כיכר השבת

מעצר בית

הורים לגננת החשודה בהתעללות: "נפרסם אותך בכל ב"ב"

בית המשפט הורה בינתיים על שחרורה למעצר בית של הגננת שחשודה בהתעללות בילדים במעון בו עבדה בבני ברק. הורים לילדים בגן הגיעו כדי לצרוח עליה בבית המשפט • צפו (חדשות חרדים)

63
חיים גולדברג | כיכר השבת | י"ט בשבט | 14.02.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

היום (שישי), הובאה לבית המשפט הגננת מבני ברק החשודה בהתעללות בקטינים בגן בו עבדה. בית המשפט החליט לשחרר אותה למאסר בית בתנאים מגבילים.

הוטל עליה איסור עיסוק עם ילדים במשך 30 יום. בנוסף, יש עליה צו הרחקה מהגן בבני ברק ועד לרדיוס של 500 מטר ממנו, וזאת ל-30 יום.

כמו כן נאסר עליה יצירת קשר ישיר או עקיף בין בכתב, בין בע"פ, בין באמצעים סלולריים עם כל המעורבים בפרשה למען הסר ספק מדובר בעובדי הגן, הנהלת הגן והורי הילדים שבגן וזאת ל-30 יום.

על הגננת החשודה להתייצב במשטרה לפי דרישה.

כזכור, התיעוד המלא מתוך מצלמת האבטחה נחשף אתמול (חמישי), ובו ניתן לראות את ההתעללות בפעוטה.

בסרטון נראית הסייעת מנסה להרדים בכוח את הפעוטה, כאשר בשלב מסוים היא מטיחה אותה על המזרן, מתיישבת עליה ודוחפת את ראשה בחוזקה.

במשך כל הזמן שהסייעת מתעללת בצורה אכזרית בפעוטה, גננות אחרות נצפות בסרטון כיצד הן רואות את התנהלותה - ושותקות.

במעון סירבו להגיב וממשפחתה של הגננת נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אנחנו לא מעוניינים להגיב להתייחס לסיפור הזה".

המקרה נחשף ב'כיכר השבת' ביום רביעי, כי המשטרה בודקת חשד ולפיה הסייעת בגן הילדים בבני ברק החשודה בהתעללות חמורה בפעוטה, התעללה בפעוטות נוספים.

אצל חוקרי המשטרה עלה החשד ולפיו ישנם מקרים נוספים מעין אלו שתועדו, אך ההורים העדיפו שלא לדווח על כך ולא הגישו תלונה.

מדובר במקרי התעללות שאולי בוצעו לפני תקופה ארוכה יותר. נכון לעכשיו אין תיעוד או תלונה מסודרת, אך החוקרים בודקים כעת באופן מדוקדק את מצלמות האבטחה של הגן כדי לוודאות האם הו עוד מקרים - או לא.

גורם המעורב בחקירת המקרה הקשה מתאר ל'כיכר השבת': "ביום שני שעבר פעוטה חזרה מהמעון עם עיניים נפוחות ואדומות, ואביה שלקח אותה לא הבין ממה זה קרה".

"כשהם הגיעו לבית, שאלה האם את הילדה בעצמה, ואז היא חשפה - בשפתה - את הסיוט הגדול ביותר של כל הורה: 'הגננת ישבה עלי, ועשתה לי אייה' (כואב)".

ביום שלמחרת, כך נודע ל'כיכר השבת', ההורים של הילדה פנו למעון, בבקשה לצפות במצלמות האבטחה, אך לדבריהם מנהלי המקום סירבו תחילה לחשוף בפניהם את התיעוד. רק אחרי וויכוח קולני הם נעתרו לכך.

הגורם המכיר מקרוב את פרטי המקרה מוסיף ומתאר בחלחלה: "ההורים צפו במצלמות, ונדהמו לראות את ההתעללות המזעזעת בבתם: הגננת יושבת עליה במשך זמן רב, בעוד היא בוכה - עד שנגמר לה הכוח. ברגע שניסתה להרים את הראש, הגננת הטיחה אותו ברצפה".

ההורים צפו בסרטון, שאורכו 20 דקות לפחות, ונדהמו לראות כיצד בחלוף זמן קצר מתקרבת סייעת אחרת, ומתיישבת לשיחה עם הגננת הראשונה כאילו לא אירע דבר. "כאילו זה נורמלי שם כך להתנהג", הם סיפרו.

בתיק הזה - כך לדברי הגורם - מעורבות שלוש עובדות בגן, שחלקן חשודות כי ראו כל העת את הזוועה שהתרחשה לכאורה מול עיניהם, אך לא דיווחו עליה.

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
הלכתם רחוקקקק. אמנם יש דרכים נעימות יותר להשכיב ילדה (ומי אומר שהגננת לא ניסתה אותם? את זה לא רואים בסרטון). מה שברור הוא שיש דין ויש דיין, ואם ההורים מציקים לגננת הזו אפילו בפיפס יותר מהמגיע לה- יבואו איתם חשבון משמים.
ללא שם18.02.20
43
ניחוש האבא הזה הוא איש קשה בחיים שלו באופן כללי, וזה לא הדבר היחיד שרע לו. כי אנשים שנלחמים בצורה כזו לא יכול להידבק אליהם טוב, כך טבע הבריאה. ומצווה לפרסם את זה. הוא צריך להתלונן על מעשה כזה כשנראה לו חשוד, אבל לא לעשות את זה בצורה מתוקשרת כועסת נוקמת ואכזרית. ומי שנוקם ואכזרי הבריאה אכזרית אליו.
1314.02.20
42
בושה וחרפה מה שעשה האבא הזה הוא מוסר ומוציא שם רע סתם ללכלך על גננת שמוסרת נפשה על הילדים וגם על הילדה שלהם
ללא שם14.02.20

הצגת כל התגובות

41
לא שאני מצדיק אותה היא לא בסדר אבל היא לא יושבת עליה רק רגליה מונחות מעליה שזה לעצמו לא התנהגות אנושית אבל נא לדייק
ברדיצובר14.02.20
40
הגיע הזמן שישימו מצלמות בכל התלמודי תורה על פי חוק . זה בסך הכל יעזור למחנכים להתנהג כבני אדם. עין רואה...ואוזן שומעת....
ממש זוועה14.02.20
39
יהודי/ה הולך לרב/אדמור/מנהיג/בית דין ולא לבית משפט/משטרה
יהודי פשוט.16.02.20
38
ואו איך הגננת הולכת לסבול עכשיו כל בני ברק הולכים לראות אותה כל גננת שעושה כאלה דברים שתחשוב לפני שהיא עושה אחר כך זה הורס לה ולמשפחה שלה את החיים היא לא תסלח לעצמה (היא במילא תקבל עונש)
ללא שם14.02.20
37
מסכנה רחמנות בטח התחרטנה ועשתה תשובה.
רויטל14.02.20
36
אלימות מילולית והן פיזית בילדי הגן... ההורים רדומים
ללא שם15.02.20
35
זה ניקרא לצעוק נו באמת חבל שלא צרחו עליה הרביצו לה ישבו עליב בדיוק כמו שעשתה רוע לב טהור כמה רוע איכס להקיא גועל נפש של אשה וכל מי שהיה ושתק לכלא
ציפי14.02.20
34
כמה חבל שאי אפשר כך לעשות למושחתים האלה ששמים אותם כרבה... עדיין יש המון מלמדים מקסימים לא מכליל חלילה
ל6 כמה אתה צודק יש מלמדים מתנשאים ורשעים14.02.20
33
עם כל ההצדקה מספיק לשחוט אותה
ללא שם14.02.20
32
הגננת מניחה את הילדה ולא רואים שהיא חלילה זורקת אותה או מטיחה. ילדים צריכים גבולות ויש סדר יום בגן וילד צריך להכיר את הכללים. אם הוא קם בזמן שכולם ישנים יכול להעיר את כל הילדים ועל הגננת לדאוג להרדים אותו,וזה שהיא יושבת לידה ומקדישה מזמנה לתת לה גבולות ולחנך אותה זה ראוי ונכון במיוחד בדור שהכל מותר.
גננת לשעבר16.02.20
31
בושה וחרפה למנהלת מעון שמחזיקה מטפלת אכזרית כזאת.
נחמי14.02.20
30
המלבין פניה ודאי ייענש אין לזה לא היגיון ולא הצדקה חוץ מתאוות נקם תתביש לך 😡 מה רוצים לגרום לה להתאבד??? ישבה על ילדה תקבל עונשה בבית המשפט וזה מספיק.
114.02.20
29
בושה וחרפה שככה מתנהגת!!!!!!!!!!!!! היא תקבל על זה את הדין
1214.02.20
על המעשים שלה היא צריכה לתת את הדין. הגיע הזמן לתת את הדעת על הניצול המחפיר שעוברות הגננות. גם את מנהלי הגנים קשה להאשים. במצב של היצע העולה בהרבה על הביקוש, הגננות מוכנות לסבול את הניצול המחפיר ובלבד לא להיות מובטלות. באשמה נושאים אבירי ה"חינוך הטהור" המונעים מהבנות ללמוד מקצועות בהתאם לדרישות הש
רפאל16.02.20
זה לדון על פי האמת. בסרטון לא רואים אלימות. בתגובות כאן רואים הרבה רשעות ואלימות מילולית.
דין אמת15.02.20
28
רחמנות על הילדים!! הכעס מפנה את מקומו לרחמנות. אם יש הורה שרואה את שכתבתי..הרעיפו על ילדיכם אהבה בלי סוף. הם זקוקים לזה נואשות-ילד שאומר הגננת עשתה לי איה!!זה ילד שגזלו ממנו את הטוהר והתמימות ובעיקר בעיקר האימון בבני אדם מבוגרים-תחזירו לו אהבה בכפל כיפליים ואל תטאטו מתחת לשטיח או השמכה התנהגויות חר
יוני14.02.20
רחמנות גם על הורים ברברים שלא יודעים לחנך את ילדיהם לגבולות ולחוסר הכרת הטוב (לא מוצדק המעשה המושחת שאותה גננת עשתה אבל..הלו יש היום לצערנו מלא הורים שחושבים שככל שיחבקו את ילדיהם הם יעניקו להם חינוך ובפועל זה גורם להיפך)
נקודה למחשבה14.02.20
לאחר צפיה בסרטון רואים בצורה ברורה שהמטפלת לא מתעללת . מה נסגר איתכם הצמאי דם אנחנו התבלבלתם לגמרי למה לתת במה לקרניבל המדומה הזה אין ספק שזו לא תמונה פוטוגנית אבל מהנראה בסרטון רואים שהמטפלת מתאמצת לשים אותה לישון לאחר שכל הקבוצה ישנה והיא יכולה להעיר את שאר הילדים היא לא יושבת עליה רואים בצורה ברו
צופה בסרטון14.02.20
כדי שיהיו יותר מחונכים...
אז נשב עליהם14.02.20
27
שום התעללות ושום דרמה. הרי אם היא היתה יושבת על התינוק היו נשברים לו הרגלים. ס"ה ישבה עם רגליה עליו שלא יקום. אולי לא הכי סימפטי אבל חלאס, לא צריך להגזים. המטפלות עושות עבודת קודש שלא הרבה יכולות לעשות כמותן. בדר"כ במשכורת נמוכה משמעותית מכל האלו שיושבות במשרד ממוזג ומגיבות לידיעות בכיכר השבת תוך כד
יוסף17.02.20
26
האבא מסריט את עצמו כשהוא מאיים עם פשקווילים = מסריט את עצמו מבצע מעשה פלילי. אפשר לתבוע אותו על כך.
איום=מעשה פלילי15.02.20
25
אי אפשר להסתכל על הסרטון ממש לבכות . אני לא מאמינה שאפשר להתנהג ככה לילדים כל כך מתוקים טהורים ותמימים. אם אין לך סבלנות לעבוד ולטפל בילדים אז פשוט אל תעשי את זה, לכי לעבוד במשק בית או קופאית בסופר. לא לכל אחד מתאים לעבוד עם ילדים ובמיוחד לא לאישה רעהההה כמותך. איפה הרגש והרחמנות? וגם אתם המטפלות שש
אלמונית14.02.20
24
כל המלבין פני חרדית ברבים, כאילו שופך דמים. להקריב משפטה לה' ולא לבית דין של כופרים ציונים.
רבינו14.02.20
היא סכנה לציבור!! וכל מי שעובדת במעון צריכה לדעת איזה עונש מחכה למי שמתעלל בילדים קטנים.
חרדי גאה14.02.20
23
תפסיקו להגזים!!! הגננת מניחה את הרגליים על הילדה ולא יושבת עליה , עובדה שהילדה מצליחה לקום. אם הגננת היתה יושבת עליה היא לא היתה כולה לזוז. הגננת לא מטיחה אותה במזרון היא משכיבה אותה יפה ומכסה אותה. אתם יודעים כמה פעמים היא ניסתה להשכיב את הילדה? את זה ההורים לא מראים לכם. אם אתם הורים לילדים במעון
יצחק15.02.20
22
לא טוב לפרסם הסרתות כאלה זה שם רע
ללא שם14.02.20
21
אבא מושחת!!! היא כבר בבית משפט מה אתה ממשיך לרדוף???
זורק אבן אחר הנופל14.02.20
לא מושחת ולא כלום שיהיה לך ילדים תדבר
אני14.02.20
עד המוות ירדפו אותה. כך צריך! ואחכ תקבל כבר את עונשה בגיהנום
עדי15.02.20
אל תדון את האדם עד ש....
אבא14.02.20
מענין עם זה היה אתה והיו עושים ככה לילד או לילדה שלך עם היית שותק במידה והתשובה חיובית אתה צריך טיפול דחוף
מאיר15.02.20
אם הילד שלך היו מתעללים בו, היית שותק????????
משהו שראה את הסירטון14.02.20
זה אבא כאוב כל מה שהוא רוצה זה לרעתה ובצדק מוחלט! תחשוב לרגע יעשו את זה לאחד הילדים שלך לא תרצה לחנוק אותה?????? ההיתי קוברת אותה חייה
דרום מזק15.02.20
נראה אותך נשאר אדיש
ריקו15.02.20
20
עלילת שווא
חח16.02.20
19
לא הבנתי הגננת חרדית וגם אם כן שתמות
שיראל15.02.20
18
אפשר לשמוע מסגנון הדיבור בדיוק עם איזה סוג הורים יש פה עסק. כל מי שיש לו עינים יכול לראות בוידיאו בדיוק מה המטפלת עשתה ומה היא לא עשתה. זה ציד מכשפות והתנכלות מרושעת לאשה שאולי עדיף שלא תהיה מטפלת אבל פושעת היא לא.
יוסף14.02.20
17
שפיכות דמים ונקמה כתוב בעשרת הדיברות השבת נקרא תנו לתיק להתנהל בלי רדיפה מיותרת
יהודי לא מתנהג ככה!14.02.20
16
איזה אבא עדין ממני היא היתה מקבלת מכות. אל תנסו להיות יפי נפש ולהצדיק אותה עבדתי בגן שנים רבות וכשהתכייפתי עזבתי לנרות שידעתי שאין לי משכורת אבל רציתי לעשות מלאכתי נאמנה. תרמינו לי שהשם יתברך עזר לי ולא השאיר אזותי בלי משכורת.
אמא14.02.20
15
בבקשה מי שיודע איזה מעון זה שיכתוב
רינת14.02.20
14
כיון שהיא חרדית מן הסתם המשטרע הפרקליטות ובית המשפט כבר עשו עליה לינץ ציד מכשפות וכבר חרצו את גורלה מבלי להתייחס כלל לכל הראיות שבהם רואים באיזו מסירות היא ממלאת את תפקידה ומחנכת ילדים רצח כמשמעותו
YAEL BRONS17.02.20
13
פויה.
איזה שפה זולה15.02.20
12
המעשה שעשתה הגננת חמור מאד. זה גרוע שהיא התיישבה על הילד כדי להרדימו, אך ברצוני להבאיר פן נוסף של התמונה: לא כל מה שרואים במצלמות משקף באמת את הסיפור האמיתי וזאת מפני שלמצלמות אין קול כך שיכול להראות במצלמה שהמטפלת מתעללת אך אם היו שומעים שאולי היא מדברת לילד בצורה רגועה ואוהבת היו מבינים שהיא בסך ה
גרציה14.02.20
11
לא מבינה למה להסתיר את הפנים של הגננת? לא חבל? שתתחיל לקבל כבר את העונש שלה
רחלי14.02.20
ותסתכלי טוב טוב בסרטון לפני שאת שופטת את הגננת המסכנה. אין שום הוכחה שהיא מבצעת אלימות.
תגובה סדיסטית15.02.20
10
אין שום התעללות. ההורים לא צורחים על הגננת, מי שצורח זה רק האבא של הילדה שנדלק לו הפיוז ורץ למשטרה עם עלילות דברים. רואים מצויין בהקלטה שהיא לא יושבת על הילדה אלא לצדה ומניחה עליה את הרגליים כדי שלא תקום, וגם לא מניחה כזה חזק כי עובדה שהילדה מצליחה לקום. איזה אבא מפגר יש לילדה הזאת. רשע מרושע. וכ
בדקתי את העניין16.02.20
9
אבל ממש הגזמתם לא התנהגה כראוי נכון בהחלט נכון אבל בין זה להתעללות המרחק רב
אליהו14.02.20
8
אני מטפלת ופשוט בתקופה האחרונה רודפים אחרי המטפלות בודקים כל דבר דורשים יותר מדי משכורת עוני והרבה ילדים על מטפלת אחת 11 ילדים.בסוף כל המטפלות יעזבו ולא יהיה מי שישמור על הילדים
אילנית 14.02.20
7
חבל שלא עושים כך גם למלמדים חרדים שפוגעים בילדים קטנים והורסים להם את החיים
חבל14.02.20
אבל יש כאלו שכן הבן שלי היה חוזר עם טביעות אצבעות על הלחי מה שנקרא כאפה התעלל בו הנבלה ונחשב רבה טוב. גועל נפש צריך למצות את הדין בחומרה כדי שיראו ויראו
חכם בלילה15.02.20
איזה שטויות. אתה מדבר כמו איזה חוזר בשאלה תשאל את רוב בוגרי החיידרים אם התעללו בהם זה שטויות שממציאים בשביל ללכלך על החרדים אני עברתי כמה מסגרות לימוד ובחיים לא חויתי התעללות למה ללכלך על המלמדים סתם יכול להיות שיש כאלה אבל רובם לא אז למה ללכלך?
יאיר14.02.20
אכן יש הרגשה שההתעללות בילדים קטנים (בנים ולא בנות) אפילו חמורה יותר, ולראייה שההתנהגות התוקפנית בקרב בנים גדולה לאין ערוך אצלם, ולאו דווקא בגלל היותם בנים. כלומר צורת ההתחנכות שעליהם הבנים גדלה היא אגרסיבית ותוקפנית, ולכן רואים אצלם התנהגות לקויה מהיסוד. אם לא יעצרו את כדור השלג הזה, אין פלא שנמצא
אפרת14.02.20
6
הסיפור הזה הוא קשקוש. מי שמסתכל טוב רואה שהיא לא יושבת על הילדה אלא יושבת לידה, ושמה את הרגליים כדי להחזיק אותה שלא תקום. רואים גם שיש שם הרבה ילדים, והילדה הזאת משתוללת ומפריעה לכל שאר הילדים לישון. אני לא מצדיק, אבל גננת חושבת גם על הילדים האחרים, וסביר להניח שהם מנסות כל יום עם הילדה ולא מצליחו
אביחי 16.02.20
5
מקווה שתיכנס כמה שנים לכלא כדי ליצור הרתעה....
שלום15.02.20
4
תתביישי לך אין לך חלק לעולם הבא ה יחזיר לך מפלצצצצצצת
ללא שם14.02.20
3
הסיעות פושעות לא פחות הסיפור יחל להגמר אחרת ה' ישמור. ישנה חובת דיווח על כל עןבדת בכל גן על מקרי קטן ככל שיהיה כדי למנוע התנהגות עכזרית שכזו.
רנונימי14.02.20
2
הגננת-צריכה טיפול נפשי.הגננות והמנהלת=ששתקו-טיפול גופני סגנון מנדלה ואינקוזיציה
מה שם המעון?14.02.20
למינים ולמלשינים אל תהיי תקווה
מירי14.02.20
1
זה ללא שם בתגובות את חשודה מצדיקה את האישה נלע אליך אם היום עושים לילד שלך מה איתה עושה
שוטר05.06.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

נסו את זה בבית: כמה כסף צברנו בתכניות החיסכון הפנסיוניות?

כיכר בשיתוף מנורה | מקודם

טור דעה

הוועדה למינוי דיינים עדתיים // עו"ד יוסף ויצמן

יוסף ויצמן, עו"ד | 16:05

העברת החוק הקודם | התגובות

גנץ מגיב לתרגיל: "חוק הגיוס שעבר, היה בשביל גישור זמני"

קובי אטינגר | 15:09

"אתם תעופו לכל הרוחות" | צפו

צריך לעשות קריעה; כך הגיב גפני על חוק הגיוס הקודם שעבר

חנני ברייטקופף | 14:26

מחשק את גנץ וגלנט

פיתרון או התחמקות? רה"מ הודיע: "החלטתי לקדם את חוק הגיוס שעבר בכנסת הקודמת"

חנני ברייטקופף | 13:53
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

מסורת למעלה מיובל שנים 

בעיר העברית הראשונה: יום שכולו תורה ב"תפארת רפאל" | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 12:00

שידור חוזר

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 14.05.24

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 14.05.24

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

פרסום ראשון | "הרב קוק ביקש"

לראשונה בהיסטוריה: הילולה בטבריה בראשות הגר"ד קוק

איצלה כץ | 14.05.24

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 14.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון שהחזיק בספרייה היהודית הגדולה ביותר

ישראל שפירא | 14.05.24

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

'בר בי רב' המרכזי ליום העצמאות

"יום שכולו תורה" ב"תפארת רפאל" | צפו בשידור חוזר

כיכר השבת | 14.05.24

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 14.05.24