כיכר השבת

מגיבה לראשונה

גירסת עומר ינקלביץ לניסיון לגרום לה לערוק

הח"כית החרדית מדברת לראשונה על הקלטת בה נשמעה מתבטאת נגד בני גנץ בשיחה שהקליט הרב גיא חוברה: "הוא לא ראוי להיקרא רב" • והאם היא בעד תח"צ בשבת? (פוליטי)

97
אבי רבינא | כיכר השבת | י"א באדר | 07.03.20
גירסת עומר ינקלביץ לניסיון לגרום לה לערוק
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ עומר ינקלביץ', החרדית של מפלגת 'כחול לבן', מגיבה לראשונה לרב שהקליט את יועצו הבכיר דאז של גנץ, שטען כי היא התבטאה נגד יו"ר מפלגתה.

כזכור, ימים ספורים קודם הבחירות, ישראל בכר, אחד השמות המוכרים והמוערכים ביותר בשוק יועצי התקשורת, אשר שימש בעבר כיועצם של בנימין נתניהו ונפתלי בנט ומי שנחשב לאחד מאדריכלי הקמת מפלגת כחול לבן ולשיווקו של גנץ כמועמד לראשות הממשלה - צוטט בהקלטות נדירות שנחשפו במהדורת "חדשות 12".

בקטעי השמע שפורסמו, ציטט בכר את עומר ינקלביץ', חברת הכנסת מרשימתו של גנץ ומי שנחשבת למקורבת במיוחד ליו"ר המפלגה: "היא אומרת שהוא טיפש, אפס מאופס שאסור שיהיה ראש ממשלה".

עוד צוטט בכר: "זו סכנה גדולה מאוד, הם (צמרת כחול לבן) יגרמו לחוסר החלטה נכונה, יעצרו תקיפה באיראן אם מדינות העולם יחליטו על כך. אין לבני גנץ אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לעם ישראל".

בשיחה לשבעה ימים של 'ידיעות אחרונות' אמרה ינקלביץ': "התקיימה שיחת הבהרה והכחשתי באופן גורף את הדברים שצוטטו כביכול בשמי. אני מבינה שבמציאות הנוכחית את מצפה לקבל הקלטה של השיחה שלי עם גנץ. מכל מקום, השיחה הזו הייתה שיחה פנימית וכך היא תישאר".

ינקלביץ נשאלה אם הייתה לה הכרות מוקדמת עם הרב חוברה: "הייתי אצלו פעם אחת לפני תקופה ארוכה לביקור קצר. מכרה לקחה אותי איתה אליו. לא התרשמתי ולא חזרתי אליו יותר. בדיעבד מתברר שהסיסמוגרפים שלי זיהו נכון".

בדבריה תקפה ינקלביץ אץ הרב חוברה: "אותו 'רב' שמקליט ומפרסם שיחה פרטית של אדם שהגיע להתייעץ איתו לא ראוי להיקרא רב. הוא מוציא שם רע לכל הרבנים, ובטח לא מייצג את הרבנים, כמו שרופא שמועל באמון לא מייצג את הרופאים. בעולם החרדי מתביישים מאוד ומוקיעים את אותו 'רב'. אלו מעשים שלא ייעשו בשום חברה מתוקנת. הוא עשה חילול שם שמיים ונזק אדיר לעולם הדתי ולרבנים".

ינקלביץ התייחסה לניסיונות להביא לעריקתה לליכוד: "מעולם, מעולם, לא עלה בדעתי לעשות דבר כזה, אני לא אעשה דבר כזה. אני נאמנה למפלגה, אני לא עורקת בשום שלב, אפילו לא הייתה לי שמץ של מחשבה לעשות כזה דבר, גם לא בעבר".

"עמדתי בלחצים בפעם הראשונה, ומאז לא פנו אלי יותר כי הבינו שאין כאן למי לפנות, שאין בכוונתי בשום צורה שלא תהיה לערוק. חד־משמעית, גם אם יהיו לחצים אנחנו חזקים. מאז הלחצים מהסיבוב הראשון מבינים שם שאני לא אופציה לעריקה. זה לא ישתנה גם בהמשך. ישנם כל מיני מתווכחים מטעם עצמם שמנסים לשלוח הודעות ולרחרח, אני אפילו לא טורחת להשיב להם".

לדברי בכיר ב"כחול לבן": "בסיבוב הראשון ניסו לקחת אותה לליכוד. יום אחד עומר קראה לי אליה לחדר בהיסטריה. עמדו שמה רבנים ועמדה שם היועצת של ביבי לענייני חרדים ואיימה עליה. ראיתי מה עשו לה, אם היא עמדה בלחץ הזה היא תעמוד בכל לחץ".

לדברי הבכיר, "אמרו לה, 'הרב קנייבסקי בטלפון, הוא רוצה אותך עכשיו, דברי איתו, את הולכת להרוס את מדינת ישראל'. דברים נוראים. אני עמדתי בחוץ, הייתי בהלם. יש לי ביקורת על הרבה דברים בקשר לעומר ינקלביץ', אבל מפה להפוך אותה לבוגדת? בנקודת הזמן ההיא היא לא נשברה. היא ישבה עם דמעות בעיניים והייתה במצוקה גדולה, אבל אם היא לא ערקה אז, היא לא תערוק גם עכשיו. לא צריך לזלזל בנאמנות שלה לגנץ ולמפלגה".

באשר להפעלת תחבורה ציבורית בשבת אמרה ינקלביץ: “עמדת המפלגה היא בעד תחבורה בשבת בערים שירצו, אבל בצורה מצומצמת ומוגבלת, תוך הקפדה שלא להרוס את אופיו של יום השבת. חייב להיות דגש על כך שזה לא יהפוך למשהו המוני. החשש שלי הוא ממצב שהתחבורה תהיה קטליזטור לפתיחת מסחר כללית ועבודה נרחבת בשבת, ולא רק בתי קפה ותרבות. זה מצב שלילי מבחינה חברתית, שהרי מי יעבוד במסחר בשבת? רק מעוטי היכולת שנאלצים להשלים הכנסה בשבת. כך נגרום חלילה למצב שיום מנוחה יהיה פריבילגיה רק לעשירים, שזה עוול חברתי נורא”.

תוכן שאסור לפספס
97 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
64
לא פלא שיש לה שם של אחד מהרשימה של המשותפת שועלה קטנה מחבל כרמים כי דור תהפוכות המה גנץ היה אצלה בעונג שבת איך משייכים אותה למגזר החרדי???!!!!
נגעל08.03.20
63
מהרי מהרסייך ןמחריביך ממך יצאו. חסרת בושה ויותר מזה, חסרת כבוד עצמי מינימלי
יאיר08.03.20
62
תתחבקי עם גנץ אבל אל תשכחי את אייאמאן החבר החדש... חתיכת מטומטמת שפלה אין למפלגה שלך שום מצע, מה שמנווט אתכם בחיים זה המשפט רק לא ביבי ועם זה סוף כחול לבן ממשמש ובא. ביום שגצוש יכנס(אם בכלל) נגמר לכם הדלק והדבק. ותשימו לב כל מה שביבי אמר הוא צדק בסוף. גם יועז והאוזר מתחבקים עם טיבי כדי להעיף את ביב
אודי07.03.20

הצגת כל התגובות

61
חרדית לכחול לבן אבל לא חרדית לדבר הקדוש ברוך הוא. מחללת שם שמים
זהבה07.03.20
60
גברת ינקלביץ, תני לי להבין: את הולכת להיות שותפה לממשה, הנשענת על רוב ערבי????? ערבים יקבעו מה יהיה במדינת ישראל???? בטוחה?????
שירה07.03.20
59
חילול השם
שמעון07.03.20
58
אם היו לה ניצבים יכולתי אולי להשתכנע,אבל זו מפלגת שעטנז
אם07.03.20
57
כשיש תרגיל מסריח של התחברות עם אויבי ישראל ששואפים חלילה להשמידנו לנטישת האוניה הטובעת הזו שהקברניט שלה הוא ליצן חסר מח שמוביל אחריו שלושה גנרלים מתוסכלים לנטישה כזו לא קוראים "עריקה". קוראים לזה "תשובה".
לעומר08.03.20
56
אני שואל בכאב לאתר הזה למה אתם מכנים אותה "חרדית"? הרי זה בדיוק מה שהיא וחילונים מהשמאל רוצים שכמה חרדים נאיבים יפלו בפח ויחשבו שאכן היא חרדית ועוד חרדים מודרנים ילכו להצטרף לכחול לבן כדי לקבל תשומת לב, אתם מודעים שהיא הולכת ג'ינס ותומכת בתחבורה צבורית בשבת? די מספיק לקרוא לה חרדית, זה אצבע בעין
ע08.03.20
מי חקק חוקים מה זה חרדית?
ע08.03.20
55
תפסיקו לקרוא לה חרדית כי היא לא חרדית נקודה.
בעילום שם07.03.20
54
חבל שעומר לא זכתה להיות אסתר המלכה ולהציל את עמה מיד המן בן ליבמרנתא
זיבעאן07.03.20
53
על דבריה ניתן לומר דדא ביה כולא ביה ודלא ביה מה ביה כל דבריה מדדים על קביים ואין להם סומך נופלים ולכן הם אינם חזקים ויציבים אלא רועדים ורופסים
SIMON07.03.20
52
האם גפני וליצמן יסכימו שתערוק ל ג`..... כמובן שלא כי אישה עבורם זה כלב נגוע בכלבת....
דבורה 08.03.20
כופר, קודם כל אל תנסה לזרוק את זה על ליצמן וגפני על בני אנוש קטנים אתה יודע טוב מאוד שזה ההוראות של האדמורים והמרנים שלהם אז תשתוק יא צבוע (אם אתה כאילו חילוני שכועס על ההפרדה שהתורה אמרה בין איש לאישה אז מה לך ולאתר חרדי? אתה מתבייש לכפור ולכתוב נגד התורה וההלכה או נגד גדולי ישראל אז אתה נטפל לגפנ
מינכה08.03.20
לא הבנתי, מה היא חייבת לך? היא לא עובדת אצל אף אחד, כנ"ל אצל החרדיים'' בכנסת, שהחרימו אותה מהרגע הראשון. היא לא מכירה בשיטת ''השתמש וזרוק''.....
בני ברקי08.03.20
חולה נפש מי אמר שהיא חייבת למישהו משהו? מה הקשר של הכאבי בטן והנטייה האומללה שלך אליה ולתגובה שכתבתי? אתה סתם ממורמר שמקלפים לה את הצביעות אז אתה רוצה לפרסם שאתה מתוסכל שתומך בה? לא הבנתי מה הקשר של התגובה שלך למה שכתבתי, אני עניתי למישהו שבלבל את השכל ולא מובן למה אתה צריך לכתוב את השטויות שלך על ה
שס08.03.20
51
כל הכבוד. אל תיצטרפי לממשלת השחיתות ליכוד-חרדים. ממשלה שזרקה את הנכים והקשישים מתחת לגלגלים. יש בורא לעולם !!!! והוא כעת משלם להם.
קובי08.03.20
50
היא לא חרדית.
חיים07.03.20
49
לצערי ולצער מאות אלפים דתיים וחרדים מזכיר לי את שי פירון. זו ההזדמנות לקדש שם שמים. אסתר המלכה עשתה ויתור גדול יותר ותראו למה היא זכתה. אילו היתה לך גיבוי רוחני החרשתי אבל עכשיו מי יודע אולי כרגע יש לך הזדמנות....
יצחק בן יעקב07.03.20
48
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר-עברי אנוכי07.03.20
אתה דואג לתת כזאת תגובה על כל כתבה?
ר' חיים07.03.20
47
הקנאה אוכלת מגיבים כאן. עומר מקיימת אורח חיים חרדי לו שותפים רבים מגולשי האינטרנט, לפיכך היא יכולה להיקרא חרדית. אם איני טועה - מעולם לא התיימרה לייצג חרדים. בתפקיד המאתגר בו בחרה ונבחרה היא אכן מהלכת על חבל דק כמו בעלי תפקידים דומים בארץ ובעולם. איננו יודעים מה יהיה, אבל אם תוקם ממשלת שמאל - אין ספ
אזרח09.03.20
46
שמתם לב??? מרב שהיא רוצה להתחנחן לחילונים, היא מדברת על זה שכמה חשוב יום השבת כדי שלא יהיה פער בין עניים לעשירים, יום מנוחה לכולם, כל כך קשה לומר ששבת זה יום מקודש לעם היהודי??? עצוב.
מישהי07.03.20
חזק!! ממש באתי לכתוב זאת
דוד08.03.20
45
וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת
משה07.03.20
44
כמעט שברתי את המסך מרוב זעם כשאני צריך לקרוא את השקר "הח"כ החרדית עומר ינקלוביץ" תפסיקו עם הליצנות האת די, יש גבול לכל בדיחה מטומטמת גם כשזה סמוך לפורים, חרדי זה מי שנשמע לאדמור או המרן שלו, חרדי זה מי ששייך לקהלה חרדית ומתנהג לפי כללי הקהלה החרדית, והיא לא נשמעת לגדולי ישראל, ולא מתנהגת לפי כלל
א07.03.20
אז למה החרדים לא שומעים למרן שלהם והולכים נגד התורה בכנסת? אפשרו הקמת רחבת כותל לרפורמים, תחבורה ציבורית בשבת, נתנו ממון לקהילה הלהט"בית, למה החרדים שלך לא הולכים כדעת התורה? התשובה שהם רוצים רק כסף וג'ובים.
דן08.03.20
קודם כל מה שאתה טוען זה מה שהפלג הירושלמי טוען ולכן הם אכן לא הולכים לבחירות, וזה גם מה שסאטמער בשעתו לפני 60 שנה טענו שבסוף ימכרו את התורה בעד כסף לישיבות, ולדעת אלו שמכרו את השבת ואת הכותל זה כביכול כסף למוסדות תורה יותר חשוב מחילולי שבת של חילונים, אם אין קמח אין תורה, וזה הרע במיעוטו, אבל כל
ידין08.03.20
43
תכלס מה שנכון נכון הוא עשה מעשה מבחיל אשר לא יעשה
ללא שם07.03.20
שום מבחיל וכלום יא טיפש, גם מרדכי הקשיב לבגתן וזרש לשיחה הפרטית בין שני שומרים, וזה לא היה שייך למרדכי והוא סיפר לכולם על השיחה הפרטית, כי כשזה נוגע להציל את הצבור ואת עם ישראל מצווה להפיץ ולספר לכולם, הבנת צבוע?
ע07.03.20
ומה עם תמר שלא רצתה לגלות ומוכנה הייתה להיהרג הבנת, חכמולוג ע' ?
י08.03.20
42
חזקי ואמצי--יש לך הרבה תומכים חרדים
שלמה07.03.20
אין לה שום תומך חרדי אמיתי, יש לה הרבה שתולים כמוה, היא חילונית שתולה שקוראה לעצמה חרדית כדי למשוך תמימים כמוך, יש אומרים שגם בן גביר הוא שתול של השמאל לשרוף רבבות קולות לימין בכל בחירות
ג07.03.20
אפילו לא אחד
אחת08.03.20
אתה חרדי כמותה,ז"א 0 !!!
אברהם07.03.20
41
העולם אינו הפקר. אני מסופק אם הגב' ינקלביץ קוראת את התגובות, אך איני מסוגל לשתוק. את הציווי "ככל אשר יורוך" את מפרה בצורה גסה. את חברת מפלגה ללא גבולות יהודיות. נותנת יד להכנסת ערבים מעודדי חיסול יהודים באשר הם יהודים לתוך כנסת י ש ר א ל רק בגלל שנאה לאחיך הדתיים והחרדים ושנאה לראש ממשלה מכהן. נדמה
צפוני08.03.20
40
"שהרי מי יעבוד במסחר בשבת? רק מעוטי היכולת שנאלצים להשלים הכנסה בשבת" זאת אומרת שהיא חושבת שיש אנשים שחייבים לעבוד בשבת? היא דתיה?
יהודה המכבי07.03.20
39
חרדית? הבת שלה נוסעת לשליחות מטעם שרות לאומי!!! שהחזון איש הגדיר כיהרג ועל יעבור!!! ב-ו-ש-ה-!-!-! "חוזרת בתשובה"... גייס חמישי בתוכינו. היא דתיה שומרת(???) תורה ומצוות לא יותר מזה. וודאי לא חרדית.
חרדית אמיתית08.03.20
38
הלו אתר כיכר השבת תפסיקו לקרוא לה חרדית, היא לא מייצגת שום חרדי אפילו הכי מודרני שתומכים בימין וליכוד ולא בערבים ושמאל, בזה שהיא קורא לעצמה חרדית ועובדת נגד האינטרסים של החרדים זה כדי להתלוצץ מהחרדים ולהלחם בגדולי ישראל החרדים, החילונים מציגים אותה כחרדית שמורדת באידאולגיה החרדית כביכול כדי למשוך
ע07.03.20
37
היא חחחחרדית אלק חרדית היא גויה מגעילה ערב רב
ואי כמה פריצות07.03.20
גם אני חרדי ששונא צביעות וכן אני שונא שהיא מציגה את עצמה כאילו שהיא ממייצגת חרדים בשעה שאין שום חרדי שתומך בה, כי כל המודרנים הם ימנים שתוצכים ליכוד ולא כחול לבן, אבל אל תקרא לה גויה, כי זה הלבוש אצל החרדיות מדגל כיום אז אל תנסה להגיד כאילו שהיא הולכת בפריצות יותר מליטאית חרדית אחרת,
כ08.03.20
נו אתה רואה לאן זה מוביל הפריצות החרדית למכור את תורת ישראל בר מינן
בר מינן08.03.20
נכון מאד, אפילו את החרדים המודרנים היא לא מייצגת, כי רובם ככולם ימניים בלב ונפש ומצביעים מחל.
מישהו08.03.20
36
עדיין אפשר לגרום לה לערוק עושה רושם שהיא כבר שרופה בכחול לבן (ההקלטה של גיא חבורה צילום המסך מתוך קבוצת כחול לבן ) צריך כאן מישהו חכם שיודע איך לנצל את המצב הזה כדי לגרום לה לערוק
אם מישהוא רציני07.03.20
35
תפסיקו לקרוא לה חרדית😤😤😤😤😤😤😤😤
י07.03.20
לא מצליחה להבין איך תלמידת סמינר שירנסקי הגיע למפלגה של כחול לבן וחברה קרובה של גנץ!!!!!!! רבונו של עולם מה קרה לה????? השבוע נתנה אישור לחילול שבת!!!!! אולי עדיף שתעזוב את הפוליטיקה ותחזור למשפחתה במקום להמשיך לגרום לחילול ה". לא לימדו אותה בסמינר " כל כבודה של בת מלך........בו
רותי07.03.20
34
ליברמן הסביר למקורביו מה יש לו נגד נתניהו "הוא אחראי על 7 תלונות אנונימיות נגדי ונגד ילדיי, אין על זה מחילה גם לא ביום כיפור. אמליץ על גנץ לנשיא. לא אתעקש על החוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה".
חדשות07.03.20
33
מי שחובר לרשעים עוקרי תורה הגיהנום שלו הוא גדול מאוד
יהודי08.03.20
32
העיף אותך??? ברור שיש משהו ביניכם שגנץ מפחד שיחשף וזה הקלף מיקוח שיש לך ביד נגדו וזה בדיוק מה שיש גם לאיראן כקלף מיקוח
בני ברקי07.03.20
עד הוצאת שם רע, אין צורך בתגובה שלך, ואגב גנץ לא זורק אותה פשוט כי זה היה פאשלה גדול בעבורו והוא רוצה להמעיט כמה שיותר במי שנגדו, והיא הכחישה את זה אז מבחינת גנץ זה מספיק כדי שלא יהיה ללעג ולקלס, ככה זה הצטמצם רק לאחד שנזרק,
כדי שתצא מהשטחי08.03.20
31
עומר, פעם הערכתי את האומץ והעוצמה שלך, תמיד התגאתי בך, תמיתאנידזה יהיתי אלו שהגיבו עליך בחיובי, כל הזמן חשבתי, 'למה הרבנים לא מפרגנים לה, הקולות שלה לא נלקחו מאגטדה ושס'... תקשיבי, אני ממש לא קיצונית, אך כעת כשקראתי שאת בעד תחבורה ציבורית בשבת, בא לי להקיא ממך... חרדית בוגדת, לפחות תקראי לעצמך 'מסו
ליאת07.03.20
אל תקח ללב מי שהעד תחבורה צבורית לא חרדית וגם לא דתית, סתם חילונית שתולה
ט08.03.20
30
השקר הגס ביותר בעולם ! הרב קניבסקי שליט"א לא מתקשר לאף אחד בעולם,כל שכן לאישה,ואחת כזו !
יוסף07.03.20
צודק!!!
ר08.03.20
29
היא לא חרדית אמיתית, חבר כנסת חרדי אמיתי לעולם יערוק לממשלה שמציעה לו יותר כסף.
רבינו07.03.20
אז כנראה שמרבית חברי הכנסת הם לא חרדים...
יעקב07.03.20
28
תראו מה זה, הגברת רק הולכת ומסתבכת הולכת ומידרדרת, ככה זה כשלא שומעים לקול גדולי ישראל ועושים מה שבא, אז בהתחלה היא רצה כחכי"ת במפלגה חילונית ופרצה גדר שעד היום הייתה סגורה הרמטית, אח"כ עם הצטרפותו של לפיד נשארה דבוקה למקומה ולא פרשה, והיום היא כבר בעד תחבורה ציבורית בשבת, פשש....עשתה כברת דרך בזמן
ריאלי07.03.20
27
החכי"ת החרדית?? שתתבייש לה חתיכת פרחחית... ולשלמה ה"גאון" מתגובה 7- כנראה שגם אתה פרחח כמותה, לך תצטרף אליה שלא תהיה ה "חרדית" הבודדה במפלגה...
שיראל07.03.20
26
חרדית בתחפושת
אבי07.03.20
אף חרדי לא צריך את האישור שלך.
מוסטפא07.03.20
"אף חרדי לא צריך את האישור שלך" זו באמת אמירה של מישהו לא יהודי.. (מוסטפא)
יהושע12.05.20
גם לא בתחפושת, לא חרדית ולא כלום, בדיחה לא מוצלחת
ר07.03.20
25
מבייש את התואר רב--חבל שלא שמענו רבנים שמגנים אותו
שלמה07.03.20
הוא עשה את מצווה גדולה, אם היית בזמן מרדכי גם היית מאנשי המן שטוענים שמרדכי הפיץ שיחה פרטית בין בגתן ותרש וזה לא אנושי ויפה, כדי להציל את הצבור מצבועים ומאלו שלא ראויים להנהיג את הצבור מתר להפיץ שיחות כאלו, אתה צריך רק לקלף את הצביעות שלחך ולקבל קצת יותר שכל
דיין07.03.20
24
גב ינקלביץ בעד תעבורה ציבורית מתונה בשבת מתוך כתבה השבוע בידיעות היא גם חברה ללפיד שנלחם בצבור האמוני בישראל גם אם היא מגדירה את עצמה חרדית או דתית היא לא מיצגת דעות תורניות זה שהיא מקפידה על פאה עדיין היא אינה תומכת בתורה או בדעות תורניות היא לא תילחם עבור הישיבות ואין לצפות ממנה אחרת יש למיין שהיא
לימור07.03.20
היא אומרת שהיא חרדית! ועל זה צריך לתת את הדין!
רם08.03.20
23
חבל שעומר לא חושבת הרי זה ברור שאחרי הדברים שאמרה גנץ בהזדמנות הקרובה שיכול יטיס אותה וכדאי לה עכשיו לצאת בכבוד וגם להציל את היהודים והחרדים ויכולה לצאת באמתלא מאוד פשוטה שתתנגד מוסרית לחוק נגד ביבי ואז יבינו שהמפלגה הזו אינה דרכה ויפה שעה אחת קודם
ללא שם07.03.20
22
שיתביישו להם הרבנים והעסקנים ורבקה פאלוך על השימוש הציני שעשו ברב חיים קנייבסקי, אדם בן 93 למטרות פוליטיות.
מנחם07.03.20
כנראה שהרבנים חושבים שזה לא מטרה פוליטית אלא יש כאן משהו עמוק
צחי07.03.20
תחבורה ציבורית בשבת? זו לא מטרה פוליטית, אשה חרדית מסכימה עם האפשרות הזו ועוד אומרת את זה. ואם יצא כאן למישהו לקרוא את המצע של כחול לבן אז: אם הם עולים לשלטון אפשר לעבור לארה"ב (כל גוי עם תעודה כחולה יהפך להיות יהודי - זה יותר גרוע מהשואה, עוד שתי דורות כבר לא יהיה אפשר לדעת מי יהודי ומי "יהודי" [יש
יהושע12.05.20
21
הרב חיים קנייבסקי לא קורא מכתב בכתב יד של אשה קל וחומר שהוא לא ידבר עם אשה
היא שקרנית07.03.20
20
צריך להרים הפגנה מול הבית שלה בבית שמש על זה שהיא תצביע אמון בממשלה שבקווי היסוד יש תחבורה ציבורית בשבת
משה13.03.20
19
מזל שקוראים לה עומר, זה מקל על הזיהוי. היא חרדית כמו השם שלה
תגיד לי מה שמך 08.03.20
18
מבחינה דתית אין שום הבדל בינה לבין איילת שקד. רק שהיא מוכתרת כ"חרדית" והיא כמסורתית. אז חבל שמדברים רק עליה ולא על החילוניה הפרוצה מראשי המפד"ל בגלגולו הנוכחי.
יענקי אנגלמן08.03.20
17
תראו מה הכח של כבוד וכסף?עומר מוכנה למכור את עמה ותורתה בשביל לקבל את הכבוד להיות חברת כנסת ומשכורת טובה... עומר, אני מתפלא עליך, את אישה כ"כ חמה ופיקחית, תמיד הערכתי אותך, ואמרתי WOW צריך ללמוד ממנה וטוב שחרדיות "מתקדמות" ואיחלתי לעצמי "להצליח" כמוך... אבל כשקראתי את הכתבה, קלטתי שאת לא עומדת בניסי
חיותה08.03.20
סלח לי, תגיד לי את האמת, נכון שאתה גבר?
ע08.03.20
16
אתם מבינים? היא בעד תחבורה ציבורית בשבת, והיא חרדית.. צריך לעשות קריעה..
יואב08.03.20
15
נתניהו אני מתפלא עליך איך אתה עשית טעות ברגע האחרון שלא נתת לבן גביר את מה שרצה
דיסלדורף08.03.20
14
תתבישי בושה אחת גדולה את צאי ממחנינו את 0 . 0
יעל08.03.20
13
ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות.......
משה07.03.20
12
היצור האומלל, נשואת הכתבה שלכם, לא ראויה להיקרא חרדית. כיכר השבת, אולי די עם הבדיחה הזו?
לא רב?07.03.20
11
אם רק היתה עורקת היא לא היתה נזרקת היום בבושת פנים מכחול לבן...
איך שהגלגל חוזר...07.03.20
10
אסור אפילו לדבר איתה אישה בוגדת בתורת השם כופרת בעיקר וספק אם 7 מצוות בני נוח היא מקיימת ולכן רשעים אפילו בפתח הגיהנום לא יחזרו בתשובה ומקומה טוב עם לפיד ,גנץ ,ליברמן והרשימה שיהיו מליצי יושר עליה
גדעון 09.03.20
9
עלק חרדית ..... שמאולנית איכס בושה בשבילה
אביוש08.03.20
8
חבר'ה תרדו ממנה, שכחתם, הילא לא עובדת אצלכם!! גם שאני בחרתי ג', אני חושב, שיש דברים גם בינינו שצריך קודם לתקן, מה קרה בירושלים, ועוד כמה מקומות, אז תסתמו, ואל תטיפו מוסר. קשוט עצמך תחילה. היא גם יודעת שכל ה''חרדים'' בכנסת, קראו לה בוגדת, והחרימו אותה מהרגע הראשון, אז למה הם באים אליה בכלל? אם היא
SOS08.03.20
טמבל שום חרדי לא בא אליה, בסך הכל הליכוד של נתניהו רצה להקים ממשלה אז הם פנו אליה אין שום קשר לחרדים, דבר אחד שהיא לא תקרא לעצמה חרדית וכולם ירדו ממנה, כל אחד נזעק כשמישהו גונב את השם שלו ומשתמש עם זה לצרכים פוליטיים, היא קוראה לעצמה חרדית ותומכת בחילולי שבת רח"ל ועל זה כולם נזעקים על הצביעות המגע
808.03.20
למה אתה מטנף את פיך, אל תטיף לנו, אנחנו לא עובדים אצלך. עשו לה קריעת צורה, ואז מבקשים ממנה טובות, שיתנהגו אחרת בפעם הבאה. וחוצמזה, מה עשית אתה נגד חילולי השבת??, ועוד דבר, איפה היא עובדת אצלך בדיוק?! כמה שהיא שמאלנית, תתפלל שתחזור בתשובה, יש איסור מהתורה (גם לחרדים) לשנוא אחד את השני.
א גענצע מעשה08.03.20
7
בסוף יעיפו מכחול לבן, חוץ מהקול שלה היא לא הביאה אף קול, תעזבו אותה, אין חכמה לאשה אלא בפלך
יואל09.03.20
6
ינקלביץ ולשאר במפלגה שתומכת במפלגות שונאי ישראל זה לא חילול ה, את אומרת על אותו רב שזה חילול ה עצם זה שאת במפלגה שאת נמצאת בה זה חילול ה, ואת קוראת לעצמך חרדית? אז אומר לך משהוא. יבכי עלכי בקא. תתבישי לך
יעקב11.03.20
5
טפשונת קטנה. בהזדמנות הראשונה יטיסו אותה על טיל אחרי הדברים שאמרה על גנץ. תפסיד את כל העולמות.
רחל07.03.20
4
"לערוק"???? היא חרדית ונמצאת אצל רשעים, אוי להם ואו לה!
יהודה07.03.20
אל תדאג היא דתייה ולא חרדית,
א07.03.20
3
חרדית במפלגה של שונאי היהדות ואוהבי המחבלים.
רם07.03.20
2
בושה וחרפה חילול שם שמיים ועוד תצביע לאישור חילולי שבת בפרהסיה אז שלא תציג עצמה חרדית
תמר07.03.20
אין לי טענות עליה שהיא מציגה את עצמה כחרדית, גם החילונים מציגים גוי שמשרת בצהל כיהודי למהדרין, מבחינתם מי שמשרת בצבא יותר יהודי מזה שלא, יש לי טענות כלפי המטומטמים שקוראים לה חרדית בגלל שהיא מציגה את עצמה, תפסיקו לשרת אותה, תכנו אותה בשמה האמיתי ואל תדביקו אותה לחרדים
כ07.03.20
1
מוקצה מחמת הספק זאת מוחרמת בשמים ובארץ יהודי לא מתנהג כך
תחזרי בתשובה07.03.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24