כיכר השבת

כנגד ה'פלג הירושלמי'

יתד נאמן: "מדובר באספסוף משולהב מופעל בשלט רחוק"

ביטאון דגל התורה יוצא הבוקר במאמר מערכת חריף במיוחד המסתמך על מכתבו של הגר"ח קנייבסקי ותוקף בעוצמה רבה את אנשי הפלג הירושלמי שזוכים להגדרות משפילות במיוחד (חדשות חרדים)

98
ישראל כהן | כיכר השבת | ל' בתשרי | 20.10.17
יתד נאמן: "מדובר באספסוף משולהב מופעל בשלט רחוק"
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מכתבו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי שפורסם הבוקר (ו') בו הוא כותב ביקורת חריפה על התנהגות הפלג הירושלמי ומוחה על הפגיעה בכבודו של הגאון רבי יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל מעורר הדים נרחבים בקרב כלל הציבור החרדי זאת בשל הלשון התקיפה החריגה בה נוקט שר התורה.

"שמעתי שבזמן האחרון כבוד התורה מושפלת עד שאול תחתית ע"י כמה ריקים פוחזים שבזו אחד מגדולי מרביצי התורה בדורינו בהתנפלויות שונות" כותב מרן הגר״ח ומוסיף: - "הם כצאן אשר אין להם רועה. אין יראת אלוקים במקום הזה. אוי לנו שכך עלתה בימינו".

יצויין כי לדברי גורמים המעורים בעניין המכתב החריג של מרן מתייחס לכאורה ישירות למעשי התקיפה כנגד הגר״י רוזן אך ברקע ניצבים גם האירועים האחרונים של התפרעויות אנשי הפלג בהפגנות המחאה בכל רחבי הארץ. "זה הכל אותה אווירה של אנרכיה ומרידה בסמכות. המקור הינו אחד וזה בא לידי ביטוי הן בהפרעות לשיעורים של תלמידי חכמים והן בהשתוללות ברחובות", הם אומרים.

בעיתון יתד נאמן הרחיבו הבוקר את המתקפה נגד הפלג הירושלמי ובמאמר המערכת כשהם מתבססים על מכתבו של שר התורה נוקטים בלשון תקיפה אף יותר ומכנים את הפלג הירושלמי כפלג זניח וכמריונטות של "חבורת אנשים המתנהלת כנערי רחוב"..

במאמר נכתב: "מכתבו הנוקב של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א אודות "כמה ריקים ופוחזים שביזו אחד מגדולי מרביצי התורה בדורינו שליט"א בהתנפלויות שונות שא"א להעלות על הכתב כצאן אשר אין להם רועה", קורעות את המסכה מעל פניה של קבוצת פוחזים שמקיימים כבר תקופה ארוכה את ה"ירהבו נער בזקן", ולאחרונה ירדו לדיוטה מתחת לנמוכה ביותר והחלו לנסות לבטל תורה בהתפרצויות לתוככי בית המדרש כדי לפגוע במרביציה ומוסריה. מדובר באספסוף משולהב המופעל בשלט רחוק ומקבל פקודות מ"קווי נייעס" מחתרתיים ששופכים את מררתם המורעלת ללבם ולתודעתם של חלשי דעת ונפש שיוצאים לפרוע פרעות בישראל, לחלל שם שמים ברבים ולנסות לפגוע, גם פיזית, בגדולי תלמידי חכמים שליט"א – ו"אם אין יראת אלוקים במקום הזה וגו", כתב מרן שר התורה שליט"א בהגדירו את חומרת הסכנה הנשקפת".

במאמר המערכת ממשיך העיתון ותוקף: "כשחבורת אנשים המתנהלים כנערי רחוב מתיימרים להטיל חיתתם על הצבור, זה בהכרח יקבל ביטוי אלים ברשות הרבים, ויפרוץ לבית המדרש. כשבעלי קו-נייעס מספסרים ברגשותיהם הרעועים של חלשי רוח, מפעילים אותם כמריונטות בשלט רחוק, מנתבים חיצי רעל לעברם של מרביצי תורה, ומנסים להביא את רוח פריקת העול מהרחוב שבו הם פועלים ונלחמים, לתוככי בית המדרש שבו אנחנו הוגים ונלחמים במלחמתה של תורה, זה הביא את מחאתו הנוקבת של מרן שליט"א".

"התופעות הנפשעות שיוצאות מקרבם של אלה שפרקו עול הנהגה והכוונה, גורמת לתחושת זעזוע וכעס. אבל אל לנו להיגרר בתגובותינו אחר המראות הקשים לעיכול. יש לשנוא את הרשעות, לא יותר. אסור לגרור את הרגשות אחרי מעשיהם של קומץ פרוע ופלג זניח, גם אם חובה לכבול את ידיהם לבעל ישלחו יד לתוככי בית המדרש. מול ההשחתה הנחשפת, עלינו לסתת מידותינו, לבל ידבק בנו הרוע. מול ביזוי התורה, עלינו להתחזק בכבוד התורה. מול נסיונות לבטל תורה, עלינו להרבות תורה, כפי שכתב מרן שר התורה שליט"א: "אשר ע"כ עלינו להתחזק מאוד בתורה מדה כנגד מדה ועי"ז נזכה לרומם קרן התורה הקדושה". בשעה שמול עינינו מונפות ידיים כידי עשו, עלינו להגביר קול יעקב. בדרך התורה ובדרכי רבותינו נלך, לקדש שם שמים", נחתם מאמר המערכת העוקצני.

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
ואנחנו נפסיק עם הגזירה הנוראה !!!
ר יענקב22.10.17
43
קיימת גזירת גיוס אמיתית ומי שפוקח עיניו יראה זאת, והדרך היחידה ללחום את מלחמת ד' היא אי לגיטמציה לגיוס חרדים בכלל כאילו והיינו ערבים שאותם כידוע לא מעונינים לגייס.
לוי21.10.17
42
שלום וסליחה על השאלה , אני יהודי צעיר שמבקש לחזור למקורות. מנסה להתחזק בתורה ובמצוות ועושה את דרכי הראשונים בעניין. מה שאני עדיין לא הבנתי - מה קורה כאן? איפה האמת - עם הקבוצה הראשונה (שאתם מכנים - הפלג) או השנייה (הבני ברקים) או הקבוצה השלישית - הכיפות הסרוגות - שם אני לא שמעתי על מריבות אבל אמרו
בעל תשובה מתחיל21.10.17
יש כאן לכאורה עוד מחלוקת בין ת"ח בענייני השקפה, הרב שטיינמן בכה והגר"ש אויירבעך בכה, אך יש האומרים שלצערנו הרב ממזמן זה חצה את גבולות המחלוקת התורנית בין שני ת"ח ועבר לידיים של בעלי בתים תאווי כבוד וכוח שמשום מה יש להם השפעה על צעירים משולהבים והם אלו שגורמים לכל חוסר הפרופורציה שרואים. ואמנם ברור ש
אף אחד!22.10.17

הצגת כל התגובות

41
אחים יקרים לא עת לחשות.... לאור גזירת גיוס השמד שיוזמים נגד עולם התורה בחוק הגיוס הארור, להשמיד להרוג ולאבד את-כל-היהודים מנער ועד-זקן וכו' חובה קדושה לכל יהודי שהוא בן תורה לקום למחות ולהתריע למען עתידינו. חייבים לזכור שמרן הרב שך זצ"ל אמר על מרנן ורבנן, מנהיג הדור, הגאון הגדול, צדיק הדור, הלוחם
נכון21.10.17
40
כמה משמח לראות את הליטאים אוכלים אחד את השני... משפילים את עצמם ואת כל שמסביבם... שיתחילו לשלם על כל מה שעשו לספרדים במשך שנים... שילמדו בדרך הקשה.. להעריך את המידות של החכמים שלנו... את הדרך של הסובלנות... את הענווה... את התורת אמת תורה לשמה... בלי פראקים ופוזות... יש לכם המוןןן מה ללמוד מהספרדים ה
מוטי ח21.10.17
39
מה חבל שהדיון בציבור החרדי אינו על גופם של מעשים אלא בשאלה מיהו גדול הדור. הכותרת נכונה: הציבור החרדי מתנהג כאספסוף נבער ומוסת שאינו יודע לחשוב. וכאשר גדול הדור של פלג מסויים שולח את בחוריו ואברכיו לעבור על דברי תורה מפורשים - ביטול תורה, הרמת יד וחבלה, גזל רכוש וזמן של הרבים, גידוף וניבול פה, נגיעה
זלמן20.10.17
38
מרן ראש הישיבה רבי שמואל שליט"א הוא תלמידו ומעריצו של מרן הרב שך,השיטה של הרב שך היא מלחמתית, מי שפותח במלחמה נגד עולם התורה, פותחים נגדו בתגובה מלחמה אדירה עד שהוא יתחרט שהוא חשב להתעסק איתנו. תלמד מי זה היה מרן הרב שך ועל המאבקים חסרי הפשרות שהוא הוביל ללא פחד ומורא מאיש. (נשלח באמצעות כיכר השבת
איתמר20.10.17
אני לא מכיר אותך ״איתמר״ אבל אני די בטוח שאתה צעיר מדי ולא זוכר את מרן רשכבה״ג הגראמ״מ שך זצוק״ל. אתה מדקלם מה שקראת ושמעת אודותיו ובמיוחד ע״פ דברי העורך ושאר כותבי הפלס. הם מוכרים לך את הלוקשים האלו ואתה מקבל אותם כהלכה למשה מסיני. אנחנו המבוגרים קצת ובעינינו ראינו ובאוזנינו שמענו את תורת רבינו ה
יעקב בן הששים וארבע22.10.17
אני מכבד אותך כאדם שראה מן הסתם כמה דברים בחייו יותר ממני בן ה 58. אבל בענין הרב שך, אני חולק עליך בהחלט. אתה מוזמן לקרוא באגרות. ובכל מקרה, אני חושב שתלמידי הרב שך המובהקים שחלקם הגדול נמצא בצד הירושלמי, מוסמכים יותר להבין דרכו.
יוסי22.10.17
37
אשריהם מוסרי הנפש העומדים בפרץ ללא פשרות ומכסות בראשות רבנו שליט"א כנגד הרבנים הפשרנים שמקררים את הדור כעמלקים בכל דור ודור קמו נגד מוסרי הנפש כמשה רבנו ופנחס ובסוף האדמה פתחה את פיה ותבלעם ..כך בקרוב יבלע את כל המסיתים נגד מרן הרב שמואל אוירבך שליט"א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך נערץ20.10.17
36
הרב שמואל אוירבך והפלג החרדי הירושלמי - פלג קנאי צאצאי הקנאים מחורבין בית המקדש השני...הם עלולים להגיע לשפיכות דמים אבותיהם רצחו יהודים והפכו את ירושלים לנהרות דם ב-70 לספירה - הרומאים בתחילה לא נכנסו נתנו לפלג הקנאי לבצע את העבודה בשפיכות הדמים - לכן, תורתם היא לא תורת משה רבנו והם לא יהודים...גורמ
דודי20.10.17
וזה שהם היו אחוז קטן הפך אותם ללא צודקים??? זה ההוכחה הכי מגוחכת כשהיסטוריה היהודית מלאה במאבקים של היראים המעטים לרוב הטמאים זה רק מראה שאתם לא צודקים ובקום המדינה לא היה רב אחד שהכיר במדינת ישראל כולם אבל כ-ו-ל-ם!! היו נגד (חוץ מקוק שכולםרואים היום מה יצא ממנו) אז אם אתם תמשיכו בדרך הזאת תמצאו א
יהודי גאה22.10.17
35
היווסדו ואת לקחיו אנחנו רואים היום כל הליטאים באיזה שהוא מקום קיצוניים
לא לליטאים20.10.17
חיבים להזכיר את הנורמליות . זה מה שעושה יתד . וכך צריך לעשות.
יעקב20.10.17
שהחיות ישארו חיות ימשיכו להפיל נשים הרות ארצה בזמן שמתגוששים עם שוטרות ולהמציא שם כיסוי למצוה הזו
חוה22.10.17
34
לקח המון זמן. אבל לפחות מישהו מחה בטיפשים הללו אנע מקווה שכל הרבנים מכל הגוונים ימחו על ההתנהגות הפוחזת הזאת בשם התורה לעשות לזה סוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל פרץ22.10.17
33
חולים. נכים בראש.
האמת!20.10.17
אנשים מקבלים מכות ואתה תעבתן משחק כל היום באייפון מביע דעות על רבנים 'חוצפא יסגי' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראש ישיבה20.10.17
כי כל מהותם של חלאות העצקל'ך הארורים זה לעבור על כל מה שכתוב בתורה במסווה של "פרומקייט" ו"אידישקייט". פרט לכך הם עמי ארצות ופרזיטים ותו לא.
אבי21.10.17
אם אתה קרוי אברהם, רצוי שתשאף לנהוג כמוהו ולא כמו תרח אביו
אברהם22.10.17
32
מי זה דגל ? גפני ש35 שנים מזדקן בכנסת .
שלומי20.10.17
31
יתד לא מבינים שהם רק תורמים לאנשי הפלס בכך שהם מתייחסים אליהם. אבל האמת היא שהעצבים של יתד לראות את העצניקים מנצחים את כל העולם ומוכיחים שרק הם צודקים מעוררת את חמתם של כל אנשי 'יתד'. דעו לכם 'עץ' זה שם של הצלחה!!! אין מה לעשות!!!
קורא20.10.17
הבקורת של יתד נכונה כל מילה פנינה.
יעקב20.10.17
אם הם לא מענינים אותך, לא היית מגיב כאן ואתה כמובן עצניק
דן סגל20.10.17
30
זאת. הוא ,משפחתו וכל הקרובים אליו במשפחה-לא מפגינים. תבינו מדובר בעסקנים שמכתיבים כאילו בשם הרב ,לציבור לעשות רעש והפגנות בשביל שישלחו להם כסף מחו"ל. הרב הצדיק הגדול הרב שמואל אוירבך לא אומר לעשות זאת!!!!!!!!!! עצוב שמה שרואים זה תוצאה של שטיפת מוח בשביל עגל הזהב.
הכל שקר22.10.17
דרך אגב, יש וידאו! ולא אחד! של הרג"ש המורה להרעיש עולם ומלואו על חילול ה' שבגיוס לצבא השמד. אין וידאו מהרב שטיינמן שלא להשתתף בהפגנות. אני לא באף צד, אבל נראה לי משום מה, שהרב שטיינמן לא פחות קנאי מהרב אויערבך, ואילו מאן דהוא היה מצליח להכנס ולשאול אותו ברורות, היה מורה לצאת להפגנות בדיוק כמו הרב א
דני22.10.17
29
הציבור החרדי צריך יותר לצעוק ולהוקיע את מעשיהם של אומללים אלו. לבל יץחלל שם שמים חו על ידינו שלא מחינו . כציבור החרדי נגד! ההפגנות הללו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך חרדי20.10.17
5% החרדים באמת, הם המפגינים. אשריהם ואשרי חלקם.
דני22.10.17
28
לביטול המכסות האכזריות שעשו לעולם התורה ולביעור נגע הציונות מקרבנו, אנשי יתד והמפלגות בוגדים בעולם התורה למען בצע כסף ואינטרסים פוליטיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני20.10.17
כל הישיבות המלאות עדיין בלומדי תורה ובכל מי שמעוניין בכך , הכל בזכות פיקחותו הנודעת והדרכתו של מרן הרב שטיינמן פיקח הדור... בתיקון חוק הגיוס, ובחזרת הסמכות לשר הביטחון לתת דיחויים ללא הגבלה.. ההישגים שלכם הם 0 בריבוע!! חוץ מפראות ושנאה לא השגתם כלום!!!!!!! וגם לא תשיגו.....
טוביה לא החולב20.10.17
את הנורבגים שבצבא כבר, באמת לא תמצא בישיבות. זה נכון שהישיבות עדיין מלאות, בזכות הפגנות הפלג שמעמיד את החזקים במקומם ואף מונע הרבה מהחלשים להשתמד.
דני22.10.17
27
על ביזוי תלמידי חכמים אין תרופה למכתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון יוסף20.10.17
?
אני שאלה.20.10.17
לתלמידי חכמים?
משה21.10.17
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני וועג20.10.17
25
נכון, אשרינו שאלו הם מנהיגנו
אברהם20.10.17
24
ברגע שהנורווגים יחזירו את העיתון הגנוב !!!
ר יענקב22.10.17
23
שמסוגלים "להפעיל בשלט רחוק" צבור הרבה יותר גדול.
רפאל20.10.17
22
שונים הוא מקרב ומחובר לכל עם ישראל והוא קנאי
dfhj20.10.17
הבן התחנך בישיבה על ברכי ה"השקפה הטהורה".
רפאל21.10.17
21
אוי איך חסר שם איזה נתי גרוסמן מאמר חסר לתחכום מינימלי ממש כמו פאשקוויל ממש רדוד הצורה השאלה גם למי הם פונים במאמר זה נראה כהתפרצות של העצבים של ישראל פרידמן שממילא רופפים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדי20.10.17
20
הופכים הומוסקסואלים
שי22.10.17
19
לא היו כותבים כאלה ביטויים....אין מה לומר, האווירה הבני ברקית מקררת את כל היידשקייט!!
נועה20.10.17
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילול ה20.10.17
חילונים פרזטיים שנותנים לקומץ קטן לשאת בנטל של כל עם ישראל. במקום לבואו להשתתף בלימוד תורה ולו בצורה חלקית, מתחמקים מחובתם היהודית, ובורחים מבית המדרש.
דני22.10.17
17
ולברר אחת ולתמיד אם הוא עומד מאחורי כל הוונדליזם או שלא.
יאיר20.10.17
16
קיימת גזירת גיוס אמיתית ומי שפוקח עיניו יראה זאת והדרך היחידה ללחום את מלחמת ה היא אי לגיטמציה לגיוס חרדים בכלל כאילו והיינו ערבים שאותם כידוע לא מעונינים לגייס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי20.10.17
15
מידה כנגד מידה. אנחנו בראשות מרן ראש ההשקפה: 1. פילגנו את אגודת ישראל והקמנו את דגל התורה... 2. פרשנו מהמודיע והקמנו את יתד נאמן... 3. רדפנו את רבה של בני ברק ואת כשרותו... והקב"ה מדד מידה כנגד ידה. 1. פרשו ממפלגתנו. 2. הקימו את עיתון הפלס. 3. החרימו את כשרותנו שארית ישראל. ורודפים ומבזים את
ליטאי במבוכה21.10.17
14
מחאה זו שביסודו הוא מאבק פנים חרדי. עלול להגביר את את התהום והשנאה שבין דתיים לחלונים וחבל. וצריך להביא לידעת הציבור בייתר שאת, שהמהבק הוא לא נגד הגיוס , אלא ההתיצבות! לא לכולם זה ידוע וברור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרן כהן20.10.17
הגיוס וההתייצבות היינו הך. מי שמתייצב הוא מועמד לגיוס. זה שבינתיים ילדי השמנת הבני ברקית מקבלים דיחוי, זה רק עונת המעבר... מטרת ההתייצבות היא הגיוס!, למלאות מכסות, יעדים... כל מה שרוצים שלא תדע. מי שלא מתייצב, בסופו של יום לא יגוייס, ואף אם ייעצר מס' פעמים, לא יגוייס, ולא יופעלו עליו ממחי"ם, גייסי
דני22.10.17
ככל שיש יותר שנאה בין החרדים לחילונים זה שומר עלינו יותר חזק וראינו את זה גם בגלות ככל שהגוים שנאו אותנו יותר כך לא התבוללנו כשהיהודים במצרים התחילו להתקרב מדי למצרים אז הקב"ה הכניס למצרים שנאה ליהודים אז גם אם יהודי רצה להתקרב הוא לא יכל אז למה החרדים עובדים כ"כ קשה להתקרב לחילונים?????????????
חרדי22.10.17
13
אני לא אומר שאני בעד ולא אומר שאני נגד, אני פשוט רוצה לשאול שאלה אחת קטנה. מה כולם היו אומרים (על החילול ה', וחיות טרף, ואנרכיסטים וכו' וכו' וכו') אילו זה היה בנוגע לגזירת גיוס בנות. זאת אומרת אם הממשלה יצא בכרוז שמגייסים הבנות ואין שום פטור. אני לא אומר שזה דומה, ולפני שכולם יצעקו איזה השוואה, תירג
אחד שחושב22.10.17
אני אומנם מהצד הבני ברקי, אבל דבריך דברי טעם הם. לא חשבתי כך... אני באמת חושב שצריך לחשב מסלול מחדש.
ראובן יוסף וייס22.10.17
12
מי ילחם עבורנו אם לא הפלג מי??? מי ילחם מול הגזירה הנוראית?? אנחנו יושבים בבית והם סובלים למענינו. אשרינו עם ישראל. כל אחד ותורתו שלו. אלה יושבים ולומדים מגנים עלינו בתורה הקדושה ואלה יוצאים ברחובות ללחום את מלחמתנו . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שיראל20.10.17
הרבנים יודעים ומבינים יותר טוב מכמה עסקנים פוחזים והם יורו לנו מה ומתי לעשות, ואתם "חוזר לתלמודו..." הלואי נראה אותכם לומדים קצת ולא מחפשים היכן להוציא אנרגיה חבויה ומאיימת להתפרץ ברחובות! אתם לא רוצים להתגייס? שבו תלמדו ושם תוציאו את מרציכם, ברחוב תמשיכו לפגוש חיילות ושוטרות שימשיכו לגעת ולסחוב את
מנחם20.10.17
גם אם עם בצבא היו יושבים ולומדים כל היום וגם אם היה תנאים ואמוראים היה אסור ללכת לשם הצבא הוקם כמרידה בקב"ה ואם אתה חלק מזה אז אתם חלק מהמרידה בקב"ה אז לא משנה אם הוא פרחח או לא לומד תורה ללכת לצבא אסור ומי שחושב שמי שלא לומד יכול ללכת לצבא זה מבחינת כיתבו על קרן השור אין לנו חלק באלוקי ישראל ח"
כואב22.10.17
הבעיה של החרדים הפוכה הבעיה שהחרדים מאוהבים במדינה המשגשגת המדינה היא הדבר הטוב ביותר שקרה להם מי חלם על עולם תורה בארץ ישראל ומדינה שמממנת את זה ודואגת לכל צורכיהם. זו התמודדות עם טוב ולא עם רע... התמודדות הרבה יותר מסובכת... תחשוב, אל תדקלם
חיים רובין22.10.17
11
ברוך ה שאלה לרב מי על פי ההלכה צריך לשאת בנזקים שנגרמו לציבור באופן כללי ופרטי על איחורים קשים הפסד כספי הוצאות מיותרות נזקים כללים לאלה שלא יכלו להגיע בזמן לבית או לפרנסה וכד אשמח לשמוע דעת תורה בנידון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף20.10.17
אם לא היו הולכים לפשרות לא היו הפגנות.
יוסי22.10.17
10
"כל דהיתרא עדיפא" (תגובה 33). נראה שכדאי לבטל לחלוטין את המוסד "גדול הדור" ונרוויח בכפליים: א) סוף-סוף נתחיל לחשוב, כי לשם כך הב"ה חנן אותנו בדעת. ב) סוף-סוף יחזור השלום למחוזותינו.
אברך פשוט21.10.17
שהם לא נכונים כאילו "בשם הרב". מי שרוצה לשמוע את דעת גדול הדור, שישאל אותו בעצמו. תגובות של שליחים בשם הרב-אסור לסמוך על זה, בד"כ זה לא אמין. אם לא נותנים להיכנס לרב-כנראה שלא רוצים שידעו את האמת. הרב אוירבך כמובן שלא אמר לעשות כאלו הפגנות 100% ומי שאומר אחרת=משקר.
ההסבר בפנים22.10.17
9
היית בדרך הנכונה כששמעת לרב אמנון,פרשת לרמלה כדי לעשות מכירת דיסקים ללא רווח לשסניקים?פחחח..ללא רווח והוראות קבע,פחח..קווקזים לא יתנו לך,כל הנבילות והטריפות והזמרים הפסולים על הראש שלך,שכחת מי גידל אותך...כולכם אתרוגים פסולים בר ג׳יפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יש לציית לגדול הדור הרב קנייבסקי20.10.17
8
הנסיון של יתד זה לגרור את ר שמואל להוציא מכתב תמיכה בהפגנות על מנת שהוא יוזמן לחקירה בשביל זה מפעילים תותחים כבדים כמו ר חיים קנייבסקי. הקורא יגיד כבוד התורה, הוא מבלבל את המוח ואני אומר לכם זה הרמה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורח 20.10.17
7
המאמר ביתד נאמן (בדגש על המאמר) כל כולו ניצחון של הפלג כל הכבוד יתד נאמן תמשיך כך ורק תוכיחו כמה אנו צודקים
יוסי20.10.17
את האוויר מי מתנצח אתכם בכלל? סתם מתפרעים
דן סגל20.10.17
6
רבנים, תתעסקו בתורה ולא בפוליטיקה מיותרת ובזבוז כספים ואגו כי זהו ביטול תורה מוחלט! גררתם להפגנה נכד שלי תלמיד תורה לשווא וזה מרגיז אותי מאד!!!
דן הישיש החילונ20.10.17
5
כ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זעליג הגנב20.10.17
4
לפי דעתי העיתון יתד לא עושה צעד נכון כי ככל שתוקפים אותם הם רק גודלים כמו שראינו שהיה כן בעבר
מוטי מוזס20.10.17
3
אני עוד זוכר את "בירכומט" הידוע. "למשמאילים בה -עושר וכבוד" (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן20.10.17
2
לא יתכן שחיתות המידות בצורה כזו מחפירה ולהישאר יהודי. אם ההורים שלהם שנשארים בבית ולא יוצאים איתם לא יתפסו אותם בזמן, אין לי ספק שהם הולכים לאבדון. אגב אם היה הוראה לצאת איפה הרבנים וההורים ? פריקת יצרים למופת באלימות והתגוששויות עם בנות, לתפארת הפלג. אחרי "יום הזעם" הגיע הזמן לחודש "רמדן" אם חיק
ישראל20.10.17
1
היה שקט הרבה זמן. באמת ש"ס ודגל צריכים ללכת ביחד תהיה חגיגה של קללות... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה21.10.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24