כיכר השבת

שיחה תורנית חריפה במיוחד

הרב זלזניק: הסיבה לפיגועים בישראל - חוק הגיוס של לפיד

יעלון? "שונא ישראל"; החרדקים? "ימח שמם וזכרם"; האשם בפיגועים: "חוק הרשע של לפיד הרשע" ומדוע 'בעל הפראק' יישב בצואה רותחת? • הרב זלזניק מ'מאור התלמוד' בשיחה חריפה (חרדים)

65
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ב בתמוז | 18.07.16
הרב דב אהרון זלזניק
הרב דב אהרון זלזניק (באדיבות המצלם)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

בשיחה תורנית חריפה במיוחד שנשא לאחרונה הרב דב אהרון זלזניק, מראשי ישיבת 'מאור התלמוד' שברחובות והמזוהה עם קבוצת 'הפלג', האשים הרב את גזירות הגיוס של ממשלת נתניהו שגרמה לגל הפיגועים האחרון. כמו כן מייחס הרב את פיטוריו של שר הביטחון הקודם משה (בוגי) יעלון לעובדה שהיה מעורב בחוק הגיוס.

"כיכר השבת" מביא את דבריו המלאים:

"אותם המסיתים רשעים, כי בחורי ישראל רוצים להיות טובים, אבל הצבא הארור הזה לוקח אותם לכור ההיתוך שלהם ומקלקל אותם רחמנא ליצלן. ומי שומר עלינו אם לא שומרי המדים? הקדוש ברוך הוא שומר עלינו. ומה שאנחנו צריכים לעשות זה רק להתפלל.

"רואים בחצי שנה האחרונה מאחרי סוכות וגם בחג הסוכות עצמו, צרות גדולות. פיגועים, כל שבוע פיגועים, ואנשים נהרגים. נהרגה ילדה קטנה במושב שיש בו אפילו כיתת כוננות ששמרו, השם ירחם, הרגו אותה. למה כל זה קורה לנו?

"התשובה לכך; כי כל זמן שמדינת ישראל כיבדה את בני הישיבות ופטרה אותם מגיוס, אז מגיע להם באמת שכר על זה כי הם מכבדים את התורה, והשכר הוא שהקב"ה ישמור עליהם שלא יהיו אסונות, וכל הפיגועים האלו האחרונים הקב"ה היה מונע אותם גם כן, אך כאשר מדינת ישראל וממשלת הזדון בראשות נתניהו העבירה שוב את חוק הרשע של לפיד הרשע (חוק הגיוס) ועוד הוסיפו על זה גזירות, ונכון שעשו איתם הסכמים אבל בפועל הוסיפו עוד גזירות. בכזה מצב אומר הקב"ה 'אתם לא רוצים לשחרר את בני הישיבות מגיוס, איבדתם את הזכות שלכם, ונראה כעת איך תתמודדו', כמו שכתוב - אם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר.

"כעת מדינת ישראל הורידה את השמירה הזו שהייתה להם, והם שולחים את החרדקים ימח שמם וזכרם והם נלחמים ומוציאים בחורים תלמידי חכמים בני תורה ומפילים אותם ברשת שלהם בכל מיני תכסיסים. וביחוד הם נלחמים ומשקיעים בבחורי ישיבות מבני עדות המזרח שהם כל כך חביבים לנו. אבי מורי זצ"ל היה סוגר את הגמרא ויחד עם הגאון רבי ברוך טולדנו ועוד גדולי ישראל מסרו את נפשם לפני חמישים ושישים שנה כדי להציל את בני עדות המזרח מכליה רוחנית. ואני מרגיש את עצמי שייך לזה כי אבי ז"ל היה מאלו שהקימו את עולם התורה הספרדי, וכעת לא מודיעים להם והם לא יודעים.

"תדעו לכם, מי שנופל לרשת הצבא נופל לסיטרא אחרא. אומרים להם שיש אוכל כשר בהכשר הבד"צ. זה הכל שטויות והבלים. כי גם עם האוכל הכי כשר שיהיה שם, מאכילים אותם גם ברשע, בשנאה לעם ישראל ובשנאה לקב"ה ותורתו. זה אוכל כשר? זה גורנישט.

"חשבתי לעצמי, הרי בוגי יעלון (שר הביטחון לשעבר) השתתף בחוק הגיוס החדש, ואותו בוגי כל כך סמכו עליו ואמרו הוא יעזור לנו, וממנו לא יצא נזק וכו', והרי אנחנו יודעים שהוא עשה בחוק תכסיסים ותרגילים, והכל נגד עם ישראל. והקב"ה פיטר אותו מלהיות שר הבטחון. כי שקר לא מחזיק, והקב"ה יודע שהוא שיקר וכל מה שהוא עשה זה להכניס דברים רעים לחוק הגיוס כדי שיהיה נגד בחורי הישיבות שהם העתיד של כלל ישראל. ולמרות שהוא הציג את עצמו כחבר של בעל הפראק הזה או בעל הפראק האחר, אבל הוא שונא ישראל. ובגלל זה הקב"ה פיטר אותו והיום הוא מסתובב ברחובות ומחפש אנשים שישמעו את קולו, ובשורה תחתונה כל אחד יודע שהיום יש שר בטחון אחר וזה לא אותו בוגי. ונכון, כי השר הבטחון האחר שנכנס לא יותר צדיק, אבל לבוגי הגיע על מה שהוא עשה לעולם התורה, והקב"ה נתן לו את זה בגדול.

"ובהחלט הקב"ה ישלם ככה גם לחרדקים הללו, ושמענו לאחרונה על דבר חדש ומזעזע - 'חרדק עם פראק'... הוא הלך עם הפראק לבחור ישיבה טהור והפיל אותו לזרועות הצבא רחמנא ליצלן, עד איפה זה יגיע? מי זה הבנאדם הזה, הוא מתפלל בכלל? אבל הקב"ה יודע. אל תחשוב שאם אתה לובש פראק הקב"ה לא יעניש אותך, הוא יודע בדיוק את מעשיך, והוא יודע להבדיל בין לובש פראק שעובד אותו בטהרה לבין לובש פראק שמפיל בחורים לצבא.

"היום יש את העיתונים והעלונים שמנסים להטעות אותנו, שהיום יש דרך אחרת. שאפשר כביכול ללכת לצבא והם ישמרו עלינו שלא ניפול. זה השטיפת מוח שעשו לקנטוניסטים ברוסיה ושעושים גם לקנטוניסטים של היום.. לוקחים אותם בכוח לשבי, זה נקרא אונס. אונס.

"לא יעזור להם שום דבר, וכשהם יבואו למשפט בבית דין של מעלה וישאלו אותם 'למה עשיתם את זה', 'למה לקחתם בחורי ישיבות מספסלי בית המדרש אל מלכודת הצבא', הם לא יוכלו להגיד 'זה היה מרצונם הם באו מעצמם, אנחנו רק שכנענו'. זה נקרא לשכנע? לשלוח לבחור צעיר אחד עם פראק וככה להפיל אותו לזרועות השמד? זה אונס. ואתם לא תינקו מזה כשיגיע זמן המשפט שלכם.

"היה יהודי בירושלים בשם הגאון הרב אריה לוין ז"ל, היו לו מידות טובות בצורה מופלאה והוא בין השאר היה ידידם של כל הרשעים מראשי השלטון דאז. הרב לוין בתמימותו שאל את הרב מבריסק מדוע שונאים אותם והאם לא מן הראוי יותר להתפלל עליהם שיחזרו בתשובה. ענה לו הרב מבריסק בשאלה: על מי אתה מכוון בתפילה כשאתה אומר 'ולמלשינים אל תהי תקווה', ועל מי מתפללים שיחזור בתשובה?

"והתשובה לכך המשיך הרב מבריסק, כי שני סוגי רשעים. יש את האיש הפשוט שנופל בפח של הרשעות שסביבו ככל חילוני ממוצע, עליו צריכים להתפלל שיחזור בתשובה. אבל כשמדובר בראשי השלטון, הם הרי באים בכוונה תחילה להחטיא את ישראל ולהרחיקם מהקב"ה עם כל מיני תככים ותכסיסים, וכוונתם לעקור את הדת מכלל ישראל. עליהם צריכים להתפלל סיים הרב מבריסק 'ולמלשינים אל תהי תקווה וכל הזדים מהרה תעקר ותשבר ותמגר'.

"אותו בעל הפראק שהחטיא את הבחור, הוא חושב שהוא לא נכלל ב'על הזדים מהרה תעקר', אבל לא כן הדבר. גם הוא נכלל באותה תפילה, וצריכים להתפלל גם עליו שיעקר וישבר, כי הוא מחטיא את ישראל.

"אנחנו צריכים לדעת שזה לא אחד ולא שניים שמפילים בחורים לצבא, וכל אותם שעושים כן ייענשו ולא ייצאו מהגיהנום. והם בטח יודעים מה זה גיהנום. ואם הם לא יודעים מה יש בגיהנום אני יספר להם; יש שם צואה רותחת.. ובצואה הרותחת יישבו בעל הפראק הזה וכל אותם המסייעים לרשעים האלו יחד עם בוגי והרשעים שעשו את החוק נגד עולם התורה", סיים הרב זלזניק המזוהה עם קבוצת 'הפלג' את דבריו.

תוכן שאסור לפספס
65 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
הצבא נועד לשינוי וחינוך מחדש ולא מלמדים שם תורה ואמונה אז בא הרב הגאון שליט"א וביראת שמיים וחמימות יהודית אמיתית אומר לנו את האמת התורתית בפרצוף אז בואו ונתחזק מזה
תמים19.07.16
הצבא נועד להגן עלינו מחיות טורפות שרוצות להשמיד את עם ישראל
בנציון20.07.16
משום שהוא אולי נועד להגן עלינו מחיות טורפות שרוצות להשמיד את עם ישראל, אבל בפועל הוא יוצר מבני אדם שמגיעים אליו, חיות טורפות. סחור סחור אמרינן לנזירא - לכרמא לא תקרב!!! ויבוא גם השטן בתוכם להתייצב.
רפי20.07.16
46
הוא מדבר כמו היועץ של בורא עולם מי אמר שהפיגועים בגלל חוק הגיוס - ולפני חוק הגיוס לא היה פיגועים ? ולמה לקלל חיילים ולכנות אותם חרדקים - זה דרך של תורה ??
חייל שומר מצוות18.07.16
45
תבדילו בין קללה למציאות. .. תזהרו מלדבר על רבנים זה מאוד מסוכן.. הוא דיבר בכללי כל מקרה לגופו אלוקים יודע... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.18.07.16

הצגת כל התגובות

44
מר זלזניק, לפני שאתה מטיף מוסר לכל העולם בבקשה תתקן את המידות המושחתות שלך!!!
יוסי18.07.16
43
לדברי ההבל והשטות של המקטרגים על ע"י למיניהם
יצחק18.07.16
42
כל הצרות שיש היום לעם ישראל ביגלל אנשים כמוך והחבירים שלך שיצאו נגד הרבי שליטא משה רבינו של הדור ואין להאריאין דיין טטינטטין אריין
חנה18.07.16
41
במדבר פרק לג: "והורשתם את-כל-יושבי הארץ, מפניכם... ואם לא תורישו את יושבי הארץ, מפניכם והיה אשר תותירו מהם, לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם; וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה. והיה, כאשר דימיתי לעשות להם אעשה לכם." התורה מלמדת אותנו שלכל הפיגועים יש לצערנו אותה סיבה - כל זמן שאנחנו מרשים לערבי
יצחק18.07.16
40
יש להעיר שהרב יוסף חיים זוננפלד שהיה בודאי מגדולי הקנאים האמיתיים ולא המדומים, הקפיד על עצמו והסובבים אותו לא להגיד על יהודי באשר הוא ימח שמו וזכרו, לגבי מה כל אחד יקבל בעולם הבא, דבריו תקפים בתנאי שהוא יהיה זה שיחלק, למזלנו כנראה שלא הוא מחלק,. וכבר למדונו חז״ל שעליונים למטה ותחתונים למעלה וד״ל....
שי18.07.16
39
י (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי18.07.16
38
הרב מדבר מפורש על המסיתים ומדיחים כמו יעלון וההוא עם הפראק
לוחם18.07.16
37
במחילה, רק שאלה: זה לא עיוות לדעתכם? האם החרדים נשארו בפולין ורוסיה, אוחזים בתלמוד הבבלי ובשו"תים בנושאי שבת וכשרות וכו', מתפלפלים עם האגודל וחושבים שבזה אנחנו יהודים? חשבתי שהתורה היא אמיתית ונצחית וקצת יותר רחבה. לציטב הבנתי, אני יהודי - משמע אני משתדל לקיים כל המצוות, ללמוד תורה בהתמדה, ליישב את
קרית ארבע חברון18.07.16
אמת אמרת
אבי19.07.16
36
אפשר לסובב את הסוגיה, אפשר לחפש תירוצים, אבל ישנה רק אמת אחת. החרדים אינם רוצים לשרת בצבא. נקודה. אין להם עניין במדינה. הם מתבדלים בשלל תירוצים. הם מבועתים לא רק מחיי עבודה אלא מהצורך לקחת חלק אקטיבי בשיבה לציון. הם חיים טראומה בת 200 שנה של תנועת ההשכלה וההתפקרות ועוצמת המהפכה הציונית חילונית. אבל
אריה18.07.16
35
כמה פרזיטים יש בישיבות, חבר'ה ריקים שלא עושים מאומה פרט ללכת ולראות כדורגל, הופעות של אינשי דלא מעלי וכדו', וזה כבר במחננו. איני מדבר על מחנה הרשעים ארורים הלא הם המחבלים והפלג הירושלמי ימ"ש, ששם זה 100% בטלה ושיעמום וכמובן כתוצאה מכך חילול ה' ענק ה"י, בהפגנות למען ריקים ופוחזים שהדביקו להם את השם '
אבי18.07.16
34
שמעתי את הדברים. ואני שואל : למי בדיוק מופנים הדברים. ? ומה תועלת יש בדברים. ? יכול מאוד להיות שכבוד הרב יודע ולמד הרבה תורה. ..אבל חסידית בטוח שהוא לא יודע הרבה. .. וחבל מאוד מאוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק קריכלי18.07.16
33
יציב ונכון וקיים
שמח לקרוא18.07.16
32
עדיין יש דוברי אמת בישראל ללא משוא פנים! אשרינו
יהושע18.07.16
31
למה יש פיגועים בשביל להראות לכם שלימוד תורה זה לא מספיק אלא גם צריך ללמד אצבעותכם מלחמה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וולף 18.07.16
30
מה זה קללות אלו ת"ח לא מדבר ככה פשוט בושה
RAFI18.07.16
29
לצאת למעגל העבודה ולפרנס בכבוד את משפחתכם.תתביישלך איש חשוך
רונית18.07.16
28
מדבר מאמת לבבו - כל מילה פנינה. איפה כל השאר?
חיים אהרן18.07.16
27
"ימח שמם וזכרם"!!!!!
יוסף18.07.16
כבר אין שאלות.
רפאל18.07.16
26
אך אני עובד בקרב האוכלוסיה הדתית/חרדית.המשפט המרכזי שלי הוא שהגמל לא רואה את הדבשת שלו.אני לא אכנס למצוות שבין אדם למקום,אלא,למצוות שבין אדם לחברו.ופה תלמידי הישיבה נכשלים בענק!! אני עולה לאוטובוס רואה זקנים עומדים מחוסר מקום,בעוד שתלמידי ישיבה במיטב שנותיהם יושבים רגל על רגל להנאתם. נראה שכל תלמיד
שמעון18.07.16
25
המתיימר לדעת את מהלכי ה' , סופו נופל וקלונו נגלה לעיני כל. המחפש היכן העוון, יחפש בביתו ולא בבית הזולת.
דוד18.07.16
24
וכידוע שכשלא בא אז באים אסונות רחמל"צ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצניק18.07.16
23
ואולי כל הצרות באות בגלל עוון לשון הרע? או בגלל הוצאת שם רע?
חיים מאיר18.07.16
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיהה18.07.16
21
והסיבה למות המרגלים, כי רצו להצביע ללפיד. והסיבה לעניות של החרדים, כי לפיד אוסר ריבוי נשים, כי הנשים הם המפרנסות, ושתי נשים זה שתי משכורות.
דן סגל18.07.16
הוא סבא סבבה
דנה סיגלית19.07.16
20
פעם בא לרב שלמה זלמן אוירבך זצ"ל תלמיד ושאל אותו אם ליסוע לקברי צדיקים בצפון? ענה לו הרב שכשהוא רוצה ללכת לקברי צדיקים הוא הולך להר הרצל... והרב עובדיה יוסף זצ"ל היה אומר שצריך לנשק את היד של חייל צה"ל וגם ידוע שתורה מגינא ומצילה,ויש אין ספור סיפורים על חיילים שבמעשים שלהם הצילו חיים רבים מאוד.
סימה18.07.16
הסיפור כמו כמעט תמיד שונה לחלוטין.... הסיפור האמיתי הוא, כי כשבא אברך לשאול את הגרש"ז על נסיעה לצפון, אמר לו מרן זי"עא, למה לך ליסוע לצפון? בהר המנוחות (לא הרצל...)קבורים קדושי עולם, סע לשם להתפלל ותחסוך זמן לימוד. ולגבי הרב עובדיה, זה לא נכון! היה פעם מקרה בודד שהרב הורה למישהו שעמד לידו לנשק יידו
סומו20.07.16
19
אם זוהי דעת התורה והיהדות אז טפו עליה. טוב שב"ה לא זוהי היהדות ולא זוהי דרכה של תורה, והוא מייצג זרם כמו של רב מסויים שנפטר לפני כמה שנים בעולם וכל מה שהוא השאיר אחריו זה פלגים של מחבלי ושונאים זה את זה.
משה18.07.16
18
כמה הבל ודברי טפשות עוד נשמע מהם ?
מוישה18.07.16
17
יש כמוהו עוד אלפי רמי"ם בישיבות . לא כל אחד ראוי לנווט ולהנהיג דור. שישתוק וישב בשקט. שיכיר את מקומו.
רב רקק18.07.16
16
איך פרימיטיביות וטמטום הופך לשיחה חריפה באותה מידה אפשר לטעון הרי שהאסונות במגזר החרדי נובעים מזה שהם לא מתגייסים לצבא וזו תהיה טענה ברמת טמטום זהה לזלזניק גם לזה תקראו חריף? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james18.07.16
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א18.07.16
14
בס"ד הסיבה היא בגלל מחלוקת בציבור. מחבלים ושונאים ירושלים בני ברק וכל מרעין בישין. כמו שכתב המשך חכמה בפרשת בשלח שציבור נענש על בין אדם לחברו.
א18.07.16
13
מה הקשר מה ליפני החוק היא פיגועים . בצרפת אין פיגועים.?? בבלגיה אין בסוריה בעל העולם יש פיגועים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק18.07.16
12
גם לפני הצעת החוק היו תקופות של פיגועים חלקם חמור הרבה יותר. כדאי שהרב ימצא דרכים אחרות יותר חכמות לקדם את האג'נדה הפוליטית שלו מאשר להשתמש בהפחדות חסרות בסיס.
שי18.07.16
11
כמה הדברים מופרכים, הזוי לגמרי.
יוסף18.07.16
10
האם מדובר גם על הפיגועים בחו"ל או רק בארץ? איך הצליח להיכנס למחשבות של הקב"ה? נבואה ניתנה...
אליהו18.07.16
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתמהא18.07.16
מר אתמהא מה קרה מה עלה לך הפיוז דברי מרן ראש הישיבה הגרד"א זלזניק שליט"א כואבים לך מדי, ולכן יש לך פתרון. להתנקם בו. שיטה יפה בחרת לך. אבל צר לי לאכזב אותך. מרן ראש הישיבה הגראי"ה קוק שליט"א חושב בדיוק כמו הרב שליט"א ובהחלט אינו אוהב את החרדקי"ם יודע שבלי לומדי התורה בחורי הישיבות אין קיום למדינת
אוהב את התוכחות19.07.16
8
לפני מלחמת מדין אמר משה רבנו לעם: "החלצו מאתכם אנשים לצבא". רש"י מפרש: "אנשים - צדיקים". רק הצדיקים צריכים לשרת בצבא. רשעים אינם שייכים לצבא. אם כל לומדי התורה ושומרי המצוות יתגייסו לצבא, יהיה לנו צבא כשר למהדרין ולא יהיה יותר צורך בחילונים ובבנות בצבא. הרב מרדכי אליהו אמר שכל מי שמתגייס לצבא מקיי
יצחק18.07.16
7
עם ישראל חי ברוך השם שיש אנשים כאלה בעולם צריך מישהוא שיחזיק קצת שלא נדרדר חס ושלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים18.07.16
6
הקיצוניות שלו והסגנון דיבור שלו עושים אותו לא רציני כדי להגיב על הטענות החלולות שלו
יוסי18.07.16
5
למרן הרב שטינמן יש היתר הוראה מר 'שמחה זליג ריגר הדיין מבריסק ,הרבה לפני שאבא של זלזניק נולד... קצת פרופורציות
טומאת עייץ18.07.16
לרב שטיינמן אין כל היתר הוראה. ומבחינת הגילאים.... אביו של הרב זלזניק בגילו של הרב שטיינמן...
הזוי19.07.16
4
בס"ד תתביש לך מסית ומדעח במקום להכות על הלב שלך אתה יודע להאשים רק אחרים מדינת ישראל מחזיקה מאות אלפי לומדים וכן אפשר ללמוד ולשרת רק אנשים אגוייסטים שלא חושבים לטובת עם ישראל חושבים כמוך תתביש
קשקשנסק18.07.16
3
בחור שכבר התחתן ועושה שיאות מקוצר הוא קורה לו "ימח שמו"???? שיזהר מהקפדה. אני לא מוחלת לו שכך קרה לבני. הוא היום אברך לכל דבר. עם המילים והקללות שלו מביא את הפיגועים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה18.07.16
גם אני לא מוחלת האם כל בני משפחתי שבצבא נגיע להם כאלה קללות? הם בחורי חמד עם לב זהב מידות טובות שלא פוגעים בזבוב! פשוט לא יאומן, לקרוא ולבכות שככה מדברים עליהם, אנחנו ככ נזהרים בלשוננו ! לעולם לא מקללים יהודי בטח לא : ימח שמו רחמנא ליצלן גם אם יש לנו כעסים עליו ככה מחנכים את הדור הצעיר היום? לא פלא
אחת18.07.16
2
מי אמר שהפיגועים שיש לאחרונה זה בגלל חוק הגיוס ? וכי לפני חוק הגיוס לא היו פיגועים ? מי התיר לכנות את החיילים בשמות גנאי כגון "חרדקים " ? מי התיר לקלל יהודים שהולכים לצבה -? מי התיר לומר על יהודים -ימח שמם,,,,,? אולי בורא עולם שמח בבחורים שהולכים לצבה ? ואולי כל הפיגועים האחרונים זה בגלל החילןל ה שע
חרדק גאה18.07.16
1
מי זה הרב ראש ישיבה שלא שמענו אודותיו מעולם, ר"מ זניח מישיבה זניחה, הופך לכותרת, רק בגלל כמה קללות, תת רמה, מה לעשות כך מתפרסמים היום. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש18.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 14:23

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 13:38

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24