כיכר השבת

הטור השבועי

הכוכבניות שפוגעות ביהדות החרדית: החוזרות בתשובה

כל מיני כוכבניות, חוזרות בתשובה. זמרות לשעבר, שחקניות, שדרניות טלוויזיה ותיאטרון. הרשתות החברתיות הופכות אותן למעין דעת תורה. רק אתמול הן חזרו בתשובה, והיום כבר נותנות עצות והוראות. משהו קורה עם עולם התשובה. והמשהו הזה, הוא מאוד לא טוב (דב הלברטל)

252
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"א באייר | 29.05.16
אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה
אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

משהו קורה עם עולם התשובה. והמשהו הזה, הוא מאוד לא טוב. כי בשנים האחרונות, עם ההתפתחות האדירה של כלי התקשורת והרשתות החברתיות, בעלי התשובה הפכו כבר למעין דעת תורה, תוך פגיעה חמורה ביהדות החרדית.
כאותו אברך, בעל תשובה, שהצטלם עם הבת שלו החיילת. הוא נראה אברך לכל דבר. אפילו יותר אברך מאברך. ותמונה כזו, שהתפשטה ברשתות החברתיות, גם החילוניות, לא רק ששווה יותר מאלף מילים, אלא היא אלף חיצים בלבה הפועם של היהדות החרדית.

פעם זה לא היה קורה. אף אחד לא היה שומע מזה. אבל בעידן זה, יש לתמונה כזו השפעה מרחיקה לכת. תמונה מרגשת של אב עם ביתו המסיימת קורס, במסדר של חיילות. זה מסוג הלגיטימציה הסמויה והמסוכנת, העלולה להשפיע על אלפי אנשים. זה יכול היה לקרות רק עם בעל תשובה.

כך גם לדוגמא אותו רב, מחזיר בתשובה שהשתלח בשתי ישיבות שהן מגדלור של העולם הליטאי. לפני עידן הרשתות, אף אחד לא היה שומע על זה. עכשיו, לא רק ששומעים על זה, אלא נוכחים לדעת מהי שטיפת המוח שעוברים החוזרים בתשובה בתקופה זו. בוז והשפלה לעולם הישיבות, והאדרה האישית של אותו רב, הרואה את עצמו כאור המאיר ולמעשה מחשיך את העולם החרדי. עם חוזרים בתשובה כאלה, וסוג רבניהם זה, לא יישאר עולם חרדי.

אותה תופעה באה לידי ביטוי עם כל מיני כוכבניות, חוזרות בתשובה. זמרות לשעבר, שחקניות, שדרניות טלוויזיה ותיאטרון. הרשתות החברתיות הופכות אותן למעין דעת תורה. רק אתמול הן חזרו בתשובה, והיום כבר נותנות עצות והוראות. זה ברור לחלוטין שהן לא השתחררו עדיין מעולמן הקודם. בעומק העניין, הן עדיין מתגעגעות לשם. הרי זה באמת לא קל להיות בעל תשובה.

הייתי נוכח פעם אצל הרב אלישיב, כששאלו אותו על בעל תשובה שרוצה להוציא ספר על עברו, כדי לעודד בעלי התשובה פוטנציאלים. הרב ענה שהדבר אסור, כי בעל תשובה צריך להתבייש בעברו, ואם הוא מספר על כך ברבים, זה מוכיח שהוא ממש לא מתבייש בעברו.

ועכשיו, בעידן התקשורת הנוכחי, כל כוכבנית לשעבר מוציאה ספר על עברה, כמו גם שחקן כדורסל מסוים, וזה הופך אותם לכוכבי הרשתות החברתיות. לא מזמן היה גם כינוס נשים גדול, אלפי נשים, שהדוברות המרכזיות היו כל מיני כוכבניות. זו הדעת התורה ההולכת ופושטת בעדין הרשתות. סוג של חוזרים בתשובה וחוזרות בתשובה, המזינים את עצמם, מתוך ערגה לעולמם הקודם, ומזינים את היהדות החרדית בתוהו הזה.

שמעתי על חוזר בתשובה, שבתוך מספר שנים הפך למעין מקובל, מין באבא, באחת השכונות החדשות בירושלים, ונותן כבר עצות וקמעות. ובכלל, רבים מבעלי התשובה, רק גדלו פאות, לבשו מעיל ארוך, וכבר נותנים שיעורים ודעת תורה. גם זאת עם ריבוי ערוצי התקשות.

אין ספק שכל חוזר בתשובה אמיתי, זוכה לעצמו ולדורות הבאים. אך באיזון האינטרסים הכלל יהודי, בהתחשב במתרחש בעידן התקשורת האינטרנטית, לא בטוח שהגולם לא עומד לקום על יוצרו.

זה כבר לא החזרה בתשובה התמימה והענווה שהייתה עד לפני מספר שנים. זה למעשה כבר תום עידן בעלי התשובה.

תוכן שאסור לפספס
252 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
192
יש בעלי תשובה אמיתיים ויש שקשים כספחת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם11.05.18
191
אם אתה מתפלל כמובן אז מי אמר שאתה מאן דאמר? כמובן לפי שיטתך שאסור לחוזרים בתשובה להביע את דעתם.
תשובת המשקל02.06.16
190
הפעם הוא צודק
אבריימי01.06.16

הצגת כל התגובות

189
טוקבקיסטים שבעברם חייבים כרת על נידה. חיללו שבת בפרהסיה.והם חייבי מיתת בי"ד. אנשים שאכלו חזיר ושרצים וחייבים מלקות. במקום שבשארית חייהם ישבו ויעשו תשובה ויקבלו על עצמם איסורים. מחפשים להתפרנס מהעבר , מנצלים זאת לרייטינג ומתקיפים את הלברטל. הלברטל זורק לכם בפרצוף את מה שאנו חושבים עליכם. אינכם בעל
חרדי מלידה31.05.16
ולא הייתי מחתן את הילדים שלי עם השבבניקים שלך לא כל מי שיש לו חליפה כובע וזקן הוא באמת עבד ה' ראינו כבר כאלה שבשם הרב קניבסקי שליט"א עשו מעשים מגונים באחיניות שלהם ה' ירחם ויציל אז מה לא כל מה שנוצץ זהב תמיד, היום הכל זה לבוש עבד ה' לא חי מלבושים.
יהודה01.06.16
אנו לא רוצים להשיא את ילדינו עם שכמותך!!! מעניין אם עברך הנקי לכאורה אכן נקי אם אתה שונא את אחיך כל כך, ומעז לשפוט את מה שאתה לא מבין ואל יודע...
נירית01.06.16
כבר ראיתי כאלה עם חליפות ואברכים שלא מיתנהגים בדרך ארץ ואמונה וגם הפוך אברכים צדיקים ויראי שמים ואדרבה ראיתי פעמים שבעלי תשובה הרבה יותר חזקים מאברכים ואפילו בעלי בתים עם דרך ארץ ומידות ויראת שמים ויש גם הפוך לכן אני לא מזלזל באף אחד הלברטל הוא סתם מפגר נטול יהדות בגרוש שמחפש כותרות ומי שמסכים איתו
יהודה02.06.16
בושה וחרפה אני בתור חרדי מלידה ובן לגדול המחזירים בתשובה מתבייש בכם ובמיוחד בך מר אלברטל יש לך מזל שיש לך טור פה אחרת באמת אף אחד לא היה יורק לעברך אןלי כדאי שתחזור בתשובה על מה שכתבת או שבעצם זה ידבר גם עליך...............
בני ברקי02.06.16
188
איזה כייף לקרוא את התגובות ולראות שרוב הציבור מעריך אתכם ונזכק מהדברים של הלברטל. שאף אחד בעולם לא ירפה את ידכם, חיזקו ואימצו.
יוני31.05.16
187
דב אלברט הצדיק והתמים איך אתה יודע את כל הסיפורים האלה עם אתה לא כל היום מסביב לרשתות בבקשה תתנתק ובמקום זה תלמד תורה ואז תגיד מה שאתה רוצה
שרה31.05.16
186
נכון שכל מיני בעלי תשובה עושים את מה שכתבת בכתבה, אבל האם זו הבעיה היחידה של היהדות החרדית שבגללה לא תישאר יהדות חרדית ? אני אוהב לקרוא את מאמריך, גם הייתי אחד מתלמידך בבית הספר למשפטים בקרית אונו, אבל אני חושב שהפעם ממש הגזמת והצגת את הבעיה, לכאורה בעיה, כבעיה מרכזית, אשר היא ורק היא תגרום להכחדה
רמי זמיר30.05.16
185
דב נולדת וגדלת כחרדי?ממתי קיבלת את המינוי דוברו של וממי?זה בכלל לא משנה מה אתה כותב וגם אם לעיתים יש משהו בדברים כיוון שהיוצא מין ..וכו׳ ודי למבין ודו״ק. ולמערכת כיכר השבת בושה וכלימה לתת במה למר הלברטל תתביישו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליישיב30.05.16
184
קשים גרים לישראל כספחת
לייזר מנחם30.05.16
183
יש כאלה שבאמת חזרו בתשובה
משה 29.05.16
182
דב היקר, ריח נורא חזק של קנאה, הריח הזה מריח מכל מילה ומילה שכתבת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אופיר29.05.16
181
תפסיקו לפרסם אותו.
ר29.05.16
180
שום חרדי מלידה לא מחפש לחנך את כל העולם שסביבו ע"י הטלת רפש בכל מה שזז.
'29.05.16
179
בעניין הבעל תשובה שנתן כומתה לבת שלו -הוא גרוש והיא גדלה אצל גרושתו שעודדה אותה ללכת לצבא למורת רוחו,לכן הוא עשה כדי לשמור על קשר איתה ולא לשרוף את הקשר.דברך השפוטים לחומרה מוכיחים שהנך לא מתאים להיות עו"ד וכל שכן להיות רב-כי צריך לדון לכף זכות!
משה29.05.16
178
כל מה שכתבת נובע מצרות עין!העולם החרדי הוא שיא הצביעות הריקבון והשקר.
מיטל!09.07.18
177
יש דברים נכונים אבל הגזמת בניסוח וכתבת דברים שלא אומרים תזהר בלשונך גם אתה נמצא בשקר התקשורת לפעמים פלפולים ומשחקי לשון יכולים לסבך אפילו את החרדים מבית ה"טהורים"
נעים02.06.16
176
הכתב צודק בכל מילה לצד זה שבמקום של בעלי תשובה צדיקים גמורים לא עומדים... החוזרים בתשובה האמיתיים שמכניעים את עצמם ומקבלים דעת תורה והתבטלות עצמית ובעיקר קשורים לקהילה תומכת, הם המצליחים! להם יש הצלחה בחינוך הילדים! ועל בעלי תשובה כאלו נאמר "במקום של בעלי תשובה..."
ירושלמית01.06.16
175
בגללו כולם בורחים היום מהדת ושונאים את הדת והחרדים
חוזר בשאלה31.05.16
174
צודק
צודק31.05.16
173
ארצה
א30.05.16
172
ממה נפשך: אם אתה חרדי במקור - איך אתה עו"ד? איך למדת באקדמיה? אתה הרי תקפת את התופעה הזו גם. אם אתה לא חרדי במקור - הרי שאתה מאותם חוזרים בתשובה שפתאום באים להשמיע דעתם בראש כל חוצות וטול קורה מבין עיניך!
מושיקו הקופיקו30.05.16
171
אני חרדית מבית,ודווקא בעלות התשובה החמודות האלה נותנות כיוון לעבודת השם באהבה ושמחה! אותי גידלו ללכת בתלם בלי חשיבה יותר מדי, וכאן יש הרבה חשיבה והתייחסות בריאה ואוהבת לתורה ולמצוות. החברה בה גדלתי מלאה כובד ראש וחשיבות עצמית. מהמקסימות האלה קיבלתי אהבה לדרך התורה-שאת זה לא נתנו לי אף פעם !
מירי30.05.16
כולנו צריכים לעשות תשובה כל יום וכל הזמן
ש31.05.16
170
כאשר אדם יסתכל מבחוץ עצמו על החרדים והחילונים ודאיי יבין תכף ומייד מי צריך לחזור בתשובה ואפילו בין אדם לחברו החילונים ברובם מיצטיינים הרבה יותר מהחרדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל דויטש30.05.16
169
דב דב דב היקר אתה רואה את החוזרים בתשובה שחזרו רק אתמול והיום נהיו "מובילי דעת קהל" כמשהו לא טוב אולי מאיים עם הסדר העולמי החרדי הישן והטוב אז יש להם חדשות בשבילך זה רק ההתחלה והתופעה הולכת וצוברת תאוצה עד שתסחוף את כל המגזר החרדי (האשכנזי) שמנחס לעצמו את הערך "חרדי" אבל חוץ מחרדות מכל דבר חדש אצל ח
ארז30.05.16
168
לא קראתי את התגובות, אבל מהכותרות מלמעלה נראה כי הרבה מסכימים עם הכותב. לדעתי המאמר מזעזע נודף ארס של התנשאות וגאווה אשכנזית, אילו המאמר היה מתפרסם לפני כשלושים שנה יתכן והיה מקום לדון, אבל היום אחרי שהתפרסמו (קצת מתוך) הרבה רעות חולות שיש בציבור ה"אשכנזי הטהור החרדי", אנחנו כבר לא קונים את הלוקשין
דני29.05.16
תבורך אשרייך דני היקר
רחלי30.05.16
167
הוא אפילו לא יודע, עד כמה הוא צודק. אגב, בכנס שהוא הזכיר, הושמעו השקפות מעוותות באופן של לעג על יסוד ביהדות, שמובא בראשונים!
פרפר29.05.16
166
מילה. לא נעלבתי - וחשבתי על הדברים באופן הזה עוד לפני שנכתבו.
ש29.05.16
165
י (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף29.05.16
164
משהו טוב עובר על האיש
רב דייב29.05.16
163
מתי כבר תכתוב משהו טוב אחד על עם ישראל ולכל הפחות לא תרטרג על בניו של הקב"ה מדי שבוע ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
162
זכותך להביע את דעתך.כמו כל בן אדם.אבל לא כפוסק אחרון.וגם הם זכותם להביע את דעתם.
Daniel29.05.16
161
שהשם יזכה אותך לחזור בתשובה ולעשות קידוש ה גדול ולספר את סיפורך ושהתחזקו מזה ולגבי הרב אלישיב תגיד לו שבזכות העבר החילוני החוזרים בתשובה יש להם מעלה כו גדולה ורבנו רבי נחמן אמר מהמקום הכי נמוך מגיעים למקו ם הכי גבוה אז אתה והרבנים הנחמדים שלך במקום לשבת ולהקפיד על עם ישראל תלכו ללמוד תורה כמו שצריך
נוי29.05.16
160
בושה ...ושמחה שאנשים כמוך יהיו פחות. אמן
טוב טוב29.05.16
159
היהדות החרדית הולכת ופושטת רגל. איך נותנים מקום לכזו כתבה מזעזעת?!?! כתבה שמבטאת רדידות של חוסר ביטחון. שיפוטיות ושלילת האחר. טוענת שכל היהודים צריכים לחיות כמו הכתב ואם לא, תשובתם אינה מתקבלת. נדמה שהאוכלוסיה המדוברת הרבה יותר טהורה ורצויה ממך מר הלברשטם. דוב האוכל את כל הנקרא בדרכו. עפר לפיך! לחרד
לירון ל29.05.16
158
אז אל לך דב הלברטל לזלזל בחוזרים בתשובה אתה לא היוצר של הבעלי תשובה ולא אתה יכול לומר הגולם יבוא על יוצרו עם כל הכבוד לך הקבה רוצה בבעלי תשובה יותר ממך ולא שמענו אותך מדבר על פרשות ההטרדות אצל החרדים קודם תשפוט את החצר שלך אחכ אותנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון29.05.16
157
מדוע תמיד תכתוב דברים רעים וקשים ומרים? אולי תוכיח שאתה יכול גם אחרת ותכתוב מאמר שבו אתה משבח ומהלל? מאמר שכולו דברים טובים? האם הכול רק רע בעיניך?
יב29.05.16
למה כיכר השבת מפרסמים כל הזמן מאמרים חסרי פשר ורמה? זה כבר לא פעם ראשונה שהלברטל כותב דברים כאלה!!!!!
ג29.05.16
156
מי אתה שתדבר על חוזרים בתשובה מה אתה אלוקים
א04.08.21
155
הלברטל שונא ישראל מחופש ליהודי מנוול משוקץ טמא גזעני אנטישמי מעריץ גדול של אדולף היטלר שטוף שינאה . גוי יכול ללמד אותו אהבת ישראל.
AVI03.06.16
154
גם בעולם החרדי יש פרצות שלא היו פעם. כל העולם כבר לא כמו פעם. ה' מנהל את העולם בדרך של רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום. גם זרעו של משיח מדוד המלך שלא היה "חרדי למהדרין" בעיני בשר ודם.
דכ01.06.16
153
יותר מכל אני מתפלאת על עצמי. כל פעם כשאני קוראת טור של הלברטל אני מגלה ששוב נפלתי בפח. אם כ"בעלת תשובה" שוויתרה על "מנעמי החיים" של העולם החילוני, בעבור חיי תורה ומצוות, היתה לי אשליה שמי שחי מיום היוולדו על פי ערכי האמת, צדק ומוסר אלוקיים, לא יחטא בחטא הגזענות והאפליה המיגדרית שמוצאים בשפלות שבאומו
הדסה31.05.16
152
כמו עו"ד שהוא סתם ע"ה ומקבל במה באתר פופולרי
סתם31.05.16
151
וַיִּקַּח לוֹ לֶמֶךְ שְׁתֵּי נָשִׁים שֵׁם הָאַחַת עָדָה וְשֵׁם הַשֵּׁנִית צִלָּה וַיִּקְחוּ לָהֶם נָשִׁים מִכֹּל אֲשֶׁר בָּחָרוּ וַיִּקַּח אַבְרָם וְנָחוֹר לָהֶם נָשִׁים שֵׁם אֵשֶׁת אַבְרָם וְאִם תִּקַּח נָשִׁים עַל בְּנֹתַי אֵין וְאָפוּ עֶשֶׂר נָשִׁים לַחְמְכֶם בְּתַנּוּר אֶחָד וְלֹא יַרְבֶּה לּוֹ
נָשִׁים 31.05.16
פָּגוֹשׁ דֹּב שַׁכּוּל בְּאִישׁ וְאַל כְּסִיל בְּאִוַּלְתּוֹ דֹּב אֹרֵב הוּא לִי אֲרִיה בְּמִסְתָּרִים אֲשֶׁר הִצִּלַנִי מִיַּד הָאֲרִי וּמִיַּד הַדֹּב הוּא יַצִּילֵנִי מִיַּד הַפְּלִשְׁתִּי וּמָרֵי נֶפֶשׁ הֵמָּה כְּדֹב שַׁכּוּל בַּשָּׂדֶה וְאָבִיךָ אִישׁ מִלְחָמָה אֶפְגְּשֵׁם כְּדֹב שַׁכּוּל וְאֶקְ
דֹּב דֹּב דֹּב 31.05.16
150
ב"ה אדון עו"ד, אתה פגעת במילותיך בציבור שלם שעבר תלאות ודרדרים בדרכם לאביהם שבשמיים. מי אתה שתגיד מה נכון למי?! מי אתה?! מי שמך לדאוג לשמם הטוב של החרדים?! כולם היו ויהיו בניו ובנותיו של הקב"ה באשר הם. כולל אתה אחרי שהוצאת את העוולה הזאת מפיך מעניין שאתה נגד הכוכבניות וכיכוביהן בגלק
בעלת תשובה "נלוזה"30.05.16
149
יודעים איך הם חזרו בתבוה. אתה אף פעם לא תוכל לתת עצות להחזרה בתשובה כמוהם. למה? כי אתה אף פעם לא חזרתה בתשובה. ולגבי הספר ״הרב״ הוא מתבייש בזה והואא מספר 'איך' צריך לחזור בתשובה ואיך היתה הדרך שלו. ואין בעיה להוציא ספר על החיים שלו.
מוישי30.05.16
148
דברים ולא לאיש שכתב אותם! יש פה אמירה כואבת ונכונה, האמירה הזאת לא באה לאמר כלום נגד חוזרים בתשובה, לא באה לאמר שהם לא חזרו באמת או דברים בסגנון זה .. אלא שלא להפוך אותם למגידי דעת תורה בציבור החרדים .. יום אחרי שחזרו בתשובה כי לוקח שנים רבות ללמוד את כל מה שהחסירו ושבאמת תהיה דעתם דעת תורה. אני בת
דינה30.05.16
147
לגבי דידי, חייב לציין את תודתי הכנה למר הלברטל וכל כך למה? שהרי אצל חסידים ידעו תמיד: כאשר ישנו ספק ואין את מי לשאול, אזי שואלים מסנגד ועושים את ההיפך מדבריו. טיפשותו/רשעותו של הלז הסבירה לי היטב ובל פעם מחדש, את הטעם שעומד מאחורי אמרה חכמה זו. תודה לך, (בעל חיבוק ה)דב.
חייים30.05.16
146
כבר נאמר מתוך שלא לשמה יבוא לשמה, וידוע מקומן של חוזרים בתשובה צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד, גם הליטאים של היום הם לא האריות של ההגר''א והרגמ"מ ורבי חיים מווילוז'ן,כך שהביקורת שלך היא לא יותר מקליפת השום של יוהרה להוציא עוד פוסט,
יהודה30.05.16
145
דווקא בגלל הכותרות הזועקות שלו. אולי שכיכר השבת יספרו על עברו ועל שיטתו ביהדות. ככל הנראה זה לא יספק את הסחורה.. אמנם קבל את האמת ממי שאמרה אך לא צריך להיות כסיל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הלברפושט30.05.16
144
בתור בעלת תשובה אני טוענת שהוא צודק. הוא לא פסל את בעלי התשובה ואת זה שגם החוזרים בתשובה מחזקים אלא את זה שנתפסים על בעל תשובה שחזר רק לאחרונה בתשובה ועוד בעצמו בקושי בקי ביהדות ומיישמים הלכה למעשה. לדוגמא אימא שלי שהיא עוד רחוקה מהיהדות כל פעם מספרת לי על מעשיהן של החוזרות בתשובה שאליהן התכוון ואו
ח29.05.16
143
שלום.אני חוזרת בתשובה כבר חמש שנים ברוך השם .ואני חייבת לומר שהיחס של החרדים במילה עדינה פשוט מזעזע !!!! אז דתיים יקרים תתחילו לחזור בתשובה !!! כי המשיח בדרך !!! דרך ארץ קדמה לתורה !!!!! תתבישו !!!!
תתעוררו !!!!!!!29.05.16
שמסתובבים עם האף למעלה וחושבים שהם ורק הם "היהדות הנאמנה" (ועוד שלל ביטויים נוטפי אגו נפוח) שחצנות מטורפת. איזו תורה למדתם???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרים30.05.16
142
דב הייקר אתה כנראה לא בעניינים לציבור כבר נמאס מכל המשחקים והשקרים שלכם אנשים מחפשים אמת וכנראה שלבעלי התשובה יש את הסחורה... צר לי עליך ועל חבריך שאתם אינכם שולטים יותר בציבור, אני יודע זה קשה לאבד שליטה לאחר כל כך הרבה שנים, אבל אתה בחברה טובה גם השמאל עדיין לא השלים אם זה שהוא נותר מיעוט ולא רלוו
דורש אמת29.05.16
141
תודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון29.05.16
140
רק בעל תשובה יכול להבין את הגדולה מלהיות בעל תשובה הקינה גורמת לאנשים שמקיימים את המצוות בהרגל לכתוב ככה עין לחרדי מה לחפש ברשת חוץ מלהכנס לבנק או להזמין תור לדואר הרשת זה חילונים,והיחידים שיכולים ''לטייל'' שם הם בעלי תשובה מי יתן אם לא עצות לבעלי תשובה?? אתם דוסים שמחזירים אותם בתשובה ולא
מוש05.09.18
139
דב, חמודי, מה כואב לך? מה לעזאזל, אתה עושה כאן?????? האינטרנט הוא הטומאה בהתגלמותה, שעליה הצצת ונפגעת מתוך חור העינית. אנחנו יכולים ואמורים להיות כאן. השאלה היא מה אתה עושה כאן????. אחרי העינית פרצת את הדלת והחלטת להתפלש כאן. לך!!! כי לא לכך נוצרת. ואם תאמר "אני עו"ד וחייב להיות מעורה" בשביל זה יש מ
בעלת תשובה01.06.16
138
ג מ ו ר י ם יכולים לעמוד הבנת ?!!!!!!! אז קל וחומר שאתה לא יכול לדבר חוץ מזה הכפייה החרדית הוכיחה כבר את עצמה וללכת נגד חיילי צה''ל ה ק ד ו ש י ם (ואני קוראת להם קדושים כי כך הורה הרב עובדיה
אודליה א31.05.16
137
כתבת "רבים מבעלי התשובה... וכו'" אתה מכליל בעלי תשובה עם אנשים שהחליטו יום אחד לא להתגלח ולומר שהם רבנים, אז אל תתעצבן כשמכלילים את בעלי התשובה עם החרדים. כשאתה מכליל את בעלי התשובה עם אותם תמהונים אתה פוגע ב2/3 מהציבור החרדי, שהם כידוע בעלי תשובה או ילדים של בעלי תשובה או נכדים של בעלי תשובה!!!!
די להכללות31.05.16
136
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.05.16
135
בסופו של דבר היא בתו,זה לא ראוי לדרוש מחוזר בתשובה להתנתק ממשפחתו כך, משהו צילם ומאותו רגע זה כבר ברשות הרבים במציאות הקימת, מאידך טענתך כנגד כל הכוכבים החוזרים בתשובה ונותנים עצות והופכים מקובלים צודקת,
אלי30.05.16
134
הם הורסים לנו את היהדות ולא מתביישים בעברם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 30.05.16
133
החינוך בכל העולם .פתאום הם ורק הם יודעים מבנים ושולטים על הכל במיוחד בחו"ל .
רחל30.05.16
132
תבדוק אולי הבעיה אצל החרדים? ניכסתם לעצמכם את התורה בכאילו, מי שם אותכם שומרי היהדות? אתם ומה שקורה אצלכם גרוע אלף מונים ממה שכביכול מביאים החוזרים. לדעתי הם שומרי התורה בלהט העצום שהם מביאים איתם. לא אתם שסגרתם את הדלת בפרצוף של בורא עולם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב29.05.16
וזו האמת
יעקב29.05.16
131
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראיתם חדה,וללא פניות ונגיעות29.05.16
130
יש דברים נכונים במה שאתה כותב אך צר לי מאד הזלזול בבעלי התשובה אם זאת מה שאני למדה זה שאדם כל יום צריך להתפלל להיות בעל תשובה ואל לנו להתבייש בעברנו לא כולם זכו להיולד דתיים וטוב שכך אנחנו וחזור בתשובה ונתפלל שהדתיים יחזרו איתנו יש אדם שקונה עלמו ברגע רק אם ידע לסתום את הפה ולא ישכח כולנו ערבים זה ל
מרים29.05.16
129
האמת שיש הרבה בדבריו , אני בעל תשובה 15 שנה אבא ל 5 ילדים קיצור לא ילד עברתי מסלול של ישיבה ואח"כ 10 שנים אברך ובאמת שמתי לב שכל איזה כוכב או כוכבת שרק מתחילים להתקרב כבר מחזיקים מהם עולמות וכבר הם נהיים הכוכבים של עולם התשובה במו אוזניי שמעתי מהרב יורם אברג'ל זצ'ל שבעל תשובה צריך באמ
דוד29.05.16
128
כתבה שהכותב אותה מראה בפומבי שהוא לא מבין דבר וחצי דבר , מסכן . שהקב"ה יאיר את עיניו אמן.
בושה29.05.16
127
הם יודעים דרכה של תורה,ולהם הסמכות להשקפה,לרבות כמובן,לשון הרע,לא תשנא את אחיך בלבבך,ביזוי תלמדי חכמים,ביזוי בתי כנסיות ומדרשיות,ועוד,וברוך ה אצל כל הפלגים מחבלי ושונאים,פורת יוסף וכסא רחמים ומלחמות הגאווה והירושה בחצרות האדמורים,וכולם בשם ה,זות תורה וזו שכרה?לא זכה נעשית לא סם מוות
חוזר בשאלה29.05.16
126
וואאוווו!!!unbelivable באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
125
דב, אנחנו לא רוצים לשמוע מפולטיקאי השקפות, עוד לפני שתהיה לך את האפשרות לבקר רב בישראל, צריך אתה לוותר על עסקיך וללמוד תורה יום וליל ולהיות איש חשוב. וההשתלכות שלך על כל מי שלא תואם את דעותיך ולומר שהוא פוגע ביהדות החרדית, אני חושב שאולי אתה גם פוגע לא מעט ביהדות עצמה ואם אתה חושב שזה לא ראוי שאבא י
יהודי פשוט29.05.16
124
כן, "כוכבניות" הופכות לדעת תורה ברשת. ועורך דין מלא שנאה כמוך הפך גם כן ל"דעת תורה" בזכות הרשת. ההבדל הוא שהן, עם כל הפגמים, בסופו דבר מקרבות נשים לתורה ואמונה. ואתה, מרבה שנאה ומדון, פוסל כל מי שזז. הן לפחות עשו שינוי לא קל בחייהן. ואתה, מפני שישבת בשיעור גמרא של מרן הרב אלישיב זצ"ל, קיבלת "הכשר"
אורי30.06.19
123
נכון, זה לא פוליטיקלי-קורקט, אבל זו האמת. גם אני נולדתי למשפחה חילונית שחזרה בתשובה, מבין את הדחף לבוא ולתקן את שנראה מעוות אצל ציבור יראי ה', אבל היי, מדובר מקבוצה מורמת מעם שמתקיימת בתנאי סטרילזציה מקסימליים, עד כמה שניתן בדור הזה, ולא ראוי שכל בעל תשובה, ובטוחני שכל קורא מבין במי מדובר, ירצה את
בעל תשובה בדימו02.06.16
122
השנאה שיוצאת ממילותיך ממש מחליאה, עליונים בתחתונים.. זכינו שהקדוש ברוך הוא שופט ולא בשר ודם! בעיקר בשר ודם ,רימה ותולאה,כמוך.. במקום לפאר את תנועת התשובה שמביאה הרבה דברים טובים לעולם החרדי, מצאת לנכון להכפיש ולרמוס . אם הציבור החרדי היה ציבור מתוקן במעשיו לא הייתי מגיבה כך,אך כל כך הרבה רקבון ושנ
נירית01.06.16
121
גם אהרון רמתי שוטף ושטף לבנות את המוח,אני רואה אותן כל היום מקרקרות סביבו ובביתו,הן הולכות שבי אחריו מהשטיפות מוח שלו
יוסף31.05.16
120
אפילו בטור דעה אישית הבן אדם הזה פרובוקטור שנסמך ומצטט גדולי עולם שבוודאי שוקלים הרבה יותר ממנו מה שהם מוציאים מהפה ואתם מפרסמים כל עיטוש שלו....במה הוא מפאר את היהדות החרדית? הרי הוא עו"ד ובפרקי אבות יש התייחסות מיוחדת למקצוע שלו...
חוזרת 31.05.16
119
לא כל בעלי התשובה אותו דבר, עדיין ישנה חזרה בתשובה מתוך אהבה וחרטה על העבר ולא נכון להכליל את כל ה"עדר", מאידך ישנם רבנים/ חרדים/ מגידי שיעור שגם שם נשמעים סיפורים לא כל כך נעימים- האם היית רוצה שיכלילו את כל החרדים?? לצערנו, בירידת הדורות, התקשורת היא כלי קיבול עם הרבה יכולות, יש לה יתרונות וגם חס
שיר31.05.16
118
הרסו את היהדות,בכח רוצים לשלוט שום תשים עליך מלך מאחיך והם בכלל גרים מה הם רוצים מאיתנו
Shmueldu31.05.16
117
אם יש לך בעיה איתנו ציבור חוזרי התשובה שלא לא מתביש בעברו כי אלוקים הוא בעצמו החליט שאני יירד במשפחה מיוחדות כזו ואחר במשפחה חרדית שכזו אז מי אתה שתחליט על אלוקים ??? אתה בהחלט ממשיך את תופעת חלק מהציבור החרדי שחושב שיודע מה הקבה רוצה ואייך וכמה ולמה אני מציעה לך להרגע להחזיר את האף הארוך שלך למקומו
מי אתה בכלל שיש לך בעלות על התורה?30.05.16
116
תכתוב משהו טוב. גם אם כל הביקורת שלך נכונה, והיא לא, לכתוב כל היום בגנות עם ישראל לא מוסיף לך זכויות, כבוד העו"ד.
לא סובלת אותו30.05.16
115
כמוך, שהרי כמה שתתנגד ותצא בהשמצות ונגד ותהיה קיצוני אזי אתה צדיק יותר בכאילו. נגמר עידן התום היום המודרניים כבר יותר צדיקים מכל המתנגדים למיניהם איבדו צלם אנוש ומידותיהם הושחתו באיצטלה של חיידרים טובים ופאות קצרות ומביישות לא חוכמה רק לדרוש נגד כל הזמן ומילים של קדושה איפה היראת שמים והבן אדם לחברו
לא קראתי אבל...30.05.16
114
ה' סולח אז גם אנחנו סולחים - כל מי שחזר בתשובה באמת ובתמים הוא לא פחות מאף חרדי.
רחלי30.05.16
113
אני בתור אישה שחשופה למדיה החברתית, לא רואה שאין קשר בין הכתבה לבין המציאות. יש השפעה גדולה לבנות סלביות על כולן... ברור לי שזה לא דבר נכון ואמיתי. אם הן היו שואלות את הרב שטיינמן לפני כל צעד שלהן - זה היה נראה אחרת. אך היום לצערינו, אנשים מאמינים בעצמם ושכחנו מה זה להתייעץ בגדול שספוג בתורה.
ליאת30.05.16
112
והוא בקושי יודע ללמוד? יש הרבה רבס כאלו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Victor30.05.16
111
תם עידן הלברטל . איך לא רעדה ידך כשכתבת שורות אילו??? באמת. כמה חילונים עטים על דבריך כמוצא שלל רב. אתה מספק להם חומר בעירה לאש שהם כ"כ מחפשים. חסר לך על מה לכתוב ? תכתוב על ההתחממות הגולבאלית, יעריכו אותך יותר.
לא קורא הלברטל30.05.16
110
תמיד לא הסכמתי איך חוץ מעכשו לדעתי צודק מאוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון29.05.16
109
תתחלף נשמתו-לנשמת ערב רב עמלק----זה אמר הרב פינטו הצדיק וזה עפ"י הקבלה-----זה כנראה מה שקרה לאדון הלברטל שלנו---מרוב הלשון הרע שלו שלשון הרע זה שקול כנגד 3 עברות הקשות גם יחד..................... כנגד כולן..............השם יצילנו..................
ש29.05.16
108
בגלל אנשים כמוכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כתבה גזענית ורעה 29.05.16
107
חזק וברוך !!!
אסתי29.05.16
106
אמור לכם ואמרו לי מי הבעל תשובה שישב עם רב גדול ופרס לפניו את הדברים שהוא רוצה לחזק את הציבור... ורב הסכים לו? כל חומר שאדם רוצה לשווק לציבור צריך לעבור הסכמה של גדולי הרבנים והמחנכים...
אמת31.05.16
105
הוא לבד צריך לחזור בתשובה הוא כופר בעיקר מגלה פנים בתורה שלא כהלכה באיזה חוצפה הוא מדבר על בעלי תשובה
חנה 30.05.16
104
עד מתי יהיה לנו זה למוקש? האיש שהמזרחי גידלה וגידלה ועבר ליהדות החרדית למכור את התוצרת! במקום להתבייש באנשי השקפה זולים שרוצים להביא את חורבן שארית יהודה על ידי מחלוקות של חינם הוא לא מתבייש לזלזל בצורה גורפת (הגולם קם וכו') בעולם היהודי שהתחזק במאות אלפי איש שחזרו למקור מחצבתם וכל מה שהם רוצים זה ל
שמעון ביטון30.05.16
103
כל אחת נהיית לי באבא !!1
תהילה30.05.16
שלהן גם בתשובה--מה יותר טוב מזה???????????
ש30.05.16
102
צודקים אבל אסור לצאת ככה נגדם. וכי הכותב את הדברים הוא רב??? לכן צריך לכבד כל אחד ולקרב כל אחד ולקבל את השונה ממני. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק30.05.16
101
קשים גרים לישראל כספחת
לייזר מנחם30.05.16
100
אין להתכחש משום שהדבר נכון, אך ברור שלא כולם כך יש המון שחוזרים בתשובה באמת!!!
משה 29.05.16
כולם חוזרים באמת השאלה אם להפוך אותם לרבנים ומייעצים לציבור החרדי כשרק אתמול הם חזרו בתשובה ויש להם עוד הרבה מה ללמוד.. המוןן וזה נכון
רבקה 30.05.16
99
הגיע הזמן שהיהדות החרדית תבדוק את עצמה תעשה חשבון נפש על התנהגות נוראה כלפי בעלי תשובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סימה 29.05.16
98
שוב אתה מעלים את החולרע הזה? עדיף לשמוע את לפיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס29.05.16
97
צריך לשים לב שהכותב לא הביע התנגדות לתופעת החזרה בתשובה, אלא לזה שהחוזרים נהיים בן לילה רבנים. צודק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בעלת תשובה29.05.16
96
איני מבין איך אפשר לתת לצרוע וזב הזה להביע את דעותיו באתר. אני מאמין שעם כל הכבוד לחופש הביטוי, לא הייתם נותנים במה לאנשים פורקי עול ומשניאי ה׳. אז מה, בגלל שלבן אדם יש כיפה וזקן ואפי׳ מתיימר להיות תלמיד של הגרי״ש אלישיב זצ״ל, זה סיבה להתעלם מהיות דעותיו כוזבות ומהיותו ממשניאי ה׳ במובן הפשוט ביותר ש
מאיר29.05.16
95
במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים לא עומדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאה29.05.16
94
לתת במה לעוכר דין שכל גדולי ישראל יצאו נגד חוקותיהם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי29.05.16
93
אתה בן אדם מזעזע לא אתפלא לגלות שאתה בכלל ערב רב! בעלי תשובה עומדים במקום שאתה לעולם לא תעמוד בו! אתה בחיים לא תבין מה הנסיונות שהם עוברים.. וכמה הם אהובים על השם יתברך! אשרינו שזכינו להיות בעם כזה חי ופועם שאנשים שנמצאים בחושך הגמור ממשיכים ליפש אמת ומוצאים אותה והולכים עד הסוף ! כולנו בדרך כל אחד
רחל29.05.16
שמגיבים כאן מיסכנים שלא זכו ליטעום טעם תורה באמת ודרך ארץ יהי רצון שיחזרו ביתשובה עו"ד גרוע.......
הלברטל עם הארץ 02.06.16
הוא משורש ערב רב... צריך להזהר עם האשמות
גדשגש30.05.16
בצער אני מסכים לכל מילה שלך. בצער- על כך שיש אנשים כמו הלברטל, ריקים ובורים שמקבלים במה , בצער - שיתכן שהוא בכלל מהע"ר.
דני29.05.16
92
בס"ד בעל התשובה הוא גדול ממך, כי פגעת ברבי שמעון בר יוחאי.. כינית את ל"ג בעומר "פסטיבל", איזה זכות יש לך לדבר על בעלי התשובה. הרהור תשובה אחד גדול מכל הטפת המוסר שלך... כנס ל"בועה" שלך ותתבוסס שם במיץ הבוסר שלך.....
נינו03.06.16
91
יותר את הכתבות של בעל לשון הרע הזה--כי החפץ חיים אומר שגם שמיעה או הטיית אוזן אסורה בהחלט!!!!!!!!!!!!!!סכנת נפשות!!!
א30.05.16
90
סליחה אדון נכבד, אבל לצטט את הרב אלישיב בנושא חוזרים בתשובה זה מאוד נח. אם הינך בן אדם חרדי מלידה (לא חוזר בתשובה) איך בכלל יש לך טור באינטרנט וכי הרב אלישיב התיר לך מעשה שכזה ? ? ? לא ברור לי איך אנשים חרדים מלידה מתירים לנשים שלהם ללכת בפאות ארוכות, בחצאיות מעל הברך ובלבוש שזועק הנה אני כאן... וע
אייל30.05.16
89
רוב האנשים הללו שהיו בעבר מפורסמים וכיום הם חזרו בתשובה, הם אנשים די מוכשרים ובעלי כושר דיבור ברמה גבוה. ולכן הם יודעים לנאום ולדבר מאוד יפה , אבל גם אם הם מדברים גבוה גבוה בכל זאת כל מי שהוא פיקח יכול להבחין כי אין הם מבינים באמת את מה שהם מדקלמים ולכן תמצא בדבריהם סתירות ובלבולים לרוב . אבל הכל מת
אריק30.05.16
88
הלברטל בעצמו לא גדל בציבור החרדי ואף למד בישיבת הסדר ועשה צבא
פלוני29.05.16
ה' ירחם עליך
חחח30.05.16
87
חולה כותרות על חשבון כל מי שזז (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי29.05.16
86
אמנם אין חובה תמיד ובכל טור אבל שמעתי שמחקרים מוכיחים שפעם מידי פעם זה אפילו בריא מי היה מאמין ? לגופו של ענין אם זה בלבד מה שנתפס כעולם התשובה שמא אכן יש צדק בטור "הגאוני "אבל ביקור קצר במקומות דוגמת נתיבות עולם שבות עמי ועוד רבים וטובים יספיק בהחלט בשביל לגרום לתאים במוחו של אדם מסוים לעבוד קצת מ
סשק29.05.16
85
הפכנו להיות צרכנים של סיפורי גבורה ומופת במרכאות כפולות ואנחנו מתכנסים ומבזבזים את זמננו על סיפורים זולים ושותים בצמא כל מילה במקום לשתות מהמעיין המקורי.
נורית29.05.16
84
לא הבנת את דברי הרב נשמה , וגם אף אחד לא מספר את העברות שעשה אלא אורח חייו אבל טוב לכם העורכים / כתבים לבלבל תמוח במקום לכתוב כתבה מענינת עם מוסר אם יש בכוחך להשפיע אז למה להרוס תשתמש בזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד29.05.16
83
הכתבות של כותב הטור תמיד מוצאות פגם באיזשהו זרם בעם ישראל !!! למההה ?? זה סתם קטרוג !! תמיד צריך להסתכל על הצד החיובי !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה 29.05.16
82
דעות מטופשות כאלה, למה לפרסם אותם ברבים??
טא29.05.16
81
פשוט יצור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד של29.05.16
80
ואפרופו חוזרים בתשובה יש תופעה שאין לה אח ורע.יש אחד שקורא לעצמו גדול המחזירים בתשובה.אני לא אנקוב בשמו מחשש לתביעה...שיוצא נגד כמעט כל הרבנים.והישיבות וטוען שתשעים וחמש אחוז בכל החרדים והרבנים זה ערב רב והחמש האחוז הנותרים שזה הוא ובני קהילתו הם צדיקים.כולם אוכלים נבלות וטריפות.הוא מטיף לחיי דלות ב
בני29.05.16
79
הצדק אתך ההבדל בתקופות הוא פשוט - חוץ מהעניין של אמצעי התשקורת שניזונים שם מכאלה שהזכרתוזה בהחלט משבש את המקום אליו בעל תשובה צריך לשאוף להגיע אליו - וכל הזמן מראים לו סלבס שכולם מוחאים לו כפיים על זה שהוא מקיים כמה מצוות - ובעצם הם רחוקים אלפי שנות אור מלהיות חרדים לדבר השם באמת וזה נותן היתר להתח
חוזר בתשובה 29.05.16
78
אז עם כל היומרה שלך ,הלוואי שהיית מגיע לקרסוליים שלהם.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה29.05.16
77
החרדים מבית. לכל אחד יש מה לתקן! ועדיף שכל אחד יתעסק בפגמים שלו!!!!!
מה נראה לך03.06.16
76
לחזר עם תשובה לה' יתברך מדוע קלקלת מדוע ירדת בקדושה וכו' אבל הלברטל שמלברטל זה לא בשבילך
חוץ מהדרק זה30.05.16
75
אתה מסתובב עם אייפון, כותב באתר אינטרנט חרדי , ועוד יוצא על הגאון הרב יצחק כהן ואתה מחשיב אותו בעל תשובה למרות שהוא חרדי מדורי דורות - וכאשר שומעין את הדיסק של הרב יצחק כהן ורואים אותך מבינים שהרב יצחק כהן צדק שהעולם החרדי מקולקל וצריך תיקון מהיסוד
יוסי 30.05.16
74
הכתבה שיטחית ומצטטת דברים שיכולים להביא לחילול השם. משיח יגיע בזכות החוזרים בתשובה ולא בזכות ה"צדיקים" המתנשאים שרק מפיצים שנאת חינם. "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
Ycarmi30.05.16
73
לא אתפלא לשמוע שבניו או נכדיו של הכותב הלא נכבד זורקים אבנים על מכבי אש או אמבולנסים. אדם גס ורע שלא מייצג איש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם30.05.16
72
אני מסכים איתו כל מילה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסי29.05.16
71
לא רוצים לשמוע עליך עוד גמרנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רב עמלק זה מה שאתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש29.05.16
70
ממש בזיון. איך כיכר השבת נותנים במה לכתבה מבזה ככ. ממש בושה! אכזבתם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לילך29.05.16
69
ליהדות החרדית כמה חילול ה בבן אדם אחד אני זוכר את הלברטל עם כיפה סרוגה אז טול קורה מביו עיינך
חחחחחחחח29.05.16
68
כל כך צרות אופק להסתכל על הדברים בצורה כזו.
מינה29.05.16
67
מה לעשות החרדים בפשיטת רגל התרגלתם כמה עשורים לשלוט על כולם חשבתם שהדת שייכת לכם.. הנה הגיעו בעלי תשובה עובדי ה' באמת בלי כל המשחקים והשקר שאגב עכשעו בזכות האינטרנט כל יום מתגלה סיפור חדש שמגלה כמה שקר וצביאות יש כאן.. חלילה אני לא מכליל כמובן. אבל כל העסקונה ללא ספק מסריחה... זה מזכיר את השמא
למען השלום29.05.16
66
צריך אחדות ולא ההפך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני29.05.16
65
יש משהו במה שאתה אומר אבל זה מדיי פרמיטיבי ליהדות הפורחת,ומקסימה של היום אם כל,הגוונים,שרק יכולים להיות וצריך להגיד רק תודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו29.05.16
64
מה קרה אתה לא מקבל מספיק תשומת לב מאישתך? מייצג אתה את הערב רב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזרת בתשובה 29.05.16
63
למה שלא תכתבו משהו טוב? אם הכתב רואה שחור אז גם אנחנו ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקי29.05.16
62
מחפש אקשן האלברטל הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי 29.05.16
61
''תנו רבנן כל שעסקיו עם הנשים סורו רע כגון עורכי הדין הצורפים והסריקים והנקורות והרוכלין והגרדיים והספרים והכובסים ועורכי הדין''
קידושין פב.03.06.16
60
תגובות---והם אפילו לא קוראים את הכתבה לדעתי. הבן אדם מזוכיסט כמו הילדים האלה שמושכים את התשומי בכאפות ומכות--ככה אדון הלברטל מחליט כל פעם להכות ציבור אחר בישראל---ולמשוך המון המון תשומי---זה האישור שלו שהוא עיתונאי מצליח..... בסוף כל המכות שהיכית את כל הציבורים מציבורים שונים יונחתו עליך.....
א30.05.16
59
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חדוה30.05.16
58
עד מתי יהיה לנו זה למוקש? האיש שהמזרחי גידלה וגידלה ועבר ליהדות החרדית למכור את התוצרת! במקום להתבייש באנשי השקפה זולים שרוצים להביא את חורבן שארית יהודה על ידי מחלוקות של חינם הוא לא מתבייש לזלזל בצורה גורפת (הגולם קם וכו') בעולם היהודי שהתחזק במאות אלפי איש שחזרו למקור מחצבתם וכל מה שהם רוצים זה ל
שמעון ביטון30.05.16
57
פשוט תתביש?! מי אתה בכלל שאתה כותב דברים כאלו? מי שמכניס ארס זה אתה ולא שום חוזר בתשובה ששם אותך בכיס הקטן,כולם צועקים שיהודים חילונים צריכים "לחזור בתשובה"ואנשים כמוך מסיטים ומדיחים ,כשתעלה לשמיים ה' יגיד לך נתתי לך משפחה בנות ובנים? ומה עשית עם הבנים שלי הרחקת אותם! תתביש!!!
חנה30.05.16
56
אני מסכימה עם כל מילה שלו כי אם תשמעו פעם באמת איך כל הסלב שחזרו בתשובה מדברות על הדת אז תבינו..... הם מסוגלות לעמוד מול נשים וגברים!!! ולשיר ולהופיע ועוד לומר שהן מרגישות שזה רצון ה' איזו בורות!!!! למה הידברות נותן להם בכלל במה?
ורדה30.05.16
55
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם30.05.16
54
כשאורי זוהר החל לעוץ עצות בתחילת דרכו כחוזר בתשובה התפרסם מכתבו של הרב ד״ר רוזנברג מעל גבי אחד העיתונים במכתב הגלוי כתב הרב רוזנברג כי בעיירה שלנו כשיהודי חזר בתשובה ישב בספסל האחורי בבית הכנסת כשנות היותו רחוק מדרך התורה ואף אחד לא שמע אותו היום השבים לוקחים בצורה מעוותת את אמירת חכמינו ״במקום שב
israel feldman29.05.16
53
המהפכה האמיתית מתרחשת מחוץ לערים החרדיות בזמן שאתם עוסקים בפאת הקוסטום והמודה המסריחה שמגיעה מגרועי המעצבים ישנם חוזרים בתשובה שהופכים עולמות כדי לקרב את המשיח. אז סתום את פיך הדובר הבל ולשון הרע על ציבור גדול. ותרים עיניים למרום ואולי פעם בחייך תזכור שיש הקב"ה שאוהב את כל עמו ישראל. ודרך אגב גם מי
רוני29.05.16
צודק באלף אחוז!!! מכת מחץ לדברי הארס והשקר האלה!!!
ש30.05.16
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
51
לא זכור לי שיש מקצוע כזה עוכר דין בעולם הישיבות. אדון הלברטל. אם היית מקפיד להיות בישיבה היתה לומד שיש איסור להזכיר לבעל תשובה חטאיו. דבר נוסף, מה לעשות עולם הישיבות לה התאים את עצמו לתנועת התשובה המבורכת כיום (אני מקווה שזה לא רע בעינך!? אולי כן ,,,) תמונה של האב שמחבק את ביתו לא עלינו. הצליח לז
נתי29.05.16
50
יש לי המון כבוד לציבור החרדי ולגדוליה , ובעיקר עליכם להיות מזכי הרבים ודוגמא לאהבת ישראל , אך בפועל מעטים מכם עוסקים בחזרה בתשובה ובקידוש השם , רובכם עסוקים בעצמכם ולא בקירוב רחוקים , ועכשיו בלהוסיף עוון על פשע אתם יוצאים נגד אלו שמקדשים את השם ומקרבים רחוקים , זה נראה עלוב ולא משכנע הטענה שהם הופכ
אמיר29.05.16
49
בעיקרון הוא צודק מאד. אסור שבעלי תשובה יהפכו לדברני הדור נמטיפים בדער. והדוגמא הראשונה היא: דב הלברטל עצמו. גם הוא הוא חוזר בתשובה. בעברו היה מזרוחניק חובש כיפה סרוגה ולמד במוסדות דליי"ים. מה שמותר לו מותר גם לכל החוזרים /חוזרות בתשובה. וכבר אמרו חז"ל "טול קןרה מבין עיניך". (נש
הלברטל עצמו חוזר בתשובה29.05.16
48
מה הלברטל בעצמו, אם לא חוזר בתשובה לא יוצלח? טול קורה מבין עיניך...
יצחק29.05.16
47
דב הלברטל מתחיל לדבר דברים הגיוניים ואמיתיים. אני בעבר הרבה לא הסכמתי איתו, אבל כשהוא צודק- הוא צודק!
נייטרלי29.05.16
46
חיובית מאוד במשקפיים שליליות. הלברטל, שוב הוכחת שאפשר להפוך טהור לטמא..
ישראלי29.05.16
45
אתה כל כך מקנא בעולם הזה שפורח ומשגשג כן גם ברשתות החברתיות ואתה דתי לאומי לשעבר נשאר הרבה מאחור הקנאה מוציאה האדם מן העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי29.05.16
44
ולא יעזור כלום
מיכאל29.05.16
43
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
42
ה"עצות" לא מיועדות לחרדים מבית!! הן מיועדות לחילונים כדי לקרב אותם!!! ורק בשביל הפרוטוקול גם החרדים מבית הם בגדר חוזרים בתשובה וצריכים לחזור בתשובה כל יום!!!!! ואל תדון אדם עד שתגיע למקומו
מה נראה לך03.06.16
41
עצמו עם אחיו הערב רב שם באוקראינא המטונפת כמוך
ענה כסיל כאיולת30.05.16
40
כשמדברים על דעת תורה - צריך להיזהר. אחרי כל הרבנים החשובים (והלא חשובים) שנתפסו בעבירות מין, ואלו שחיפו והשתיקו את החרפה, אולי צריך להתחיל להשתמש בשכל. לא לחינם ברא לנו הבורא שכל. הרעה החולה אינה בעלי התשובה אלא החרדים מבית שמעשיהם נגד התורה. ההתייחסות לבעלי תשובה כאל עוברי עבירה - חצופה, לכל היותר
הדסה30.05.16
39
רבי עקיבא אמר (פסחים מט:) כשהייתי עם הארץ הייתי אומר מי יתן לי ת"ח ואנשכנו כחמור. ריש לקיש קודם שחזר בתשובה, היה שודד [שודד הוא רוצח], ומובא בגמ' (ב"מ פד.) שחשב שרבי יוחנן הוא אשה, וקפץ אל מעבר לנהר לתופסו [הוי אומר שהיה מוכן...]. ושניהם נעשו מגדולי התנאים והאמוראים. ללמדך שמה שכתוב (ברכות לד:) שבמק
יהודי30.05.16
38
כמו דב הלברטל
תוהה30.05.16
37
הפחד מהחוזרים בתשובה הוא פשוט,הרי החוזרים בתשובה הם אלו שיודעים להבדיל בין בן ובת ובין קטין ובוגר ואז אינם יושבים בשתיקה מול מעשים של מינות שהמבין יבין מהסיפורים האחרונים,הם פותחים את התיבה השחורה והמלוכלכת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל דויטש30.05.16
36
מצד שני הלברטל הוא בעל תשובה בעצמו שמנסה בכוח להיות שורשי ולכן הוא לא מאן דאמר במקרה הזה רק אדם מכובד מאד בציבור החרדי השורשי יכול לטעון דברים כאלה
שר ההשקופה30.05.16
35
תתבייש... והלוואי שתגיע למדרגת הכוכבניות האלה...כי בינתים הם מחזירות אלפים בתשובה .ואתה מחריב את בימהק בשנאת החינם שלך.געל נפש..חפש פרנסה אחרת...לא הכל עושים בשביל כסף... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח30.05.16
34
ויתבטל כל חילול ה' שעשה עד כעת
שקול29.05.16
דבר טוב, נראה שאתה לא יודע מה זה להיות מאוהבי המלך
ה' ירחם30.05.16
33
חליפות של אוכלי שרצים ולהיות לעג וקלס לגויים.גם חליפה מייצגת.
מיכאל29.05.16
32
של דוב אלברטל
לייק29.05.16
31
ואתה מחליט מה טוב ומה לא? הא?
חחח29.05.16
30
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החוב"ת בת"א29.05.16
29
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי29.05.16
28
והכותרות שהוא שם...
חוזר בתשובה29.05.16
27
התורה שלך היא שלהם באותה מידה. הם חביבים על הקב"ה לא פחות ממך ואפילו יותר. שמעת את הפסוק "במקום בו בעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים. ג-מ-ו-ר-י-ם, עומדים". הזילזול שלך בתהליך התשובה בכללותו הוא לא פחות ממזעזע ומכאיב. אתה מנסה לצייר זאת כאילו מדובר בנשים התאבות לפרסום, שעברו משער גלוי למטפחת וכבר ר
חסידת חב"ד29.05.16
26
אני ממש לא מסכימה עם מה שנאמר במאמר זה . תופעת החוזרים בתשובה היא תופעה מבורכת ואשרינו שזכינו לרואות זאת בימינו. הרב דב סלוביצ'יק דווקא נקט בשיטה של העלאת הרע ,כלומר- לא להכחיש את העובדה שהאדם היה חילוני אלא להשתמש באותו כוח שהוא השתמש בו לעשות רע ולכוונו אל הטוב . הוא מביא הוכחה לטענה זו על ידי רא
חרדית29.05.16
25
צודק בכל מילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך29.05.16
24
מי אתה שתדבר על בעלי תשובה שחזל אמרו עליהם -שצדיקים גמורים לא יכולים לעמוד במקומם?????????????????? מי אתה אפס!!!!!!!!עברת כל גבול בפה הרע שלך יפרעה!!!!!!!!!!!!!!אתה מתערב עכשיו---בדבר היקר ביותר---שבו אמרו חזל שתלויה הגאולה-----חזור בך מיד אחרת העונש שלך יהיה רע ומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עברת כל ג
ש29.05.16
23
גם אם אתה צודק... ואתה צודק ברוב אסור לך בשום פנים לפרסם דבר כזה וברגע שפרסמת אתה המשובש הגדול ביותר מר "עורך דין"!
יהודה29.05.16
22
תודה רבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי פלדמן29.05.16
21
החוזרות בתשובה האלו מחפשות רק פרסום וכבוד בלי פירסום הם לא היו חוזרות בתשובה
שר הכיכר29.05.16
20
תמיד מביא תכנים מקוריים, עם נשמה. והכל ביופי כל כך יהודי וטהוור. כל הכבוד!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרית29.05.16
19
יעזוב כבודו נושאים כאלו ויתרכז כבודו בסוגיית /סייג לחכמה שתיקה/ המסובכת והמורכבת. השאר הכל שטויות
נשים עד נופך29.05.16
18
זה, שגם הוא הנו חוזר בתשובה כידוע. אז, שלא יקשקש כי הוא עושה מעשי זימרי ומבקש שכר כפנחס, מראה את טלפיו כחזיר ואומר "ראו שכשר אני", בדיוק כמו המחבלים והפלג שר"י, שכנראה הוא תומך בהם.
אבי29.05.16
17
או את הרב מאיר אליהו הרב עופר ארז או את הרב יצחק פנגר או את הרב ארז משה דורון או את רבי עקיבא שגם היה בעל תשובה ...
g29.05.16
16
)-: (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאה29.05.16
15
ובמקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד, והציבור החרדי רק יכול ללמוד ומבעלי התשובה, ויש להם הרבה מה ללמוד!!!! כמה קשקושים בכתבה אחת, עצוב מאוד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גאולה29.05.16
14
למה שלא יכתבוב כזאות כתבה כשידוע שהבעלי תשובה הם המצפון של העולם החרדי? כתבה הזאות לא נכתבה עם דיו ,ניכתבה עם קינה
מוטי29.05.16
13
למה נראה לחרדים שאדם חילוני ירצה לשמוע אותם? הנה הכתבה הזו מוכיחה שהעולם החרדי סגור מיושן מרובע ולא אוהב ישראל. (שלא נדבר על כל החזרה בשאלה..וכמה גם החרדים מחפשים דיבורי חיזוקים של בעלי תשובה) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך השם שכך29.05.16
12
כאן אצלכם בכיכר השבת נתתם במה לרבנית מהפייסבוק ולעוד כוכבים מהסוג הנ"ל אתם סותרים את עצמכם !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק29.05.16
11
מרחם עלייך על הדרך שלך אתה בחושך מסכן
בעל תשובה29.05.16
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
9
כל גדולי עולם חזרו בתשובה מי אתה שתאמר ותגדיר מהו חוזר בתשובה מה שכולם קוראים חוזרים בתשובה אתה הולך אחריהם כעדר אני רק מקווה שלא תגיע לעולם הבא שלך אחרי שתעשה תשובה ובבי"ד של מעלה יגידו לך שאתה לא יכול להכנס כי אתה חזרת בתשובה ושלא תהרוס את הצדיקים בגן עדן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה29.05.16
8
חלק גדול מהרבנים שוטפים להם את המח שאין צורך להימשך ולהתחבר לבן או לבת הזוג והאהבה באה אחרי חתונה. תוצאות לאלו שהקשיבו לשטיפות מח האלה - רוב הזוגות מסכנים ואומללים אחד מהשני כי האהבה לא באה כמו שהבטיחו וגם הילדים שנולדים להם אח"כ נפגעים מזה...
צופה29.05.16
7
זו תופעה פסולה שכל אדם שמדבר בצורה פרובוקטיבית העיקר לקבל במה בתקשורת ילמד אותנו "השקפה טהורה" מבית מדרשו של הרב אלישיב. מי אתה עורך דין הלברטל שתביע דעות ברבים? וזה בלי קשר אם אני מסכים לתוכן הכתבה או לא. התופעה של הכוכבים דומה לתופעת הלברטל. לא משנה מה אתה יודע ומה אתה אומר העיקר שתגיד א
יהודי29.05.16
6
לפעום מזמן מה שנותר זה מעשה קופים בעלמא עם כל הצער. המושכות עוברות לבעלי התשובה המתחדשים כמעשה רות המואביה.היהדות היא לא מוזיאון תתעוררו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חמלה רבה29.05.16
5
להתסיס?? שה ישמור איך הןא מדבר! במקום שבעלי תשובה עומדים אפילו צדיקים גמורים אינם עומדים.. מי יתן ותגיע לקרסולייהם. דבר נוסף, מר הלברטל, אתה עובר על איסור חמור מאוד שלא להזכיר לבעל תשובה את עברו. אני חושבת שאתה צריך לפרסם טור התנצלות בפני בעלות ובעלי תשובה על הפגיעה בהם/ן. אני אישית נפגעתי בשבילם/ן.
.29.05.16
4
עכשיו מסתבר שגם הפנים שלך ריק מתוכן אתה פשוט נהנה לעורר פרובוקציות ...שהשם יברך אותך אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזרת בתשובה 29.05.16
3
בעלי תשובה חזרו בתשובה, בלב שלם לאבינו שבשמים... האם אתם מקנאים בכך?? הם באמת לא אמורים להיות פוסקי הלכה, אך אם החזירו אותם בתשובה בדרך הנכונה הישרה והטובה, ולא על ידי הפחדות של גיהנום וכולי, הם אמורים להבין ולדעת בעצמם שהם עדיין לא ברמה של לפסוק הלכות. הם אמנם חזרו בתשובה, וכל הכבוד להם על כך, א
שרה29.05.16
2
אדם שחזר בתשובה, כבר יודע מה הדיעה הנכונה ומה לא ומתחיל לפסול דעות אלו ואחרות, והופך להיות מהר מאד מאן דאמר. שיישב בישיבה כמה שנים טובות, וילמד כפי שצריך. ועם על זה אולי ירשה לעצמו לדבר בעניייני דעות והנהגה.
מאיר29.05.16
הרברבנות קיימת בעולם הישיבות עוד הרבה לפני שקיימת אצל בעלי תשובה. אנשים שבודקים כל צעד שלהם, ואכן יודעים מהי דרך האמת בלי תיווך של מוסכמות חברתיות שלא שייכות לכלל התורה והמצוות
לירון ל29.05.16
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.05.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם