כיכר השבת

טור אורח

כך שלטון האימים מפיל את השלטון הרשמי // ח"כ ישראל אייכלר

כנופיות שלטון האימים מקבלות כסף מהגורמים האנטישמים בעולם. הם שולטים בתודעה החילונית השלטת ומחליטים על המצוד נגד נתניהו. ח"כ ישראל אייכלר על שלטון האימים והשפעתו על המדינה (טור)

42
ח"כ ישראל אייכלר | כיכר השבת | י' בטבת | 08.01.17
כותב השורות. ח"כ ישראל אייכלר
כותב השורות. ח"כ ישראל אייכלר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

מי שהחליט על המצוד נגד נתניהו, הוא השלטון האמיתי במדינה, ששולט בתקשורת ובעולם המשפט. כל גורמי המשפט והמשטרה חרדים מפני לחץ התקשורת. הם רוצים לחזור הביתה בשלום במקרה הטוב ורוצים להתקדם בקריירה על חשבון הזולת, במקרה הרע. השירות המשפטי כולו הפך לעושה דברה של התקשורת אחת לאחד. היום זה נתניהו, אתמול זה היה ריבלין, נאמן, רפול, צחי הנגבי וליברמן. הראשון היה הרב אריה דרעי.

מאז פרשת דרעי, המשטרה והפרקליטות הפכו למכשירי חיסול יריבים פוליטיים בשירות התקשורת. חמור מכך הוא שכל השירות הציבורי הפך למנגנון של עושק ועוול, אפליה וקיפוח, נגד כל האזרחים הלא מקושרים ו"לא רצויים" במדינה.

****

אחד מפלאי ה"דמוקרטיה" היתה ברית המועצות. במשך שבעים שנה שלטה "דמוקרטיה עממית סובייטית" על שלש מאות מליון בני אדם מבני לאומים רבים וארצות שונות. הדמוקרטיה הישראלית עדיין לא ירדה לרמה רוסית, אבל היא מתקדמת לשם לאט ובטוח.

לפני יובל שנים היו אומרים שההבדל בין ה"דמוקרטיות" במשטר הרוסי והישראלי הוא שברוסיה אסור לדבר נגד השלטון. הרוסים רגישים למה שיאמרו הבריות. במדינת ישראל אתה יכול לדבר ולכתוב נגד השלטון. דבר אל העצים ואל האבנים. זה לא מעניין אף אחד בשלטון, מה אתה חושב ואומר וכותב. השלטון ימשיך לרמוס באדישות את זכויות האדם חסר הפרוטקציה. מי שאינו מקושר לפקידי השלטון ושליטי המשפט וכתבי התקשורת, לא קיים. כקול עלה נידף ברוח, כך דעת הקהל הזועקת כשה אילמה. קולה לא יגיע לאוזן השלטון. איש לא מתרגש מן הדיבורים הללו. מאז השתנו הרבה דברים. ברית המועצות כבר קרסה ופוטין שיכלל את ה"דמוקרטיה" שם. אבל באטימות הדיקטטורה החילונית, לא השתנה דבר. אתה יכול לדבר ולזעוק ולאיש לא אכפת ממך.

ללמדך שהדמוקטטורה הישראלית חזקה משל הסובייטית. הרוסים רגישים לביקורת ונלחמים להשתקתה. רוסיה היא מדינת ענק ואלפי אנשים נשלחו לסיביר ונרצחו, בגלל ביקורת נגד השלטון. ישראל היא מדינה קטנה, יש לשליטי המשפט והתקשורת שליטה ומעקב על כל אזרח ועל כל שכונה בעייתית. אין להם שום תחושת סכנה מקבוצת אנשים ביקורתית ומתנגדת. לכן הם לא מפחדים מביקורת ציבורית. מישטר האימים עצמו מוביל את הביקורת ושולט על השיח הציבורי. הוא מלבה אותה ומסכסך בין ציבורים בשיטת הפרד ומשול.

לא זו בלבד שהם לא חוששים ממה שמדברים וכותבים נגדם. אדרבה, זה נותן להם כיסוי של מדינת "חופש ביטוי" תחת שליטה מלאה על מעשי האנשים. שליטי ה"אג'נדה" קובעי סדר היום. הם קובעים בבוקר מה תדבר "כל המדינה" בערב. השלטון התקשורתי שולט בתודעה ההמונית. הוא מסמן יעדים ומריץ המונים לרדוף אחר "אויבי העם", המתחלפים לפי צרכי ההגמוניה החילונית.

התקשורת מוציאה אותם אל עמוד הקלון ומזפתת את שמם בזפת ונוצות ומגלגלת אותם בכל רחובות הארץ. איש אינו חסין מפניהם, מראש הממשלה ועד אחרון האזרחים ה"לא רצויים". המשטר הרודני שולט בתקשורת וקובע את מה יבקרו ועל מה לא ידברו מילה.

****

אנשים שואלים מיהו ה"שלטון הישראלי", בשעה שראשי ממשלות נחקרים כאחרוני הפושעים ומושלכים לכלא. התשובה היא, השלטון אינו הממשלה ולא הכנסת ולא העיריות. חוקי המשחק אינם נקבעים בכנסת.

כמו ה"דומה" במוסקבה שמחוקק ואיש בקרמלין לא כפוף להם, כך הכנסת במדינת ישראל יכולה לחוקק ולדבר ולבקר ואף שופט בג"צ אינו כפוף להם. השופט יכול "לפרש" חוקים הפוך מן הכתוב. לעת הצורך הם אפילו מבטלים חוקים באופן רשמי ובלתי חוקי. כל "מוסדות הדמוקרטיה" הם הסוואה לשליטה אמיתית של שלטון רפאים, תקשורתי ומשפטי וכלכלי, המטיל אימתו על מאות אלפי פקידים ושוטרים וחיילים.

באמצעות המשטרה ומוסדות השלטון הם מטילים חיתתם על שמונה מליון אזרחים שאף משלמים להם מיסים בסך ארבע מאות מליארדים בשנה. מינוס שלושה מליארד דולרים אמריקאים.

אילו מדינת ישראל לא היתה תחת סכנה קיומית מצד מאות מליוני מוסלמים מסביב, לא היינו צריכים להיות מודאגים. רוב מדינות העולם אינן דמוקרטיות ומליארדי אנשים חיים ומתים בלי דמוקרטיה. אבל במדינה במצור המוקפת רוצחים ההורגים אנשים נשים וטף, אנו זקוקים לניסי חנוכה לשרוד שלטון דיקטטורי מושחת ורקוב כזה.

אם חייל שירה במחבל שדקר את חבירו ישב בכלא, במצוות התקשורת, זה יגרום לכל חייל בשטח וכל שוטר בזירה, להימנע מלשלוף נשק נגד מחבל שבא לדרוס ולדקור. זו רק דוגמא אחת, לסכנה קיומית מול הטרור האסלאמי. ראש ממשלה מאוים בחקירות, עלול לקבל החלטות, מפחד שלטון התקשורת והפרקליטות. שרון גירש עשרת אלפים יהודים, כדי למצא "אתרוג מהודר" בתקשורת. בין ראש הממשלה לחייל בחברון, ישנם קרוב למליון עובדי המגזר הציבורי השולטים בחיינו. רובם ככולם חוששים לפרנסתם, אם לא יפעלו לפי הוראות ההפעלה של השמאל הקיצוני.

שלטון הרפאים התקשורתי והמשפטי אינו מורכב מהרבה אנשים. כמו בכנופיות שלטון דיקטטוריות בהיסטוריה העולמית, מדובר בקבוצות קטנות השולטות בהמונים מפוחדים המדחיקים את מצבם ב"אמונה במדינה".

בדיון על השידור הציבורי בכנסת עלו ובאו שורה של ח"כים שהיו בעבר עובדי רשתות השידור, הצבאית והאזרחית. כולם עד אחד היו חכי"ם השייכים לשמאל הקיצוני. הדבר בלט כל כך, עד שהשר היחיד מן הליכוד שישב במליאה קם ואמר: "העובדה שכל בוגרי התקשורת "הציבורית" שייכים לשמאל הקיצוני ואין אף ח"כ מן הימין והדתיים שעבד בתקשורת השלטונית, מוכיחה על שלטון השמאל הקיצוני על התקשורת ההמונית". איש לא יכל לענות לו מילה. זאת היתה תמונה סמלית, לדיקטטורה שלטונית בתקשורת שמפעילה בשלט רחוק את מערכות המשפט השולטת על המשטרה ובתי הסוהר.

מכאן התשובה לשאלה איך יכול להיות שבין מאות אלפי פקידי השלטון ושוטריו ושופטיו, איש כמעט לא נחקר ולא נאסר על שחיתות. במשך עשרים השנים האחרונות, רוב נחקרי השחיתות במשטרה הם שורה של ראשי ממשלה, שרים, ראשי ערים וחכי"ם. זה לא אומר שהם לא אשמים, אבל זה שאשמים אחרים אינם נחקרים. "אין ענין לציבור" בחקירתם.

יש מי שמחליט ויוצר אווירת אימים על המשטרה, הפרקליטות והשופטים, שרוקדים לפי החליל התקשורתי. הם חוקרים את מי שסומן בתקשורת, כי זה נותן להם קרדיט ומקדם אותם. במקום שהקצינים ירוצו אחר פושעים בסימטאות הסמים, הם מככבים בתקשורת ומתפרסמים. זאת הסיבה שהמפכ"ל החדש אסר על פרסום שמות קצינים חוקרים, אבל ההוראה מופרת בגלוי. זאת התשובה לשאלה איך זה שזה ארבעים שנה הימין נבחר לשלטון ועדיין השמאל הקיצוני שולט בכל מערכות החינוך, התרבות, התקשורת והמשפט.

****

כנופיות שלטון האימים מקבלות כסף מהגורמים האנטישמים בעולם. הם שולטים בתודעה החילונית השלטת. הללו הוציאו דיבתו רעה באזני כל העולם. הערבים והאירופים חוגגים על ההוכחה שהיהודים גנבים ומושחתים. אין לדוברי העברית מושג איך נראית מדינת ישראל בשפות הזרות המספרות על מדינה שהנשיא שלה וראש ממשלה שלה יושבים בכלא וראש ממשלה נוסף נחקר על שחיתות ושר בטחון לשעבר נפטר באמצע חקירה על שחיתות.

איזה פנים יש למדינה כזאת בעולם המערבי, שלא לדבר על העולם הערבי החוגג את סופה המתקרב של המדינה מושחתת כזאת.

תוכן שאסור לפספס
42 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
28
ישראל תכחיד עצמה וטוב שכך
דוד20.05.18
27
פגעת בול פגיעה עכשיו איך מתקנים? הרי זה הכל שתי מילים ״לשון הרע״ על זה נחרב הבית! על זה בכה החפץ חיים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי09.01.17
26
הנה סוד כמוס שלא צריך לגלות לחברי הכנסת החרדים: במדינת ישראל עובדים גופים ומוסדות רבים בשבת. כל שבת. הנה רשימה חלקית: נמל חיפה, נמל אשדוד, חברת החשמל, נתב"ג, חברות המים, בנק לאומי, רשות השידור, מפעלי ים המלח, מפעלי תרכובות ברום, גלי צה"ל, משרד המשפטים, חברות הסלולר, מפעלי 'טבע', ואפילו חברת 'נספרסו
תומר פרסיקו09.01.17
דוס ממוצע לא יכול להכיל את התגובה שלך מר פרסיקו (במידה שזה באמת אתה והמאמר לא הועתק מהאתר שלך מה שיותר נראה לומר ) הוא בוהה בה כמו עגל וזהו וכ"ש שאינו יכול להגיב
תומר תומר 09.01.17

הצגת כל התגובות

25
הבעיה היא לא השמאל הבעיה היא הימין שלא מפיל את התקשורת ואת בגץ. ברגע שנשלוט בתקשורת השמאל יברח מהארץ ובא לציון גואל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Djavi swisa09.01.17
24
לא צריך להכניס את אריה דרעי בכל מקום הוא האבא של המושחתים עד עצם היום הזה בושה למדינת ישראל כזה שר עלוב ומגאיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חימקה08.01.17
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה08.01.17
22
אולי זה טוב כך הימין יתווסף לו עוד 2 3 מנדטים ולמחרת הבחירות יבכו השלאנים את אשר בישלו לעצמם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי08.01.17
21
לפחות אחד שם מבין מה שקורה כאן באמת כל מילה פנינה.
גיל08.01.17
20
אני נהנה כל פעם מחדש לשמוע אותו! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
108.01.17
19
כל משפט נכון. כל מילה שווה זהב. יישר כח גדול. לא "כמעט" אלא מדויק מאוד.
יהודית11.01.17
18
זה נכתב לפני שהיה ברור כי נוני מוזס מידיעות לב המאפייה התקשורתית הוא אשם ויצא נגד גוף תקשורת אחר . כל התיאור שלך לא הגיוני. מנדלבליט אמר מראש שצריך לחקור אבל הזהיר שלא כל מה שלא ערכי בהכרח פלילי. בקיצור חזרת לחרטט כמו בימי הבטאון של בעלז.
לא שלפן08.01.17
17
כותב הזהר הקדוש והגאון מוילנא , אותן נשמות ערב רב שהחטיאו את ישראל במדבר יחזרו בגלגול בימות המשיח וישלטו בנו. רואים אתם בבג"ץ,בתקשורת,בפרקליטות ובכנסת. יישר כח הרב אייכלר שאתה יודע לשים את האצבע על הנקודה האמיתית והכואבת
יהודי08.01.17
16
טול קורה מבין עיניך, הציעו לך לגנות תקיפות ושיימינג נגד חיילים חרדים ואתה מסרב, מי אתה שתטיף בשער כנגד אלימות? אם יש אלימות אחת שאתה חי אתה בשלום אז אתה חי בסרט צבוע.
אתה בעצמך בריון08.01.17
15
אפשר ללכלך על השמאל מכאן עד מחר ועל התקשורת.וזה אמת לאמיתה.רק לא מבין דבר אחד. הימין שולט בשלטון הרבה הרבה זמן מה הוא עשה נגד התקשורת חוץ מלצעוק.דבר שני עולם התורה הולך וגדל ב"ה על אפם וחמתם של המתנגדים .בחסות המדינה הדמוקרטית על כל צרותיה רק ע"ז לבד ברוך ה' ובגלל זה בדיוק אויבנו לא י
מם08.01.17
14
שלטון האימים החרדי מנסה מאז הקמת המדינה להשתלט על המדינה הציונית, והצלחתו גדולה. ועושה זאת בעזרת הכסף הציוני שסוחט מהמדינה.וביבי לא ירים את ידו בלי לקבל אישור שונאי המדינה הציונית גפני ליצמן ודרעי.
דן סגל08.01.17
13
י
אוי לאותה בושה08.01.17
12
לכבוד ח"כ הרב ישראל אייכלר יו"ר וועדה לפניות הציבור שלום, א.נ. הנדון : אפליה כנגד תלמידי החינוך החרדי במדינת ישראל בימים הללו פורסמה הודעת משרד החינוך כי מעתה הוא יוסיף מידי חודש עשרות אלפי ₪ למוסדות המוכש"ר , מדובר ב- 3 ש"ש לכל כיתה. אלא שלתדהמתנו התוספת ניתנה אך ורק לתלמידים הלומדים במוסדות
תלמיד במוכש"ר09.01.17
11
שחרור מכל התבניות, דפוסי חשיבה מקובעים
גאולה08.01.17
10
הכל הבל
דוד08.01.17
בסיגנון של "פרוטוקולים של זיקני ציון".
רפאל09.01.17
9
אבל כמו שאייכלר.כתב,תדברו תדברו,חופשי.זה נראה טוב.תשחקו תשחקו.כאילו יש דמוקרטיה.בבא היום נשים גם את אייכלר על המוקד.התיק והעדים כבר מוכנים.רק התיזמון,אנחנו נחליט.
איציק08.01.17
8
רצית את האדמור שלך שיהיה ראש ממשלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משיח08.01.17
7
כואב שאלו הם הדברים אבל הבעיה היא שאיפה הח"כים החרדים שחלק מאלה משתפים פעולה עם השמאלנים הארורים בשביל למצוא חן ואותם צריך לגדול נקווה רק שאולי מהפרשה האחרונה של סוסי מוזס יושיבו את סוסי מוזס בכלא ואז יהיה אפשר להתחיל לדכא את הרדיפה של השמאל אחרי ביבי ובא לציון גואל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי
יאיר09.01.17
6
רוצה להוסיף יש ארגון שוברים שתיקה 👺הם מיסיונרים שניכנסים לבתי ספר ומבתים אותם נגד העם היהודי🔯זה לא חוקי 🔯והם חייבים לקבל כנסות כבדים יד לאחים מומחים בענין צריך לידיעה איתם נראה לי שהם שוהים לא חוקים משרד ההגירה מריך לתפוס אותם ולשלוח אותם לוותיקן ויפה שעה אחת קודם🔯שמעתי את הרב הראשי לשעבר שהוא
ללא שם09.01.17
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדס09.01.17
4
הוא מגן על מי שיש לו אינורס להגן עליו. אבל על חייל כמו אלאור אזריה לא שמעתי אותו ולא חבר כנסת אחר מיהדות התורה שמגן עליו אתם שמאלנים יהדות התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסוי08.01.17
ותראה התייחסות ברורה בנוגע לאזריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי09.01.17
3
בודדד רוצה להבהיר. התיבור החרדי תמיד תמיד קעבל את כל מה שרצה בזמן ממשלות שמאל //רבין //פרס וכו''מי שזיהם את השיח ואת הכנסת אלה אנחנו החרדים ולכן כנראה שלפיד יקבל המון וגם מאיתנו החרדיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים10.01.17
איך אנחנו זורעים את הזרעים ומכינים קרקע פוריה למפלגה אנטי חרדית שתקבל 20 מנדטים
חיים14.01.17
2
הוא קצת מגזים ומקצין אבל ללא ספק מתאר יפה את המציאות כל אלו שמגיבים אחרת הם פשוט קורבנות של התקשורת
יוסל'ה09.01.17
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
108.01.17
צודק כול מילה שלא סוכר מדבר לענין יודע לסגנן מאמרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירון08.01.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם