כיכר השבת

גפני התעמת. צפו

חרדים במכללות? "מעורב שם, בחורים ובחורות; עם כפירה"

כשח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס דרש למנוע אישור תקציב למועצה להשכלה גבוהה, משום שלדבריו היא נלחמת במכללות בהן לומדים חרדים, הגיב ח"כ גפני בזעם ותקף את הדאגה לחרדים הללו. צפו (ארץ)

75
אבי רבינא | כיכר השבת | כ"ה בכסלו | 23.12.19
(צילום: שידורי ערוץ הכנסת. תמונה: מרים אלסטר ויונתן זינדל - פלאש 90)

עימות פרץ היום (שני) בועדת הכספים של הכנסת, בעת דיון על העברת כספים למועצה להשכלה גבוהה, בין היו"ר גפני לח"כ מיכאל מלכיאלי, באשר למימון גוף הנלחם לכאורה במכללות בהן לומדים חרדים.

מלכיאלי (ש"ס) הביע את התנגדותו להעברת הכספים, זאת בשל העובד כי המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) מפלה את המכללות החרדיות "בשיטתיות", לטענתו.

"במשך כמה שנים הם מתעללים בכל המוסדות להשכלה גבוהה שנמצאים במגזר החרדי. מערימים עליהם קשיים, שלא נמצאים במוסדות אחרים", תקף מלכיאלי.

לדבריו, "פעם אחר פעם הם מדירים את המכללות החרדיות, ואוסרים עליהם ללמד. כשהם באים לוועדת הכספים בפעם הבאה, אני דורש לא להעביר להם את הכסף - עד שיפסיקו את ההתעללות המתמידה שלהם במכללות החרדיות".

אלא שח"כ משה גפני (יהדות התורה) הפתיע, והגיב לו בזעם: "אני לא שותף לבקשה הזאת. אדם חרדי לא צריך ללכת ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה".

מלכיאלי: "מסכים אתך". עמיתו למפלגה, ח"כ ינון אזולאי, הוסיף: "רק אם הוא חרדי נכשל".

וגפני סיכם: "אני לא חושב שצריך ללכת ללמוד שם, יש שם אפיקורסות. הכל שם מעורב, בחורים ובחורות. הם רוצים להכריח את החרדי או את החרדית שילמדו במעורב. אני מרצה שם, אני רואה את מה שקורה שם".

בסופו של דיון הוגשה בקשה לעיכוב ההצבעה בנושא הרגיש, וזו תיערך בהמשך.

צפו בווידאו

תוכן שאסור לפספס
75 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
רק חכו לראות איך שבבחירות הקרובות יוציאו סרטי הסברה ל"חרדים העובדים" כמה חשוב לבחור בג' גם נכשלו בשימור המצב עם קצבאות הילדים, ועכשיו לא מוכנים להילחם עבור אלה שרוצים לפרנס בכבוד מבלי ללקק לפוליטיקאים מושחתים. גפני נמאס
משה הלמדן24.12.19
54
איפה הוא ראה תערובת?
אידיוט מושלם23.12.19
בחברה של החמודה ינקלביץ' בועדת הכספים שבניהולו
יהודה 24.12.19
53
חזק מלכיאלי וחזקה ש"ס גפני משת"ף של המל"ג בתירוצים שאסור ללכת לאקדמיה
משה23.12.19

הצגת כל התגובות

52
בושה וחרפה!!! אני לומד במכללת אונו, עוד לא שמעתי כפירה ובנוסף הלימודים בהפרדה גמורה... "חרדי נכשל" זה חרדי שיוצא ללמוד בשביל לפרנס בכבוד את המשפחה... האם גפני הוא לא "חרדי נכשל"??? עזב את הכולל והוא כל היום שומע כפירה בכנסת ישראל יחד עם בנות... הבעיה הגדולה שכאשר "החרדים הנכ
יוסי23.12.19
51
גפני צודק מאה אחוז. אני שמח לראות שהוא עוד לא איבד את זה לחלוטין, ונשאר לו עוד משהו
עץ23.12.19
50
פששששששששש מה קרה לו לגפני התחזק?
דדו23.12.19
49
צדיק גדול גפני!! אז מה רצית שילכו ללמוד במקומות באמת פרוצים ומעורבים??? אל תהייה צדיק היכן שלא מתאים!!! צריך לתמוך ולעזור לחרדים ללמוד השכלה גבוהה ואתה הרב מלכיאלי ישר כוח!!! תמשיך אל תחת ואל תפחד לא מגפני ולא משכמותו!! מיהו בכלל ? גדול הדור?? אבל מה לעשות ש״ס על המפה וקשה לו להסכים עם התופעה אבל שו
חני23.12.19
48
אדם חרדי לא צריך ללכת ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה". אמר הצדיק ....
טט23.12.19
47
גפני מדבר שטויות ורק לא רוצה לאשר להם תקציב כי הוא מפחד שמי שהולך לשם בהמשך לא יצביע לגפני שהבערות היא הדגל אותו הוא נושא ברמה
משה23.12.19
46
אם אלה מכללות חרדיות צריך לעקב ואם לא אז למה המלג לא מאשר?..
וו23.12.19
45
מה אתפ מתנפלים על גפני. התפקיד שלו זה להביא את התפיסה החרדית, אל תדאגו, הוא לא באמת יעצור תקציבים על זה.
חרדית25.12.19
44
אחרי זה הוא מסתובב ומדבר שצריך לשמר את מקומם של החרדים העובדים בתוך ג . אתה בכלל אותם אנשים וזה לא עוזר שאתה אומר שאתה הפח זבל של הציבור מספיק להכחיש .. יש חרדים עובדים ולומדים ותמיד היו וזה בכלל לא קשור לנשירה . דור האברכים של היום באזור גיל ה40 גדלו בהרבה מן המקרים על הורים עובדים שחינכו אותם לת
דודי23.12.19
43
הוא מסתובב בכנסת עם כל הנשים שם. מסתובב ומתלקק עם כל הנשים בכנסים בתל אביב, אבל חרדי שרוצה ללמוד בהפרדה ניקרא אצלם "חרדי נכשל" פשוט בושההההה. פעם אחרונה שאני כאשכנזי קצת מודרני(כפי שהם מכנים את זה), שנלחמתי עם כל החברים למה להמשיך להצביע ג, זהו זה ניגמר! מהיום אצביע ש"ס, לפחות דואגים גם לחרדים העוב
חצוף הגפני הזה!23.12.19
42
גפני, עשית הרבה דברים טובים כנציג ציבור, אבל הגיע הזמן לפרוש.
רואה חשבון23.12.19
41
אצלינו רק נשים אין בכלל גברים וזה המוסד האקדמי הנחשב ביותר. אין סיוע אין מלגות קיום! פשוט בושה
אור23.12.19
40
אשריך הרב גפני שאתה שומר על הגחלת, כשכואב צועקים! מקומות שאינם מוגדרים כחרדים לא צריכים להיות מתוקצבים מהכסף שהוקצב לציבור שלנו, שיחפשו שדות אחרים.
יוסף23.12.19
39
מה עושה גפני הצדיק בכנסת ''מקום מעורב עם כפירה''?
משה בן אברהם23.12.19
38
גפני חצוף וטיפש כאחד. אין כל קשר בין החומרה ללכת ללמוד אקדמיה שנכונה מאוד לבין העובדה שמי שהולך צריך להיות מופלה.
מופלה23.12.19
37
המרכז החרדי על כל שלוחותיו הרבות הוא מקום לימוד כשר לכתחילה ודי להצביע לגפני הכסיל
עופר24.12.19
רק ליכוד
דודי24.12.19
36
קודם כל שאפו למלכיאלי. גפני כמה דברים: א. *אתה* לא יכול להטיף מוסר לאף חרדי שבחר ללכת ללמוד תואר אפילו אם זה מעורב בגלל העובדה הפשוטה שאתה עובד במקום כזה שמלא בכפירה ומעורב ואין באמת הבדל בין אתה לומד או עובד. ב. בכל התארים הטכנולוגיים והמדעים המדוייקים אין ולא שייך כפירה. ג. דווקא במכללות החרדיו
רוני וייל23.12.19
אין כפירה במדעים מדויקים?????????. יש כזה דבר מדע מדויק???????? כל המדע נשען על תיאוריות מדעיות כגון אבולוציה שלא הוכחה מעולם, אלא שפשוט היא התאימה ליצרים של האקדמיים, והם יכסו אותה לעצמם בשמחה. מדע רחוק מאוד מלהיות נקי ומדויק. כנראה לא למדת שם אף פעם.
בוגרת אקדמיה25.12.19
על איזו אבולוציה נשענת המתמטיקה ומדעי המחשב?
רוני וייל30.12.19
חוזר בי מהשאפו למלכיאלי אומר לגפני: "מסכים איתך" ישר מוריד את הראש וגם ינון אזולאי "חרדי שנכשל" למרות שאני מניח שאומר זאת בגדר "לשיטתך" אבל עדיין החנפנות שלהם לגפני.. חברה עזבו ש"ס עזבו דגל לפחות בבחירות הקרובות שזוהי מערכה מול בית המשפט הצביעו ליכוד. אני חרדי ליטאי בוגר ישיבות וכולל שמכיר מקרוב א
רוני וייל23.12.19
35
אין אפס גפני צודק! לאט לאט מתקלקלים באקדמיה... באופן הכי אישי אני מכיר כמה אנשים שהלכו ושינו את לבושם וכו גפני אומר זאת רק בשביל הסייג. האם מישהו יכול לקום ולומר שהאקדמיה שומרת??? אין אחד שיגיד זאת. אז בבקשה שכלאחד יהיה כן עם עצמו האם האקדמיה לא מרחיקה מרוחניות בברכה
גפני צודק23.12.19
מי שכתב את זה צודק במאה אחוז! האם באמת האקדמיה שומר או רק מקלקלת.. שכש אחד ישאל את הרב שלו וסלמאת
יהודיה25.12.19
34
בסופו של דבר התחילו להבין שאין לחרדי מה לחפש באקדמיה ובמכללות למיניהם, זה דברים ידועים לכל מי שלמד או לומד שם.
משה23.12.19
33
זאת הסיבה למה לא להצביע לגפני
דוד לנדשטיין23.12.19
32
מלכיאלי למד תואר שני באוניברסיטה העברית במסלול מעורב!!! "חרדי שנכשל" פשוט בושה הרב יחיאל יעקב וינברג בעל שו"ת שרידי אש היה ד"ר, הרב עזריאל הילדסהיימר היה ד"ר, הרב הראשי לישראל הרב הרצוג היה ד"ר, הרב יוסף דוב הלוי סולובייצ'יק היה ד"ר, רבי מלובביץ -מהנדס סורבון ועוד ועוד..... 1. מפני שעל פי האמת יש
פשוט מגוחך.24.12.19
אכן מגוחך..... אין בעיה בלימוד חכמות חיצוניות , השאלה היכן ובאיזה תנאים הלימודים !! אדוני הבין?
מוישה24.12.19
מדובר במכללות חרדיות שהרב עובדיה נתן להם הכשר גם במכתבים רשמיים
דני17.02.20
31
אכן בגלל גפני אני נאלץ לעשות מאמץ קשה כל פעם כדי להצביע למפלגה החרדית ביותר. ממש אתכפיא...
סענדר23.12.19
30
התשובה של גפני בכלל לא במקום כי הוא לא יקבע איפה חרדי צריך ללמוד, והמציאות כיום שיש חרדים שלומדים שם אז למה להפלות אותם.
אלי23.12.19
29
גפני טיפש יותר מחצוף. אין כל קשר בין החומרה ב"ללכת ללמוד שם" לבין העובדה שמי שהולך ללמוד שם צריך להיות מופלה. הוויכוח הזה לא צריך להיעשות מולם.
מופלה23.12.19
28
יש חרדים ויש ש"סניקים הבעיה היחידה שמלכיאלי קורה לש"סניק חרדי
דוד23.12.19
ליטאים כל הזמן רבים מי יותר חרדי ג עץ גור בד"ץ ויזני בלז, סאטמאר, ביאלה, צאנז בובוב, ועוד הרבה בובו מעשי ומעניין איך ה' רואה את זה מלמעלה ומה דעתו לכל האגודות האלו הרי כתוב בתורה "לא תתגודדו" אל תעשו אגודות ואשכנזים אוהבים לעשות אגודות ובגדול ושכחתי כמובן "הכל לשם שמים"
RAFI23.12.19
הבעיה שלך שכל מי שמחזיק סמארטפון מוך אתה קורא לו חרדי,קיצוניים לכו לעזאז...
יוסי23.12.19
הבעיה היחידה שיש יהודים אוהבי אדם ועמך בית ישראל. ויש גזענים...
ישראל23.12.19
27
אני ליטאי אשכנזי שמתפרנס כעורך דין בזכות הקריה האקדמית אונו. לו הייתי מקשיב לך, הייתי מפרנס כשויחט או כמוהל ורעב ללחם.
בושה גפני23.12.19
26
גפני צודק במה שהוא אומר,יש שם כפירה ואפיקורסות יעידו כל אלה שלומדות שם ומעידות ע"כ בעצמם ,מי אשם בזה?ועד הרבנים שמתנגד לכל מיני חידושים ולא מבין שאנחנו בדור אחר ,אם לא יקומו חרדים וייקימו מכללות אקדמאיות על טהרת הקודש לא יהיו אמהות בישראל בדור הבא לכו ותבדקו!
מישהי שמתמצאת23.12.19
לא נכון! אני מעידה שבהרבה מקצועות אין שום כפירה! (כל מקצועות המדעים המדויקים) ויש הרבה מוסדות אקדמאיים שיש בהם לימודים נפרדים. אל תכלילי בבקשה
בלי הכללות23.12.19
25
גפני נפל הפעם... וחבל.... אחר כך בבחירות שלא יבוא לקושש קולות מהחרדי העובד, אם הוא לא מתכוון לעזור לאוכלוסיות האלו שכן הולכים למכללות, אם הוא רוצה לאחד את כלל שומרי המצוות שיצביעו ליהדות התורה אז בבקשה שיעזור גם ללובשי ה"חולצות הכחולות"......
מישהו23.12.19
מה זה חרדי עובד?! מה עכשיו יש פילוג חדש חרדי עובד וחרדי לא כל אחד ושליחותו, מה זה הפילוג החדש? בכללי בלבד המושג חרדי עובד הכוונה לעובד השם בלבד! זה המושג המקורי יש רבנים ויחליטו מה נכון ובכל דבר צריך פיקוח ומחשבה האם להכשיר או להגביל
"חרדי עובד"23.12.19
את הפילוג עשה מי שהקים את שחיידר הראשון "לבני אברכים". כאשר תפסיקו את האפליה נגדנו יהיה לכם פתחון פה לבקש את הקולות שלנו בבחירות.
רפאל24.12.19
24
רגע גם להיות ח"כ בממשלה חילונית כופרת ולשבת בועדות עם נשים חילוניות זה גובל בהרבה איסורים חמורים ... אהה שכחתי הוא כבר מסודר עם משכורת שמנה וכל התנאים.. אז לו זה מותר.
קצת שפוי23.12.19
23
גפני לא צודק . זה רעיון מעולה ללחוץ עליהם דרך התקציב .
לא רציני23.12.19
22
לפי התשובה של גפני נראה שהוא שותף להתעללות במוסדות הלימוד האלה. חוץ מזה, מי שמך למשגיח? אתה שליח ציבור של העולם החרדי, שכולל בתוכו חרדים עובדים (שמהם אתה מקושש קולות כקבצן בערב הבחירות) ואותם אתה צריך שיעבדו בלשכתך -שהם צריכים את לימודי האקדמיה, ואם אתה יכול לגרום שיעשו את זה כמה שיותר במסגרת ה'גלאט
יאיר23.12.19
21
"חרדי נכשל" מה זה התגובה הזאת??? לא מקובל עלי
חני23.12.19
20
אם אנשים חרדים רוצים ללמוד בהפרדה, צריך לסייע להם ולא לעמוד בדרכם. מי שמך להחליט מה וכיצד הם ילמדו???? מאיפה החוצפה להחליט שרק מי שרוצה ללמוד באוניברסיטאות החילוניות יוכל ללמוד? לא יאמן!!!!
גפני, השתגעת???23.12.19
19
כמה בורות וחוסר ידע. אני למדתי בשתי מכללות תואר ראשון ותואר שני. נפרד לגמרי. מרצים דתיים כולם חלקם אפילו חרדים יראי שמים. בלי שום כפירה או משהו שמתקרב. הרב גפני - בד"כ אתה מדבר לעניין. אבל תבדוק לפני.
ליטאי מכללניק23.12.19
18
חרדי עם שכל מצביע ליכוד. די להצבעה לגפני הזקן השוטה שעושה הכל כדי לעכב את האפשרות שלנו ללמוד מקצוע ולפרנס את משפחותינו בכבוד בדרך התורה
אבי גלמן23.12.19
חרדי עם שכל לא מצביע ליכוד כי הם תומכים שהכסף יגיע לעשירים ולא ולחלשים
אבי24.12.19
17
גפני כדאי שתלמד טיפה את הנושא לפני שאתה מגיב. יש הרבה מכללות שלומדים בנפרד. כדאי שתזכור; סייג לחכמה שתיקה
איצ23.12.19
16
להרצות ולקבל כסף - כן ללמוד כדי להרוויח - לא לעניות דעתי צביעות
חרדית23.12.19
15
גפני וגדולי הדור רוצים את החרדים בורים וחסרי השכלה. כך יוכלו הם לחיות בעשירות עד הדור העשירי, כאשר החרדים חיים מקצבאות ותמיכות.
רבינו23.12.19
14
מי שכתב את הכתבה הזו הוא חרדי נחשל, כנראה, כי הוא לא יודע לכתוב. "חרדי נכשל". באמת!! מתי תבדילו בין נחשל לנכשל?
המורה לעברית23.12.19
13
אני לומד במבח"ר לא ראיתי בנות לומדים איתנו.לא רק שהם לא נציגים שלנו הם נגדינו .פשוט הזוי שמצביעים ג .יהירות
ישי23.12.19
12
חוצפה! לא כולם יכולים לקבל כזאת משכורת של דמי אבטלה כמוך! יש כאלה שצריכים ללמוד משהו כדי לפרנס את המשפחה!! איפה הם יעשו את זה? מתלבט אם להצביע שוב לג!!
הלוי23.12.19
11
אחלה מלכיאלי
חי23.12.19
10
גפני מייצג אוכלוסיה קיצונית וברברית ולא את כלל הציבור החרדי!!!
Avi23.12.19
אם יש במכללות האלה דברים איומים למה הוא צריך להצביע בעד זה מה שהרב קנייבסקי וכל רבני דגל וגם האדמורים וגם הרב שלום כהן מתנגדים לזה
עעע23.12.19
9
גפני חצוף!!! רוצה שהחרדים ישארו בורים. קל יותר לשלוט בהמון בור אנחנו במאה עשרים ואחת! הגיע הזמן שגפני יתעורר!
נתן23.12.19
כן, נתן. אתה לא בור, אתה מחליף את אלברט אינשטין......
מהנדס חרדי23.12.19
8
גפני, את הקול שלי הפסדת.
חיים23.12.19
טיפש. אז תצביע לליכוד ואחר כך לא יהיה מי שידאג לסבסוד למעונות של הילדים שלך, למזגן במוסד הלימודי שלהם וכו'. אתה ממש חיב שגפני יעריץ אותך כדי להבין שאתה חרדי ורק חרדים יכולים לדאוג לך?
אבא של חיים25.12.19
7
איזה כיף לכם ציבור חרדי יקר שנבחריכם דואגים לכם ושומרים עליכם. גם אם דואגים שלא תצאו ללמוד השכלה גובהה. גם אם הם רוצים לשמור עליכם נכשלים ונחלשים.
המעניש23.12.19
6
גפני צודק 100 %
אנונימי23.12.19
5
צודק הרב גפני מקומו של החרדי להיות מקושר בחלונות הגבוהים, לקבל ג'ובים טובים וכדומה, חרדי צריך להיכנס לאקדמיה מקסימום כמו שהרב גפני נכנס בשביל ללמד אותם תורה ובינה.
האברך דוד23.12.19
4
מי שחכם שירשם עכשיו לאקדמיה כי בעוד כמה שנים החרדים יגדלו ויסגרו את המסגרות הקיימות למהר לעשות תואר כמה שיותר מהר להספיק את הרכבת
סטודנט24.12.19
3
גפני מדבר מחוסר הבנה בסיסי, לא שאין עירבוב בין בנות לבנים, אפילו מרצות לא מביאים אפילו אם היא מוצלחת מאוד, גפני רוצה להשאיר את העם בור, שימשיך להזדקק למלגות ולתמיכה שלו. העיקר הוא ובני ביתו מסודרים. חוצפן
חיים23.12.19
2
המדינה לא צריכה לתקצב מכללות חרדיות. צריך שחרדים ילכו לאוניברסטאות! שם יש תארים רציניים ללא טיוחים ושם אין כמעט סכנת נשירה. החרדי גאה בדרך כלל במגזרו ובדתיותו, ומקדש שם שמים בהנהגתו. לחברה החרדית מגיע שיהיו בה אנשי מקצוע מעולים ומשקיענים
אקדמאי23.12.19
יש לך הסמכה מרבני מורי הוראה לבוא ברעיון כזה? כל החלטה לאברכים היא המשך לדור דורים!
לוי23.12.19
לוי אתה טיפש מטופש ואם רבניך יאמרו לך ללכת ברחוב עם תרנגול על הראש גם כך תעשה ??? אלפיים שנה היה בתי אבותינו בתים יהודיים ולא בתים של תורה אע"פ שהם קבעו עיתים לתורה וכמו שהם לא היו נקראים בתים של תפילה וגמילות חסדים אע"פ שהם התפללו וגמלו חסדים בקיצור הטומטום שהמציא שבית היהודי אמור להיות בית של תור
עופר24.12.19
1
גפני מדבר שטויות ורק לא רוצה לאשר להם תקציב כי הוא מפחד שמי שהולך לשם בהמשך לא יצביע לגפני שהבערות היא הדגל אותו הוא נושא ברמה
משה23.12.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24