כיכר השבת

יש רבי

תורת הרבי נצחית ולא תשתנה / תגובה לדוב הלברטל

אכן אין רבי בווידאו, לא היה וגם לא יהיה, רבי חייב להיות חי ומחייה, אך כשם שאין חיותו של הרבי תלויה בעצם היותו בעל גוף בשר ודם, כך החיות שאותה מעביר הרבי לחסידיו. תגובה לדב הלברטל (טור)

51
חיים שאול נוישטט, כפר חב"ד | כיכר השבת | ח' בסיון | 14.06.16
כותב השורות
כותב השורות (באדיבות המצלם)

ראיתי את החידושים היוצאים מבית מדרשו של ד.ה. ולפני שאתייחס לתוכן הדברים ואמינותם, כדאי להתייחס לתזמון של כתבה זו, ומכך נבין את מהות הכותב (את אמינותו לא נבין...)

כבר בתחילת דבריו התייחס הכותב (ד.ה.) לסערה הקטנטנה בכפר חב"ד, ובבחינת '(לא) תעמוד על דם רעך', ניצל הכותב כמה כתבות מכפישות בגנות חב"ד בכדי להביע את דעתו הקלוקלת נגד חב"ד. (יצויין שהסערה הנ"ל - שכבר חלפה ועברה - היא אפילו לא בגדר מחלוקת פנים חב"דית, אלא נסיון נואש של כמה אינשי דלא מעלי לפגוע במעמדו של רב בישראל משום שאינו מתאים לדרכם, כך שכל התייחסות לפרשיה זו אינה במקום, ובטח שאינה משקפת תדמיתית).

מכך קורא יקר תבין מיד את מהותו של הכותב, אשר קרוב לוודאי כבר כמה שבועות נטל עטו בידו, והמתין לשעת כושר בכדי לשוב ולנגח בעדת קדושים כהרגלו הרע.

הייתי חייב להתייחס למהות הכותב, כי אחרת אף קורא בעל שכל ישר לא יבין מה לאדם ליטאי ולנעשה בכפר חב"ד? וכי ממתי אכפת לכותב הנ"ל מהתדמית החיובית של כפר חב"ד? וכי מנין לכותב הנ"ל מהי חב"ד?

עכשיו לתוכן הדברים: מר ד.ה. ראוי שתדע! כבר קדמוך מאמרים דומים שעסקו בדמיונות וכזבונות כי חב"ד עומדת על סף קצה, כבר שמענו אין ספור פעמים -בפרט בזמן הסמוך להסתלקות הרבי- כי מעתה אין סיכוי שחב"ד תשרוד ולו יום אחד ללא מנהיג.

אך המציאות טפחה על פניהם, חב"ד - אחרי עשרים ושתים שנים - לא רק ש'שרדה' אלא אף הכפילה ושילשה את כוחה, אם לפני 20 שנה היו לא יותר מ-1500 שלוחים בעולם, כיום עומד מספרם על לא פחות מ-4500 שלוחים! כ"י. אתה תגיד נס, אנחנו נגיד, הרבי איתנו.

אם אז היו כ-500 בחורים בארץ הקודש, כיום עומד מספרם על כ-1400 בחורים כ"י, אתה תגיד הילודה גדלה, אנחנו נגיד חב"ד מתעצמת. לשמוע כיום שהתנועה הרפורמית בארה"ב מתבכיינת שחב"ד 'עקפה אותם' ופועלת בקמפוסים ובמכללות בקרב בני נוער צעירים, ומצליחה לקרב אלפי יהודים לה' ולתורתו, זו בעיני הצלחה.

אכן אין רבי בווידאו, לא היה וגם לא יהיה, רבי חייב להיות חי ומחייה, אך כשם שאין חיותו של הרבי תלויה בעצם היותו בעל גוף בשר ודם נראה וניראה, אלא בדברי תורתו ומשנתו הסדורה בכל פרט בעבודת השם, כי זהו החיים האמיתים של יהודי (שמעת מר ד.ה. אלו החיים האמיתים!!! לא וידאו ולא פייסבוק), כך החיות שאותה מעביר הרבי לחסידיו הם ע"י דברי תורתו ומשנתו. וכשם שהתורה הזו לא תשתנה, אף תורתו של צדיק וקודש לא יחול בה שינוי.

אגלה לך סוד קטן, אלפי אלפים של חוזרים בתשובה, אשר טעמו ממאור התורה, ומדרך חסידות חב"ד, מעולם לא ראו ואף לא שמעו את הרבי. יתירה מזו, אף אלו שקירבו אותם לעבודת ה' גם לא ראו ולא שמעו, ובכ"ז בעלי תשובה אלו מגדלים כיום דור ישרים מבורך, בנים ובנות ההולכים בדרך התורה ומצוותיה, ע"פ משנתו של הרבי.

תתפלא, אך אילו השכלת לעיין - ולו פעם אחת - בתורתו של הרבי, תגלה אוצר בלום שלא נחשפת בחייך, ותראה בעינך הוראות ומושגים שלא ישתנו לעולם, (גם בעידן שבו הווידאו יצא מהעולם...). כי התורה הזו ניצחית ולא תשתנה.

אני מבין כי לשנות את דעתך לא אצליח, גם כאשר דברי מוכיחים אחרת, כיון שאם תשתכנע תפסיד את פרנסתך (ואני האחרון שרוצה לפגוע בפרנסתו של יהודי, ככל שיהיה...). אך לפחות תנסה לענות על השאלה הבא: מנין לך כי 'אי אפשר להנהיג את הדור ע"פ שיחותיו של הרבי מלפני חמישים שנה'? עיינת פעם בשיחותיו? יש לך איזה ניסיון ב'להנהיג את הדור'? ובכלל ממתי התחלת לשכנע את עצמך מה הרבי היה רוצה?

לכך אמליץ לך מר ד.ה. כי להבא, בטרם תיטול את קסת הסופר, תעיין קצת בדברים, תלמד את המציאות, ואולי תבין כי כבר עדיף לשנות את עצמך תחילה, במקום לנסות לחזות בעתידה של חב"ד.

תוכן שאסור לפספס
51 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
בסכנה גדולה אם לא יתעשתו ויתמתנו וימנו להם רבי שפוי שינהיג אותם הם עלולים להיות כמו דאעש ממש כמו דת האיסלם לכפות את הפריצות שלהם וההבלים שלהם על כולם זיכוי רבים חשוב אבל לא להשתגע עיניכם עיוורות? נשותיכם ממש פרוצות מרבות הרהורי זימה ועוד אתם תולים ברבי ע''ה שהתיר פאה צנועה כמו של אשתו הרבנית ע''ה וו
חבד=בושה15.06.16
37
האתר יעביר בשידור חי 24 שעות מהציון של הרבי זי"ע בג' תמוז, ולאף אחד לא יהיה יותר ספיקות מי הוא מנהיג הדור. כל הליטאים הם אפילו לא גרגיר מהר הקדושה והטהרה של חב"ד.
שולי14.06.16
36
היום הגדול והנורא ג' תמוז יום ההילולא של הרבי זי"ע, מאות אלפים מכל החוגים ומכל העדות עולים לציון הקדוש. יש לכל אחד את ההזדמנות לראות האם הרבי זי"ע ממשיך להיות איתנו ולהנהיג את כל העולם כולו.
שמוליק14.06.16

הצגת כל התגובות

35
מה קשור התגובה להלברטל ולהכחשת המציאות העובדתית של הרב שירד מדעתו?
אלי15.06.16
34
אני הבנתי שאי פרסום נס של ה׳ יתברך גורר עונש כבד גאולה בקרוב בעזרתו יתברך ולא לפחד , את הרוע יש למגר ולהתבייש אז אך רק מה׳ יתברך
עבד ה׳14.06.16
יתברך?? חומר למחשבה
ח14.06.16
33
הם גם חושבים שאם יהיה להם שלוחים בכל העולם שמפיצים את תורת המשיח שלהם זה מעיד על הצלחה יש מילארד נוצרים עם מיליון שלוחים בכל העולם הרבה בתי ישוע יש בעל העולם זה לא מעיד על הצלחה רק מטופשים רדודי שכל חושבים שריבוי עמי ארצות זה מעיד על הצלחה בתי חבד זה אבן שואבת לנוכלים רודפי כבוד וכסף
חבדניק אמיתי 15.06.16
32
וזה מורה על כך שכנגד ההחזרה בתשובה ישנה נגמת נשירה ההולכת ומתעצמת כן ירבו העוזבים את כת חבד
מיכי14.06.16
אתה שמח בנושרים? וכי עוכר ישראל אתה? עד כדי כך גבר השנאה עליך! תחזור בך! (כחב"ד'ניק אין קללות וגידופים דרכי, למדתי כך מהרבי זי"ע שנפטר כשהייתי תינוק. כנראה יש דברים שלמדתי מרבי וירטואלי שלא למדו אותך רבותיך שחיים....) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים14.06.16
31
בכם. נדבקתם בו והוא פשוט לא מעוניין וכמו שבורא עולם שלח אותו להציל אותי, כך יגיע הרבי במיוחד להכות את אלו שמשתמשים בשמו ומבזים אותו בכל יום ובכל העולם די הניחו לו שינוח על משכבו בשלום הוא מתענה בגללכם ואני יודע זאת למען ה׳ , אני מבקש שתרחמו עליו גאולה בקרוב בעזרתו יתברך
עבד ה׳14.06.16
30
שהפך את עורו ונהיה חבדניק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי14.06.16
29
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנט16.06.16
28
"יחי אדוננו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"
מושקא14.06.16
27
כעשרת אלפים אברכים ובני ישיבות נבחנו על התניא קדישא ומתוכם כאלפיים בני ישיבות ליטאים. יש עוד היום מיעוט קטן של ליטאים שלא מסוגלים להתנתק מהשטיפת מוח שעשו להם נגד חב,ד, וכל מה שהם יודעים זה לחרף ולגדף בלי תוכן ובלי טעם וריח.
ליטאי שפוי14.06.16
26
יישר כח!!! אין כמו חבד!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עידו14.06.16
25
רק הרבי יכול לתקן פגמים של קנאה וכבוד השם יעזור לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב לוי 14.06.16
24
חיים שאול כל מילה פנינה ! חזק ואמץ
ניסקה14.06.16
23
הרבי זצ"ל היה צדיק וקדוש. מנוחתו עדן
פייגע15.06.16
למנוע את כת המשיחיות או הפריצות הנוראה של הפלג השני
שינוח בשלום16.06.16
22
חזקקק . מלך
חיים חיים14.06.16
21
הליטאים מפחדים לגלות שהם חיים בשקר ולגלות את האמת.
שלום14.06.16
20
יחי המלך !!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה 14.06.16
19
ישר כוח זה חסיד של הרעבע נקודה!
מושקא14.06.16
18
את המוקשים אחד לאחד.
אלי14.06.16
17
אני לא חבדניק... אבל אוהב מעריך מוקיר ומצדיע לפעילות הקדושה והאמיתית שלהם. חיזקו ואימצו! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שן14.06.16
16
מקוה בשבילו שלא יכווה על דיבוריו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיקו14.06.16
15
בושה וחרפה שנותנים לדוב לכתוב במקום מכובד זה...?
ישראל כהן14.06.16
14
יום ההלולא של הרבי מלובביטש זי"ע הקליפות והסיטרא אחרא לא יכולים לסבול את הקדושה והטהרה שהיום הקדוש הזה מביא לעם ישראל.
שניאור14.06.16
13
אפילו השופר יתד שהוקם בכדי לחרף ולגדף את חב"ד כבר חזרו בתשובה וכבר לא עושים את זה, ואפילו בעקיפין עוד עוזרים לחב"ד.
חרדי שפוי14.06.16
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חברה קדישא19.06.16
11
אנשי בית "אוהל חב"ד-ליובאוויטש", המפקחים על הסידורים ליד ציונו של הרבי בניו-יורק, נערכים לקראת שבת יום ההילולא - ג' תמוז, בה צפויים לשהות ליד הציון עשרות אלפי חסידי חב"ד וה'תמימים'. המעונינים לשהות בסמיכות מקום לאוהל הק' בשבת ג' תמוז עליהם להירשם. גם השנה יוקם אוהל ענק לצורך לינה וסעודות שבת, במרחק
שניאור זלמן14.06.16
10
ענה כסיל כאיולתו
יהודי14.06.16
9
הליטאים לא יודעים מה זה רבי, מה זה חסידות ובטח לא מה זה חסידות חב"ד. הם תינוקות שנשבו בדיוק כמו הקיבוצניקים שהסתירו מהם את האמת. מגיל אפס הם ינקו במקום חלב, הם ינקו שינאת חינם. כל הזמן שטפו להם את המוח על חב"ד מהחרופים והגידופים של אותו האיש שהקינאה והשינאה שלו לחב"ד הטריפו את דעתו רח"ל. רואים את הכ
יאיר14.06.16
8
נכונים הדברים ככל שיהיו. גם בזמן הבעש"ט היו מפיצי שנאה ומחלוקת. והסיבה היחידה שיש שרידים מהם עד היום זה כיוון שהיה מי שענה להם. תאר לך חיים שאול שלטור המזעזע שכתב לא היה ולו תגובה אחת.? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.06.16
7
חוטאים ומחטיאים קול זעקה אזהרא חמורה עם ישראל בסכנה גדולה בידי ערב רב אויבים מבית גאולה בקרוב בשם ה׳ לכו ונלכה , כי לעולם חסדו !
עבד ה׳ 14.06.16
אני מבין שהאתר דמוקרטי ומאפשר ביטוי לשונאי ישראל... לפחות כך ניתן לאתר בקלות את הערב רב שבחיצונות דומה ליהודים!
Ycarmi14.06.16
6
אין על חבד בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושקא14.06.16
5
יש היום הרבה ליטאים שגילו את השקר הגדול שהטיפו להם נגד חב"ד ולא נתנו להם להכיר את חסידות חב"ד. ליטאים מתענגים בלימוד חסידות חב"ד, לומדים את המצוות העיקריות והשורשיות של אמונת ה', אחדות ה', עבודת ה', אהבת ויראת ה', עבודת התפילה שאת זה אפשר ללמוד רק בחסידות חב"ד.
בן ציון14.06.16
4
טוב מאוד שמישהו ירא שמיים ומיושב בדעתו הגיב פה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודית 14.06.16
3
ודע מה שתשיב! כחב"ד'ניק בעצמי אני אומנם חייב להודות שמספר השלוחים ובעלי תשובה זו לא הדבר היחיד שצריכים בחסידות ובקהילה כ"כ חשוב וגדול כ"י. כמו שרבותינו הקודמים לא הספיקו לדור הבא גם בדורנו הלוואי שהיה לנו את האומץ למלא את מקומו הכ"כ פנוי של רבינו זי"ע. מובן מאליו שזה לא
חיים14.06.16
2
הלברטל, אל תכתוב דברים שלא בדקת בעצמך!! אין יותר גאונות מהשיחות והמאמרים הקדושים של הרבי, חכמה אלוקית בהתגלמותה.
מ14.06.16
1
יישר כוחך!!!!
חני14.06.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

להילחם בשדה הקרב הדיגיטלי

מהפכת הסייבר של המגזר החרדי

כיכר בשיתוף סייבלו | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24