כיכר השבת

"הטפה פמיניסטית"

הסכנה בחרדית שמנהלת את לשכת הנשיא / דב הלברטל

הלברטל לא ראה את הראיון של רבקה רביץ לסיוון רהב מאיר, אבל זה מספיק לו כדי להזהיר מ"סכנתן של שתי פמיניסטיות אלה לחברה החרדית המצדיקה את הוקעתן ואת הוצאתן מכלל החברה" (טור, חרדים)

216
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ד באייר | 22.05.16
רבקה רביץ וסיון רהב מאיר
רבקה רביץ וסיון רהב מאיר (צילום: יונתן זינדל ופלאש 90)

מנהלת לשכתו של נשיא המדינה, היא אישה חרדית. כך גם מגדירה את עצמה אשת הטלוויזיה. שתיהן נושאות באישיותן ובהתנהלותן את הבשורה החדשה והעגומה של הפמיניזם החרדי. ללא שמץ של ספק, ניתן להגדיר את התופעה כסוג של פריצות.

מנהלת הלשכה התראיינה לאחרונה בתוכנית טלוויזיה אצל אשת התקשורת, בניסיון למצב את הצלחתה המדומה כאשה חרדית בתודעת הרבים. לא ראיתי את התוכנית, ואין לי כל צורך לראותה כדי להבין שמדובר בשתי פמיניסטיות בוטות המפרכסות זו את זו.

חומרת התופעה היא בכך, שלשתיהן יש השפעה ושתיהן נחזות כחרדיות. האחת היא כלתו של מי שהיה חבר כנסת מטעם יהדות התורה – בזכותו זכתה במשרתה, בבחינת פוליטיקאי מביא פוליטיקאית - והשנייה היא כתבת בטלוויזיה שחזרה בתשובה.

ההטפה הפמיניסטית שלהן, לא נעשית בהכרח באופן גלוי. אבל דווקא הדרך הסמויה בה היא נעשית, היא המסוכנת יותר. שתיהן נשים מוחצנות, אוהבות פרסומת. מנהלת הלשכה עוד מתהדרת בכך שהיא לומדת לתואר שלישי. הרי חותנה, חבר הכנסת, בתוקף היותו נציג היהדות החרדית, היה אמור להיות גדול המטיפים נגד לימודים אקדמיים. זה כנראה גם אחד המחירים שמשלם בית של עסקנות חרדית.

הראיון של רביץ בערוץ 2

אבל הבעיה היא לא רק זאת. גם מנהלת הלשכה וגם הכתבת משדרות נאצלות שבשאיפה להצלחה הקרייריסטית, להישגיות ולמימוש העצמי. דבר שמנוגד לכל ערכי החרדיות, ובפרט ככל שמדובר באשה ובאם היהודייה. הדוגמא האישית שלהן עומדת בסתירה מוחלטת לצניעותה, פשטותה ומסירותה של האישה היהודית למשפחתה, ליראת השמים ולמצוות, גם אם היא עובדת לפרנסתה. האישה החרדית היודעת את יעודה, מבינה שמטרתה היא בית של תורה.

ניהול לשכת הנשיא, הוא תפקיד תובעני, המצריך מסירות מוחלטת והזנחת כל יעוד אחר. לכל הפחות מבחינת התודעה האישית. אני יודע זאת כי שימשתי כראש לשכת הרב הראשי לישראל, ובמסגרת זו הכרתי את לשכת הנשיא. זהו גם מפגש עם סוג של זוהר מזויף, המעמיד את האישה החרדית בניסיונות קשים. אוכל לומר גם זאת ללא שמץ של ספק, שמנהלת הלשכה ובעלה, התומך בה, כבר איבדו את ישותם החרדית.

אלא שבגלל מעמדן, והרשתות החברתיות החרדיות, הן משפיעות במישרין או בעקיפין על מעמד האישה החרדית. השפעתן חמורה. כתבת הטלוויזיה החלה לאחרונה בהעברת שיעורים בפרשת השבוע. היא ניצלה כל במה תקשורתית אפשרית כדי לעשות לכך תעמולה. מעולם לא הייתה תופעה שאשה חרדית עמדה על במות ומטיפה דעת תורה לרבים. זה מעמיד בספק גדול את עצם הכדאיות בחזרתה בתשובה. כי אם התוצאה היא ההשפעה הפמיניסטית הבוטה על נשות החרדים, עדיף היה שתישאר חילונית.

סכנתן של שתי פמיניסטיות אלה לחברה החרדית, מצדיקה את הוקעתן ואת הוצאתן מכללה של חברה צנועה ומוסרית זו.

תוכן שאסור לפספס
216 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
132
למה הוא לא שאל את רבותיו ?
ישראל29.05.16
131
החברה חרדית הפסיקה להיות צנועה ברגע שקיבלה אותך. אתה שונא כל איש ואשה שאינו דומה לך בדעתו. אתה הספקת לשכוח שהאדם נברא בצלם אלוקים. יש לי תקוה להאמין שאתה כותב ומתבטא כך בכדי למצב את עצמך מחדש.
יהודי27.05.16
130
די לעבוד במערכת החינוך החרדית ולהרגיש מושפלת כל הזמן על ידי המערכת ולא לעריך את העבודה שעושות ולקבל משכורת רעב אתם גם רוצים שעבעל ישב בכולל ויקבל גרושים ואישה תעבוד במשכורת של 4000 שקל וגם עשרה ילדים וישלמו לחידריים על כל ילד 380 שקל ולסמינר 1200 שקל אתם רק רוצים בלי לתת דב אף אחד לא בקש ממך לתת צ
הנושרת מפתוחי ח27.05.16

הצגת כל התגובות

129
גם את לפיד קידוש השם העצום שיש לנו,רוצים לכבות? "בזכות נשים צדקניות נגאלו ובזכותן עתידין להיגאל"!!!!!
אתמהה26.05.16
128
רק מה שלא ברור זה למה במקום להיות מאושפז בכפייה אתה מקבל במה. כלשהי. בעולם הזה שחיים בו בני אדם. שיתגשמו בך כל האיחולים שלך לאלו שחטאו בכך שהם בעלי דעות שונות משלך.
עודד26.05.16
127
ולמה אתה לא עושה רושם של ירא שמים, והן דווקא כן. התנהלותן עם גברים צנועה וזה בולט. ואתה בולט הכל הופעתך כלא ירא דמים מובהק!!!
קנאי26.05.16
126
סוף סוף קם כאן משהו אמתי ואומר את האמת!!!! אמא יהודיה התפקיד שלה להיות אמא, ולא כל היום ברחובות ובלשכות כאלה ואחרות. תתחילו להתהדר באמא ישנמצאת בבית ונותנת את כל הלב שלה לבעל ולילדים בשמחה ובאהבה, ושבעלה יוצא מהבית מחויך ורגוע. . אמא כזאת ראויה להערכה, מה אתם רוצים ילדים שמחים ובראים, או אמא קריר
רחל25.05.16
ולא כל היום בכנסת ולשכות ועו"ד ואחרות תתחילו להתהדר בבעל שנמצא כל היום בבית כנסת ונותן את הלב שלו לתורה בשמחה ובאהבה ושאשתו נמצאת בעבודה שמחה ומסופקת. (עכשיו באמת) מה אתם רוצים ילדים שאפשר לפרנס אותם או אבא קדוש וסגפני שכל היוןם בבית כנסת ולא מכניס אוכל לפי הטף ובכך מועל ותפקידו ו"מאלץ" את אשתו לצאת
מיכל27.05.16
125
כתבה זוועתית ופוגענית!! שובניסטית לגמרי! כשקראתי את הכותרת חשבתי שאתם באים ללעוג למי שאמר את המשפטים האלה, ואני רואה שזו כל הכתבה. בושה! אישה חרדית כיום צריכה לפרנס כי הבעל בקושי מרוויח. אבל אוי ואבוי אם תפרנס בעבודה שמכבדת אותה ומתגמלת אותה כראוי לכשרונותיה. היא חייבת לעבוד קשה כגננת או מורה ולקבל
שפרה24.05.16
124
חוצפה שכזאת... דורשים מהאשה לצאת לעבוד כדי לפרנס את הבעל שישב וילמד, ברגע שהיא מצליחה בעבודתה, (בכל זאת צריך לפרנס 11 ילדים) אומרים שנהיית מדי פמיניסטית וצריך להוקיע אותה מהציבור החרדי 😡 פשוט מזעזע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבי24.05.16
123
עולה מהכתבה ההזויה הזו פרימיטיביות לשמה, הפחד של העסקנים בציבור שלאנשים יהיה דעות שונות ממה שהם הכתיבו להם, אחרת מי ימשיך לבחור בכם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם24.05.16
122
בס"ד אחרי כל התשפוכת עליו בלי שמי שהוא מנסה לרדת לדעתו . לצערינו הוא צודק אם נסתכל על הפסוק בתורה של לא ילבש עם העיניים הנכונות נראה שלתופעה כזו התכוונה התורה כשאסרה אתת תופעת ה"לא ילבש" כה לחי
chb24.05.16
121
החברה החרדית משתנה ונשים מעוניינות לפתח קריירה במקביל לניהול בית תורה. מה אתה כ"כ מתקומם?
שימי23.05.16
120
ארס ושנאה כלפי כל מי שאינו כמוהו. אולי צריך לעשות כתבה עליך.. על המוציא שם רע שמתיימר ה להיקרא חרדי, ועל הסכנה שלך לציבור החרדי כולו.
יוסף23.05.16
119
בושה וחרפה . סיון רהב מאיר אישה צנועה מדקדקת במצוות שבניגוד אליך לא טורחת להוציא דיבה על אנשים אחרים. תפסיק לשחק אותה צפית בראיון מתחילתו עד תומו. אתה פשוט איעש פתטי ועלוב חוץ מביקורת מרושעת לא שמעתי ממך כלום
שמואל23.05.16
118
זו כתבה שכולה לשון הרע מתחילה ועד סוף שתי נשים שעוסקים בקדושהשם שמים בכלל הכותב הנכבד ידוע בקיצוניות ודעתו אינה דעת תורה
יהודי23.05.16
117
המשך לפרסם ללא פחד את האמת ובע"ה נחזור כולנו בתשובה ונזכה לראות בביאת משיח צידקנו
חגי23.05.16
116
עדיף שהיית נשאר ד"לי מה לך ולחרדיות? פה גדול ומלוכלך
ליטאית אחת23.05.16
115
הפאות שלהן לא כשרות כל פי גדולי ישראל החרדים אז חרדיות הן לא...
חני23.05.16
בטח את מקנא על זה נאמר "ימותו הקנאים"
עעעע26.05.16
114
אשה יהודיה לא צריכה להיות קרייריסטית!!! אבל אתה קצת יותר מדי בוטה.
מסכים27.05.16
113
זה לא בסדר
אבירם26.05.16
112
הלברטל בעצמו לא מאמין באף מילה שהוא כותב, הוא נמצא פה באתר על משבצת של הפרובוקטור וכל פעם הוא מותח את הגבולות יותר, הפעם הוא מתח קצת יותר מדי. או שאולי נחכה לפעם הבאה וגם השיא הזה יישבר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים25.05.16
111
זה שאתה מקנה בזה שהם מצליחות או מפחד שגם אישתך תחליט שבה לה לעשות משהו בחיים שלה, לא אומר שאתה צריך לרמוס אותם ולדבר שטויות! רוב הדברים שאמרתה הם בגדר שטויות והבלים!
שרה שנירר24.05.16
110
כבודה של בת המלך שרה שנירר כלל לא היה פנימה, היא הייתה בקידמת העשייה כולל עמידה מול גורמים תורניים וממשלתיים. בזכותה בנות ישראל למדו, כן הלברטל למדו קריאה וכתיבה שלפני כן לא כל כך ידעו. מקווה שהלברטל לא יפתח עליה את פיו.
מני24.05.16
אך כיום במינון הקיים בסמינרים או בקורסי ההשתלמות זה וודאי שהייתה אף היא מתנגדת לכך... כל כבודה בת מלך פנימה לא נאמר כמליצה או המלצה... זה המוטו שלרגליו צריכה כל בת ישראל לצעוד... עד קצה הגבול...!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמיקם25.05.16
109
אני נאלץ להודות ששוב דב צודק. רהב מאיר מתיימרת גם לחנך את בנותינו בהרצאות ומהווה דמות לא טובה לחיקוי אין לי בעיה עם עו"ד חרדית העושה מלאכתה נאמנה בהצנע. מעבר לכך שהיא לא חרדית היא חוזרת בתשובה וההסכמה החרדית לה ולבעלה מעוררת פליאה. האם צריך רק להיות מצליח ויפה בשביל למרוד בכל קדש. הם ממליכים את המלכ
אריאלי24.05.16
108
לומר על אשה יראת שמים שעדיפה שהיא תישאר חילונית!? אתה תמיד מגזים אבל הפעם ההגזמה שלך היא מוגזמת
יאירי23.05.16
107
ואין מבולבל יותר ממנו, אותך היה צריך להוקיע כששלחת את ילדיך גם לצבא וגם לישיבה, ועוד כל מיני איסורי כלאייים שעברת עליהם... וגדלת ילדים מבולבלים שברוך ה שהחינוך החרדי איכשהוא יישר את דעתם... אתה תבוא ותטיף מוסר?? למי?? רק לגברים מותר להיות בתקשורת? רק לך מותר להתווכח ולהשמיץ כל אחד שנוגד את דעתך ול
מרים23.05.16
106
איש הזוי מלא קנאה ולגמרי אכול מבפנים. רק אדם שרע לו מחפש כל היום מה רע אצל אחרים...
ישי22.05.16
105
צודק הלברטל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן תירה22.05.16
104
אני מקווה שהנשיא רבלין לא יחזור על הטעותיות שעשה הנשיא קצב ...... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוריאל22.05.16
103
קשה לך לחשוב על כך שיש נשים שבניגוד לאשתך...טוב להם יש להם כסף והם מצליחות...ויש להם תארים לילדים שלהם יש טיולים צעצועים ובגדים יקרים והרבה יותר טוב להם מהילדים של הנשים שאתה רוצה לראות העייפות המנקות את הבית כל היום הנחיתיות והמסכנות....שמסתכלות על התואר שלך בהערכה. ממני אישה חרדית אמא ובעלת תואר ר
הדס22.05.16
+ כל מה שכתבת, זה ההיפך משאיפותיה של כל אמא חרדית שחונכה בבית יעקב. +שיהיה לך ברור, שמהילדים שלך לא יצא כלום!!!! ואת אשמה!!! +ואגב, מה בעלך המסכן עושה,? יושב ולומד?! מגדל את ילדייך?!
חושב22.05.16
ןלמה הוא מסכן- לדעתך? אי אפשר לגדל ילדים אחר הצהרים- כשהם חוזרים מהמעון?
מיכל27.05.16
102
כיכר השבת, תורידו את הכתבה הזאת. דב הזה בנאדם פחדן! מפחד מקבוצת נשים משכילות... בושה בשבילכם שאתם נותנים לו במה!!! בנאדם עם דעה עקומה וזווית ראייה עקומה יותר שאינה מייצגת הרבה נשים מהמגזר שלנו!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אישה22.05.16
101
אתה אדם עם אומץ
חמי05.06.16
100
דב הלברטל פאנט דביל
חרדי 228.10.19
99
קבלו את האמת היא אפשר להנות מהעולם הזה ולגדל בית של תורה
משה02.11.16
98
מה אתה אומר! אתה ממש איש בשורה! חברה צנועה ומוסרית זו.... חחח. הלוואי. אולי קודם תצא נגד ה'רב' הליטאי הסוטה ההוא שהטריד בנות משפחה? אולי תכתוב על הרבנים החרדים בתלמודי תורה שהורידו מכנסים תלמידים? אולי תכתוב קצת יותר על ההדחקות ומה שקורה באמת בפנים?? ממה אתה מפחד? זה באמת מה שמטריד אותך , כמה נשים
ר.מ.31.05.16
97
רבקה היקרה את מקסימה צנועה חסודה וסיון היקרה הלוואי שיהיו עוד הרבה נשים חרדיות כמוך חכמה מיוחדת איזה כתבה מפחידה. אתן מקסימות ומיוחדות. מעריכה אתן בברכה חרדית מירושלים
מקסימות19.06.16
96
שב בחושך
דבורה הנביאה29.05.16
95
מניחה שהן עשו שאלת רב בעינין זה ,לא נראה לי שכוונתן להוות דוגמא לאחרות..וכל הכבוד על שהן מייצגות את הציבור בזווית נכונה ומוארת ומתמודדות בהצלחה ובחוכמה בנושאים מורכבים. תודה !
יהודיה 27.05.16
94
להפעיל את השכל במקום להגיד כל הכבוד מציגות את הציבור החרדי בכבוד ככה מתיחסים אליהם?ה' ישמור
חני26.05.16
93
עו"ד דב היקר מי שמך לדובר, גם התקרבותך לרב אלישיב זצ"ל לא הייתה בכדי להיות פובליציסט מן המכוערים ביותר הלה אתה באופן אישי לא תמיד קיבלתה את פסקיו של הרב זצ"ל וממתי התחרדתה עדיף שתשתוק כי אני חושב שהראיון היה מקסים ומקדש שם שמים
מוטי26.05.16
92
הפתעת אותי שיש עוד עו''ד אם השקפות טהורות, אל תתיחס לתגובות,דהרי רוב חרדים שגולשים באינטרנט הם מהפסולת,
ירא שמים26.05.16
91
אם אתה עו"ד אז אני יכול להיות ראש הממשלה ואם אתה כותב טור אז אני יכול להיות מנהל של האתר. קנאים לא מחזיקים הרבה זמן, והם ב"ה אוזלים ואוזלים. לך ללמוד במקום לבלבל את השכל ולהתעסק בנשים.
דניאל26.05.16
90
או כמה בורות הלברטל המתהדר בנוצות ערוך הדינים. צא ולמד שמירת הלשון ודרך ארץ. התנהגותך ושפתך היא לא דרכנו. וזכור כי "נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברבים". צא ולמד עורך הדינים
ישי הר ציון26.05.16
89
תיקח כדורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נהוראי26.05.16
88
אני לא יודעת מה אשתך? אני יוגעת שאתה עובד ומתפרנס. כל הנשיםש לקחו על עצמם בלי טרוניה לפרנס את הבית היהודי ראויות להערכה והערצה. ולהוציא דיבה על 2 נשים אלו זו לא דרך
426.05.16
87
הלברטל הזוי , בנוסף לכך שדבריו הם טיפשות צרופה ומבזים את האתר הנכבד שבו הוא כותב, אני מזהה בו רוע ואולי גם קנאה.וכי זו דרכינו? להוקיע? זו הדרך החרדית שהוא מתיימר להיות דוברה? הם הפקיעו את עצמם מ“ החרדיות“? למה , כי היא ילדה ומגדלת ומפרנסת 11 ילדים? ובכלל, מי אומר שהחרדים כולם מקשה אחת? הסקאלה היא הר
יוסי25.05.16
86
פשוט נורא לקרוא אותך. תיהנה, אין דבר. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. כן, למרבה הפלא אנחנו לא מסתפקות בבישול וכביסות לבעלים שכמוך.
שירי25.05.16
85
וכן ,מקומות עבודה יכולים להיות מסוכנים עבור נשים כמו עבור גברים אבל דווקא סיון רהב ורביץ הן נשים מאד רציניות ולא עליהן הייתי עושה את הכתבה הזו
מפוקחת25.05.16
84
הלו בכל מילה ומילה בכתבה אפשר להריח ממש את הקנאה שנוטפת מן המילים זה ממש לא מקומם ולא מרגיז. פשוט מבייש את עצמך אתה כותב שהן רודפות פרסום ומה אתה??? הרי מרוב חרדתך מהפרסום אתה כותב מתחת לשולחן בחושך ובעילום שם כי אתה כל כך עניו וחרד לפרטיותך. הרי כתוב בפרוש לא יודע איפה:"חובה על הגבר שיהיה רודף פרסו
המברר27.05.16
83
המופיעה בהבלטה בתנ"ך היתה בדוגמא האישית שלה עומדת בסתירה מוחלטת לצניעותה, פשטותה ומסירותה של האישה היהודית למשפחתה, ליראת השמים ולמצוות,
חושש מנשים 26.05.16
82
הראשונה מפורסמת בגלל כישוריה הוורבלים. האחרונה בשל קשריה והיחוס המשפחתי לחמיה. למי שמכיר אותה מנערות, המדובר בנערה בינונית
כנסו26.05.16
81
ברבים? הכי טיפשי שלך...
נועם24.05.16
80
תתקדמו. נשים חרדיות לא ישבו בלול עד 120. הו יתקדמו ירכשו תארים שלישיים וכן, יגיעו לעמדות שררה על אפכם וחמתכם, חבורת שובניסטים. תבלעו את הרוק ותפנימו. אין לכם מה לעשות בנדון. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חלי24.05.16
79
הלברטל מגזים תמיד, לפעמים ההגזמה הבוטה משמשת לחידוד המסר, אנו מוותרים על ההגזמה, כי אנו מסכימים לגרעין האמיתי שבדברים. אבל כמדומה שהפעם עבר את הגבול, בפגיעה אישית, בשתי נשים יקרות. את גב' רביץ אני מכיר רק מן השמועה, ולא שמענו וראינו אצלה שום נטיה לפמיניזם, אבל את גב' מאיר (ובעלה, ידידיה הנפלא) אני מ
סתם יהודי23.05.16
78
מהי בדיוק הסכנה שמר הלברטל מזהיר אותנו מפניו? שהן מצליחות בקרירה שלהן? שהן מוצלחות?
יענק'ל 23.05.16
77
כתבה שלא ראויה להופיע בכזה אתר המכבד את עצמו. איכס. הקאתי קצת בפה. ושלא לדבר על גבול החוקיות של כזו כתבה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה23.05.16
76
כי האופציה האחרת עדיפה? אלפי נשים קטנות צייטניות שלמדו לכל היותר הוראה וקיבלו תעודה שלא שווה כלום,בטח לא כזו שתעניק להם פרנסה מכובדת...!!! קודם שהעו״ד הנכבד יבדוק יפה יפה אם הן עוברות פה על איזשהיא הלכה. ואח״כ שידבר לגופו של עניין!! ולא גיבובים משנת 1900 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישי22.05.16
75
אך האופן שבו הוא כותב אותם תוקפני מידי, אכן גם אני כשראיתי את התסריט הזה מייד הרגשתי שיש שם סילוף, סילוף של המהות והתפקיד של אישה חרדית, מין ערבוב כזה שלא יכול להתקיים, אין כזה דבר שאם מנהלת משרה בכירה ותובענית בבית הנשיא (עם כל המשתמע מכך)ומסורה כל כולה לעבודה ועם כל זה בו זמנית מנהלת בית יהודי וחר
אלישבע22.05.16
ואני מכיר את המשפחה אישית והבית כן מהתנהל לתפארת וההתנהלות היא של פשטות וצניעות מידות טובות צניעות וכו' . כנראה , שכאשר אדם עושה את עבודתו וחוזר הביתה אל משפחתו בלי לחפש מומים אצל הזולת , אולי זה סוד ההצלחה באופן אישי ובגידול ילדים. ושימותו הקנאים! (מטאפורית כמובן)
משה מפתח תקוה22.05.16
74
+דב. אני לא יודע מה מצבך התורני האישי שלך, אבל זה לא מעניין אותי. דבר אחד ברור, אתה גאון ובקיא בהשקפה הטהורה היהדות החרדית האותנתית. וכאן בכיכר השבת רובם לא מבינים כלום בהשקפה, ולצערי גם המון ראשי ישיבות יש להם חשיבה שיטחית ובורות בהשקפה יהודים. ולכן תוקפים אותך חזק כאן בכיכר. האמת כואבת להם ולמצפונ
אריה22.05.16
ישראל וכל מי שתשאל בבית של הרב אליישבי יגיד שהרב אלישיב זרק אותו , הוא לוקח את דברי גדולי ישראל ומסלף את זה לפי שיטותיו.. וכדי להוכיח את אוולותיו. אף אחד לא מכיר את ה"תלמיד" הזה של הרב אלישיב בבית הרב אלישיב.... הוא איש ממש מבולבל
א23.05.16
73
אבל איבדת את הרלוונטיות בדעת הקהל, כך שכל מה שאתה אומר, נוקטים דעה הפוכה. משל הזאב. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי22.05.16
72
עד מתי תתנו למטומטם הזה במה? כל דבר שהציבור החרדי מצליח בו הוא נגדו.... כנראה הוא לא מכיר את הפסוק "גם אוויל מחריש חכם יחשב"
יוני22.05.16
71
עצוב שבשביל פיסת רייטינג עלובה, הלברטל נאלץ להשמיץ אשה יקרה, בו בזמן שאותה אשה יכולה ללמד אותו כמה פרקים בהקרבה ומסירות עבור הכלל ולומדי התורה. ואני מסתמך על ידיעה אישית של מספר מקרים בו היא ממש סיכנה את מעמדה בנסיון לסייע למוסדות תורניים. כואב הלב על הלברטל, נגמרו השטויות לכתוב ? נשארה רק רבקה רביץ
יהודי פשוט22.05.16
70
בבסיס הדברים יש צדק בדבריו רק שנשים אלו שונות רביץ לא חיפשה להיות בבית הנשיא היא מלווה אותו שנים ממזכירה רגילה וסיון מאיר התחזקה שכבר היתה בתקשורת
אלמוני26.05.16
69
הגברים החרדים מתחילים לפחד שהאשה תתפוס להם את המקום חחח הפחד ניכר מדבריך וכן גם הקנאה.
חחחחח23.05.16
68
אני פשוט יושבת וקוראת ... ודומעת! מי זה הקנאי הזה שקורא לעצמו עורך דין? הוא גם עורך דיני שמים? מחשב חשבונות? אתה מחטיא את כל מי שקורא את הכתבה הזו!! מרכל על נשים שהם בדרגה יותר גבוהה ממך!!! ( במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים יכולים לעמוד בו) נשים יקרות, אני מאוד מחזיקה ממכן ואוהבת ומוקירה את עבו
שושושו23.05.16
ה' אוהב אותך. לא חבל?
שלמה23.05.16
67
איך אפשר לאמין שלא ראית את הראיון ???,ותחילתו מוכיח...
ערן23.05.16
66
כאחד שמאוד מעריך את דבריך, דוב, ולא נסחף אחרי כל מיני תוקפים באופן סתמי, דומני שעברת את הגבול בכתבך "זה מעמיד בספק גדול את עצם הכדאיות בחזרתה בתשובה........ עדיף היה שתישאר חילונית". המלים האלה הם לא נכונות, אסור לחשוב אותן, קל וחומר לומר אותן, וק"ו בן בנו של ק"ו לכתוב אותם. נקודה!!
שמחה שוורץ 23.05.16
65
לא מובן איך ככר השבת עדיין מפרסמת הגיגים של איש הזוי ומטורלל כדב הלברטל. כל מה שהוא יודע לעשות זה לצעוק גוועלד מי הוא ומה הוא בכלל?? איזה סמכות תורנית? השקפתית? תלמיד חכם?? כולו עו"ד מדופלם עם בלורית חמודה וזהו.
יעקב22.05.16
64
להגיד על רבקה רביץ שהיא לא חרדית זה כמו להגיד על הלברטל שהוא חכם. איש דפוק שלא ראוי לשום יחס מאדם שפוי
אליעזר22.05.16
63
יש לברר מה קיבל ריבלין בתמורה שמעסיק את כלתו בת ה 23 של רביץ אין ארוחות חינם ובפרט בפוליטיקה צריך לבדוק בעוזרים והמזכירים של רביץ אם לא היה שם מהקרובי משפחה של ריבלין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי22.05.16
משפחתו למשרד של רביץ בזמנו, הדברים ידועים.
יודע22.05.16
62
אני צפיתי בכתבת היחצנות ופשוט הבעתי גועל וסלעדה. אני מרחם על ילדיה הם בטוח מעדיפים אמא בבית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים22.05.16
אין ברירה. רביץ רק הרוויחה גם משכורת. הלוואי על כל אישה חרדית. והיא לא אשמה שמשרד פשוט של ח"כ X הפך עם הזמן למשרד הנשיא. רק אולי באמת מיותר הראיון המתוקשר שנתנה....
חיה22.05.16
61
זה כבר יותר מדי נשים עם פאות שתהיינה מזכירות גננות מורות ותו לא? ינהיגו רק רבנים עם זקן עבות וכובע גדול שחור מכף רגל עד ראש וישדרו קדושה וסגפנות יהודית זה יהדות אוטנטית נשים עם פאות מה הן משדרות? שהן פרוצות וממש נכריות מישהוא יכול להבדיל בין גויה לחרדית עם פאה? שאלה לי אליכם צבועים: למה חרדים לא שמי
שאלת המחץ25.05.16
60
כי כולם פה מגיבים ,וזה מה שהוא מחפש. במילה פשוטה "צומי" !!! תמיד הוא יגיד הפוך ממה שצריך להיאמר...
קלודיה24.05.16
59
הקטנה בתחתית התגובות? "אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע." איך אתם מפרסמים כתבה שכולה לשון הרע והוצאת שם רע? גועל נפש.
תהילה23.05.16
58
הלברטל ראשון בהשמצה, גועל של בן אדם לא מבינה למה נותנים לו במה
חיה23.05.16
57
בכל מקום עבודה אם אתה עיתונאי או מזכירה מורה או מנהלת תראו את הטוב האחד של השני תפרגנו אל תתערבו אלו החיים שלה. זו הבחירה שלה ואיתה היא מתמודדת.מה לכם כי תלינו?? דב.מי שמך לקטול ולהחליט מה טוב למי?? תעשה את עבודתך נאמנה לך תייצג את מי שזקוק לך(זקוקים לך??) אתה יכול להמליץ..מהניסיון שיש לך (אולי באמת
שני23.05.16
56
הלברטל, כמו תמיד, מתעקש לייצג את חשכת ימינו כשהוא מתהדר בתוארים שאינם מתאימים לו. עו"ד צריך להיות אדם ערכי ולא שוביניסט בהשקפה. הנשים שמפחידות אותו הן אלו שאינן מסתתרות בין הסירים במטבח והממתינות לבעל השב מהכולל עם נעלי הבית, הן אלו שמעיזות להיות כמו כל האדם. מה זה בית של תורה לשיטתו? כזה שהאשה מפר
הדסה23.05.16
טוב אז תגידי ברור שיש לך "מחלוקת" עם המשנה
ארי 23.05.16
55
בתורה ישנן נשים חזקות, נביאות, מלכות ומשפיעות.. תלמד גמרא מדבריך נוטף ריח של קנאה ושובניזם. אתה כותב של ראית את הכתבה מאיפט האופורטניסם שלך לקבוע עובדות ,הנבואה אתה יודע למי ניתנה.
שבי22.05.16
54
ממש מזכיר את השאיפות של דא׳עש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני22.05.16
53
...עוד נחיתות נשית ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המתחזק22.05.16
52
השאיר אותך להתלהם מול המקרופון. כשהבין איזה לייץ שמו מולו...
דני 22.05.16
51
וכל התגובות האוהדות הן של גברים. הלברטל צודק. ברור ששתי הנשים ה"חרדיות" האלה הן פמיניסטיות בגלוי או בסמוי, וברור שיש להן כוונה והשפעה על הנשים החרדיות. אם לא לגברת רביץ אז לעיתונאית.
רפאל22.05.16
ולכן על הגברים מסכימים וכל הנשים מתעצבנות
מיכל27.05.16
50
כנראה מדובר באדם שלא מכיר את הלך הרוח בציבור הנשים החרדיות. מי הוא שיטיל דופי בחזרתה בתשובה של סיוון רהב מאיר? האם הוא מרגיש עורך דינו גם של הקב"ה???? מי אמר שהוא יותר מכובד אצל הקב"ה? לא שמע שבמקום שבעלי תשובה עומדים לא עומדים צדיקים גדולים. הרי זה מעיד על בקיאותו. הלשון המשתלחת הזו אינה אלה לשון ה
לירון ל22.05.16
למישהו יש פיתרון אחר בשבילי? כי אני ובעלי עובדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה ועדיין צריכים עוד הכנסה!!!!!!!!!!!!!!!!! לזה קוראים "ההכרח בל יגונה"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חיה22.05.16
49
במאמר חד וקולע אתה מצליח לגעת בנימי המחשבה הטהורה, ולקלוע בול אל גרעין מחשבת היהדות והשקפת עולמינו כבני תורה. מי יתן ונשמע ממך רבות בכל צעד ושעל... על ימין ועל שמאל, על הדבש ועל העוקץ. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמיקם25.05.16
48
לפי התרשמותי מדובר באשת חיל צנועה וצדיקה, אבל היא אחת מאלף והעוצמה שליה היא כנראה מה ששומר אותה ברוחניות, אסור ללמוד ממנה ולחקות אותה בפרט בדור החלש שלנו שיש כ"כ הרבה נסיונות אישה חרדית חייבת לעבוד עם נשים בלבד וללא אינטרנט פרוץ נקודה !!!!!!!!!!!
תגובה24.05.16
47
קשה לקרא את הכתבה ואת השנאה בין השורות. הנסיונות בדורנו רבים וכואבים, ההכרח לא יגונה. העבודה הינה לפרנס האשה ממלאת תפקידים רבים ונסה להלך בין הטיפות שכל אחד ישתדל לעמוד בניסיון שלו עצמו ולא להוציא הכללות מטופשות שכאלה
אחת23.05.16
46
יישר כוח תמיד קראתי לך משוגע משיגינע ואני עדיין אקרא לך כך על כל מאמר שמאלני אבל עכשיו אתה צודק לגמרי, איתך בכל מילה
מאיר23.05.16
45
מי אתה ואל תשכח מאיפה באתה תחנך את עצמך ולא את האחרים
הנושרת מפתוחי ח23.05.16
44
הוי כמה אתה צודק!! חברה, תתאשתו כמה שיותר מהר!!! זהו סרוס של תפקיד הבעל והאשה במשפחה. אין ספק כי בעלה נושא בעול בכל עבודות הבית השייכים מעצם טבעם לאישה. ועל כך התבטא אחד מגדולי ישראל בנושא היי - טק לחרדיות; הבעל יהפוך לשמעטע!!!!!
איץ22.05.16
אם היא זו שצריכה לפרנס והיא זו שיוצאת "לעולם הגדול" (מה לעשות לא כולן יכולות להיות מורות בבית יעקב), היא רואה עולם ומתמצאת פי אלף יותר מבעלה בעינייני העולם הזה ואז באופן טבעי מתחילה להרגיש שנוצרים פערים משמעותיים בינה לבינו שעלול להביא לזלזול גדול בו. אז כשיוצרים עולם הפוך והופכים אותו לא
מרים22.05.16
43
לדעתי הוא לא יצא נגדם באופן אישי וברוכות יהיו כמו כל נשות ישראל. אבל הגישה הזו של ליחצן כל דבר בצורה פומפוזית ולהפוך אותו לעכשווי בנסיון להוכיח משהו- הוא פתטי. אישה לא צריכה להיות גיבורה בגלל שהיא מנהלת לשכה של אדם שבמקרה התגלגל להיות נשיא או בגלל שמדברת בתקשורת בצורה קצת יותר וולגרית משאר הנשים. בג
יהודי22.05.16
42
פתאום אכפת לו מצניעות ואורח חיים חרדי והתנהגות "לא הולמת או לא מתאימה לדעת תורה" הקנאה אוכלת מתוך גרונו מה שאשה תצליח יותר ממני
אמא22.05.16
41
כאדם דתי שמסתכל מן הצד כל זה פשוט מגעיל. כולם לובשים תחפושת: אחד חרדי, אחד דתי, אחד חילוני. זה לא משנה איך אתה נראה אלא משנה מה יש בפנים. יש חילונים גמורים גומלי חסדים. יש חילוני בעל מידות שחרדי לא יתקן בגילגול הזה. ובאשר להלברטל - טול קורה מבין עיניך. הלא אתה עורך דין! למדת משפטים באוניברסיטה! אז מ
איתמר24.05.16
40
נראה אחד שחושש מנשים קרייריסטיות
אחת23.05.16
39
יש עוד נשים כאלה בציבור החרדי כל הכבוד להן לבעליהן ולכל המשפחה אני היום גימלאית שעבדתי בעבודה ציבורית שדרשה ממני השקעה רבה גדלו בבתינו ילדים לתפארת עם ישראל. ולהם גם משפחות כאלה הילדים גאים באמהות מהזן הזה כדאי מדי פעם להביא לידיעת הציבור על נשים נוספות
מימי23.05.16
הילדים והבעל מסכנים באמת. לא כדאי להביא את תגובתם האמיתית מתוך הכירות עם מקרים דומים.
מאיר 24.05.16
38
מי אמר שמותר לך להגיד כל מה שאתה חושב.
רפאל23.05.16
37
ללא כל קשר לתופעת הנפוטיזם, והעובדה כי הבמה ניתנה לגב' רביץ ולא לנשים אחרות היא בשל היותה מנכל בית הנשיא , תפקיד ממלכתי חילוני עם בוס חילוני שזכתה בו פחות בשל כישוריה יותר בשל היותה כלתו של ח"כ רביץ. לו האתר היה מביא אם עקרת בית שקמה בבוקר לתפקיד זוטר של מזכירה בשכר מינימום, חיה מהיד להפה , אינה מפ
אשת אברך קשהיום22.05.16
36
אני אישית אוהבת את כל עם ישראל בין עם זה נשים או גברים, אנשים שלומדים או עובדים או מתגייסים או כל דבר אחר. בדיוק בגלל השנאת חינם הזאתי נחרב בית המקדש. ואני חושבת שעם ישראל צריך עכשיו שנחפש מה משותף לנו ולא על מה אפשר להתווכח ולהשמיץ.
עם ישראל חי!!!!22.05.16
35
אם היינו שואלים את בורא עולם האם זה בסדר החשיפה שלהן לעולם כולו,מה היה עונה? פושעות ומחללות שם שמיים. אייי למה? היינו שואלים, והתשובה הייתה ועדיין ישנה אי שם בתהלים "כל כבודה בת מלך פנימה". יש ויכוח על זה? --אם הבעל הוא האל-קים לכו אחריו ואם ד' הוא האל-קים לכו אחריו. ועוד כתוב "לא תעשו כה לד' אלק
ר,ל22.05.16
אז תפסיקו לדבר בשמו !! כי הוא גם רצה וגם עשה זאת עיין ספר שופטים
יהל22.05.16
34
שההגדרה של טיפש זה אחד שפשוט לא מבחין בין עיקר לטפל נראה שהלברטל בענין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james22.05.16
33
הגב' רביץ נשאלת בראיון.. מה שאיפותיה??? והיא עונה נחרצות להצליח בקריירה ולגדל את ילדיה.. אבל את המילים "בית של תורה" היא לא הזכירה..!! היא ציינה את זה שימים שלמים היא לא רואה את ילידה.. ושהיא מאוד כואבת ומצירה על כך... אין ספק שביום מן הימים היא תשאל את עצמה האם הקריירה והד"ר היו שווים את זה... לגבי
רפי22.05.16
32
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזרוחניק22.05.16
31
הפעם שווה לחשוב ברצינות על מה שנכתב...
איתן23.05.16
30
הכתבה הזו, חוץ מכך שזה תוקפני ומטקצן מעט, אבל גם אם כתב דבר נכון בחציו, זה לא אומר שאסלח לו בתור חרדי על ההשמצות שלו על הפלגים הליטאים והלעג והקלס כלפיהם! בתור חסידי לא אסלח לו מעולם על ההשמצות והשקר וכזב שלו על חסידי חב"ד הצדיקים והצחוק שעשה מהאדמור מליובאוויטש! כאדם מוסרי לא אסלח לו לעולם על
.23.05.16
29
מחזי אותנו מאות שנים אחורה לאא בעצם זה מזכיר לי את דעאש של ימינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר23.05.16
28
הפמיניזם של ימינו זקוק לאנשים כמוך. יש לך את היכולת להקפיץ לכל אישה את פיוז הפמיניזם גם אם עד עכשיו לא ידעה שהוא קיים בה.. אם לא היית קיים מישהו היה צריך להמציא אותך... אולי אתה בכלל תרגיל מבריק שממומן ע"י הקרן החדשה.. כך או כך - תודה. אני נהנית ממך כל פעם מחדש ושולחת לכל חברותי, שיהנו גם.
ורד22.05.16
27
היפכא מסתברא. רק להגיד הפוך אפילו הוא לא מבין מה הוא מקשקש. לא סיון ולא רבקה קרובות להגדרה פמינסיות!!! שתיהן נשים טובות וצדיקות (כל אחת והסגנון שלה)שמצליחות בגלל כישוריהם ועושות זאת בנוסף לתפקיד העיקרי שלהם בחיים. דחף להם תואר שלא קשור אליהן בכלל.
משה22.05.16
26
אך לא הייתי משתמש במונחי "הוקעה" וכדו'. רק חבל שבציבור ה חרדי מאדירים כח ופרסום ובטחון עצמי במקום דברים ערכיים אחירים
מנחם22.05.16
25
#הערה# כל הכתבה כפולה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזע22.05.16
24
כן. גם אני הרמתי גבה או שתיים כשצפיתי באותה הכתבה. גם אני הרגשתי שזה לא החרדית הקלאסית שאני מכירה. יכלת לכתוב כל כך יפה מה שאתה כותב. יכלתי להזדהות איתך בכל מילה. אבל האופן שבו אתה כותב את הדברים, הקפדנות שלך לציין כל פרט מסוים - הגם שהוא לא קשור במיוחד- כדי לצייר את הנשים הללו באור שלילי, מזעזעת בע
מיקה22.05.16
תגובה ממש יפה. מיזדהה עם כל מילה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Ruth 22.05.16
לדב הלברטל אין שום מטרה להשפיע או לשנות את הציבור החרדי. הקו היחיד והברור ביותר שמנחה אותו בכל כתבותיו הוא יצירת פולמוס סביב כתיבתו השנונה והפרובוקטיבית צדקת שכתיבתו מעידה על דמות נרקיסיסטית ובכל שורה הדחייה מהכתוב וממה שהוא בה להביע גוברת אבל אם את מבינה שזוהי בדיוק כוונתו את יכולה להירגע ולהתפלל
מיכל22.05.16
23
דב הלברטל, מקריאת שורות אלו עולה דמותך כאדם שפל. אדם אשר חושב שהוא נעלה על פני נשים וזאת מעצם היותו גבר. התבייש לך! ובושה לכם כיכר השבת שאתם מפרסמים כאלו כתבות. זה מה שאתם מעודדים? את אישה אז שבי נא כל היום בבית ואל תחשבי שאת מסוגלת ללמוד תורה או לעבוד?? ומימה בדיוק יחיו המשפחות, ממשכורת של אברך?
פמניסטית22.05.16
כמעט כל מי שהגיב, הם נשים - שמתם לב??? הוא הצליח להקפיץ לכן את הפיוזים! אז הוא מקנה! אז הוא חולה נפש! אז לאשתו אין כזו עבודה נחשקת... למה אתן נותנות לו להרוס לכן את היום... תרגישו טוב עם עצמכם בלי תגובות כעסניות
chilliworker22.05.16
22
בדרך כלל אדם שרוצה להיות במרכז ושידברו עליו במקווה צריך לעבוד קשה ולהפוך למליונר, לפוליטיקאי, או להיות עבריין צמרת ואז כולם ידברו עליך וייתנו לך צומי. אבל למה להתאמץ, הרבה יותר פשוט לכתוב כמה עקיצות נגד מה שהרוב רואה בעין טובה והופה אתה במרכז
איציק23.05.16
21
די! די! די! תפסיקו לתת לאיש הזה במה. מטור לטור הוא נהיה יותר קיצוני ומכפיש. מדבר דברי סרק רק כדי לקבל כותרת. רודף פרסום ורעש ויעשה הכל כדי לקבל את זה. מבלי להתייחס לרבקה רביץ ולדעתי המעריצה עליה לא יתכן שהאיש רק יטיף מוסר וביקורת בבית ובחוץ על כל הנעשה בחברה. המלצתי שלפני שיתקן את העולם שיעשה בדק בי
טליה22.05.16
20
שימו לב שתמיד הן אלו שיש להן פאה. לא תיראו משהי עם ווסטים/ חצאית ארוכה ורחבה (לא אמרתי שאל...)במשרות האלו. אני חושבת שהוא צודק מאוד.
שרה22.05.16
19
הרבנים הליטאים אוסרים בכול תוקף תואר אקדמאי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישיבשר22.05.16
18
המצאה מחודשת של חלק מהאשכנזים. (לא שונה מהותית מהרפורמים, כמובן להבדיל בין הטמא ובין הטהור, שאלה רוצים להגדיל תורה ואלו למעט). לכן ההגדרה של נשים אלו כסוטות מההגדרה ה""טהורה"" של החרדיות היא רק אות של כבוד בשבילן, לחזרה אל תורת ישראל המקורית, זו שניתנה ל*עם* ישראל בהר סיני. כל שרוח הבריות נוחה הימנו
א.22.05.16
17
העו"ד צודק בדבריו. כלומר מבחינת השקפה הדברים צודקים ונכונים, אבל עדיין קשה לבוא בדברים נגד מי שעזבה דרך לחיים וחזרה בתשובה.
י.ל.22.05.16
אלא נגדנו והדעה העקומה שהשתרשה בנו. צודק האיש.
אחר22.05.16
ונגד ה' שנתן בה רוח גבורה ורצון להוביל דברים
יאיר22.05.16
16
אשר הקב״ה ברך אותך ביכולת לנהל בית יחד עם חיי קריירה. וכל אחד והעסק שלו. כל אחד יעשה את החישוב שלו מה בא על חשבון מה. ולגבי הפרסום שלהם בתקשורת אני חושבת שהן רק מקדשות שם שמים, צנועות ושומרות על בגדרים יחד עם זאת מציגות באופן מכבד את מקומה של האישה החרדית . שגם לה י מה לומר וכישורים ויכולות רבות...
אני22.05.16
הן מקדשות שם שמיים
אהובה22.05.16
15
אך אני הייתי כותב זאת בצורה יותר מעודנת. ופחות פוגענית. אבל העיקרון הוא נכון מאד, ומי שלא מזדהה עימו. הוא מאלו שהתחילו להתחלן.
שלום23.05.16
14
ולפרנס את ביתם, כמובן. ולבשל, ולכבס. ולדאוג לבגדים לילדים. ולבעל. ולנקיון הבית. ולתחזוקה שלו. הכי טוב שהן ייצאו לעת ערב לבאר כדי לשאוב מים, לא חלילה ינהגו לשם. זה ממש פריצות. וכמובן, הבעל יילך לו מעדנות לכולל, ויחזור בסוף היום מנותק מהעולם.
יהודי22.05.16
13
הספיק לי לקרוא את הכותרת, וודאי שאין קשר לחרדיות נשות קריירה.
ש22.05.16
למה לא?! אישה חרדית לא יכולה לנהל קריירה?! מה רע למצות את עצמה מכל הבחינות?! רק אנשים חשוכים לא יסכימו איתי
מיכל22.05.16
מחפשים בפחים פיסת אוכל להשביע את רעבונם כי האמא שלהן היא נגד אישה עובדת עם קרירה!!!
שושושו23.05.16
12
מכיר אישית את משפחת רביץ. גם עוד אלף שנות אור הפסיכופט הזה אדון הלברטל לא יזכה לכאלו ילדים מחונכים. חולה נפש
שכן מביתר22.05.16
11
קאן זה לא פסטיבל עכו, כאן משלמים הון עתק, למי שתורתם אמנות סתם, סתם לומדים תורה, סתם כותבים קמעות, סתם מנשקים מזוזות, הזזות כאחוזי תזזית, בין המשקופים השקופים, לאסקופא הנדרסת ונרמסת כרגב עפר מאדמת קרית גת, ואולי גם מקרית צ'אנס. העם דורש צדק נאור מאשר גרוניס הסניגור שהפך לקטגור הסגי נהור, שלימד סנגו
.22.05.16
10
תפסיקו לרכל על מה שלא צריך. רביץ אישה מיוחדת שמקדשת שם שמים וגם מורה בסמינר.
ירושלמית22.05.16
"הקנאה...מוציאה את האדם מן העולם". שתי נשים שעושות כבוד לכלל הנשים החרדיות תמיד יש קנאים שלא מסוגלים לראות על ידם הצלחה במיוחד שרביץ עושה כ"כ הרבה קידוש ה'. אז "סייג לחכמה שתיקה" וכדאי לך עורך דין שתמצא סיפוק בעבודה שלך ואל תחפש סיפוק מללכלך.
ביתריסטית22.05.16
אלו הן שתי נשים יקרות , חכמות , ויש ללמד מהן הרבה, אין בזה שום חילול ה' אלא כבוד למגזר החרדי , שמציג צד נוסף המתאים לתקופתינו , וכל הכבוד להן , אשריהן !!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלמונית חרדית 22.05.16
בה עד שיש שליחה באחד המרדים הגדולים למה ללכלך עוד הלברט אתה קיצוני מידי.........
אשת חיל25.05.16
מאוד נהניתי מהעדינות והצניעות של האשה - וזה מלמד שלא צריך להפוך את עצמנו להיות 'כמו', ולדבר 'כלשונם' וכו' והמבין יבין
chilliworker22.05.16
9
כמו המשגיח הצדיק הידוע.. די נמאסת.
תהילה23.05.16
8
אני ראיתי את הסרטון ויש לי רק דבר אחד להגיד גועל....
אבי23.05.16
7
הקטע הזה שלמרות כל העבודה התובענית בבית ובלשכה היא עוד לוקחת לימודים לתואר שלישי זה נשמע לכם הגיוני? במקום שתנצל את הדקות הבודדות שנשארו לה עם הילדים היא לוקחת לימודים ועוד מתפארת בזה בושה. למה הבאת 11 ילדים הא? כדי לגדל אותם עם תעודות?.....
רחלי23.05.16
השלישי יעלה לה את המשכורת. פשוט מאד.
תמי27.05.16
מעשה שלי" מה את שופטת אחרים? את רוצה שידונו אותך על דברים אחרים שאת עושה?
את מקנאה 7923.05.16
אל תשכחי, שעוד כמה שנים, יתחלף הנשיא, ואז היא תצטרך למצוא מקום עבודה חדש, אז כדאי שיהיו לה כלים מתאימים יחד עם ניסיון
ירושלמית24.05.16
6
הן מוצלחות, משפיעות, לא משמיצות אחרים, פועלות למען הזולת בכבוד, זוכות בכבוד - כל מה שהיית רוצה לעצמך.
חרדי ירושלמי23.05.16
5
גב' רביץ אומרת שמטרת חייה היא ילדיה, היא אישה ערכית ולא פמיניסטית, היא פשוט מסכנה... הכתבה גורמת לרחם על נשים שהקריירה שואבת אותן והן סובלות מנקיפות מצפון על כך שילדיהם גדלים לבד... שום הון שבעולם לא שווה כמו ילדים שגדלים עם אהבה של אמא!!
אני22.05.16
אבל זה לא מצדיק כזאת כתבה מזעזעת מסכימה איתי?
ןןןןןןן26.05.16
4
תסתום! דעתך לא מענינת אף אחד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוב22.05.16
3
מדוע כל פעם שרואים אשה חרדית מוצלחת אתה נזעק... גם את מדליקת המשואה החרדית השמצת עליך נאמר חשוך
אמא בני ברקית22.05.16
2
מעבר לביקורת של הלברטל זו הביקורת היותר דחופה. איך זה שמי שמגדירה עצמה חרדית עובדת בנאמנות מלאה עד כדי תחושה שהיא כאילו חייבת להגן על הבוס שכל כולו זה סמל הציונות החילונית? אם הבן שלה יילך עם מדי צבא, יזרקו עליו אבנים. אבל מה שהיא עושה עובר כאילו כלום.
משה22.05.16
1
אני חושב שהקנאה אוכלת אותו. אם אישתו היה לה כזאת עבודה הוא לה היה מוקיע את הנשים האלו שמצליחות ברוך השם. כשלא יודעים לפרגן אז מה עושים? משמיצים. מאוד כואב לראות אנשים שלא יודעים לפרגן ולשמוח בהצלחה של מישהו אחר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Brooklyn 22.05.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24