כיכר השבת

מנהיג הקהילה שהפך לנאשם

שיחות אישיות ותיקון הכללי: כך פגע הרב אליעזר ברלנד בנשים

שיחות ייעוץ שהפכו לסיוט, קריאת "תיקון הכללי" ותפילת הלל, כיסוי בטלית וההבטחות ש"ניקה אותה מכל העוונות". כתב האישום נגד הרב אליעזר ברלנד מגולל את השיטות של המנהיג הנאשם (חדשות)

322
חיים אבני | כיכר השבת | כ"ד בתמוז | 30.07.16
הרב הנאשם אליעזר ברלנד
הרב הנאשם אליעזר ברלנד (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

שיחות אישיות ותיקון הכללי - השיטה של הרב ברלנד: במהלך סוף השבוע (שישי) הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום חמור ומזעזע נגד הרב אליעזר ברלנדֿ, מנהיג "שובו בנים". מכתב האישום החמור עולה תמונה קשה ביותר של פגיעה בנשים מהקהילה, בצורה שיטתית תוך כדי שימוש בכוח שצבר כמנהיג הקהילה. בכתב האישום מתוארות סיטואציות המוגדרות על פי דעת חלק מהראשונים כ"יהרג ואל יעבור".

על פי כתב האישום, נהג הרב הנאשם לזמן נשים מהקהילה לשיחות פרטיות ביחידות, בחלק מהמקרים על ידי בקשה מאמן של הנפגעות לקרוא לבת לשיחת התייחדות שארכה לעיתים למעלה מחצי שעה.ֿ בנוסף, על פי כתב האישום הורה הנאשם לשניים מחסידיו לפגוע בחסיד שחשף את הפרשה.

בכתב האישום מתוארים מקרים בהם הגיעו נשים מקהילת "שובו בנים" להתייעצות עם הנאשם. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, הכניס הנאשם את הנפגעת לתוך חדר חשוך, עטף אותה בטלית כשהוא מצהיר כי כל עוונותיה עברו אליו וכי היא אינה צריכה לדאוג.

לאחר מכן, החל הנאשם לפגוע בצורה חמורה במתלוננות. במקרה אחר המתואר בכתב האישום, לאחר שהנאשם ניסה לתקוף בת מקהילתו שהגיעה בליווי אמה, ולאחר שזו דחתה אותו ממנה, דרש ממנה הנאשם לקרוא את "התיקון הכללי", כשתוך כדי התפילה הנאשם תקף אותה. לאחר מכן, בהוראת הנאשם, היא קראה את תפילת "הלל" של ראש חודש.

במהלך שהייתה בחדר, שארכה כמחצית השעה, אמר הנאשם למותקפת כי הוא יתן לה כסף לרכישת רכב, זאת בכדי "שתוכלי לבוא אלי כל יום". בהמשך, אמר הנאשם למתלוננת כי הוא נטל ממנה את כל עברותיה וכי עתה היא "נקייה".

במקרה אחר, הגיעה מתלוננת לביתו של הנאשם על מנת להתייעץ עימו בעינייני שידוכין כנהוג בקהילה, אז תקף אותה כשהוא אומר לה כי הוא יהיה "אביה ובעלה".

יצויין, כי בחלק מהמקרים המתוארים בכתב האישום, המתלוננות נפגעו לכאורה כשהם עדיין קטינות. כך, באחד המקרים מתואר כי הנפגעת שהייתה בת 16.5 הגיעה להתייעצות עם הנאשם בעצת אביה, חסידו של הנאשם, זאת בעקבות משבר נפשי שעברה.

במקרה אחר בו הגיעה מתלוננת יחד עם בעלה לביתו של הנאשם בביתר עילית, הרב ברלנד הורה למתלוננת להישאר לבדה בחדר, ואז תקף אותה בצורה קשה - כל זאת כשבעלה ממתין לה בחדר סמוך. כשיצאה המתלוננת מחדרו של הנאשם, הוא אמר לה כי הוא "מעלה אותה אל עולם האצילות".

על פי כתב האישום, לאחר שבעלה של המתלוננת חשף את הסיפור בפני שניים מחסידיו של הנאשם, יעקב ריכטר ודוד אברהם שם טוב, הללו תקפו אותו בשני הזדמנויות כשהם גורמים לפציעה משמעותית של המתלונן.

יצוין, כי לדברי אחת החוקרות בתיק, "מדובר בקצה קצהו של קרחון" ובידי המשטרה ראיות למעשים חמורים בהרבה ובהקפים רבים יותר שלכאורה בוצעו על ידי הנאשם. על פי הפרסומים, חומר הראיות כולל גם מספר רב של הקלטות המעידות על מעשים חמורים ביותר שביצע לכאורה הרב ברלנד, אלא שלדברי הפרקליטות ישנה הגבלה חוקית בעקבות העובדה כי עברות אלו לא נכללו בבקשת ההסגרה. עם זאת, יתכן כי בימים הקרובים יתוקן כתב האישום ויכלול גם האשמות קשות יותר.

תוכן שאסור לפספס
322 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
131
האם כולם חרשים או עוורים. מזה כמה שנים שנשים רבות מתלוננות נגדו שמנשק אותן, ועושה איתן מעשים מגונים. אך הצעירות לא מעיזות להתלונן נגדו, אבל המבוגרות כבר מזמן פנו לבית הדין אהבת שלום, כדי שיפסקו להם אם הם נאסרו על הבעלים שלהם. ויש גם הקלטה שהתפרסמה שהוא מודה שאנס נשים, והוא טוען שהן לא נאסרו על הבעלי
נחמן08.08.16
130
אכככ....אליעזר ברלנד כמההרע מחלוקת ואש גרמת בעם ישראל כמההשנאת חינם.והכל על ראשך . מנוול רשע מרושע.זו הדרך של רבינו חס ושלום... להתגדל ולהתהולל ולעשות פלגים בעם והכל רק בשל מי אתך ומי לא.... לא יכלת להתאפק?היית חייב את כל ההצגה המיותרת הזאת שמלווה באנס ובמעשים נוראים. שליטה על אומן.רדיפת כבוד תלמידי
ברחלנד01.08.16
129
כתב אישום מגוחך מוגבל לא מצדיק רדיפה ובזבוז כספי ציבור טירטור מערכת שלמה פפפפ מריח קונספירציה ברור שיש כאן משהוא אחר..לא רודפים אחרי חיבק נישק בכל העולם מעניין מאוד מההסיבה האמיתית שהרב הזה מתריד תמדינה???
אורנה31.07.16
הכל שטויות. הצלחנו בגדול ! לקחנו עורכת דין מעולה ! הצלנו את הצדיק מדין של אונס ! שלב שני נוכיח לכולם שיהודה אשר גולדבלום צודק ! מותר לרב לעשות את כל אשר כתוב באישום והוא לא עשה את זה והוא עשה על זה תשובה והא אנוס ולא הן אנוסות ! מותר לך -מותר לי מותר לו !
דודו אלקיים01.08.16

הצגת כל התגובות

128
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן קפהולץ31.07.16
127
הרב ברלנד בגימטריא: צדיק טהור. חסיד קדוש. יסוד עולם. תודו קטלניייייייייייייייייייי
ברסלבר בנשמה31.07.16
הוא כזה ועוד מלא כולו אלוקות
אורי אור31.07.16
די למחלוקת
חם01.08.16
קל דעת
לילך02.08.16
רבי אליעזר ברלנד .הצדיק הוא השורש והבראשית לכל הנשמות והבריאה.הוא היסוד הפשוט שטרם הבריאה..יותר מזה??? גם שם הרב עולה אתריג עם הכולל ואתרוג זה הצדיק בליקו"מ חלק תניינא סימן סז...קל דעת מרמז שמי שלא עם הרב זה רק כי דעתו קלה
מנחם03.08.16
126
הרב ברלנד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הצדיק הגומר31.07.16
125
מרוב כסהו כלילה כבר לא נשאר שמיכה לכסות.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים31.07.16
124
די לקרים לרדיפות גם אני יכול להעליל על כל אחד מה שאני רוצה ולהביא מתלוננות ולהוציא כתב אישום די שימו לב זו רדיפה נוראה וכיכר השבת נותן יד לרודפים עתידים ליתן את הדין!!
שופט31.07.16
123
ת הרע מקרבך"! אל תיראו ואל תיחתו מבשר ודם... הקל עימכם.
שרוליק30.07.16
ברלנד מקירבך כי יש שם באתר איסה מתנגד אחד או שונא אידי לרב זה הכל.לרב אחר שהם חפצים ביקרו הם היו מגינים עליו ושוכבים על הגדר בשבילו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני31.07.16
כתוב ומל ה' את לבבך ואחר כך את לבב זרעך קודם שיבערו את עצמם עם המחלוקות והשנאה שהם מכניסים בציבור שלהם ואחר כך שיחשבו על לבער אחרים
אחד מהצד01.08.16
122
כל העובר עבירה בסתר נפרעין ממנו בגלוי!!!
הוראת קבע30.07.16
לשם שמים שנראית חיצונית כעבירה...אתה פלגן ומדומיין וקטן אמונה וחסר הדכלה בדרכי הצדיקים הגדולים שהם כולם בלתי ליי לבדו במסווה של עבירות.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים31.07.16
121
כלימה ובושה כשתתגלה צידקת הרב .עוד לא היה משפט וכבר פוסקים דין על צדיק עליון ונשגב שכולם יודעים שמעשיו אינם כפשטם .אבל צידקת הרב תתגלה לא על ידי מערכת המשפט הגויית והמנוכרת ,אלא כשאורו של הרב יתגלה ויזרח בכל העולם בקרוב בימנו, ואתם תיבלעו באדמה כראוי לכם. והרבה רחמיי שמים תצטרך האדמה המסכנה שתא
יוסף30.07.16
120
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מהתחלה30.07.16
119
לא יודע אם זה נכון או לא מה שהיה, מה שאני יודע שאם הייתי גומר לקרוא את הכתבה לא הייתי מתקדם בעבודת ה...
אחד30.07.16
118
ליהודי הלא פשוט זה כנראה הבעייה שלך ושל חסידי ברלנד. תחזור להיות יהודי פשוט ולומר שמי שעובר עבירות מכוערות הוא מאוס ומתועב, גם אם הוא נשיא קהל בישרטל, וצריך להוקיע אותו לעיני כל נגד השמש ולא להיות צדיק הרבה ולהתחיל פתאום ללמוד הלכות לשון הרע ולדבר שטויות. לפני שנזהרים בהלכות צריך להיזהר מכסילות וטמט
יהודי פשוט30.07.16
117
הפרקליטות רוצה את הראש של הרב
תתבישו לכם30.07.16
"בעת התפוצצות העניין, הגיעה קבוצה מאד גדולה מהקהילה שנשותיהם נאסרו, מסכנים, והם פנו אלינו לבית דין אז לדון בזה, אני יודע"
קינג31.07.16
ומה עם עוד כמה כאלה אצלכם?
נסיך31.07.16
כש3 מהם אינם אשת איש.
ט31.07.16
116
רק הקבה יודע את כל האמת ואם החשדות אמיתיות אז לא עשיתם כלום אבל אם זה לא אמיתי כל מי שדיבר יהיה לו גהנום וכו
נתי ק16.10.16
115
אבל יותר מהכל מזעזע איך המאמינים שלו הולכים אחריו כמו עדר כבשים מטומטמות ועומדים מאחוריי כל מעשה- ולו המזעזע ביותר שניתן להעלות על הדעת. תתעוררו אתם ברי שכל! אנשים בפני עצמיכם! תראו כמה חילול ה' נגרם על ידו!! איך אתם מסוגלים לא לעצור לחשבון נפש???? הוא בסך הכל בן אדם!!! בן אדם שעבר על דעתו!!!!
עומרי02.08.16
תבונה ודעת תורה ומתעלם מכל המקורות שחסידי הרב שלפו בטוקבק זה ואחרים- תכסה פנייך בושה וכלימה מצורע בעל ראתן חושד בכשרים אפיקורס .אתה חלק מעדר הג'וקים המסוממים שנוהים אחרי כפירה עיוורת ללא דעת תורה, חסידות, קבלה ,גמרא תנך ועוד המון מקורות המסבירים מהותו של צדיק אמת שאין תפיסה בו . הרב הוא למעלה מאדם
א...02.08.16
114
חברים אסור לנו לשכוח כתב אישום מגישה הפרקליטות וברור שלא מדובר שם באנשים יראי שמים.. אם באמת היה איסורים מדוע שום בית דין רבני לא פתח את פיו בצורה ברורה..
אליהו02.08.16
113
תתביישו לכם
‫חיים שאולזון02.08.16
112
בקיצור יטומעות יכתבים טמעים תעשו תשובה יום הדין מיתקרב מדברים על צדיקים שאתם בכלל בטומעה בשמיים תדלמו על כל לשון הרע מי אתם שתדברו על צדיקים המזל שלכם שאתם לא לידי זה המזל שלכם תעשו תשובה תפנימו הרב אליעזר ב. ר. ל. נ. ד. צ. ד. י. ק. הדורררר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.08.16
111
הגאולה ניקראיית "הגאולה האמיתית והשלימה" ועכשיו בדקות האחרונות של הגלו ורגע אחד לפני היתגלות המשיח יוצא כל הזבל והשקר והסירחון החוצה כליום סיפור יותר גרוע מקודמו. כי משיח לא יכול לבוא למציאות של שקר בדאולה כל האמת שהוסתרה שנים יוצאת לאור... ראה פרשת חטופי תימן שעכשיו עלתה באופן רציני לכותרות בלי יכ
מנחם01.08.16
110
הרב צדיק
א31.07.16
109
אלואלו נישרעפים בבית הדשן
חנה31.07.16
108
מה אתם הסגנים של אלוקים!? בן אדם שבורח אחרי הזנב של עצמו ומתחבא לי בכל מיני בונקרים וובורח מהמשטרה במשך שנים הוא לא "קודש קודשים" חלאס אנשים צצאו מהסרט שאתם חיים בו,בן אדם שיודע שהוא לא עשה כלום הוא מוכן להתמודד עם כל דבר שהוא יודע שזה לא נכון,אז תפתחו קצת עיניים אטומים!
חנה31.07.16
כל המשוגעים למיניהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרדכי31.07.16
107
זה לשון הרע גמור וביזוי תלמיד חכם כתוב בחפץ חיים שאסור להאמין עד שלא יודעים בבירור ופה בודאי שלא יודעים בבירור שום דבר אני מוחה על כהוד התורה!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל כהו31.07.16
יש חמש מתלוננות שהעידו עליו, יש הקלטה שהוא מודה, מה עוד צריך כדי שיבינו באיזה מפלצת מדובר? למה לא פעם אחת תחליטו שבודקים את זה לעומק, ולא כל דבר שמגיע ישר עוצמים עינים מכל מיני סיבות שטותיות?
אהרון131.07.16
106
בס"ד כל מה שכתוב כאן זה בסה"כ מה שהמשטרה טוענת ומאשימה את הצדיק אל תהיו פתאים ...מכשילים אתכם בלשון הרע על הצדיק ...וראיה לזה ? מי עומד מול מי ? המשטרה מול הצדיק וכל בר דעת יודע למי להאמין
יהודי31.07.16
105
וידוע ומפורסם שאין אישה נאסרת על בעלה אלא אם ראו עדים וכו' וכן בסוטה שעבר על בעלה רוח קנאה מביאה לכהן אז גזר דין תקשורתי מה קרה לנו?????? בעבר אפי' בבית המשפט לא היה לנו אמון ופתאום אנחנו מאמינים לתשקורת
משה31.07.16
104
של שישה חודשי מאסר והרב יודע בחלק מהמעשים
פרשן31.07.16
שקרן פתלוגי שבחדרים אומר את האמת על ברלנד....יודע שבסוף הוא יכבוש את הכתר של הכבוד והמליונים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי31.07.16
103
הקליפה של הערב רב ועמלק עובדת שעות נוספת..הרב צדיק אמת !!!
שמעון30.07.16
102
קשה לאמין לזה.. אם הרב שטרן והרב ארוש שהם ודאי צדקים אומרים על הרב שקדוש אז הם נאמנים יותר מבית המשפט...
שמואל30.07.16
101
סוף סוף יסגרו את אומן עם ישראל יחזרו להיות נורמלים
דויד30.07.16
100
"הרב ברלנד הורה למתלוננת להישאר לבדה בחדר, ואז תקף אותה בצורה קשה - כל זאת כשבעלה ממתין לה בחדר סמוך. כשיצאה המתלוננת מחדרו של הנאשם, הוא אמר לה כי הוא "מעלה אותה אל עולם האצילות" .. כן בטח.. והבעל שותק כשזה קורה... נראה לי תפרו לו ואחאד תיק.
מושיקו30.07.16
99
אתם ראיתם שזה היה?!בעיה לשכור שכירי חרב שיעידו שקר ממתי אתם מאמינים לערכאות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי30.07.16
98
הכותרת הזו היא נקיטת צד ועמדה לראשונה בפרשייה זו. מצפה ממערכת 'כיכר השבת להמתין עם חריצת הדין' היזהרו בדבריכם
נריה30.07.16
97
הכל שטויות כל מי שמדבר על הרב דברים שלא היו ולא ניבראו מחכה לא עונש כבד בעולם הזה ובעולם הבא בגלל זה מתעכב המשיח בגלל שינאת חינם הרב ברלנד קודש קודשים בישבילי הוא הכל ומי שידבר על הרב יהיה לא עסק איתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוריס30.07.16
הוא עשה את מה שלא יעשה ואל תאיים עם עונשים על מי שמפרסם על מנת שיתרחקו ממנו ולהזכירך אתה הוא לא זה שמחליט אם המשיח יגיע ומה העונש שכל אחד מקבל
עדי 31.07.16
96
פשיטת רגל של הפרשנות החרדית של "ככל אש יורוך" הלוואי והסיפוא הזה יעשה את השינוי !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james30.07.16
95
דון קישוט אל תהיה כל כך תמים, בעולם ילד אין מקום לסתום פיות הו דון קישוט תתעורר למען ה', כך או כך כל מי שרודף כבוד הכבוד בורח מימנו :תכל למצא תמימים אולי ילכו יאמינו לשקרים, שתדע זה הכל בשבילו
שמעון אופניים17.11.16
94
צפניה אתה אמא של הפושע שמוציא לדון הרע על צדיקים תפחד מהשם על מה שאתה כותב שינאת חינם אתה לא מבין בעגבניות אז בצדיקים אתה מבין יקליפת עמלק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.08.16
93
חברים מתוקים אוטוטו מגיע משיח ויתחיל עולם חדש עולם של אושר אין סופי אל תפסידו את זה בשביל ערב רב שחוץ מלהכשיל אותכם לא יכול לעזור לכם בכלום , בבקשה עוד לא מאוחר לעשות תשובה , נ נח נחמ נחמן מאומן
נ נח נחמ נחמן01.08.16
92
לא מתבישים מהעבריין הרב שלהם. ומנסים כל הזמן להגיד איך שהכתב אישום חלש וכו'. טיפשים שכמותכם!! במקום לעשות חשבון נפש עמוק ולברוח מהזירה - מהבית המשוגעים הנוראית והעבריניים הכי מקצועיים. אז עדיין מדשדשים אם האישום קטן או גדול . איכס בושה וחרפה על האישום הכי קטן שיש עליו. והכי מעצבן זה שיודעים את האמת
חזי31.07.16
חולה נפש קח כדורים הוזה הזיות לאונסו.כישוף דבר קשה
חחחי03.08.16
91
כעת הקב"ה דורש מאיתנו לפנות רק אליו לבדו ישתבח שמו לעד ולא לבשר ודם. ככה גם רבי נחמן לימד ... התבודדות ... דבר עם הקב"ה! אבא שבשמים הוא הרב שלי ורק הוא לבדו! אם אני צריכה עצה, תיקון, ברכה ישועה אני פונה אך ורק לאבא שבשמים לבדו. אם אני לא יודעת מה ההלכה אני פותחת שולחן ערוך או שולחת את בעלי לשאול רב
אלישבע31.07.16
90
עד 120 בכלא
צפניה שיינפלד31.07.16
שנה בכלא של מוחך הצימוקי
אדורם31.07.16
89
חסיד ברסלב אמיתי שקיבל פתק מרבנו . מאוד היה לי קשה לרדת אליך תלמידי היקר . ועליך אמרתי "האש שלי תוקד עד ביאת משיח " זה הרב ישראל בער דב אודסר . כבר אמר עליו לפני 30 שנה או יותר "שוטה רשע וגס רוח " על ברלנד . צריך להבין ישראל בער דב אודסר התכתב הרבה במכתבים עם הרב שמואל הורוויץ ושם הרבה הם דיברו איך
נ נח נחמ נחמן 31.07.16
שהרב הוא המשיח מה יהיה על כל אלה שיצאו דנו וחרצו עם שיניהם ורשעותם קבעו שהוא אשם בלי משפט? יודע מה עזוב רגע משיח תלמיד חכם בלי דין תורה רצים אחריו עם סכינים ועוד כאלה עם כיפה על הראש וציצית....בירורים אחרונים לדעתי מי מזרע ישראל או לא רחמים אפילו לגויים היו יותר בלי משפט? בן שמונים עם קוצב לב ?
אורי אור31.07.16
88
ולכן הגיע הזמן לעצור אותם ועכשיו! כל ב"ד יחרים את הכת 'שובו בנים' כמו כתות השץ ויעקב פרנק בשעתן
דוד31.07.16
להכעיס.כופר בצדיקים מתוך שינאה אישית במסווה של קנאות.המבזה תלמיד חכם הוא אפיקורס ואין לו חלק לעולם הבא.צריך להוקיע אותך מחוץ לעם ישראל עם המשכילים מבזי הצדיקים והחושדים בהם אתה ממש כמוהם והרבה גרוע מהם רשע מתועב אפיקורס
משה31.07.16
87
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם31.07.16
86
אתם כותבים דברים הרב בכלל הודה בזה אתם שקרנים גם אני יכול ליכתוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן30.07.16
85
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי30.07.16
84
ועושה מעשים הנראים כשיגעון בשביל השם יתברך....ויש אחד שעושה זאת ברצונו ובדעתו,כי הכל דוברים עליו ובודים עליו שקרים וכזבים שלא עלו על דעתו,ויש לו שפיכות דמים מזה ממש,ועושה זה בכוונה כי הוא בחננת מסירת נפשו על קידוש השם ממש, והוא מציל את ישראל בזה ממה שהיה ראוי לבוא עליהם חס ושלום ....והצדיק האמת מת
אלי30.07.16
איזה הגיון יש בלומר דבר שגורם חילול ה ומשבר אמונה לרבים ואם רק אומר כך בשביל ה׳בזיונות׳ ואוו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי31.07.16
אמונה בהכחשה והתעלמות מדברי תורה מפורשים של רבי נחמן ורבי נתן.לגבי חילול השם עניתי לך למעלה בתגובה הזאת.כשיודעים שהצדיק הרב שליטא עשה זאת בכוונה תחילה לשם שמים אס אין חילול השם אלא להפך.וכשמתעלמים מכך ומתייחסים אליו כלעוד רב או צדיק רגיל...אס זה גורם את חילול השם.חסידי הרב מצפת או איילון וכו שאר רב
אחד31.07.16
אין קשר בין מה שכתוב לברלנד, סתם לצתת ולרשום בסוף שברלנד צדיק ושיחשבו שזה כתוב איפה שהוא? חלאס אנשים התפקחו זה כבר לא עובד...
גיא31.07.16
לך להבין דבר מתוך דבר ? מי שמכיר את הרב יודע שכל מה שכתוב במה שציטטתי מתאים אך ורק לו.גם ברגע שאתה שומע שהרב אינו כפשוטו במעשיו הנהגותיו ודרכיו הנסתרות והעמוקות ואתה מגלה דברי תורה שמדברים על צדיק כזה אתה חייב להישמר בנפשך שמא מדובר בצדיק גדול ונשגב.אצל חסידיו זה וודאי ולא שמא...ולא בגלל שהם חסידיו
אחד31.07.16
שטענו עליו שמה שכתוב בספרי חסידות ןבפרט ספרי רבי נחמן מתאימים הולמים והולכים ומכוונים כלפיו...לט חביגי הרב מצפת או מרדכי איילון או מי שלא יהיה ולאוו דווקא רב שנאשם.אין אש בלי עשן במובן החיובי פה.רק חסידיו שהינם בעלי סווית ראייה רחבה עמוקה ישירה ועשירה לגבי מי שהם מכירים כה טוב ביחס לאחרים-הם ה
אחד31.07.16
להביא בזיונות בצורה של חילול ה זה דבר שיתכן? לא שאמרתי שהרב עשה או לא עשה אבל מה שכתבת בתגובה זה לא מתקבל על הדעת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי31.07.16
אין קשר לחילול השם בכלל.1 -כתוב מפורשות(ליקומ חלק א תורה א ) שהצדיק חייב להיות לו כח כזה שיגרום לכפור בו וממילא יגרם חילול השם בכפירה בצדיק -.2-הצדיק יודע לשקול היטב לעומק פי אינסוף מאיתנו מה עומד מול חילול השם.ומה שעמד הוא גזירה על כלל ישראל ופיקוח נפש אפילו של יחיד מישראל דוחה חילול השם זמני.כל
אחד31.07.16
83
פושע מתי תעוררו שהוא פשוע חילול השם גדול
יהודה30.07.16
82
לא רואה פני שכינה
יהודי ממש לא פשוט 30.07.16
כדי שחסידים שוטים ידעו להיזהר מדברים כאלה (הזוי לחשוב שלא חשבו שגם עם רב יש איסור ייחוד) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דובר אמת30.07.16
81
לא עומדים ברצף האירועים של הרבנים הצדיקים. תכינו רשימה של כל "הצדיקים" אולי ישתמשו עם זה בבחינות הבגרות כשיתחילו לימודי ליבה. חילול השם ברבים.
חחח31.07.16
80
חכמים הזהרו בלשונכם
אליהו31.07.16
79
כל המגיבים פה לטובת הארכי עבריין הינם עסקנים של מפעל החטאים של ברלנד!!!
קונילמל31.07.16
78
מה לעשות תמיד מנפחים את החומרה של המעשים בכדי לאמת את "המעשה"
א31.07.16
77
בושה וחרפה לשון הרע גמור יש באתר הזה
שמעון30.07.16
76
הנתונים המתבררים מיום ליום מראים שמדובר בשבתאות וכל הרבנים שיודעים את הנתונים מוקיעים אותו לחלוטין. בקרוב יצא גם מבית דין. גם אני החזקתי ממנו מאוד אבל התורה מעל הכל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן30.07.16
75
השם ירחם ירחם דיייייייייי כבר כל פעם פרשייה אחרת על ליכלוכים גם בעוללם החרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סמי30.07.16
74
חבל שאתם כיכר השבת משתפים פעולה עם השטות הזוץ גם משה ר' היה חשוד על עריות.
חליט30.07.16
73
ה' ישמור איזה חילול ה' מסכנות הנפגעות בטח הם בטראומה
מרחם30.07.16
72
איך מפרסמים דברים כאלו על הרב ? ועוד קוראים לו הנאשם?? בושה לכיכר שבת
נ30.07.16
71
זה בדיוק השיטה של אהרון רמתי מירושלים ולצערנו המשטרה לא עושה איתו כלום,תתעוררווווווו,מדינה ומשטרה מושחתים
ר30.07.16
70
מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." ה' ירחם עליכם שאתם מאמינים ללשון הרע על צדיק עוד ה' ירחם תקשיבו למה שאמר הרב בעדני שמי שמדבר על הרב הצדיק הרב ברלנד שליט"א לא יצא מהגיהנום איך אתם לא מפחדים אני פשוט לא מצליחה להבין
הרב חף מפשע04.08.16
69
איך יתכן שאנשים עם שכל אינם מבינים שהזקן סרח ? בדיוק קראנו על זימרי בן סלוא "ברלנד" של פעם ולפני כן הרבה קדם קראנו על קורח שהיה "גדול ישראל" הבורא מלמד אותנו להאמין רק בו ללא מתווכים ברסלב גור בעלז עשבים שוטים הולכים למתוןך אבל גם הוא בן אדם לכו ישר לבורא עזבו מתווכים רבנים לכו למלך
יהודי משתומם31.07.16
68
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי31.07.16
67
מי שאמור ליהודי אחר שהוא מבטיח לו גיהנום.. אינו ראוי להיקרות 'רב'!! אהבת ישראל חשובה לא פחות ואף יותר מאהבת ה' כמ"ש בספרים הקדושים. . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון31.07.16
אז תאמר כך לגבי כל הנביאים בתנך שמזהירים בעונשים וולגבי כל הספרים הקדושים כולל גמרא ומדרש וזוהר והארי שמדברים על עונשי גיהנום.שוטה שבעולם הצדיקים באים להצילך מגיהנום מסבל ודווקא זו אהבתנישראל ולא לתת לשני ליפול בשחת
ט31.07.16
66
אי אפשר כבר לשמוע רכילותתת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי31.07.16
65
??? משום מה אני רואה רק כותרת...
צפונית31.07.16
64
הקלטות ונשים שסיפרו את מה שעברו גם הם שותפים לפשע שהעלימו עין לכאורה
אני 30.07.16
שמתכחש לכך שצדיקים יכולים לעשות בכוונה דברים עמוקים ונסתרים שנראים חיצונית לא טוב...בער תינוק שנישבה ועמארץ מוחלט בענייני חסידות והנהגות צדיקים אמיתים וגדולים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים31.07.16
חושבים שהם יותר חכמים
ילדון31.07.16
63
עזבו הלכות לשון הרע שאתם עוברים או בעצם קבלת שם רע על רב גדול תלמיד חכם גדול שזה החטא הגדול ביותר עפ"י התורה הקדושה--אני שואלת מה עם אדם חף מפשע עד שיוכח כי הוא אשם---זה משהו שבכל העולם יודעים---פלא גדול שיהודים חרדים לא רק שלא מהדרים במצוות שלהם עצמם-הם אפילו מזלזלים ועוברים על המינימום האנושי של כ
ש30.07.16
חסידיו המפגרים נתנו לו תואר רב!
אברהם30.07.16
תלמד חסידות וספרי ברסלב ואז תתחיל לקלוט מה זה צדיק אמת כמו הרב ברלנד...אחרת תישאר בריון גס רוח ועלוב נפש כל ימייך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון31.07.16
62
עשה קופה של 150000000 $ לכן קשה לעסקנים לוותר עליו העבריין החלאה הזה מוקלט ומוסרט מקווה שלא ישחד את השופטים וצריך לעצור את כל המקורבים אליו לפני שיברחו לחו"ל...
פןלי30.07.16
מופיע בסרט שליחות קטלנית של ברסלב והכל מצולם ומתועד!
סימו31.07.16
שולח לרצוח מישהו עם לבנת חבלה ומכוון אותו ישר לגן עדן ממש שיא ההתחשבות!
פנטזיה01.08.16
61
בושה מוחה בכבוד הרב שליטא ממתי מאמינים לכתב אישום של משטרה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי30.07.16
60
סוף סוף האמת יצאב לאור
נוסבאויים30.07.16
59
זה ממש לא הכתב אישום והרב חף מפשע פשוט תתבישו לכם על הכותרת הזאת
מעיין30.07.16
58
בכל אופן מדובר באדם שקירב הרבה אנשים להקב"ה, ואתם כולה כתבים ולא נראה לי ראוי שתדברו עליו ככה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זאת אני!30.07.16
57
אאאא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל30.07.16
ואת יותר.
Aaron30.07.16
ים אינני מאמין שאדם נשוי מוכן לתת לאשתו להתיחד עם המפלצת זו חילול השם חילול דת ישראל כמה דתיים נושרים כמה חילונים נהיים יותר חילונים האדמה תבלע את כולכם כת זבלית
פפפווועעעע31.07.16
56
לכותבים מותר
לירון ל05.08.16
55
ראשית ברצוני להודות לכם על האומץ ועל החשיפה הציבורית. אתן עוברים ימים לא קלים. חשוב שתדעו שרבים וטובים תומכים בכם ואוהבים אתכם. כל מי שמגן על הנאשם עושה זו מתוך בורות והחטאה ומתוך פחד מובן לאבד אותו כפי שהם הכירו אותו וסמכו עליו. הרבה אנשים נפגעו כלכלית פיזית ונפשית ובזכותכם זה יוצא לאור מי ייתן
נחמה31.07.16
מדבר מתוך היסחפות עם העדר השוטה שעובר שטיפת מח תיקשורתית גרידא ואולי אף מתוך שינאה אישית לרב,ואילו מקורי וחסידי הרב ניחנים בזכות קירבתם אליו בהבנה מפוכחת עמוקה ורחבה במהות הצדיק האמיתית.האספקלרייא שלהם רחבה משל אחרים לין שיעור וערך
שמעון 31.07.16
מי שמגן על הרב זה מי שקרוב אליו ויודע את האמת בשונה ממך שמתבססת על תקשורת
מישהיי31.07.16
54
יש חילוקי דעות האם להאמין להאשמות או לא, ולא נוכל להכריע עדיין בזה, אבל דבר אחד רואים ברור מהתגובות של חסידיו זה שהם קובעים שכל מעשיו של הצדיק הם מעל השכל והם טמירים ונעלים, ועל זה צעק הרב יום טוב חשין שהרב ברלנד דיבר בשבחו, שזה נגד התורה, כי אף אחד לא יכול לעבור של השולחן ערוך בהלכות אישות, ואפילו
יהודי31.07.16
53
כתב אישום חלש. כיכר כמובן כבר יודעים ובוחנים ליבות וכליות זו בושה!!!
נתי31.07.16
גדול הדור לא אמור להתנהג בצורה כזו, מה שייך פה חלש או חזק. בושה שככה אדם שמתקרא צדיק מתנהג, אין שום היתר לעשות את מה שהוא עשה
מה הכוונה חלש?31.07.16
ומה לא ?יש לך יד בתיקוני עולמות וביט ול גזירות ואיך מגיעים לכך ??,אתה כל ימייך רק אוכל ושותה כבהמה והם קדושי עליון שלא נהנים מהעולם.תתבייד.מי שנותן עצות לצדיק האמת הוא חסר תקנה
אבי31.07.16
52
אפילו אם ראית אל תהרהר אחריו ביום.
פתי31.07.16
51
רבותיייייי תיזהרו בלשונכם.. הרב קדוש.. אין להם כלום עליו הכל עלילות דם...
אילן30.07.16
50
אסור לדבר לשון הרע
ר30.07.16
49
ר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה..."
מנחם30.07.16
48
כל מי שאחראי לעלות הכתבות השקריות האלו, ביניהם חמי, עם כל הכבוד אליו, לא ינקה מדינה של גיהנם, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נפתלי ארנטל30.07.16
47
קלטת מזוייפת ועוד תריקים מטופשים של אנשים מלאי שנאה וקנאה ואתם פתי מאמין לכל שטות יכולים להאמין שאדם שידוע עשרות שנים על צידקותו ופרישותו בן 80 עם מחלןת רבות וקוצב לב... ממש זה מה שמעניין אותו עכשיו פתאום בגיל 80 החליט שהוא עושה מכשים כאלה...מי שלא רואה שזה תיק שתפרו לו הוא עיוור!!! אוי לנו שזו היא
שלומי30.07.16
עוד שהיה בשיא כוחו ותפארתו ואתם סייעתם לו בפשעים החמורים בשביל ממון לכן גם אתם צריכים לתת את הדין!
אשה נשואה30.07.16
46
מסתכל על צדיק וקדוש עליון שמוחזק לצדיק לא מובן שכל תהלוכותיו מלאים סודות ועומקים- באותה זווית ואספקלרייא מזוהמת חלולה נבובה וריקה ,כמו חילוני ריק מכל רוחניות .אוי לבושה ולכלימה של אבני וכיכר השבת.
לוי30.07.16
עדיף להיות חילוני שנשבה
מיכל30.07.16
של זוהמה חילונית ריקה נבובה ומטופשת.מסכנה סוחבת טנק של זוהמה על עצמל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד31.07.16
45
כיכר השבת מכניס תוכן פוגעני בצורה שאין בשום אתר אחר לציבור החרדי גועל נפש אני יודע שלא תכניס את ההודעה הזאת בושה!!!
נפתלי30.07.16
44
אל תחשוב לרגע שבנות ישראל הן הפקר. אם ברלנד חף מפשע אני מאחל לו מכל הלב ליטהר את שמו. אבל אם הוא עשה מה שטוענים שהוא עשה (החשד נגדו כבד מאוד), אז שישלם את מלא המחיר וביוקר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היושב בארץ עוץ30.07.16
43
נהייתם דוברים של הפרקליטות??? לפני שהאיש הקדוש הזה 'עבר' על גילוי עריות, עברתם אתם על שפיכות דם.... חרדים מתנהגים ע"פ הנפסק ברמב"ם ובשו"ע וכמו שמביא הח"ח. תבדקו ע"פ שו"ע איך עליכם לתקן את העברות שלכם לפני שתדונו ב'עבירות' שלו.
דוד המלך03.08.16
אתה יודע איזה דברים חמורים כתוב שם????????.
אבי16.11.16
42
צריך לא להתנער מקהילת שובו בנים, עלול להיוצר שם שבר רוחני גדול מאוד ובמיוחד מנהיגי ברסלב ויתר הרבנים, צריכים לאמץ בדחיפות את קהילת שובו בנים תחת חיקם, שלא יקרה שם אסון אמוני בעקבות הרשעתו של הרב ברלנד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א31.07.16
41
בתור אחד שמכיר את הכל מקרוב הכל מתבסס על פעולות נקם כנגד הצדיק בגלל שרצה שהכל יהיה טהור בגדול התקשורת שקרנית כי הוקמה על ידי שונאי ישראל שחיים בתוכנו כל מי שהעז לגנות את הצדיק יושפל בנשמתו אין ולא יהיה כמו הרב ברלנד!!!
פייגה31.07.16
40
ממש משעמם לכם בחופש, תעשו משהו יותר מועיל "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.
.31.07.16
39
אני שמעתי בשם גדול שאמר למקורביו לפני כמה שנים שהוא אפיקורס לאחר ששמע איך בקהילתו מכתירים אותו סיבת הסיבות וכדו' הגיע הזמן לבער את הנגע הזה בציבור החרדי ושרבנים או מורים בת"תים יפסיקו לחשוב שהעולם הפקר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים31.07.16
38
צריך להוציא פסק שאסור לרב לקבל נשים
אחד 30.07.16
אם זה יהיה כך אני לא יהיה רב
עוד אחד31.07.16
37
הזהרו בכבוד הרב " שנשיכתן נשיכת שואל..." (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחקי30.07.16
36
כשהיה את פרשת הרב מהצפון שיינברג צחקתם על המזרוחניקים... עכשיו מה תגידו????? חזל אמרו אין אפוטרופוס לעריות.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי30.07.16
של עבריינים וכל הכבוד לכיכר שמפרסמים את האמת ומקיימים את הפסוק ולא תגורו מפני איש!
מיכל30.07.16
35
מובן מדברי הכותב כי הוא מאמין בלב שלם לכתב האישום... הרב ברלנד צדיק גדול שהעידו עליו גדולי הדור אנא מכם תזהרו, אסור לכתוב בצורה כזאת ע''פ כתב אישום ולגרום שישתמע שהרב אכן אשם אנא למדו הלכות לשון הרע, אתם תתנו את הדין תיישמו את מה שאתם כותבים : "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹ
החפץ חיים;30.07.16
לא לבלבל את השכל סתם
שי31.07.16
הספרדים האשכנזים החסידים והמקובלים מחזיקים מהרב עולמות וטילים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד31.07.16
34
איזה שכל להאמין לכל השטויות האלה אם תחשבו טוב הרב ברלנד היום בן 75+ לפני 15 היה בן 60 פחות או יותר איזה אדם בגיל כזה מתעסק עם נשים וכל הסובב לזה ,זו שטות גדולה תפסיקו ואל תאמינו לכל הלשוה"ר זה מסוכן
אשה יהודיה30.07.16
ממש כמו ילד קטן שלא יודע להתאפק
דניאל31.07.16
33
אולי כבר שמישהו יסביר לי מה קורה כאן??????? מצד אחד, מדובר על רב צדיק עם סיפורי נפלאות, ומצד שני אני קוראת כאן האשמות חמורות נגד הרב?! דייייי שמישהו יעשה סדר בסיפור הזה!!!!!!!!!
אני30.07.16
כמי שיהיה בקהילה הזו לברלנד יש כריזמה מטורפת והוא יורה לכל הכיוונים ובמה שהוא פוגע החסידים שלו דואגים ישר לפרסם הנה הרב אמר תראו איזה צדיק הוא זה כמו שהוא אמר במדויק, החסידים שלו עוברם שטיפת מוח מטורפת מהיום שהם נולדו שהוא מעל האלוקים ומתחת יש את האלוקים כך שכל מה שקרה קורה ויקרה איתו לא מענין אותם
דוד31.07.16
המושך רוחני (ליקומ חלק א תורה ע ) הנובע מענוותו וקדושתו הבלתי נתפסת.ולא כריזמה נפשית של זמר פופ או שחקן קולנוע.פשוט מגוחך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי31.07.16
בטל לחלוטין לאלוקים ולכן השם נותן לו כוחות אינסופיים כי צדיק גוזר והשם מקיים השם גוזר וצדיק מבטל כלשון חכמינו.הרב עצמו אמר שהשם הוא פי אינסוף מהצדיק ואילו הצדיק האמת נשמת משה הוא פע אינסוף מאיתנו. האסוציאסיות המעוותות וההזויות שבהם אתה מתאר את השפעת רב על תלמידיו מראות 2 דברים ברורים -מעולם לא התק
לוי31.07.16
תתפכחי מכל "סיפורי הנפלאות" למיניהם לאו דווקא בסיפור זה שהנסתר רב על הגלוי אלא בכללי שמספרים כל מיני סיפורים על כל מיני רבנים תמיד תזכרי שמדובר בסה"כ ב"סיפור". וסיפורי אגדות למיניהם לא חסרים.
יוני30.07.16
להכחיש המוני מופתים שנעשו במשך הדורות על ידי גדולי החכמים והצדיקים.זו כבר לא קטנות אמונה אלא סתם הכחשה מטופשת של דברים שקרו והיו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי31.07.16
32
אחח אוי לאותה בושהה!! מסכן הרב בנאדם צדיק כזה.. אחח מה יהיה על כול אלה שמעיזים לדבר כאלה שטויות.. הרב בחיים לא הכניס אישה אליו לבד בחדר אני ניכנסתי אליו. בחיים אין מצב שהוא לבד.. וקל וחומר לא ילדה בת 16.5 שיתאמו אם עצמם אם זה הגיוני שלא ימציאו על דעת עצמם ימחשימם!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
130.07.16
כמי שהיה בקהילה למעלה מ20 שנה אני יוגע מוודאות שהוא קיבל והרבה נשים ביחידות להזכירך כשאישתו היתה נוסעת כל ליליה לכותל עם ישורון כשהוא יהיה גר בביתר מה היה הולך שם בבית? כמה נשים היו מתחבאת כדי שתהילה אישתו לא תירא אותם נכנסות?
חי31.07.16
31
לא כדאי לאף אחד לפתוח את הפה. "שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו"
יהודה05.08.16
30
כך אמר עליו אחד מגדולי הדור הספרדים. עוד לפני 3 שנים אמר עליו, שבא אליו אישה בוכיה שהרשע לקח לה על פדיון נפש 500 ש"ח, ולאחר בכך העברנים שלנו רצו עוד 1500 ש"ח.
שי ב31.07.16
טהור ואתה נצר מתועב של אגג העמלקי
מני31.07.16
29
אתם קוראים להצמכם חרדים ? גועל נפש איך אתם מעיזים לדבר על הרב ברלנד הרב הוא קודש קודשים ומי שידבר עליו שישרף בגהנם הרב בהדני הוציא פסק הלהכה מי שידבר עליו הוא מבטיח לו גהנם אז תשמרו על לשונכם כי אתם מתעסקים באש וחבל כל התורה שלכם לא שווה כלום אם אתם מעיזים לדבר ככה על הצדיק הדור
יוסף31.07.16
28
עם מיונז
חציל31.07.16
27
יוצאת לאור. כבר פחדנו שכולם יפחדו שירצחו אותם ויאמר קדוש קדוש...
אורה30.07.16
26
מספיק להתעסק בנושא זה ! רק בית דין תורני יכול לפסוק פה !יש פה ענינים מעבר להבנתנו . והמבין יבין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב30.07.16
25
"ועשית ככל אשר יורוך ימין ושמאל" ואפילו אוצר לך על ימין שהוא שמאל... זה גורם ששומעים גם למי שאינו יודע בין ימינו לשמאלו, וגרוע יותר, אף למי שבמזיד מחליף בין ימין לשמאל כשהוא בטוח שלכל מוצא פיו יצייתו צייות עיוור. צריך לתת אמון ברבנים, אבל גם לאמון יש גבולות. אין בתורה שום מצווה לציית צייות עיוור
רפאל30.07.16
אתה עיוור וצר אופק.בת יענה עמארצית שלא יודעת לא הלכה ולא תורה לא מימינה ולא משמאלה .הרב ברלנד הוא צדיק האמת משה רבינו ממש.הרב הוא ממש קודש קודשים וחובה לציית לצדיק אמיתי בכל דבר עד הסוף עיין ליקוטי מוהרן תורה קכג.הרב בחיים לא הורה למישהו כנגד שולחן ערוך להפך הרב מזהיר דלא לסטות משולחן ערוך במלוא ני
אמיר31.07.16
"להעלות את אשתך לעולם העצילות", איך היית מגיב?
רפאל31.07.16
אם מדובר בצדיק אמת שביטל את תאוותו ולא זז מש"ע ביום יום שלו ומדריך כך את חסידיו ביום יום ללמוד גמרא ופוסקים וקצות החושן ושניים מקרא וכו...ואם צדיק שנחשד בעריות היה לאחר הפירסום עליו מדבר באש להבה בקיצוניות חריפה כנגד אייפונם ותועבות הייתי מבין עוד יותר שלא יתכן שמי שעבר על הכי חמורות בעריות ב
אחד31.07.16
לא פעם מצאנו מי שמילא כריסו חטאים מסוגל לומר דברים חוצבי להבות על קדושה וטהרה! אל תשכח, לא הייתה בימי הגלות המרה התעוררות לתשובה יותר גדולה מזו שפעל שבתאי צבי שר"י.
רפאל31.07.16
לעומתו היו מאות ואלפי צדיקי אמת שדיברו על קדושה וטהרה והיו הרבה מאוד צדיקים שנחשדו בשבתאות ולא עלה על ליבם דבר הזה, והמחלוקת עליהם הביאה הרס חורבן ובכייה לדורות !!-אז תחשוד בכולם ???? אז תחלוק על מי שמוחזק לצדיק אמת עם הנהגות וכוונות עמוקות שאינם כפשטם ותביא חורבן והרס לעולם כקודמייך שחלקו לשווא
אני31.07.16
בסך הכל הגבתי על הטענה כאילו לא יתכן שאדם חוטא יגרום התעוררות רוחנית. יתכן ויתכן וכבר היו דברים מעולם ושבתאי צבי שר"י הוא הדוגמה הבולטת ביותר לכך. על כן, כשבאים לדון על אדם אם צדיק או לא, יש להניח בצד את ההתעוררות שהוא גורם ולשאול שאלה אחת בלבד: האם הוא מקיים את מצוות תורתנו הקדושה או עובר עליהן.
רפאל31.07.16
להביט על פעולותיו של אותו אדם ,האם הוא משפיע על שומעי ליקחו ענייני יראה קדושה ומצוות ,או שמא מושך אותם לחוכמות זרות ,להשכלה, למודרנה וכו. זה מעיד על מרכולתו של אדם יותר מכל, מה הוא מעביר לאחרים.מעבר לכך שהרב מעביר לחסידיו אך ורק את הדברים הטובים שציינתי ויותר מכל רב אחר בדור הזה בהפרש ניכר,הרב בעצמ
אני01.08.16
דיברתי על קדושה ענווה אהבת ישראל דבקות יראת שמיים וכיסופים לשם שהרב ברלנד מכניס בחסידיו את זה לא קיבלו תלמידי שצ ולא טענו שקיבלו.אתה לא מקורב אז לא זכית לזה והינך נרפה מבולבל ונבוך.חסידי הרב לחלוטין בביטול הבחירה בגלל אורו של הצדיק שמושפע עליהם ובשל כל שאר התחושות שהצדיק משפיע שפרטתי פה.להם ורק לה
אני01.08.16
"משיחי שקר ומתנגדיהם" שחיבר הרב המבורגר את הפרקים על שבתאי צבי. אחרי שקראת תגיב.
רפאל01.08.16
קשר בין טענת חסידי שצ להבדיל אינספור הבדלות חסידי הרב ברלנד בעניין ההשפעה מרבם. חסידי שצ לא דיברו על ענווה קדושה דבקות אהבת ישראל ויראת שמיים מרבם, אלא התעוררות לגאולה ומופתים שעשה .
אני01.08.16
הצד השוה שבהם שעל אף רשעותם הצליחו לפעול התעוררות גדולה בקרב ההולכים אחריהם.
רפאל01.08.16
לפעול ענווה שיפלות רוח כיסופין לשם דבקות יראה אהבת ישראל ואהבת צדיקים בקרב לסידיו.זה פנימי מדי.גם כישוף לא יפעל פה .לפי התלמידים כך ניכרת מעלת הצדיק ותלמידי הרב האמיתיים יראים וקדושים מרבים רואים על הפנים של הם את היראה הדבקות הקדושה שמירת העינים הפה האוזניים וכו
אני02.08.16
כמו שאמרתי התעוררות לחוד ומה שמקבלים מהצדיק ענווה שיפלות תשוקה רוחנית ביטול המדמה אהבת ישראל וכו כל מה שפרטתי לחוד.אין בדל קשר.ההתעוררות שמקבלים מהצדיק עושה חשק ללמוד לשמור מצוו. להתפלל להיות ירא יי וזו שמקבלים מהרמאי היא אש זרה שעוברת מהר וסנויה על מופתים חיצוניים ושום דבר פנימי
אני02.08.16
קדושה וצניעות לשומעי ליקחו אז בגלל זה נחשוב שמא הוא רמאי ?טימטום של אפכא מסתברא .מי שמשפיע קדושה וצניעות נחזיק ממנו כזה .מי שמעודד להשכלה ליבה וכן נבין שנשקפותיו מסןכנות ומי שעושה מעשים על בסיס קבוע נגד התורה ומעודד אחרים לכך נבין שהוא רמאי .הקב בלנד משפיע ומפיץ אך ורק עניני קדושה ו צניעות טהרה וכ
לוי31.07.16
תורה קכג בליקוטי מוהרן חובה לציית לצדיק האמת על כל אשר יאמר ודווקא היכן שהשכל מתנגד שם המצווה והניסיויון המובחרים ביותר.לך יש שכל סהמי אבל לצדיק האמת הרב ברלנד שליטא יש שכל אלוהי.אינך יודע מימינך ושמאלך מרוב שינאה אידית לרב זה הכל.כולך נגוע באינטרסים שפלים מסריחים וצרים נגד הרב.עוד מיליארד שנה לא
ט30.07.16
אתה טוען כי רבך צדיק אמת. על מה מסתמכת קביעה מרחיקת לכת זו?
רפאל31.07.16
ותשמע אלף משעוריו אז תבין שהרב ברלנד לא בעולם הזה בכלל ומנותק בתכלית השלימות מכל ריח של תאווה או מידה רעה.תבין זאת מדיבוריו תנועותיו הבעותיו מסריו וההיסטוריה שלו ומסירות נפשו עד הקצה האחרון לכל ענייני היהדות ביום יום לאורך השנים.הוא ביטל את גופו כליל כבר בגיל 25.כשכולך מתמלא כיסופים לשם ובערה וצימא
אחד31.07.16
חסידי ש"צ התבססו על המופתים שלו ואילו תלמידי הרב שלי"טא מתבססים על אהבת ישראל שלו על השיפלות והענווה האינסופיים ועל עוצמה של יראת שמים צניעות וקדושה שהוא הזריק לתלמידיו לפי התלמידים כך מעלת הרב תסתבל על תלמידי הרב איזו הארה קדושה טהרה ויראה ניכרת עליהם זה לא קיים לא מיניה ולא מקצתיה בדום מקום אחר
ניסים31.07.16
מתוך סגנון תגובתך שהוא רחוק מענווה, ואדרבה קרוב להיות אלים, אני מבין כי אינך נמנה על שומעי לקחו.
רפאל03.08.16
אותו לגילוי עריות. נו נו.
נו נו02.08.16
אלו שהלכו אחרי שבתאי צבי שר"י. ההבחנה כלל אינה קלה. ראוי ונכון לבקש בברכת חונן הדעת שהקב"ה יאיר עינינו להבחין בין צדיק למתחזה.
רפאל31.07.16
אפילו 1...בגדול אתה מדבר שטויות איומות ומחרידות כי חובה מהתורה להאמין בכל תלמיד חכם ה מוחזק לירא יי צדיק וכשר ולא לחפש ולנבור באשפה שמא אולי זה רמאי ב מסווה ...אחרת תחשוד גם למפרע בכל צדיקי הדורות שמא הם בעצם היו רמאים ומתחזים ר"ל..ציטטתי מקורות לדבריי אך פשוט מצנזרים לא יאומן
אני31.07.16
מי שיש נגדו עדויות רבות על מעשים חמורים ביותר, מזמן איבד את חזקת הכשרות שלו. והדברים נוגעים אך ורק ל"צדיק" שאנו דנים עליו. כל מי שאין עליו עדויות מפלילות בוודאי שאסור באיסור חמור לחשוד אותו, ועל זה אין בינינו שום ויכוח!
רפאל01.08.16
על מישהו המוחזק לצדיק וכשר שראו אותו בעדות חיה עושה משהו שנראה כולו רע ואעפכ הרמבם מצווה ופוסק שחובה ללמד עליו זכות ולא לחשוד בו אפילו בדוחק גדול !חובה לחפש צידי צדדים למצוא סיבה פנימית עמוקה ולא נראת לעין מדוע המוחזר בצדיקות נהג כך מול עינינו !
אני01.08.16
כשראית אותו עושה עבירה פעם אחת. אבל כאשר יש עדויות על עבירות חוזרות, הוא כבר לא בגדר "צדיק".
רפאל01.08.16
הרמבם מדבר על מהות על עיקרון לא על כמות
אני02.08.16
קיבלת את כל ההוכחות והתשובות. התעלמת ,התחפרת בכח, חיפשת לשווא מפלט בפינות אפלות ,מכוערות הזויות ולא רלוונטיות בגרוש .כולך אינטרס קשה ועיוורון והונאה עצמית של שינאה אישית לרב, זה הכל. את האמת אתה יודע טוב מאוד בעצמך -מר רפאל אספור הורביץ [מן הסתם ].בהנחה שתגובותי האחרונות יעלו לאתר עולל תגובה זו כמוב
אני02.08.16
ועוד תורות בעניין שציטטתי.הרמבם מדבר עקרונית לא כמותית על מספר המקרים אין בדל קשר.אם יש עקרונית צד זכות אז פעם או 10000 פעם אין זה משנה עקרונית ואם אין צד זכות בדוחק גדול אז גם פעם 1 זה בעייה.אצל ההיא עם סיסרא היה 7 פעמים אצל ההיא מהמגילה והמלך הפרסי היה כל יום..אצל שבת יג היה על בסיס קבןע וגם בכתוב
אני02.08.16
ולא מצאת צד זכות אז הוא לא צדיק.ואם מצאת צד זכות אז מספר המצבים אותם ראית לא מעלה ולא מוריד כי צד הזכות הוא דפוס חוזר בכל אותם מצבים.אין שום חילוק.מה שקובע זה צד זכות שבא מתוך לימוד מעמיק של אותו צדיק ,אם קיים או לא.וכשמדובר בצדיק שמעיקרו כולו עמוק פנימי פלאי והנהגותיו נסתרות ועמוקות מנעוריו-בכלל
אני02.08.16
שום חזקת כשרות הרב לא איבד להפך !!!וכבר הסברתי לך היטב למה מהרמ,בם, רבי נתן ועוד .אתה מתחמק ,מתעלם ממקורות וחסר מענה. הסברתי לך שצדיק שביטל גופו וחומריותו עד הקצה האחרון ו,כל חייו וימיו הוא פלאי לא מובן עמוק ואומר בעצמו על עצמו שהוא כזה ושצריך לצעוק ליי כדי להבינו- אין לך בדל רשות לחשוד בו .לא מדובר
אני01.08.16
רק דבר אחד תסביר לי בבקשה: איך הגעת למסקנה שרבך הוא אחד כזה "צדיק שביטל גופו והוא מלא פלאות רזין סודות וכו' " ? חשבת פעם ברצינות על האפשרות שהוא אולי בסך הכל מתחזה המתהדר בכתר שאינו שלו?
רפאל02.08.16
עכשיו אתה שואל חחח ?
סתם 103.08.16
ישנם אלפי חסידים של אלפי צדיקים שהרגישו קדושה אור ודבקות בצידם, אז תחשוד בכל אחד מהם ???? הולכים אחרי הרוב והרוב המוחלט של צדיקי האמת היו מוחזקים בכך -אכן היה כזה .אתה מצווה להאמין במי שמוחזק לצדיק כל זמן שלא השתמד או המיר דתו או נהיה כופר ,ובטח ובטח כשהוא חנך את חסידגיו שלא לסטות משולחן ערוך והם כו
אני31.07.16
הוא הטענה כאילו יש במעשים עומק וכוונה פנימית טהורה. בעולם הזה דנים רק על מעשים. אם יבוא רוצח ויטען בפני בית דין שכוונה עמוקה הייתה במעשיו, אין בדבריו לפטור אותו מן הדין.
רפאל01.08.16
טעות קשה ועמוקה.דבר ראשון בבית דין לא דנים מישהו שנניח חילל דבת בהתראה ועדים כי רמה למות להתאבד והחליט למות דרך מיתת בית דין.זה נקרא מלאכה שאינה צריכה לגופה והוא פטור וזו הלכה !. אם אדם עושה משהו בכוונה פנימית לא של החטא של המעשה החיצוני הוא פטור .אתה שופט לא רק על פי המעשה אלא הכוונה הפנימית !.התחמ
אניי01.08.16
עומק וכו ? אצל יעל ,בנות לוט, תמר [הוריות י עיין שם בעניין עבירה לשמה ]או עולא [שבת יג ] או רב אדא [כתובות יז ]או אמורא אחר קידושין פ"ו היה חטא במסווה של כאילו ח"ו ? והאם הריטבא על קידושין עוסק חלילה בשבתים או בצדיקים גדולים ? וש"ע אבן העזר כא סימן קטן ה ברמא במי עוסק ?" אתה קולט על מי אתה מוציא
אני01.08.16
מן הסתם את המקורות שציטטתי בתגובות קודמות לא יעלו ויצנזרו את תגובותיי .. אז כנס לויקיפדיה בערך "עבירה לשמה " ותקרא הכל טוב טוב ותבין את דעת החסידות בעניין ותראה כמה שטעית בעניין כוונת טובות וקדושות !!!! ואם אתה ליטאי גם אי אפשר לחלוק על גמרות מפורשות כל כך ועל התנך וודאי שאין הלכה כמותם .טעית- כו
אני01.08.16
חינם בצדיק אמת הוא ה"קנאות " וה "דאגה " המלאכותית לחטאים וליהדות-בשעה שהכל נובע משינאה ואינטרסים אישים כלפי הרב.מגוחך והזוי ומנותק מהמציאות לטעון שהכוונה לא חשובה ,זה סותר את כל התורה כולה מאלף ועד תיו ,רק שאת כל המקורות שאני רוצה לצטט -פשוט מצנזרים !!! אז עייין שולחן ערוך אבן העזר סימן כא סימן קטן
אני01.08.16
לא טענו שרבם משפיע עליהם ענווה וכיסופים לשם וקדושה.הם רק תארו את עבודותיו של רבם ואת השימחה שגרם להם בהכריזו כי הוא משיח. הטעות הקשה והנוראה שלך היא שאסור לך בכלל למדוד מי שמוחזק לצדיק וקדוש אמיתי לפי המידות של שצ אלא לפי הצדיק עצמו ומעשיו ביום יום.אם אתה רואה שהצדיק דבק במצוות ומשפיע על אחרים כך
אני31.07.16
שכופר ביתרון היחיד שניתן לו על פני הבהמות: השכל ויכולת הבחירה החופשית. "דווקא היכן שהשכל מתנגד שם המצווה והניסיויון המובחרים ביותר"??? כבר למדנו שלא בשמים היא ולא רק אצל הצדיקים, כי אם מונחת בקרן זוית וכל הרוצה יבוא ויטול. אגב, הרב הרשה לך לכתוב כאן תגובה או שבמקרה הזה אתה כן רשאי להפעיל את שכלך ה
ת02.08.16
עצמה היא מונחת בנקודה האם להקשיב ולציית לצדיקים ולחכמי הדור או לאו .הקל והנוח והבהמי יותר זה לעשות מה שבא לי ומה שאני רוצה באופן עצמאי מבלי לשאול שום חכם ואם כבר לשאול אס לא לציית.אבל לעשות מה שבא לי עצמאית מבלי לציית לאחרים ולשמוע עצתם את זה יש לילדים ולבעלי החיים באינסטינקט וזו לא מעלה גדולה .ע
יהודי03.08.16
השכל האמיתי האלוהי הזך הקדוש והנקי נמצא אצל הצדיקים ובפרט צדיק האמת.לך ולשאר העולם יש דכל גס אר צי ובהמי.ממש לא מונח בקרן זווית אלא השכל מונח בקרן זווית אך ורק לראוי לו למתקדש ומתייגע ודובר את תאאותו וחומרו הגס.ולא כל הרוצה יבוא ויטול את השם זה שצריך לבטל את השכל הבהמי לצדיק בעל השכל האלוהי זה גז
אני02.08.16
24
בושה לכם עורכי האתר.בערוץ 2 לא מפרטים כמוכם..היזהרו ...היזהרו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי30.07.16
23
למען החיות את נשות חסידיו, אשר חיות בגיהנום עם חסידיו,כאשר בעליהן משפילים אותן עד עפר, ואז הוא מעלה אותן לרקיע השביעי. ועת לעשות לנשות החסידים, הפרו תורתיך.ופיקוח נפש דוחה הכל.
דן סגל30.07.16
דן סגל לא לקח את הכדורים, ולכן הוא שוב כותב שטויות. שימו לב בכל פעם שיש כתובת נאצה נגד ליטאים, חב"ד, ברסלב, גור או כל מגזר חרדי אחר, בסוף המאמר מצוטט שמו של המטופל שלי "דן סגל". לכן תתפללו בבקשה לרפואתו המהירה . היהודי החולה הזה, עבר בילדותו התעללות ולכן הוא שונא חרדים. וכך הוא כתב על עצמו – אני מצט
דן המאבחן 01.08.16
חחחחחחח
ענק30.07.16
אפילו לא שנון מספיק כדי לצחוק.מה שכן באמת כל מחשבות הרב ברלנד רק לטובת .של עם ישראל בכל שטות יש ניצוץ אמת
א31.07.16
22
כתבה שקרית ולא מעניינת
מלך30.07.16
21
הבעיה באלו המסכנות התמימות שלא הסכימו לקב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הצדיק הגומר31.07.16
20
יש איזה כתבת שעורכת את הסיפור הזה כדי שהכל ידפוק כמו סיפורי מתח מקורים זה מה שיש לומר
מיכל31.07.16
19
ברלנד עשית פדיחה וחילול השם לכל ברסלב בארץ ובעולם.אני לא מקנא בך מה עוללת ומה עונשך.השם ירחם עליך ועל כל המגדלים אותך.שביום שתורשע והאמת תתגלה לכלעןין ואזן הארץ תרעד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מימון31.07.16
18
אוי אוי איזה חילול ד' איזה חילול הקודש והמקדש, לא יאומן כי יסופר, מי שדווקא היה נחשב לקדוש שבקדושים טהור שבטהורים , למד חברותא על הסטייפלר, ועוד ועוד, הוא דווקא נתפס על חמורה שבחמורות, הלב מסרב להאמין אבל עובדות בשטח, רבותי זה עובדות, הרי לן מאמר חז"ל אל תאמן בעצמך עד יום מותך
דניאלציק31.07.16
יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך מה לך לדעת מחר מה ידברו עליך מפחיד להכנס במעלית עם בת אולי כשתצא ילכלכו עליך .ואולי גם אנחנו נאמין בלי שראינו חס ושלום
ראית או שמעת16.11.16
ןטהרתו ומדרגתו הנוראה עדה לעצמו בזיונות מבלי לפחד מהירהור או דבר אחר .הצדיק רק עולה ועולה ועולה בזכות הבזיונו האלו ואתה חלק מעדת קרח שחשדו במשה וסופם היה מר.
ניסים31.07.16
17
לדבריך הוא הודה בכדישיבזו אותו?? אז למה בראיונות בערוץ 2 לגיא פלג הוא התחנן שאין לו כח גברא והוא לא עשה כלום אם הוא אוהב בזיונות אז למה הוא ברח מהארץ שהיה נשאר ומקבל אותם אתה מפגר שמיפה על רשע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד31.07.16
16
אתר של רשעים גמורים שמסגולים לכתוב לשון הרע על גדול דור על מלאך קדוש תעשו תשובה ומהר לא מקנאה בכם השם ירחם
מורן30.07.16
אני לא מבין עד כמה אנשים יכולים להיות טיפשים איזה קודש ואיזה קודשים יש סירטונים דהוא מורה לחסל אנשים לכל "הצדיקים״שמחפים עליו עליהם נאמר כל המחובר לו הרי הוא כמוהו רבנו הקדוש רבי נחמן מברסלב היה צדיק יסוד עולם וברלנד חולה נפש שממש לא מייצג אותו מקןמו בבבית משוגעים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד31.07.16
15
יש הקלטות שהודה. החסידים שלו עוורים או מה?!?!?!?!?
איתמר עידן30.07.16
אותו .הרב קודש קודשים בכונה תחילה עשה שיחשדו בו .לא סרח ולא נעליים.אתה סורח בחשד שווא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי30.07.16
איזה חכם אתה.... חבורת עייורים מכת השבתאים של הכופר הסוטה הזה לכו אחריו גם לגיהנום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודו31.07.16
ה אדון דודו - תייחס לסיכלותך ולעצמך. רשעים בחייהם קרויים מתים אתה כבר על פיתחה של גיהנם עוד בחייך.תמשיך לבזות את משה רבינו עד שהוא יתגלה .הארי אומר שהערב רב יחזרו בגלגול לצד משה כדי שוב לחרפו ולנאצו .ערב רב שפל עלוב וחסר תקנה
אני31.07.16
14
הרבה החמרות על צניעות גם בלבוש וגם בדיבור מעשי בין 2 המינים , אבל הלכה פשוטה של יחוד לא מקיימים. הופכים בן אדם - רב - לרופא . והוא לא , ואותו רב מנצל את מרותו ומנצל לקיצוניות "את כל אשר יורוך" . גם כיבוד אב ואם נעצר אם חלילה מבקשים ההורים דבר מה שהוא נגד תורה. פשוט מרוב חרדות גורמים לרבים מידי באו
בת ישראל 30.07.16
זה עד הסוף בלי התחכמות והשתמשות בשכל עצמאי של האדם.וזה נכון ברובד ההילכתי (למעט מקרים בהם השואל הוא ת"ח מופלג בעצמו ש יודע בבירור שזה נגד ההלכה ) ובטח ובטח ברובד החסידי של הנושא להאמין עד הסוף בדברי צדיק בתנאי שהוא צדיק אמת קדוש ונשגב .הרב ברלנד הוא משה רבינו קודש קודשים ואין קצה תפיסה בו.לצדי
אמיר30.07.16
ונשגב"? אם אין צורך שישמור את מצוות התורה, אז מה כן? לפי מה מחליטים שהוא קדוש? ועוד שאלה מעט מורכבת בשבילך- שלב א. בשביל להכתיר אדם בתואר "צדיק אמת קדוש ונשגב" צריך הוראה של צדיק אמת אחר או שאפשר להחליט כך באופן עצמוני? --> שלב ב1. אם צריך הוראה של צדיק אחר - מי מחליט שהוא בעצמו מספיק צדיק? שלב ב
ת02.08.16
ערוך! לא רק כשהרב אומר (ברלנד עם הארץ מן התורה ומדרבנן) וגם עם נביא אומר - אסור!
אברהם30.07.16
מעשה יעל בעניין " עבירה לשמה גדולה ממצוה שלא לשמה" מעשה בנות לוט מעשה תמר ויהודה שבת יג כתובות כז קידושין םו ריטבא שם שולחן ערוך בעצמו...חלק אבן העזר סימן כא הלכה ה ברמא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיר31.07.16
הרב ברלנד גאון הגאונים שלזמד ספרי קבלה וחסידות הכי נדירים דעד.בניגלה הוא יודע הכל מכל כל ישר והפוך כבר מגיל 25.חוץ מזה שהוא קדוש עליון ונביא יי ואתה דפוק ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני31.07.16
13
העבירות שעבר הן קשות מידי לאדם נורמאלי אם אפשר להביא עוד הקלטות ווידאו זה מאד מעניין!
מיכל30.07.16
12
ב"ה שהציבור החרדי נפתח והחליט לשים קץ לשחיתויות הנוראיות , ולהפסיק לטאטא מתחת לשטיח את כל הריקבון המצוי בו. חייבים להקים קול זעקה.... את קולם של אחינו מתוך האדמה... את הקול השקט , את זעקת הלב הדוממת תרתי משמע. למה לא מוציאים פשקווילים ומכוניות שזועקות ברחובות געוואלד... ילדים טהורים תיזהרו! תישמרו!
נחמי30.07.16
11
הבושה היותר גדולה היא שחסידיו השוטים ממשיכים להאמיו בו
מנחם30.07.16
10
אתם מפרסמים כתבה שנגד הרב למרות מה שהרב בעדני אמר והרבה רבנים אחרים תתבישו לכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון30.07.16
9
שמעתי שהרבה כבר התפקחו ברוך השם חבל עליהם שיצאו כבר מהחשיכה לאורה.
חזקיהו.03.08.16
8
הרני מאמין באמונה שלמה שבאוצרת מתנת חינם הרב אליעזר ברלנד שלי"טא יצא זכאי תודה
הרב צדיק הדור31.07.16
7
אם יש רב שהכל הולך לו חלק הוא לא רב אין דבר כזה רב צדיק שהכל הולך לו חלק...תמיד חולקים או משהו כזה על הרבנים הגדולים..מי שככה יוצאים עליו הוא צדיק..כמו משה רבינו דחלקו עליו והבעל שם טוב ועודדדדד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ריקי31.07.16
6
במקום שיש חילול ה לא חולקים כבוד לרב.!!!! ומצווה לפרסם אשריכם כיכר השבת לא יראים מהכת המפחידה של המדומינים... ומביאים את האמת והצדק! יישר כח לכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.07.16
5
כולם רוח וצלצולים! בכל איום על האתר נא להתקשר למשטרה!
נחמן30.07.16
4
שיישב בכלא עד יום מותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איילת30.07.16
3
מדוע ממשיכים לכנות אותו הרב??? חתיכת סוטה
יוסי30.07.16
2
ברלנד היה בארבע מדינות בבריחתו זימבבואה יוהנסבורג מרוקו הולנד ראשי תיבות "זימה" השם ירחם ויצילינו מרבנים כאלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ההמום30.07.16
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילוני אוהד יהדות30.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 21:38
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 20:39

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24