפנים.

משרת שר בממשלה, שייכת לכלל הציבור. שר אמור להיות משרתו הנאמן של הציבור, ולא נחלתה של מפלגה כזו או אחרת. הרוב המכריע בציבור חושב שזה לא ראוי שדרעי יחזור לשם. משום כבודו של דרעי, לא אפרט למה. אם דרעי חושב אחרת, שיעמיד את השאלה למבחן הציבור.

זה נכון שהוא שילם את חובו לחברה. זה גם נכון שהוא פוליטיקאי מוכשר. אבל יש גם מוסר פוליטי בעולם. התחושה היא שדרעי לא מתחרט על מה שעשה ושאין אין לו עכבה מוסרית לחזרתו. התלבטותו היחידה נבעה מחשש שהיועץ המשפטי לממשלה לא יגבה אותו. אבל מביקורת ציבורית ומהציבור עצמו? - לדרעי לא ממש אכפת.

כי אם היה אכפת לו מהציבור הוא היה מבין לבד מה הוא לא צריך לעשות, מתוך מינימום של התחשבות ברגשותיו של מי שהוא אמור להיות שלוחם. אלא שדרעי מנצל בציניות קונסטלציה פוליטית של ראש ממשלה התומך בו משיקולים זרים ואנוכיים, וכופה את עצמו על מיליוני אנשים. סוג של דיקטטורה של פוליטיקאים של פעם. הם בכלל לא מבינים מה הבעיה. ואת הציבור הם יסדרו. הם הרי מומחים בלסדר את הציבור. אין לי כל ציפיות מהם. זה אבוד אצלם.

אם נמשיך בקו של ביבי ושל דרעי, ושל כל החנפנים והכנועים במפלגתם ובקואליציה, אז עוד מספר שנים נקבל את אולמרט כראש ממשלה, את קצב כנשיא המדינה, את הירשנזון כשר האוצר ואת שלום כשר לענייני מגדר. דרעי יהיה שר הפנים. כולם ישלמו את חובם לחברה ויחזרו לזירת הפשע. מוסר פוליטי בתפארתו. דוגמא ומופת של מנהיגי האומה.
אין לזה תקדים בשום מקום בעולם. דרעי יהפוך למאור פוליטי הראשון שחצה את רף המוסר הזה. הוא יהיה אור לפוליטיקה של הגויים. בפקולטות למדעי המדינה עוד ילמדו את תרגילי דרעי.

הוא חי בתחושה מתמדת שהוא מצליח לרמות את כל העולם. כך לדוגמא כשהכריז שהוא חוזר לש"ס כאחד משלשה מנהיגים, או כשאמר כמה טוב לו במשרד לענייני פריפריה. הוא ניזון משכנוע פנימי שכולנו מטומטמים, ושבסגנון נכאים אופייני הוא מצליח לסדר את כולנו. כמה חבל שהוא באמת חושב שמישהו מאמין לו על משהו.

איכשהו עוד השלימו עם זה שהוא בכלל שר. איכשהו. הוא הכריח אותנו. לא מזמן הוא אמר בתקשורת שהוא בכלל לא רצה להיות שר. כולם ריחמו עליו ועל שליחותו הכפויה.

חרטה גדולה על מעשיו הוא לא הביע. לפחות אם היה נותן משהו לציבור שהוא שלוחם. משהו. לפחות אם היה עומד על כך שלא להתמנות לשר הפנים, מתוך איזושהי התחשבות ברגשות הציבור. אבל דרעי נכשל כצפוי גם במבחנו המוסרי האחרון. הוא זכאי? - הוא לגמרי חייב.

תוכן שאסור לפספס
116 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
מעניין, כאשר מגיעים לגיל 50 יש יותר שיקול דעת נשמרים מטעויות יוצר הבנה דובלה אצלך זה לא קורה ולא יקרה לא גדלת שכחו אותך בגן אז מה דעתך ללמוד ב"אונברסיטה של החיים"? ולכבד את הכיפלה שיש לך על "ראשך"?
מני14.01.16
78
איך חרדי כמוך מסוגל לכתוב לשון הרע??? איך אתר חרדי מרשה לפרסם זאת?? צריך לחזור בתשובה!!!
בני14.01.16
77
אל איזה קהל אתה מתאמץ רק להשמיץ ורק ללכלך אתה חושב שמישהו שם עליך ,חפש לך פרנסה אחרת ודאג למשפחתך וקצת צניעות לא יזיק לך ,בשביל זה באת לעולם רק לקטר וללכלך ?תיכנס לכנסת מטעם מרצ או לפיד יקבלו אותך בידיים פתוחות
שלום דוידי13.01.16

הצגת כל התגובות

76
מי שנכווה בחמים נזהר בצוננים. לכן ברור שהוא יהיה השר הכי זהיר והכי מדוייק מבחינת החוק. תוסיף את כישוריו והנה לך שר אהוד על כלל הציבור החושב והלא צבוע.
לא שסניק12.01.16
75
טור כמו שכתבת משקף בחדות את ה'יהדות החדשה' המואסת בדעת תורה, הבוחרת לתפוס את החיים לפי ראות העין של כל 'הוגה דעה'. זהו שפל מבחינה יהודית, אם גדולי הדור לא ראו אותם חסרונות הנוראים שביטאת, אין זה משום קוצר דעתם ועיסוקם ה'פרמיטבי' בענייני רוחניות לבד, זהו משום שהחליטו שאין ממש בדבריך. כל מילה שתכתוב א
נאמן ליהדות אמת11.01.16
אמת לאמיתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנונימי12.01.16
74
הלברטל אתה צר עין וקנאי בבחירות הבאות 15 מנדטים
שמעון13.01.16
73
אנחנו רוצים את אלי ישי . איש ישר וצדיק. אוהב ישראל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כרמיאל12.01.16
72
כיהודי ושוב כיהודי על חילול שבת חייבים סקילה רוב הציבור שנגד הרב דרעי בכלל חייב סקילה כמקורבו של הרב אלישיב אתה יודע שהוא אמר שאין היום דין של תינוק שנשבה ובכל מקרה 70% מאזרחי מדינת ישראל חייבים כרת על חילול שבת אז במטוטה ממך את אף אחד לא מעניין כאן הציבור שממילא אין לו זכות לגור בארץ [במאמר המוסגר
שונא קוקניקעס11.01.16
71
לוא מעררין על החלתה של בית הדין של מעלה ; השר דרעי נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון ,השאר לנו גם אם זה יפריע לך לאחל לו הצלחה רבה לטובת עם ישראל כולו . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
shoulyahdout11.01.16
70
''אין מעמידין פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו שאם תזוח דעתו עליו אומרין לו חזור לאחוריך'' !!! מימרת חז''ל בכמה מקומות, כמו במסכת יומא דף כב עמוד ב
הלברטדרעי11.01.16
69
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמיקם11.01.16
68
אתה אדם חרדי,איך אתה יכול לדבר ככה??? הוא יהודי יקר ולך אין שום זכות לדבר לשון הרע!!!
אברהם פנחס11.01.16
67
כל המושג של מוסריות נעלם בגללו! הוא אסיר משוחרר ומושחת שלקח שוחד וגרם לחילול ה גדול. די נמאס ממנו
יוני11.01.16
66
אם אתה עו"ד אני שופטת!!!! ב א מ ת !!!!!
עדי14.01.16
65
לא איכפת לו מכלום סתם עושה פרנסה
מימון13.01.16
64
למרות שלא הצבעתי עבורו אלא ליחד . ההלברטל הזה הוא הזוי ביותר ואכול שינאה כל הפוליטיקה זה הפעלת לחץ של מפלגות על זה שמרכיב אותה מבחינת הליצן הלברטל היה עדיף אחמד טיבי שר הפנים
יואב13.01.16
על זה נאמר בדאי אפילו אומר אמת אין שומעים לו. הלברטל כותב לעיתים דברים נכונים כמו הפעם הזו, אך כיוון שהוא יוצא נגד כולם הדברים שלו לא מתקבלים. אולי תכתוב מידי פעם ביקורת חיובית ואז גם השלילית תשמע ולא רק על ידי שונאי דרעי
מיכאל14.01.16
63
כתבה נכונה ומדוייקת, קולע בול לאישיות הנכלולית של אריה דרעי, (אבל רגע לפני שחסידיו השוטים של אמנון יצחק יחייכו.. אז שתדעו שאמנון יצחק רשע מרושע,מנובל שמבזה ת"ח ורבנים חשובים, ואותו אני שונא פי אלף מדרעי) תודה
ירושלמי11.01.16
62
פעם ראשונה שהזדהיתי עם כל מילה שלך,
רוני11.01.16
61
אשר מדינה חולה במחלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה11.01.16
60
די כבר אתה חושב שאתה מוציא הגיגים מפיך אבל נמאסת מי עומד מאחורך טיפש סייג לחכמה שתיקה וכנראה שאתה לא שם..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי11.01.16
59
מעניין אם זה היה חבר מקורב אליך מה היתה תגובתך בעניין פתאום שזה ספרדי יש לך כל מיני סיבות לכאורה צודקות למי שמגיעה גדולה היא מגיע לו מהשמים ולא מהביקורת של אף אחד ולכן הגאולה מתעכבת אך ורק בגלל שנאת חינם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד כהן11.01.16
58
את עצמך, את עצמך, ועוד פעם את עצמך. חבר'ה אל תתנו לתואר עו"ד לבלבל אתכם, האיש הזוי ברמה של ילד, ולא ראוי ליחס. דעו לכם שכל כניסה לטורים של הנ"ל גורמת לבעלי האתר לייחס לו חשיבות ולתת לו במה, ככל שנחרים את האיש ולא ניכנס לטורים שלו נגרום לו להיות לא רלוונטי וממילא נוכל להשתחרר מהעול המציק שלו.
אהבלטל11.01.16
57
הלברטל קיבל חינוך של מזרוחניק זה לא ישתנה לעולם. תקראו אותו מיד תדמיינו כיפה סרוגה על הראש.
יוסף12.01.16
56
נעל מורכבת מ-סוליה = החלק התחתון של הנעל. ומ-גפה - חלק עליון של הנעל. אריה דרעי גאון יש לו מוח מבריק ואתה מקנא. דב אתה לא מגיע לרמה של הסוליה של דרעי לא מדובר על הגפה של דרעי. לרמה של הסוליה של אריה דרעי אתה דובי קטן לא מגיע. נכון יש ממה לקנא וזה מתסכל אותך מר דב הלברטל. ימותו הקנאים.
יוחנן ויצמן11.01.16
55
סתם מנובל שונא ספרדים ימח שמו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד מרן11.01.16
54
העם ממש לא בחר בו! הוא קיבל 7 מנדטים לא בזכות עצמו אלא בזכות הפרסומת: אבא מסתכל עליך..(יענו הרב עובדיה) הוא ידע לדבר אל הרגש (שלא חסר) של מצביעי ש"ס הספרדים. בכל אופן "העם בחר.." ו7 מנדטים לא מסתדר כל כך. אבל מה שיכול לסדר את זה, זה קומבינה עם ביבי של "יד רוחצת יד...או אצבע רוחצת יד" (נשלח באמצעות
שחורי11.01.16
53
ואתה לא תגיד לנו מה לעשות אנחנו בחרנו לא אתה אצה בטח הצבעת מרץ כי חוץ מזקן וכיפה אין לך כלום בתור חרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף11.01.16
52
הלברטל ערב רב
הלברטל ערב רב 11.01.16
51
כשיבוע המשיח הוא יתן לך אקדח כדי שתגאל את עצמך עם כדור בראש... עלוב משרת הסטרא אחרא גם בתוך העלי בתוך הריפות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איילת11.01.16
50
קודם כל
ולא לייצג אותך17.01.16
49
אתם יכולים להתהפך מאה פעמים ,ולצעוק ולצווח....אבל מרן אמר את האמת..
mike11.01.16
48
אינני מסכים אתך בדרך כלל, אבל הפעם אני מסכים עם כל מילה. אמרת מה שרבים חושבים בלב אבל אולי יראים מלאמרם בפה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל11.01.16
47
רק הפעם אל תיסחף תמיד אתה כותב שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל 11.01.16
46
אדון הלברטל הפעם אני מסכים איתך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי11.01.16
45
מפעם לפעם קורא אני את דבריך והנה הם נוכחים ובהירים ונעימים עד למאוד.קולך הראוי נאה הוא לאנשי שלומינו.ובאשר לשר דרעי דומני שהתימא הוא על גדולי הדור הספרדים שלא השכילו למנוע בושה זו והעמידו פרנס על הציבור שאינו בבחינת ונמצא חן....בעיניי אלוהים ואדם.
אוהב אמת12.01.16
44
דב כל חמור שנמצא באונברסיטה 4 שנים יוצא עורך דין. אתה לא ברמה לכתוב מאמרים, זה מגעיל לקרוא את לשון הרע שלך.
יוחנן ויצמן11.01.16
43
נמאסת דב
שי11.01.16
42
שלא בחרו בו!! כל ראש ממשלה , שר וחבר כנסת כופה עצמו על מליוני אחרים שלא בחרו בו!!
יאיר11.01.16
41
רואים שהוא תלמידו של המיזרוחניק אלישיב !!!
חיים ציליאק11.01.16
40
וכל עדת מרעיו וואחד דפוקים בראש אחד אחד!!!
רוני11.01.16
39
ראשית כל אני מוכרח להגיד אני לא חסיד של אריה דרעי. אבל מקומם אותי ההתנשאות של הלברטל מי מינה אותך בכלל להיות דובר של מליוני אנשים תגיד שאלת את כל המליונים שבשמם אתה מדבר אני חושב שאם יש מישהו שכופה את עצמו זה אתה עם כל הדעות והתאוריות השמאלניות שלך אתה אדם חסר כל הערכה עצמית מלקק לשמאלנים השכם והער
איש שמח 11.01.16
38
יישר כח גדול הלברטל!
ספרדי גאה11.01.16
37
פרקליט המדינה יושב על המדוכה ודן בנושא מעדיף שלא יבחר
אכן14.01.16
36
שאלה לכותב ,כשיאיר לפיד נבחר להיות משר אוצר בגלל שיקולים אנוכיים .זה היה לדעת רוב המליונים שנמצאים במדינה ??? זו פוליטיקה מה גם שבאותה שנה שהוא הואשם ש"ס קיבלה 17 מנדטים כידוע...אז כבר הציבור בארץ הביע מחאה כנגד המערכת המשפטית...סתם אתה טיפוס של בעד הנגד...אם היה ידוע לך שהציבור החרדי נגד המינוי היי
אנונימי12.01.16
35
מה יש לזה שכתב את הכתבה הזאת ממש רואים מתוך דבריו כמה הוא שונא את דרעי. לא הייתי מעלה כתבה כזאת בכלל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי11.01.16
34
דרעי זה דבר גועלי שחייבים להיפטר ממנו. באמת כפה את עצמו על כולנו ובעיקר כפה את עצמו על הרב עובדיה
אוהב את הצדק11.01.16
33
של שס הכנופיה המדוברת עכשיו כמה בוחרים ייעלמו הפעם הבאה בגלל התנהלותה של הכנופיה והעומד בראשה ???? לא מספיק שיועמ"ש הכשיר את השרץ וכו' הציבור יחליט ביום פקודה איך וכמה לתת קרדיט מכנופיה שלה הוא הי' שייך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי11.01.16
32
העם בחר בו והעם רוצה אותו כשר פנים ואף אחד לא שאל אותך או ביקש להתייעץ איתך מר הלברטל..אז אנא השאר את דעותיך לעצמך.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מעיין11.01.16
אתה לא יודע לקרוא? ביבי תמך בו כי זה משרת את האינטרסים שלו.תעשה משאל עם ותראה מי רוצה אותו כשר הפנים. תפסיקו לחיות בשיכרון גדלות כאילו דרעי הוא אהוב ונערץ על כל העולם, שועל פוליטי ערמומי? בוודאי. אהוב הקהל, נקי כפיים וישר דרך? ממש לא! ומי שבוחר בו כנראה מאמין בדרך שלו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת ב
אמת11.01.16
31
אתה החלטת שהוא עבריין? על סמך מה? על סמך משפט ערכאות עפ"י חוקי אומות העולם?? ואתה קורא לעצמך יהודי מאמין??
יהודי14.01.16
30
מזמן היית נעלם מאתרי הרשת. חילול השם נורא.
עזרא14.01.16
29
אז תפסיקו לחפור יל מה שהיה תהיה תמים ותראה מה הוא יושב ויוצר שם הוא אחלה איששש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שמבין11.01.16
28
מי אתה חתיכת יבחוש בן שלולית שתטיף מוסר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה דרעי11.01.16
27
כאהוד אולמרט עמד בראשות קדימה ורץ לבחירות, כולם ידעו על קופת השרצים שלו. איש בירושלים לא חשד בו בצדקות יתר, וכולם ידעו על אורחות חייו העולים מיליונים. כולם גם הבינו שהמיליונים האלה מגיעים מכיסים של מי שיש להם מיליונים. אבל אנשי דת השלום העדיפו את הפוליטיקאי המוכשר והרקוב על פני תבוסה בבחירות. גם אחר
tbh11.01.16
26
אסור לו לחזור לזירת הפשע
דודו עמר11.01.16
25
קשה. לראות איך אדם יכול לכתוב כתבה הטובה ביותר אבל המניע של הכל קינאה שמוציאה את האדם מן. העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה קורלנסקי11.01.16
24
תפסיק להחזיק מעצמך חכם... תשמור את ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי11.01.16
23
תענוג מכל מילה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד מרן זצ"ל11.01.16
22
אתה באמת מטומטם ומשועמם ומתוסכל ו עם עצמך אז דובלה לא טעות סופר אלא השמט סופר
שושי14.01.16
21
הלברטל אתה צר עין וקנאי אין לך אלא להיתפוצץ
שמעון13.01.16
20
הוא זכאי
מיכאל12.01.16
19
ימותו הקנאים שונאי הספרדים עוד נזכה לראות אותו ראש הממשלה על אפך וחמתך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שנסיק גאה 11.01.16
18
כשחילקו את הפרובוקציה לא היית במקום אחרת היו מגדרים את המושג פרובקציה מחדש... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנדריי11.01.16
17
הלברכלום, אולי תחפש נושאים אחרים שאתה לא מבין בהם כדי להביע את דעת המיעוט שלך? הבאת כאן גיבוב של שטויות לא ברור בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי11.01.16
16
כאדם חרדי העם מצפה ממך לא לפלג את העם ולא להוסיף שמן למדורת המחחלוקת עם אין לך משהו חיובי לספר אז שב ואל תעשה עדיף ותסתום את הג׳ורה שלך וד״ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בושה11.01.16
15
כרגיל האדם ההזוי הזה מחפש תשומת לב באמצעות תרגילים של ילד בגיל 3.... אם תתפרע... יתיחסו אליך.... לא נורא מאמי.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זה יעבור....11.01.16
14
אם אתה עו"ד אני שופטת!!!! ב א מ ת !!!!!
מני14.01.16
13
דרעי לא הראה אפילו קמצוץ של מחילה על מה שעשה,לא מגיע לו להיות שר הפנים
אחת13.01.16
12
דרעי איש מפתח ידו בכל ויד כל בו דרעי גנב מנובל רמאי שקרן וכו' הציבור מטומטם וימשיך לשלם ומשיח לא בא משיח גם לא מטלפן תפס את התמימות של הספרדים ועושה ממנה קרירה הספרדים מטומטמים וזה הנציג שמגיע להם כי זה מה שהם בחרו וזה מה שהם שווים!! בשום ציבור בעולם לא היו רודפים אחרי רמאי גנב שיחזור למלוך ושרים
דוד11.01.16
הציבור הספרדי חכם. דרעי כפה עצמו על ש"ס. רוצים את אלי ישי הצדיק!!!
יהודי מאמין12.01.16
11
ביום שתמות ביסורים אמן אני יעשה מסיבה במקום שתיקבר זה לא משנה מה אומרים תמיד אתה שמאלני מסריח ויענו מבין מעצמך משהו מפגר לך לישון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח 11.01.16
10
נוטריקון הלברטל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף11.01.16
9
לא יאומן השפלות של האיש מרוב שנאה הוא מוכן לעבור על כל התורה ולאמץ פסק דין חילוני של כופרים ??
וילניוס 11.01.16
8
עז פנים וחצוף ומרן אמר שאם יהיה בראש המפלגה שס תאבד שליש ופשוט נבואה מאחל לו שיאבד את כל המפלגה איש רע רשע נהנתן וגס רוח שהשקר נר לרגליו ומצליח כמו שנאמר רשע וטוב לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רון11.01.16
7
אין פה כמעט אף אחד שבחר בך ובדעותיך!!! [בשונה מדרעי שבו בחרו מאות אלפים!! ] ובכל זאת אתה כופה עלינו לראות את פניך השנואות
צבי וייס11.01.16
6
אתה צודק, נמאס מדרעי, הוא איש אגריסיבי שמשליט את עצמו על כולם אבל לי ישי זה בנאדם שלא עשה כלום במשרד הפנים גם ממנו נמאס אז חלאס מכולם צריכים אנשים ישרים בפוליטיקה ושיודעים להזיז עניינים
אבשלום11.01.16
5
היגיע הזמן להפסיק לתת לו במה שנאת חינם בוערת בו הוא אוהב את אויבנו יותר מאשר את הספרדים והכיפות הסרוגות די להשתלחויות כדאי לך לעבור לגור בעזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל 11.01.16
4
חיית פרא מסוכנת היית ברשות השידור, התחפשת לחרדי ונשארת דב פרא אדם, זרוק הכיפה וחזור לג'ונגל של רשות השידור שם יתנו לך צומי שם ישקו אותך הרבה דם יהודי.. כופר ערב רב.
אבי111.01.16
3
פעם ראשונה שאני מצדיק את מילותיך ,כתבת כמו שצריך ואפילו עדין מידיי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה11.01.16
2
אני מוריד את הכובע בפניך הלברטל כל מילה בסלע
מנדי10.01.16
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוורית11.01.16
7 מנדטים זה הציבור? יש עוד לפחות 100 מנדטים שלא בחרו בו אז אל תגיד הציבור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמת11.01.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

פרשת קדושים | שיעורו השבועי של הרב שי פרי • צפו

כיכר השבת | 21:15

היסטוריה ואקטואליה

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 17:17

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 16:20

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

תיעוד נדיר ומרגש | צפו

אשת המנהיג הליטאי לחטופים: "הייתי בשואה, הערבים האלו גרועים הרבה יותר מהנאצים"

חנני ברייטקופף | 06.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"לא נתן שישפיע עליו"

עדות מצמררת: החסיד שלא ראה מעולם את הבת שלו

ישכר זלמנוביץ | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

״משנים את ההנהגה, חוזרים בתשובה״

לאחר הסערה: הרב אייל עמרמי הכריז בשיעורו של הראשל"צ: "יהיו שירים, אבל בלי כלים"

ישי כהן | 04.05.24