כיכר השבת

הכנסת ה-21

הכירו: אלו חברי הכנסת החדשים מטעם ש"ס

משה ארבל, משה אבוטבול, אוריאל בוסו ושלומי דהן, הם רק חלק מהשמות החדשים בש"ס שצפויים להיכנס אל הכנסת ה-21. 'כיכר' בפרופיל מיוחד על הנציגים החדשים (אקטואליה)

85
ישי כהן | כיכר השבת | ט' בניסן | 14.04.19
משה ארבל, אוריאל בוסו ושלומי דהן
משה ארבל, אוריאל בוסו ושלומי דהן (צילום: באדיבות המצולמים)

עם חזרתו לחיים הציבוריים הצהיר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי יבקש לבצע רענון מוחלט ברשימת המפלגה, להכין את דור העתיד של ההנהגה. ואכן, בכנסת ה-21 צפויה רשימת ש"ס לעבור רענון דרמטי עם כניסתם של חברי כנסת צעירים למבנה בגבעת רם.

ש"ס זכתה בשמונה מנדטים, מה שנחשב להישג עצום למפלגה שבסקרי הבחירות דשדשה סביב החמישה-שישה מנדטים. דרעי צפוי להיות שותף בכיר בממשלת נתניהו החמישית, כאשר על פי הערכות ש"ס תקבל לפחות שלושה שרים ושני סגנים.

עם הקמת הממשלה, נתניהו צפוי להעביר את החוק הנורבגי המורחב, שיאפשר ליותר משר או סגן שר במפלגה להתפטר מתפקידו כח"כ, ולחזור לתפקידו כח"כ במידה ויעזוב את תפקידו. בנוסף להחלטת המועצת מערב הבחירות כי חברי הכנסת יצחק כהן ומשולם נהרי יסיימו את תפקידם בעוד כמחצית קדנציה, הרי שגם המקום השישה עשר ברשימה נחשב לריאלי בכנסת ה-21.

"כיכר השבת" בפרופיל על הנציגים הצפויים להיכנס למשכן הכנסת, חלקם כבר עם הקמת הממשלה וחלקם לאחר החוק הנורבגי המורחב או התפטרות שני חברי הכנסת הוותיקים.

משה ארבל, מקום 7

ארבל, בן ה-35, תושב פתח תקווה, שימש עד כה כראש מטה שר הפנים דרעי. אב לחמישה ילדים ונחשב למקורב לישיבת 'כסא רחמים' ואף השתתף בקביעות בשיעור המצומצם בבית הגאון רבי מאיר מאזוז.

משה ארבל (באדיבות המצולם)

בצעירותו למד ארבל בישיבת 'נחלת דוד', שם היה נחשב לעילוי ואף הוציא לאור ספר חידושים, 'וישמע משה'. לאחר נישואיו החל לשמש כרב בית כנסת בפתח תקווה, שם גדל כילד. אביו, רחמים, שימש במועצה הדתית המקומית. לצד לימודיו, שירת משה הצעיר ביחידה לזיהוי חללים בצה"ל, ולאחר מכן החל ללמוד משפטים וסיים תואר שני בהצלחה, לאחר לימודיו התמחה אצל שופטי בית המשפט ברמלה.

בשנים האחרונות הוא החל לשמש כראש לשכתו של השר דרעי ולאיש אמונו, לאחר ששימש כעוזרו של ח"כ יואב בן צור והוכיח יכולות. בוועדות ציבוריות, לדוגמת השבת והכשרות - שהקים רה"מ בנימין נתניהו, הוא נשלח למשימה וייצג את תנועת ש"ס.

משה אבוטבול, מקום 9

אבוטבול בן 54, נולד בבאר שבע ושימש במשך עשור כראש עיריית בית שמש. שימש כמנהל אל המעיין בבית שמש וכן נציג ש"ס במועצת הפועלים, חבר הנהלת המתנ"ס ודירקטור ויו"ר החברה הכלכלית.

כמו כן, שימש בעבר כסגן ומ"מ מרכז השלטון המקומי. בתקופתו בבית שמש, בנה ותכנן כ-30.000 יחידות דיור וכ-500 כיתות לתלמודי תורה ובתי יעקב בעיר.

משה אבוטבול (פלאש 90)

בחורף האחרון, בהפרש של כ-270 קול, הפסיד לראש העיר הנבחרת עליזה בלוך. לאחר ההפסד נכנס אבוטבול לרשימת ש"ס, בין היתר בשל קרבתו לנשיא המועצת הגר"ש כהן ובנו הגאון רבי יעקב כהן.

אוריאל בוסו, מקום 10

בוסו, בן-46 ואבא לשישה ילדים, נולד וגדל ברמלה ובחודש הקרוב יכנס לתפקידו כחבר כנסת לאחר ששימש עד כה כיו"ר ש"ס בעיר פתח תקווה, סגן ומ"מ ראש העיר.

בוסו גדל ברמלה ולמד בתלמוד תורה ברחובות ובישיבה קטנה ישיבה לצעירים ברחובות ו'מעלות התורה' של הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל.

אוריאל בוסו (באדיבות המצולם)

לאחר נישואיו עבר להתגורר בפתח תקוה, למד בכולל מפעל הש"ס והלכה ושימש כר"מ בישיבה קטנה. מזה למעלה מעשור משמש כמ"מ רה"ע פ"ת ויו"ר סיעת ש"ס בעיר. הוא בעל תואר במשפטים.

כיהן כראש מינהל שפע, מינהל הכללי, יו"ר אגפים חינוך ותרבות תורני. מ"מ יו"ר החברה הכלכלית , כיום ראש מינהל הנדסה ויו"ר אגפי השכונות, הביטחון, המתנסים ויו"ר הוועדה לתכנון ובניה.

שלמה דהן, מקום 11

דהן, בן 40, יליד זכרון יעקב ובוגר ישיבת "אמרי דעת" ונחשב ל'צעיר השטח' בתנועה בשל היותו מנהל פרויקטים חינוכיים ארציים מעל 16 שנה.

שלומי דהן (באדיבות המצולם)

בין היתר נחשב לאחראי על הקמת מסגרות לנוער מנותק בקרן וולפסון, פיתוח רשת מדרשייות 'שלום לעם' ו'אור ישראלי' ומנהל פרויקט חונכות ברשת 'בני יוסף'. כמו כן, נחשב למקורב לבנו של נשיא המועצת הגר"י כהן, בעיר ביתר עילית.

נהוראי לחיאני, מקום 12

לחיאני, בן 38 ואב ל-6 ילדים, חבר מועצת העיר צפת. אחרי נישואיו למד בכולל להוראה והוסמך לרבנות ובעל כושר לרב עיר.

שימש כמזכיר בית הדין הרבני בצפת ובטבריה. לקראת הבחירות המקומיות הקודמות הוצב ברשימת ש"ס ונבחר לסגן ראש עיריית צפת ומחזיק תיק חינוך חרדי.

נהוראי לחיאני (באדיבות המצולם)

במהלך הקדנציה עשה מהפכה בתחום החינוך והביא לשורה של פרויקטים חינוכיים גדולים ובין היתר הקים ישיבה לנוער מתמודד ואת פרויקט 'יוסף דעת' שמפיץ את תורתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

יעקב זכריהו, מקום 13

זכריהו בן 35 ואב לחמישה ילדים, מכהן כחבר מועצת העיר בני ברק ומחזיק תיק התרבות. בין היתר הוא מחזיק באחריות על שיבוץ הבנות הספרדיות במוסדות החינוך.

יעקב זכריהו (צילום: יעקב כהן)

זכריהו נולד בתל אביב ברחוב שנקין ובגיל 13 עבר לבני ברק.

לזכריהו זו הקדנציה הראשונה במועצת העיר, לאחר שלפני כשש שנים נכנס לעירייה כמנהל לשכתו של אלי דדון, יו"ר ש"ס בעיר, תפקיד אותו מילא בהצלחה רבה.

נתנאל חייק, מקום 14

חיאק, בן 38 נשוי ואב לשישה ילדים, סיים את לימודיו בישיבת 'מאורות התורה' בקרית יערים ומשם כשנתיים בישיבת מיר.

לאחר נישואיו למד כ-3 שנים בכולל בישיבת 'כנסת חזקיהו' אצל הגר"ד מן זצ"ל. בעשור האחרון משמש כרכז אל המעיין ברכסים. לפני כ-7 שנים הקים את ישיבת 'מאור ישראל' לצעירים ובמקביל פתח מועדון לנוער נושר.

נתי חייק (צילום: שלום שגיא ואהרן ברוך ליבוביץ)

לפני כ-5 שנים נבחר לחבר מועצה ברכסים. במשך שנים רבות הוא מתנדב בש"ס בפרט במערכות הבחירות ומזה כ-4 שנים משמש כמנהל אזור הצפון בתנועה.

בשנים האחרונות אחראי על כל נושא שיבוץ הבנות והחינוך החרדי בלשכת יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי.

יוסף טייב, מקום 15

טייב, בן 38 ואב ל- 6 , נולד בפריז ברובע 15. גדל בצרפת עד גיל 17 ועלה ללמוד בארץ ישראל בישיבת מיר. נחשב נציג הצרפתים ברשימת ש"ס.

יוסי טייב (באדיבות המצולם)

אחרי נישואיו למד בכולל 'דרכי הוראה' לרבנים, שם הוסמך לרבנות. טייב יצא לשליחות בעיר טולוז בצרפת שם שימש כרב.

כשחזר לארץ נכנס לנהל פרויקטים לעולי צרפת בעמותת שלבים בקרן וולפסון, משמש כיום כסגן ראש המועצה בקרית יערים מטעם ש"ס.

יעקב צדקה, מקום 16

את המקומות הריאליים ברשימה סוגר יעקב צדקה בן ה-38, יו"ר ש"ס בפרדס חנה ומקורבו של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף.

צדקה, בנו של הגאון רבי דוד צדקה רבה של פרדס חנה - כרכור ומוותיקי רבני הערים בארץ, ונכד למרן ראש הישיבה הגאון רבי יהודה צדקה זצוק"ל.

יעקב צדקה (באדיבות המצולם)

למד והתחנך בירושלים, בישיבות 'יקירי ירושלים' ובישיבת 'חזון עובדיה', שם החלה קרבתו לראשון לציון הגר"י יוסף ששימש אז כראש הישיבה.

לאחר נישואיו הקים כולל אברכים 'קול יהודה' ע"ש סבו הגר"י צדקה, בראשו עמד במשך כמה שנים, כשהתעורר הצורך במוסדות חינוך בפרדס חנה - כרכור, הקים גני ילדים ובית ספר וייסד את ארגון החסד 'אור הפרדס'.

את דרכו במועצת העיר פרדס חנה החל לפני כשבע שנים, בהם שימש בתפקידים ובוועדות השונות במהלכן מונה ליו"ר תנועת ש"ס בעיר.

לפני כשנתיים מונה לסגן ראש המועצה, תפקיד אותו הוא ממלא גם בקדנציה זו.

תוכן שאסור לפספס
85 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
אחרי שחייק הרס את רכסים וחיפה הוא בורח לכנסת...
חיפאי14.05.19
שאמר שבוסו בורח לכנסת...
דוד מהפיצוחים15.05.19
32
אפילו בדגל התורה יש חבר כנסת ספרדי. בשס אין אפילו חצי אשכנזי.( גם החיד"א היה חצי אשכנזי למי שלא יודע)
מרן15.04.19
31
כולם ילדים קטנים. 35 38 מה זה גנון של שס. תראו את ג' אנשי מקצוע מוצלחים מעל גיל 50. בפעם הבאה אני עם ג'
חיים15.04.19
מה זה משנה הגיל העיקר התרגיל דבר ראשון יש התייעצות וכך גדולי הדור קבעו ובראשם הצדיק הגדול שמרן אמר עליו פה קדוש אישר להביא את האנשים האלו לרשימה . ואדרבה הצעירים שמוצלחים כבר מצעירותם וכוחם במותנם עדיפים ממבוגרים שאולי יותר בעלי ניסיון אך פחות בעלי מרץ. ומי שלא בוחר בש"ס בגלל דבר זה גדול עוונו מנשו
ללא שם15.04.19
חח 30 פלוס זה ילד? צודק עדיף בני 70 סנילים
מת03.09.23

הצגת כל התגובות

30
אהבתי את השילוב בין תורה לעשיה . מתי נבין שאין בזה סתירה . והלא הגמרא אומרת שהרבה עשו כרשבי - רק ללמוד ולא עלתה בידם . תלמיד חכם שלא ממצה את הכוחות והכישורים שלו סופו שיהיה חולה נפש . ומעשים שבכל יום כאלו .
אבי14.04.19
29
קשור לחתן של דרעקי
אשכנזי14.04.19
תבדוק לפני שאתה מגיב- מקשקש ושופך את כל הקנאה והשנאה של. רק בוסו ודהאן מרוקאים! יש כאן חברה עם הרבההההה נסיון ועזרה ומסירת לציבור! חברה שמונעים נשירה, חינוך וכו' וכו'... כדאי שתפסיקו עם השנאת חינם הזו! כי השנאה הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם!
יודע14.04.19
לגבי השאר אני לא יודעת--- מגיע לאבוטבול ביושר אחרי שעליזה הזאת העיפה אותו הוא בא והוכיח לה ש-"צוחק מי שצוחק אחרון"...
אאא14.04.19
28
מכנה משותף לכולם: מרוקאים ומקורבים. המפלגה הכי עדתית שיכולה להיות.
מירי14.04.19
שימי לב לפני שאת מגיבה וסתם מקשקשת רק בוסו ודהאן מרוקאים! וכן בוחרים במי שיש לו נסיון ועזרה לציבור הספרדי! במי שמונע נשירה וכו', במי שמסר עצמו קודם לציבור ולתנועה בלי כל תגמול. את כנראה שלא עושה כלום למען... לפחות אל תהרסי! ותקשקשי דברים שאת לא יודעת!
שימו לב!14.04.19
מה שכן כולם מבני עדות המזרח. בעצם כמו שב-ג' כולם בני עדות אשכנז, (עד שהגיע ישי מחוסר ברירה כמובן וכו'.. וכו'.. שנובע בעיקר מאינטרסים גועליים של 2 הצדדים)
ללי14.04.19
27
תענוג לשמוע את המתנגדים מתפוצצים מאכילת חמוצים. תתרגלו ששס תמשיך לעלות עד לראשות הממשלה בעתיד.
מיקו14.04.19
מקווה מאדד!! אך לא בטוחה שהממשלה תחזיק 4 שנים
הלוואייי15.04.19
26
עוד שסניקים במפלגה שלא עושה כלום אחד עגול למען היהדות ולמען השכבות החלשות רק יודעים להתבכיין שמקפחים אותם רק מפיצים שנאה ופלגנות על רקע עדתי רק יודעים להשתלט בכוח הזרוע על המועצות הדתיות, ועל כל מקום שיש בו ריח של כסף רק יודעים להרוס כל חלקה טובה במועצות הדתיות רק יודעים לקלל ולומר טפו עליכם רק גורמ
יעקב15.04.19
את מה שהוא עצמו אופס..
ללי15.04.19
25
הדברים הבאים נכתבו מתוך כאב וציניות, על קורות החיים של מועמדי ש"ס הצעירים לכנסת אמא יהודיה שולחת את בניה ללמוד תורה. שולחת אותם בשמחה ומקבלת אותם בשמחה, כדי להיות מאותם "נשים שאננות" שעליהן נאמר בגמרא שבזכות דברים כאלה הן זוכות לחיי העולם הבא. גודל הילד, ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, כולל, לימודי רבנות
מישהו14.04.19
חיים בצורה לא בריאה בכלל אולי מבחוץ זה נראה נוצץ אבל תמיד יש שם תחרותיות להגיע כמה שיותר רחוק אף פעם לא מספיק מה שעשית... לעומת זאת אברכים (אמתיים כמובן) שאוהבים את לימוד התורה רואים סיעתא דישמיא על כל צעד ושעל!! והעובדה שאני אשת אברך עם ארבעה קטנים וחיה בבית שאנשים ממעמד הביניים היו חולמים עליו בגי
בעיני המתבונן15.04.19
את אריה דרעי הכל שם שנאת וקטטות וצער, תראה מה עושים לביבי וגם לשקוץ משמאל שאינונ יודע מימנו לשמאולו שני גנץ ואילו חכמי ישראל.. רק לקנאות בהם אברכים אשריהם בעולם הזה ובעולם הבא.. מחתנים את ילדיהם בכבוד מה שאתה לא תוכל לחלום על זה..
אבא 14.04.19
24
מלך. בולדוזר של עשיה. לא מסוגל לנוח לרגע. התברכה כנסת ישראל והפסידה צפת
אברם14.04.19
23
היה מת להיות דומה לו
אוהב היהודים14.04.19
22
הוא גם תלמיד של הגר"א חפוטא מפתח תקווה
יוסף14.04.19
21
כולם ראויים ומי שלא מבין את זה פשוט מקנא חייבים היום להיות עם תואר מסוים ולהבין את התחבלות של הועדות של הממשלה בשביל לייצג אותנו נאמנה ומי שחושב שזה מקורבים טועה אני מכיר את העשיה של כולם בתור פעיל של שס נטו אנשים מוכחים שלמדו גם תואר שחייבים היום כי בממשלה יושבים שם שנלחמים בנו בכול מני שטיקים וטרי
אני14.04.19
20
עוד בשר תותחים למפלגת הקומבינות .......
בני14.04.19
19
אי אפשר שתושבי בני ברק יהיו בלי הנציג האלוף הזה בעיר. כל מי שפנה אליו זכה למענה מהיר ויעיל. אין אחד שפנה אליו ולא קיבל ממנו עזרה באופן הטוב ביותר, לכן זכריהו חייב להיות בבני - ברק.
משה מהפלאפל14.04.19
הוא ידאג לכל הארץ מה רע?
חלנחי14.04.19
18
בוסו הוא ממשפחת אבוחצירא שתמכו בו הפעם כולם
בוסו14.04.19
17
זוכרים צ'רלי ביטון וחבריו אבוחצירא ועוד כך דרעי וחבורתו דרך אגב כולם חיממו קירות כלא כמובן
אוטוטו אין שס15.04.19
אוי אוי אוי, איזה תגובות מחאה היו, שכוללים כמובן את המילים החשובות: קיפוח, גזענות ובכיינות. אבל לכם תמיד מותר להתבטא איך שבא לכם, וזה בסדר, הכי בסדר
ללי15.04.19
16
אברך חשוב משכמו ומעלה לפני הכל - הוא בן אדם נעים הליכות מיוחד באמת הלוואי ובש''ס יהיו חצי ממנו אנשים שיודעים איך להתנהל מול ציבור!!!!!!!!!!
איציק15.04.19
15
יגיע לכנסת! המון הצלחה!!!
דוד14.04.19
14
חוץ מהם מי מרויח מזה שהם למעלה יושבים הציבור ממנה שליחים ןהשליחים עושיה מה בא להם וכל זה כי הבטיחו לו על הקרח גן עדן למרות שהוא קיבל גן עדן כבר בפעם הקודמת כמה גן עדן יש ?
ם05.05.19
13
שלומי דהן, אני זוכר איך שהוא טיפל בבן שלי בעזר מציון, נשמה טהורה שהיה נותן את עצמו ואת משפחתו במשך תקופה ארוכה בנופשונים של עזר מציון מבוקר עד לילה ללא כל תמורה (שילמו להם שליש מהמשכורת של אשתו, בגלל אובדן ימי העבודה שלה). שנים שהוא שמר איתנו על קשר. שלומי היקר, כשם שנתתי לבני ולכל משפחתי ולעוד מאות
פנחס14.04.19
12
אין שום קשר למשה פרץ תהיה בריא וחג שמח
חסוי14.04.19
11
הרב משה אבוטבול ירידה לצורך עלייה תמשיך לקדש שם שמיים ותשמור משם על העיר התורה והחסידות בית שמש שבנית בעשר אצבועתיך
יהודי אוהב ישרא14.04.19
10
לפי הנאמר בכתבה אברכים תלמידי חכמים עזבו את התורה והלכו ללמוד משפטים - שולח יד וכו' ואח"כ לשררה... מי יודע אילו היו לומדים היינו זוכים לעוד ראשון לציון או דיין חשוב. פוליטיקה
אבנר14.04.19
אני מכיר היטב את אחד מהם. מאז שהיה בגיל 17. אוי איזה מרחק הוא עשה... זה שהוא כבר לא בנתורה, מילא, אבל הבעיה שגם יראת השמים, פחתה אצלו. הוא כבר לא יודע מה זה תפילה כמו שצריך, והאמן לי אני לא רוצה לספר יותר... מספיק זה.
אורן14.04.19
אתה המזכיר של אלוקים, ויודע כל נפש אדם מה היא, אבל מסתבר שבהפסקות אתה גולש באינטרנט, נו, נו, נו
ללי15.04.19
9
האדם הכי מדהים ששס יכלו לבקש לעצמם! עוד תשמעו עליו רבות!
ללא שם15.04.19
8
קלטתי שזה משה ארבל...
אאא14.04.19
7
מצוין, אחרי שבוסו הרס את פתח תקווה הוא בורח לכנסת......
פתח תקוואי14.04.19
בוסו לא הרס את פת
רק שס15.04.19
6
מה הקשר כל הרשימה הזו מה נסגר
מה נסגר14.04.19
5
עשייה של ממש עוזר לכל אזרח שרק פונה עליו . בהצלחה
אני14.04.19
4
בס"ד כל הנציגים ממש מדהימים חכמים ונבונים שיהיה להם הרבה הצלחה
אוחנא מאיר15.04.19
שכחת להוסיף שהם ילדים קטנים עם חלב על השפתיים...
ישראל15.04.19
3
הבחירה של שס הכי טובה איש אהוב ומיוחד רואה ברכה בכל מה שנוגע עוד תישמעו ממנו
אושי 15.04.19
2
תלמיד חכם מופלג. בר אוריין שאין שני לו. היום כולם עסקנים
אשר14.04.19
1
יהדות התורה הבטיחו לו מקום 8 ובזמנו מקום 2 בשס וגם עוצמה יהודית הבטיחו לו מקום 5 ועוד... בגלל שלא קיבל מקום 8,יהדות התורה קיבלה 7. אז לאן נעלם "רב" המפלגות?
מיקו14.04.19
אלא אם תעבור יהדות התורה את ה-250,000 קול (והיא לא עברה) תקבל ישיבת כסא רחמים עוזר לח"כ וזהו
משה14.04.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24