כיכר השבת

ב'לניאדו' מכחישים

יולדת חרדית טוענת: בית החולים אשם במות בתי

בני זוג צעירים ששכלו בפתאומיות את בתם הראשונה, יומיים לאחר לידתה, מעלים שורת טענות חמורות נגד בית החולים לניאדו: מרשלנות שגרמה למוות ועד אטימות מקוממת (חרדים)

73
אלי רוטמן | כיכר השבת | כ"ד באייר | 09.05.18
בית החולים לניאדו
בית החולים לניאדו (צילום ארכיון: עידו ארז, ynet)

יום שלישי שעבר היה היום המאושר בחייהם של ד. וח, בני 20, חרדים מנתניה. בשעה שבע בערב הם חבקו בבית החולים לניאדו את בתם הראשונה, שהגיחה לאוויר העולם עשרה חודשים לאחר נישואיהם.

אך יומיים לאחר מכן השמחה הפכה לאסון, ממנו הם כמובן מתקשים להתאושש: בצהרי יום חמישי, ניגשה אחות בית החולים אל מיטת האם שאושפזה במחלקת יולדות, ובישרה לה כי התינוקת הועברה לפגיה מאחר ומצבה לא טוב והיא נאלצה לעבור החייאה.

את השתלשלות הדברים המקוממת, לטענת בני המשפחה, מתאר ל"כיכר השבת" בעלה, אברך מאחד הכוללים המוכרים בנתניה: "רצנו לפגיה, אשתי בכתה והתחננה שיעשו החייאה נוספת, ומה שענו לה זה 'את אישה מאמינה, אז את צריכה להאמין שניסינו'. ככה באטימות, במקום להוריד את הראש, לשתוק בחכמה מול אישה צעירה בפאניקה".

"בשלב זה התעקשתי להיכנס לרופא, וכשהתיישבנו מולו הוא אמר לנו 'אני רוצה לבשר לכם בשורה לא טובה: אחת האחיות מצאה את התינוקת ללא רוח חיים. ניסו להחיות אותה במשך 20 דקות, ולא הצליחו. זה מוגדר כמוות בעריסה'. ככה הנחיתו את זה עלינו, בלי אף עובדת סוציאלית כמו שחייבים במקרים כאלו".

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

סבה של התינוקת, אבי האם, מספר ל"כיכר השבת": "קיבלתי טלפון שכדאי להגיע מהר לבית החולים, וכבר בדרך אני שומע בשיחה עם החתן שלי את צרחות הבכי של אשתו, הבת שלי. כשהגענו למחלקה וראיתי את הבת שלי מתפרקת, שאלתי איפה העובדת הסוציאלית, הם התחילו לגמגם לי, 'החליפו צבעים', ורק אחרי חצי שעה הלכו לקרוא לה".

לבני המשפחה אף ברור שנסיבות המוות נגרמו בשל רשלנות: "זו היתה לידה רגילה, בזמן, ונולדה תינוקת בריאה לחלוטין ששקלה יותר מ-3 קילו. זמן קצר לפני המוות, בדקו את התינוקת וכל התוצאות היו תקינות לגמרי. כשסיפרו לנו בבית החולים על הבדיקות, ביקשנו לראות מסמכים - הרי הכל מתועד - ועד עכשיו מתחמקים מאיתנו ולא מביאים לנו אותם. בטח היא נחנקה ממשהו כשלא השגיחו עליה מספיק, מחוסר באנשי צוות, שאחד מהם מצא אותה כשהיא כחולה וקרה", משערים בני המשפחה השכולה.

בנוסף, רק לאחר פניית כתבת הבריאות של עיתון 'הארץ', רוני לינדר-גנץ שפרסמה לראשונה את המקרה הכואב, "נזכרו" בבית החולים לעדכן את משרד הבריאות על האירוע הטרגי, דבר שעל פי הנהלים הם היו מחויבים לעשות באופן מיידי.

ד', האב הכועס, אף טוען כי בבית החולים "מנצלים את העובדה שאתה חרדי ולא יכול לעשות נתיחה שלאחר המוות. כל ההתנהגות שלהם, מהרגע הראשון, גרמה לי להבין איך חטפו את ילדי תימן", הוא מסיים בתסכול.

בבית החולים לניאדו הכחישו את הטענות, ומסרו ל"כיכר השבת" בתגובה: "ראשית, אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומתפללים שלא ידעו עוד צער. מדובר במקרה טרגי שלא היה ניתן לחיזוי ומניעה.הטיפול בוצע ללא רבב, תוך הענקת השגחה צמודה".

"מסירת ההודעה למשפחה בוצעה ברגישות ועדינות, מיד לאחר הפטירה על ידי מנהל מחלקת יילודים, בנוכחות עובדת סוציאלית כמקובל. דיווח הועבר למשרד הבריאות כנדרש. שוב, אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

תוכן שאסור לפספס
73 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
זה מה שיש לך לומר לזוג שאיבד את ביתו הראשונה?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא17.05.18
44
ברור שהאב יהיה מתוסכל(וגם האם) ברור שזה קשה מנשא לקבל עובדה שתינוק שליכאורה בריא פתאום הולך ללא הסברים..את אותו התיסכול חווים הורים לתינוקות שנפטרו ממוות עריסה בביתם..מחפשים אשמים..חלק משלבי האבל הם כעס..אבל מקובל לכל הדיעות שהחיאה של 20 דקות שלא עוזרת מספיקה..ולאלוקים פיתרונים ומענות..ודי לחכימה..
לניאדו10.05.18
יש תינוקות המקבלים טראומה , לא מוות , אלא פלקים אדומים על פני הגוף, רטט, ונפיחות בעפעפים ועוד . כל זה חיצוני . תארו מה מתגעש בפנים .... כל זה החל מהחיסון הראשון מיד לאחר הלידה שדרך אגב לא חייבים לקבל אם ההורים לא מסכימים. רוב הדעות כאן על התינוקיה אכן נכונות ולאו דוקא משום חוסר כח אדם .... מ
רופא10.05.18
43
היתה שם עובדת סוציאלית במקום היא היתה ואני עדה לזה!!!!!!!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זה לא נכון!!!09.05.18

הצגת כל התגובות

42
עובדי אלילים ארורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פאצאן09.05.18
41
לא עלינו ולא על אף יהודי מה שההורים האלה עוברים עכשיו. חיכו לילדה הזו 9 חודשים ופתאום מודיעים לה בצורה כזו שהיא איבדה את הבת שלה- זה פשוט עצוב!!! רק שלא תיכנס לדיכאון, היא עוד לא קלטה בכלל מה נפל עליה... זה נוראי! מצד שני אני מאמינה שאם הקב''ה נתן להורים נסיון כזה גדול- הנשמות שלהם חצובות ממקום גבוה
אני09.05.18
40
... והוא לבדו,עשה עושה ויעשה לכל המעשים !!!!!! מוות בעריסה לדאבון נפש,מצוי ואחייאה לא עוזרת ,רגע חי נושם וריא ואחרי שניות ,דום נשימה ו..., ד' ירחם .
רונית 09.05.18
39
צודק מס 3 אין אפשרות וצורך בהשגחה טוטלית ולכן אין איש צוות על כל תינוק אלא מס אנשי צוות על הרבה תינוקות וכך זה בכל מקום..אנו שומעים על מקרי מוות בעריסה מידי פעם ואי אפשר לבוא בטענות לשום גורם כשזה קורה בבית..ומה אם היו מנתחים ומוכיחים שמדובר בבעיה לבבית או משהו..את זאת אף פעם לא נדע ליבי עם ההורים ש
לניאדואית09.05.18
38
לניאדו כמעט הרג את אישתי הם מומחים בטיוח ובהעלמת ראיות בעצת עורכי דינם הם לעולם לא יודו בטעיות שהם מנת חלקם לצערנו כמעט ביום יום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד09.05.18
37
לא היו עובדים סוציאלים!
tbh09.05.18
36
חוויה אישית שלי בנס יצאתי משם עם הילד חי , רק שם רואים אנשים בוכים מחוץ לחדי לידה ולחוצים . רואים את החוסר מקצועיות שיש שם בחדר מס' 5 הייתה מישהי עם רעלת לידה , ובחדר מס 6 מחוסרת הכרה פשוט הזויי מה שקורה שם . רק בית החולים תל השומר
שירה09.05.18
35
עוד יום אישפוז איננו מצדיק את החוי' הלפעמים מאוד לא נעימה עד מסוכנת. תנחומים להורים ושידעו רק שמחות. מצד שני, אין השגחה צמודה על כל יילוד באופן פרטני באף בית יולדות וזה בהחלט יכול לקרות בכל מקום. מוות בעריסה ר"ל היא תופעה מפחידה וטרם פצחו את סוד התופעה. ה' ישמור את כל התינוקות בריאים ושלמים ושיגדל
לניאדו09.05.18
34
זו סתם עלילה בטח רוצים כסף. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החזן משנזן09.05.18
33
דחוף מאוד! מישהו מכיר את המשפחה מקרוב? או יכול לתת פרטים שלהם?
יפה לוי13.05.18
32
בכל בתי החולים יש מקרים מיוחדים וסיבוכים אין זה מעיד דבר על בית החולים. זה בית חולים בינוני מאוד בשאר המחלקות אבל ידוע שמחלקת יולדות נהדרת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורה09.05.18
31
להזנחןת חולים טיפול רשלני ומזלזל...
חרהדי09.05.18
30
משתתף בצער המשפחה היקרה תנוחמו מן השמים אני רק רוצה לומר כי את הפגיה בלניאדו אני מכיר מצוין שהיתי שם 4 חודשים שלמים הצוות שם עושה עבודת קודש! מקצועיות שאין שני לה! לכן אם כל הצער שבדבר אני חושב שההכפשות מיותרות.
יוסי09.05.18
29
אם אחד ההורים מעשן אז כנראה שבית החולים לא אשם, הסיגריות אשמות. 90% ממקרי מוות בעריסה - אחד ההורים מעשן
מי אמר?10.05.18
28
היו גם היו אני עדה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת09.05.18
27
לאאאאא יולדים לא בלניאדו ולא במעייני הישועה. 2 בתי חולים לא מקצועיים. אני חרדית מב"ב. ילדתי את בני לאחר שפשוט ברחתי מענייני הישועה. ובלידה אחרת לאחר מס' שנים טעיתי. ושוב הלכתי למעייני הישועה ושם הם גרמו לי נזק גדול . ןלתינוק למוות. נולד תינוק בראי ושלום. רופאים רוצחים. תפנימו כבר. יש בתי ח
אמא כאובה09.05.18
בלידה הראשונה היה לי סבוך גדול ולכן הלכתי לתל השומר, צר לי אך הרופאים שם היו יהירים ברמות ולא ידעו איך לעזור לי וסבכו את המצב.... בלידה השנייה הלכתי בדיוק אם אותה בעיה למעיני הישועה הם העמידו צוות ענק בשעת הלידה (הרגילה ב"ה) ונותרתי ללא שום נזק מלידה זו, וברוך ד ילדתי עוד פעמיים שם והכל מקסים! אינני
אמא09.05.18
26
רמה גבוהה ביותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל09.05.18
שירות 10. יחס 10. הכל 10.
דבורה09.05.18
25
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.05.18
24
לניאדו הוא בין בתי החולים הכי מקצועיים במחלקת יולדות. הצוות שם חם ומסור באופן לא רגיל! כל יולדת מרגישה שם בת יחידה! מקרה כזה ל"ע יכול לקרות בכל בית חולים. ובשום בית חולים התינוקיה לא משו... הכי טוב לתינוק עם האמא... אני שוקלת ברצינות ביות בלידה הבאה... ולמי שכתבה שהם נותנים עוד יום אישפוז- זה כבר מז
אמא10.05.18
23
זה לא נכון אני הייתי עדה והבית חולים רצו לעשות נתיחה כדי לראות מה באמת קרה (רוב הסיכויים שהיה עירוע לבבי...) והזוג לא רצה בשום פנים ואופן ולתגובה 31 מצטערת להגיד לך שבכל בית חולים יש את הכישלונות שלו ובכל בית חולים מתים אנשים וזה לא חדש אז מה מעכשיו תלדו בטבע? אולי זה ימנע לכם מוות בעריסה, אולי תקבל
לתגובה 2309.05.18
פיצויים מבית החולים, למה שיוותרו על זה?
בוכרית10.05.18
לתבוע פיצויים מבי"הח ומהמדינה על מתן חיסונים שלא לצורך ופגיעתם .
אורתא10.05.18
לתגובה 33 אני לא מאחלת לאף אדם בעולם לעמוד בנסיון של הזוג הזה. זה ממש חוצפה איך שאת מוציאה את הדברים.. אין שום קשר לסבים ולסבתות שהם בוכרים את מדברת ממש שטויות ותזהרי בדבריך כי הנסיונות בעולמינו רצופים וקשים.. ולכל שאר המגיבים כאן אני מכירה את הסיפור מקרוב מאוד מאוד ואף אחד מכם לא יכול לשפוט ולהגיד
ש10.05.18
22
אחותי מיסקנה
אני09.05.18
21
תחשוב בהיגיון למה שיתנו לך את הפרטים שלהם באתר כזה שכולם יכולים לדעת?... אם איפלו בכתבה לא כתבו את הפרטים כנראה שהם רוצים להישאר חסויים... תחשבי קצת בהיגיון... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת15.05.18
20
אני לא יודעת מה כולם מתלהבים מלניאדו, חוץ מזה שנותנים אחרי הלידה להיות 4 ימים, אין שם כלום! הרמה הרפואית נמוכה מאד. היחס הוא אחרי הלידה, אבל כל הזמן שומעים על רשלנות רפואית.
שירה09.05.18
19
...והוא לבדו עשה עושה ויעשה לכל המעשים !!!!!! במות בעריסה, דום נשימה,דום לב, אחייאה משאירה את התינוק במצב צמח !!!
רונית 09.05.18
18
ילדתי שם את ביתי הראשונה לאחר ששמעתי המלצות חמות ולצערי עברתי חוויה מזעזעת יחס מחפיר וחוסר יחס שהשאירו אצלי טראומה איומה. לא להתקרב לשם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא מאוכזבת09.05.18
יש יולדות שאם האחות לא אמרה להן בוקר טוב אז השירות אצלן נחשב ל-מ-ז-ע-ז-ע.
מירי10.05.18
17
לדעת מה באמת היה. יתכן שהכל קרה כמו שביה"ח טוען. גם אמא לא משגיחה 24/7 על הילדים שלה ולא בגלל חוסר זמן אלא חוסר צ ו ר ך. זה לא מתרץ את היחס והתגובות של ביה"ח והם צריכים לגבש נוהל תקין.
א09.05.18
16
לדוג אחרי ניתוחים קיסרים כמעט לא מתפקדת וזקוקה לעזרה של הימים הראשונים אבל...ללניאדו הולכים רק עם הלידה רגילה והכל ידוע כתקין .אני ילדתי בלניאדו אבל כשאחד ההריונות היה מסובך יותר הלכתי להדסה הר הצופים סופר מקצועיות ואם כלכלית אתם יכולים אז תקחו ללידה ניתוח את פרופסור שמחה יגל מקצועיות ואנושיות ביחד.
88810.05.18
15
מדובר באשה חרדית שלבטח לא בצעה סקירות מערכות , כך שלא נדע האם לתנוק היה מום או לא. ניתוח לאחר המוות היה פותר המחלוקת אולם הסוג סירב. אולי הם מסתירים משהו ?!?! איזו רשלנות יכולים להשליך על בית החולים ? חשבו בהגיון - שום רשלנות. הכעס של הסבא מסתכם בזה שהעובדת הסוציאלית לא הגיעה מיד. נו באמת !! היתה ול
אחד שמבין09.05.18
הבעיה היא לא בסקירה אלא בזה שלוקחים את התינוקות לתינוקיות. אין שם מספיק כוח אם ולא נותנים לאמהות להיכנס. תינוק צריך להיות עם אמא שלו ולא עם עוד 30 תינוקות ו 2 אחיות.
?10.05.18
רוב החרדים עושים סקירת מערכות, דבר שני אם היה מום ברמה שמסכנת תינוק אמורים לגלות את זה מיד אחרי הלידה.
גילי10.05.18
הם יודעים מה המשמעות ההלכתית של זה
אני10.05.18
כל הבדיקות נעשו במהלך ההריון וכולם היו תקינות!!!!! אז ברור שאתה עם נגיעות אישיות שמצודד בבי"ח בלי להבין בעצמך מה שברור כשמש, אז עדיף שתשתוק
לא מבין כלום09.05.18
14
1. דחפו לתינוקת המסכנה איזה חיסון (הגורם הכמעט בלעדי למוות בעריסה) ומסרבים לגלות כיוון שכבר גם ככה יש התעוררות גדולה כנגד השערוריה הזאת שנקראת חיסונים וזה דופק להם את השיווק של הזבל הזה. 2. עשו פאשלה אחרת ומנסים לטייח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צבי09.05.18
ואם הורה מתנגד לחיסונים לא מחסנים.
אחות10.05.18
מילים כדורבנות !
דאו10.05.18
החיסונים שניתנים אחרי הלידה מצילים חיים! ויטמין K חיוני מאד לתינוקות זעירים ומצילים מפני מוות כתוצאה מדימום מוחי. מנגנון הקרישה אצל תינוקות רכים לא מפותח דיו ומעמיד אותם בסיכון. חפש בגוגל, קרה לא אחת שהורים סרבו לחסן והילד נפתר מדימום מוחי. כנ"ל צהבת B שהיא מחלה מדבקת מאד. הוירוס מטיפת דם של נשא צ
משיכלה10.05.18
13
ההורים בכאבם כי רב מטיחים האשמות על ימין ושמאל. אני מאמין לגירסת בית החולים ומשתתף בצער ההורים הצעירים. שהקב"ה ירפא את שברם ויזכו לילדים בריאים ולגדל אותם באושר.
מאיר09.05.18
12
לא מאמין ללשון הרע של המתלוננים/ות, יש ב"ד של תורה בארץ-ישראל, אפשר גם לפנות לאדמו"ר שליט"א. בנותי מהדרום, ומאלעד מעדיפות את לניאדו. !!!!
רונית 10.05.18
11
כאם שילדה לא מעט ילדים וכסבתא להרבה נכדים שנולדו במגוון רחב מאד של בתי חולים אני קוראת תגובות ולא מבינה איך כותבים נגד בית חולים זה או אחר או רק בעד בית חולים מסויים.... בכל מקום יכול לקרות הכל! אין בית חולים אחד בארץ שיספר שאף פעם לא הייתה פשלה... בכל מקום צריך להרבות בתפילה ליפול לידי הצוות הנכון
אמא וגם סבתא09.05.18
10
זה המקום הכי מסור וטוב שיש עשיתי מאמץ אדיד להגיע לשם כל לידה כשאני חוולפת ברכי על פני כמה וכמה בתי רפואה גדולים . צוות של אחיות צדיקות וגם עובדות סוצליות שמטפלות גם במקרים הרבה יותר פשוטים . רק מילים טובות יש לי על לניאדו עלו והצליחו
מירי מהצפון22.05.18
9
אין מספיק כוח אדם בלניאדו ואכן זה נכון יש להם אדישות מסוימת אלוקים רואה ומשגיח על הכל ואיאפשר להסתיר ממנו את האמת יהי רצון שההורים ידעו רק שמחה מעתה ועד עולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.05.18
8
בתור אמא אני רואה תמיד איך לא משגיחים על התינוקות בתינוקיה בבי"ח. כל התינוקות צורחים.. ישנים על הבטן בלי השגחה. ועוד.. תעשו לעצמכן ולילדים שלכן טובה ותעשו ביות מלא. אין כמו השגחה של אמא. לאף אחד לא אכפת מהילד שלכן ואף אחד לא ישמור עליו כמוכן.
א10.05.18
7
ממליץ לכל בר דעת להשתחרר כמה שיותר מהר לאחר הלידה או לכל הפחות לוודא שהתינוק נמצא בקרבת האם כמה שיותר, מכיר מקרוב מקרה דומה שכמעט הסתיים במוות, רק עיקשות של ההורים מנעה אסון
צפוני10.05.18
6
דווקא ילדתי פעמיים בלינאדו, והיה מצויין ב״ה. מה שכן בלידת השלישי בחו״ל, בבית רפואה גויי, לא היה לי ספק שאני חייבת ביות מלא. והאמת, זה הבדל שמיים וארץ.. התינוק מקבל יחס אימהי צמוד בדיוק כמו שמגיע לו.. ולא כמו בארץ שהוא ״נאלץ״ להיות בתינוקייה, יחד עם עשרות תינוקות אחרים ומעט צוות... להבא, גם אם יי
מיכל10.05.18
5
תינוק צריך להיות עם אמא שלו לא עם אחיות שאין להן זמן להסתכל עליו
אחחחח10.05.18
4
מהחיסון!!!!
אמא 09.05.18
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רננה09.05.18
2
שלא נדע, שלא יביאנו לא לידי ניסיון ולא לידי ביזיון, אך ברור שבי"ח לא אשם- זה בי"ח מצויין, ולא רק בלידות- חל שם מהפך של ממש והם מצויינים רפואית ושירותית! ברור שמדובר בבעיה לבבית שלא עלו עליה במהלך ההריון..
אני10.05.18
1
האבות, משה רבינו ודוד המלך לא נולדתו בבית חולים אלא עם מיילדת בביתן.
דן סגל09.05.18
גם על זה אתה ממליץ? אז הבה ונניח את תינוקותינו בתיבה ביאור???
הם היו ואינם10.05.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24