כיכר השבת

האירוע יתבטל?

שדולת הנשים נגד הופעה של מוטי שטיינמץ

שדולת הנשים בישראל הגישה עתירה לבית המשפט כנגד עיריית עפולה בתואנה כי היא מארגנת יום בילוי לחרדים, שיהיה בהפרדה בין גברים לנשים, דבר הנוגד את החוק (בארץ)

55
כיכר השבת | ו' באב | 07.08.19
שטיינמץ
שטיינמץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שוב מתערבות: לבית המשפט בנצרת הגישו היום (רביעי) עתירה מטעם 'שדולת הנשים בישראל' כנגד הופעה המיועדת לציבור החרדי של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ ושל הזמר המזרחי חיים ישראל, בפארק העירוני של עפולה.

עיריית עפולה אישרה יום כיף ב'בין הזמנים' לציבור החרדי, כאשר מלבד ההופעה המוזיקלית של הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, במקום יתקיים גם מתנפחים לילדים ושלל פעילויות, כאשר כל הפעילות אמורה להתקיים בהפרדה מוחלטת בין נשים לגברים - כפי המקובל במגזר החרדי.

האירוע כאמור, אמור להתקיים בפארק העירוני של עפולה, ואף אושר כבר ע"י עיריית עפולה ואף נבחרי ציבור מטעם העירייה הבטיחו את השתתפותם בערב המיוחד הזה כולל ראש העיר אבי אלקבץ.

מנכ"לית שדולת הנשים גברת גרא-מרגליות אמרה "אנחנו עותרות היום כדי לדאוג לכך שנשים יוכלו להיות נוכחות ושוות בכל מרחב ציבורי. לא ייתכן שאבא לא יוכל ללכת עם ביתו למתנפחים ואמא תופרד בכניסה לפארק ציבורי מהבנים שלה. אנו מבקשות מבית המשפט לאכוף את החוק ולהבטיח שוויון".

עורכי הדין שייצגו את'שדולת הנשים' בעתירה שהגישו לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת אמרו: "הפרדה בתוך פארק עירוני השייך לכלל הציבור הוא חמור ביותר ומסמן את הנשים כסוג ב' שצריך להסתיר אותם מאחורי מחיצות וככאלה שלא יכולות להיות נכוחות במרחב הציבורי. בית המשפט חייב לשים קו אדום ולהגיד לציבור, כי המרחב הציבורי שייך לכולם".

שטיינמץ בראיון בעבר ל'כיכר השבת'
תוכן שאסור לפספס
55 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
39
ישר כח שטיינמנץ
דרור11.08.19
38
מה אתן מתערבות בכלל, בכל יום יש הופעות מטונפות לכו לשם ,שם מקומכם , תנו למי שרוצה לחיות ולהנות בטהרה את הזכות לשמח את הבורא , מי אתן בכלל שתיתפוצצו כל פעם שחלק מהעם רוצה את רצונותיו.
רות 08.08.19
37
הם רק לא הבינו דבר אחד- האפליה וההפרדה היא של הגברים מהנשים כדי לשמור על הנשים ולא ההפך.... ובכל מה איכפת להן? אם לא טוב להן- שלא יגיעו! כמו שמי שאיכפת לו מהפרדה לא הולך למקומות מעורבים! האם שאלו את הנשים המגיעות לאירוע זה האם הם מעוניינים להיכנס מעורב? הרי ברור כשמש מה רצונן! עד מתי תמשיך ההתערבות
מחאה08.08.19

הצגת כל התגובות

36
הכל מגיע מהקרן החדשה לישראל ימכ"ש וזכרם אמן! שבראשם עומדים אנשים שאינם יהודים וכו' והם מתחזקים את הארגון הכושל והמפגר שדולת הנשים אחד המארגונים הכי נחותים שיש להם.. ולהעיר שאת כל ההפגנות של האתיופים תחזקו הקרן החדשה. ימכ"ש אמ!ן אמן! אמן!
די!08.08.19
35
נשים הנהיגו תמיד את עם ישראל כמו מרים ודבורה הנביאות וכך יהיה גם בדורנו דור הגאולה וכבר אפשר לראות זאת שהרי הקים לנו הקב"ה מנהיגות כמו איילת שקד ועומר ינקלביץ.
שפרה כליל החורש08.08.19
34
מי נותן במה בכלל לשדולת הנשים? מי הן? ערב רב...מה אכפת להן איך הציבור החרדי חוגג? באירועים שלהם שיעשו מה שהם רוצים...תפסיקו להיכנס לציבור החרדי לורידים...
אסתר07.08.19
33
הם ב-ו-ח-ר-י-ם לא להשתתף!! לכן זו החלטה שלכם בלבד. בשום מדינה בעולם (חוץ מאיראן, ערב הסעודית וכד') לא ייתנו לכם לעשות ציבורי אירוע מופרד. רוצים הפרדה? ארגנו לכם אירועים באופן פרטי. מספיק שאמא אחת רוצה לקחת את בניה למתקנים, או אבא אחד רוצה לקחת את בנותיו... אבל הם פוחדים להשמיע קול.
א07.08.19
32
האם החוק מאפשר לי כשכולם גברים? בכולל שאני לומד אם תבוא אשה ותרצה להצטרף לכולל האם חובה על פי החוק להכניס אותה כדי שלא יהיה הדרת נשים? מחר אשה תכנס לבית הכנסת ותרצה לקרוא בתורה האם מותר לגבאי לסלק אותה כי אחרת זה הפליה פסולה בין נשים וגברים: מה דעתכם?
משה בן אברהם07.08.19
31
מקנאות שיש אצלנו עוד את ההפרדה מתוך אהבה ורצון... להיפך, אני אישה ואני דוגלת בהפרדה. מוטי שטיינמץ, קסם של בחור. המשך בדרכך!!!
מיכל 07.08.19
30
חזק ואמץ. אתה נשמה אחת גדולה וטהורה ששוטפת בשירים שלה את העולם מהלכלוך....
יהודיה גאה15.08.19
29
בהופעת האסק של אמריקה , יכלו לצאת בראש חוצות עם ידיעה של הופעה לגברים בלבד וש"ש התקדש כאן , בארץ הקודש.... אוי לנו ואבוי לנו אם לא יבואו זמרים לא תהיה הופעה ויש אפשרות תביעה מול העיריה על תקציבים לא מנוצלים לטובת הציבור...... נצלו זאת אם הצבור דורש ומוכן לכך , תפסיקו לנגן על במותינו
קדוש ה'08.08.19
28
זו בחירה של הנשים המנויות תפסיקו להביא את סדום ועמורה
שפיות08.08.19
27
רק המיעוט הקולני והאילטיסטי יחליט איזה אירוע כשר ואיזה לא. וחרפה צריך לחוקק חוק המתיר הפרדה בין גברים לנשים המעוניינים בכך . דמוקרטיה לחילונים בלבד אינה דמוקרטיה היא שלטון רודני בחסות שלטון החוק הסלקטיבי דמוקרטיה שבה לחרדים כאכלוסיה אין זכיוית אדם ואין זכות לחופש דת ופולחן אינה דמוקרטיה . זה ממש
Ron07.08.19
26
מי אמר שהש
Ron07.08.19
25
משיח בפתח
ש07.08.19
24
בלי מחיצה, ואז יקבלו את כל התקציבים ומיד כשהזמר יגיע הגברים ילכו לצד זה והנשים לצד אחרמרצון, (והזמר יסתכל רק לצד הגברים). ןהמארגנים יאמרו לעיריה איננו יכולים לכפות על כל אדם היכן לעמוד כל אחד עמד היכן שבא לו מרצונו הטוב.
משה בן אברהם07.08.19
23
הם יודעים טוב טוב שהחרדים לא יכולים להשתתף באירוע מעורב, ולכן הם מנסים לבטל כל אירוע שיש שם שם הפרדה, כך שכל התקציבים של הבידור והתרבות עובר ב100% רק לחילונים, כך זה בשאר התקציבים בתירוצים שונים, אחרי זה כשהחרדים מבקשים איזה גרגיר לישיבות הם מיד מושמצים כ'סחטנים' שרוצים טריליון שקל ואת כל הכסף של המ
דודוי07.08.19
22
אבל עם חיים ישראל אין בעיה?
יהודי פשוט07.08.19
21
ל 20 אשריך איש "רודף צדק". אתה מחליט בשביל הנשים החרדיות מה טוב לנו ולכל אתה "מחליט" ברוב טובך להיות להן ל"פה". קוראים לזה בעברית דיקטטורה וק.ג.ב. כך עשו בשנות החמישים ליהודי תימן והמזרח מה "טוב" להם ולכן בין השאר חטפו אלפי ילדים בכדי שיגדלו במשפחות "נאורות" אבל אל תדאג. אתה ושכמותך לא יעצרו את מהלך
יאיר19.08.19
20
החילונים הם תמיד ימצאו סיבה להיות נגד. זה בושה וחרפה על הסיבה לתלונה. זכותו של מוטי שטיינמץ להופיע לקהל עם הפרדה. חזק ואמץ מוטי.
נעמי08.08.19
19
מי מוכן להרים את הכפפה ולעתור נגד הפרדה מגדרית שיש בתחרויות הספורט בישראל? כדורגל, כדורסל וכו' .
להרים את הכפפה08.08.19
18
שנואות
משועממות מתוסכלות08.08.19
17
חופש הביטוי לעליבות האינטליגנציה בגרוש!!!!....לראות רק את עצמכן במרכז.....ומה עם ההומניזם ...החיבור?????איפה אתן מתחברות ומחברות את מגוון האוכלוסיה לכל גווניה.....יפי נפש בגרוש ....עליבות!!!!!....לא רואים מעבר לעצמן!!!!!.....תתבישו כי זה ממממש נמוך!!!!!
ראיה מעותת08.08.19
16
אתן כבר נצחתן.... איך שנבראה האשה כבר החטיאה את האדם והפילה את העולם מכל מדרגתו הגבוהה בה היה... ועד עכשו אנחנו מנסים לתקן את השטות הזאת... ואתן מתעסקות בקשקוש השויון לא יכול להיות שויון בין גבר לאשה מכיון שאלו שני ערכים שונים בתוך משואה שהחיבור ביניהם = אחד
צביה נחל קדומים08.08.19
15
חייבת תאריכים ומקומות למי שמעודכן בבקשה!!!
מוטי שטיינמנץ09.08.19
14
בחוקי המגזר הערבי, למה לא זה יכל ממש לעזור להם, הנשים שם מאד ישמחו אם מישהי תציל אותם מחוקי השריעה, כבוד המשפחה וכאלה, נראה לי שממש יודו להם שם.
חני07.08.19
13
השטן התחרפן!!!!!!!!!!!!!!!!!! משיח בפתח ממש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש07.08.19
12
לא יעזבו את החרדים מה יש להםםם
*********07.08.19
11
לא הבנתי למה הנשים נעלבו, גם לגברים לא נותנים להכנס לצד של הנשים. זה ממש הדדי ואין שום אפליה לשום מין. פשוט הזיה חילונית חולנית! תנו לנו לקיים מצוות בארץ ישראל! איזו גלות!!!
יהודיה07.08.19
10
לחרדים על אורח חייהם טרוף מערכות
הרב אלון קסטיאל07.08.19
9
לא נורא שימשיכו להשתולל ואח"כ הם יתחילו לשאול שאלות כיצד הם הגיעו לסיפור של הנוער בקפריסין ע,י החינוך שלהם
מנחם 07.08.19
8
הכל נסיונות לפני ביאת משיח לראות מי יתפתה בשביל כסף ומי יהיה נאמן לה' ולתורה. על אלה אני בוכיה עיני יורדה מים... מי יודע עוד לאן ידרדרו אותנו... רדיפת הדת מתוך עמנו גרוע מהכל, אולי כך נתחיל להתעורר שבאמת צריכים משיח והקסטרופה הולכת וגודלת מיום ליום.. ושלא נחשוב שהמדינה היא הגאולה חלילה..
כואב07.08.19
7
שלא יגידו בשמי ובשם חברותי מה רוצות, אנחנו מעונינות להנות בארוע כזה! ודוקא בהפרדה! שלא יתערבו לנו, כמו שאנחנו לא מתערבות בהופעות שלהם המעורבים...
חרדית מעפולה07.08.19
6
ואני קרבת אלוקים,לי טוב! תמשיך ללכת יד ביד עם הקב״ה ואל תתרגש מפרובקציות! זה סוד ההצלחה שלך
אלמונית08.08.19
5
מה ההבדל בן נשים לגברים, גם הגברים צרכים להיפרד מהנשים שלהם ולא רק הנשים למה שקרו שהנשים סוג ב מי המציא את זה איזה שטיות
יאיר08.08.19
4
אל תידעג מוטי תמשיך לקדש שם שמיים מוטי ואל תפחד אתה הזמר הכי אהוב עליי
הודיה09.08.19
3
שדולת הנשים שמים את עצמם ללעג, משום שכל ההפרדה באה כתוצאה מערכן של הנשים שלא תהיינה משמשות לראווה לעיני כל ישראל [ועכו''ם] ע''כ בגלל כבודן נותנים להן מרחב בו הן לא ניצפות ע''י כולם. וזהו כבודן דווקא, כל מי שמנסה לערב נשים עם גברים הוא זה שמזלזל בכבודן,. וחבל שהתהפכו להם האינטרסים, שדווקא שדולת הנשים
חרדי חרד07.08.19
כבוד הנשים מעניין אותן כשלג דאשתקד, עניינין הוא עקירת התורה וכל טענה אחרת היא רק לבוש נאה המשמש למטרה הנ"ל
אליהו08.08.19
2
אל תתרגש משום פרובקציות של קבוצות אנטי דתיות,כח ההצלחה שלך רק אצל הקב״ה,תלחם על העקרונות שגדלת עליהם בבית וכאן בשיכון ויזניץ,ותראה את קרבת אלוקים!
אלמונית08.08.19
1
חילונים מימלה לא מגיעים אז שאחרדים יעשו לעצמם מה שהם רוצים די לבלבל את המוח זה כמו שאני יגיד שעדן בן זקן תעשה נפרד לא שייך נכון אז חרדים יעשו נפרד וחילונים מעורב וכול אחד יעשה מה שמתאים לו עלק שדולת נשים
תומר 07.08.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24