כיכר השבת

טור דעה

מנצחים את כל התחזיות / אשר מדינה

"ימי התום של שנות ה-90 עם אווירת העטרה ליושנה אינם. מנהיג הדור הרחים והאהוב לא איתנו", מזכיר תנועת ש"ס בטור דעה על האתגר שעומד בפני התנועה בעתיד (חרדים)

77
אשר מדינה | כיכר השבת | ט"ז בתשרי | 18.10.16
מנצחים את כל התחזיות / אשר מדינה
(יעקב כהן, פלאש 90)

נולדתי לפני 41 שנה לאבי, אברך בכולל ספרדים מצומצם של הרב אליהו מיארה זצ"ל. הכולל שכן בדירת חדר ברח' וילקומירר בבני ברק, כשמעליו מאהיל הקומפלקס רב הרושם של ישיבת פוניבז' המעטירה.

את עולם התורה הספרדי של אותם ימים ניתן היה לדחוס לאותו רחוב בני ברקי צר. 2 ישיבות ירושלמיות, כמה ת״תים בודדים ומספר כוללים דומה.

בני עדות המזרח של שנות השבעים התבוססו בניתוק הרוחני שנכפה עליהם ובעוני מחפיר שהתפרץ במחאת הפנתרים השחורים. גדולי דור ספרדיים? צירוף מילים בלתי מוכר. נציגים מזרחיים בכנסת ובממשלה? על כף יד אחת. בישראל הלבנה היה מקום למזרחי רק כשר המשטרה, שיטפל בבני עדתו הגודשים את בתי הסוהר.

קפיצה קטנה לזמנינו מביאה אותנו למצב כמעט דמיוני: עולם התורה הספרדי עולה כפורח ומקיף כל פינה בארץ, באלפי מוסדות חינוך לבנים ובנות, ישיבות, כוללים, קהילות שוקקות ושדרת רבנים ודיינים המונהגת ע"י מועצת חכמי התורה, הדולים ומשקים תורה להמונים. מהפכה על-טבעית זו נזקפת אך ורק לתנועת ש"ס ומחולליה, מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ונציגו הנאמן והמופלא הרב אריה דרעי, שידעו להפיק מה'פוליטיקה' זהב רוחני טהור.

זו המפלגה היחידה שהצליחה ליצור יש מאין, להפריח שממה, לשנות סדרי בראשית מבחינת תפיסת המעמדות במדינה ובעיקר לסלול דרך חדשה לרבבות יהודים חסרי זהות רוחנית. היומרות הגבוהות הקימו עליה את כל המנגנונים החזקים. אין מפלגה שהותקפה, נרדפה, הושמצה, הולעגה, הוספדה, כמו ש"ס. אולם שק החבטות הלאומי ידע לספוג ולהמשיך לחתור. להפוך את המכות למנוע בעירה להמשך צמיחה. או בעגה הש"סית: כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.

אין הסבר הגיוני להצלחת ש"ס מול כוחות עצומים ממנה מלבד התערבות שמיימית. קחו לדוגמה רק את הבחירות האחרונות. כל מפלגה שהיתה מאבדת את עמוד התווך המרכזי שלה ושוקעת במדמנת מחלוקת עכורה וייצרית היתה נמחקת מהמפה. בפועל ש"ס הצליחה לגרוף שבעה מנדטים והשיגה מאחזי שלטון מכובדים, ואילו הקבוצה שהיתה אמורה לגזור חיי מחלוקת נצחיים על הציבור הספרדי, נבלמה על סף אחוז החסימה.

ש"ס חוצבת בסלע שאיש לא חצב לפניה ומוציאה ממנו מים חיים. במהלך העשורים האחרונים הצליחה ש"ס להוציא רבבות יהודים מהעולם החילוני אל המחנה התורני הספרדי החדש. כיום, לצד המשך פעולות הקירוב, מטרתה להציב את הדור התורני החדש על המפה החרדית, בשוויון מלא, בכבוד הראוי, עם מוסדות נאותים ואפילו עם עיתון ראוי שיציג בגאון את השקפתה.

האתגר החדש לא פחות קשה מהאתגר הישן. ימי התום של שנות התשעים עם אווירת העטרה ליושנה כבר אינם. מנהיג הדור הרחים והאהוב לא איתנו. היציעים ה'שחורים' הגודשים את עצרות ש"ס צובעים אותה כמפלגה 'חרדית קיצונית'. עולם התקשורת נפרץ לחלוטין והעניק במה משתלחת לכל דרדק בעל מקלדת סלולרית. ואם לא די בכך, כמות המייחלים לנפילת המפלגה לא פחתה אלא התעצמה וכוללת מניעים אידאולוגים-לאומנים, מניעים פטרוניים ואפילו גזעניים.

אלא שש"ס מעולם לא נבהלה מאתגרים קשים אלא השתמשה בהם כמנוף לצמיחה. וכך, אל מול שורת המבקרים החדשה, אל מול הסקרים המוטים והמספידים המלומדים, אל מול זורעי אווירת הנכאים - כדאי לכולם ללמוד מההיסטוריה. משהו במסירות הנפש של מייסדיה ובגרעין הרוחני הקדוש הנמצא בבסיסה, מצייד אותה בכוח על-טבעי המנצח פעם אחר פעם את כל התחזיות.

  • הכותב הוא מזכיר סיעת ש"ס בכנסת
תוכן שאסור לפספס
77 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
לפני חודשיים נגשתי לאריה דרעי ובקשתי ממנו עזרה במציאת מקור לפרנסה הבנאדם נפנף אותי וכאילו לא מבין אך פתאום אני נופל עליו . אשתי עובדת של הרשת בביה"ס מסויים ואת השעות שהיא אמורה לקבל מקבלים אנשים שלא קשורים בכלל לרשת או למוסד . מורות מורים מנהלי המוסדות עושים קופה על הגב השעות של שרתים ומזכירות.
א19.10.16
אז המשטרה מטומטמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש"סניק 26.10.16
47
גם יהדות התורה לא הקימה ישיבות. מפלגה לא אמורה להקים ישיבות . ישיבות מקימים ראשי ישיבות. אבל מי שהכי מסייעת לישיבות הספרדיות והאשכנזיות מבחינת תקציבים ועוד היא שס. אפילו את הקעמפים מימנה שס!!! עם הרעיון המבריק של דרעי. תראו מי עומד בתור אצל השרים שלנו גדולי ראשי הישיבות האשכנזיות והספרדיות. כן השורה
יחיאל19.10.16
46
שס לא בנתה כלום רק צירפה מוסדות קיימים לרשת אחת וגורפת מיליונים
בדוק19.10.16

הצגת כל התגובות

45
שום ישיבה שמכבדת את עצמה לא מכניסה את אריה לדרוך שם וכמובן כל התלומדי תורה של האברכים ברגע שהוא יכנס שום אברך לא ישלח לשם יש את הרבנים של הספרדים שלזכותם עומד ההצלחה זה שהוא מרוקאי ודיקטטור ומחייב שיזכירו אותו בכל חור זה ממש לא מחייב תהצלחה אליו שקר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל19.10.16
44
משום שרק כך הם יוכלו להמשיך לשלוט בצאן
nrg18.10.16
תגובה המונית מוכרת גם ביחס להנהגה החרדית בכלל, הדואגת ל"בורות ועוני" כדי להמשיך לשלוט בצאן. במילים אחרות: מרן הרב עובדיה דאג לשליטה, רבותינו הספרדים והאשכנזים, מרן רבי שלום כהן, מרן הרב שטיינמן וכו' וכו', דואגים לשלטון. זו היתה יכולה להיות אפיקורסות גמורה, אילו היתה באה מתוך דעה בעלת ערך של אנשים בע
יהודי פשוט29.10.16
43
אני הרי מכיר אותך, כמעט כמו השנים שאתה מכיר את עצמך. אני לא מאמין, שאתה מאמין למילה שיוצאת מפיך (עטך) מעולם לא היית שייך ל"מקופחים" למדת אצל האשכנזים. לא הרגשת מעולם חריג. היית תמיד מקובל, ובמרכז. (אצל האשכנזי) אני מאמין שאתה חייב ל"מלא את התפקיד" שלך, ולהגן על היו"ר. אבל אושי, עזוב שטויות. אריה ה
דוד18.10.16
42
1. אין בניה לזו"צ ספרדים. 2. אין הנחה בשכר לימוד בתי הספר. 3. אין הנחה בישיבות. 4. אין בניית כיתות לימוד חדשים. 5. אין ציוד ברוב תלמודי התורה. 6. אין פעילות לילדים מטעם אל המעיין. 7.אין שיעורי תורה לנשים מטעם אל המעיין. 8.אין התייחסות נאותה של נציגי העיריות לתושב. 9.אין בניה של בתי כנסת לספרדים
ש"סניק 27.10.16
41
מאבות שעבדו כמו חמורים, כדי לחיות מיגיע כפיהם, ולפרנס המשפחה בכבוד. לאבות שלומדים תורה, שולחים האישה אם לעשרה ילדים לעבוד, וחיים מצדקה.וזוכים לגדל עשרה ילדים שיהיו נושרים ופושעים .
דן סגל19.10.16
40
כל מילה זהב. אומנם יש דברים לתקן ולשפר אך ש"ס זה הבית הטבעי שלנו
דן המאבחן19.10.16
יש הרבה מאד מה לתקן בעיקר במוניציפאלי אבל ברמה הארצית זה הבית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א19.10.16
39
היא המפלגה היחידה שהצליחה לעשות את המהפכה שאף אחד לפני לא הצליח לעשות בציבור הספרדי, היא גרמה לעשרות אלפי ספרדים שהרגישו נחותים מגלל מוצאם המזרחי לזקוף את ראשם ולהתגאות במוצאם, וזו זכות אחת מתוך אלפי זכויות של מפלגה זו ורק על זה מגיע להם יישר כח ותודה עצומה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מלכה18.10.16
38
שס חזקה מתמיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק18.10.16
37
רק מחלוקות וקצירת הצלחות של אחרים
שולם29.10.16
36
מאז שדרעי עלה לשלטון בביתר התחלנו לחייך הודות השינוי העצום בכל התחומים .. תודה לך רבי אריה תודה לך רבי יהודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם19.10.16
35
יותר מביבי וכחלון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שיר19.10.16
34
כולם יכולים לקשק בזנבם אבל שס חזקה והיא תפתיע את כולם אין כמו רבי אריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שס חזקה18.10.16
33
כמו בכל משפחה יש את המצליחים והפחות עשירים והפחות הבכינים והפחות וכו' אבל אבא יש אחד לא תמיד הוא מצליח להגיע לפסגת חלומותיו אבל אנו יכולים לעזור לו להתקרב .לפוצץ את הבית ? להחרים את המשפחה ? להוציא תכביסה המלוכלכת ? זה לא הגיוני .ש"ס היא כזאת לפני דור לא היה פה כלום היום כולם חכמים נבונים
מם27.10.16
32
היא הייתה כזאת פעם; כזאת בחי לכלוך או אפילו סדק קטן; כזאת שמעריכים אותה; כזאת שמדברים בשבחה; כזאת ששרים את שיריה, מדקלמים את משפטיה; כזאת שמאחדת את הספרדים ושומרי התורה בפרט, ואת העם בכלל; כזאת שמקשיבה לרבנים בלי הניד עפעף; כזאת שמקימה מוסדות לרוב; כזאת שמשגשגת ופורחת בלי סוף. אך לצערי, ולצער רבים,
משהו19.10.16
אתה צודק אלי ישי הרס את כל מה שר' אריה בנה בזמן שהוא היה בכלא וברוך ה' הנה הוא חזר בגדול להשיב את מה שהיה רק בכמות ואיכות יותר רציניים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל22.10.16
כל כך היה נחוץ לדרעי להכניס אחד כמו גואטה שלא משקף את הרבנים של ש"ס ודרעי בטוח שגם אם לא נקנה הוא יוכל לכל הפחות למכור קרח לאסקימואים. פשוט מפלגה של בושה. רודפים ומשפילים רבנים, כמו הרב עמאר והרב מאזוז ועוד... על חשבון מי? מי התיר להם זאת? התירו את דמם של הרבנים ומחנכים שצריך לשמוע בקול חכמים כשהם
יש תקנה?19.10.16
31
דרעי היה פירמה מהלכת. תמיד הצהיר שהרבנים לוחצים עליו ורק הוא ורק הוא. מסתבר שבפנים עמוק עמוק יודעים וקוראים את המפה. דרעי ניסה להמעיט ולהקטין את הרב עמאר ורב מאזוז והנזק שהמיט על ש"ס הוא אדיר. יש כעס גדול עליו בציבור הספרדי על זלזול הרבנים. אפשר ליחצ"ן אותו ולעשות אותו גדול אבל התנהלות שלו מול הרבנ
די לזלזול ברבני19.10.16
30
אני כותב ברצינות .בעבר הצבעתי יחד ואני כל כך מתחרט שלא שמעתי לגדולי התורה.אתקן את הטעות בבחירות הבאות ואצביע שס. שס .זה המפלגה שלנו שס היא הבית .....ואין כמו ר בי אריה עושה ימים כלילות יישר כוח...אוהבים אותך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הצבעתי יחד18.10.16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מלכה18.10.16
אחרי שדרעי נתן את הכותל לרפורמים על דעת חכם שלום{כלשונו} אחרי אישור חילולי השבת במתחם התחנה ואחרי השתיקה בעבודות הרכבת לא אבחר שס לעולם
שמואל כ.18.10.16
קודשו של מרן ראש הישיבה שעושה הכל לשם שמים.. ומי שעושה לשם שמים... א תמיד יצליח
שמואל19.10.16
29
חיזוק ידי עוברי עבירה התחברות לרשע "מדבר שקר תרחק" להתרחק כמאש ממחלוקת אנשי ריב ומדון, שוחד, בעלי אינטרסים אישיים, חנפנים ויש עוד מה לכתוב. הכי טוב לא להצביע כלל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עבירות חמורות נכללות במעשה זה20.10.16
28
תכלס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני19.10.16
27
עצם זה שאדם הנושא תפקיד בשכר כותב את המשפטים הללו הם מיסודם לא אוביקטיביים אין זה אלא תעמולה מטופשת גריידא... גם מרן זיע"א ברבות הימים הסיק שהמורשת שלו נמצאת בספריו הקדושים ולא בפוליטיקה המזוהמת של כל נערי השוליים שלו... כל ההתפתחות הישיבתית של הציבור המזרחי חייה מספריו של מרן ומהישיבות הקד
זליג אמזלג18.10.16
26
הרימו קרנה של יהדות ספרד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עם ישראל חי18.10.16
25
הישיבות הספרדיות,פורת יוסף שארית יוסף ,אור ברוך ,קול יעקב, ועוד עשרות ישיבות אח"כ,הם אלו שהצמיחו את הדור השני והשלישי בני תורה, לקחת קרדיט לש"ס על היבול הזה זה בדיחה. ש"ס בהחלט הוסיפה לעולם התשובה והרב עובדיה הוסיף לעולם הרבנות רבנים ספרדים,אבל לקחת את העולם הזה ולומר שזה בעיקבות ש"ס זה דברי הבל.
נחמן18.10.16
24
מסתבר שיש יותר מדי אוכלי חינם ויותר מדי תמימים משרתי האוכלי חינם ואוכלי לקחם מצד שני מדובר רק ב7 מנדטים למזלנו כי התמימים נגמרו מקווה שלא יהיו חדשים יותר שיבלעו את שיכתוב ההיסטוריה של מר מדינה הנכבד
אוכלי חינם22.10.16
23
אני בטוח שכל מי שמיתלונן יש לו נגיעה לא פחות מכל מכולם לכן נא להסתכל על חצי הכוס המלאה וכל מי שעיינו צרה במפעל חייו של מרן הקדוש שהקדיש את חייו ממצריים ועד לסוף ימיו לזולת ליילדי ישראל. אני גדלתי על בירכיו לפני דרעי לפני כל הפוליטיקאים עוד שהיה מגיע לבת ים שהיה הרב של ת"א היה מגיע עם מונית לחבו
משה והבה19.10.16
22
!ן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים19.10.16
21
תרגע תרגע או שירד גשם מחר או משהוא כזה ואחר. תמיד יש לכם פשלות ואתם לא מוצאים אירועים איכותים לגמרי
חימקה 19.10.16
20
אשר מדינה . הייתי שמח שיכתוב מישהוא חיצוני למפלגה את מה שאתה כותב. כל אוכלוסיה בעולם ואפילו בצד מיעוט עם הזמן התפתחה להיות בעלת מעמד . ראה ערך הכושים בארצות הברית . מפלגות ערביות בארץ . ולהבדיל עולה אתיופיה מגיעים לתפקידי מפתח גם בלי מפלגות . מספיק מרי אזרחי והיא מוציאה שילטון מדעתה . מסקנא גם בלי ש
טועה ומטעה18.10.16
19
אכן, בניגוד לשנאה חסרת הפשר של מגיבים שונים, זכויותיה של ש"ס גדולות בהחזרת עטרה ליושנה, כמו זכויותיו של מרן הרב עובדיה זצ"ל. אבל אי אפשר לתלות את המהפכה התורנית העצומה רק בש"ס. חלק גדול שייך לחינוך העצמאי (שלא ש"ס הקימה...), וליהודים שמסרו את נפשם בשנות החמישים והשישים להפנות נערים לישיבות, לישיבות
יהודי פשוט29.10.16
מה שכן ש"ס נכנסה לנישות שהאשכנזים לא יכלו להכנס וזה בסדר הציבור החרדי הוותיק באמת חונך וגדל ע"י גדולים אשכנזים ואף אחד לא יכול להתכחש . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מם29.10.16
18
דרעי מעולם לא דאג לאפחד רק לעצמו בוש והכלם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי21.10.16
17
כול השאר עמלק שמקרר תאמבטיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניר19.10.16
הרב מאזוז עמלק??? זה שדרעי לימד אותך שמותר לזלזל בכל רב שלא עונה אמן אחריו זה בעיה שלך ותו לא. רוצה להמשיך לקנות לוקשן תקנה, אבל להשתמש בביטוי עמלק, זכור לי שעל הבית היהודי אמרו עמלק, אבל על רב מאזוז, הלכתם רחוק ועוד חזון למועד. ספרדי לא מוחל על כבוד הרבנים. יש עוד הרבה רבנים שהם עובדי ה' גם אם לא ת
עמלק???19.10.16
16
ואסביר את עצמי, מעולם לא ראינו ישיבה ספרדית חוץ מבודדות שמזוהות עם ש"ס ותחת נשיאות מר"ן כזה או אחר תמיד זה בנשיאות הגראי"ל שטיינמן או רב מיכל יודא זצ"ל... מעולם לא ראיתי שר או ח"כ בש"ס או רבני ש"ס ששלחו ילדיהם למוסדות ספרדיים ותראו לי רב מש"ס שלקח חתן מישיבה ספרדית? נכון שש"ס עזרה המון זה בזכות מר"ן
המלך עירום19.10.16
15
אשמח שמישהו ימנה לי כאן ישיבות שקמו בגלל שס. ואני מתכוון לישיבות במובן הישיבתי..כזה שמצמיח רבנים וכו...ולא לישיבות .... תודה. אברך ספרדי נבוך! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבד18.10.16
אם אתה כאן סימן שאתה לא אברך בכלל,אז מי אתה שמזלזל בישיבות ספרדיות מקולקל שכמות!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרים18.10.16
14
כמו בשנות ה90 שדרעי רימה את הספרדים אם הבטחות שיגאל אותם
נתי18.10.16
13
חחי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עופר27.10.16
12
וגידלה את בני תורה הספרדים חחח אז מר מדינה תדע ותעשה סקר אפי' שכל בני התורה הספרדים באמת- גדלו אצל הישיבות הספרדיות שהמרביצי הקימו או בישיבות אשכנזיות ולכן יש היום הרבה בני תורה ספרדים... זה שהרב עובדיה עשה המון בהלכה וקירוב לבבות זה נכון. אם תסתכל בגדול שס רק הרסה ועשתה פדיחות לציבור בני התורה
תלמיד19.10.16
11
אני המומה שלא הופיעה אפילו הודעה קטנה על יום השנה לפטירת הצדיק הרב יורם אברג׳יל תמהני האם אתר זה מתיימר להיות נקי וישר או שאולי יש סיבה למה לא הזכרתם את יום השנה עדיין זוהי ממש תעודת עניות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאת29.10.16
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תתעורר19.10.16
9
את המסכנות, את הנכאות. במקום לדלג על הנושאים הללו, רק מנופפים בדגלים הללו בכל הזדמנות אפשרית. דיי, אני לא מסכן שאני ספרדי. אניגאה בעצמי, גאה במי שנולדתי, גאה בהצלחתי. והצלחתי היא שלי ולא של שס, כי עם שס, הייתי נשאר המסכן, הרש, שצריך רועה, ולא, אינני זקוק לאיש. רק לסיעתא דשמיא. (נשלח באמצעות
שסניק לשעבר19.10.16
8
מה שנכון נכון !!! רק חשוב לציין את הוגה רעיון המפלגה הלא הוא מרן הרב שך זצ"ל ששם בראשה את מרן זצ"ל והזניק את הרב הצעיר לאותם ימים לראש המערכה והושיבו בכל עצרת מכובדת להגדילו ולרוממו מה שהתברר כנכון נחוץ והכרחי !!!
מגידו 18.10.16
7
שס לא עשתה כלום חוץ מלקטוף פירות של אירגוני התשובה
עודד18.10.16
6
אין מה לעשות זה נכון וכל מי שיש לו בעיה עם זה אז יש לו בעיה שילך לפסיכיאטר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי18.10.16
5
רוב גדולי הראשונים והאחרונים במיוחד בעולם ההלכה היו ספרדים.תעיין קצת ביביע אומר.הגזמת לחלוטין בכתבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמד היסטוריה18.10.16
4
אגב דווקא אני לא בטוח שהוא לא כשר גם היום. ביחס לשס וודאי שהוא כשר
קדוש18.10.16
3
רבי שלום כהן אוהב את רבי אריה אהבת אמיתית ...יישר כוחכם עלו ותצליחו.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי שלום הכהן 18.10.16
2
אין כמו שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה דרעי18.10.16
1
למה כל שלוש שבועות מתפרסמת פה כתבה כל פעם של מישהו אחר שבא להציג את ש"ס בטהרתה... טוב נו מסתבר שזה כסף טוב.. נ.ב. כתב יקר, בעזרת ה' יתברך בחירות הבאות האמת תנצח !! אנחנו עדיין מאמינים בזה. אני מאמין שמרן הרב מאיר מאזוז שליט"א הוא מנהיג הדור אחרי מרן זצוק"ל (בינתיים זה כנראה לא רשמי, אבל אנחנו לא
מישהו18.10.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24