כיכר השבת

חלופה לעמונה? חלופה למתנחלים

לא צריך למצוא חלופה לבתי המתנחלים בעמונה. צריך למצוא חלופה למתנחלים עצמם. המרחב הפוליטי, הדתי והמנטלי בו חיים המתנחלים, נע בין הקרוון בעמונה לג'אבל מוכבר. זה מה שמעסיק את כל ישותם המסוכנת (דעות)

80
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | ז' בתשרי | 09.10.16
דב הלברטל
דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

לא צריך למצוא חלופה לבתי המתנחלים בעמונה. צריך למצוא חלופה למתנחלים עצמם. המרחב הפוליטי, הדתי והמנטלי בו חיים המתנחלים, נע בין הקרוון בעמונה לג'אבל מוכבר. זה מה שמעסיק את כל ישותם המסוכנת.

זו הסיבה שדווקא הציבור החרדי והדתי חייב להתנער מהם במלוא התוקף, ולמצוא להם חלופה. המשמעות היא שיש לעשות הכול, דווקא בימים אלה של חשבון נפש, כדי שהאידיאולוגיה הדתית של המתנחלים תעבור מן העולם. לכל הפחות, מן העולם הדתי. שהם לא ימשיכו לגנוב את הזהות הדתית שלנו.

כי לא עובר יום או שבוע, בלי שהמתנחלים יסכנו חיים של יהודים. הם מגבירי השנאה הגדולים ביותר נגד מדינת ישראל ונגד יהודים. גם בארץ וגם בעולם. אמרת מתנחלים – אמרת שנאה. הגינויים ההולכים ומתרבים בעולם נגדנו, בא רק בעטיים. שיאים חדשים בגינוי האמריקאי ובאיחוד באירופי. הם, המתנחלים, אלה המייצגים את המגזר הדתי כלפי חוץ וכלפי פנים.

ומה רואים במסכי הטלוויזיה בעולם? יהודים דתיים קנאים, גוזלי קרקעות אפילו על פי הודאתם, חסרי כל אצילות וכבוד לזולת, הרואים את הכול רק דרך כוונת הרובה. הם, שבכל מחיר לא רוצים שלום. הם יאבקו לספח את השטחים אפילו במסירות נפש. שלום שלהם, משמעותו הנצחת הכיבוש או סיפוח שיהפוך את הערבים לעבדים נרצעים. שתהיה שפיכות דמים ככל שתהא. ממש תמונת ראי של האיסלם הקיצוני.

ואיפה המוסר היהודי? כמה זמן ניתן לכבוש עם אחר, גם אם הוא אויב קשה. האם למישהו מהמתנחלים איכפת מהתורים הבלתי נסבלים של ערבים במחסומים? זוג ערבים זקנים בני שמונים שצריכים לעמוד בתור שעות ולהתחנן לחיילת כדי לקבל תעודת מעבר? הטלת מצור על עזה ומחנק בשטחי יהודה ושומרון, זהו מוסר יהודי? האם איכפת להם מהאבטלה ומתת התנאים של מגוריהם, תורים ומחסומים וכל זאת במשך כחמישים שנה? הרי לא צריך להרוג דווקא ברובים. אפשר להרוג גם בבירוקרטיה.

אלא שאצל המתנחלים, מוסר יהודי משמעותו כיבוש וגירוש. ארץ ישראל השלמה. הם אטומים ביחס לצער של אחרים שאינם משלהם. האם כל הערבים הם מחבלים? רובם רוצים חיים שקטים. ומי לא נותן להם? המתנחלים. הם יעשו הכול לטרפד כל הסכם אפשרי. עם כל הקרוונים והגבעות שלהם, הם מעוררים בכל יום פרובוקציות חדשות, מייצרים מחבלים ושנאה ומסכנים חיי יהודים. מרחיקי השלום, ותאבי השטחים והמלחמות.

עד לא מכבר, היהדות הדתית והחרדית הייתה מתונה וסובלנית. חרדו לחיי אדם, ולא לשטחים. חרדו לשלום, ולא למלחמה. את זה ידעו גם בעולם. הלווייתו של פרס, הוכיחה שאומות העולם אוהבות את מדינת ישראל שהוא ייצג. המתנחלים שוטפים את המוח שכולם שונאים אותנו. מסתבר ששונאים רק אותם.

לכן הבעיה היא לא מציאת חלופה לקרוונים בעמונה. הבעיה האמיתית היא למצוא חלופה למתנחלים. שיצאו משם. שיאפשרו שלום. שלא יגנבו את הזהות הדתית שלנו.

תוכן שאסור לפספס
80 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
אצל הלברטל אין בתורה ארץ ישראל השלמה , אין אצלו מצוות כיבוש והורשת הארץ , ממציא תורה משלו ...
חן 13.10.16
47
ידוע שערבים רק מבינים כוח,הארץ הוא שלנו, הרומאיים שכבשו את הארץ שלנו קרוא לישראל פלסטין,הערבים שהמשיכו את הכיבוש הימשכו לקרוא לארץ ישראל פלסטין.עכשיו זכותנו לקחת את המדינה חזרה מידי הכובשיים,כי זה הארץ שלנו, אם נראה כוח אז הם יעשו פחות פיגועים אבל אף פעם לא יהיה שלום כיוון שאנחנו "כופרים"(
r11.10.16
46
על שחשפת לפני יום הדין הכיעור הפנימי. הפעם הגדלת לעשות . גם המרגלים במדבר שכה נענשו יכולים רק לבכות מבפרי ביעושם . . דבריך הם גם תעומולה אנשטישמית. ויכול להיות שמשהו קרה לנשמתך מבחינת ניצוצות של ערב רב. לך לרב מקובל אולי זה יעזור.. "זו הסיבה שדווקא הציבור החרדי והדתי חייב להתנער מהם במלוא התוקף,
בת ישראל 10.10.16
👍חולים עלך👍👍👍👍 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום10.10.16

הצגת כל התגובות

45
אם תפסיקו להגיב לשטויות שלו - הוא יפסיק לרדוף אחרי תשומת לב במאמרים מטופשים כאלה. המגיבים אשמים!
יוסף המספר10.10.16
44
אנשים משתוללים כל פעם שמישהו מעז להביע דעה אחרת.
כרגיל10.10.16
43
יא שמאולני ערבים יותר טובים ממך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום10.10.16
42
אכול שנאה ליהודים וכופר בתורת ישראל איך יהודי יכול להתכחש לארץ ישראל ?
מישה14.10.16
41
מי מצא את המוח הקודח של זבל.רטל כמה כלום בדמוי בן אדם..בברכת יתמו חטאים מן הארץ.
מרדכי12.10.16
40
אחרי הוצאת שם רע על רבבות יהודים כשרים. שקרים איומים ולשון הרע עליך לבקש מחילה . מציע לך לעלות לקברו של מי שעמד בראש ישיבת ההסדרק הגדולה ביהודה ושומרון הרב לכטנשטיין זצל ישיבה בה גם אתה למדת לפני שפירשת .
שמואל11.10.16
39
שהתנחלו שם במקום לא להם? שונא ישראל מתועב
מתנחליהו10.10.16
38
שכיכר השבת ימצאו חלופה להלברטל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלישע10.10.16
37
כמה עצוב שאיש שהוא דתי מושפע מאהבת העולם.מהלל את בואם של חשובי העולם ללויה של פרס.ואת המתנחלים משמיץ.כנראה שהוא לא מבין את המציאות.😡 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רחל10.10.16
לקרוא את התגובות כאן
חיים10.10.16
36
כלב בן כלב לך תמות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום10.10.16
35
יאללה נמאס לי מהמדינה המטומטמת הזאת מוציאה בערך 50 מיליארד בשנה על צבא תפסיקו לבלבל בשכל תפסיקו לריב כמו ילדים קטנים תנו נשיקה לאבו מאזן ואולי השולטים במדינה יתחילו לזרוק גם לנו קצת מה שאריות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי14.10.16
34
אתה כנראה לא מכיר מתנחלים.רק דרך התקשורת ממש כמו שחילוני מכיר חרדי. על ערבים אתה יודע לסנגר ולומר שרובם רוצים שלום למרות שזה שקר ורובם שונאים ורוצים במותנו כי זו דרך האיסלאם. אז שתדע שרובם של המתנחלים הם אנשים שקטים ונפלאים שרוצים שלום ושקט.יש מעטים קיצוניים כמו גליק וחבריו ואתה מהפך את היוצרות אז א
אמת11.10.16
אתה גם מדבר מבורות אם אתה טוען שגליק קיצוני.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד12.10.16
33
מדוע אתם נותנים במה ליצור נאלח שכזה שגורם לאנשים רק להתרגז ולכעוס תעלו קצת את הרמה
אברהם יוסף10.10.16
32
אתה חוזר בתשובה? אתה לא יודע בתורה מילה אחת! בור ועם הארץ נהיה לי פוסק באמונה של יהודים בארץ אבותינו, נהיה לי פוסק באמונה של יהודים בצדיקים! נהיה לי פוסק מי צודק פרס הגזלן (שגזל ילדים כידוע ומפורסם וגם גזל את ארץ ישראל מהיהודים) או רש"י בחומש על הפסוק הראשון! נהיה לי פוסק על בעלות יהודים על ארץ ישרא
שמעון 10.10.16
31
נפלא לימי הדין!! הלברטל מתי תחזור בתשובה????
חסיד10.10.16
מסכימה איתך מגיב זה מה שנקרא משנאייך ומחריבייך ממך יצאו הלברשטם דבר בשמך רוב החרדים מתנגדים לשטויות שלך אתה ממלכת השמאלנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זהבה10.10.16
"ממלכת השמאלנים" זה לא תשובה. אם יש למישהו תשובה עניינית לדבריו של הלברטל אשמח לשמוע.
שלומי 10.10.16
אתם צריכים להבין שההתיישבות של המתנחלים בשטחי מהווה מגן אנושי למקום שבו אתם גרים בתל אביב, הרצליה ורעננה
יוסף16.10.16
הא שמאלני בזהות יהודית פשוט מחבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום10.10.16
כאילו שיש 10 לאווים של "לא תהיה שמאלני"
אפרים10.10.16
אמת ויציב ונכון. וזה בדיוק העיתוי להגיד את זה.
נפתלי10.10.16
כמה שנאת ישראל וגיבובי דברים במשפט אחד. חכה עד שתגיע לעמוד מול הים, וחבריך הערבים האומללים יסייעו לך. מעניין התורה אינה בסיס לדבריך, או דילגת בעוורון השנאה שלך על הבטחת הארץ לעמיי"ש! רחמנות על מי שפרנסתו משנאה והשמצה. חבל שאתר ככיכר השבת, מוכן לתת לך במה. והקב"ה יפקח את עיניך בימי דין אלו!
אמא11.10.16
30
צר לי להתבטאות ככה אחרי יום כיפור , אבל מאחל לך שבקרוב תיפגש עם איזה מחבל ויקח אותך למקום שאתה צריך להיות חולאת אדם שכמוך
ישראל16.10.16
29
למה אתם נותנים אצלכם באתר במה לשונא ישראל הזה?!
לאה מילר10.10.16
28
למה נותנים באתר הזה במה לעוכר ישראל מלא שנאה ליהודים שמוסרים נפש על ישוב ארץ ישראל"?!תורידו אותו מהאתר שלכם בבקשה!!!
לאה מילר10.10.16
27
הלברטל כותב " זוג ערבים זקנים בני שמונים שצריכים לעמוד בתור שעות ולהתחנן לחיילת כדי לקבל תעודת מעבר" במקום להשתולל ולזעוק "אנטישמי". אנא מכם תענו תשובה עניינית לטענה הנ"ל.
נפתלי בנט13.10.16
האם החיילת היא מתנחלת? האם לפני 1967 הוקמה מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון? האם היה בכלל פעם עם פלסטיני, או שזו המצאה כדי לגרש אותנו מארץ ישראל?
יצחק הרפז15.10.16
הטענה דמוגגית והינה בבחינת שקר מוחלט. מחסומים קיימים רק בכניסה לשטחי "ישראל הקטנה" ולא בשטחים. ובוודאי שזה לא קשור להימצאות יהודים ביהודה ושומרון. אם כבר ההפך הוא הנכון- בזכות היהודים שמתגוררים שם- תנאי החיים לערבים השתפרו בצורה בלתי יאומנת: כבישים, פרנסה, מקומות קניות, אפשרות רפואה ועוד. אין הפרדה
יצחק14.10.16
26
לא הבנתי לפני שהיו המתנחלים לא שנאו אותנו?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המאמין12.10.16
25
נראה שעו"ד הלברטל אינו יודע ואינו אוהב עובדות, כמוהו כחבריו מהשמאל הקיצוני וכערבים שעליהם נכמרים רחמיו. נזכיר שהפדאיון רצחו יהודים לפני "הכיבוש" של 67 ואפילו לפני מבצע קדש (56). ארגון הטרור "פתאח" קם 5 שנים לפני 67. עזה תירה טילים גם אם נחזיר להם את אשדוד ואשקלון, בית-אל ואריאל. חיזבאללה יירה טילים
ישראלי10.10.16
24
רע לריות
שלמה10.10.16
23
אני אשתדל לא לכעוס בתגובתי... אתה בור ועם הארץ בנושא הזה.. הארץ שלנו !! אנחנו לא כובשים ומתגרשים. זה שלנו!!!!!! אנחנו לא מעונינים בשלום! ככה שלא צריך לפנות אותנו... עם אין אמונה בגויים. לא נאמין בשלום איתם!! בנתים תמיד הם אלה שמפרים הפסקות אש.. אנחנו נמשיך לחיות על אדמתינו. ממש כואב שזה הדעה שלך.
נערת גבעות10.10.16
וחבל. מי קבע שהארץ שלנו? זה נושא לדיון, זו לא הנחת יסוד. זו לא אקסיומה. מי קבע שאיננו מעוניינים בשלום? הד"לים. לא החרדים. זה נתון לוויכוח, אפילו וויכוח מר. הלברטל אינו שמאלני קיצוני. הוא לגמרי מרכז. הוא משקף דעה מאד רווחת באטמוספירה החרדית שלפני ההיטמעות בשקרי הד"לים. להזכירך את דברי רש"י בפסוק הראש
גוי צדיק14.10.16
דעתם של כמעט כל הגורמים הבטחוניים זהים דווקא לדעתו של הלברטל
שמעי10.10.16
גם את מתפללי הר נוףך החרדים רצחו בגלל ההתנחלויות? גם ב64 שלא היו התנחלויות רצחו בגלל הכיבוש?
נו 11.10.16
22
הבחור החצוף הזה בלי להתביש, דווקא בימים אלו, מרבה רפש על אנשים ששמים אותו בכיס הקטן באהבת ה, אבהת התורה ומסירות הנפש.גם אם יש לך מחלוקת, איך אתה מדבר על ציבור של אנשים ששמו הכל בצד כדי לקיים את דבר ה. אתה ושכמותך, עורכי הדינים השבעים, לא יכולים לדבר על עולי הגבעות וההתנחליות שמוסרים נפשם על מצוות יר
יצחק.אלעד10.10.16
21
מדינת ישראל נאלצה לכבוש את השטחים מידי הירדנים. לא היה אז עם פלשתיני ואין גם היום עם כזה. יש משהו אחד בסכסוך שכולם צריכים לזכור, הקב"ה סיבב שמדינת ישראל תצא למלחמת ששת הימים והוא גם מסובב את הפיגועים כיום בגלל מעשינו, כך שלטעון שאם לא יהיו מתנחלים לא יהיו פיגועים או חרמות כנגדנו בעולם זו לא טענה.
כובש11.10.16
20
קבסתן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.10.16
זה בסדר!! בגלל שארץ ישראל זה מעוז הציונות החילונית הבאה לערער על שלטון השטעטעל והשנור,עדיף שיישרפו במחנות על קדושת ה' ולא יעלו למעוז החילוניות ויראו חלילה בחורה במכנסיים קצרות. לא הבנת את מי הוא מייצג?! את המחנה הליטאי הטפיל החי על חשבוננו ומייצר רק את האידיאל " מוות באוהלה של תורה" תגיד עו"ד נכבד
המשקיף14.10.16
19
זה מה שיש לו לומר ערב יום כיפור טינופת שיתבייש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון יוסף10.10.16
זה בדיוק הזמן לזעוק על אנשים שמסכנים חיי יהודים בשביל אדמה. וכן דעת אנשי הצבא.
ממש לא10.10.16
18
האדון הרברטל לא מכזב. שוב הוא מנפיק מאמר המלא בקללות, נאצות, דברי בלע, גסות רוח ובואו נעצור כאן. בהחלט תחרות הגנונה מול דונלד טראמפ. רק שהדונלד ידע לעמוד ולבקש סליחה, ואילו האדון הרברטל מתעקש לנבל את פיו ערב יום הכיפורים.
יהודי10.10.16
מצאתי דווקא בתגובות כאן.
איש יהודי10.10.16
17
הנה הסיבה שאני אוהב לקרוא את טוריו של הלברטל. אני כל כך מתווכח איתו בכל כך הרבה נושאים, אבל פה סוף סוף יש קול שפוי, שריד לדור דעה, בימים שדבריו היו מובנים ופשוטים לכל בר דעת שכיפה שחורה לראשו. והיום, הד"ל אוכל בנו בכל פה, פושה בכל חלקה טובה. הלא למשמע אוזן תדאב נפשנו! תודה הלברטל, שמצאת פנאי להכריז
גוי צדיק14.10.16
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתי לא פחות ממך10.10.16
15
צריך למצוא לך חלופה ולכל מי שחושב כמוך!! לך לעזה,שם אין מתנחלים שיפריעו לך...
הסחבקיה12.12.16
14
אנשים זועמים מאוד על הלברטל, היתכן שהוא מעז להשמיע דעה אחרת. גם אם יש דעה כזאת וגם אם רוב הגורמים הבטחוניים חושבים ככה, עדיין הס מלהזכיר להשמיע מילת ביקורת על דרך הימין הקיצוני. וכדרכם של קיצונים הם גם משתוללים נגד כל מי שמעז להביע מחשבה אחרת. מה שמתקיים כאן זה טרור מילולי. לא דיון ענייני. רחוק מכך.
סיכום13.10.16
13
הדמיון בכתבותיהם של הלברטל ולוי הוא מדהים, למרות שלגדעון לוי אין זקן. אין ספק שזחאלקה-זועבי אוהבים את שניהם. חובה על הלברטל להצטרף למאבק אמיתי נגד המצור על עזה האומללה: לקחת חלק במשט! המארגנים יוכלו בקלות להשיג לו אוכל בהשגחת "שארית", ואפילו לסדר לו מניין - מהחבורה של החרדים שנסעו מארה"ב להתנשק עם א
ציויני (ר"ל)13.10.16
12
התנחלויות הן גדר אנושית המגנה גם בפן הגשמי וגם בפן הרוחני. המתנחלים מקימים - לידיעתך הלברטל - בתי כנסת כוללים ובתי חינוך לתורה הקדושה, בלב המדבר הרוחני. המתנחלים כבר מנעו בגופם עשרות מחבלים שיצאו חדרכם לשסף את גרונך המעופש ולחורר את בטנך המחלידה ככוורת. עצם טענתך בעת הזו לשלום, מעידה כשש מיליון עדים
חרדי לאומי13.10.16
11
חלופה ליהודים/מתנחלים ...... ת ת ב י י ש ותלך הבייתה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב 13.10.16
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמרת מתנחלים אמרת שנאה? כן ופשוט אמרת "13.10.16
9
למה אתם מגיבים לו זה מה שהוא מחפש רואים את זה בכל שורה. הוא הרי אדם דתי ויודע טוב מאד של מי הארץ הזאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד11.10.16
8
התחלתם לא לפרסם תדעה שלי.. זכותי להיות ימנית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נערת גבעות10.10.16
7
את גר במקום גזול ואתה נע ביין הקראון שיושב על קרקע גזולה לבין הבית שאתה גר בו שיושב על קרקע גזולה אתה מתנחל בפוטנציה לא יעזור הכיפה שעל ראשך שהחליפה צבע
ישראל גליס 15.11.16
6
תתבייש... אנטישמיות לשמה לפני יוכפ . בזכותם אתה חי לך בבני ברק מרופד כמו אתרוג בקופסה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח13.10.16
5
באחיך המתנחלים מכל הזרמים של ליטאים וחסידים שנמצאים ברבבותיהם, בהר חומה הכבושה, בירושלים הכבושה, בביתר עילית הכבושה ובכלל בכל ארץ ישראל הכבושה שאתה בעצמך דורך עליה.
בת ישראל 10.10.16
4
אידיוט! לפני 1967 לא היו "מתנחלים" אז הערבים שנאו אותנו פחות! טל אביב ובני ברק הם גם התנחלויות
נפתלי קולמן10.10.16
3
אבל עוד כמה דקות יגיעו תגובות הנאצה. גם אנשי צבא חושבים כמוך , אבל כולם מפחדים מהמתנחלים.
גל10.10.16
אין מה לפחד מהמתנחלים.אנשים משכמם ומעלה.רק אחרי מות ....משבחים.הם עושים עבודה גדולה בשביל כולנו..בכל המישורים.חינוכי.צבאי.ואנ זה.המתחלים הם =אנחנו.התנחלנו בארץ...אולי נחזור לגלות ונמסור לאוייבנו את הארץ....זה יפתור את כל הבעיות😢😢 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רחל10.10.16
אין מדינה אחת כיום שמערערת על זה בגלוי (למעט איראן). לעומת זאת, אין מדינה אחת, כולל ארה"ב, המוכנה להכיר בהתנחלויות. אתם מנסים בכל הכוח לערבב בין 2 הדברים.
ממש לא10.10.16
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשר10.10.16
גם אם הוא חושב אחרת ממך. שימו לב מתקיים כאן אלימות מילולית נגד מי שמעז להשמיע דעה שונה.
משה 10.10.16
1
לא מבינה מאיפה אתה בה אתה שמאלני מובהק היכן התורה שלך עוזר לערבים תגיד תודה לאוהבי א״י אם הקדוש ברוך הוא לא היה רוצה ״שהשטחים״ יהיו בידינו זה לא היה קורה הכל ממנו כנראה ״ לך יש אמונה אחרת אתה מעוד ד את האויבים לרצח ושנאה ולא האנשים המקסימים שיושבים בכל חבלי ארצנו הקדוש אתה צריך ביום כיפור להכות על
זהבה10.10.16
ודרך אגב, דעתם של כמעט כל אנשי המקצוע קרי גורמים בטחוניים, זהים לדעתו של הלברטל. אני יודע שזה לא מוצא חן בעיניכם.
חנן10.10.16
הכניסי זאת היטב היטב לראשך. למרות שלצערנו קהל עצום של שומרי תורה ורוב מצוות חושבים שחד הם, כבר לימדונו רבותינו: קב"ה, ישראל והתורה חד הוא. לא ארץ ישראל. ממילא, מי שלא חושב כמוך בסוגיית הימין והשמאל - איננו חסר תורה בהכרח, וכך נתפוגגו להם כל טענותייך הרוגשות. ועוד מילה: "אם הקב"ה לא היה רוצה... זה לא
גוי צדיק14.10.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24