חשפת 'כיכר השבת'

המשטרה בודקת: האם הגננת התעללה בפעוטות נוספים?

במסגרת החקירה סביב פרשת ההתעללות הקשה בגן הילדים בעיר בני ברק, בודקת המשטרה האם הגננת התעללה בילדים נוספים, שהוריהם לא דיווחו על כך ולא הגישו תלונות נגדה (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

פרסום ראשון: המשטרה בודקת חשד ולפיה הסייעת בגן הילדים בבני ברק החשודה בהתעללות חמורה בפעוטה, התעללה בפעוטות נוספים.

ל'כיכר השבת' נודע כי אצל חוקרי המשטרה עלה החשד ולפיו ישנם מקרים נוספים מעין אלו שתועדו, אך ההורים העדיפו שלא לדווח על כך ולא הגישו תלונה.

מדובר במקרי התעללות שאולי בוצעו לפני תקופה ארוכה יותר. נכון לעכשיו אין תיעוד או תלונה מסודרת, אך החוקרים בודקים כעת באופן מדוקדק את מצלמות האבטחה של הגן כדי לוודאות האם הו עוד מקרים - או לא.

מוקדם יותר היום, חשפנו ב'כיכר השבת' תמונה מתוך מצלמת האבטחה המותקנת במקום, נראית האישה הצעירה העובדת במעון כסייעת, כשהיא יושבת על גופה של פעוטה, תוך כדי שהיא משוחחת עם עמיתתה לעבודה.

גורם המעורב בחקירת המקרה הקשה מתאר ל'כיכר השבת': "ביום שני שעבר פעוטה חזרה מהמעון עם עיניים נפוחות ואדומות, ואביה שלקח אותה לא הבין ממה זה קרה".

"כשהם הגיעו לבית, שאלה האם את הילדה בעצמה, ואז היא חשפה - בשפתה - את הסיוט הגדול ביותר של כל הורה: 'הגננת ישבה עלי, ועשתה לי אייה' (כואב)".

ביום שלמחרת, כך נודע ל'כיכר השבת', ההורים של הילדה פנו למעון, בבקשה לצפות במצלמות האבטחה, אך לדבריהם מנהלי המקום סירבו תחילה לחשוף בפניהם את התיעוד. רק אחרי וויכוח קולני הם נעתרו לכך.

הגורם המכיר מקרוב את פרטי המקרה מוסיף ומתאר בחלחלה: "ההורים צפו במצלמות, ונדהמו לראות את ההתעללות המזעזעת בבתם: הגננת יושבת עליה במשך זמן רב, בעוד היא בוכה - עד שנגמר לה הכוח. ברגע שניסתה להרים את הראש, הגננת הטיחה אותו ברצפה".

ההורים צפו בסרטון, שאורכו 20 דקות לפחות, ונדהמו לראות כיצד בחלוף זמן קצר מתקרבת סייעת אחרת, ומתיישבת לשיחה עם הגננת הראשונה כאילו לא אירע דבר. "כאילו זה נורמלי שם כך להתנהג", הם סיפרו.

בתיק הזה - כך לדברי הגורם - מעורבות שלוש עובדות בגן, שחלקן חשודות כי ראו כל העת את הזוועה שהתרחשה לכאורה מול עיניהם, אך לא דיווחו עליה.

כך תשמרו על ביטחון ילדיכם. ארכיון (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר