כיכר השבת

באמצע שידור חי

המשטרה פרצה עם סולמות לתפילה המוזיקלית של 'כיכר'

שוטרים פרצו הבוקר אל בית פרטי בבני ברק - עם סולמות מהגג, במהלך תפילת הלל מוזיקלית שערכו האחים הזמרים יואלי ורולי דיקמן והועברה בשידור חי באתר 'כיכר השבת' • צפו ברגעי הפריצה (בארץ)

206
איציק אוחנה | כיכר השבת | כ' בניסן | 14.04.20
השוטר משתלשל מהסולם לעצור את התפילה (צילום: שידור - מנדי קוריץ מערכות)

‏ביזיון של המשטרה: שוטרים ופקחים פרצו הבוקר (שלישי) לבית פרטי בעיר התורה והחסידות במהלך תפילת הלל מוזיקלית, שהועברה בשידור חי לאלפי צופים באתר 'כיכר השבת', בניצוחם של האחים הזמרים יואלי ורולי דיקמן.

השוטרים ניסו להיכנס לבית דרך דלת הכניסה, אך זו היתה נעולה. בעקבות כך, השתלשל אחד השוטרים דרך הגג למרפסת הדירה עם סולם, נכנס לבית, ופתח את הדלת לחבריו השוטרים - שעצרו את קיום התפילה בברוטליות תוך שהם מנתקים את הרמקולים בטענה שזה מפריע לשכנים וכמעט הורסים את הציוד היקר.

יצויין כי תפילת החג המוזיקלית של האחים דיקמן יחד עם כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון, נערכה עם שלושה אנשים בלבד בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר המניין משתתף במרפסות מהבתים הסמוכים, זאת בזמן שבציבור הכללי שאינו שומר תורה ומצוות אנו רואים בימים האחרונים שלא נשמעים להנחיות ויוצאים לבלות, דווקא הציבור החרדי שומר על ההנחיות ואינו מתקהל.

לאחר דין ודברים במשך כחצי שעה ובסיוע גורמים בעירייה, השוטרים עזבו את המקום והתפילה נמשכה כרגיל.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין אמר בתגובה כי "הפריצה הזאת מקוממת ולא מקובלת. התפילה הזו התקיימה על פי כל הכללים וההוראות ובסיכום מוקדם שלי עם קציני המשטרה. לא היתה כל התקהלות במקום ושום דבר אחר שהצריך פריצה ראוותנית שכזו.

"למרות שלאחר התערבותי התפילה חזרה להתקיים, אדרוש בדיקה ובירור מול הפיקוד המשטרתי, על מנת לוודא שמקרים מצערים כאלו לא יחזרו על עצמם"

ח"כ אורי מקלב הגיב לפריצת השוטרים ואמר כי "מקומם ומרתיח, להקת צלמים ואנשי תקשורת אורבים שעות רבות בבני ברק בחסות המשטרה לתמונה מעוותת או סרטון מסיט, אך להפריע בתפילה בציבור בימים האלה מותר.

"המקרים החוזרים ונשנים של התנהלות המשטרה ההתנכלות לציבור והתחושה שהכל מותר כנגד הציבור החרדי מעמיקים את חוסר האימון הניכור ואי היכולות לשיתוף פעולה, השוטרים בפעולתם נותנים לגיטימציה ומעצימים את הסטיגמות כנגד הציבור החרדי, - אנו נדרוש בירור ומיצוי הדין ברמה הפיקודית כנגד השוטרים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב ואמר כי "מצער מאוד לראות מראות שכאלו - פריצה לבית עם כוחות גדולים, כאילו מינימום מדובר בפשיטה על מעבדה ליצור סמים. מדובר בשלושה אנשים שפעלו על פי הוראות משרד הבריאות וכל מטרתם הייתה לעשות תפילה שמחה".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב גם הוא לעצירת התפילה ואמר כי "קיבלתי עשרות פניות בנוגע לאירוע בו הופסק שידור תפילה מבית בבני ברק. ביקשתי מהמשטרה לבדוק את המקרה והיא תפרסם בקרוב את מסקנותיה.

"אני רק מבקש שוב מהציבור לזכור, ששוטרי ישראל מתמודדים בימים אלה עם עומס אדיר ואלפי אירועים ומבצעים אכיפה למען הבריאות שלנו ומסכנים את בריאותם למען האזרחים. לפני ששופטים אותם לרעה על בסיס סרטון, כדאי תמיד לחכות עד לבירור כל הפרטים. כמובן ייתכן ויש גם טעויות או אפילו התנהגות לא ראויה. אני תמיד אעשה כל שביכולתי כדי שהיא תטופל. אנו בימים בהם ראוי להרבות באהבת חינם ולספור עד עשר לפני שמדברים סרה במי שפועלים למען כולנו".

סגן ראש עיריית בני ברק, עו"ד גדליהו בן שמעון, הגיב ואמר כי זו "תוצאה ישירה של ההסתה כלפי המגזר החרדי, בעקבות משבר הקורונה. מדובר בפגיעה קשה ולא מידתית ברגשות הדת ובחופש הדת בישראל. אחרי שבועיים הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש ולהקל לאלתר על האוכלוסייה לפני שהמצב ידרדר. הגיע הזמן לעצור את רמיסת זכויות האדם הבסיסיות של תושבי העיר".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "השוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווחים חוזרים ונשנים שהתקבלו במוקד 100 של המשטרה מתושבי המקום אודות רעש חזק מאוד באמצעות רמקולים שהוצבו במרפסת דירה בעיר בני ברק. עם הגעת השוטרים והתרשמותם כי אמנם מדובר ברעש חזק וחריג בניגוד לחוק, פנו למחזיק המקום בכדי שינמיך את עוצמת המוזיקה וכך עשה תחילה.

"לאחר עזיבת השוטרים את המקום, התקבלו פניות נוספות מאזרחים שדיווחו כי המוזיקה הוגברה שוב כפי שהיה קודם לכן. השוטרים שבו למקום ודפקו על הדלת במטרה להפסיק את ביצוע העבירה, אולם אלו שהיו בדירה והקימו את הרעש, לא פתחו את הדלת והתעלמו, ולכן נאלצו השוטרים להיכנס לדירה דרך המרפסת.

"למרות האמור, הסתפקו השוטרים באזהרה נוספת תוך ניתוק מערכת ההגברה ללא מתן דו"חות. נדגיש כי פעילות אכיפה זו אינה קשורה לתקנות לשעת חירום או למניעת התפשטות נגיף הקורונה כלל".

תוכן שאסור לפספס
206 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
197
אני מתנגד חריף למפעילי רמקולים שגורמים סבל רב לקהל שבוי שאולי לא מעונין לשמוע מוזיקה בעל כרחו. אבל אני מתנגד יותר למלשינים שפלים ונחרד למראה שוטרים שפולשים לבתי אזרחים בניגוד לחוק ומסתובבים בתוכו מעשה בעל הבית
קרמר14.04.20
196
וחצוף הבחורציק , שאמר במיקרופון שאסור לשוטר להכנס לבית , כאילו מה ?! הוא מעל החוק ?!
כל הכבוד למשטרה , אכן רעש גדול , מי צרי14.04.20
מה אתה עד כדי כך לא יודע איך קוראים לבחור הזה? טוב אז אני יידע אותך שקוראים לו יואלי המלך.
רעות19.06.20
195
נמאס לנו מהרעש שכולם עושים. מכירות, מוזיקה וסתם הודאות. דיייייי!
תפסיקו עם זיהום הרעש14.04.20

הצגת כל התגובות

194
איכס איזה התנהגות ועוד יותר בושה לשליחי הציבור שלנו שלא עושים מאומה בתחום המדובר ואנחנו ממשיכים לסבול
יוני14.04.20
193
חוסר האימון היחיד שעליו מדבר חכ מקלב הוא של הציבור המטומטמם הזה שמסרב להבין שהשוטרים לא ״אנטישמים״ הסיפור הזה חוזר על עצמו בפעם השניה מאז יום שישי א דחוהמ!!! בוקסות בפול ווליום זה דבר שיכול להפריע לשכנים שאינם מעוניינים בכך ולא יעזור שום אישור משום ראש עיר!!! אין בסיפור הזה שום קשר לשמירה על כללי הק
יהודי עם שכל14.04.20
192
בושה וחרפה! ככה לפרוץ לבית פרטי? מאיפה להם הרשות? בגלל שהם לובשיםמדים? עם כל הכבוד שהם שומרים על האזרחים ובמיוחד בימים אלו אין להם ולא תהיה להם הרשות לפרוץ לבתים! ועוד לסיבה כל כך מטופשת! הרי שמרו שם על ההנחיות והיו רק 3 אנשים!!!!!!!!!! גלעד ארדן, עם כל הכבוד ששוטרי ישראל מתמודדים בימים אלה עם עו
י14.04.20
191
חשבתי שבשביל לפרוץ לבית צריך אישור שופט צריך להקים ועדת חקירה ולתבוע כל שוטר!!!!!!!!!!!
aaaaa14.04.20
190
שרוצים להתפלל במניין רגיל אומרים שהם לא עושים לפי ההנחיות... בסופו של דבר נפלתם גם לפח, אתם עכשיו ה"עבריינים".
מגיעה לכם.אתם מגנים אנשים תמימים...14.04.20
189
אנחנו הציבור החרדי כבר הפנמנו מה המשטרה השמואלנית והחולנית הזאת מוכנה לעשות נגדינו איך שהם מוכנים ככה לרדת עלינו בגלל שאנחנו חובשי כיפות וחרדים לדבר ה'. אבל אנחנו לא נוותר עד שלמשטרה הזאת תהיה מפלה גדולה מאוד!
השוטר מהערב רב 14.04.20
188
פשוט מזעזע ומחריד. זה מתחיל בהסתה פרועה ברשת מתוך התקשורת הממלכתית שאנו משלמי המיסים משלמים וממשיך בהסגר שמבוצע אך ורק לפי דת וכבר ממש לא מפליא ששוטרים עושים ככל העולה על רוחם ונכנסים לתוך בית פרטי ללא צו שופט מוצג ועושים ככל שבא להם בציוד פשוט מקומם ומחריד לאן הם רוצים להגיע למלחמת אחים להפרי
יוסי14.04.20
187
בושה למשטרת ישראל
.14.04.20
186
אייל גולן וכמות יכולים להופיע מהבית גם בחצות
אבל...14.04.20
185
אבסורד לחלוטין לכו תראו מה הולך תרתי משמע בשאר הערים
אליהו14.04.20
184
מצויין.אתם רוצים לשיר תשירו בבית .באולפן.ממ שרוצה ישמע .את תכפו על כל השכונה את רצונכל לשיר .חוצפנים
יצחק14.04.20
183
איזה גבר יואלי
אלי14.04.20
182
מה אין להם קשרים עם החצרות הנכונים?
כוחי14.04.20
181
נכון שפריצה כזו חצופה לא תתבצע בעיר אחרת כמו תל אביב למשל . אבל אם באמת צורת התפילה הפריעה לשכנים אז כך צריך לעשות בכל מקום . ( כמובן אחרי פניה יםה ונורמלית)
מועדים לשמחה14.04.20
180
חוצפה!!!!!!!!!! אין גבול פשוט כך!!!!!!!!!!!!
מישהי14.04.20
179
מענין כל פעם מחדש, לשמוע את התירוצים המצוצים של המשטרה. וגם, לעולם הם צודקים. בושה למדינה!!!
עצבנית14.04.20
178
בבקשה תשלחו את השוטרים גם אלינו לקרית בעלזא בירושלים. הם משמיעים תפילות ומוזיקה במשך שעות ובקולי קולות ומפריעים לכל השכונות שבאזור. מה ההבדל ביניהם לבין המואזין ?
מרור ירושלמי14.04.20
177
המשטרה צודקת. תשמיעו איזה מוזיקה שאתם רוצים אבל לעצמכם. אל תכריכו את כל השכונה לשמוע את השידורים שלכם. אולי מישהו רוצה לנוח ? אולי מישהו רוצה ללמוד ? אולי מישהו לא אוהב את השירה שלכם ? באיזו רשות אתם מזהמים את האויר בגלי ״הקדושה״ שלכם.
קוגל ירושלמי14.04.20
176
בושה וחרפה
אבי14.04.20
175
בעיריית בני ברק יד ימין לא מכירה את יד שמאל ראש העיר מאשר ושולח בו זמנית את הפקח אדיר מ. (זה שיורד בסולם) ההוא מהסרטון שאומר "שהוא מאוד אוהב חרדים"
משה14.04.20
174
הדין ודברים היו במשך 10 דקות בלבד, זה מצולם ואל תשקרו לכתוב במשך כחצי שעה.
דוד14.04.20
173
חוצפה כמו של המשטרה לא נראית "דיקטטורה"
ד"פ14.04.20
172
חבורת אנטישמים בחסות התקשורת שמפיצה הרס ושנאה שטרימרית נגד החרדים בכל מהדורת חדשות ותוכניות. לקח אחד טוב למדנו מהקורונה: הם מתעבים אותנו ונהנים לרקוד על הפאשלות שלנו. אנחנו לא טלית שכולה תכלת. נכון. אבל השנאה של החילונים עברה כל גבול (ואני לא מכליל את הטובים שבהם).
זיבעאן14.04.20
171
בושה וחרפה למשטרת ישראל כי ביום שישי שעבר גם עבר שם פקח ואמר שזה חוקי לגמרי פשוט חרפה למשטרה
המבין14.04.20
170
פשוט חוצפה
שלמה14.04.20
169
אכן זה מאד מפריע. למשל, ישנו מניין בפנינת חמד ולאחריו האידיוט שם מוסיקה ושיחות שונות במהלך היום וזה משגע את השכנים כולל שכנים הגרים ברחובות די רחוקים כמו סורוצקין. איננו מעוניינים בכך, והגיע הזמן להפסיק תופעה פסולה זו. מילא רמקול בשעת התפילה אבל לא יותר.
אבי 14.04.20
168
בושה איזה ברוטליות
ללא שם14.04.20
167
מן הסתם ח"כ אורי מקלב אמר שהתקשורת והצלמים אורבים בבני ברק, ולא עורבים.
דני כהן14.04.20
166
אני חושב שגם אחרי הקורונה שנים לא נוכל להתאושש מהשנאה כלפינו זה הגלות ממש שנאת הדת!!!!!!!!!!!!!!
aaaaa14.04.20
165
אני גרה שם, אני עם מיגרנה כבר יומיים ורק הם היו חסרים לי... הרגשתי שאני משתגעת, בעלי ביקש שיפסיקו כי אני באמת סובלת , לא ישנתי כל הלילה ואני רק רוצה לנוח אבל הם לא הנמיכו אפילו. זה באמת מפריע
ישראלית14.04.20
164
בטח האחים דיקמן ו"כוכב הרשת" ה"חרדי"(?) הם מהפלג. שכחתם לציין.
אבי14.04.20
163
לא נתתם לעצניקים להתפלל. הזמנתם משטרות והם קיבלו סמכות. אז עכשיו הם עושים לכם מה שהם רוצים
עצניק14.04.20
162
זה פשוט הזוי איך בחסות ה''חוק'' וההסתה נגד הציבור החרדי בכללותו ותושבי בני ברק בפרט,המשטרה מתנהגת בפראות ובברוטליות ואילו כאשר מדובר בצעירים מהמגזר הכללי שמתפרעים ומפריעים לסביבה המענה והתגובה המשטרתית איטיים להחריד!!! הגיע הזמן שהנציגים שנבחרים על ידי קולותינו יפעלו למעננו ולא למען האינטרסים והכיס
קובי14.04.20
161
בושה וחרפה בשואה לא היו כאלה דברים שוטרים האלה צרכים להיכנס לכלא לכל החיים יחד עם קרונה זבלים נמס
אבי14.04.20
160
השוטרים דפקו בדלת אם יש אישור שיפתחו ויראו
חיים14.04.20
159
עד מתי דמם של החרדים יישפך??? עם רינה מצליח רק ברברו ולא עשו כלום! על כל הסנקציות וההתנהגות הברוטלית נגד החרדים מברברים ולא עושים כלום! מה חברי הכנסת ואנשי הציבור של המגזר החרדי עושים בימים אלו? הציבור רוצה לראות את מי שמתעלל בנו נענש! מינימום כמו שהיה עושה זאת לערבים!
אחד העם14.04.20
158
תשמרו על ההוראות מהתחלה ולא אחרי הרבה נדבקים
חיים14.04.20
157
זה מפריע לשכנים הרעש צודקים בהחלט .
חיים14.04.20
156
אחרי זה יספרו לנו שזה לא סגר על החרידים!! איפה עכשיו כל השרים במימשלה שיתחילו לעשות משהו על ההתנהגות האנטישמית בחבות החוק
דיי שוכחים שאנחנו עובדים אם חילוניים שפו14.04.20
155
חילול ה'. לאיזו שנאת אחים הגענו למה אי אפשר היה פשוט להנמיך או להפסיק ולהתחשב בסביבה שלא מעוניינת בפול ווליום טובל ושרץ בידו... רוצים לחזק?אין בעיה ,למה בדרך צריך לא להתחשב היו מקליטים לרדיו מופע חי בלי רמקולים בכל השכונה אולי היו מחזקים מישהו אבל אי אפשר לכפות את ההתחזקות שלכם על כל השכונה.. ואח"כ
א.ע מירושלים14.04.20
154
שנאה של החרדים ממש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaa14.04.20
153
מזעזע. הם חושבים שאנחנו הזבלים שלהם, חייבים להראות להם את הדרך, זה לא יכול להימשך ככה.
שמחה כוכבי14.04.20
152
מה הבעיה? עשו רעש- המשטרה מפסיקה! זה בכלל לא קשור לקורונה ולא לתפילה. מי שמרעיש לאחרים צריך להפסיק אותו
אני 14.04.20
151
המשטרה צודקת. השכנים לא אשמים
אבי14.04.20
150
שיתבישו !!!! הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד שהציבור החילוני בישראל ידע מי זה הציבור החרדי התגובה הליגטימית ביותר היא לצבור תיעודים כאלה של המשטרה ולהגיש תביעה אחת גדולה בשם כל הציבור אני ממליץ על יד עצומה והפגנה כשתהיה אפשרות
משה אייזן14.04.20
מישהו רוצה לקדם את הרעיון ?
משה אייזן16.04.20
149
יש להם אישור בית משפט לפרוץ לבית פרטי?
מודיעין עילית14.04.20
148
שילכו לעזזאל מי התיר להם להכנס לבית בלי צו בית משפט שיגישו תלונה
איציק14.04.20
147
חצופי עולם ה' יתן להם "בנא" אחת (נוסח הר' עובדיה) להם וכל האנטישמים זה בדיוק מה שאמרו נגיף האנטישמיות קיבל אישור לעלות כל הכבוד ליואלי ורולי על הקור רוח ה' איתכם מחזיקים לכם ידיים
שלמה ש14.04.20
146
הזוי כל הכבוד ליואלי ורולי שהמשיכו תוך כדי
יענקי14.04.20
145
קצת מצחיק מה שרואים בסרטון המלא, הם ידעו שהמשטרה מנסה להיכנס ובכל זאת לא פתחו את הדלת, נכחו שם עוד כמה אנשים (ניתן לראות כיצד אחד מהם בורח. כנראה שהייתה סיבה למשטרה לפרוץ
א14.04.20
144
תפילה בקול חריג נגד רצונם של אחרים זה מפריע, מה אמר שאם זה תפילה זה מותר? אם זה היה מוסיקה לועזית, או טרנסים, גם ההיתם שותקים? אז בבקשה תהיו כנים ומתחשבים! חג שמח
גולן14.04.20
143
מי שיודע לעצור בצורה מעוררת השתאות, אדם מוגבל, בשבילו זה קלי קלות לרדת בסולם מהגג כדי לנתק רמקולים. לתפארת משטרת ישראל ולטמטום אנשיה
היהודי הנודד14.04.20
142
בושה וחרפה למשטרת ישמעא אשריכם רולי ויואלי שלא פחדתם מהרשעים הארורים האלו תמשיכו ככה
נאמנים בודדים14.04.20
141
צריך פשוט להתחיל להגיש תביעות נגד השוטרים
יוסף 14.04.20
140
אם היו באום אל פחם שלשה ערבים מתפללים לא היו מעיזים אפילו להגיע לבית
פרס14.04.20
139
עד מתי נהיה למרמס בושה וחרפה ההתנהלות של המשטרה.... והנציגים שלנו במקום דיבורים דיבורים שיכריחו את הפיקוד המשטרתי לשנות כיוון, יש להם את היכולת בהתערבות השר לבטחון פנים להעביר החלטות מעשיות.... הכל תלוי ברצון, הצבענו לכם תהיו שם בשבילנו.
א14.04.20
138
זה הפנים האמתיות שלהם !!! עלאק רוצים לשמור עלינו שונאים אותנו ב"ה שאנחנו כן אוהבי ישראל
עוזרי14.04.20
137
גועל נפש נמאס לחיות פה במדינה
יאיר14.04.20
136
זה נכון שאם היה רעש חריג היו צריכים לעצור את זה (הגם שלא נראה לי שמבוקסה אחת יש רעש חריג) אבל זה ברור שהמשטרה מגלה להיטות יתר בכל מה שקשור לחרדים ודרך אגב סחתין על הבית והאלכוהול בצד
יוסי19.04.20
135
תודו שזה מצחיק.....
מיקי מאוס 14.04.20
134
נמשיך לצעוק. ונמשיך להתלונן. ונמשיך לצעוק. ונמשיך להתלונן. מה, לא טוב? אה! אז אולי נתלונן ונצעק נתלונן ונצעק. ברברים. הערבים היו שורפים כבר מזמן את השכונה במקומכם.
נו14.04.20
133
אני סקרן מאד לדעת, האם זה מה שהשוטרים עושים כשקוראים להם לבתים שחוגגים מסיבות עד חצי הלילה עם מוזיקה בוקעת רקיעים?? נגיד בתל אביב????
אביב14.04.20
132
לכל הטוענים נגד המוזיקה - תגידו מה השעה היתה? הם ניגנו בשעה של זמן תפילה שכל בוקר כך מתפללים עוד לפני הקורונה? מי שרוצה לקום אחרי זמן תפילה זה בעיה שלו בחשיבות התפילה , מה הטענה הזאת שהם מפריעים לישון? דבר נוסף- הם בעצמם קבלו אשור מעירית ב"ב וראש העיר שם גם עדכן את המשטרה על האירוע המוזקלי ? צריך כל
כינור דוד17.04.20
131
משטרת שקרנים ראיתי בשידור חי והם אמרו להם להפסיק מיד את הרמקולים החיצוניים ורק שבשידור חי המשיך
למדן 14.04.20
130
איפה אפשר לראות את השידור המלא?
יצחק14.04.20
129
תפילתם שוות ערך לעבודה זרה. מי התיר להם להפריע לשכנים?? ילדים מטומטמים ותו לא
שמערל14.04.20
128
נראה אותם עושים כאלה דברים לחילונים
שמואל 14.04.20
127
מה מצפים מארגון פשע
פוץ14.04.20
126
מזוויעעע
שרה14.04.20
125
איכס מישהו עוד צריך ראיות מי הם היצורים שעובדים במשטרה? האם מישהו מכם משוכנע אם זה היה מדובר בחילוני ושכונה חילונית אז המשטרה היתה גם מתנהגת ככה? עצרו את קיום התפילה בברוטליות תוך שהם מנתקים את הרמקולים וכמעט הורסים את הציוד היקר, האם גם אצל חילוני הם היו משתוללים ובאים מלמעלה כמו שמדובר בבית של מח
ק14.04.20
124
חוצפה
יונתן17.04.20
123
"כוחות גדולים" מי ישמע? כולה שלושה שוטרים
יעקב, בית שמש14.04.20
122
ה
אבי המשטרה צודקת הוליום היה גבוה והפריע 14.04.20
121
אם היה לכם אישור לשים רם קול ולעשות הרבה רעש אז אתם צודקים. ואם לא היה אישור אז תתבישו ותגידו תודה שלא קבלתם דו"ח. אני אישית לא איכפת לי, אבל יש שכנים שלהם זזה נקרא רעש, וצריך להתיחס להם גם כן
ללא שם14.04.20
120
צריך לשלוח את המשטרה המשועממת לנתניהו, הוא עשה ליל הסדר עם הנכדים
מדינת משטרה14.04.20
119
בגללם יש הדבקות הכי הרבה הן בירושלים ובני ברק והן בכל רחבי הארץ. שישבו בשקט ויעשו חשבון נפש.
שלא יפריעו 14.04.20
118
לא מבין למה שכנים צריכים לסבול ככה זו מצווה הבאה בעבירה .
לשכנים אין זכויות 14.04.20
117
המשטרה בישראל = מאפיה של עבריינים
שולי 14.04.20
116
מעניין אם למואזין הם היו מתפרצים ככה. מדובר בשוטרים עבריניים!
דני14.04.20
115
הצמד האלה הרסו את החג לכל השכנים, חרדים ושאינם כאחד. מי שלא גר באזור ולא שמע את הרעש העצום מהבית שלהם, שיסתום. מאחל חירשות מהירה להם ולכל המצדדים בהם.
פרדסכצניק14.04.20
114
פעולות אלו מצטרפות לעוד מקרים רבים.
אנטישמים14.04.20
113
חוצפה למשטרת ישראל!! נכנסים לבית פרטי-פורצים!!!!!
תהילה14.04.20
112
השכנים התלוננו על רעש חזק בגלל הקורונה מותר להפריע לשכנים
דוד ינון14.04.20
111
רע להם שחרדים שמחים
יוסף14.04.20
110
ביבי צדק אסור לסמוך על המשטרה השמאלנית ושונאת החרדים
פםףךןלוטחאי14.04.20
109
בזיון בזיון בזיון! דמנו הפקר!!!!
דוד14.04.20
108
יואלי המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פארכן14.04.20
107
זו חוצפה ישגה צדקתי אסור לסמוך על הציונים וחובה להלשין אליהם כפיסקת מרנא החפץ חיים זיע"א
א. קליין14.04.20
106
שיתבעו אותם .. והיכן חברי הכנסת החרדים הנכבדים שחוץ מלדבר לא עושים כלום??
מיכל14.04.20
105
תודה רבה לצמד יולי ורולי על התפילה ועל השידור והבלאגן, אבל בבקשה אל תיתממו, לא מאמין שהשוטרים פרצו סתם כך, מסתמא השכנים התלוננו על הרעש, והצמד הנחמד לא פתח את הדלת לשוטרים, אז מספיק להתבכיין כל היום ולהאשים את כולם באנטישמיות, קחו אחריות על מה שאתם עושים, ואם זה מפריע לשכנים? תנמיכו, מה קרה?????
מישהו19.04.20
104
מזעזע. יראי חטא ימאסו... בכל מקום אחר בעולם חוץ מישראל, זה היה מעורר סערה שאין לתאר. אני אומר: חילוני שרוצה לנסות להבין אותנו בצורה הוגנת - נסביר לו כראוי, שיבין שרוב החרדים כן שומרים, ושלא הייתה הסברה, וכו'. חילוני ששונא דת ורוצה לקנטר - שיתפוצץ! אף אתה הקהה את שיניו!
חרד14.04.20
103
מה זאת התגובה האווילית של משטרת ישראל???? "נאלצו להיכנס דרך המרפסת כי לא פתחו להם..." אסור להיכנס בלי צו משופט אז אסור להיכנס! לא מעניין אם לא פותחים את הדלת!!!
חוצפה!!! 14.04.20
102
ח
רבקה פולק14.04.20
101
זה נורא ואיום אני משתתף בצערכם ואם אתם יהודים חרדים לדבר השם אתם חייבים היום בלילה בחצות לצאת ולהגיד שירת הים מול תחנת המשטרה
משה14.04.20
100
אני סופר עד עשר.... מצפה שכל שוטר יספור עד עשר. יעצום עיניים וידמיין שבמקום החרדי שעומד מולו. עומד חילוני מן השורה ו.... אז יגיב. כן. מתברר שההסתה מחלחלת גם לשוטר בשטח. הם הרי בסך הכל בני אדם. נציגי הציבור שלנו! נרדמתם!!!
צחי14.04.20
99
מה רוצים מהשוטרים??? היה רעש חזק שהפריע לאחד השכנים והוא כנראה התקשר למשטרה...לגיטימי ביותר.
יוחנן14.04.20
משבע בבוקר מותר להרעיש!!!! לידיעתך
ינקלה17.04.20
98
בלי קשר לברבריות של המשטרה במקרה הזה, לפעמים הרמקולים של התפילות ובפרט אלו הקבועים קצת עוברים את גבול הטעם הטוב, אין צורך ברמקולים רבי עצמה שעוברים את שטח השכונה המבוקש, וגם צריך שזה היה עם עם משך זמן ועיתוי מתאים. אצלנו יש רמקולים משכונה סמוכה שפשוט מפריעים בקביעות לתפילת המרפסות ולא שומעים את החז
שלמה זלמן14.04.20
97
עם כל הגינוי לאותם מיסכנים שמסכנים את הציבור בתפילה שלא לפי הכללים, צריך לדעת שהלהיטות לקרוא למשטרה תפגע בנו כבומרנג. כיוון שניתנה רשות ל... אינו מבחין בין רשע לצדיק, ואנחנו כבר רואים הרבה התפרצויות של המשטרה למנייני מרפסות שנעשים לפי כל כללי הזהירות. אם רואים מנין שלא לפי כללים יש להתקשר - כל השכני
ירושלים15.04.20
96
איזה בית יאלה....
קנאי....16.04.20
זה מה שמענין אותך? לך תהיה זמר
ל17.04.20
יפה
חמוד24.07.20
95
חוצפה!!!!!!!!! אשכרה עבריין עם מדים.
א 14.04.20
94
שהתבישו להם
זנוחה14.04.20
93
תעלו בבקשה שוב את השידור חוזר חייב לראות את הכל עוד לפני רגעי הפריצה המזוויעה תודה
מגיב כועס14.04.20
92
אם זה היה זמר חילוני זה לא היה קורה..... גזענות!!!
ללא שם23.06.20
91
אין מילים! פשוט אין!!!!! אטימות!!!!!!!!
איש14.04.20
90
תודה למשטרע של מדינת ישמעאל שעדיין מרשים להתפלל ביחידות.
ELI14.04.20
89
שוקי סלומון היה שם??? או שזה סתם מישהו עם קןל דומה!?
דוד24.04.20
כן .הוא היה שם
עזית31.07.22
88
משחקים משחקים עם המשטרה אח"כ מתפלאים למה שונאים חרדים, המושחתים לא מספיק מצפצפים על החוק גם מפריעים למשטרה ומתלוננים. מטרידנים נמאס מהם
מושחתים שמשחקים14.04.20
להירגע. קח כוס מים. כשה' יעניש את אומות העולם על ההצרה לעמ"י, הם יענשו גם על סעיף השנאה. לא רק שהיו שבט של הקב"ה. אז אל תהיה יותר צדיק מהאפפיור. יה אדיוט
ל17.04.20
87
אפס סובלנות לחרדים קיצוניים. המשטרה זה הקו האחרון שלנו להגנה מפני קנאי דת שאין להם שום כבוד לזולת. .
אילן14.04.20
86
אתם לא מתביישים לפרוץ לבתים של אנשים יש גבול משטרה
אביגיל14.04.20
85
זבל של משטרה גועל נפש
ח14.04.20
84
באיזה רחוב הם גרים שהתושבים כ"כ רגישים לרעש??? בכל הערים עושים בימים אלו פעילויות מוזיקליות. מה קרה???
באיזה רחוב הם ג14.04.20
83
מזעזעעע נס שלא נהרס הציוד
a14.04.20
82
שומעים בשידור את דפיקות המשטרה, ורק שלא פתחו להם את הדלת הם נכנסו מהגג.
מוטי14.04.20
81
חיות אדם שום דבר לא חדש אחלה שוטרים יש לנו
שלמה14.04.20
80
לקדש שם שמים נפלא ממש
y y v15.04.20
79
לי יש שכן שמתופף על תופים כל היום הזמנתי משטרה ואמרו שאין להם מה לעשות אם הוא לא עושה זאת בשעות המנוחה מותר לו להרעיש
חיה14.04.20
78
המשטרה דואגת ל'אמון הציבור' בה...
עוד דוגמא בה ה14.04.20
77
אבל מה שכן אפשר להצדיק אותם,,,, למה לא פתחו הדלת?.....
יצחק14.04.20
76
אני לא מבין מנין חושבים שיש להם זכות להפריע לשכנים, נכון שיש שאוהבים אבל יש גם אלו שלא, ולמה מותר להפריע להם? למישהו ראה כאן ברטליאות? פייק נוז!
מרדכי14.04.20
75
חחחחחצופה !!! יואלי ורולי תמשיכו לעשות לנו שמח ולרגש...
שרית14.04.20
74
כשיש אצלם אירועים מרובי משתתפים הכל מותר ובאישור המשטרה!!!!!
הסתה14.04.20
73
בושה וחרפה!!! יש למצות את הדין עם השוטרים הללו ולערוך כנגדם כתב אישום מדויק על כל פרט ופרט. חדירה לבית פרטי! גרימת בושה ובזיון. וכן גם סעיף של שנאה לחרדים. בר"ג הם לא היו עושים זאת וברור! גועל נפש!
ל17.04.20
72
זאת ממש לא הסתה אני מאד אוהבת את דיקמן..אבל אם זה מפריע לשכנים או המוזיקה גבוהה מאד ולאחר שהעירו להם כמה פעמים והם לא נענו יש צורך לכבות הכל.אז תפסיקו להגיד חרדים חרדים כל הזמן חושבים שמציקים להם יאללה
ללא שם14.04.20
71
באשדוד יחיאל לסרי מתנהג באנטישמיות מול המגזר החרדי , שולח פקחים לנתק את המוזיקה על אף שאין סמכות לנתק על פי חוק, שימוש בכח ללא סמכות... מכוניות עם תזמורת הופסקו באיזורים החרדים בגלל פוליטיקה...... במקום שילמד מעיריית ירושלים שמבינה כי הציבור החרדי אין לו טלוויזיה ויש משאיות תזמורות מסתובבות מטעם
יוסי14.04.20
70
ערסים ליטאים, עושים מוזיקה רועשת, והורסים את החיים לשכנים החרדים.
אחדשדגכ14.04.20
69
ממש בושה וחרפה קודם כל מחזקים את ידי תושבי בני ברק ביחד כולנו נעבור את זה וגם לאחים היקרים רולי ויואלי על התפילה המרגשת יישר כח עוד נראה אותכם על הבמות הגדולות בקרוב המשיכו יישר כח וזה כל זה תעודת עניות למשטרת ישראל על אכיפה בררנית ולא מוצדקת בשום צורה . חג שמח
צפת14.04.20
68
אנטישמיות! מזעזע השנאה הזאת
שימי14.04.20
67
כל הזמן תגובות החכים חוזרים על עצמם, מחאות צעקניות = אפס מעשים הגיע הזמן שהציבור יתחיל לאיים שלא נצביע לג' וש"ס עד שידרשו לפטר ולהעמיד לדין את שר הביטחון פנים שצריך לקחת אחריות על משרדו ואם כושל פעם אחר פעם להעביר את התפקיד למי שלא פוחד לטפל מקצועית במשטרת הפשע, נמאס מאותם תגובות ממוחזרות של איכלר מ
עד מתי14.04.20
66
טוב שהמשטרה עושה פה סדר הצמד הזה לא משמח באמת רק עושה "שמחה" בקול רעש גדול בלי טעם חג שמח
השכן המסכן שסובל כל יום14.04.20
65
ראיתי את השידור הישיר שהסרתם, זה ממש לא היה כך. הם לא פתחו את הדלת לשוטרים. והיו שם עוד אנשים חוץ מהאחים דיקמן.
יעקב14.04.20
64
גועל נפש!!!! מה בסך הכל היה פה? אולי הם בכלל קיבלו מידע שהמוזיקה היא רק מסווה למכירת סמים, אולי?
אליקו14.04.20
63
סכנת נפשות גדולה לא פחות מהקורנה
שוטרי ישראל מוסתים וזה מסוכן14.04.20
62
ברגע האמת נזכור אותכם חברי הכנסת החרדים מהמשטרה
חיים14.04.20
61
אם לא יהיו צלמים איך יהיה אפשר לצלם את ״הקומץ״
מאיר14.04.20
60
פשוט הזוי מי נתן לו אישור מה הוא מהימ"מ באו לתפוס מעבדה לגילוי סמים רשעות מלבד לכך חוקית א אסור לו לפרוץ ב מותר לעסות רעש עד 22 בלילה
s14.04.20
59
כבר מתחיל הראמדאן ונראה את נחישות המשטרה מול אותם פורעי חוק
חחחהה14.04.20
58
השוטרים ניסו לעלות מביתו של גנוט השכן, שאמר להם בטוב טעם: אם זאת הייתה הופעה בלייב של עומר אדם, לא הייתם עושים את זה.
שכן ממול14.04.20
57
משטרה מושחתת, אמש אצלי בבית היתה שירה בשעה 10:00 בערב , שוטר היגיע ופנה בתקיפות לנער צעיר ששר , כאילו שהנער "תקף" אותו. והכל בגלל שכנים רעים שלא נותנים לשמוח. משטרה חזקה על חלשים.
חרדי חרד14.04.20
56
בס"ד אם מישהו מציב רמקולים במרפסת בעוצמה גבוהה מהמותר ע"פ חוק, וזה מפריע לשכנים שלו, יש לשכנים זכות להתלונן במשטרה על כך. המשטרה 100 אחוז צודקת במקרה הזה. וכל ניסיון להראות כאילו מדובר ברדיפת חרדים - זה סתם להתבכיין.
השוטרים צודקים14.04.20
55
בריונים
מוטי14.04.20
54
הכתבה צודקת ומרתיחה, אבל גם אלו שעושים דין לעצמם ומניחים רמקולים רבי עוצמה בחלונות ובמרפסות והם בטוחים שכל עם ישראל ממש נהנה לשמוע אותם גם הם טועים ובגדול! יש הרבה אנשים שמוזיקה רעשנית במרפסות מרגיזה ומפריעה להם מאוד וגם עם אנשים אלו צריך להתחשב בפרט בימים מתוחים אלו.
אבי14.04.20
53
אין ספק שהמשטרה יצאה אומללה מהסיפור הזה. אבל מהצד השני אי אפשר להתעלם מהשכנים האומללים. חבר מבני ברק אומר לי שהוא לא יודע מה יותר גרוע- החולים מסביבו או הרמקולים שמסביבו. זה שמדובר כביכול בתפילה (הרי אף אחד לא מונע מהזמרים הנכבדים להתפלל לעצמם) לא אומר שעכשיו אפשר להרעיד שכונה שלמה בדיצבלים שיחרישו
א ש14.04.20
52
האם לצורך פריצה לדירה אין צורך בצו משפטי שניתן על ידי שופט תורן?
אלימלך14.04.20
51
עם כל הכבוד תפילות בהתקהלות...
h14.04.20
50
חוצפה מאין כהדגמתה!!!!!!!!
אודי14.04.20
49
בושה וחרפה , חזקים נגד חרדים ותו לא!!!
מדינת משטרה!!!14.04.20
48
שוטרים פושעים!
סיני14.04.20
47
בושה וחרפה, אסור לעבור בשתיקה, גם אצל הגויים לא היה יחס כזה
יהודה14.04.20
46
איזה גברים השוטרים האלה איזה מגניבבבבבבבבב
ללא שם14.04.20
45
משטרה במצוקה, אין להם בימים אלו עבריינים לרדוף אחריהם ולתת להם כאפות, אז הם באים עם סולמות להנמיך רמקול כאילו מדובר בחילוץ איזה בן ערובה. איזה כיף שיש את החרדים שאפשר לתת לשחרר עליהם עצבים, זה גם עובר בחוק ובמח"ש וגם עובר מסך.
דני14.04.20
44
זה יותר מדי רגוע שם
זה נראה מבוים14.04.20
43
בריאות הנפש לא פחות חשוב הבריאות הגוף
משה14.04.20
42
בלב בלה בלה אין מה להגיד אז מבקשים לספור עד עשר לפני שמדברים עליהם שהמשטרה תספור עד עשר לפני שהיא פעולת ממש פעלו רק מיתוך רוע ואגו פשוט זבל גועל נפש
זבל14.04.20
41
מקומם ומרתיח!!!!! האם היו מעיזים לעשות א"ז לזמר חילוני?! ואיפה חברי הכנסת שלנו? לעזאזל... רק בבחירות הם נזכרים? בושה וחרפה!
יוסי14.04.20
40
ראוי לבדוק ממי וכמה??? אם בכלל - התקבלו פניות שזה מפריע? נשמע ככ יפה-למי הפריע?????
אתי14.04.20
39
מתביש במשטרה שלנו
ירושלים 14.04.20
38
מה החוק לגבי רמקולים בעוצמה ?
מענין14.04.20
37
מזמן לא משטרת ישראל זה משטרה נגד עם ישראל
ללא שם14.04.20
36
דרעי וכל השרים בממשלה תתעוררו לפני שיהיה מאוחר!! למה בימים כאלה שצריך אהבת חינם יש שינאת חינם!!
חיים14.04.20
35
לפני זה שומעים את השוטרים דופקים והם לא פתחו
המבין14.04.20
34
הבעיה שהשטורים הם אטנשים ברמת משכל נמוכה מאד והינם יודעים להבחין בין מותר לאסור. הגיע הזמן שהטבים יגיעו למשטרה ולא אלו שעכשיו.
מודאג14.04.20
33
פשוט
אנטישמיות14.04.20
32
הפעם הגזמתם! למה לדעתכם הגיעו השוטרים? מכיוון שהשכנים (החרדים) התלוננו על רעש מחריד בשעות הבוקר... להזכירכם ישנם אנשים נשים וטף שמסיבות שןנות לא ישנים טוב בלילה... "גזל שינה אין להשיב" ראוי מאוד להעריך את עבודת המשטרה הדואגת לשלוות האזרחים החרדים.
גבי14.04.20
החוק קובע כי משעה 7 בבוקר מותר להרעיש!!!
צחי17.04.20
31
איזו משטרה חזקה ועוצמתית.. עם סולם ,לא להאמין ועוד לתוך בית פרטי-ממש כמו באיראן!!!!!!
Www איזו אקרובטיקה...14.04.20
30
שנאה ואנטישמיות
חרדי14.04.20
29
חוצפה ממדרגה ראשונה! עריצות משטרתית! לעצור אותם בזמן הם איבדו את זה
דיקטטורה14.04.20
28
באמת נמאס לנו מהרעש בחסות עיריית ב"ב. עדיף שראשי העיר "יפעלו בשקט ובחכמה".
בצלאל14.04.20
27
אני בהלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaa14.04.20
26
תפילה מוזיקלית אפשר דרך האינטרנט, לא כל העיר צריכה לשמוע. מה פתאום רמקולים.
השוטר צודק14.04.20
25
למה לא פתחתם לשוטרים את הדלת וניסתם לדבר איתם. אם לא פותחים לשוטר הוא זה מעלה את החשד. לא היה קורה כלום אם לא הייתם מתחכמים !!!
מאיר14.04.20
24
חוצף
מנדי שמילה14.04.20
23
זה לא תפילה , זה אובססיה נפשית של היפך התפילה ולהיפך התורה
משה 14.04.20
22
בבני ברק אסור מה שבבית חנניה מותר. מואזין מותר, ולהבדיל תפילה אסור!!! מסיבת קראיוקי ברעש גדול ברחוב שלי אף פעם לא נעצרו, למרות שהיו בשעות מנוחה ובעוצמת שמע גבוהה מהמותר. אבל תפילת הלל בשעה 10:00 בבוקר אסור?! מחפשים את הציבור החרדי בנרות, ומשלא מוצאים מיצרים דרמות. מתי תפנימו שהציבור שומר תורה ומצוות
יוסף14.04.20
21
חצופים כמו המשטרה לא ראיתי עדיין. "דיקטטורה"
ד"פ14.04.20
20
אין מילים פשוט גועל נפשששששששששששששששששששששש טפווווווווו
לזר14.04.20
19
ולשכנים מותר להפריע ? תמיד מוצאים תרוצים מתחכמים. וחוץ מזה, עיר התורה החסידות והקורונה
רונן14.04.20
18
זאת הבעיה של כל הנציגים בכנסת שלא פותחים ת'פה שלהם במקום לצאת עליהם בכנסת אם זה על ביבי וכל הפושעים שם מעדיפים לגנות באיזה ערוץ תקשורתי עם 4 צופים גועל נפש והמשטרה עוד יותר פח אשפה !!!!!!
ניסים14.04.20
17
אבקש להודות לשוטרים על פעולתם להשבת השקט והרוגע. החרות שנוטלים לעצמם "משמחים" למיניהם להחריש את אוזניהם של הבריות באמצעות רמקולים עתירי דציבלים, היא חוצפה. מן הראוי שמשטרת ישראל תקנוס אותם עפ"י חוק מטרדי הרעש.
מוטי14.04.20
16
שוטרים מטומטמים
יאיר14.04.20
15
בושה וחרפה די לקטלוג המגזרי
נתי14.04.20
14
משטרה "פח" לא מתמודדת עם שום דבר. כולם סגורים יש ירידה בפשיעה כי כולם בבתים. ורק השוטרים מתנהגים כמו אחרון העבריינים. נראה אותם בפשיעה רגילה של "המיגזר המיותר" שבשבילה הם נועדו ולא לצוד איזה שיח או איזה דוס. חבל עליהם ועל המשאבים שמשקיעים בהם שיצאו לחל"ת. רק אמרתי "משטרה פח"
הגר שמיר14.04.20
13
בואו תיראו רגע מזה אפליה לשמה: הבוקר שוטרים פורצים לדירה פרטית בבני ברק ועוצרים את תפילת החג המוזיקלית של האחים דיקמן אשר נערכה ללא מניין עם שלושה אנשים בלבד בהתאם להנחיות משרד הבריאות בפעילות אליהו ארנד רל"ש סגן ראש העיר יש לציין שהתפילה מועברת בשידור חי לאנשים בבית שאינם יכולים להתפלל את תפילת החג
לחשב מסלול מחדש14.04.20
12
החוצפה שהמשטרה מגינה על עבריניה!
לוחם חרדי14.04.20
11
הסיבה האמיתית זו אנטישמיות, ועסקני הציבור החרדי זה יום הדין שלכם
yaacov14.04.20
10
תתביישו לכם שוט-ר-ים שכמוכם בזמן שרחובות ופארקים של כל גוש דן מלאים באנשים מקטן ועד גדול ביחד וחופים ועוד מקומות ואין פוצה פה, וכאן מספרים סיפורים על מעשה הנבזה שכזה בושה וחרפה.
חיים14.04.20
9
בלי צוו של שופט ובניגוד מוחלט לחוק פרצו השוטרים לבית פרטי והתנהגו בביריונות ובשנאה גלויה שאינה משתמעת לשתי פנים. לחרדים במדינה אין זכיות אזרח ואין הגנה חוקית, דמם הפקר וכל שוטר יכול לעשות בהם כרצונו בידיעה ברורה שהדוברות המשומנת של משטרת ישראל תגן עליהם ומח"ש יסגור את התיק עוד לפני שזה יפתח. עוצרים
דם חרדי הפקר, ומשטרת ישראל מתנהג כמו ארג14.04.20
8
המשטרה זה בזיון, המקום הראשון שצריך לסגור במדינה הזאת זה המשטרה.....
צבי14.04.20
7
הדרך היחידה לטיפול בענין זה להתלונן על מי שנכנס ללא אישור לבית פרטי,תלונה נגד המשטרה בכלל,תסתיים עם איזו הודעה חסרת משמעות של דוברות המשטרה. ח"כ בכל הכבוד ימשיכו לטפל במישור הכללי אבל זה יותר רייטינג מתועלתי.
יוסף14.04.20
6
כל שכונת פרדס כץ מלאה דפקטים שצורחים יום ולילה מעולם לא ראיתי שוטר
מדינת פשיסם14.04.20
5
דיקטטורה
ד"פ14.04.20
4
המשטרה לא צודקת ובלי קשר למה שקרה 'תפילה היא משהו יותר רציני מהופעה מוזיקלית' לא יאה ולא יפה להתפלל בצורה של הופעה זה פשוט זלזול בתפילה ואפילו אם הרבה אנשים נהנים ומתפללים כביכול יותר טוב.
יוסי14.04.20
3
רוסיא זה כאן מדינת מאפיה משטרת משפחת פשע כנראה שלמונים זה מה שהם מבקשים ומי שלא משלמן?! ישלח לסיביר...
שמויגר14.04.20
2
הגיע הזמן שיתעוררו אותם שלוחי דרבנן
מוטי ברקו14.04.20
1
לא ידעתי האחים דיקמן מהפלג???
ויקטור14.04.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

והאיש משה עניו

כך הגיב הגר"מ שטרנבוך למי שבירך עליו 'ברוך שחלק' | צפו

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24