כיכר השבת

הרב יעקב כהן כותב

"דרעי חושב שהגר"ש עמאר הוא ממנהיגי הציבור הספרדי"

הרב יעקב כהן מתייחס לראשונה לפרסום הקלטת השיחות עם דרעי: "איני מוחל להם על חילול השם הנורא" הוא כותב, ומדגיש כי דעתו של דרעי שהגר"ש עמאר הוא "ממנהיגי הציבור הספרדי" (חרדים)

177
ישי כהן | כיכר השבת | כ' בחשוון | 09.11.17
דרעי והרב יעקב כהן. ארכיון
דרעי והרב יעקב כהן. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

בלעדי: ימים לאחר סערת ההקלטות, הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, מתייחס לפרסום הקלטת השיחה בינו לבין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

כזכור, "כיכר השבת", האתר של הציבור החרדי, קיבל החלטה להמשיך לרחוש כבוד והערכה לגדולי ישראל ולסקר את שלוחיהם ואנשי אמונם באופן מקצועי והוגן, ולא לסייע בידי אנשי ריב ומדון המבקשים למנוע את השלום ולהביא להרס האחדות בציבור הספרדי.

במכתב, שהגיע לידי "כיכר השבת", כותב הרב יעקב כהן: "בימים האחרונים נפוצה הקלטת שיחה אישית שהתקיימה ביני לבין ידי ורעי נאמן ביתו של אבי שליט"א יו"ר תנועת ש"ס רבי אריה דרעי".

"לצערי הרב" פותח הרב כהן את דבריו, "אנשי בליעל שמו להם למטרה להשחית ולזרוע שנאה ומחלוקת תוך ביזוי תלמיד חכם, וכל האמצעים כשרים בעיניהם. איסורי תורה נעשו להם כהיתר בשל אותה מטרה. אוי להם מיום הדין, אוי להם מיום התוכחה. אינני מוחל להם על חילול השם הנורא!".

הרב כהן ממשיך את דבריו הקשים: "אני מזועזע ואינני יודע איך אדם עם נשמה יהודית בקרבו מסוגל לדבר הזה. לבי שותת דם ואינני יודע מרגוע. עד איזה רמה אפשר לרדת".

מכתב הרב יעקב כהן בפרסום ראשון

בשלב הזה מתייחס הרב כהן לתוכן השיחה שהוקלטה: "להוי ידוע כי בשיחות פרטיות נאמרים דברים, ובפרט בשיחות טעונות, וחלילה לנו להקיש וללמוד מכך דבר - ובפרט כאשר מצטטים חלק קטן משיחה ארוכה, ובאופן מגמתי בוחרים רק את חלק זה לפרסם".

הרב כהן מתייחס לקשר שלו עם דרעי ולמדליף הקלטת השיחה: "ביני ובין יו"ר התנועה יש אמון מלא, ועם פרסום הדברים קיימנו שיחה שהובילה אותנו לאותו גורם מושחת שמנסה לחבל פעם אחר פעם. דברים אלו מתבררים כעת במשטרת ישראל ואני מקווה שימצו איתו את כל חומרת הדין".

כעת מגיע הרב יעקב כהן לתוכן השיחה, ולדברים הקשים שנאמרו על הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, וכותב: "אף שגדלותו של הגאון הרב עמאר שליט"א ידועה לכל ואינה צריכה סימוכין, אודיע בשער בת רבים כי הערכתנו עצומה לרבה של ירושלים הגאון הגדול הרב שלמה עמאר שליט"א".

"וכן ידידי רבי אריה מוקירו ומעריכו מאוד לגדול בתורה וממנהיגי הציבור הספרדי", מתייחס הרב כהן גם לדעתו של השר דרעי: "בהזדמנויות רבות דיברנו אודותיו ורבי אריה לא חסך שבחים ודברי הלל על הרב עמאר".

"להוי ידוע", מוסיף הרב יעקב כהן, "כי יוזמת האחדות והשלום הספרדי נעשתה בשיתוף וביוזמת רבי אריה. מדוע הדברים האלו לא מוציאים החוצה ונותנים להם פומבי? אלא שכל מגמתם היא לחבל ביוזמה חשובה זו, שלולי המעשים מעין אלו הייתה בוודאי נושאת פרי".

אריה דרעי והגר"ש עמאר (שלומי כהן)

כזכור, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, יצא אמש במתקפה חריפה נגד רדיו 'קול ברמה' והביע תמיכה פומבית ביו"ר ש"ס אריה דרעי - זאת לראשונה מאז פרוץ סערת ההקלטות.

את מכתבו, שהתפרסם לראשונה "בכיכר השבת" פתח הגר"ש כהן וכתב: "הנני בזה בצער ובכאב אודות השמועה הלא טובה אשר שמענו כי יש מי שמבזים כבוד חכמים ומשפילים קרן התורה ומקיימים בעצמם 'ארור מכה רעהו בסתר' ומפיצים ענייינים שיפה להם השתיקה בראש כל חוצות, כאשר כל מטרתם היא הרס התנועה הקדושה תנועת ש"ס שכל מטרתה להרבות כבוד שמים ולהרבות חיילים לתורה ולהרים קרנה".

"והנה אותם בני בליעל שמו להם למטרה להחריב אשר בנינו בחלבנו ודמנו משך עשרות בשנים, לא יאבה ה' סלח להם על כל זאת". הגר"ש כהן התייחס ל'שלום הספרדי': "הן ידוע לכל כל אשר פעלנו למען הרבות שלום ואהבה ואחוה ועל אף כל זאת, 'אני שלום וכי אדבר המה למלחמה' כי לא לשם שמים כוונתם ולא ינוקו".

המכתב המלא בפרסום ראשון

בשלב הזה יצא הגר"ש כהן במתקפה חריפה נגד רדיו 'קול ברמה': "והן עתה, אותה התחנה הידועה שכבר הזהרנו עליה, עומדת במריה וממשיכה בכוונתה בכל תוקף להוריד קרן התורה ולהחריבה, שפתי חלקלות לשונם ומציגים עצמם כמי שעניינם הוא כבוד התורה כאשר מטרתם ידועה".

"אשר על כן" פסק נשיא המועצת: "הנני לשוב ולהזהיר בזאת שלא להאזין כלל לתחנה הנ"ל וק"ו שלא להתראיין שם ולשתף פעולה עמם בכל ענין שהוא, וה' יתברך יגדור פרצות עמו ישראל אמן".

תוכן שאסור לפספס
177 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
114
מי אתם. יש רבנים די כל אחד אם הדעות שלו תשתו ק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חים29.11.17
113
מובטח לו גן עדן ומי לא רוצה להכנס לגן עדן אז רק טיפש לא יבחר שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
להזכירכם10.11.17
כל עוד ש'ס הייתה תחת הנהגתו של מרן.... לצערנו כבר לא הולכים בדרך מרן בש'ס.. מכל מיני סיבות... לא כאן המקום לפרט.. לכן קם מרן ראש הישיבה רבי מאיר מזוז שליט"א ונתן הוראה לאלי ישי לפתוח תנועה חדשה שתמשיך את מורשת מרן.... אין יותר נחת רוח למרן.. מאשר לחזק את רבי אליהו ישי שפסק עליו בכל בי
ספרדי 10.11.17
השוטים חיים ממילא בגן עדן... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי10.11.17
הרב כנראה החליט לקחת את שס עצמה לגן עדן מחכים שאריה יבקש מחילה מהרב עמר שליטא
שמעון10.11.17
112
אין
גילוי-דעת10.11.17

הצגת כל התגובות

111
אנחנו נעבור להצביע לאלי ישי ! הוא השפוי ביותר כרגע ! מכלוף וכנופייתו יחלפו מהעולם ויהפכו להיסטוריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק10.11.17
110
אפו. הרב מאזוז. הרב. עמר. נותנים. לאם. לאכול אחד את השני. אלה. הנשים. חכמים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.11.17
109
וחלק מהמגיבים פה מוכיחים זאת..
ספרדי10.11.17
108
להעיף את אריה כמו שהעיפו את גואטה נראה שהכול רק לגונן על כבודו של אריה מי שכך מדבר סרה על רבנים אין לו מה לחפש בשס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מכלוף10.11.17
ויאמר לזכות אלי ישי שמעולם לא זילזל באף תלמיד חכם..גם בתקופות הקשות ביותר שלו אז... הוא כיבד את כולם.... אלי ישי סמל של הגינות יושר וכבוד לחכמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ספרדי 10.11.17
107
חייבים לכבד את גדולי ישראל ובפרט הרב עמר צדיק יסוד עולם קדוש קדוש , ואני מאוד אוהב את אריה מקווה לשמוע כבר בשורות טובות שאריה והרב עמר יפגשו והכל טוב עם ישראל עם אחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי09.11.17
106
דרעי היה צריך להישאר בכלא! לא מספיק שהוא היה גנב ונשאר גנב הוא עכשיו גם מלבין פני חברו ומזלזל בכבוד חכמים ובעיקר הוא מזלזל ברב גדול בישראל. דרעי צריך לבקש סליחה מהרב עמאר ולהתפטר מהממשלה, מהכנסת ומש"ס. דרעי בושה לספרדים! אוי לנו אדם שמזלזל בכבוד חכמים.
מצביע ש"ס לשעבר09.11.17
105
כבר אמר שלמה המלך על ציבור בוחרי ש"ס [משלי א,כב] "עַד מָתַי פְּתָיִם תְּאֵהֲבוּ פֶתִי, וְלֵצִים לָצוֹן חָמְדוּ לָהֶם, וּכְסִילִים יִשְׂנְאוּ דָעַת".
שלמה09.11.17
בשס תומכים כל רבני ישראל....
שמואל מ10.11.17
104
הם כותבים בשם הרבנים מה שבה להם ואנחנו אמורים להאמין,,, ואם הם ידברו ח"ו או יכחישו מה שכתבו בשמם,, דמם בראשם!!! אוי לנו על ביזיון התורה אוי לנו על השפלת גדולי הדור!!!!!!!!! אבל ניתנחם שיש צד של אמת! ולאורה נלך ועוד חזון למועד דרך רשעים סופם למפלה!!
a3234409.11.17
103
מגיע ליהדות ולעם ישראל נציגים יותר טובים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לשעבר09.11.17
טוב שסיימתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי10.11.17
102
את התגובה תראו בקלפי אחת ולתמיד .טיפשים פעם היינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחיאל09.11.17
101
נראה לי קצת מוזר הצהרת הרב, "אינני מוחל על החילול השם הנורא" - יש כאן בלבול של סמכויות. מי יכול למחול או לא למחול - נראה לי שרק הקב"ה.
שמעריל09.11.17
ואותה הוראה לדבר בלשון הזו ניתנה לבבא ברוך הציבור לא קונה את הבובקס שדרעי מנסה למכור ולהפחיד
בערל10.11.17
100
גיורי צה"ל ?????
יהודי11.11.17
99
אין לנו הנהגה הדור יתום חבלי משיח יתחילו בקרוב רק מי שמאמין באמונה שלמה ותמימה בבורא עולם ישרוד, ואתם מתעסקים לי בשטויות, תמתינו לאחרי פסח עם הרבה חיזוק באמונה וביטחון בבורא עולם כל השאר פיפקס
יהודי דואג10.11.17
98
דיבר על הרב אליישיב והגרח רק כי יצאו נגדו וכו' אל תדמו את המטונף דורעי למצב ! וכשענקים כאלה מחלפים מהלומות מה אנחנו הגרגרי חול יכולים לדבר ?? ברור שלא . רק המטונף דורעי מרשה לעצמו עוד ועוד . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סדר בהבנה10.11.17
97
ש"ס!!!!!!!!!!!!!!!
לאה10.11.17
בשס יש את דרעי וכמה רבנים ממושמעים/יותר נכון אנוסים בידי מכלוף "המרן"
רחל י10.11.17
מה הפלא? הם בונים בול על אנשים כמוכם... א גיט שאבעס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חצקל10.11.17
96
אני בשונה ממך עדיין לא זכיתי לקרא מחשבות .... חז"ל הקדושים למדונו , שיש מושג של "תא חזי" ופחות מכך "תא שמע" ......ואתה מוסיף לנו מושג חדש של ""תא פנטזזזז"" , ואתה לא מתבייש לזלזל באינטלגנציא שלנו ..... ולכן אני מעדיף את "תא שמע" ולהאזין להקלטה
דוד10.11.17
95
אלי ישי חזור להנהיג את שס בושה לדרעי רק שליטה הוא מחפש די שילך חבל שבחרתי שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד10.11.17
94
אינם בכתב יד. לא מאמין לא קונה.
שדב10.11.17
93
אם רוצים שלום צריך להתאחד גם יחד וגם ש"ס ולזרוק גם את דרעי וגם את ישי ולשים את אטיאס או משהוא צעיר ורענן אחר ללא רקע של מריבות או חקירות תחת הנהגת שני מועצות חכמי התורה
יאיר10.11.17
92
תפסו גנב ובאים בטענות למצלמות האבטחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי10.11.17
91
שנים רצה לה אקסיומה שאריה דרעי בחור נבון. כך העיד עליו רבין. והגר"ע מינהו לשר פנים בגיל 4 והוא כיהן כראש ממשלה בבר מצווה וכו וכו על זה הדרך... ואולי הבחור אינו כה מבריק ומוצלח. אולי חברותו עם ר דוד יוסף סללה לו דרך... הרי בתרגיל המסריח כשל. הוא הקים את התנועה הכי גדולה אנטי חרדית שקמה במדינה. הסכמי
גדי09.11.17
90
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבריאל09.11.17
89
וראה את קן הצרעות ש"ס, אשר השארת אחריך.איש את רעהו חיים בלעו.
דן סגל09.11.17
88
איך כל פעם הם מצליחים לנווט את השיח כרצונם ובמקום לתת דגש על הדברים החמורים שנאמרו (ואפילו שהיתה שיחה טעונה...) מתמקדים במי הדליף וכו׳ - על כזה דבר צריך היה להתפטר מיד - תארו לכם שהיו מקליטים את גפני מדבר כך על הרב אדלשטיין (על ר׳ חיים אני בכלל לא יכול לחשוב) מה היה קורה באותו רגע (נשלח באמצעות כיכ
שלומי09.11.17
87
הציבור הספרדי לא מטומטם..... עד מתי תימכרו לנו תותים...?????? זה פשוט הזוי... במקום למחות על כבוד התורה ולהרעיש את העולם.. על עלבונה של תורה בוחרים ליתקוף את מפיץ הקלטת..... המועצת צריכה לקום ולתקוף את הנבלה שנעשתה.... אוי לאוזניים שכך שומעות.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם09.11.17
86
כל אדם שנכנס לפוליטיקה מחוק מבחינתי. כג אם זה יהיה הרב הכי גדול. ברגע שנכנס הפך להיות שקרן, רמאי, תחמן וגנב! והמציאות מוכיחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיא09.11.17
85
העם כבר לא קונה את זה.
אור09.11.17
84
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי הביתה09.11.17
83
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.11.17
82
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 10.11.17
81
דרעי הטיל מסך עירפול, ולא שמתם לב שהוא גם פגע בדבריו במרן שלו, חכם שלום כהן. שימו לב, הרשע הזה מותח ביקורת על חכם שלום, כועס ומתרתח על מעשיו. "אבא שלך לא יוצא לשום מקום, למה הוא יוצא רק עם הרב עמאר?!", מי אתה בכלל שתגיד לחכם שלום מתי לצאת ועם מי לצאת??
תלמיד מרן10.11.17
80
הרב אלישיב ויבדל לחיים הרב חיים קנייבסקי, רבנים שעולם התורה והישיבות כפוף להם, ולא ישיבה אחת [שהסיבה היחידה בגללה תלמידיה בחרו בישיבה וממילא גם נשמעים לראשה, זה בגלל שיש שם קוסקוס ביום שלישי ושישי....] אז אל תהיו צבועים, פתאום מעניין אתכם כבוד חכמים.
יוסי10.11.17
לגר"מ מאזוז? הג"ר מאיר מאזוז שליט"א הוא בחדא מחתא עם הרב אלישיב ע"ה והרב קנייבסקי שליט"א. למי יש יותר ידיעות אינני יודע. אבל שלושתם ת"ח עצומים מאוד. שניהם (הגרמ מאזוז והגרישא) פוסקים גדולים. אין קשר לאותו האיש (אריה דרעי) שדיבר על אחד מזקני וגדולי הדור הגר"ש עמאר רבה של ירושלים ת"ו. ומי שלא מוחה נו
גילוי-דעת10.11.17
אל תתבלבל, גזען קטן. (במידה וסיפורי הסבתא שלך נכונים).
יצחק 10.11.17
79
איפה הרבנים שיקימו קול צעקה נגד בן נעוות המרדות בוש והכלם לדבר נגד תח כך תפוו עלייך לא בוחר שס יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי10.11.17
חבורה של בבונים תוניסאים צבועים.
עשיתי קריעה....10.11.17
והמציאות הראתה כמה צדק . הוא דיבר על אותם גחזים הסובבים את ביתו של מרן הגרי"ש
שי 10.11.17
78
יש בריחה של 20 %משס שזולג למפלגות אחרות . דרעי עלה והצלח . אתה מצליח במשימה בצורה מדהימה . יש עוד מה לחסל . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחיאל10.11.17
77
אלי ישי שר הפנים הבא של ישראל ❗ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים09.11.17
76
גם כאן יש שמץ של זלזול..צריך להודות..הרב עמר מגדולי הדור..נקודה..וחבל לקשקש ולעשות טעות על טעות
זאב מזרחי09.11.17
75
הודעתם שאתם לא מסקרים, תעמדו בזה.! מה שנוח לכם אתם כן מסקרים.. מגמתיים ולא מקצועיים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום09.11.17
74
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נועה 09.11.17
73
במקום לעשות שלום להוריד להבות מחרמים תחנות רדיו איזה שלום יהיה רק שנאה עזה עוד יותר עד מתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן חדד09.11.17
72
אבות פרק ד' משנה ד'. דרעי שאמר שמחאות הקודש של עולם התורה כנגד מאסר אסירי עולם התורה גיבורי החיל מקדשי ה' הם חילול ה' , על כך נענש הברנש במהירות רבה מאוד ובגלוי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי יוחנן בן ברוקה09.11.17
71
מילא אם אריה היה מתנצל על הדברים אבל שוב חוזר הפזמון אבא מה עשו לך
שמעון09.11.17
70
הוא התרופה למחלה שנקראת "שס". (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד10.11.17
69
כל ילד יכול לכתוב טקסט על דף ולהגיד שזה ה יעקב כהו כתב
חיים10.11.17
68
הרב מאזוז. אמר. רק. האמת. תנציח. אלי. ישי. הרב מאזוז. עומדים. בצד. ורואים. סרט. בחנים. רק. דרעי. יעלה. את. אלי. ישי. לכנסת. ויבחר. באלי. ישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.11.17
67
אנחנו שהיינו קרובים למרן יודעים את האמת! וכל המהרסים והמחריבים לא תצלח דרכם ש"ס תמשיך ובגאון ובהנגת מועצת החכמים ורבי אריה שליחם הנאמן ואתם הנמושות העלובות שמנסים להחריב את "מורשתו" של מרן אני מאחל לכם שלא תזכו להצביע ש"ס..! היום אנחנו רואים כמה סבלנו ב13 שנה האחרונות! ובגלל עלובי נפש כמוכם וכמו מנה
הרוב הדומם 210.11.17
66
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב10.11.17
65
אשריך רבי ע.ח.י.ס. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א09.11.17
64
2 דברים שריים יש במכתב זה...א.בקולו הברור של דרעי מבזה החכמים נשמע שאומר עמר בלי שום תואר ואומר שהוא מצאים להיות יו''ר אז גם אם באמת הרב כהן כתב אתזה ידועים הדברים שאריה לא רוחש שום כבוד לכבוד רבינו הרב עמר...הרי מפריע לו שמישו יגיד לו מה לעשות... ב.דברים ידועים והמפרוסמות אינן צריכות ראיה...שאריה ל
אבי 09.11.17
63
או שאין לדרעי צילום חתימה שלו??? חחחחחחחחחחחחחחחחח ליצנות, גועל!!!!!!!!
יעקובי09.11.17
62
המזיקה והמאוסה הזו
יעל09.11.17
61
בגיל שלך אביך היה שקוע רק בתורה ולא יועץ פוליטי שבגלל קשריו מתיימר להיות כלפי חוץ גם ראש ישיבה, אוי לתלמידים שזה דוגמת רבם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק09.11.17
60
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים09.11.17
59
מה יהיה על הציבור הספרדי שמפלג את עצמו ועוד מעט ימצה את עצמו מול עסקנים אשכנזים
vq09.11.17
58
לחשוב שכולם מפגרים ולצאת עם כתבות כאלו די כבר כולם יודעים מה קורה בפנים כולם יודעים מה הולך שם אז אל תכתבו שטויות
שימי10.11.17
57
כמו משה רבינו, וגם אם דרעי אומר דברים שה' לא אמר לו, ה' מסכים לדבריו כמו אצל משה רבינו. ועל דרעי נאמר "לא בשמים היא" ופעמים ה' אומר נצחני דרעי, נצחני דרעי. וכשדרעי גוזר, ה' מקיים.
דן סגל10.11.17
רפואה שלימה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים10.11.17
56
מה חושב לעצמו הרב יעקב הכהן...שאפשר לעבוד על הציבור בפלפול?את הפלפול תשאיר לגמרא...אם לא היית רוצה הקלטת לא הייתה נחשפת אלא הכל ברצון ופשוט אתה מגן על עצמך מתביעות הקב"ה רחמנא ליבא בעי...מרוב שחיתות ופוליטקה שכחתם שארבע כתות לא מקבלי פני שכינה ראשי תיבות ח'ש'מ'ל.. שקרנים
קול מבשר10.11.17
55
עם דרעי ימשיך להנהיג את שס מצבה ידרדר הוא לא תלמיד חכם הוא כופר ככה מבזה את הרב עמר בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד09.11.17
54
דרעי נוכל שקוף !!!
דני09.11.17
53
דיייייי...כבר שס ...נימאסתם !!!!!!!!!!! כמה מריחות אוףףףף..גיפ'ה ...וואלה חושבים אותנו פסיכים ? נתנו לכם כבוד ! ביזבזתם אותו על שטויות ...מכבדים את המועצת לא אותכם תכמנים ... לפי היתנהלות זו איזו אחוז ואיזו חסימה ?=חסמבה .
כואב ראש09.11.17
52
הציבור מטומטם...??????? נשיא המועצת מחרים את קול ברמה.. בעוד שחבר המועצת הרה"ג רבי ראובן אלבז שליט"א משדר שם תוכנית קבוע כל שבוע..... נו באמת..⁉⁉⁉ הציבור הספרדי כבר נהפך לסמרטוט..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואב09.11.17
51
חלאס אריה דרעי מושחת עלק שלום הוא רודף בצע וכסף מה עכשיו יש לשס לתרץ על החקירות שלו עכשיו עוד פעם רודפים אותו חלאס לבלבל את המוח תודו באמת יינתן אדם מושחת ורקוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסוי09.11.17
50
מעניין לאן ילך בניזרי שונא המזרוחניקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבנר09.11.17
49
הציבור הולך אחרי איש אמת ! אחרי עמוד האש ! אחרי גאון עולם שמחזיק את עולם התורה . הוא מרן הגר"מ מאזוז ראש הישיבה שליט"א . השאר כנראה פוגמים בצינורות ולא יחדלו עד שאש המחלוקת תכלה כל מה שזז . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק09.11.17
48
אין כמו אריה אין כמו אריה אין כמו אריה בעולם כלל....... אריה אין עליך אוהבים אותך ומאמינים בכל מה שאתה עושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה10.11.17
תתמכו בו.כי אתם מעריצים של דרעי. לא של התורה. לא של הקב"ה לא של הרבנים וגם לא של הרב עובדיה. זה פשיטא
גילוי-דעת10.11.17
47
צודק בכל מילה!!!!! אין עליך שועל פוליטי אבל רק תדע שהיום שיחות מוקלטות
אהרון10.11.17
46
עד עכשיו, כשלא היתה תגובה, ברור שלא תסקרו, כי זה נוגד את מה שאריה הכתיב לכם. אבל עכשיו כשיש "תגובה", מטעם אריה, חופשי אפשר לכתוב הכל ולסקר הכל. למה לא? אם אפשר לכתוב שחכם שלום הצדיק יצא נגד קול ברמה, זה וודאי אתם עושים לשם שמיים,אתם לא חשודים חלילה שיש פה אולי איזה שיתוף פעולה קטנטן עם אריה.. (נשל
מיכאל09.11.17
45
גדול השלום וחבל להרוס בואו נתאחד כולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדול השלום09.11.17
44
אחרי שהוא מנסה פעם אחר פעם בכל מחיר (תרתי משמע) לעשות הכל בשביל לסגור את התחנה הזו. אם עכשיו הם רוקדים לו על הדם, אין פלא בכלל. נותן אני לו עיצה, דרעי היקר - לא כל דבר בכח, אפשר הרבה עם מח. ומי כמוך מרובה בשכל צריך לחשוב על זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קול חי09.11.17
43
אנחנו לא מפגרים!!!! תפסיקו להאכיל אותנו לוקש'ן!!!! אתם זורים חול בעיני הציבור המסכן. לא תעברו את אחוז החסימה!!
חיים מאיר התמים09.11.17
42
חושבים שנרקוד לחליל שלהם . טטפפפוווו לפרצוף שלכם . תחנקו אתם והשס שלכם . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני09.11.17
41
פנו את הבמה ומהר . אף אחד לא סופר אתכם .ומפאת כבודו של חכם שלום כהן שליט"א אין אנו משחררים את חרצובות לשוננו . אבל השטח בוער כתנור !! לא נאפשר לאומלל הזה דרעי להמשיך לשבת בכסא היו"ר . הבאנו את שסניקים למצב של 2 מנדטים וכנראה יש עוד איפה לרדת . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם09.11.17
40
כולם. אשמים הרב מאזוז הרב. עמר. אלי. ישי. קול. ברמה. רק. דרעי. צדיק. גדול. הדור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.11.17
39
ותבין את המצב שלך...אתה אבוד...רוב המגיבים פה אמורים להיות בוחרים "פוטנציאלים" של שס.... אבל חכה עוד אל תפרוש כי מגיע לך עוד הרבה ביזיונות אז תן לנו לסיים לשפוך עליך כגמולך ורק בסוף תלך... בינתיים תמשיך לשבת על כיסא הביזיונות של יו"ר ש"ס אל תקטע אותנו באמצע מה שיש לנו להעניק לך.... כל שבוע-שבועיים ע
דן סגל10.11.17
38
מה הפשט בזה?
צריך עיון10.11.17
37
מוקיר, מה הוא אומר על מי שהוא לא מוקיר? אבל אני מעדיף לא לדעת
orl09.11.17
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני09.11.17
35
יש מישהו שהוא מעריך חוץ מעצמו??? ואם באמת כך מדוע הוא לא יוצא בפומבי ומבקש מחילה???? למרות שאת הנעשה כבר לא ניתן לשנות והוא התגלה בפרצופו האמיתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א.ב.09.11.17
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דדו09.11.17
33
המ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כן זה דרעי09.11.17
32
ר' יעקב !!! האם לבך שתת דם..... גם כששפכו את דמו של הרב אמנון יצחק שליטא בראש כל חוצות??? ואין חומל ואין חונן !!! ובפרט ברדיו הארור "קול בעורמה" שבזמנו שימש כשופרכם , ליקקתם בהנאה את אצבעותיכם הספוגות בדמו של הרב אמנון יצחק שליטא שנשפך ע"י אותו הרדיו שהיום אתם פתאום אוהבים לשנ
דוד09.11.17
איך הוא לא מוכר??? יש דבר כזה?.
מוטי10.11.17
ש"ס - לא יישאר פירור!!!
פזניק09.11.17
31
להזמין אותו לשום אירוע?? האם יש איזה קלטת שדרעי מדבר בטובת הרב עמאר?? שישמיעו?? מה קרה לרב יעקב כהן שהתחיל לפחד מאריה דרעי? מה דרעי איים עליו שהשתיק אותו?? עד לפני חודש הרב יעקב כהן צפצף על דרעי?? מה קרה?? האם יעקב מפחד מלבן 'הארמי' = אותיות 'אריה מ....'
דרעי09.11.17
ר והתחיל לחשוש על החיים שלו!!!
יעקב10.11.17
30
כולם שם שקרנים מנסים לאבד לנו את אמונת החכמים דעי רשע מאושע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי דודי09.11.17
מי שהפיץ את הקלטת אין רפואה למכתו הוא גרם לשון הרע שאני לא יודע אם הוא יוכ לתקן לא משנה אם אתה שייך לאלי ישי
לוי09.11.17
29
בפני הפוליטיקאים. גם אחרי קלטת כזו חמורה אף אחד לא מוחה ברשע הזה. בושה.
יעקב11.11.17
28
הכל מעוות מיסודו דרעי לא אמור לחשוב מי מנהיג ומי לא המכתב הזה מסביר בדיוק מה הבעיה שלכם. שיגעון גדלותתתתת
נתן09.11.17
27
בקלטת הראשונה שבה דבר הרב עובדיה זצ"ל דברים ברורים, במקום להזדעזע ולהסיק את הסקנה אמרו: "מה עשו לך אבא".. וכעת ששומעים בברור להיכן מגיעה רמתו הרוחנית של המדובר ולחשוב האם הוא ראוי לייצג בני תורה, מחפשים את המקליט, ולא מוחלים לו וכו' וכו'... חברה, באמת, הצבור לא טיפש..
יהודי של אמת09.11.17
26
הם התרגלו להנהיג במשך עשרות שנים אנשים תמימים שקנו את כל הלוקשים שמכרו להם עד שהם בטוחים שכולם אידיוטים גמורים! דברים נאמרים אבל זה לא מה שנאמר וכו׳ וכו׳ יאללה יאללה, תרדו לציבור מהגב. מספיק נזק עשיתם כשהפכתם דורות של ספרדים תמימים למן שעטנז של ספרדו-ליטאים שלא יודעים מימינם ומשמאלם. נאבעך. (נשלח
הרשל09.11.17
25
בעולם הזה, מה שאתה רואה זה 50% מהאמת.. ומה שאתה שומע זה כבר שקר גמור.. בואו לא נתעסק בלשון הרע אלא באחדות.. רק טוב ייצא מזה.. שבת שלום. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד09.11.17
24
אינם בכוחם למחוק את מה שנאמר ועדיין הדברים מהדהדים ומזעזעים איך הם השיחות האישיות של יו"ר התנועה, שפת דיבורו וכו'. חבל על שדיבר כך חבל שפרסמו כך ואולי בעצם חבל שאין אדם יותר ראוי בראש התנועה.
אני09.11.17
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאמן לגדולי ישראל09.11.17
22
בסתר ואם מפרסמים את המכה בסתר הארור אז המפרסם הוא המכה בסתר והוא הארור. מגוחך !!! ולא שמענו אותו מוחה על ההכאות בסתר לא במוקלט ולא כעת. ואביה ירוק ירק בפניה הלא תיכלם ...ובשיחה פרטית ופורסם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.11.17
21
בערב התוצאות לבחירות אחרונות ..רקדתם משמחה ושםכתם את דמו של ר' אליהו ישי . תתבישו לכם . כל אלה שעמדו כאלמים ובכך נתנו את ברכתם לשפיכות הדמים הזאת ישלמו את המחיר . ואתה ראש הנחש . ראש הכנופייה השסניקית אדון מעשיהו מרוקאי אומלל אתה תקבל את העונש שלך ובגדול . זה רק התחלה . מרן זצוק"ל לקח אותך פרויי
חנוך09.11.17
20
מאוד מעניין למה את הארנק שלו אף אחד לא לקח לו אבל את ההקלטה שהגיע לערוץ 2 אף אחד לא יודע איך היא הגיע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.11.17
19
לא זה שמדבר , ולאזה ששומע ולא מוחה , האשם הוא הפלאפון ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד דן סגל09.11.17
18
הכל הצגה אחת גדולה, אבל עם האמצעים של היום מתגלה קצת ממה באמת מתחבא לשטיח . למען האמת צריך להגיד, אף אחד לא מעריך באמת את השני ובדרך כלל גם אחד בז לשני כי כל אחד חושב כי השני הוא כמהו. וכנראה כי כולם צודקים ובמצב של עולם התורה גרוע מאוד ומתקיים מה שנבאו שפני הדור יהיה כפני הכלב . כולם נובחים וצועקים
אריק09.11.17
17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב09.11.17
16
בין הליטאים לעצמם ובתוך ש"ס ועוד ועוד שהכל מתפרק ונגמר הוא מן השמים שישרדו לגאולה רק הענוים והדבוקים בה' ולא מחפשי הכסף והכבוד אני מצי לכולכם להתנתק מכל צדדי המחלוקת ולעסוק בתורה הנגלית והפנימית כך תוכלו להגיע חלק לקבלת פני משיח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם09.11.17
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נוני09.11.17
14
דיי!!! דרעי ביזה את הרב עמאר שליטא באומרו "הוא משועמם" "הוא שקרן" ובכלל כל טון הדיבור המזלזל כלפיו.. אז למה למען ה' לנסות לסובב אותנו הציבור הרב יעקב כהן???? זה מוציא אתכם עוד יותר דבילים!!! הציבור מזמן כבר התפקח תתחילו להפנים
ראובן09.11.17
13
בוודאי אחרי ההקלטה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה09.11.17
12
אבל תמיד מה קורה כאן
כהנא צדק01.12.17
11
תתנצל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שסני"ק לשעבר10.11.17
10
פגיעה ברבנים ! בכותל! בשבת! ישר לגהינום
להזכירך10.11.17
9
שחקן חדש במערכה,רחמנא ליצלן מצפון תיפתח הרעה והוא יכריז על הקמת מיפלגה לפלג את העם רחמנא ליצלן על שונאי ישראל.וכבר אמר עליו הרב,מה אתה עושה?בשביל מה? למה ? למה? מי התיר לך? אתה בגימטריה פרעה.תצדיע כשאני מדבר אליך מגלומן! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחירות בקרוב10.11.17
8
לא רדיו קול ברמה הפיץ את הקלטת רדיו קול ברמה עשה מה שכל רב בישראל היה צריך לעשות וזה חובת המחאה ולא להתחבא מאחרי רדיו קול ברמה רדיו קול ברמה זה הרדיו של מרן היה וימשיך להיות הרדיו של מרן מעניין שכולם תוקפים את הרדיו ושכחו מאלי ישי עד שלא ישחררו (כי לא יפה להגיד "להעיף") את אריה דרעי לא י
ישראל09.11.17
7
ומה שיורו לנו נעשה ונשמע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני09.11.17
6
לא מאמין לשום מילה. עושים מהציבור מטמטמים. אין פרשנות אחרת למה שנאמר. אל תנסו לעבוד עלינו.
יוסף המספר09.11.17
5
הלכה שאומרת שמותר לשקר בשביל השלום! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרופ' יש פתרון09.11.17
4
לא הבנתם? זה נכון! , דרעי חושב שהרב עמאר הוא ממנהיגי הציבור הספרדי.. לכן הוא מנסה לגמור אותו... ה' ימשיך להראות נפלאות בעז"ה.
משה09.11.17
3
אני לא שייך לא לש״ס ולא ליחד יש גבול ברור מסוג הדברים שמותר לטייח והוא נחצה כבר על ידי דרעי אפילו למען ש״ס עליו להביע חרטה על דיבורו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק09.11.17
2
אם הצד של הרב עמאר היה משלם טוב, פתאום הייתם כותבים בענק על הסיפור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י09.11.17
1
זיע"א שלא נבחר ש?ס . שלא נתן כוח לאלה שהחריבו את הבית ושרפו כל פינה רק כי הגאווה היא נר לרגלם . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמי09.11.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 07:37

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

אין מה לדאוג

השנה יש דרך מהודרת במיוחד להוסיף טעם לפסח >>

כיכר בשיתוף ספרייט | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24