כיכר השבת

השקרים וההמצאות

"המשגיח התוקף" השתמש בשמו של מרן לעבירותיו החמורות

אסמכתאות הלכתיות, סיפור על נשמות בגלגול, שמירה על כבודם של גדולי ישראל ושימוש בשמו של מרן הגר"ח קנייבסקי • שיטות הפעולה הנוראיות של המשגיח המואשם בתקיפת בנות משפחתו (אקטואליה)

180
קובי רוזן | כיכר השבת | י"א באייר | 19.05.16
"המשגיח התוקף" השתמש בשמו של מרן לעבירותיו החמורות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock. למצולמת אין קשר לכתבה)

מחריד: משגיח לשעבר בישיבה בירושלים נגדו הוגש היום (חמישי) כתב אישום בגין עבירות חמורות של התעללות ותקיפות אכזריות במשך שנים בבנות משפחתו מאז היו ילדות קטנות, השתמש במקורות הלכתיים ובשמם של גדולי הדור בכדי להצדיק בפני הנפגעות את מעשיו הקשים.

בכתב האישום מתואר כי החשוד אמר לאחת הנפגעות שיביא לה הוכחה ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שמעשיו מותרים, דבר שכמובן לא היה מעולם, אך מוכיח עד כמה הוא ל בחל באמצעים, כולל שימוש בשמו של שר התורה, לצורך עבירותיו החמורות.

הנאשם אמר לאחת המתלוננות שיביא לה הוכחה מהרב חיים קנייבסקי כי הקשר ביניהם מותר מבחינה הלכתית", נכתב בכתב האישום. "הנאשם, בכוונת מרמה, נטל הקלטה של הרב חיים קנייבסקי אומר דברי הלכה, דברים שאין להם כל קשר אל הנאשם, והשמיעה בפניה בטענה כי הדברים נאמרו כהכשר לקשר ביניהם, זאת במטרה לשכנעה להסכים להמשך הקשר עמו. היא גילתה את דבר המרמה ודחתה את הנאשם".

כמו כן מתואר בכתב האישום כי המתלוננת הראשונה, המכונה א', עמדה להינשא וביקשה להשתמש בזה כדי להפסיק את הקשר הבעייתי, אך המשגיח התוקף לא וויתר ואמר לה כי בעלה חולה נפש.

"ראשית, אמר הנאשם בכזב לא' כי הוא בירר על החתן המיועד וכי הוא סובל מבעיות נפשיות. הנאשם אמר לא' כי אינו רוצה שתשבור את השידוך, אך הזהיר אותה", נכתב. לאחר מכן לקח אותה החשוד לתפילה בקבר דוד: "הנאשם נתן לא' סכומי כסף ומתנות ואמר לה שמאחר והיא עם אדם לא כל כך נורמאלי שתשמור לעצמה את סכומי הכסף. הנאשם לקח את א' להתפלל בקבר דוד שבעלה לא יהיה משוגע ואף הנחה אותה לחפש אחר הכדורים הפסיכיאטריים של בעלה".

כמו, על פי כתב האישום, המשגיח התוקף סיפר למותקפת הראשונה כי "רב חשוב" אמר לו שהוא בגלגול הקודם היה אישה שבעלה לא התנהג אליה יפה וכי היא (המתלוננת) הייתה בגלגול הקודם הבעל שלו.

"מספר חודשים לאחר החתונה, אמר הנאשם לא' כי הוא נועץ ברב שאמר לו שיש לו תפקיד מאוד חשוב בעולם הזה, שבגלגול קודם הנאשם היה אישה והבעל שלו היה מתייחס אליו לא יפה. בגלל זה נולדו להם ארבעה ילדים וכולם נהיו חילונים, ולכן הנאשם צריך לחזור לעולם ולתקן את זה", מתאר כתב האישום. "הנאשם הסביר לא' שהיא היתה הבעל שלו בגלגול הקודם, שפגעה בו, ובגלל זה א' צריכה להיות איתו. הנאשם אמר לא' כי הוא שאל את הרב עד מתי הוא צריך להיות עם א' בשביל "התיקון" והרב השיב לו שהוא ירגיש עד מתי".

"א' האמינה לדברי הנאשם אך היססה בתחילה. זמן קצר לאחר מכן, הנאשם הגיע בסמוך לביתה של א' וכאשר יצאה מביתה אמר לה הנאשם כי הוא עשה את שלו בכל הקשור ל"תיקון" שלו ועתה מוטל על א' לעשות את "התיקון" שלה. א' סמכה על הנאשם והאמינה לדבריו ושוכנעה לשתף פעולה", נכתב.

עוד מתואר בכתב האישום המזעזע, כי המתלוננת השנייה שאלה את המשגיח התוקף איך הוא מעז לתקוף אותה כך בזמן שמדובר באיסורים קשים, אך הוא ענה לה ששאלותיה הם 'זלזול בגדולי ישראל': "כמו-כן הסביר הנאשם לב' כי מעשיו מותרים מדין "עד אחד נאמן באיסורין" שכן הנאשם מהווה עד אחד אשר מתיר את האיסור. בנוסף לאסמכתאות ההלכתיות הכוזבות שהציג הנאשם לב', הנאשם הסביר לב' כי שאלותיה מהווים זלזול בגדולי ישראל וכי שאלות אלו נובעים מתוך בעיית ה"נרווים" שלה, ולפיכך אסר עליה להמשיך ולשאול שאלות נוספות".

תוכן שאסור לפספס
180 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
הוא חיה, חסר לב ורחמים!!! לא יאמן שאדם מגיע לתחתית התהום עד כדי כך!!! זה אחד הסיפורים מהיותר הזויים ששמעתי.... חלאת אדם, צריך לשרוף אותו לאט לאט איבר אחרי איבר כדי שהוא יתחיל להתרגל לגיהנום שלו!!!!
רותה24.05.16
83
"המשגיח הזה הוא מחבל או שהוא שייך לפלג השני??
דוד22.05.16
וכי מהזה משנה?????? עם ישראל אחים!! תפסיקו עם הפילוג הנורא הזההההה!!!
די לפילוג!!!!!25.05.16
82
שיש כאן ניצול לרעה של "חובת הציות העיוור", ובין אם נאמר ש"חובת הציות העיוור" היא פרצה הקוראת לגנב, מכל מקום החובה "לא לחשוב" יש בו פגיעה באחד מיסודי הדת של "דברי הרב (הקב"ה) ודברי התלמיד - דברי מי שומעים?". הבט סביבך וראה כמה עוולות, כמה חורבנות, כמה עיוותים נעשו בשם "שאלתי גדול". סיפורים על זה לא מ
אברך פשוט21.05.16

הצגת כל התגובות

81
הייתי שם. יצא המרצע.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד20.05.16
80
אתר חרדי לרכילות לשון הרע בהכשר הרבנות הראשית לישראל
WAZE19.05.16
אולי אני אפסיק להסתכל בו... רציני!!
שושושו19.05.16
יש דברים שהם לא לשון הרע ולא רכילות!! כמו זה למשל חובה לפרסם!!! "הבן אדם" צריך להיות בכלא!
TSILLI1919.05.16
79
שלחתי תגובה ואתם מסננים ? לא הגון ולא ישר ולא אובייקטיבי
ישראלמאיר מראדי19.05.16
78
כל השאר זניח... בואו נדבר על מה שחשוב באמת, שיש תלמידי ישיבה שלא מתייצבים בלשכת הגיוס וגורמים לעומסי תנועה הבה נפנה את כל הזעם אליהם..
עולם מוזר19.05.16
77
הוא בטח מאלה שמתפללים שמונה עשרה חצי שעה ומציצים בחצי עין ליבדוק שהוא אחרון שעושה עויישה שולם במרויימוב . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר19.05.16
76
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך 19.05.16
להרוג אותו??? למה להרוג אותו??? להרקיב אותו בכלא ושימות שם בייסורים לאטטטטט לאטטטטטט
ש22.05.16
ללמוד הלכות לשון הרע ורכילות - אינו איסור!!! אבל לצערנו כולם היום נגועים בזה.... אני נכנסתי לאתר פעם ראשונה בחיי, ואצל חבר (כי לי ב"ה אין אינטרע..., ותגובתי אינה נותנת גושפנקא כל שהיא לגלוש באינטרע הארור ולעבור על מאות איסורים כל רגע!) ובכל אופן, אסור להאמין ולו לפרט אחד של מידע עד שלא יקבלו בבי"ד
ללא שם31.05.16
75
משתמש ברוחניות של הבנות הטהורות כדי להשתלט עליהן. זה ברור שהוא חולה וצריך טיפול לעברייני מין.
חסידה24.05.16
74
מתי יעשו בדק בית וחשבון נפש?
לא פלא20.05.16
כאשר רק מעיז מאן דהוא לדבר על חשבון נפש מיד קופצים עליו באמירות כגון: "מי אתה בכלל ש...", "יש לנו גדולי ישראל". את גדולי הדור לא שואלים, רק משתמשים בהם כמטרייה כדי להמשיך בעוולותיהם.
רפאל22.05.16
73
זה גם נאסר מדאורייתא.. גם על אמת עצובה כזו.. היזהרו בתגובותיכם כפי שקראתי כאן.. שיהיו בשורות טובת וגאולה שלימה!
מוישה20.05.16
אני ממש מזדהה עם כל הנכתב
moti24.05.16
72
שמטציאים את דיבתו של הרב שטיינמן,גדול הדור, כדי לשמר את ההגמוניה של נתי גרוסמן המקולל שר"י.
אבי19.05.16
דבריך הפוכים מהאמת מדובר במחותן של הגר"ח קנייבסקי, שנלחם על ההגמוניה של יתד נאמן. הוא מראה לכל הצדיקים הלוחמים למען "כבוד רבותינו".
יעקב20.05.16
71
הוא הועד שבאמתלה של הנחלת מורשת גדולי הדור וטוהר החינוך נותן יד לפושעי הדור וכל מי שנוח לו לקשר אותו לפלג המבינים בעם שירפה
דוד19.05.16
70
תעקבו אחרי הצייצנים מהפלג האילתי הם מנסים להתאושש עם הסיפור העצוב הזה מהמכה המוראלית באילת. זה מרתק
יוסף חסיד 19.05.16
69
ב"ה שנסגר הענין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קונצקי19.05.16
68
הועד למען "כבוד רבותינו" המנוול הזה. הוא יבא על עונשו . אבל צריך לעשות חושבים איך מחנכים את הצעירים לא להאמין לכל מתחסד צבוע ומרושע שצועק "מרנן ורבונון" ומתכוון לתאוות המזוויעות שלו או לתאוות הפוליטיות שלו.
דוד19.05.16
67
אני שעובדת עם נוער נושר ושומעת על מקרים דומים לא מבינה מה אתם מצפים מילדים כאלה שבעצם הורים/מחנכים אילו דמויות שהם מעריצים ולפתע הכל מתמוטט תחתם ,חשבתם על זה פעם?ואז עוד דנים את הנשמות המקסימות והמיוחדות האלה הילדים האלה מחפשים אמת 1 ולא כיסויי לאמת,אם נתחיל להבין את שורש הבעיות נדע שהילדים האלו זה
תהילה24.05.16
של בשר ודם, אזי החורבן אינו מאחר לבוא. צריך להתחיל לחנך שיש ערכים מוחלטים, ערכי תורתנו הקדושה וערכי המוסר שגם הגדולים כפופים להם!
רפאל25.05.16
66
בכתב אישום מפרטים רק את האישום ללא ירידה לפרטים ולא כותבים את תוכן החקירות. זה רק בשלב ההוכחות ניתן לראות לכן זה נראה רדיפה של מישהו מעבר לאישום עצמו שלא ניתן לדעת מראש כמה הוא חמור
דוד21.05.16
65
אין אמון באף אדם וגם מי שיענה לך על מה שאני לא יכולה לענות לך אל תיתני בו אמון עשי טובה תיזהרי מכל זבוב! הבגד הוא בוגד - לא בטוח שכל מי שעומד מאחורי דמות דוסית חסידית חרדית זה באמת כמו הוא ניראה (קיצר שמרו על עצמכם ועל משפחותיכם...) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביגיל19.05.16
64
נערה בחורה בגיל שידוכים קונה את הלוקשים האלו?! צריך יותר מודעות לנושא !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמשון19.05.16
כמו שהיה כתוב בכתבה הקודמת זה מגיל צעיר. לא תמיד לבנות יש מושג בצבורים השמורים יותר מהדברים האלה. וברור לי שהוא גרם להן לפחד ממנו מללכת ולספר. ב"ה שבסוף אזרו אומץ!
אא19.05.16
63
צריך לחתוך לו את השופר שלו !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שניאור19.05.16
62
אוי לנו מרבנים כמו שיש היום שקרנים צבועים ורודפי ממון וחומריות.
טלי26.05.16
בעקבות הערה שהעירו כאן שרבנים היום הם שקרנים וצבועים צריך למחות על זה כיוון שכמעט ואין רבנים כאלו וזה ביזוי התורה מה שנכתב
זלמנוביץ25.10.16
61
שלא נדע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
077222282720.05.16
60
אז אין מה לנסות לקשר אותו לשם חחחחחחח
חיים ב.19.05.16
59
הנל לא היה משגיח בישבה היה מק"ק שכל תפיקדו היה רישומים ורשימות בתקופה שלי לא היה אליו שום הערכה נהפוך הוא תמיד ידענו שההורמונים שלו חמים ויש לו ראש כחול . היה בן אדם חסר כישורים ולא היה דמות חינכוית דתית סהכ אף אחד מאיתנו לא הופתע ולא התרגש מהפרשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוגר גיל19.05.16
58
אדם ללא מצפון בעל הפרעות נפשיות לא לוותר לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.05.16
57
לצערנו, היום כל היידישקייט, כל היר"ש, וכל הסמך על מה לעשות ואפילו מה לחשוב - הכל מבוסס על מימרות בשם 'הגדוילים'. זה מצב מעוות במהותו, כי התורה ניתנה לכל אדם לעסוק בה, לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא, ע"י שימוש רב ולא ע"י שמועות או כתבות עיתונאיות. אבל החמור מכל - אם אדם מסוגל לסתום את פה המחאה מולו באמצע
גוי צדיק25.05.16
56
לשון הרע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי20.05.16
הגירסאות כה רבות כך שמסתבר שהאופציה שלא עשה שום דבר פלילי קיימת בהחלט.
מאיר22.05.16
ואח"כ, בבית משפט הוא התכחש....
רותה24.05.16
55
שאלה
רעננית20.05.16
54
מישהוא יודע את שמו? חובה לפרסם כדי להזהר
מ19.05.16
53
מלאך אלוקים! קודש קדשים!
אליעזר לנדבר19.05.16
52
לא מובן איפה אשתו 😫 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.05.16
51
אילו במשגיח אחד מדובר דיינו.אלא שהתורה החרדית ואורח החיים הבטלני החרדי, מייצר מאות ואלפים של סוטים כאלה. ואין בית אשר אין בו סוטה.והילדים והילדות החרדים הם גלגול של חוטאים חמורים, והתגלגלו לחברה החרדית כדי להיענש ולכפר על חטאיהם.
דן סגל19.05.16
לא כמו האתאיסטים הארורים מש"ס.
ימחלוף שר"י19.05.16
נגוע כי אין אדם מדבר אלא מתוך לבו, ואצל החילונים הבעיה היא במספרים עצומים ואצל החרדים הבעיה היא במספר קטן מאוד, ומה שעושים עברה ברצון אצל החילונים מצד התורה זה אותו איסור,, אז לפני שאתה פותח את הפך המטונף שלך כדאי שתפתח את הגיהנם ותכנס לשם רשע בן רשע....
שמואל19.05.16
נשמע שיש לך הרבה נקיפות מצפון...
מישו19.05.16
לך מפפפפפפפפפפההההההההה
זיו819.05.16
תפסיקו לשפוט אין לכם את הרשות, יש פרצות זה ידוע אבל אם גדולי ישראל אפילו לו מתערבים אז גם לנו אין רשות. תפסיקו
ת'25.05.16
למה כל התגובות שלך באתר מטומטמות וחסרות רמה!!! למה בכלל מעלים את התגובות שלו??
שושושו19.05.16
50
אינו משמש כמשגיח בישיבה אבל כן עסק שם בעבודה אחרת.
תכל'ס19.05.16
49
שלהן ???
t27.05.16
48
בית המשפט עדיין לא דן בעניין, את כתב ההגנה עוד לא ראיתם מהיכן העוז לחרוץ את דינו. עברתי על הכתב האישום מרוב שהוא חמור הוא נראה לקוח מעולם הדמיון אני מציע קצת סבלנות עד שבית המשפט יגיד את דברו
תמים24.05.16
47
האם לדעת כותב הכתבה ההשתמשות בשמו של מרן יותר חמור מהעבירות עצמן, או האם זה שקול.
אברך פשוט20.05.16
46
לא הבנתי מה הבנות האלו היו ? ממתי מותר לגבר לגעת באישה? מה הם היו תמימות/ טיפשות ? משו פה לא הגיוני בכלל.... אגב איפה קרה כל זה ? ההורים לא ראו שהבת נעלמת פתאום לשעה שעתיים ,? מוזר לי ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרת20.05.16
השאלה הנשלת צריך להיות איםה האמא? כנראה הוא דאג טוב טוב לעשות מעשיו כשהיא לא הייתה בבית, או כשהיא ישנה. ועשה פחד לבנות שלא יגלו לאמא.
אחד סתם20.05.16
אל תמציאו עובדות חדשות בבקשה. זה מספיק נורא גם ככה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
!22.05.16
הבעל לא שם לב? כמה פעמים בשבוע היה מגיע לביתן של הבנות אחרי שהתחתנו! ראיתי כתב אישום בבלוגים חרדים! לא נראה לי שכולם היו עיוריים כולל השכנים ומכרים!
אברהם22.05.16
משפחה והוא עזר כלכלית למשפחתן.לא שייך בגיל 6 טיפשות או תמימות ! איפה ההורים היו זה שאלה חשובה.
ל6220.05.16
45
רבותנו. תבינו על מי סמכתם שישמור על הרוחניות של הילדים שלכם ברוך ה' שהשכלנו להפרד ממכם!!
יוסי19.05.16
44
הוא ושכמותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ד"ר מיקי שטטמן19.05.16
43
הלואי ויתברר שלא היה ולא נברא, מי יתן
ערן19.05.16
42
וודאי שזה שקר ההיתי אצלהם הרבה בבית זה קשור למח מחבלים שונאים שהמשגיח שליטא ידוע שהוא שונא סרוף ובת היא נשואה למחבל סרוף והוא שכנע אותה להתלונן בגלל שראה עד כמה שהוא מתקדם והיה אמור לימנות לרב קהילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובע19.05.16
נראה לי שכולכם יודעים במי מדובר
אשקלונית19.05.16
מי מוכנה ללכת ולהצהיר כאלה הצהרות סתם???? מה המוח הקודח שלה הזה את הדברים??? אי אפשר לדמין כאלה דברים לבד...
ב19.05.16
אתה כוב בשגיאות כתיב מצחיקות. אולי תפסיק לרקוד בכבישים ולשתול עציצים ותתחיל ללמוד עברית?
ריקי19.05.16
41
איך בני אדם מגיעים למקום נמוך כל כך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יום19.05.16
40
המגיב לתשובה 18 ענה. רק תשנו את ה-כ' ל- ק'.
אני22.05.16
39
להשתמש בשם גדולי ישראל להצדיק זוועה זה אומר שיש אצלינו משהו לא בסדר. לא היה מי שיאמר אז מה אם הרב (הגדול) אמר ? איסור נשאר איסור. שלא לדבר על זה שגם אם זה מותר זה דוחה
א20.05.16
38
החגיגה על חשבון האחר בדיוק כאן בימי ספירת העומר אומר דרשני , לא דובים ולא יער כאשר יתברר שהכול רק פברוק אחד גדול וכולם חוגגים על דמו של השני, איפה מידת החסד בעולם איפה העין טובה כולם רק חושבים רע רע ורק רע הכל בזכות הפגיעה בזולת על חשבון האחר שבתי הדין הרבניים מעודדים דיינים מושחתים סוטים ונבלים
דחוף דחוף20.05.16
37
אתם נותנים כותרת ואין כתבה בפנים, מה קרה? מישהו הלחיץ אתכם..?
מי?19.05.16
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי19.05.16
35
ההשקופה גורסת ומדברת בעיקר על איסור ללכת לצבא, איסור על אייפונים, ושאר מילי דאיסורים. ומתעלמים מאיסורי תורה אמיתיים כשמטאטאים אותם מתחת לשטיח זו התוצאה.
charedy before19.05.16
המשגיח הזה הוא אחד מראשי הועד למען כבוד רבותנו... תגיד מה שתגיד עצניק הוא לא
הרב דוד19.05.16
34
איך אפשר להאמין לפסיחים כאילו?????? דין מוות !!!!!! לאנשים סוטים ולמחבלים!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה19.05.16
קטע, גם אצלנו יש משהו דומה , גמרא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וולף 19.05.16
33
מזעזע חולה נפש צריך טירה עד המוות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה19.05.16
32
זה לא נשמע אמיתי אולי זה עלילת שווא לא מובא כאן גירסת הנאשם
זה היה באמת?19.05.16
זה מה שגורם למי שקורה לו דברים כאלה לא לדבר! ב"ה שבמקרה הזה בסוך היה גבוי לפנות לתביעה משפטית. לא "סתם" בנות משפחה מגיעות ומעידות על כאלה דברים.... אלו ספורים הזויים, קשה להמציא אותם. מסכנות הן ומסכנה המשפחה של הפושע הזה.
אנונימאוס19.05.16
31
עם משגיחים כאלה עדיף שהילדים ישארו בבית
אמא כואבת19.05.16
30
כמו כל העלילות השקריות הכל תוכנית של רדיפה, תפתחו את העיניים.
עירן03.06.16
29
תמיד והנה שלל תירוצים הנפוצים במחננו פיתו אותו לא היו דברים מעולם חילול השם הביד יטפל בזה אם בכלל המשפחה הנפגעת והמשפחה הפוגעת מסכנים הבנות האמא האבא כולם היו מקולקלים ומשמיצים את הצדיק על לא עוול ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה במחננו והעיקר הוא צדיק והם נואפות
יעקב22.05.16
28
הייתי סוגר אותו בחדר וזורק את המפתח לים,חלאת המין האנושי במיטבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן22.05.16
27
אני לא מופתע... ככה זה שהחינוך הליטאי אצלו הכל מתחיל בתורה ונגמר בתורה בלי יראת שמים ובלי פנימיות!
יעבץ20.05.16
אני בעד כל מילה השיטה היא בעיתית בעצם שיטה שמחנכת לאני ואפסי עוד וזה התוצאות רק הספרדים הם באמת יש להם יראת שמים ללא צביעות ודי בהערה זו
נתנאל25.05.16
26
הרבנים עושים מלחמה נגד הסלולר לא כשר ,שידברו נגד הפושעים האלה
מנחם19.05.16
מה תועלת יש מלדבר על עבירות חמורות?
רפאל19.05.16
מה אתה מכשיר את השרץ בשרץ הזה, כל הדברים באים מהסלולר
ב20.05.16
25
אוי לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי19.05.16
24
איך רב או לפחות משהו שקורא לעצמו רב, משגיח, עושה מעשים כאלה????????? הרי עד עכשיו כולם ראו אותו כצדיק ולא ראו עליו כלום איך זה יתכן זה מתסכל יש סירטונים שרואים אותו מוסר שיעורים והוא ניראה רב לכל דבר איך הוא מגיע למעשים כאלה שאפילו אנשים לא חרדים לא מגיעים?? למי שיש בכלל תשובה פליזז שיתן זה פשוט משג
אווה19.05.16
בס״ד === שלום לך אווה, איך זה יכול להיות, אז הנה התשובה, אז את צריכה לדעת בודאות שיש אנשים צבועים שמחופשים לחרדים ואפילו נראים כרבנים והם באמת חילונים גמורים שעושים עצמם שהם יודעים תורה וכו..., אבל מכאן ולכתוב שאין אימון באף אחד אדם, זה לא נכון כי הנה יש רב גדול אמיתי שאני מכיר מקוב שבחיים לא נוגע ו
דורון 19.05.16
הרי כולם נראים כלפי חוץ אותו דבר לכן אי אפשר להאמין לאפחד הרי אם הייתי רואה את את "המשגיח" ורב אחר חרדי אמיתי כלפי חוץ אי אפשר להבדיל ?
ליהי20.05.16
איך את יודעת שיש סירטונים? מישהו יודע במי מדובר?
אשקלונית19.05.16
לשון הרע
tami563519.05.16
רק אצל החרדים לא ואני יודעת את שמו !!
אני19.05.16
כולם נולדים עם יצרים
דוד20.05.16
הגמרא בע"ז כותבת שהוציאו לאריה את העין וכו' וכבר אין תאוות לקרובים.
מה זה משנה22.05.16
מאיפה הבאת את זה? איזה בן אדם שפוי,ואפילו לא חרדי, יתנהג ככה? אז את עוד משווה אותו להתנהגות של אנשים חרדים? אנחנו לא ככה.נקודה. רובינו לפחות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
:(19.05.16
לא מגיעים למעשים כאלה אז תשים לב לפני שאתה יוצא על מישו
טיפש19.05.16
אם כי לא מצדיק בגרם את הדברים. ובכלל זה הלתחיל עוד בגיל מאוד קטן... אפילו לא אישה בוגרת. כולנו מצווים על אותם הדברים. כנראה ששכל להסתיר ממי שיראה בקלקלתו כן היה לו... ולכן במקרים האלה הוא הצליח לעצור את עצמו יותר. ואחר כך זו התמכרות כמעט כמו סגריות גם בטיפול קשה מאוד להפסיק מן הסתם... :(
אנונימי19.05.16
אדם שעבד את השם מתוך הרגל ולא מיראת שמיים עלול להיות צדיק חוץ מבשעת ריתחת היצר הרע ,הגמרות מלאים בצדיקים שבזמן היצר היה להם קשה משמע ממקורות נוספים שלימוד תורה לא מציל מיצר הרע חזק של עריות רק גדרים או בושה שיתפרסם!
דוד19.05.16
שענה לי: ספרי השו"ת מלאים בסיפורים כאלה. אלא מה? שפעם לא היו "חילונים" אז כולם היו "חרדים". היום "התרגלנו" שהזוועה נמצאת יותר אצל החילונים אבל זה לא נכון. זה גם אצלנו, ובגלל שלא מדברים על זה - יותר קל להסתיר. יצר הרע יכול להיות בכל מקום, וגם רשעים ארורים יש בכל מקום. ללמד את הילדים ולהזהר.
אשת חבר19.05.16
23
"כיכר השבת", איך שכחתם?!
אברך19.05.16
22
אני ממש לא מבינה, ילדה בגן היתה מבינה שזה לא צנוע!!! איפה השכל?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טלי19.05.16
התגובה שלך נקראת האשמת הקורבן ותגובות כאלו גורמות שנשים תסבולנה שנים ולא תדברנה....
ל19.05.16
לגמרי מפחיד להיות תחת שליטא של בן חיה (אדם) כזה!
איילה22.05.16
הוא הפעיל מערכת סחיטה משוכללת של אדם אחד. קראתי את כתב האישום, כשקוראים מבינים איך הוא הצליח. הן ידעו שזה אסור, אמרו לו שזה אסור, התעמתו איתו והוא סחט אותן בהרבה דרכים.
עצוב19.05.16
21
בשביל להעיף אנשים מהעבודה שלהם. איפה היית?
טליה19.05.16
20
אסור לדבר על ת"ח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבקש.24.02.17
19
כזו סדיסטיות...
ק.ח24.05.16
18
במקום ללמד את יסודות היהדות והמצוות הבסיסיות מדלגים על כל מקום שרק מוזכר ברמז בינו לבינה והנוער התמים אין לו מושג בדברים האלה כלל. ישנן הרבה בנות תמימות מאוד. צריכים לתת הדרכה בענין.
מוטי20.05.16
הוכיח את החכמים ואמר להם (גדול הדור שבדקה מוריד גשם) שאשתו יצאה מקושטת! "שלא אתן עיני באחרות!!! איזה גדול היה אומר ככה היום..
כל מילה בסלע22.05.16
17
היתכן משגיח- תוקף? הרי זה דבר והיפוכו. כאן יש בהמה משגיחה על סיפוק צורכי עצמה החולניים. הרבנים, המחנכים, מגידי השיעורים הגננות בחיידרס מגיל 3 הם חייבים להיות המשגיחים והמשגיחות ולא להשתיק ולהחביא בארון ומתחת לארון כל בהמה דקה וגסה.
א.מ.20.05.16
16
גועל נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה19.05.16
15
אין כתבה בפנים בכלל..
מי?19.05.16
14
הרב שטינמן התבטא על זה, ואתה יודע בן כמה היה זמרי בן סלוא? יש מדרש שהוא היה זקן מופלג מאד מאד! והיה נשיא בית אב בשבט שמעון! אלא שכל הגדול מחברו יצרו גדול הימנו! מי עשה את העגל? אנשים שהגיעו להשגות שראו על ים סוף יותר מאשר הנביא יחזקאל! יצר הרע זה דבר נורא ואיום
שי19.05.16
אין שום קשר בין המאמר כל הגדול מחבירו וכו', למעשים נפשעים כאלו. והפרשנות שלך היא נחלת רבים אבל בטעות יסודה, כל הגדול מחבירו וכו', הוא לא גדול ממנו בכבוד ובמעמד וכו' אלא בקדושתו ובדבקותו בתורה ובמצוותיה, וכו' אין להאריך.
דני19.05.16
13
בכי ואבל... אבילות על הנתקפות, על בעליהן ומשפחתן, שם רע עד סוף הדורות לכל יוצאי חלציו... אבילות על התוקף, נכרת מהעוה"ז והעוה"ב... אבילות על התורה, חילול ד' נוראי.... מניעת מעשים כאלו ממי שבופטנציה, הוא רק על ידי כדורים... התורה והמוסר אינן תחלופה לכדורים... גם אם תמיד התפלל בנץ ואמר תיקון חצות כל לי
מייחל מ19.05.16
12
ימח שמו ושם זכרו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד19.05.16
11
חובה לפרסם את שמו. למען ישמעו ויראו שאר המשגחים למיניהם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שניאור19.05.16
מכיר את המשפחה! אישה מיוחדת! ילידים אחד אחד!!! מסכנים!!! בכל מקרה גם כל מי שמכיר אותם כבר יודע... למה?????? הוא הולך עכשיו לשבת בכלא את הבושות שלו והעונש שלו קיבל ויקבל עוד... למה לא חושבים גם על הנפגעים הנוספים מהספור? אז נכון, חיבים להסגיר אותו ואי אפשר להתחשב בבושות וכולי. אבל הוא כבר עצור. למה
אנונימי19.05.16
כי אולי זה מה שירתיע את המנוולים האלו- הבושות וזה שווה גם במחיר שהסביבה הקרובה שלו סובלת... זה עדיף על עשרות משפחות שסובלות ממעשי זוועות אלו.
אלי19.05.16
10
בנות ישראל היקרןת אל נא תלכנה שולל אחרי כל מיני סוטים שמרו על כבודכן המשיח ממש בפתח
השם ירחם עלינו19.05.16
9
ןןןןןןןלן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לללללללל24.02.17
8
בעיה אצלינו החרדים ......אסור לדבר על כלום ומותר לעשות הכל........העיקר שזה לא יוזכר במפורש ...הגיע הזמן לעשות שינוי בפריצות איך נשים נשואות מתלבשות ה ירחם מחטיאות את הרבים כל מה שקורה עם אנשים שנופלים בעריות זה רק בגללם הם גורמות הרהורים לכולם תחזרו בתשובה זריז
דוד23.05.16
איך אתה מעז להגיד את המשפטים האלו בהקשר עם הסיפור מסמר השיער הזה שמתאר אישיות שפלה של רוצח נפשות ובתים שירד עד הקרקעית העמוקה ביותר והכל באיצטלה של צדיקות?!?!? לידיעתך, הבנות האלו היו כשרות וצנועות, והוא רשע מרושע עם סטיות נוראיות. לא שאני מזלזלת בנושא הצניעות, אבל להביא את זה בהקשר כזה???? לך תב
מ.ק20.10.16
ועוד לילדים זה מחלת נפש, הוא צריך סירוס.
משה26.05.16
7
אני בטוח וחושב שהשיטה של המשגיח זאת בדיוק השיטה של אהרון רמתי מירושלים,זאת השיטה שהוא עושה לבנות שם,אני הייתי נשוי לאחת הבנות ולא להרבה זמן,המשטרה לא בודקת לעומק כי הבנות בגירות והם לא יודעים שהוא מחזיק גם קטינות וחבל מאוד מאוד שלא יהיה מאוחר מדי
ירושלמי22.05.16
איזה שטויות אתה מדבר איך אתה מנסה לדחוף את שמו.....בלי לדעת מי עומד שם מאחורה ברור שזה איזה קנאי אומלל ....עוד מעט גם תקשר אותו לפרשת תאיר ראדה...
אלי23.05.16
6
צריך לדעת לפני הגאולה כל השקר יעלם עדיף עכשיו לעשות תשובה אין זמן בכלל
חיים20.05.16
5
כל שעה כיכר השבת יוצר כאן כותרת חדשה סביב אותו נושא עצמו ומגדיל לעשות כאשר הוא מעביר את תגובות הטוקבקיסטים מלינק ללינק. בהתחלה התפלאתי, איך בזמן קצר כל כך הרבה תגובות עד שהבנתי את השיטה.
נועה19.05.16
4
אני לא חושבת שזכיתה ... ליהיות בבית של חלאת אדם... אבל אני לא חושבת אלא בטוחה שאתה לא תכניס לבית שלו את הבנות שלך או אישתך או אחיות... אתה לא תיקח סיכון עכשיו שזה אפילו רק חשד בעינך ,לא כך?! והמרחם על אכזרים סופו להיתאכזר על רחמנים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ההגיונית19.05.16
3
מה קורה אם התיק של קרסיפל הצדיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד 19.05.16
וכותבים עם באות ע ולא א .... עילג
יוני19.05.16
משפחת מנאפים
קרסיפיל השוטה 19.05.16
2
הוא איש מסכן מאוד שגם מיסכן נשים אחרות . ריבונו של עולם מלא את הארץ דעה גאל אותנו כי מחכים אנחנו לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פסיכי19.05.16
1
אין מילה אחרת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת19.05.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24