כיכר השבת

תיעוד מטריד • צפו

אלימות, אגרופים וגז; הצד האפל של הכינוס בהיכל הארנה

אלפים הגיעו אמש להיכל 'הארנה' בירושלים להשתתף במעמד 'הקבלת פני רבו', אך אלפים רבים נותרו בחוץ, שם התרחשה מהומה - שלדברי הנוכחים כללה אלימות קשה מצד המאבטחים (חדשות, חרדי)

148
ישי כהן | כיכר השבת | י"ח בניסן | 23.04.19
אלימות, אגרופים וגז; הצד האפל של הכינוס בהיכל הארנה
(צילום: באדיבות המצלם)

אלפים השתתפו אמש (שני) במעמד המרשים של 'הקבלת פני רבו' לנשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, בהיכל 'הארנה' בירושלים, מעמד שנחשב להישג גדול.

האלפים שנכחו באולם חגגו את שמחת חג הפסח והאזינו לנאומיהם של נשיא המועצת, הראשל"צ ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי. דרעי התנצל בפני האלפים שהמתינו בחוץ, אך ספק אם הנוכחים באולם הבינו את שהתרחש בשולי ההיכל, בכניסות ל'ארנה'.

אלפים שהגיעו מכל רחבי הארץ ביקשו להיכנס להיכל, אך אנשי האבטחה והמשטרה מנעו מהם את הכניסה בטענה כי האולם מלא עד אפס מקום. בכניסות להיכל התפתחו מהומות שכללו אלימות.

המשטרה אף עצרה שמונה צעירים בחשד לאלימות והפרעה לסדר הציבורי, מאוחר יותר כולם שוחררו מתחנת המשטרה: "במהלך האירוע, על אף הכמות המותרת והמוגבלת מבחינה בטיחותית, ניסו נוספים להיכנס בכוח ובניגוד להוראות השוטרים והמאבטחים שהוצבו בכניסות", נאמר בהודעת המשטרה.

מנגד, בני התורה שנכחו מחוץ לאולם הציגו גירסה אחרת, תמונת מצב לפיה המאבטחים לכאורה השתמשו באלימות קשה ומפורזת כנגד הנוכחים שביקשו להיכנס להיכל.

בסרטון שצולם בכניסה ל'ארנה' והגיע לידי 'כיכר השבת', נראה מאבטח אוחז בחוזקה בצעיר שביקש להיכנס לכינוס ובמקום התפתחה מהומה שכללה אלימות, גז מדמיע והשכבת הצעיר על הרצפה בכוח. יודגש כי הסרטון לא מציג מה התרחש לפני כן, ויתכן שהצעירים התעמתו עם המאבטח. כל ניסיון להשיג את תגובת המאבטח לא צלח; לכשתתקבל - נפרסמה במלואה.

"זה בלתי הגיוני", סיפר אחד המשתתפים שהגיע לכינוס. לדבריו, "אלפים הגיעו מכל רחבי הארץ ונותרו בחוץ, בקור הירושלמי, חלקם נאלצו לחזור לבית באכזבה רבה. התנהגו אלינו בחוסר התחשבות, כאילו אנחנו אוהדי קבוצת ספורט שהגענו לתקוף אוהדים אחרים. למה? אנחנו בני תורה שהגענו לחלוק כבוד לגדולי ישראל".

יצוין כי גם נציגי ציבור של ש"ס, סגני ראשי עיר וחברי מועצות מרחבי הארץ, נאלצו לחזור לביתם ללא שאופשרה להם הכניסה להיכל, בטענה כי ההיכל מלא עד אפס מקום. יצוין כי בהיכל היה ניתן לראות מאות מקומות לא מאוישים, אך לדברי גורמים בהפקה, באבטחה ספרו את מספר הנכנסים להיכל ויתכן שחלקם ירדו לשטח האחמי"ם התחתון.

יהודה, משתתף נוסף שנותר בחוץ, התלונן: "למה בכל האירועים זה חוזר על עצמו? מדוע אין סדר? מביאים מאבטחים שיהדפו משתתפים בחוץ, ובזה חושבים שהאירוע נמצא תחת שליטה. למה אין חלוקת כרטיסים מסודרת? למה אלפים צריכים לעמוד עם הילדים בקור של ירושלים, בשעות הערב המאוחרות, לחזור לבית בכזו אכזבה? אריה דרעי צריך לעשות סדר. הגענו לחגוג וחזרנו בוכים".

"האלימות מצד המאבטחים הייתה ללא פרופורציות", מעיד דוד שנכח גם הוא באירוע: "אני לא מבין את נהלי האבטחה, אולי אלו ההוראות שהם קיבלו, אבל הרגשנו כמו תרנגולות בעשרת ימי תשובה".

מנגד, בחברת האבטחה הציגו תמונה של אלימות מצד מעט מהמשתתפים. בחברת 'פרוטקט', האחראית על האבטחה ב'ארנה', אמרו ל'כיכר השבת': "עקב הגעת כ-15,000 משתתפים לארנה, שמכילה כ-10,000 מקומות, בהחלטת משטרת ישראל נאלצנו לסגור את הארנה מחשש לחיי אדם.

"לצערנו הקהל ניסה בכל דרך לפרוץ את מערך האבטחה, תוך כדי אלימות, דחיפות ויריקות לעבר כוחות האבטחה - למרות כל הניסיונות שלנו ושל משטרת ישראל לגרום לקהל להיכנס למתחם שהכשרנו מבעוד מועד, הכולל מסך ומערכות הגברה".

בחברה הדגישו: "כמובן שמדובר בחלק קטן מכלל המשתתפים. הסדרנים נאלצו להדוף בגופם את הקהל, ובכך לשמור על הסדר. שני מאבטחים פונו לשערי צדק עקב דחיפות של המחסומים על הסדרנים. למעט אירועים אלו האירוע בתוך הארנה עבר בהצלחה, ולא נכנסו יותר משתתפים מהמותר בחוק. באם סדרן פעל שלא כחוק - אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשתנו".

תוכן שאסור לפספס
148 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
שס מחויבת לבדוק את הנושא עד תומו השאלה אם זה ברור להם והאם הם מחויבים לכך ?????
ללא שם29.04.19
77
אפשר לחשוב שכל החרדים צדיקים תמימים תקלטו החרדים טיפשים מאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ציוני כבוד!!!!!24.04.19
76
ארנה לקוי מיסודו המושבים תלולים מאוד אם מישהו רוצה לעבור כאשר אנשים יושבים בשורה הוא צריך לדחוף את רגליהם וגם להחזיק במעקה שאין , מה שנותר לו זה לשחק שווי משקל או להחזיק באנשים היושבים בשורה כדי לא ליפול על השורה למטה על היושבים עצמם מבחינה בטיחותית יש לסגור את האולם מיידית עד להרחבת המעברים בדחיפות
אלון24.04.19

הצגת כל התגובות

75
חבל שהבנים באו עצובים מאוכזבים וכאובים ולא פעם ראשונה סליחה אבל זה נמאס אריה תשאג
חני24.04.19
74
מה התועלת שאתם מעלים את זה אפשר להסביר
אלי24.04.19
73
מי שלא היה שם לא מבין
איציק23.04.19
72
אפשר לבדוק ולמצוא שבכל האירועים שמתרחשים בירושלים מביאים מאבטחים גברתנים שברובם ערבים
ר23.04.19
71
פרענקים!!!! ככה מתנהגים???????????????
חיים23.04.19
ששמעו 'הופעה בחינם' ומיד שכחו שהם לא חברים של הפרנקעלך' פתאום קלמנוביצע'רוביץ' בא לקבל את ''רבו'' בוחבוט או מי שזה לא יהיה.
דוד24.04.19
70
במקום שתעלו את האיטלגנציה שלכם ותבואו בתלונות למשטרת ישראל וחברת האבטחה שהתעלמה מהמקומות הריקים שבאולם, אתם בוחרים לקלל ולבזות את דרעי ואת מצביעי שס. למה דרעי שלח את המאבטחים או השוטרים?! תגובות של גן ילדים ממש!!! תתחילו להסתכל לאמת בעיניים!!!
אבי23.04.19
69
משהו צריך לטפל במאבטחים אנחנו לא אבטיחים אנו אנשים הצורה הזו לא יכולה לעבור בשתיקה כי אם בתגובה הולמת...
יצחק23.04.19
68
בשביל מה יש ביטחון שיתנו לכל אחד להיכנס מי שנראה חשוד כמחבל או טרוריסט אינו רשאי להיכנס מה בכלל השאלה
ירושלמי23.04.19
67
אם הסדרן אומר לך אין מקום, אז תעשה פרסה ולך הביתה(אם כל הצער שבדבר). למה לדחוף?! זה ממש חילול ה'!!! אני ממש מתבייש שעוד הם קוראים לעצמם "בני תורה".
צ23.04.19
אם אני מגיע לאושר עד דקה אחרי הזמן ואני חייב דחוף דחוף משהו אז אני ידחוף אותו ??? צריך לחפש פירצה או קומבינה אבל בלי להדחף !!
יוסי23.04.19
66
בא כי זה בחינם?!
אבי גבאי25.04.19
65
מה זה הדבר הזה? לחנוק את הילד הזה?! על מה? צריך להושיב את המאבטח מאחורי סורג ובריח! ואחרי זה עוד מרסס גז מדמיע בעיניים?! הוא לא נורמלי לכלא עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מזועזע24.04.19
64
ההייתי בפנים מאות מקומת ריקים המאבטחים התייחסו אלינו כמו בהמות בעדר
א24.04.19
63
כמה צער ועגומת נפש לכל שנשארו בחוץ בקור של ירושלים ועוד מכות ובריונות ועוד לבני תורה ועוד ערבים איך שומרים על יהודיים אם משיח צדקנו היה פה אפילו יהודי אחד לא היה נשאר בקור עדיף לא לעשות כנס אם כל כך הרבה אנשים ונשים וטף יצטערו זה לא עולה טוב לשמיים מי ייתן את הדין!
ישראל חיים24.04.19
62
זה מה שקורה שערבים מאבטחים מנצלים את הכוח ונתנים מכות רצח
משה 24.04.19
61
שמו מוזיקה של להקת אבבא בתור םתיחה...בושה לבני תורה שצריכים לשמוע מוזיקה של גויים בהקבלת פני רבו...
להקת אבבא חחח23.04.19
60
רואים שהמשטרה פשוט רצתה לסנדל את הארוע הדבר הכי פשוט לעשות זה שיש ספירה בגדול לראות כמה יוצאים מהאולם ובמקומם להכניס . פשוט זה זוועה איך המשטרה רמסה את הארוע בכוונה
כואב הלב23.04.19
59
דרך ארץ קדמה לתורה ולכן ברגע ששומר לא נותן לעבור אז יש סיבה ולכן ממשיכים הלאה. אף אחד לא היבטיח לך שיהיה מקום . ואם כן תפנה אליו ואת השומר תעזוב בשקט
אורי23.04.19
58
שנה שעברה ובכל שנה הסיפור חוזר על עצמו, לצערנו החבר'ה אוהבים לומר דרעי וכו. זה ההפקה ויזם השטח שחוזר על אותה שטות בכל שנה, וכן, את טדי לא תמלאו, ושנה הבאה גם לא את ארנה אנשים לומדים לקח לא באים!
אחד שאכפת לו23.04.19
57
איכס מאבטחים מסריחים אני הייתי בתוך העולם אך אחי הבחור היה בחוץ ופגעו בו
ספרדי23.04.19
56
זה נראה נסיון רצח מבטיחה לכם!!!!!!!!!
אני24.04.19
55
חיכו שם עשרות אלפים בזמן שהאולם חצי ריק העיקר דרעי אמר שאלפים בחוץ בושההההההההההה
חיים23.04.19
54
היינו עם הילדים קלטנו שהיחס מחפיר כולם מחכים כמו כלבים בקור, הסדרנים לא מאפשרים כניסה, החלטנו להשמאיל לקניון מלחה היה חם נעים מרווח וטעים מי שרוצה לסבול שימשיך לעמוד כעני בשער ולהגיע לכנסים הלא מכבדים האלה
אורה23.04.19
53
הם צריכים לבקש סליחה אבטחה
יניב בן23.04.19
52
עצוב לראות את התמונות. בני תורה לא צריכים לראות במאבטחים אוייבים. בלי קשר למי אשם, אם אין מקום מטעמי ביטחון, אין מה לנסות להיכנס. אתם לא מפחדים מזה שזה יהיה מדי עמוס?? אתם לא פוחדים שהילדים שלכם ימחצו בפנים?
יוני23.04.19
51
חולה נפש צריך לירות בבריון הזה!!!!
ברי23.04.19
50
היה כנס מדהים שמשום מה בקושי תועד כאן
יוסי23.04.19
49
מה הסיפור של השוטרים איזה מכות רצח סכנת נפשות איזה פחד זה הזוי הרגע תיתבעו אותם!!
אסתי המגניבה23.04.19
אני יכול להסביר לך בדיוק איך זה קרה ואז נראה את התגובה שלך.
ישראל23.04.19
48
סמתים בריונם לפעם הבאה שמו. כלב
יע23.04.19
47
אני הייתי שם. ואני אומר לכם שאלימות כזו לא ראינו מעולם באירועים דומים בעבר זו בושה וחרפה לתנועת שס. לדעתי הם צריכים להתנצל עמוקות,שמעתי מחברים רבים שהיו שם שהם לא מתכוונים להצביע שס אך ורק בגלל הבושה והחרפה הזו, צריך לעשות בדק בית כדי שזה לא יחזור על עצמו המכות ואי ההכנסה של הנוכחים בחוץ בקור הירושל
דודי24.04.19
46
שיצא איש מבפנים, ויגיד דברים ברורים לציבור בחוץ!!! זה ממש לא יפה, לראות את כולם חוגגים בפנים, ובחוץ קופאים בקור, בלי שום מידע....
קובי23.04.19
45
שיצאו העניים של כל הקנאים שס חזקה ועוד תתחזק, מה לעשות בכל ארוע רב משתתפים קורים דברים כאלה במקום לראות את העוצמה של הספרדים אתם בוחרים לחפס את הקטנות נראה אותכם מביאים 20.000 איש להקבלת פני רבו. פשוט תתבישו לכם!!!
ספרדי אמיתי23.04.19
44
אם הההבטחה אומרת שאי אפשר להכנס אז אי אפשר והטמטום לנסות בכח. תפנו להנהלת האירוע שכל שנה עושה את השטויות שלה ומארגנת אירוע כמו של תנועת נוער... בושה לכם.. טהמכות האלו פשוט חילול השם
אני אוהב את הטענה "היה מקום"23.04.19
43
אני הייתי שובר את הרגליים של בריוני ש"ס. אלה לא בני תורה אלה עבריינים קטנים
pop23.04.19
42
שילמדו מהפלג ללכת מקום, הספרדים עדינים מדיי
מחבלים23.04.19
41
ואז,הם יבינו שאנחנונלא כבשים. שישאר להם אולם ריק עם ביזיונות וכך ילמדו לקח. בתקווה
חיים23.04.19
כמה שאתה צודק אתה אפיךו לא יודע כמה.אני כל שנה עושה את הטעות הזאת
אבי חדרה23.04.19
40
נראה אותך כזה גבר ליד מחבל. אתה בושה לאנושות.
קובי23.04.19
39
הניהול אמל החרדעם כמו במדינת עולם שלישי
אבי24.04.19
38
שסניקים אהבלים: פאה נכרית זה מורשת מרן הא? יחוד בחתונה? חילול השם בבתי משפט? קומבינות שקרים העלמת פתקים ג וכו' וכו' זה מורשת מרן הא? התחברות למרביצים שרדפו את מרן זה מורשתו הא? ניתוק מיום ליום? מקול ברמה? תעשו מה שתרצו עם העגל דרעי=קדפי שלכם רק אל תדברו בשם מרן יביע אומר? אל תשתמשו בו ובתמונות שלו
שסניק לשעבר24.04.19
37
חינם. אם היו עושים את זה בדמי השתתפות-מינימליים, בקניה מראש ב'בימות' וכדו' זה לא היה קורה, אני הייתי באותה שעה בגמר חידון ההלכהה בבנייני האומה: שום דחיפות ושום כלום הכל עבר יפה, נכנסנו מהר,קיבלנו את הכרטיס מהר [שאגב עלה בסה''כ 25 ש''ח]-יחס טוב. וכל זה בגלל כמה שקלים -אם בכנס הנ''ל היו עורכים בקצת ש
יאיר24.04.19
36
כאדם שאוהד את מפלגת שס הגיע הזמן שהאירועים שלנו יהיו יותר מכובדים לא שיחכו אלפים בחוץ עם פריצות נוראה אפשר לשים אוהל ענק בחוץ לנשים וגברים עם מסכים בקיצור המפיקהשל האירוע צריך לקחת אחריות ולא יכול להיות שתמיד זהנאותה חברת הפקה שמפיקה לשס הגיע הזמן לעשות תחרות ואולי יהיו חברות יותר טובות
איציק23.04.19
35
זה לא קשור לשס בכלל הם הגדילו את הכנס מבריכת הסולטן לארנה וב"ה יש גידול בציבור הספרדי וגם זה לא הספיק אתם מקנאים בהצלחה של שס בבחירות ועליכם נאמר הקנאים יחיו ויסבלו
1223.04.19
לפחות אל תפילו את זה על אחרים.
רוטשילד24.04.19
בעוני ? בהשפלה ?
מוסטפא24.04.19
חוץ מלצעוק ואריה עובד בשקט
אבי גבאי24.04.19
הפך את שס לחיזבאלה לחבורת ערבים ביריונים למרוקיאדא שס תעלם כמו תמי פנטרים וכו'
מי מקנא מכם?24.04.19
המצביעים של אלי ישי
אבי גבאי24.04.19
34
יש מספיק כסף כדי לעשות מקום לכולם ולהביא סדרנים נורמלים . אבל מישהו בשס מעדיף שהכסף יעבור דרך משרד פרסום קטן שמקורב ל.... וזו התוצאה המגעילה כבר כמה שנים
חחחח23.04.19
33
כל שנה עושים במקום קטן כדי שלא יהיו מקומות רבים בפנים שנה שעברה ככה היה גם כן בבריכת הסולטן שסססס
יצחק23.04.19
32
הגיע הזמן לחזור לימי גן סקאר כמו בימים הטובים
מוישי23.04.19
31
בטח יהיה אלימות
דוד23.04.19
של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מדבר על ציבור בני התורה הספרדים. לך תבדוק בשורשים שלך, סיכוי סביר מאד שתמצא שאתה מבני עמלק.
יוני24.04.19
30
ועוד באים לשאול עם מבט פלסטיני מה אתה מצביע הא?
ללא שם23.04.19
29
שוטרים בהמות חיות אדם צריך לתעד אותם ולשלוח אותם לכלא בריונים עם חלשים
אריאל23.04.19
28
אירועים לנשים ולגברים לחוד לחוד עד שבא מכלוף והחזיר כל מה ששלילי. בריונות פריצות מחלוקות שנאת חינם איכסעעע
אירועים הללו מפגש שבבניקים.יות. כל 1 יכו24.04.19
ולא נשאר כסף
אבי גבאי24.04.19
27
שיהיו חס וחלילה הרוגים עקב זה שנדחפו יותר מדי לאולם?
דויד23.04.19
26
מבחינה חוקית אין סמכות למאבטח להרים יד ולהשתמש באלימות . אפשר לתבוע אותם מכל כיוון . לעניין שס דרעי ושאר הכנופיה . כל פעם זה חוזר על עצמו , ולא סתם .. כנופיית נבערים תפסיקו ללכת אחרי הפושטקים האלה .. שום דבר טוב לא יצא מהם . דבר אחד ויחידה הם צרכים , כן כן הם צרכים אתכם עמ' לשים את הפתק הנכון הק
אריק23.04.19
ברור לי שלא הייתם שם אתמול כי מי שהיה יודע טוב מאוד שלא נתנו להכנס לשם סתם למרות שהיה מלא מקום בפנים אני ישבתי בפנים וראיתי המון מקומות ריקים הם פשוט שונאים חרדים ומתעללים בבני התורה וזה לא קשור לש"ס
ח23.04.19
25
אצלם גם כמויות עם האדמורים, אבל יש כבוד וארגון כמו שצריך
משה24.04.19
24
כל המגיע לאירוע איזה שהוא עליו לדעת כי יש מאבטחים לשמור על הסדר ובכך אם יש הוראות לא להיכנס עליו לדעת את הגבול ות הברורים ,אי אפשר לבוא בטענות למישהו קר בחוץ עמוס בפנים המשטרה השומרים אינם אוינים עושים עבודתם באמונה תשמע בקולם ובכך אתה מקדש שם שמים להבדיל בגן החיות התנכי כבר כמה ימים שסוגרים מעומס ו
משה יוספי 24.04.19
לא באלימות כזו מזעזעת... סגרתי באמצע כאב לי לראות את הרוע הזה
אני24.04.19
23
מירושלים, בדרך חזור, נתקלתי במשתתפי האירוע בארנה, אלה שכן זכו להיכנס - ומה אומר לכם? כבן תורה ספרדי, הסמקתי בהתנהגותם. האוטובוס היה בערך רק רבע מלא, והיה מספיק מקום לכולם, אבל הם כ-30 צעירים, נכנסו בדחיפות, בצעקות ובדיבורים קולניים, ששברו את השלווה של הציבור האשכנזי שהיה שם.
לא הייתי שם24.04.19
22
אני עובד בחברה הזאת יותר מישנה
אנומי23.04.19
21
המאבטחים מחפשים אקשן על החרדים ונוח להם להרביץ כי יודעים שהחרדים לא יחזירו מכות. לעומתם החרדים תמיד דוחפים ומפילים יהודים חולים על הרצפה וזה קיים בעיקר בקברות צדיקים וברשב"י ואין מי שיחנך אותם.
משכיל23.04.19
תמיד החרדים דוחפים ומרביצים
מזרוחניק אחד24.04.19
20
ג
יניב בר23.04.19
19
מה אתם רבים עם מאבטח???? מה אתם מטומטממים הרי גם עם המאבטח היה בן דוד שלכם וממש רוצה להכניס אתכם הוא לא יכול. כי יש לו בוס ולבוס שלו יש את המשטרה על הראש שנותנת לו הנחיות. ראיתי את הסירטון הזה 10 פעמים הרי אם הוא היה אומר למאבטח בסדר אני אלך אני לא יכנס בכוח הוא פשוט היה הולך. אבל הבין תיירה הזה
אבי23.04.19
18
מהאולם יצא, עדיין לא נתנו לנו להיכנס למי שצפה במסך בקור בחוץ. ראינו אלפים יוצאים והמאבטחים אומרים לנו "אין מקום" תוך כדי שנותנים לנו אגרופים כאילו אנחנו עבריינים, אנחנו בני תורה שביקשנו בנימוס להיכנס אחרי שראינו במסכים שחצי מהאולם ריק!!!!. בושה וחרפה למארגנים שאף אחד מהם לא ירד לראות מה קורה למטה. ז
דוד מהפיצוחים23.04.19
17
ה' ישמור ממש כואב הלב ליראות את זה
אליס23.04.19
16
רואים עליו כמו איזה ערס שמן דוברמן גועל נפש
שי23.04.19
15
אריה נמאס כבר שבכל אירוע מחדש מבלבלים את השכל שהמקום מלא ראינו את התמונות וההיכל חצי ריק אז בשביל לומר שהיה עמוס אז השראתם אנשים בחוץ בקור תתבישו לכם אל המעיין שככה התנהגתם ואתם כולכם נכנסים מאחורי הקלעים ולומר שסגני ראשי הערים נשארו בחוץ זה חלק מהקפיין דייייי תפיסקו
יעל23.04.19
14
הגענו מתל אביב לשער הכניסה בשעה 18:30 וקיבלנו תשובה שאין מקום מקום גועל נפש אם בסוכות יעשו את זה בארנה אנשאללהה שיצא להם תקלהה ויתבטל הארוע!!!!!
שסניק לצערי23.04.19
במה הוא אשם שלא היה מקום? חוצפה להאשים אותו
ללא שם23.04.19
13
בושה וחרפה לשסניקים האלו
אלמוני23.04.19
12
אחד המאבטחים יתהנהגו בצורה מגעילה ואלימה ושתיים אם אין מקום אז אין מקום לא צריך לעשות כזה בלגן המאבטחים רק מקבלים פקודות...
את/ה29.04.19
11
למה אתם לא מראים את הטוב שהיה שם
עודד24.04.19
10
שום דבר לא מצדיק להרים ידיים על אבא עם ילד קטן וכל הכבוד לבחורים איש את רעהו יעזורו ולא עזבו את חברם עם הרשע הזה.... חבל שלא צילמו עוד קטעים שהיו עם ישראל רוצים לקיים את המצווה להקביל פני רבם מקווים שבפעם הבאה יהיה הרבה יותר מסודר ומאורגן
צוף24.04.19
9
הייתי שם וראיתי הכל כמובן שגם קראתי את הכתבה ואת התגובות לצערי חסר דבר אחד והוא הוא העיקרי לכל אותם שהוכו יש עילה לתביעה 1 משטרת ישראל 2 הנהלת האבטחה 3 חברת הניהול 4 עירית ירושלים יש הוכחות בוררות שהיה מקום אבל לצערי אף אחד אין לו אינטרס להרים את הכפפה המשפטית הייתי ממליץ לאותם אלה ש
בן הגביר23.04.19
8
הזוייייי
שירה23.04.19
7
גועל נפש באמת כל פעם אותו דבר
משה א23.04.19
ונתנו לי להכנס רגיל אני לא יודע על מה אתה מדבר אבל יכול יותר מאוחר
אליהו23.04.19
6
בפרט משעה 9 שהרבה יצאו. והמאבטחים לא נתנו לאף אחד להיכנס ונשארו כולם בקור בחוץ לאחר נסיעה של שעה. מי פקח על המאבטחים? מי הבוס האטום שלא נותן להיכנס?????
אני23.04.19
5
חפרתם במוח גיזענים צמאי דם שקופצים על כל חתיכת ידיעה כדי להכריז בקול רם את דעותיכם הניבזות!!!! דדייייייייייייי! נמאסתם כולכם!!!!!!!!!
מוש23.04.19
4
את אח שלי הוא חנק הנצי הזה!!!!!!!! מגיע לו ללכת לכלא
ספרדי23.04.19
3
שסס די כבר לאלימות
יניב.23.04.19
2
בקשר להתנהגות. זו התנהגות מיזרחית מקובלת
מזרחי23.04.19
יש לציין-זו אמנם התנהגות שמצויה בד''כ אצל ספרדים אבל ממש לא אצל כולם-אצל בני התורה והתרבות האמתיים זה בשום אופן לא יקרה.
יאיר24.04.19
גזען .בטח עוד איזה שיכנוזי צ"ול
א.ש23.04.19
יחתיכת גזען מסכן שכנזי מתומתם הרעב של פסח משפיע עליך
מישהו23.04.19
"מטומטם" ככה כותבים ולא בת' כנראה שאתה באמת מטומטם פראנק..........
חיים23.04.19
1
המאבטחים הם לא סתם ירביצו סתם השסניק עצבן אותו
יניב23.04.19
גם לא אני לא עשיתי כלום והם דחפו ואחרים עיצבנו אתם אז אל תמציא אם לא ראית או שבכלל לא היית שם
זלמן חחחחח23.04.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 07.05.24

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 07.05.24

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 07.05.24

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 07.05.24

הדילים שנרקחו ורשימת המקורבים

פורסמה רשימת המועמדים לדיינים | למי יש סיכוי להיכנס?

ישי כהן וחנני ברייטקופף | 07.05.24
ש

חובה בכל בית

"יצאנו בנס בריאים ושלמים": סוד הקמיע של ר' ישעיה מקרסטיר

כיכר בשיתוף, ברכת ישעיה | מקודם

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 07.05.24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

תיעוד נדיר ומרגש | צפו

אשת המנהיג הליטאי לחטופים: "הייתי בשואה, הערבים האלו גרועים הרבה יותר מהנאצים"

חנני ברייטקופף | 06.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

"לא נתן שישפיע עליו"

עדות מצמררת: החסיד שלא ראה מעולם את הבת שלו

ישכר זלמנוביץ | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

״משנים את ההנהגה, חוזרים בתשובה״

לאחר הסערה: הרב אייל עמרמי הכריז בשיעורו של הראשל"צ: "יהיו שירים, אבל בלי כלים"

ישי כהן | 04.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24