כיכר השבת

די לשתיקה

"לא סתם ניתקו לחרדים את החשמל" // טור

"חברת חשמל גאונים, ידעו למי לנתק ומתי, כי הרי החרדים לא ירימו טלפונים בשבת וישתוללו אז למה לא בעצם? מה? שנוריד שאלטר לתל אביבים?" • ב.ש, אמא מביתר כותבת בכאב (דעה)

95
אמא מביתר עילית | כיכר השבת | י"ח באלול | 07.09.20
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קמתי בבוקר יום ראשון, ופתחתי חדשות. לא היה לי צל של ספק שכולם כולל כולם יכתבו על ההפסקות חשמל היזומות שהתבצעו ביומיים האחרונים.

אך להפתעתי לא הייתה שום כתבה באתרי חדשות שאני מכירה (מלבד בכלי התקשורת החרדיים כמובן), יודעים למה? כי ההפסקות קרו רק באיזורים חרדיים אז את מי זה מעניין בכלל.

את מי מעניין שישבנו משפחות שלמות ונטפנו שבת שלמה בחום של 44 מעלות? את מי מעניין זה שיש לנו תינוקים שסבלו סבל בל יתואר?

יש לי תינוק בן חודש שצרח ללא הפסקה כמה שעות בליל שבת, אבל למי אכפת? אנחנו הרי חרדים? אז מה זה משנה? מי אנחנו בכלל?

למי אכפת שסבתא שלי בת תשעים צעדה בחום כדי לחפש מקום עם מזגן בשבת ולא מצאה אז היא חזרה הביתה ממוטטת? למי? לאנשי חברת החשמל בטח לא, כי הם לא הרגישו, לחברי כנסת גם לא, כי הם גם לא הרגישו (מלבד ח"כ מקלב שכן ביקש התייחסות ואיפה כל השאר, נבחרתם על ידינו לא??).

גם לתקשורת הכללית לא, כי גם בהם זה לא פגע!!!! ויודעים מה? חברת חשמל גאון היא ידעה בדיוק את מי לנתק ומתי כי הרי החרדים לא ירימו טלפונים בשבת וישתוללו אז למה לא בעצם? מה? שנוריד שאלטר לתל אביבים?.

מיסים מקפידים מאוד במדינת ישראל להוריד לכולם שווה בשווה חרדים ערבים וחילונים, להוריד לי מע"מ 16 אלף ש"ח, הם ידעו להוריד כמו כלל הציבור, אבל חשמל? בקטנה, אני הרי חרדית ולא נחשבת!.

אני מנסה להבין איך קורה שבמדינת ישראל החרדים לא נספרים כתושבים, מה קורה פה? מתי מישהו כבר יתעורר וישתולל? לפחות כמו שהשמאל משתולל מול ראש הממשלה.

יודעים מה, לא להפגין אבל בואו נצא במחאה כלכלית כי כסף אף אחד לא אוהב להפסיד ואם כולנו - אבל כל החרדים לא נשלם חשבון חשמל בחודש הקרוב, אולי אז לא יתעללו בנו בפעם הבאה.

אולי אז, לפני שיורידו לנו את השאלטר, הם יחשבו פעמיים, אולי אז מישהו באמת ייקח אותנו ברצינות, אולי אז מישהו יספור אותנו ויקשיב למה שיש לנו להגיד ויקשיב לאפליות שקורות ויטה אוזן לשמוע על עוולות שנעשות נגדנו ובפרט מאז פרוץ הקורונה, נעשינו מצורעים.

בחברות היי טק גדולות שעד לקורונה העסיקו המוני חרדיות (רק כי זה משתלם כלכלית הם עולות זול במיוחד ונותנות עבודה) שלחו אותן לעבוד מהבית בלי להתקרב למשרדים לעומת העובדים החילונים שכן מגיעים לישיבות צוות מידי שבוע, בקיצור נעשה פה עוול כלפי ציבור כ"כ גדול.

דייייייייייייי לשתיקה
דייייייייייייייי לעבור לסדר היום
בואו ונרים כולנו קול מחאה!

תוכן שאסור לפספס
95 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
74
דייייייייייייי עם הבכיינות השקרית כל היום. מאיפה האמא מביתר יודעת שהורידו השאלטר, ומה הקשר מע"מ???. ורק משלמת ולא מקבלת כלום, יאללה מספיק, הכפויי טובה כבר הגיע למימדים אסטרנומים תשאלי למאות תושבי ביתר שישבו במלונית כינר כ-3 שבועות פנסיון מלא, אם שלחו מכתב תודה למשרדי הממשלה שפעלו והשקיעו כוחות ודמים
אבא מביתר08.09.20
אם במלוניות קיבלו יחס טוב (ודרך אגב לא בכל מלונית זה כך יש לי שכנים שאמרו שהרגישו בכלא) אז זה אומר שאסור למחות על סבל וקושי שאנשים באמת עברו מספיק כבר עם האטימות כל אחד מחווה דיעה מרחוק וזו לא חכמה מי שלא חווה כזו שבת אין לו זכות בכלל לשפוט ולהגיב.
אמא מהר נוף09.09.20
73
ממש לא רק בערים חרדיות ניתקו, די להתמסכן! גם בלא מעט שכונות מעורבות או חילוניות ניתקו, ובהרבה יישובים כנ"ל אז חלאס עם תחושת הקיפוח, זה לא בריא ללב
מנחם08.09.20
72
אנחנו הינו 33 שעות ללא חשמל לא יתכן שלוקח לחברת החמשל ככ' הרבה זמן לתקן תקלה זה מוגם ולא רציני 33 שעות בחום כבד בחושך מוחלט זה היה קשה מאד מאד לא ממליצה צריך לעשות חוק שעד 10 שעות מקסימום אפשרי להיות ללא חשמל אחרת יש להביא גנרטור היה סיוט שאא' לתאר
צבי08.09.20

הצגת כל התגובות

71
מחילה לא נראה לי בגלל החרדים... אני חרדית וגרה בעיר חילונית וגם אנחנו סבלנו ביום שישי ולא היה לנו חשמל מ2.30עד 12.30 בלילה ... הכל הלך סבלנו. מחום לוהט לא נשמנו היה ממש קשה .... אבל להאשים את חברת חשמל אלא להבין שהם רק שליחים והכל מאיתו יתברך
שרית07.09.20
אצלינו היה 33 שעות זה נראה הגיוני????????????
צבי08.09.20
70
לסיכום: אם זה חרדים אז הם לוחצים והממשלה מתקפלת אם זה מוסדות תרבות וספורט זו הדמוקרטיה במיטבה אם זה הרב קנייבסקי זה טירוף מערכות, אפילה קודרת ושקיעתה של ישראל אם אביגדור ליברמן קורא למרד אזרחי, ובכן חברים, מדובר באיש הגות, מבטו המצועף מחייב עיון מעמיק
רונן07.09.20
זה עמוק מדי אח שלנו היקר
אני08.09.20
69
תודה רבה על המאמר, אכן ליבי רתח בשבת קודש, כשאני גר בבניין האחרון של שכונה חרדית בירושלים, וכמובן רחוב אחרי זה היה חשמל בלי בעיות, לא רק רחוב אחד אחרי הביניין שלי היה חשמל, אפילו בניין אחד אחרי סוף השכונה החרדית, היה חשמל, מי הטיפש שלא מבין שבגלל שזה מדובר בחרדים, הם לא "מיהרו" לעשות הכל, כ
אריה07.09.20
אתה אדם שקרן ..אני מהנדס חשמל ויודע מבחינה טכנית איך זה עובד.אי אפשר לנתק חשמל רק לבנין חרדי נקודה.מלבד אם יבואו טכנאים וינתקו כבלים מעמוד החשמל לבנין.חברת החשמל יכולה לנתק מהתחנה לאזור מסוים אך אלו רחובות שלימים בדרך כלל שכונה שלמה...אז איך ניתרו רק לבנין של חרדים...
מהנדס חשמל07.09.20
68
צ ו ד ק ת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהרן07.09.20
67
עובדות. 1 החשמל לא נותק בכוונה. 2 יש מה לעשות כדי שהחשמל לא יתנתק, רק יש לקחת בחשבון את צורת השימוש המרוכזת של חשמל באיזורים חרדיים. 3 ובאופן כללי, אם את חושבת שכל כך לא אוהבים אתכם, כדאי לחשוב למה. תשלום מיסים לא פוטר הכול.
מרלוס07.09.20
למה לא אוהבים אותנו? ....הסתה!!! בטוח שיצא לך לדבר עם אדם חילוני ברוגע ונימוס ואז הוא פלט:"אתה לא חרדי רגיל, כמו ההם!!"
חיים08.09.20
66
אני על כך מסכימה איתך....ומבינה אותך.. ויש לי משהו להגיד לך , בעצם לא רק לך גם אתה . כן אתה אתה שקורא עכשיו את התגובה שלי .. אני בטוחה שכל האפליות הללו נגדנו ( החרדים) זה מסובב מלמעלה בהשגחה פרטית.... אנחנו צריכים להבין שהם מקנאים בנו ( כי אנחנו הולכים בדרך האמת) ואין להם את האומץ לומר לנו טעינו וא
שיר09.09.20
65
גם אם בכוונה ניתקו דווקא לחרדים זה מצוין....מה לחרדים במיוחד האשכנזים להלין על אפליה לרעה???? אתם אבי אבות המפלים....אתם קוזק נגזל.....טלו קורה מבין עיניכם הגרמניות....
קובי08.09.20
64
אני לא עוסקת כרגע בהחלטה האם זה היה יזום או לא . יש מציאות והיא תנצח . בביתר התושבים ישבו ללא חשמל שבת שלמה למרות הפניות הרבות ואילו בשכונות מעורבות הבעיה סודרה יחסית מהר, גם אם זה היה יזום וגם אם לא ברור לגמרי שהסיבה שהתקלה תוקנה מהר יותר מאשר בשכונות חרדיות זה כי הם יודעים שהחרדים ישתקו ואילו החי
שלי08.09.20
63
קשה להתווכח עם החרדה של להיות שבת שלמה ללא חשמל בפרט בום הנוראי הזה. מצד שני לפעמים שווה לא לשכות את המימרא "וכי נחש ממית?". מי ששלח לך את זה זה הקב"ה ורצוי להתלונן עליו ואליו. אני פחות נוטה להאמין במזימות רשע של חברת חשמל - למרות שאין ספק שיש שם חוסר יעילות מרתיח. ואגב, ם כתושב עיר חילונית, יש לא מ
רוני08.09.20
62
תפסיקו להגיד שאנחנו סתם מתלוננים. כנראה אתם לא חוויתם את זה. אנחנו סבלנו נורא בשבת! בלי מזגן בחום נוראי עם ילדה בת שנתים וחצי ותינוק בן חמישה חודשים שצרחו בגלל החושך והחום הנורא. החשמל נפל דקות ספורות לפני הדלקת נרות בירושלים והשכנים שהספיקו ליצור קשר קיבלו תשובה ש:אתם בשכונה חרדית, אנחנו לא יכולים
אני08.09.20
עם כל הכבוד זאת לא תגובה הוגנת. אם עובדי חברת החשמל שעובדים בשבת בשכונות חרדיות מותקפים, מאוד הגיוני שלא יעבדו בשבת. התלונות המוצדקות על סבל התושבים צריכות להיות מופנות כלפי התוקפים.
חושב אחרת10.09.20
61
מזדהה עם כל מילה. נטפנו בשבת בלי המזגן. גם מים קרים לא היה. רשעות לעשות זאת למשפחות בשבת.
תמר08.09.20
60
שמדלאנד
מי שלא מבין שמדינת 'ישראל' היא מדינה אנט08.09.20
איזה נוכל אתה, למה אתה לא קם עוזב אם כל כך נורא לך פה? ברמאללה ובעזה אחיך אהוביך מחכים לך בזרועות פתוחות, למה אתה חי כאן וסובל כאן? תשובה: אתה יודע שבכל מקום אחר יהיה גרוע לך פי אלף, נכון שקרן ונוכל נאלח שכמותך?
איזה נוכל אתה08.09.20
שטויות הוא נולד לצערו פה תחת הציונים, כבר 7 ויותר דורות שמשפחתו בירושלים, הרבה לפני הכובשים, ואין לו פספורט אחרת, והוא אכן מנסה להשיג פספורט אמריקאי
כ08.09.20
מה רע בינתיים בעזה או רמאללה? שיגור שם עד שיקבל את הפספורט האמריקאי, מה כל כךמסובך פה?! למה אף אחד מהם לא עושה את זה?! איזה שקרנים וצבועים אתם!!!
שקרן!08.09.20
59
העסקנים צריכים ליזום באזורים שלנו החרדים גנרטורים ויש חשמל סולרי שווה בדיקה וכאשר יש תחליף אז נראה אותם "על ארבע" יש כאן מדינה בתוך מדינה אני תמיד אמרתי לאלה שמנסים להתגרות בנו מספיק המעמ שאנחנו משלמים על טיטולים שלא נדבר על דברים אחרים כמה כסף הם מקבלים בזכותנו לא הזכרתי את הדירות שאנו קונים לילד
אלמוני07.09.20
החיבור ושימוש בגנרטורים יקרים להחריד וא"א להשתמש במזגנים או תנורים (לפחות זה היה המצב לפני כ 10 שנים במקום מגורי). הזוי.
א08.09.20
58
תפסיקו עם הנחיתות ........ אני גר בשכונת פסגת זאב ... שכונה חילונית בירושלים וגם לנו היה הפסקת חשמל .....
משה07.09.20
57
צודקת בכל מילה אני איתך
אחת07.09.20
56
אנחנו כאן רק כדי להתלונן! ללכת לצבא להגן על עצמינו מפני אויבנו? ללכת לעבוד ולפרנס את משפחותינו (׳ברוכות הילדים׳...)? ללמד את ילדינו מקצוע כדי שהם לא יהיו גם כן מעמסה על כתפי אלו שעובדים (כפול 10)? מה פתאום ומה פתאום! אבל מה? תלונות יש לנו בכמויות, כי הכל מגיע לנו. שרעקלעך
שמעלקע08.09.20
55
בשבת לא חסר לחברת החשמל כח. כנראה היה תקלה בחשמל.
מדובר בתקלה08.09.20
54
אולי תפרסמי את הדעה גם לדר שטרימר. אנטישמית.
חילוני08.09.20
53
מה זה יעזור לא לשלם חשבון חשמל? הם יכולים לעקל את הכסף הזה מתוך החשבון בנק שלך... אנחנו שבויים מלאים בידיים שלהם
איש יהודי 07.09.20
52
לתבוע את חברת החשמל. על עוגמת נפש. קלקול מוצרים במקררים. סבל בחום הגדול, שיהיו גיבורים על צפון תל אביב כפר שמריהו סביון וקיסריה. מונופול שעושה מה שרוצה. וגם בתקופת ההסגר של המדינה . לא בדקו שעונים וגבו כסף מראש. על 4 חודשים, לקחו הלוואה מהתושבים. גנבים גדולים. העיקר שעובדי חברת חשמל מקבלים חשמל חינם
תמי07.09.20
51
אני לא בא לומר שאין אפלייה כלפי חרדים, אבל נראה לי שהפעם הגזמת! לא בכל תקלה או בעיה מנסים להתעלל בכוונה בחרדים. די לרגשי הנחיתות האלו. אתם סתם גורמים לעצמכם צער ועוגמת נפש. ועוד מילה לסיום, אם הייתם קצת יותר מעורבים במערכות המדינה אולי לא הייתם צריכים לסמוך רק על דרעי וליצמן והיה לכם מספיק כח במוקדי
אבי07.09.20
50
לכל החילונים או החרדקים, ובכל שם דאית להו, שמנפנפנים בשמחה כביכול החרדים נחיתיים, צאו מהסרט לא בכיינים ולא כלום, לא ניתן לכם את הדמיון והקש הזה, זה נקרא, שאנו "נלחמים" על זכויותינו, זה הבעיה שלך שאתה מסתכל על זה כבכיינים, אני רואה את כל הציונים החילונים, מתבכיינים שהעולם עומד לצד הפלסטינים ולא מבי
חרדי08.09.20
49
הציבור החרדי מולעט בתקשורת ממוסדת שנוטה לתקוף גופי שלטון . הם לא חשופים לתקשורת ועיתונאות תחרותית , פתוחה וחופשית שתאפשר להם לשמוע ולקבל מושג על המצב האמיתי . כדי שחס וחלילה לא ייחשפו גם לדעות אמוניות אחרות . שלא יהיו ר"ל שיתהו על מצוה זו או אחרת . החרדיםצחיים מבחירה בגטו פיזי , רוחני , תרבותי ותק
איציק08.09.20
48
לא לוותר על תביעה משפטית נגד חברת החשמל. מקווה מאוד שתהיה התארגנות כזאת. אסור לעבור בשתיקה
דניאלה08.09.20
47
אין מילים זה כבר ידוע מראש הציבור החרדי סוג ב,
אברהם רוז07.09.20
46
מי שרוצה להתלונן יכול להתלונן על כל דבר, לאנשים משעמם ולכן הם מתלוננים מי שחרדי באמת יסתכל על זה בתור ניסיון ורצון של הקב"ה לתת לנו שכר
חרדית מאמינה07.09.20
נראה אותך עוברת שבת שלמה כזו עם ילדים קטנים סובלים שחלקם עם אסטמה ובשבילם המזגן זה חמצן לא רק הפגת החום בהריון ומיובשת וכו.... ומגיבה אותו הדבר ומקבלת הכל באמונה ובביטחון ממש חכמה גדולה כשרחוקים הכל קל.
חרדית למהדרין09.09.20
45
וואי וואי לא הגזמת... אולי תתלונני גם שהגשמים שירדו היו נמוכים בחצי מטר מהממוצע הארצי כי את חרדית?? די, תשתחררו מהעול הזה.... הנחיתיות הזו לא עושה לכם טוב... רדו ממנה.
טחלי07.09.20
מעניין לשמוע איך את מבטה את הוואי וואי . מרגישה טוב לדבר שטויות או שלא מרגישה בכלל?? אה, ולא להיפגע או משהו מזה שאת לא חכמה במיוחד כי אז זה נחיתי וצריך להשתחרר מנעול.
אפלטון08.09.20
44
אני מסכים אם כל מה שהיא כתבה... אבל נ.ב. אם למשהו יש מחשבה בגלל זה שהחכי"ם החרדים לא התערבו... לא להצביע ג' זה טעות... אנחנו מצביעים ג כי כך הורו לנו גדולי ישראל... ולא משנה כמה החכים פעלו למננו.... ושוב אני חוזר.. אני מצדיק כל מה שנאמר בכתבה הזו
אהרןןן07.09.20
43
צודקת!
עע07.09.20
42
גם בישובי השומרון היו הפסקות לשעות ארוכות. נזקים בלתי נתפסים למכשירי החשמל ואנשים מעולפים.
מה הקשר חרדים?!09.09.20
41
המונופול הזה לא דמוקרטי!! לא משנה חרדי/חילוני, אני כאזרח משלם צריך להחליט באיזו חברת חשמל אני לקוח, ולא לשלם "בכח הזרוע" כאחרון העזתים
ירושלים08.09.20
40
את יודעת כמה פעמים נתקעתי שעות ללא חשמל? גם בימי החורף הקפואים וגם בקיץ.
חילוני08.09.20
39
זה ידוע מראש הציבור החרדי סוג ב,
אברהם רוז07.09.20
38
ההפסקות נבעו מעומס לא צפוי(אחד ל130 שנה) שפגע ברכיבים שמוליכים את החשמל. בשביל שיהודי יבוא לתקן בשבת צריך שזה יהיה בגדר פיקוח נפש! ההסתכלות שלך לגבי ההיטק היא אולי נכונה עבורך במיקרו אבל במקרו אין שחר של אמת בדברייך. יהי רצון שנראה כל אחד מעלת חבירנו ולא חסרונם אמן.
ליאור07.09.20
לראות מעלת חברינו. רואים שלא היית פה בהפסקת החשמל כי אז לא היית מגיב כך כי היה פה בודאי פיקוח נפש של תושבים רבים. ואת מי זה מעניין את מי חברת חשמל אמורה לשלוח אמורים להיות להם עובדים גויים בשבת וגם אם לא הם החברה היחידה במדינה הם מחוייבים לתת שירות הולם ומלא וזה שהם ניזונים מהתשקורת וחושבים שכל חרדי
יעל09.09.20
37
צודקת במאה אחוז גם בבני ברק היו הפסקות כאלו רשעות ואכזריות בכזה חום להתעלל "בחסרי ישע" וגם אני חשבתי כמוך שכל זה היה יזום ומכוון ולא בטעות... בושה וחרפה
בני ברק07.09.20
36
חברת חשמל מונופול דורסני עושק ויקר לתושבים !!
מונופול07.09.20
35
תגובת אנוכיות. ממש מגעיל לקרוא.
שרה08.09.20
את לא חווית גיהנום בשבת ואצלנו, לא בירושלים זה כבר כמה שבתות כאלו באופן קבוע. את לא עברת כמה שבתות בחום הזוי עם ילדים קטנים סובלים שחלקם עם אסטמה ובשבילם זה חמצן את לא בהריון והתייבשת מהחום. לך אין תינוק קטן שאוכל רק חלב עם דייסה ולא אוכל אוכל רגיל ואין מה לתת לו כי האוכל והחלב התקלקלו במקרר והכל נז
חרדית09.09.20
את צודקת, באופן כללי החרדים הם אנוכיים באופן שבא להקיא. לא לחינם החרדים נתפסים כפרזיטים בטלנים מוצצי הקופה הצבורית שחיים על עמלם של אחרים ושתרומתם לחברה היא אפסית. לא סתם הקב"ה מעניש אותם. יש צדק בעולם.
באופן כללי08.09.20
34
תקימו מדינה משלכם ותרדו כבר מהגב של כולנו נודניקים חסקי תקנה שכמותכם, שאברכי הכויללים הגאונים שלכם ייצרו לכם חשמל, החילונים חייבים לך משהו?!
תקימו מדינה08.09.20
33
הטור נכתב מבטן הומה, אבל גם ילד מבין שחברת החשמל לא הורידה שום שלטר, אנחנו במו ידינו בהפעלת הרבה מכשירים זוללי חשמל באותה שעה, גרמנו לתקלות. מה נעשה שבשעה זו מי שמפעיל ביחד את כל המכשירים והמזגנים והפלטות זה אנחנו שגרים באיזורים החרדים. חברת החשמל רוצה למכור חשמל כי זה החברה היא לא מחפשת את החרדים.
שונא דמגוגיה08.09.20
32
בשבת לא היה עומס קחו בחשבון מפעלים לא עובדים בבתי הספר לא לומדים חניות וסופרים סגורים בבתים הפרטים לפחות אצל החרדים אין מכונת כביסה לא תנור ולא מגהץ ולא קומקום חשמלי ולא מעליות ועוד ועוד תצרוכת החשמל בשבת היא אולי רבע מיום רגיל שאף אחד לא יספר שזה בגלל עומס
לאה08.09.20
ואל תשכחו שאלפי משפחות חרדיות משתמשות בגנרטור או במצברים בימי השבת. וממילא כל טיעון על עומסי חשמל בשבת באיזורים החרדיים, מופרך מעיקרו !! אדרבה, דוקא באיזורים החרדיים מורגשת ירידה משמעותית בצריכת השבת, משעת הדלקת הנרות, ועד לזמן רבינו תם במוצש"ק ! חברת חשמל מודעת היטב למציאות הזו, וממילא עליה להסביר
יצחק08.09.20
31
ניתן בהחלט לתבוע פיצויים מחרת החשמל על נזקים שנגרמו לצרכנים כגון אוכל שהתקלקל מכשירי חשמל שהתקלקלו ואולי גם עוגמת נפש שנגרמה . כדאי אולי שיתארגנו קבוצות אנשים שיגישו תביעות בהתאם
איש יהודי07.09.20
30
סליחה אבל כתבה קצת נחיתית... נכון לא דיברו על זה כי תקשורת חילונית היא לחילונים, ואם היה ברמת גן הפסקת חשמל גם פה לא היה כתוב את זה. אבל לא כל מה שעושים זה אנטישמיות והתעללות, לפעמים יש גם תקלות אנוש! כל מי שחושב כמוני שיגיב פה
שירי07.09.20
בהתחלה אמרתי איזה אפליה אחרי שראיתי את תגובתך אמרתי לעצמי מה קשר מה שהיא כתבה מה היא מצפה למשל שיכתבו בynet הפסקת חשמל בביתר עילית? מה קשר
חרדי07.09.20
29
איזה נחיתית מה הרגשנות הזו חושבת בלי קשר!!!! ולמה בבני ברק לא הורידו את החשמל? הרי כולם חרדים פה
מוריאל07.09.20
28
חבל על התגובות כאילו מזיז משהו ....
דתיה07.09.20
27
למען הקדוש ברוך הוא ותורתו. כל יהודי בוחר רק מפלגה חרדית.
יח.07.09.20
26
הפוליטיקיים החרדים הם האשמים....לא לבחור בהם...אך תחפשו מישהו אחר..לא שאני מצדיק את חברת החשמל...יש לנו פוליטיקיים שמנצלים אותנו...בחרת בהם תאכלי אותה
ישראל07.09.20
25
לא להתרגש!!! כל ההודעות האחרונות נכתבו ע"י אותו אדם שונא ישראל.....
.08.09.20
24
"טיעונים" של ילדים בגן, השיח החרדי באופן כללי הוא של ילדיםבגן...
גן ילדים08.09.20
23
חברת חשמל נמדדת בעומס האם היא מסוגלת לתת שרות ולא שהכול רגיל זה שרות בתשלום ואפילו יקר זה לא שהם נותנים מתנה בחינם אני משלמת על זה 1000 ש"ח לחודש לא מספיק ומה קבלתי שבת שלמה בחום אימים ובחושך מוחלט למעלה מ-30 שעות של סבל נוראי
שרה08.09.20
22
למי שהיה חשמל בשבת לא יבין מה הרגשנו . חצי שעה לפני שבת היה ל400 משפחות ממודיעין עלית ניתוק חשמל... הזוי וזה פעם שניה השנה . היא צודקת ב100%.
רפאל07.09.20
21
לכל אלו שמתייפיפים, כביכול זה כלום, כשתהיו שבת שלימה בלי חשמל, ובחום של 35 מעלות ומעלה, וכל האוכל התקלקל ואין מזגן, ואתם משתגעים, 24 שעות החברה לא יכלה לתקן את זה? זה מדינה מתוקנת? ולמה דווקא איפה שגרים חרדים נותק החשמל, 98 אחוז מהההפסקת חשמל היה בשכונות חרדיות,
כ07.09.20
20
צודקת במיליון אחוז, אם מדובר בתקלה אז איך זה קרה בדיוק בכניסת שבת?????? ועוד בכמה ערים בו זמנית? נשמע לכם הגיוני.???? ברור שזו הפלה מכוונת של חברת החשמל, כי אם צריך להפיל חשמל בכמה ערים כי יש עומס, למה לא השתמש בחרדים???? הכה בחרדים והצל את המדינה. ואנחנו??? פראיירים ששותקים.
מישהי07.09.20
19
ההערה נכונה ההצעה לתגובה מטופשת
107.09.20
18
מרגיש לא טוב תנוח יומיים בבית וזה יעבור אל תלכו להיבדק! ככה לא יהיה להם על מי להתלבש
בועז07.09.20
17
אמתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!! לשתוקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!
פלוני אלמוני07.09.20
גם בשכונות הלא דתיות הייתה חשיכה מוחלטת ,כנראה שאכן הייתה זו תקלה רצינות, ובחברת החשמל עבדו עליה במשך שעות רבות עד אשר תוקנה . אצלינו השכונות אינן דתיות וגם בהם הופסק החשמל בליל שישי להמון שעות עד שזה תוקן. כל האיזור כולו היה נתון בחשיכה מוחלטת ,כך שזו טעות לחשוב שסגרו את השלטר רק לדתיים.
שרה מהמרכז08.09.20
16
עשויים משוקולד? חילונים אוכלים בוץ וחול בשירות הצבאי ויוצאים לשוק העבודה, ועובדים בעבודות קשות , כשאתם גונבים מאיתנו כסף דרך ה"פוליטיקה". מחללים שבת על קיגל חם בחורף ומזגן בקיץ, פתאום לא אכפת שיהודים יעבדו בשבילכם בשבת. אבל על פיקוח נפש , מבחינתכם שחצי עולם ימות העיקר שיהיה לכם חופש מהעשר ילדים שלכ
דתי לאומי08.09.20
15
הגזמתם מותר לבן אנוש להוציא מליבו. אכן, זה מזעזע, אולי נשמע למי בערים החילוניות לא היה חשמל כל השבת. ולפחות שיפצו אותנו על חשמלאי שהגיע ולקח 250 שקל על ביקור ואמר שזה קשור לחברת החשמל אז אולי יודיע ויענו לטלפונים ויחסכו מאיתנו את המתח והלחץ שהיה עוד לפני השבת.
כאובה במיוחד08.09.20
14
אמת לאמיתה אותו דבר בשכונות בדרום ירושלים, שנפילות החשמח "היזומות" הם דווקא כאן לא ברחביה או במרכז העיר. בושה לחברת חשמל!! 👈 *הדרך היחידה היא להתקשר לפניות הציבור ולהתלונן על כך וניתן לרקבל גם פיצוי!!!!!!!!!*
משה07.09.20
13
מילים כדורבנות אבל אם לא נשלם את חשבונות החשמל שלנו פשוט ינתקו אותנו - ונשלם לא רק הצמדה וריבית, גם קנס לחבר את החשמל שוב. אז ייצא שכרינו בהפסדינו. אגב, לרובנו יש הוראת קבע...
א07.09.20
12
חרדים, פשוט נמאסתם עם ההתבכיינות שלכם! אני גר בשכונה חילונית ולא היה לנו חשמל
נחיתיים!!07.09.20
צא מהסרט לא בכיינים ולא כלום, לא ניתן לך את הדמיון והקש הזה, זה נקרא, שאנו "נלחמים" על זכויותינו, זה הבעיה שלך שאתה מסתכל על זה כבכיינים, אני רואה את כל הציונים החילונים, מתבכיינים שהעולם עומד לצד הפלסטינים ולא מבין מה שקורה בשטח, אתם אלו שמתבכיינים שהעולם מפנה לכם עורף, השמאלנים מתבכיינים כבר חוד
תסתכל במראה טיפ07.09.20
11
הכל נכון... בעבודה זה אותו דבר .. לא מסתכלים בכלל.. כי אני חרדי ... והח'כים שלנו לא עושים כלום
דוד07.09.20
ח"כים שלנו!!! חחח! הצחקת אותם! הם ח"כים של עצמם וה"מקורבים" שלהם!
יוסף08.09.20
10
מהההבל ביןהציונילחרדים? החרדים בוכים ומתבכינים 2000 שנה ולא מסוגלים לנקוף אצבע לשנות את מצבם. בטלנים נצחיים שנולדו כדי לסבול בגלל אזלת היד וחדלות האישים שלהם. לציונים נמאס מהיללות חסרות התוחלת והם קמו עלו ועשו. לכן הציונים מנהלים לחרדים את החיים, למעשה בכל מקום בעולם אחרים מנהלים לחרדים את החיים. לב
ציונים וחרדים08.09.20
9
היינו במודיעין עילית 30.5 שעות!!!!!!! בלי חשמל!!! זה מוות במכוון! חובה לתבוע את חברת חשמל הארורה הזאת!!
רחלי08.09.20
8
שבת שלמה היינו צריכים להיות בחושך ובלי מזגן בחום של 40 מעלות!!!!!!!!!!!!! תתביש לכם!!
ירושלים07.09.20
7
עד מתי ההתעללות הזו?
חיים07.09.20
6
האם מישהו מהחכי"ם גר בביתר? האם לאחד מהם לא היה חשמל בשבת? אז למה שיספרו אותנו, אנחנו עדר של בשר תותחים שרק דואגים ברוב טיפשות לבחור בהם שוב ושוב כדי שיהיה להם במי להתעלל, רק אתמול אחרי שאחד מהם בכה בוועדה שהם סופגים אש מהציבור כולם הבינו שצריך אש בשביל שיזיזו את עצמם, אבל אל דאגה את הכנסת הבאה הם י
ביתרי07.09.20
5
אלו שהתעוררו להבין שמשהו מסריח בהתנהגות של מדינת ישראל כלפיהם, ואלו שעדיין נהנים לחטוף מכות. קוראים לזה תסמונת האישה המוכה. כמה רחוקים אנחנו מאותו גור אריה שאליו דימו את ישראל. עכבר נפחד מתאים הרבה יותר.
לפי התגובות כאן בטוח שהבחנת שיש 2 סוגים 08.09.20
4
סוף סוף מעלים טור לעניין! שימו לב יש עובדי חברת החשמל שמגיבים פה כל מיני שטויות כדי להחליש אז אל תתייחסו אליהם. ההפסקות חשמל ילכו ויחמירו ככל שיעבור הזמן, לכן חייבים לפעול בזריזות לפני שיהיה מאוחר מידי. ההפסקות חשמל גם אם הם לא יזומות, על חברת החשמל להתכונן כראוי כדי לספק תיקונים באופן מיידי. הטענות
לוי07.09.20
3
דווקא זה לא נראה לי קשור לענין.... תשתיות ישנות קורסות ומחליפים אותם... ראש עיר טוב דואג שיחליפו לפני שקורס חברת חשמל טובה מטפלת בכולם בשווה
אלי07.09.20
זה לא אמור להיות קשור לראש עיר זה קשור לחברת חשמל
יוני07.09.20
2
בביתר לא הייתה הפסקת חשמל יזומה! היו צוותים של חברת חשמל שעמלו על תיקון התקלה בשבת (באישור מיוחד של הרבנים).
אלי 07.09.20
1
תפסיקי לילל הפסקת החשמל קרתה מתקלה לא הפסקות יזומות... גם בניו יורק היתה תקלה בשל החום .אני עובדת מהבית עתה,ומעדיפה זאת מלהידחף באוטובוס ולעבוד עם גברים...אם את רוצה לעשות זאת אל תדברי בשמי.
ליטל07.09.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

"מיהרו לנכס לעצמם פעילות"

אבידן: "לא להעסיק בשום דרך את זק"א ת"א, הדליפו פרטים"

שאול כהנא | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

והאיש משה עניו

כך הגיב הגר"מ שטרנבוך למי שבירך עליו 'ברוך שחלק' | צפו

חיים רוזנבוים | 03.05.24