כיכר השבת

"עת לדבר"

"הפלג הירושלמי" יערכו כינוס מחאה גדול

בשבוע הבא ייערך כנס גדול של הפלג הירושלמי ותומכיו במחאה על מאסרם של עסקני הפלג וראשי עיתון הפלס לפני כמה שבועות. "ציבור בני התורה לא ישתוק עוד" (חרדים)

35
ישראל כהן | כיכר השבת | א' בסיון | 26.05.17
ר' שמואל אוירבך נושא דברים בכינוס וכתבתם
ר' שמואל אוירבך נושא דברים בכינוס וכתבתם (צילום: קובי הר צבי)

כינוס מיוחד של הפלג הירושלמי יתקיים בשבוע הבא בירושלים. הכינוס שיתקיים תחת הכותרת "עת לדבר" ייערך ביום חמישי הקרוב, שמטרתו על פי עסקני ׳הפלג׳ להביא המונים ש"יכריזו ברמה כי שום גורם שבעולם לא יצליח למנוע מציבור היראים לעמוד על משמר עקרונותיו המקודשים, כפי שנמסרו מפי מרנן גדולי ישראל זצוק"ל ומעתיקי השמועה החיים עמנו לאוי"ט".

הכינוס צפוי להיות מחאה וחיזוק כמגד מעצרם של עסקני הפלג הירושלמי וראשי עיתון הפלס לפני מספר שבועות.

לדברי עסקני הפלג הירושלמי, "היהדות הנאמנה בארץ הקודש ובמרכזה ציבור בני התורה בכל אתר ואתר עומדים בשנים האחרונות תחת מסע שיסוי ורדיפה חסר תקדים של השלטון ושל גורמים פוליטיים שונים, ששמו להם למטרה לדכא את קול האמת התורתית בכל דרך אפשרית. אותם גורמים עושים ככל שביכולתם כדי לשתק ולהשתיק כל מי שמשתייך לציבור בני התורה העומד בנחישות מול מזימות השלטון לקעקע את היכלי התורה ולשנות את פני הציבור החרדי".

לדבריהם, "הרדיפה האכזרית מתנהלת בצורה גלויה נגד ציבור גדול וחשוב ורבותיו, מתוך ניסיונות מתמשכים לפגוע באברכים תלמידי חכמים ומשפחותיהם ואף בילדים רכים הנרדפים על צווארם".

"מסע הרדיפה שם לו למטרה לפגוע בכל מי שעומד בגאון על העקרונות המקודשים שנמסרו בדורות האחרונים ע"י רבותינו גדולי ישראל זצוק"ל ויבדל"א, שהורונו לעמוד על משמר היהדות ללא ויתורים ופשרות, ומתוך התנגדות נחרצת לכל ניסיונות לבצע רפורמה באורחות חייו של ציבור היראים", טוענים המארגנים.

עסקני הפלג טוענים כי "המסע האובססיבי שנועד להשתיק את עולם התורה בראשות רבותיו שליט"א, הגיע לשיאו באסרו חג של חג הפסח, בצעד חסר תקדים בחומרתו של מעצר באישון לילה של כשלושים מבני התורה ואישי ציבור, בהם בכירי ביטאון עולם התורה הפלס, שלוחיהם של רבותינו שליט"א, שנחטפו מבתיהם באופן אכזרי וברוטאלי באישון לילה של מוצאי שביעי של פסח".

במקביל, לטענתם, ניסתה המשטרה באותו יום לשתק לחלוטין את ביטאון עולם התורה, כאשר החרימה את כל המחשבים והציוד הנצרך להוצאת העיתון, כמו גם שורה של אמצעים חריגים נוספים, שנתקלו בביקורת משפטית חריפה שאילצה את המשטרה לחזור בה מהצעדים האלימים והדורסניים, כך לדבריהם.

דוברי הועדה המארגנת מסרו: "הכינוס יכריז כי ציבור בני התורה לא ישתוק עוד מול מסע הרדיפה המתמשך וכי אנו מתחילים בשלב משמעותי ביותר של 'עת לדבר', כאשר יובעו בפומבי דברים נחרצים וברורים אודות מסע ההרס והשנאה המתנהל בשנים האחרונות לעין השמש בצורה נוראה שלא הייתה כמותה".

"אנחנו פועלים במירוץ נגד השעון כדי להכין את האירוע ההיסטורי שבו תשמיע היהדות הנאמנה את קולה אודות החובה לעצור את הרדיפה המרושעת מכל הכיוונים, לקרוע את מסך השתיקה וההשתקה, ולהכריז ברמה כי דבר תורתנו יקום לעד וזאת התורה לא תהא מוחלפת".

תוכן שאסור לפספס
35 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
16
שיעשו כנסים, שיעשו עצרות, שיעשו מה שבא להם, העיקר שיפסיקו לחסום כבישים ולגזול זמן יקר מאנשים מאנשים יראי שמים ואברכים שרוצים להגיע לכולל ולשבת ולהתענג בזיו התורה הקדושה, ובגלל כמה פרחחים שחוסמים כבישים וקופצים על אוטובוסים ומרביצים לחילוניות, גורמים לביטול תורה אדיר, וכמובן שוכחים שיש אנשים שצריכים
מוטי26.05.17
15
כי עד עכשיו היתה עת לצעוק ולצרוח ולחסום כבישים ולהתעלל בחסרי ישע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המדייקת26.05.17
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 26.05.17

הצגת כל התגובות

13
להטריד טלפונית,לרמות ולשקר כסדר, לבזות את כל גדולי ישראל,להמציא גזירות, נמשיך ביתר שאת וביתר עוז ,כפי המסורת המסורה לנו ישיר ממשה רבינו ,לרבינו הגדול נתי גרוסמן!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נח26.05.17
12
עצרנו אותם...... מה יצא מזה? רדפנו אותם......... עד חורמה מה יצא מזה...... אנו מקבלים אותם בכל חור אפשרי...... צריך להפסיק להתייחס אליהם ולתת להם לחיות לנפשם ורק כך הם יתמעטו.
מאיר26.05.17
כל בן אדם אמור לחשוב כשהדברים נוגעים איליו ובידיו ...................... ןלהשפיע אליהם לטוב ולמוטב וכאן לא כך הם הדברים זה לא בתחום אחריותינו אם הם גודלים. מתחזקים או לא שיגדלו שיתחזקו העיקר שיהיו עסוקים בלבנות ולעשות מאשר להרוס להזיק ולקלקל ....! המשטרה לא שואלת אף מאן דהו אם
מגידו28.05.17
11
ללמוד תורה? נמאס כבר!
ריאלי26.05.17
10
מי שברך... הוא ירפא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.05.17
9
אני בעל עסק שמשתדל ללמוד כל יום כמה שעות ובגלל שאין לי זמן לנוח אני יושן באוטו הרבה פעמים. ואני רק מתפלא מאיפה יש לאנשים זמן להפגין ולפעמים גם להעצר על ידי המשטרה. תלמדו אותי כך יהיה לי זמן לשבת עם הילדים המתוקים שלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Djavi swisa26.05.17
8
בגלל שתי סיבות, א' חשוב לי שימשיכו את ההשקפה והשיטה של הרב שך. ב' .כי חשוב לי לצמצם ככל האפשר את גיוס החרדים לצבא ולהמשיך לשמור על הצביון של הציבור החרדי. מאחל הצלחה אדירה לכינוס!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתמר26.05.17
שהנו עתון משוקץ בכל מובן. א. כי הם סתם לא הולכים בדרכם של הגדולים לא בעבר ולא בהווה אלא הנם סתם מופרעים שמחפשים כיצד לפרוק את המרץ שלהם על הפגנות מיותרות ובניגוד לדעת גדולי הדור. ב. כי אין גזירת גיוס והכל זה המצאה של הלבלר הארור שפוטר מהיתד והנו היום עורך ה'פסל'. מאחל כשלון אדיר ומהדהד לכינוס וכמובן
אבי28.05.17
א. שחשוב לי. מה שחשוב לך ולשכמותך, לא בהכרח חשוב לרב הציבור החרדי. ב. מי יודע מה הייתה דעתו של הרב שך. האם גדולי ישראל האחרים לא ידעו לעומקו את השקפתו של הרב שך. בחורים צעירים ואברכים צעירים חושבים שהם מבינים טוב יותר מה היה הרב שך אומר. ורובם לא היו חיים כשהרב שך דיבר. ואילו אם נאמר שהרב שך אמר.
יצחק 26.05.17
לעשות מכלום - גזירת שמד.....
אלעזר28.05.17
הרב שך תמך בהפגנות? הרב שך ציווה לא להתייצב? הרב שך תמך בפראות בהטרדות ובהתעסקות עם שוטרות? הרב שך תמך בהפיכת מרן הרב שטינמן למיזרוחניק? הרב שך אכן דאג לנחל החרדי ולתנאי החיילים שבו , רוב ככל תלמידי הרב שך, אינם בכת מוכי העייץ.
במבה אסם26.05.17
תתמוך בחולי נפש. תהיה שותף למעשים שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה26.05.17
או של הרמב"ם או של רע"א או של הנצי"ב או של ר איסר זלמן או של מהרי"ל דיסקין ולמה הרב שך עצמו לא שמר על שיטת מורו ורבו הגרי"ז סולוויאיציק כי אין דבר כזה !! "דור דור ודורשיו" "דבר אחד לדור" אשרינו שזכינו שגדו"י מטווים דרכינו
מגידו28.05.17
7
מה מחבר בין הפושעים האלה לפושעים האלה ?? שנאת ישראל המופרעים השמאלנים בחילונים בשם השלום עלולים להביא אסון על ישראל. והקיצונים החרדים יביאו אסון בשם התורה ובשם הקודש . רק שיבינו אנחנו החוזרים בתשובה הצדיקים האמיתים ולכן אין לנו שום עיניין להיתיבר לחרדים מהסוג הזה כי אין בהם אהבת ה' ולא אהבת אדם (נש
שעור באזרחות27.05.17
6
הם אלופים בברברת, אבל אני מקווה שהם יודעים על מה הם מדברים. משגעים ומטרידים את כולם ואז מתלוננים שעוצרים אותם.
לא הבנתי26.05.17
5
למה הם לא מתעוררים לחזור בתשובה עוד לא למדו לקח שהם הפושעים ושלא יאשימו את האחרים שהם הפושעים היות וההתנהגות שלהם גורמת לחילול ה' נוראי בכל תפוצות ישראל ומפרט עכשיו שיש להיתחזק באחדות עם ישראל לא הפוך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה 28.05.17
4
והשיעמום לידי חטא!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המתבונן..26.05.17
3
הפגנות וכינוסים יש כל הזמן, תנסו פעם ללמוד.
מנדי28.05.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לומדעס26.05.17
1
1. אנא שתף אותנו מהי השקפתו של הרב שך. 2. איך בדיוק אתה שומר על צביון ציבור החרדי עם הגלישה בסמארטפון? אם יש לך משהו להגיד ,תספור עד עשר ,אולי במקרה ייצא משהו חכם ואל ואל תגרר אחרי דמגוגיות בגרוש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כת מושכי הזנבות26.05.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24