כיכר השבת

חשיפת 'כיכר השבת'

"החלטת הגר"ש כהן - טלטלה בעיריית ירושלים"

"העובדה שנשיא המועצת קיבל את תלונות מנהלי הסמינרים והורה לעירייה לשבץ ספרדיות 'איכותיות' בסמינרים ספרדים - זו טלטלה של ממש", כך התבטא גורם המעורב בפרטים (חרדים)

81
ישי כהן | כיכר השבת | י"ט בסיון | 11.06.20
נשיא המועצת הגר"ש כהן
נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

יממה לאחר הפרסום על החלטת נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן, כי על נציגי העירייה לשבץ את הבנות הספרדיות דווקא בסמינרים ספרדים, בעירייה מעריכים כי מדובר בטלטלה מבחינת שיבוץ הבנת. כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', מנהלי הסמינרים הספרידם התלוננו כי נציגי ש"ס בעירייה היו משבצים את הבנות הספרדיות ה'איכותיות' יותר דווקא בסמינרים אשכנזים.

גורם המעורה בפרטים והשתתף בפגישה בלשכת השר אריה דרעי, אמר ל'כיכר השבת': "העובדה שנשיא המועצת קיבל את תלונות מנהלי הסמינרים הספרדים והורה לעירייה לשבץ ספרדיות 'איכותיות' בסמינרים ספרדים - זו טלטלה של ממש".

לדבריו: "זה היה אבסורד, הנציגים הספרדים שלנו בעירייה היו משבצים את הבנות ה'איכותיות' דווקא בסמינרים אשכנזים, איפה ההיגיון? איפה. מה המסר שלהם היה? שהספרדים פחות טובים מהאשכנזים, הם עשו נזק לסמינרים הספרדים, זה בלתי נתפס".

הגורם הוסיף: "החלטת נשיא מהועצת זו טלטלה של ממש בעיריית ירושלים. מעתה לא יהיו לנציגים תירוצים, שיש הוראה של גדול הדור, נראה אותם מנסים להתחכם".

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, קיבל את תלונות מנהלי הסמינרים הספרדים והורה לנציגי ש"ס בעיריית ירושלים לשבץ את הבנות הספרדיות ה'איכותיות' בסמינרים ספרדים.

מרגי זועם: "בנות ספרדיות נרמסות"

בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' כי בפגישה חשאית שהתקיימה בין מנהלי סמינרים ספרדים ליו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מנהלי הסמינרים העלו בפניו את הבעיה שלדבריהם הבנות הספרדיות ה'איכותיות' משובצות על ידי העירייה דווקא בסמינרים אשכנזים, בעוד הבנות הפחות 'איכותיות' הם שולחים לסמינרים הספרדים.

השר דרעי שמע את תלונות המנהלים וסיכם כי הנושא יובא לדיון במעונו של נשיא המועצת, הגר"ש כהן, שיכריע בנושא.

ואכן, במהלך השבוע התקיימה ישיבה מיוחדת במעונו של חכם שלום, בהשתתפות ראשי ישיבות בכירים ויו"ר ש"ס דרעי. במהלך הפגישה סיכם דרעי את הדיון עם המנהלים והדגיש כי כיום הבנות הספרדיות מרגישות גאווה ללמוד במוסודות ספרדים, כפי שקורה בעולם הישיבות.

השר דרעי בישיבה. משמאל: הגר"ש זעפרני

בסיום הישיבה הכריע ראש הישיבה כי על נציגי העירייה לשבץ את כלל הבנות הספרדיות בסמינרים ספרדים. מדובר בהכרעה דרמטית שצפויה להשליך על התנהלות הנציגים בכלל ובירושלים בפרט.

חשיפת 'כיכר השבת'

הגר"ש כהן הורה לפעול ולחזק את הסמינרים הספרדים הקיימים ולהקים סמינרים נוספים עבור הבנות הספרדיות בירושלים. ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"ש כהן הטיל את האחריות בנושא על הגאון רבי שלמה זעפרני, גאב"ד 'כתב תורה'.

בין הרבנים שהשתתפו בישיבה נכחו הגאון רבי יהודה כהן - ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון רבי אברהם סאלים - ראש ישיבת 'מאור התורה', הגאון רבי בן ציון אטון - ראש ישיבת 'ראשית חכמה', הגאון שבי שלמה זעפרני, מנהלי סמינרים והנציגים בעירייה.

מחזיק תיק חינוך חרדי, אברהם בצלאל

כזכור, רק לפני כשבועיים התארח ח"כ יעקב מרגי באולפן 'כיכר השבת' ותקף: "אני הייתי צריך להילחם מול משרד החינוך כדי לאפשר למעיין החינוך התורני לפתוח בית ספר לבנות ספרדיות בירושלים כי זה עלול לפגוע בתקנים של החינוך העצמאי בירושלים. אי אפשר לעבוד בשתיקה על העובדה שבנות ספרדיות הן טובות כדי למלא מכסות עבור החינוך העצמאי עד כיתה ח', ובכיתה ט' היא הופכת להיות ל'מוקצה' ולסוג ב'.

"כשמוסד אומר שהוא לא יכול לקבל יותר מ. 25% של בנות ספרדיות ומשרד החינוך מאשר זאת, איך אפשר לומר שאין גזענות?".

תוכן שאסור לפספס
81 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
שונא את זה שיש ככה כל הזמן אשכנזים ספרדים אשכנזים ספרדים ספרדים אשכנזים
איתי14.06.20
50
חוצפה של דרעי. גם שקרן וגם צבוע. ''בנות ספרדיות גאות ללמוד בסמינרים ספרדיים'' אז למה הן הולכות לאשכנזים? ואיפה למדו שמחה ושיפי, יענקי וכל תשעת ילדיך????
שוב דרעי?11.06.20
לידיעתך יענקי למד בישישה ספרדית ושמחה ושיפי למדו בבית מרגלית אז תבדוק עובדות לפני שאתה מגיב
משה11.06.20
49
ב"ה איזו בשורה טובה, כל כך משמח לשמוע. הגיע הזמן שהבנות הספרדיות ילמדו בבתי ספר של ספרדיות, וכך כל אחת ואחת תלמד במקומה לפי צבעה ובא לציון גואל.
משה האשכנזי11.06.20

הצגת כל התגובות

48
בחב"ד אין את זה כי הספרדים שם נבלעו באשכנזים לגמרי, הרבנים שם אשכנזיים ואין בבית הדין של רבני חב"ד ספרדים
לעיתונאי מ4516.06.20
47
כמה שנאת חינם...עצוב
אבי12.06.20
46
אתה צודק תחליף את דרעי
ל2912.06.20
45
????????? ממש לא. הנס שהספרדים החרדים יוצאים לאט לאט מכנפי הליטאים השחצנים והשמרנות שלהם. (למעט האליטה) הספרדים בחינוך העצמאי כדי שיקבלו על גבם תקצוב מהממשלה והסגל אשכנזי- מורות מנהלות...
לד מ3012.06.20
44
מצער שב2020 יהודים לא רצויים אצל הגרמנים
ליוסף כץ מ5312.06.20
43
ברוך השם שככה הורה גדול. טוב שהספרדים ילמדו אצל ספרדים וככה נחזק את המוסדות שלנו .
נסים12.06.20
42
לולי הרב עובדיה לא היתה תקומה ליהדות המזרח המפוארת. ולולי החינוך העצמאי לא היה הרב עובדיה... את החינוך העצמאי הקימו אבותיו ובני משפחתו של הרב מרדכי בלוי...
ד11.06.20
41
איפה למדו בנותיו של דרעי????????????????????
בוקר טוב11.06.20
בבית מרגלית! איש אמת ששלח בדיוק את בנותיו כהוראת מרן זי"ע.
אלון11.06.20
יודע מקרוב שלח אותם למרגלית ואחר כך לסמינר הישן בדוק תפסיק להיות תמים
תימני11.06.20
40
יותר קשה להוציא את הגלות מהיהודי מאשר להוציא את היהודי מהגלות אולי שגדולי ישראל מכל העדות ישבו יחד ויאמרו "די" מספיק כבר עם הקטע העדתי, זה לא תורם שום דבר וכלום חוץ בפילוג ושנאה צריכים להיות סמינרים על פי אזורי רישום, וקיריטריונים אחידים לקבלה לכיתות מצויינות וזהו! כנ''ל לגבי ישיבות קטנות אנחנו
..11.06.20
איש על מחנהו... נהרא נהרא...
אבא 11.06.20
39
אוי לנו שאלה חכמנו
שי11.06.20
תתבייש לך ועליך נאמר יבתרו מעיך
מיקי11.06.20
הקב"ה מקפיד מאוד על מי שמזלזל בתלמידי חכמים. מי אנחנו שנפתח את הפה על גדולי תורה. מזעזע לקרוא את התגובה.
למגיב 711.06.20
38
גם כשהספרדים רוצים לפתוח מוסדות, החינוך העצמאי (שקיים בזכות כספי הממשלה) מפריע. בנוסף, האשכנזים לוקחים את הספרדיות הטובות, כי בלעדיהן הסמינרים האשכנזיים שווים אפס. הם רוצים שירוצו אחריהם ולכן עושים מכסה
הבעיה באשכנזים16.06.20
37
ששלטו בבנותיהם ובממונם כדי לשלוט על ציבור מסויום אתה צריך לקלג אותו אם לא לא תשלוט עליו המדינה כאן מקום המדינה עד היום חרדים וחחילונים עובדים בכל הדרכים לשמר את הקיטלוג עצם הדיבור בנושא הוא פסיכי בת שפונה לסמינר אשכנזי היא פסיכית אבל לא אשמה כי המנהלים ביד אחד עם ראשי הישיבות האשכנזים ומנהל המוסדות
יוסי השיטה ...12.06.20
36
אני כבר מזמן מיישם את זה בשטח, בנותיי שלמדו ביסודי בבי"ס אשכנזי והיו השפיציות, אחרי שראיתי איך הדברים מתנהלים החלטתי לשלוח אותם לסמינר ספרדי. כדי שהסימינרים הספרדים יצליחו צריך שהשטח ישתף פעולה וישמש דוגמא ולא מן השפה אל החוץ. גם בנות של רבנים וחברי כנסת.
ספרדי גאה11.06.20
35
שיתחילו בבנות ובנכדות של מכובדי ש"ס, החל מחברי הכנסת, השרים וכלה ברבנים וחברי המועצת. מהפך לא יקרה באמצעות הכוונה מלמעלה אלא רק אם יוכיחו מנהיגות אמיתית ויחוללו אותו על בשרם.
יהודית11.06.20
זוכר בעבר בפרשת עמנואל איך אז אלי ישי שעמד בראש איך היה נבוך שראויין איך זה שבנותיו לומדות אצל האשכנזים.... ותירץ זה הכ קרוב לבית שלי.... וכך עושים כול האליטה השלטת של שס כיום בושב וחרפה הראש רקוב ועין חדש תחת השמש
איציק11.06.20
34
חוצפה!!!! ואם בחורה רוצה סמינר שכנזי מי שמכם להחליט בשבילה????
אבי11.06.20
הבחורה תרצה מה שאביה רוצה, ואביה ירצה מה שהרבנים ירצו.
אבא 11.06.20
יאללה איזה אבא ;)
שיראל12.06.20
33
ב״ה נתרחק מהשיכנוזים
סעדיה11.06.20
חבל. אנחנו עם אחד, וגם אם לא נלמד באותם המוסדות אין צורך כ"כ להתרחק...
אחים אנחנו11.06.20
ב"ה, אנחנו נשמח כפליים אם תתרחקו מאיתנו
מוישי האשכנזי11.06.20
32
בואו לחב"ד. שם יש סימינר אחד . לא יודעים מה זה אשכנזיות ספרדיות ושאר שטויות . תלמדו מחב"ד!!!!!
עיתונאי14.06.20
31
כשיש בכלל סמינרים נפרדים לספרדיות ואשכנזיות איך אפשר לומר שאין גזענות? הציבור החרדי הוא היחידי בארץ שמקבל באופן מוצהר לפי קריטריונים עדתיים, כאילו שזו מצוה מן התורה. על זה נאמר: "ותופשי התורה לא ידעוני".
חנה12.06.20
30
קודם כל שיתן הוראה לחברי הכנסת של ש"ס ועוזריהם ופקידותיהם שהם ישלחו לסמינרים ספרדים...אח"כ שאר העם....
קובי11.06.20
29
ספרדים המכונים אברכים הפנימו גזענות וחושבים שאשכנזים טובים יותר. זה נכון גם על אריה דרעי חיים ביטון וכולם ששלחו בנות למוסדות אשכנזים ולא לבני יוסף ואחר כך לסמינר אשכנזי. רק איש ציבור אחד לא שלח בנותיו לסמינר או מוסד אשכנזי ממיין וזה עו"ד יואב לאלום .
הפנימו גזענות 11.06.20
יואב ללום שלח גם לאשכנזים
יצחק11.06.20
28
משפחת בצלאל כל הילדים הנכדים וכ'ו לומדים במוסדות אשכנזים אם אני לא טועה גם בוחרים בג' לפחות האבא מה הקטע פה אפילו נשואים למשפחות אשכנזיות
מיכאל11.06.20
27
לחזק את הסמינרים הספרדיים זה דבר מצויין . יש הרבה סמינרים מצויינים של ספרדים שבקושי מחזיקים מעמד מבחינה כלכלית מפני שאין מכסה מספקת של בנות ברמה טובה כדי לשמר את האיכות שלהם והם נאלצים לקבל מעט בנות טובות כדי לשמר את הרמה שלהם ולא יכולים להתפשר יותר מדי . אבל להקים סמינרים חדשים לספרדיות מצטיינות כמ
נתנאל שחר14.06.20
26
איזה מזל שיש לי רק בנים אין לי את הבעיות של הסמינרים תודה להשי"ת כן ירבו
ספרדי טהור12.06.20
אז יהיה לך בעיות בישיבות צדיק אלא אם כן תשלח לישבות ספרדיות הפותחות מאור התורה.יסודות .אוהל יוסף וכו
אז12.06.20
25
תלכו עם ג'לביות ותרבושים ולא עם חליפות וכובעים אשכנזיים ...
שלב הבא11.06.20
זה יקרה כשתתחיל לדבר באידיש או בעברית העילגת והמשובשת שלכם
יוסי14.06.20
24
יאאלללה תצאו לנו מהוורידים. תחנכו את בניכם ובנותיכם,לפי החינוך המעולה שקיבלתם במרוקו ובכל ארצות צפון אפריקה.
כל הכבוד11.06.20
העיקר לא חינוך אירופאי כפרני גען החינוך שלכם מהיטלר ללמוד שרק צבע לבן ורק מי שכמוני זה מהשקיבלתפ באירופא ןלחלוק הרבנים ושצדיקים זה כלום תפסיק זבלים
רועי12.06.20
תגובה מגעילה. עכשיו אני מבינה למה המשיח לא מגיע
אשכנזית11.06.20
למגיב 19 תגובה מזעזעת. אם זה מה שיש לך להגיב זה בהחלט מיותר.
תגובה11.06.20
23
גם של הרב צעפרני וגם כל הנכדים של מר''ן וגם של דרעי. מה רוצים מהציבור
סם שיק11.06.20
22
אורבים להן בחוץ. סכנה.
לשמור על הבנות הספרדיות11.06.20
רבותי תפסיקו לריב. אברהם יצחק ויעקב משה אהרן יוסף ודוד, היו מזרחיים. התלמוד בבלי וירושלמי מזרחיים. הרי"ף הרמב"ם הרשב"א הריטב"א הרמב"ן והר"ן הנמוק"י ורוב הראשונים וכן מרן הב"י וגדולי האחרונים המחנ"א המל"מ הלח"מ החיד"א והאוה"ח הקדוש ועוד ועוד היו ספרדים. ומאידך, בעלי התוס' ור"ת והמרדכי ותרוה"ד ורבים מ
אבי14.06.20
21
והאבסורד הגדול הוא שאפילו המפקחת שלא אזכיר את שמה שהיא אשכזייה צוחקת על בנות ספרדיות , שנלחמות ללכת לסמינר אשכנזי חלש כאשר יש סמינר להן סמינרים ספרדיים הרבה יותר או מצוין
נתנאל שחר14.06.20
20
ספרדים לא רצויים אצלנו בכלל
יוסף כץ12.06.20
ואתה לא רצוי בפני הקב"ה....
שיראל12.06.20
19
שיקימו יותר מוסדות כל אחד לפי רוחו הבעיה זה שלא יוזמים מוסדות מספיק מגוונים ואז כל אחד יילך לאן שבא לו.
שלמה11.06.20
18
עולם כמנהגו ינהג... והספרדיות שירצו ילכו לסמינרים אשכנזיים... לא רואה משמעת של הנציגים הספרדים
יודע את האמת11.06.20
17
תתבישו לכם אתם מכניסים בתוך הסמינרים הספרדים מורות אשכנזיות אז למה ללכת לחיקוי נלך למקורי
דן11.06.20
לא נכון. יש יותר מורות ספרדיות במוסדות האשכנזים ולא להיפך.
אחת11.06.20
16
כאשר כל ילדי הגדולים של הספרדים מכל הרשימה שהביאו כאן ילמדו בסמינרים ובישיבות של ספרדים אזי אנו העם עפר לכפות רגלם וגם נשים את ילדינו ותהיה באמת גאוה לעם הספרדי, אבל כשכל ראשי הישיבות והרבנים ואנשי הפוליטיקה ישימו את ילדיהם אצל אשכנזים שלא יצמו מהעם לשמוע.
חנה11.06.20
15
היום עברתי ליד חיידק אשכנזי בבני ברק שמלמדים בשיטת זיכרו וכידוע שם בחיידר מלמדים את הילדים שלהם חומש בטעמים. ראיתי שם ילדים ספרדים שמסלסלים את החומש בטעמים אשכנזים וההורים מתענגים על זה. אחחחח כמה נהנתי איזו קיבוץ גלויות
האיש מהשכונה14.06.20
14
הגיע הזמן כן אתם אלו הנציגים שנבחרתם על ידי הציבור הספרדי. לדאוג לו .עוד סמינר ועוד ועוד .בכל הארץ .ותביאו מורות ספרדיות יש מצוינות.רק בבקשה לא לחייב להחזיק לא עיתון יום ליום ולא הדרך .ולא לגעת במשכורות.ולא במעשרות..
קובי11.06.20
13
אני בעד שיהיה תקנה שספרדיות לא יתקבלו בכלל ללא יוצא מן הכלל לאשכנזים ואז יש סיכוי לפריחה.
ספרדי לשעבר11.06.20
בסדר אבל מה זה השם "ספרדי לשעבר" אין לך גאווה ספרדית?
שלמה11.06.20
12
ברוך ה'. גידלתי 8 ילדים בלי עין הרע. וכולם.... למדו רק בישיבות ספרדיות, ןסמנירים ספרדים. הבנות נשואות לאברכי משי. והבנים נשואים לבנות טובות ומצויינות. ויש לציין שאף אחת מהן לא חובשת פאה. השפעת הסמניר האשכנזי על בנותינו הצנועות.
תמי11.06.20
כמה שאת צודקת כול הכבוד אשרייך רק נחת בריאות שלוה ושמחה אמן
שומשופ11.06.20
אשריך שהן לא הולכות פיאה, בימינו זה קידוש השם
711.06.20
ב"ה כמו שצריך, כל אחד עם הציבור שלו.
משה האשכנזי11.06.20
11
הנציג של דרעי
פופ14.06.20
10
אני רק שאלה, למה שלא נשים הן אלו שיכריעו בענייני בנות? למה רבנים ולא רבניות?
תהילה11.06.20
מזל שאת רק שאלה ולא יותר מזה
טעם וריח11.06.20
חחחח חזק
שיראל12.06.20
חה חה אהבתי את התשובה שלך לתמימה ההיא
ר11.06.20
9
סליחה מכת"ר אם רוצים באמת לפתור את הבעיה א. שיתחילו אצל כל הרבנים והעסקנים ב. למה ספרדיות טובות בסמינרים ספרדים שישבצו גם אשכנזיות טובות בסמינרים ספרדים, בדיוק כמו ההיפך ודי לחכימא
יעקב ספרדי גאה11.06.20
8
הנכדות של הרב זעפרני לומדות בסמינרים אשכנזים הם לעולם לא יסכימו לעבור לסמנרים ספרדים
ירושלים11.06.20
7
בדרך כלל אני לא מגיב, אבל סלחו לי, ממש מעניין אותי איפה מנהלי הסמינרים עצמם, שלא לומר הפוליטקאים חינכו את בניהם ובנותיהם, שמה מתחילה הבעיה. כמובן, שאני מדגיש, מי אני שיפקפק ח"ו בהוראה של גדול דור.. ולהיפך, זה אפילו עושה מאוד שכל..
מנחם14.06.20
6
ככלל אם לא יקבלו אף בת ספרדית למוסדות אשכנזיים ואף בחור ספרדי לישיבות והפרדה מגזרית מוחלטת נוכל לומר שיהיה פריחה מאותה סיבה שהטובים שם הולכים אילינו אנחנו לא נותנים להם עתיד וחבל הליטאים תוך 2 דורות הקימו עולם ישיבות איכותי ולא נזקק ובגלל התלות של הספרדים בנו הם לא יכולים להתפתח אגב אם לא היה אפלי
שמעון11.06.20
5
שרצו להחזיר עטרה ליושנה, שמו בעצמם את ילדיהם במסגרות האשכנזיות. אוי לאותה בושה. אילו ילדיהם היו לומדים במוסדות ספרדיים, היה העם הולך אחריהם, ואף הבנות הטובות היו נרשמות לסמינרים ספרדים.
לאה11.06.20
4
יקום הגנן ויכה בגזר. הצחקתם אותנו הבאתם את אברהם בצלאל שבניו לומדים בת"ת אשכנזים ובישיבות אשכנזיות. והוא אמור לדאוג שיהיה צדק איך משתכנז ש"סניק יכול לטפל בבעיה של הציבור הספרדי שנאמן למקור.
רבויניק11.06.20
3
תרוץ לכנסת
לקרוא 3616.06.20
2
לצערי החברה החרדית עדין פרימיטיבית ומפגרת בקטעים האלה של גזענות. רק אצלנו עוד יש דברים כאלה בכזו כמות..יאלה תתקדמו!!!
שושי11.06.20
כלל לא פרימיטיביות, איזהו חכם הרואה את הנולד, גם אמריקה ובריטניה רצו להיות נאורים והכניסו את הערבים שם והיום הם סובלים בגלל שלא רצו להיות פרימיטיבים, הערבים והמוסלמים נושכים את היד שעזרה להם, הספרדים הם יהודים יקרים, אבל יש חשש שריבוי ספרדי במוסדות אשכנזים ישנה את התרבות ואת החינוך ואת כל האווירה ה
הרבה יין שתיתי11.06.20
אתה איש קטן וגזען גדול
שמעונוביץ12.06.20
נכנס יין יצא סוד
אליהו12.06.20
1
ספרדיה שמעדיפה סמינר אשכנזי,זה זכותה בהחלט !
יוסף11.06.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 20:00

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 17:15

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 12:36

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם