כיכר השבת

"למנות מפכ"ל חיצוני"

הפוליטיקאים החרדים תוקפים את המשטרה

שר הפנים אריה דרעי, שוחח עם מ"מ המפכ"ל והסביר לו כי האלימות המשטרתית תגרום לאנרכיה ברחוב החרדי. כמו"כ תקפו; חברי הכנסת; אשר, פינדרוס, ליצמן, בן צור ובוסו (חרדי)

72
קובי אטינגר | כיכר השבת | ט"ז בתשרי | 04.10.20
דרעי, אשר, בוסו וליצמן
דרעי, אשר, בוסו וליצמן (צילום: יונתן זינדל, ומרים אלסטר פלאש 90 ועדינה וולמן)

האלימות המשטרתית כנגד הציבור החרדי, גרמה הערב (ראשון) לנציגי הציבור החרדי לדרוש את הפסקת האלימות. שר הפנים אריה דרעי, אף פנה למ"מ מפכ"ל המשטרה.

השר דרעי התריע בפני מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן, כי ההתנהגות הקשה של השוטרים בכל הריכוזים החרדים, ייגרמו לאווירה קשה ולפגיעה בשמירת ההנחיות בתוך ציבור שרובו המוחלט שומר על כל ההנחיות וההוראות.

השר דרעי עדכן את מ"מ המפכ"ל כי עד כניסת הכוחות לרחובות הריכוזים החרדים, היה שקט מוחלט ושמירה מלאה של כל ההנחיות. מר כהן התחייב בפני השר דרעי כי הוא יבדוק את הנושא לעומק ויפעל להוריד את ההנחיות לשטח.

מוקדם יותר הערב, יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן מסר לאור התיעודים שפורסמו כי "ההתנהגות האלימה שראינו היום כלפי חרדים היא תעודת ביזיון למשטרה. אנשים שאמורים לשמור על החוק והסדר, מפירים כל נורמה ציבורית, פוגעים בחפים מכל עוול ומפעילים אלימות כלפי ילדים וחלשים. קורא לשר הבט”פ אוחנה לבער התנהגות זו מהמשטרה לאלתר".

ליצמן מסר עוד כי "לצד זאת יש לראות בחומרה אותם כלי תקשורת שהבעירו את המדינה, נגד התנהגות המשטרה כלפי המפגינים בגשרים ובבלפור בכדי להדהד את המחאה הפוליטית, נדם קולם מול נאקת החרדים שהוכו ללא רחם".

כמו"כ בעקבות התיעודים הקשים של אלימות שוטרים בריכוזים החרדים, שוחח יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר עם הפיקוד הבכיר במשטרה ועם ניצב בדימוס אריק יקואל ראש צוות הייעוץ למגזר החרדי, ודרש את התערבותם המהירה לשינוי ההתנהלות מצד השוטרים בשטח.

יו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס פנה למנות בדחיפות מפכ''ל קבוע שיגיע מחוץ לשורות המשטרה ואמר: ''צמרת הפיקוד של משטרת ישראל שכחה כי מולם נצבים אזרחים שווי זכויות ולא אויבים".

"במקום לפעול בשום שכל ובאיזון באכיפת תקנות הקורונה, פעלו היום השוטרים באלימות משולחת רסן, תוצאה של הסתה תקשורתית וריקבון מוסרי בצמרת הפיקוד המשטרתי".

עוד הוסיף פינדרוס: ''יש למשטרה שלל דרכים לאכוף את התקנות, אבל היא בחרה בדרך הקלה - לשלוח פלוגות לרחובות הערים החרדיות כדי להראות נוכחות. לא אכיפת התקנות עניינה את הקצינים החתומים על ההוראה, אלא הדיפת טענות התקשורת על העדר נוכחות בערים החרדיות".

''אם קציני משטרת ישראל שכחו את ערכיה הבסיסים של המשטרה - שירות והגנה, אין פתרון אחר מלבד מינוי מפכ''ל קבוע שיגיע מחוץ לשורות המשטרה, מארגון עם ממשק אזרחי. אחד שיידע שבצד השני יש אזרחים שווי זכויות ולא אויבים''.

חה"כ אוריאל בוסו שוחח הערב עם ניצב קובי שבתאי מפקד מג"ב, וביקש ממפקד מג"ב שמגיעים לזירה של המגזר החרדי להגיע קשובים, תיעודים של ילדים מובלים ומבהולים סביב שרשרת שוטרים, זה תיעודים שמייצרים משבר שהחזרה ממנו תהיה ארוכה אם בכלל, השניים סיכמו לבדוק אופציות נוספות בהנחיות באירועים הבאים ולהימנע מהגעה וחיכוכים מיותרים, ולהגיע יחד לזירה עצמה לבחון את האלימות ואת רענון הנהלים לפקודים בשטח.

כפי שדווח מוקדם יותר הערב, מקלב שוחח עם השר אוחנה ואמר כי "התחלואה אמנם גבוהה וחייבים לראות איך אוכפים את הסגר, אך אסור שתהיה ענישה קולקטיבית או סביבתית".

לדברי מקלב: "אנשים שלא קשורים למקרה - עוברי אורח, נענשים בגלל חוסר שליטה של פיקוד המשטרה במקום, אין שום תכלית לעימות עם הציבור, יש אין ספור דרכים לאכוף את התקנות מבלי להתעמת עם הציבור". אמר מקלב.

מקלב הוסיף כי "ישנם שוטרים אלימים שלא יודעים לשלוט על עצמם, וצריך לפעול ברגישות".

אוחנה מצדו השיב שיחדד את המסרים מול הפיקוד המשטרתי, והבטיח לעקוב מקרוב אחר הנעשה בריכוזים החרדים.

סגן שר הפנים יואב בן צור בתגובה לאלימות המשטרתית הערב: "כדי למגר את המגיפה חייבים להקפיד על ההנחיות
זו דעת מועצת חכמי התורה וכך נפסק להלכה".

"עם זאת יש דרך לאכוף את ההנחיות, האלימות המשטרתית שהופעלה הערב חרגה מכל פרופורציה. אני קורא לשר לבט"פ לעצור מיידית את ההשתוללות בריכוזים החרדים ולפתוח בחקירה נגד שוטרים שהפעילו אלימות ברוטאלית נגד ילדים ועוברי אורח".

חה"כ יוסי טייב מש"ס אמר: "בעיצומו של חג הסוכות - חג האחדות והשמחה של עם ישראל, זה פשוט לא נתפס מה שקורה פה, כואב לי לראות את התמונות ואת העימותים בין אנשי הבטחון לאזרחים, היחס המופלא שמקבל הציבור החרדי, אני רוצה להזכיר לכולם אנחנו נמצאים כעת במלחמה בנגיף הקורונה אנו נמצאים בחג שבו הייתי שמח לראות תמונות של כבוד האחר, וערבות הדדית".

"אני קורא לכולם לשמור על הנחיות משרד הבריאות ובמקביל פונה לאנשי כוחות הביטחון: אנא מכם אנשים אחים אנחנו, בבקשה שהאכיפה על שמירת ההנחיות תהא בדרכי נועם ובהידברות, כי ביחד, כן רק ביחד כשנכבד זה את זה נוכל להתגבר על הנגיף ולנצח, כי עם ישראל כוחו באחדותו".

ח"כ ינון אזולאי מש"ס אמר: "הגיע הזמן שבמשטרה יפסיקו לראות בחומרה מעשים נבזים מעין אלו, ויתחילו להעניש בחומרה את העשבים השוטים".

"שליחת התיק למח"ש אינו אלא שליחת התיק למחלקת חיפוי שוטרים על מעשיהם הפלילים. אני קורא למ"מ מפכ"ל המשטרה להשעות במיידי את השוטר שסרח. יחד עם זאת, אני מגנה כל אלימות כלשהי מכל צד שהוא וקורא לאחיי מהמגזר החרדי והכללי לנהוג באיפוק ולפעול ע"פ כללי משרד הבריאות".

תוכן שאסור לפספס
72 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
56
חנכו את הצבור לאנרכיה ועכשיו תוקפים מי שנלחם באנרכיה ודואג לבריאות ופקוח נפש.
הזוי05.10.20
55
למה חברי כנסת של שס. שיודעים את החומרה מגדולי הדור. חכם שלום ועוד . צריכים לשלם מס שפתיים לבני דודיהם הגזעניים. כך בכל דבר מאז שנפטר מרן. החליטו שאין להם יכולת עצמאית. נגד מורשת מרן . בחלק המירכזי שלשמה כמה תנועת שס. אז תתפטרו ותנו לאחרים . כמו יואב ללום ועוד
יוסי הפרנק05.10.20
הם לא יתפטרו. העם יבחר את נציגיו. ומה לעשות שאתה מהמיעוט.
לל05.10.20
54
חכי"ם נחמדים את כל הבלבולים ונאומי הסרק שמענו כבר לפי חצי שנה בתחילת הנגיף הוצאתם את התקליטים מהארכיון וחזרתם עליהם בפאתוס תוך גלגול עיניים אתם באמת חושבים על בוחריכם כצאן לעדר יש לערוך הפגנות סוערות מול כל החכי"ם והשרים החרדיים ולא להרפות עד יציאתם מהממשלה והקואליציה
מנחם 05.10.20

הצגת כל התגובות

53
בושה שיקמו את ההוראת קודם
משה05.10.20
52
גועל נפש שיקולי בחירות גוברים על שיקולי חיי אדם פראי האדם הלבושים כחרדים הם מחבלים לכל דבר לפי דעתי המשטרה הייתה מדי רכה אליהם היו צריכים לשבור להם ידיים ורגלים ולגזור להם את האף
ג'פרי 05.10.20
51
נו באמת
מישהו עוד מאמין למלה שיוצאת לח"כים החרדי05.10.20
50
למה לדבר באו לשטח ותסבירו איך אפשר לאכוף בלי לגעת כאשר לא רוצים להזדהות ובזמן שילד זורק אבנים ופחים ולא ממלאים את ההנחיות ?
משה05.10.20
49
החכ החרדים אפסים מול המשטרה הפקרתם אותנו בקלפי תבכו הרבה...
לא יעזור לכם מליון כתבות05.10.20
48
העניין פה זה לא שמירת ההנחיות. ההתנהגות של המשטרה היא ברברית!!! לא עשו כלום לעצור את זה בפעם הקודמת אז עכשיו הם מרשים לעצמם להתנכל לציבור החרדי ביתר שאת! אין שום סיבה להתנהג באלימות שכזו! ביזיון למדינת ישראל שזו משטרתה!!! המשטרה מחפשת סיבה למסיבה ולהוציא את העצבים והמרמור שיש להם! הם פשוט איבדו שליט
ללא שם05.10.20
47
דרעי הפרזיט וליצמן ושאר האפסים
חיים05.10.20
46
החברה החרדית בעצמה לא מצליחה להשתלט על אותן קבוצות שלא נשמעות להוראות ומפיצים את הנגיף בהמוניו. מצד שני לא נותנת למשטרה לבצע עבודתה. הרי הם בגדר ספר רוצחים. הרי הם לא מבינים בטוב....
לא מובן05.10.20
45
התגובות שלכם פשוט בושה אין לכם שום רגש אשמה על אל תעמוד על דם רעך הרי רואים בברור שהמשטרה ניטפלת לאזרחים שעומדים בצד ומכלים בהם את זעמם התגובה היחידה שמחוייבת כאן מצידכם לפרוש מיידית מהממשלה הרקובה הזו ולא דם אחיכם ידרש מידכם
ספרדי05.10.20
44
אתם גרמתם לזה אל תיתממו תגידו לביבי עד כאן תפסיקו את זה ותפטרו את עצמכם אם לא אני לא רואה שום סיבה שאני ומשפחתי תצביע שוב לחבורת פרזיטים
המלך04.10.20
43
וסוכות הענק זה בסדר טיש בפינסק קרלין כולל שמחת בית השואבה זה בסדר טיש באברהם יצחק זה בסדר אנשים מתים זה בסדר קהילות שלמות ללא מסיכות זה בסדר החכים המטורללים שלנו תפקדם להגן עלינו לא רק על הפושעים שעושים מה שבא להם די לכל ההפקירות די לשלוח אנשים אל מותם די לאלמנות די ליתומים עת צרה היא ליעקב די ל
אכפתי05.10.20
42
מעניין שהכמות האדירה של החולים מטרידה פחות את ליצמן. המשטרה עושה מלאכת קודש להקטנת התחלואה ומי שבאמת משתולל הם החרדים שהחליטו שהם יודעים הכי טוב מה הקב"ה רוצה. דם יהודים שנשפך וצער רב בהמון משפחות - לא ממש מעניין אותם. ערבות הדדית - זה כנראה חלק מתעמולת העבר. כשנפטר מישהו מראשי הקהילה, מסתפקים בכותר
ונשמרתם זה מצווה מהתורה05.10.20
41
יי
א05.10.20
40
לא סופרים את החכ החרדים וכמובן מתנהגים בבהמיות נגד החרדים מדינה פושעת..בזיון..
הילה05.10.20
39
צחוקים.... התלהמו... עד שאחד מהמשפחה שלהם לא יחטוף רציני מהשוטרים. הם ימשיכו לגבב כמה מילים וימשיכו בכלום שהם עושים עד היום
רווית04.10.20
לא מצביעים לכנסת המינים
נננ05.10.20
38
זה מדהים שדווקא במצב הפוליטי הכי טוב שהיה לחרדים אנחנו מרגישים כ"כ מושפלים. אי אפשר לחנך שוטרים שמוזנים כל יום מהסטה על הציבור שמותר לפרק לו את הצורה בכל דרך אפשרית. הדרך היחידה לפתרון - למנות שוטרים חרדים יראי שמיים!!!!
אחד העם05.10.20
37
ביבי צריך אריה חזק
אריה05.10.20
אם 10 אריות ביבי לא היה חזק אז אם אריה מסכן שלא עושה כלום הוא יהיה חזק???????
מינה אוירבך05.10.20
36
כשלון בהנהגת הציבור החרדי, מקצתו מנוכר לערכים בסיסיים ונורמות התנהגות ושמירת כללי הבריאות למיצער אן דרך אחרת רק שהמשטרה תעשה סדר כי לא בבני תרבות עסקינן אלא באנשים מופרעים ומופקרים העושים ככל העולה על רוחם לחכי"ם אין הרבה מה לעשות רק להשתתף בצער המוכים אבל הדרך הכי טוב היא להישאר בבית ולהימנע מלה
אפי05.10.20
35
במקום לדאוג שהמשטרה תעשה את עבודתה בצורה נכונה אתם מעדיפים שהמשטרה לא תעשה כלום ושיהיה הפקרות מוחלטת גם יעקב אשר וגם הפולטקאים החרדים לפחות ברובם או בחלקם מהמפרוסמים שבהם מעדיפים הפקרות מוחלטת
משה05.10.20
34
מצד אחד יש קבוצות בציבור החרדי שבמודע לא שומרות על ההוראות תוך זלזול ודווקא ומצד שני הפגנות נגד הממשלה תוך הפרת ההוראות. המשטרה חייבת לפעול נגד ההפרות של שני הצדדים. כאשר זורקים אבנים זבל וקריאות נאצים לעבר השוטרים אל תצפו לאהבת חינם. גם השוטרים הם בני אדם.
יואב105.10.20
33
מה עושה ההנהגה חוץ מלתקוף את המשטרה?
אנרכיה במיטבה05.10.20
32
נציגים חרדים ! נתראה בבחירות או יותר נכון לא נתראה יותר גם לא בבחירות !!! תתפטרו ומייד !!!!
בני 05.10.20
חרדי אמיתי מצביע לרבנים לא לפולטיקאים לא לשכוח את האבן יסוד הזאת בחרדיות!
חרדי05.10.20
31
הם לא מוותרים על הכסא גם בזמן שדם נשפך ברחובות הערים החרדיות
איבדנו את האימון בח"כים ה"חרדים" סתם עוש05.10.20
30
יש מס׳ חסדים שמפרים את הנחיות הבריאות.. חברי הכנסת נכשלו!!!
חברי הכנסת החרדים והרבנים נכשלו מול הנגי04.10.20
אין שום כשלון האנשים בין החילונים בין החרדים מתגרים בהם לא נותנים לאכוף את מה שמוטל עליהם לא מובן מה המשחק הזה שומעים שהרבנים אומרים שזו סכנה ויש את השוטרים האלה שעושים ככל העולה על רוחם נמאסתם
רפאל05.10.20
29
אני מרגיש נטוש,מי שאמור להגן עלי בוחר בתשלום מס שפתיים בנאומים ריקים...
ברק05.10.20
28
גרויסע קאקערס
ציונים 05.10.20
27
תוקפים את המשטרה חחחחחחחחח, למה כי יש עוד אלפים שדורשים מלוניות לחגוג בהם את החג?????????
בכיינים ברמה05.10.20
26
כלומר אין מצב שהחרדים אשמים....אין סרט כזה....הם מושלמים בכל....טלית שכולה תכלת.....בושה וחרפה....עושים חילול ה' נוראי ועוד באים בטענות......למה השוטרים צריכים לרדוף אחריהם כמו בגן ילדים??? למה חרדים לא מבינים את ההלכה הפשוטה של פיקוח נפש????
קובי05.10.20
החרדים מזלזלים במשטרה כי היא נגדם, ואין שום תירוץ לאלימות של שוטרים. הפיתרון לאלימות שוטרים היא אחת - ענישה רצינית לשוטרים אלימים, במקום להעמיד לדין חיילים אלימים כלפי מחבלים...
אפי05.10.20
גם אם החרדים מפירים אין החיות יש דרך לאכוף קנסות זה מה שהוחלט שיענש מפר תנו קנסות אל תשתוללו כמו עבריינים חיות אדם להכות ולעצור בכח ילדים ומבוגרים גועל נפש.... רק בגלל שאתה יותר חזק מהם שלא יובן לא נכון אני נגד כל המתנגדים לממשטרה מהבסיס ואלה שמתגרים וכמובן גם אלה שמפרים הנחיות קנס מגיע להם לא מכות
ציוץ ירושלמי05.10.20
המתייוונים/המשכילים של דורנו שמחניפים למשטרה ובסוף יחטפו מהם.
תחכו בסבלנות05.10.20
מה הקשר ביו זה שצריך לאכוף הנחיות אדון חכם לבין זה שככה לא אוכפים ככה עושים אנרכיה
חרדי מהמניןמ 05.10.20
זה בדיוק הענין שככלות הכל, זה לא מצדיק אלימות משטרתית כמו שהודגש, יש דרכים אחרות לאכוף
אורי05.10.20
כי זה לא פיקוח נפש!!! מי שחולה צריך להיות בבידוד אבל מ י שלא אין שום הלכה של פיקוח נפש !!! תבין אתה לא יותר חכם מכל האדמורי"ם
המלך 205.10.20
25
החילול ה שעושים זה נורא ואיום. מה בקשו. שלא ימשיכו למות אלה שאתם מדביקים אותם על ידי זלזול . בוטה .בכל ההנחיות. של משרד הבריאות. והכל בשם הדת זה הכי חמור. ולא פחות חמור זה שהמשטרה בכפפות של משי פונה לאדמורים במקום לעצור אותם. עד תום ההליכים. משטר בפרט בעיניני פיקוח נפש חייב להיות חזק בלי
משה05.10.20
24
חוץ מלשמור על הכסא שלהם לא מעניין אותם כלום. בבחירות הבאות אני מצביע הצבעת מחאה לאחמד טיבי
ציקצוקי לשון של הח"כים 05.10.20
יש מצב שגם אני
מינה אוירבך05.10.20
23
מאחל לאחד מחברי הכנסת המהוללים שלנו לחטוף איזה דלי או ברכיה משוטר משועמם שרצה לשחק כדרורגל עם חרדי מחמד. מיץ של הזבל חוץ מדיבורים לא עושים כלום. אנחנו באנרכיה והמצב רק יחמיר לצערי, עד שלא ימות פה איזה מפגין משוטר לא יזוז כלום נס גלוי שעד היום זה לא קרה !!!
חכי"ם מושחתים05.10.20
22
החכים הללו הפילו לאחרונה הצעת חוק לחקור את האלימות המשטרתית... הגיע הזמן שעל פוליטיקה זולה ישלמו בקלפי
בית שמשניק 05.10.20
21
ומה תגובת המשטרה , שבועיים היא לא תיכנס ולא תאכוף בכלל מפרי חוק בציבור החרדי , או שהיא מתפרעת ופושעת באזרחים תמימים . או שהיא עושה ברוגז בגלל שחברי הכנסת החרדים העיזו לדבר . מדינה של משוגעים - רק אלוקים ישמור אותנו .
מיכל04.10.20
20
לכל אותם חכמים שלא הצביעו בבחירות, ובגללם היהדות החרדית לא בקאולציה ולא בעמדת השפעה. רק תארו לכם את היום הזה אם גפני היה יו"ר ועדת כספים ויכול לעצור תקציבים למשטרה, דמיינו מה היה קורה אם אריה דרעי היה שר הפנים. הרחיקו נדוד על כנפי הדימיון ונסו לראות את יעקב אשר כיו"ר ועדת חוקה ונציבי המשטרה צריכים
י.ד05.10.20
19
אפס לקיחת אחריות בושה ציבור שמפר הנחיות ורוצח את אדמוריו עונש מהשמים מגיע להם לא רק משוטרים
ללא שם05.10.20
18
מפלגה חרדית חדשה עכשיו
יוסף05.10.20
כמובן, לכל המגזר החרדי החדש שיצרתם...
עוד חרדי...05.10.20
17
למרות התפשטות המחלה בערים החרדיות קבוצות רבות עדיין מתעלמות בהתרסה נגד הסגר ומניעת הדבקה. לפני הסגר טענו חברי הכנסת שזה בשל ההפגנות, אם מותר להפגין מותר גם להתפלל ולהתקהל, אז אסרו את ההפגנות והמשטרה אוכפת את ההוראות גם בהפגנות וגם בשכונות החרדים. התירוצים נגמרו. אבל כרגיל החרדים מסכנים והשוטרים נאצי
יואב105.10.20
16
גם עבריני העולם התחתון תוקפים את המשטרה
בחברה טובה05.10.20
15
שסמוטריץ' הגיש הצעה לחקור את האלימות המשטרתית נגד החרדים לפני כמה חודשים איפה הם היו , הכתובת הייתה על הקיר החרדים הם טרף קל ואהוב לשוטרים וח"כ החרדים לא אכפת להם מהציבור שלו אכפת להם רק בבחירות שיקשיבו לגדויילים ויצביעו להם שיהיה להם ג'ובים למשפחותיהם ולמקורבים שלהם. הנקמה תבוא בקלפ
אפרים05.10.20
14
על המשטרה האלימה אתם יודעים לתפוס כותרות, ועל שבועות של התנהלות שמזלזלת בכל חוק אפשרי ומסכנת את שלום הציבור על ידי שלומי אמוני ישראל לא הייתה לכם מילה אחת להגיד. בושה שאלו נציגינו
אלי05.10.20
13
כתושב ביתר הגיע הזמן מאותם שליחי ציבור גם למחות בכל המצפצפים מהציבור שלנו על ההנחיות
ללא שם05.10.20
12
דרעי מאמין לעצמו שהוא כותב שהייתה שמירה מלאה!!!!! של ההנחיות הוא חי באותה מדינה שאני חי?
שלג04.10.20
ןלא משנה מה הסיבה ההתנהגות האלימה כלפי הציבור החרדי היא פשוט אכזרית ובלתי נתפסת אם לא יקומו כולם ויבקשו לא לתת לשוטרים רשעים אלה להכנס לתחומי הציבור החרדי ב"ב ביתר ירושלים
רחלי05.10.20
דרעי צריך את הקולות של הפרענקל'ך שרובם פורעי חוק הכי גרועים שיש
ג'פרי 05.10.20
11
פינדרוס, אולי לפחות תשתוק?! אתה הסתת את השוטרים במקרים קודמים, להכות במפגינים באלות
להתפקח05.10.20
10
מי שאשם במצב של החרדים זה הפולטיקאים שלחצו שבתי כנסת יהיו פתוחים בסגר שרצו לסגור את כל המדינה אני כחילוני עשיתי את כל החגים בבית עם משפחתי ונשמעתי להוראות משרד הבריאות בזמן שהחרדים ציפצפו על ההנחיות ועשו מפגשים גדולים כל החיים שלי לימדו אותי שלחרדים יש ערבות הדדית אבל במציאות אני לא רואה את זה חבל א
עופר 05.10.20
9
דרעי נכשלת הביתה !!!!!
אסתי05.10.20
עכשיו גם הציבור של מאה שערים קשור לשס??
ספרדי05.10.20
8
ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.
רפאל05.10.20
7
אין יותר להצביע בבחירות. לא אני ולא ילדיי. מדינה ציונית מסריחה. והחרדים הרשעים שם שיפלו איתם במהרה! סדר עולמי חדש! רשעים שמוכרים את העם שלהם.
תקפצו לי05.10.20
6
בא נראה כמה זה יעזור. אולי המשטרה עצמה פנתה אליהם כדי שהם ילחצו וככה המשטרה תוכל לרדת מהעץ. כי הם הרי לא יכולים להרשות לעצמם לשתוק
יופי 04.10.20
5
מה הם מגבים משוגעים ומטורפים שמשתוללים ברחובות??? מסכנים השוטרים שבמקום לשבת עם משפחתם בחג בבית הם נאלצים להגיע לשטח בגלל המשוגעים....
דודו05.10.20
4
אף אחד לא מצדיק את החרדים מפירי החוק ומזלזלים בחיי אדם. אבל מפה ועד מכות שכאלה וווואו כמה הדרך רחוקה. אין אפס שצריך למצוא פיתרון לקבוצת מטומטמים האלה. אבל במכות לא פותרים את זה. ההפך יוצרים התנגדות באקסטרא
תגובה ל 805.10.20
3
לא שווים כתבה תפו עליהם תמשיכו לצחוק מהצד אפסים
צריך לעשות כפרות עם החכים החרדים 05.10.20
2
אני גם חשבתי כמוך בגל הראשון ואני גר ממש מעל כל הבלאגן. אבל דברים השתנו אתה שומע כל מני דיבורים ומחקרים ורופאים שאומרים ומתריעים שיש כאן פוליטקה מסריחה שמבחינה רפואית זה ממש לא כמו שמציגים לנו האזרחים התמימים. אני מבין אותך אבל גם אותם.
ל805.10.20
1
קחו את תיק המשטרה ותתנו אולטימטום לביבי , אתה חברי כנסת קשקשנים ששולטים באדמורים והרבנים מספרים להם לוקשים
משה 04.10.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24