כיכר השבת

"סיפוק של יצירה"

יו"ר איחוד הצלה זאב קשש התפטר מתפקידו

יושב ראש ארגון "איחוד הצלה" הודיע על התפטרותו מתפקידיו בארגון. "בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה ומרגשת" כתב למתנדבים. נשיא הארגון: "מכבדים את החלטתו" (חרדים)

53
כיכר השבת | א' בחשוון | 02.11.16
זאב קשש לצד אופנועי איחוד הצלה
זאב קשש לצד אופנועי איחוד הצלה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

יושב ראש ארגון "איחוד הצלה" זאב קשש, הודיע הערב (רביעי) על פרישתו מהארגון שהוא נמנה על מייסדיו. במכתב מפורט ששלח קשש למתנדבים בארגון הוא הודיע כי בכוונתו "לצאת לדרך חדשה". נשיא הארגון אלי ביר מסר כי הוא מכבד את החלטתו של קשש להתפטר.

ל"כיכר השבת" נודע כי הצעד שהתקבל כהפתעה, מגיע כשברקע חילוקי דעות בצמרת הארגון בחודשים האחרונים. גורם בכיר בארגון אמר ל'כיכר השבת' כי היו"ר הפורש קשש אף מודר בחודשים האחרונים מהחלטות חשובות. "לא נותרה לו ברירה אלא לפרוש" הוא אומר.

במכתב ששלח הערב קשש לעובדי ומתנדבי איחוד הצלה הוא כתב: "לפני למעלה מעשור שנים נקראתי אל הדגל בכדי לשמש כיו"ר ארגון איחוד הצלה. יצאתי לדרך ארוכה ונחושה, להקים ולייסד, לבנות ולנהל, ארגון התנדבותי ארצי למען הצלת חיים בכל מקום ובכל שעה, ברמה הרפואית המקצועית ביותר וללא פשרות בנושאי ההלכה וההנהגה. בסיכומו של העשור אני בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה ומרגשת ולצאת לדרך חדשה".

"כאן, בפתחו של העשור השני" המשיך קשש במכתבו, "אני פורש מכם ומשאיר אחריי את כח המגן הרפואי הטוב ביותר בישראל, ארגון רפואה רשמי המוביל ברוח ההתנדבות, בנתינה, באנושיות המדהימה. ובטוחני שתמשיכו בכך ביתר שאת וביתר עוז, ותהפכו לכח החברתי הלאומי והערכי הגדול ביותר בישראל".

"בע"ה בעוד כחודשיים בתום השנה האזרחית ובמהלך ימי חג החנוכה, אסיים את תפקידי כיו"ר הארגון. במהלך התקופה הקרובה אתמקד בחפיפה ובהעברת הסמכויות על מנת לאפשר להנהלת הארגון להמשיך מכאן אל יעדי העתיד, על פי דרכה המקצועית. אשתדל להספיק ולסייר בכל הסניפים ברחבי הארץ על מנת לפגוש אתכם להודות לכם אחים ושותפים, בצורה אישית וידידותית".

"עשיתי את שליחותכם באמונה, בחברות הדדית כשווה בין שווים, בעמל אישי שלא הכיר במגבלות הזמן מול כח רצון, בכדי לתת תקווה ולהעניק חיים. אתם אחיי, זכאים כולכם יחדיו ולחוד, לתהילה ולהוקרה על העשור המיוחד הזה. פעלתי מכוחכם ואתכם, אני מחזיר אליכם את הפיקדון באהבה, בגאווה אדירה ובסיפוק שאין למעלה ממנו. ו"כשם שקיבלתי שכר על הדרישה כך אקבל שכר על הפרישה".

הוא חתם את מכתבו במילים: "היו שלום, מלאכי השלום".

אלי ביר, נשיא איחוד הצלה מסר: "אני מעוניין להודות לידידי היקר יו"ר הארגון, זאבי קשש. אנו מכבדים את החלטתו ומודים לו על תרומתו האדירה לארגון מיום היווסדו היא עצומה לאין שיעור. זאבי היה בין מייסדי הארגון ועזר ללכד את אלפי המתנדבים היקרים מכל רחבי הארץ למשפחה אחת גדולה. משפחה איחוד הצלה. אנו בטוחים שרוח ההנהגה שהנהיג תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות ונמשיך ליטול עצה ותבונה ממי שנתנה. אנו בהנהלת הארגון מודים לזאבי על כל השנים הרבות שפעלנו יחד להבאת הארגון מחלום למציאות של אימפריה להצלת חיים בת יותר מ-3,000 מתנדבים בהם רופאים, פראמדיקים וחובשים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ובטוחים כי יעשה חיל בכל אשר יפנה".

תוכן שאסור לפספס
53 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
40
מה יהיה?
קריסה 04.11.16
39
אמר לי מתנדב מבני ברק שמי שיעשה רשימה של כל הבכירים שעזבו שם בשנים האחרונות יגיע ליותר מעשרות שעזבו
מתנדב בכיר03.11.16
38
זאב קשש תודה על הכל איש ענק איש אם ערכים אישים הרבה חייבים לך את חיים שלהם תודה על הכל תותח על חזק ובורך איש גדול
חיים מרחב כרמל 03.11.16

הצגת כל התגובות

37
עזב את האירגון ומד"א חוגג{תראו לפי התגובות פו של דוברות מדא} אין מי שישמור על האירגון מפניהם
מה יהיה?04.11.16
36
טיטלבוים אתה הורס את המערכת טיטלבוים תלך הביתה כולם יודעים מי אתה אתה זבל עופות בגללך זאבי הלך הביתה כולם יודעים .אלי תיתוער תחזיר אותו ליפני שהיה מאוחר איחוד מדרדרת
akiva30.11.16
החליט לפרוש זאבי אני חולה עליך אתה כמו אבא בשבילי אם זה באמת טיטללובים אז אני מאחל לךבקרוב ליראות הרבה נחת חמודי תחזור לבית השימוש שלך השמש השפיעה עליך יותר מדי
דוד01.12.16
35
בין הילדים אלי ביר ופולק וטיטלבוים מי יותר חשוב והיה צריך ליהות הגננת שלהם
גורם בכיר04.11.16
חבורת ילדים טיפשים שחושבים שמנהלים את העולם ולא ידעו לשמור על הנכס הגדול שהיה להם כמו הרב קשש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי06.11.16
אלי ביר אלי פןלק משה טיטלבוים הם אלא שאחראים על כל העסק הזה הפיצוץ מתקרב עוד תישמעו מה יקרא בחודשים האלה
משה לוי 01.12.16
34
אתה בישבילי ובשביל המתנדבים, היתה אבא הכפתי אהוב ואהוב דואג לכל אחד גם אם זה לא קשור לאיחוד הצלה אלא בענינים ובעיות אישיות ,חבל וכואב לנו שאתה הולך לעזוב את המשפחה הגדולה שאותה הנהגת בחום ואהבה ומסירות ברכת הצלחה שיהיה לך לאיפה אשר תלך ותידע שתמיד תיהיה הדמות שלנו איפה אשר תיהיה
עומר10.11.16
33
כנראה המשיח קרוב יותר מתמיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם 04.11.16
32
רגע לפני כדי שלא יפול עליו
מהמקימים04.11.16
31
אדם מלא בפוליטיקה בארגון מלא בפוליטיקה וכסף שחור. יש בישראל ארגון הצלה אחד ויחיד והוא מגן דוד אדום,כל השאר זה מכבסת כספים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב בכיר לשעבר03.11.16
הוא נלחם על הזכות של מתנדבי איחוד הצלה להציל חיים, אך עשה הכל בהגינות וביראת שמים (נשל באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה04.11.16
בכדי לטעום אבטיח. צריך לטעום אותו. על ארגון שמציל חיים. ועוד כזה בודאי. שא״א לכנות כפי שכינית. שבת שלום!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון04.11.16
30
בתור אחת שמכירה את זאבי אני חושבת שזה הפסד עצום לארגון!! זאבי הוא בנ"א מיוחד, אישיות מיוחדת והבנ"א הכי יצוגי ושפוי בהנהלה... גם כדמות מייצגת בתקשורת הוא הכי מתאים! חבל מאד! מקווה שלפחות ילך למקום של עשייה ושיהיה לו המון הצלחה
מכירה03.11.16
29
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה03.11.16
28
איש של עשיה ואיש חזון כזה חבל לפספס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
eli03.11.16
27
לצערי כמתנדב מראשוני איחוד הצלה בזמנו הדמות שהקנתה זכויות להכנס לארגון ולא להשאר בהצלה ישראל היה דמותו של זאב קשש , דמות תורנית שמשרה אמינות וחתירה לאמת , השאר לצערי כבר אז מה שחיבר אותם זה רק כסף וכסף והרבה כסף , אך חבריה בסוף כל אחד יגיע יומו ודינו והמתנדבים לא טפשים , חבל שבמו ידיהם הם הורסים ארג
איחוד הצלה03.11.16
26
שיתחיל להרגיש מה שהוא עשה להצלה ירושלים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק03.11.16
25
חבל !!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב 03.11.16
24
זאבי תמיד מדבר עם המתנדבים בגובה העניים מעודד תומך ומחזק , זאבי משאיר חלל שיהיה קשה למלא! חבל!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב03.11.16
23
ילה חברים זה הזמן להתעשת ולחזור כולם ביחד כאיש אחד בלב אחד ולהיכנס תחת המטרייה של ארגון ההצלה הגדול מכולם מד"א !!! ננסה לדבר איתם שיסכימו ללא שהמתנדבים יצטרכו לעשות את כל הקורס מהתחלה כי מד"א זה גוף ההצלה והחירום האחד והמיוחד בישראל ולא עושים פילוגים ומחלוקות כולנו מד"א!!!!!!!!!!!!!!!
נוחי03.11.16
22
הגיע זמן סוף כול סוף לשחצנות קשש להתראות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לול03.11.16
21
זאבי לאאאא! חזור אלינו אתה איש מיוחד איש של תורה איש של עשיה איש שהוא חבר הארגון הגיע עד הלום לא רק בגלל התרומות אלא ובעיקר, בגלל שאיש ראוי כמותך עומד בראשו מקווה מאד שיבשילו התנאים לחזרתך
מתנדב03.11.16
20
מלחמות פשוט הציאו לו עבודה הרבה יותר טובה
שטויות 04.11.16
19
אני לא יודע ממה להיגעל יותר, מהסיבות האמיתיות שבגינן זאב קשש (מי שבזכותו זורחת השמש על איחוד הצלה) עוזב את הארגון, או מאיך שקשש מוציא את כל הרעים והנבזים באיחוד הצלה כאנשים אצילי נפש.
מתנדב בארגון02.11.16
18
כבר כמה שנים שמנסים להזיז אותו מתפקידו בארגון
ישראל02.11.16
17
מחפשים צעירים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השכנה מימול02.11.16
16
כמה חבל. זאבי איש יקר שהחזיק את הארגון בצורה כל כך יפה, דיפלומטית ומיוחדת. עלה והצלח. מקווה מאוד שיצליחו למצוא מישהו שיכנס לנעליו הגדולות, יהיה קשה!!
מתנדב02.11.16
15
אדם משכמו ומעלה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי.02.11.16
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החמוד02.11.16
13
בגלל אלי ישייי .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף משיח02.11.16
12
בתור מתנדב לא חשבתי אחרת שיקרה . 80 אחוז מלחמות 20 אחוז הצלת חיים . הגיע הזמן להתחיל לחשוב באמת על הצלת חיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זליג02.11.16
11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב בכיר02.11.16
אלי היום אפס אחרי שהוא הועף מאיחוד הצלה והלך לישראליף
שטויות04.11.16
10
מהכירותי הקצרה איתו יצא לי לפגוש אדם מיוחד מאוד שמסר את נפשו למען המתנדבים.מקווה שיתחרט ואם לא שיהיה לו המון בהצלחה בהמשך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב02.11.16
9
איש יקר ומיוחד עדין נפש ונעים הליכות , איש למופת ויש הרבה ללמוד ממנו , שיהיה לו בהצלחה בהמשך הדרך בע״ה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליה02.11.16
8
בגלל שיש איש/ים שלא נזכיר את השם עושים מה בא חהם מי שלא מוצא חן בעיניהם מראים לו את הדרך החוצה חבל שהכל פוליטיקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארי02.11.16
7
הן אדם מיוחד... תצליח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירי02.11.16
6
זה לא סוד שהצביון של איחוד הצלה הולך ומדרדר ובגלל זה זאבי ושרגא הופמן מודרו והורחקו בעל כורחם. איחוד הצלה קם במטרה לשמש שופר למתנדבים חרדים שלא מצאו את מקומם במדא. וממש חבל שבכירי הארגון מדרדרים אותו מיום ליום בשביל עוד כמה שקלים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתנדב ותיק02.11.16
5
כשהארגון היה כמו משפחה אמיתית היה תענוג הפוליטיקה הרסה אותו!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד02.11.16
4
חבל
איו02.11.16
3
אני מראשוני האיחוד. זה יפרק את אני אני מראשוני האיחוד.תתעשתו.רב נחמן מברסלו אמר: "מה שאדם מקלקל האדם יכול לתקן . אלי ביר איש יקר מאוד מדבריו נראה לי שהוא לא עומד על האחוריות למנוע את פרישתו.אנא תתעשתו.( משה רגב. הלוי איש הורוביץ) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רגב משה02.11.16
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובד בכיר02.11.16
1
בתור אחד שמכיר את זאבי כבר הרבה זמן, זה מכה קשה!!! אם הוא פורש כנראה שבאמת העסק היה מבעבע מבתוכו. חבל שאלי ביר שיש בכוחו לעצור את המהלך לא מנע את זה. חבל שאלי פולק ומשה טיטלבוים היו צריכים להגיע לכאלו רמות שזה גרם לו לפרוש. אף פעם לא מאוחר ואני מבקש מכל מי שיכול לנסות ולשכנע את מי שרק יוכל שהמהלך הז
מותיקי האיחוד02.11.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24