כיכר השבת

סערה בפתח תקווה

רמי גרינברג חסם את בית הספר בפני הילדות הקטנות; צפו

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג פעל בשערי בית הספר 'בית יעקב', בניסיון להביא לסגירתו, תוך שהוא מונע כניסת ילדות קטנות - בטענה לתחלואה גבוהה, וזאת לכאורה בחוסר סמכות (אקטואליה)

61
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | עודכן ב-י"ט בטבת תשפ"א | 03.01.21
הכתבה פורסמה ב-י"ט בטבת תשפ"א | 03.01.21
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג פעל היום (ראשון) בשערי בית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר, בניסיון להביא לסגירת בית הספר, בטענה לתחלואה גבוהה - וזאת לכאורה בחוסר סמכות, שכן לפי משרד החינוך והחינוך העצמאי, אין הצדקה לסגירת בית הספר. גרינברג מצדו טען כי "אנחנו אחראים על בריאות הציבור בעיר. לא אף אחד אחר".

בצהרי יום שישי, הוציא גרינברג הודעה בקבוצות הוואטסאפ, בה כתב: "בי"ס בית יעקב יסודי לבנות במרכז העיר ברחוב סעדיה גאון - בעקבות תחלואה גבוהה בבית הספר מקפסולות שונות הוא ייסגר החל מיום ראשון ה 3/1 עד יום שישי ה 8/1 . הודעה על תאריך החזרה תינתן במהלך שבוע הבא בהתאם לתחלואה בבית הספר".

אלא שטענות לאיפה ואיפה מול מוסדות אחרים שלא נסגרו, למרות תחלואה גבוהה בהרבה, הובילה הורים לצאת נגד ההחלטה. כך למשל כתב אחד ההורים: "בשיחה שקיימתי עם מנהלת מטעם משרד החינוך הגב׳ רות אלמליח שראש העיר פנה לקבל את אישורה לסגירת בית הספר והיא לא נתנה לראש העיר את האישור על כך. בשל כך מחר הלימודים בבית הספר יתקיימו כרגיל, אין בסמכות ראש העיר לסגור את בית הספר".

בתגובה, כתב גרינברג בקבוצת הוואטסאפ: "בית הספר סגור. אנחנו אחראים על בריאות הציבור בעיר. לא אף אחד אחר. להזכירך הממשלה החליטה גם לסגור את החינוך ובגלל פוליטיקה קטנה והקדמת בחירות ועדת החינוך של הכנסת עשתה תרגילים. לא ניתן לחוסר אחריות לפגוע בתושבים ובעיר. מה שהחלטנו לאחר התייעצות ולאור הממצאים זה מה שיהיה".

רמי גרינברג והתלמידות, הבוקר (באדיבות המצלם)

בתגובה, מטה קורונה ב"חינוך העצמאי" הוציא הודעה להורים בה נאמר כי "ע"פ ההנחיות בערים המוגדרות ברמזור, ירוק וצהוב - מתקיימים לימודים בכל השכבות א' - ח' בקפסולות. כתומות ואדומות - בכיתות א'- ד כנ"ל ובכיתות ה' - ח' במרחבים הפתוחים או הקוליים.

"מברור שערכנו מול המשל"ט ומשרד הבריאות אין שנוי בהגדרת העיר פתח תקווה "צהובה" ובשיחה עם הנהלת משרד החינוך נמסר לנו שלא נתנה הנחיה חריגה לעיר. לאור האמור ומתוך דאגה שרמת התחלואה גבוה בכל העיר, יש להקפיד במשנה זהירות על הכללים; מסכות, ריחוק, חטוי והצהרות בריאות.

"הנהלת החינוך העצמאי אמונה על הוראתם הברורה של גדולי ישראל שליט"א להשתדל כמה שיותר ללמוד בבתי הספר מתוך הקפדה על כללי הזהירות וההנחיות המחייבות. הכיתות המחויבות בבידד ילמדו דרך המרחב הקולי. בברכת והסירותי מחלה מקירבך".

גם סיעת 'יהדות התורה' בעירייה הוציאה הודעה בנושא: "נוהלי סגירת בתי ספר בצורה חלקית או מלאה היא לפי מפת הרמזור, מפה שההחלטות על כניסה ויציאה אליה נקבעות בישיבת ממשלה בימי רביעי או חמישי. גם במידה והיא מוגדרת ככתומה הכתות שנסגרו הינם כתות ה-ח.

"לפי נתוני המפה העיר נמצאת ברמה צהובה, ומשכך בתי הספר פתוחים, למעט נקודות סגירה של כיתות בהם מתגלים ילדים חולים מאומתים. הסמכות היחידה לסגירה היא על פי החלטה במתכונת הנ"ל, החלטה במתכונת הנ"ל היא החלטה רוחבית שתשפיע על כלל בתי הספר בעיר.

"כמו"כ גם במידה וישנה התפרצות חריגה בבית ספר הסמכות לסגירה הינה של מנהלת המחוז החרדי, מבירור שלנו מולה לא התקבל אישור לסגירה של בית ספר כלשהו".

במקביל, הפיץ רמי גרינברג הודעה על תחלואה גבוהה במיוחד בחיידר "ברכת יעקב" במרכז העיר, תוך שהוא מביע זעם על כך שלא עודכן בריבוי החולים במקום.

"בואו תבינו כמה הפקרות יש:", כתב רמי גרינברג, "עכשיו בברור שערכתי באחד מתלמודי התורה במרכז העיר יש כ 40 חולים!!! 40 חולים!!! לעירייה הם דיווחו רק על מקרה אחד. וזה לפני שבדקתי מול שאר תלמודי התורה. הפקרות לא תיהיה כאן".

כעבור זמן קצר הוא הוסיף וכתב: "40 חולים שלא מדווחים. ועכשיו בואו נבדוק כמה אחיות של אותם תלמידים מברכת יעקב הגיעו ללמוד בבית יעקב למרות שאסור ובהך סכנו חיים של אחרים? שורה תחתונה תתעסקו במה שאתם אולי מבינים ואל תנסו להפריע לנו לנהל כאן את הדברים במקצועיות למען כלל הציבור".

בעקבות כך, ולאחר התייעצות עם גדולי ישראל, הודיעו בחיידר כי יעברו ללמוד היום במרחב הקולי. "לפני דקות אחדות פנו אלי הנהלת תלמוד תורה ברכת יעקב ברחוב הרצל והבהירו שקבלו הודעות ממספר משפחות על כך שילדיהם חולים. הנהלת התלמוד תורה בקשה לעבור ללמוד במרחב הקולי לאטר הממצאים. בקשתם התקבלה ומחר הלימודים בברכת יעקב רחוב הרצל יתקיימו במרחב הקולי ולא בתלמוד תורה", כך הודיע רמי גרינברג.

הבוקר, כאמור, התייצב רמי גרינברג עם עובדי עירייה בשערי בית הספר וחסם את מעברן של הבנות שהגיעו ללימודים כרגיל. לא מעט הורים הביעו תרעומת רבה על ההתנהלות השערורייתית, והטיחו בפניו כי אין זה מסמכותו.

"יש הרבה משפחות שלא מקבלים את ההודעות וואטסאפ שלו, ושלחו את הילדים לבית ספר, ההורים הלכו לעבודה ועכשיו הילדות מסתובבות ברחובות", אמר אחד ההורים.

וכך, במשך שעה ארוכה המשיכו הוויכוחים בשערי בית הספר, כאשר רמי גרינברג מתעקש שלא לאפשר את פתיחת בית הספר, ומנגד צוות בית הספר המתין להיכנס, כהוראת משרד החינוך, לצד מאות ילדות שעמדו ברחוב, כשהם מתקשות להבין את פשר המהומה.

רק לאחר השעה 09:00 בבוקר הגיעה למקום המשטרה וכן מפקחת מטעם משרד החינוך, שהורתה לפתוח את בית הספר. ראש העיר רמי גרינברג עזב את המקום ומורות בית הספר נכנסו, אך לפי שעה, הילדות עדיין בחוץ.

בהודעה שנשלחה להורים ולתלמידות מטעם בית הספר, נאמר: "אי הוודאות גדולה, כידוע, ראש העיר סגר את בית הספר בניגוד להוראת החינוך העצמאי ובניגוד למשרד החינוך, כרגע יש דין ודברים בין הנוגעים בדבר, כמובן שיתבהרו העניינים נודיע.

הודעת בית הספר להורים ולתלמידות

"מאחר שראש העיר שלח את הילדות לביתן, נבקש מההורים לוודא שהבנות הגיעו הביתה, והיום בכל מקרה התלמידות מוזמנות להקשיב בקו בית הספר וללמוד דרך המרחב הקולי".

בשעת לילה מאוחרת, שיגרה דוברות העירייה הודעה מטעמו של גרינברג, על סגירת בית הספר, סגירה שהוגדרה כ"צעד אמיץ". בהודעה נאמר כי "בית הספר 'בית יעקב' ברחוב סעדיה גאון במרכז העיר פתח תקווה יסגר לחמישה ימים, החל מהיום (ראשון) ועד יום שישי השבוע, זאת בשל זינוק התחלואה בקרב התלמידות, והמלצת גורמי המקצוע - להשהות את הלימודים, כדי למנוע התפרצות תחלואה המונית.

"יצוין, כי במקבל פנו מנהלי מוסדות חינוך מהשכונה מיוזמתם לראש העיר ועדכנו אותו על כוונתם לסגור את המוסדות עד להודעה חדשה. אחד מהמוסדות הוא ת"ת 'ברכת יעקב', שם ע"פ עדכון ההנהלה קיימים עשרות תלמידים מאומתים לקורונה. מדובר כאמור במוסדות המשרתים את תלמידי תושבי אותה השכונה בה חלה עלייה בתחלואה בבית הספר 'בית יעקב'. בין היתר נסגרו מיוזמתם בית הספר 'אפיקים', וישיבת 'אמית'".

בהודעה נאמר כי "מדובר בצעד אמיץ של ראש העיר, שהחליט על סמך הנתונים האפידמיולוגים והמלצת גורמי המקצוע - לסגור את המוסד שלומדות בו מעל ל-1,000 תלמידות, כדי למנוע התפרצות המונית שלא ניתנת לשליטה". בהמשך ההודעה נטען כי ההחלטה על סגירת מערכתה חינוך או חלקה מתקבלת בערים ומועצות מקומיות נוספות.

"המטרה שלנו היא אחת – לקטוע את שרשרות הדבקה, לטובת התושבים ולמען בריאותם", טען ראש העיר, "אנחנו מבינים את הקושי, אך בד בבד נעשה כל שנצטרך כדי להיאבק בתחלואה. העובדה שמוסד כמו תלמוד תורה 'ברכת יעקב', שנשמע תמיד לגדולי ישראל, ושחרד לגרום ביטול תורה לתלמידיו, מכריז על סגירת שעריו בגלל התחלואה האדירה שלצערנו משתוללת שם, מלמדת עד כמה המצב התחלואתי בשכונה הוא כזה - שצריכים לעצור הכל ולהשתלט על שרשרות ההדבקה. אני קורא לכולם, לשנס מאתניים ולהצטרף למאבק - שכולנו מקווים שיהיה האחרון שניאלץ לנהל נגד הקורונה.

"מול הפעילות החשובה שאנו נוקטים, מצער מאוד לראות ניסיונות של כמה פוליטיקאים מגזריים - להתסיס את הציבור נגד ההחלטות הבריאותיות שלקחנו, כשבחוסר אחריות נפשע ומתוך כוונה פופוליסטית, הם מנסים לערער על ההחלטות המקצועיות ולוקחים על עצמם נזקים בריאותיים, חולי ומוות, שעלולים לצאת מאותו זלזול שהם משדרים לציבור.

"אנחנו מי שמביאים למגזר החרדי בעיר בשורה אדירה בבינוי ובהתפתחות בתי הספר, גם במרכז העיר, גם בשכונת גני הדר, וכך בשכונות נוספות. גם בבית הספר 'בית יעקב' שאותו הוריתי לסגור, אני מביא בשורה של תנופת בנייה שלא הייתה בו שנים, לעוד ועוד כיתות ודברים נוספים. ואלה מוסדות של הציבור החרדי שלא קיבלו דבר במשך שנים מאותם פוליטיקאים שמנהלים כעת מאבק פופוליסטי זול וחסר אחריות".

הבוקר, הוציאה סיעת יהדות התורה בעיריית פתח תקווה הודעה נוספת, בה נאמר כי "הבוקר נחשפנו למראות ועדויות מבית יעקב של החינוך העצמאי. 'סוף מעשה במחשבה תחילה' ומוטב היה לחסוך מהילדות הרכות וצוות המורות התנהגות בריונית ללא כל סמכות.

"כפי שציינו אמש הסמכות להורות על סגירת בית ספר היא של משרד החינוך בלבד. אין מן הראוי שעובדי עירייה ימנעו ממורות ותלמידות להיכנס בשערי בית הספר ואנו דורשים דיון חירום במועצת העיר על כך.

"אנו מצטערים צער רב שראש העיריה נמנע מהידברות עם ההורים ועם הנהלת בית הספר והורה על סגירתו ללא סמכות, ואף הגיע פיזית למקום לאכוף זאת. קשה להתעלם מן התחושה שבמקום לדאוג לבנית כיתות והרחבה של בית הספר (ואפילו התקנת מעלית מתוקצבת לילדה נכה מעוכבת בעיריה מזה שנתיים), מגיעים לבית הספר רק במקרים כאלו.

"בהתייעצות עם חכ"י יהדות התורה וגדולי ישראל, אנו קוראים לכל הנוגעים בנושא להימנע מאלימות ושיח מפלג ומתסיס ולפעול אך ורק לפי הנחיות משרד החינוך והממשלה".

תוכן שאסור לפספס
61 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
אני לא מתנגדת לסגירת בית ספר בכמה תנאים: 1. אם העיר פתח תקווה אדומה או כתומה כל בתי הספר צריכים להסגר. 2. ואם הם צריכים להסגר לא על ידי ראש עיר. 3.אם הוא סוגר בית ספר 'כי בא לו' הוא צריך ללכת לכל בתי הספר ולסגור אותם 4.ואם הוא לא שונא חרדים הוא היה מתחיל לא דווקא בבי"ס חרדי 5. אלה הוכחות הגיוניות,
ח"כ מוריה ס04.01.21
47
פרחח מזכיר את רון קובי ... בסוף יתרסק כמוהו!
אביב03.01.21
46
הוא צודק לחלוטין! התחלואה במרכז העיר משתוללת. הורים שלא רוצים שילדותיהם תהיינה בבית יקבלו אותן בסוף בבית עם בידוד לכל המשפחה...
פתח תקואית03.01.21

הצגת כל התגובות

45
ראש העיר שלח את הבת שלי בת ה6 ללא בדיקה האם יש מישהו בבית והבית ריק אנו הורים עובדים ואם פלאפונים כשרים
פעילות לא חוקית03.01.21
44
זה הנציג של מכלוף לא לשכוח
אבי03.01.21
ש"ס מודים שטעו בגדול שתמכו בראש עיר אנטישמי
אריאל בוסו03.01.21
43
רמי גרינברג אנטי חבר דמיוני קיצוני
כע05.01.21
42
זה באמת תפקיד של ראש עיר? לבוא בעצמו ולסגור בית ספר פיזית? כאילו, את זה גם אני יודעת לעשות...
מוצרלה03.01.21
41
העיקר שהצלחנו לעצבן את ר יגאל. מה זה משנה השאר.
יהודי03.01.21
40
סוף סוף מבוגר אחראי בכל מצב הכאוס במדינה.. התחלואה בבית ספר ובמרכז העיר ברמה הכי גבוהה מאז פרוץ הקורונה.. משפחות שלמות בבידוד.. זה רק עניין של זמן .. זה פשוט פצצה מתקתקת.. זה למען הבריאות של כולם! מספיק עם המלחמות והכיפופי ידיים.. מספיק!!. צעד נכון חכם והחינוך העצמאי שיישב בשקט.. הוא גם ככה לא מועיל
כל הכבוד רמי! תמשיך ככה!!03.01.21
39
חחח יששם גם בתי ספר חילונים פתוחים על ימין ועל שמאל נראה אותו חוסם בית ספר חילוני יכסחו אותו אם הוא גבר אז תהיה גבר על ציבור שחושב כמוך ולא על ציבור שהוא עדין יותר
ראובן03.01.21
38
הגיע הזמן , חבל שמאוחר מידי, היה צריך לסגור כבר לפני שבוע אולי הדרך לא ראויה אבל ההחלטה במקום. בית הספר צפוף מאד , קפסולות לא ממש נשמרות , מורות לא תמיד עם מסכה , עדיף שבועיים בבית , ממחלה תחשבו גם על הורים עם מחלות רקע ואף על ילדות עם מחלות רקע. לימודים בקו גם אם הם לא המוצלחים ביותר הם ברירת מחדל
הורים מודאגים 03.01.21
37
על ההתנהגות הזו יהדות התורה תפסיד הרבה מאד מצביעים בבחירות. אם מנהלי המוסדות לא מיידעים את ההורים על ילדים חולים בכתות ולא מכניסים לבידוד ויש רבים שגם לא נבדקים אק זה הפתרון. להורות מלמעלה על סגירת המוסדות. לא מדובר רק בפתח תקוה ההתנהלות השערוריתית הזו היא בכל הערים החרדיות. לא אכפת לברוכי ושכמותו ש
גלית03.01.21
36
מזל שהוא דתי אחרת הייתם צועקים אנטישמי וגוועלד. אולי תתעוררו קצת ותבינו שזאת מגפה ?!?!?
מאיר03.01.21
אני מתאפק שלא להוציא עליך איזה כינוי גנאי.. הוא לא דתי ולא נעליים! (ואדרבה, הוא לא חזק ב"לא ילבש" והמסתעף מזה וכו')
מ03.01.21
35
הוא התבלבל בכתובת. החרדים בפתח תקווה הם אנשים אחראיים עם ראש בריא. אם היתה תחלואה בבית הספר, בית הספר היה נסגר ללא "עזרתו" אבל הוא קיבל את הפרסום שרצה.. יופי לו.
נועה03.01.21
34
כל השטויות כן סמכות לא סמכות כן החלטה לא החלטה פיקוח נפש דוחה את כל השטויות האלו רמי גרינברג צודק נקודה הנושא מחוץ לויכוח
ג'פרי 03.01.21
33
איש דוחה!!!
צ'למער05.01.21
32
חבל שהוא יפול בפח כמו קודמיו ראה ערך שאמה כהן וראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי. מי שמתעסק עם יהדות וערכי לימוד תורה =מפסיד זוהי המשוואה. בא נריב על זה
כותבת 03.01.21
31
אף אחד לא נגדינו
הוא צודק עושה זאת לטובתינו בלבד03.01.21
30
עצוב שיש חרדים , שלא אכפת להם משפיכות דמים ומתקוממים ככה. ואפילו חילוני מבין שזה רצח לפתוח בית ספר כשיש הדבקה גבוהה.
ככה צריך להיות!03.01.21
29
ראש העיר הזה מתנהג כמו מאפיונר...
כ03.01.21
28
כל הכבוד לרמי גרינברג את המאבק נגדו לא מנהלים אנשים טובים אלא אנשים ששונאים אותו ורוצים להילחם בו
רמי התותח03.01.21
27
רמי גרינברג צדיק בסדום.
ונשמרתם מאד ..03.01.21
26
אפילו כרמל שאמה, מרמת גן, הבין שהסמכות לסגור בתי ספר, לא נמצאת בידיים שלו, אלא רק אצל משרד החינוך. ולכן, הוא רק קרא והמליץ לא לשלוח תלמידים לבית הספר, ולא פעל בכוחנות ואגרסיביות, ולא התייצב בעצמו בשערי בתי הספר. לו היית חכם כמוהו, ופועל עם הסברה הגיונית, סביר להניח שחלק גדול מההורים לא היו שולחים את
רמי, כנס רגע03.01.21
25
מחר נשמע שהוא רץ לכנסת
דוד03.01.21
24
מי שמכיר את הבריון הזה יודע שהוא מחר יפתח את הבי"ס ויפרסם בכל הקבוצות של הווצאפ שהוא פתח את הבי"ס למרות שמשרד הבריאות רצו לסגור ולמרות שהעסקנים לא דאגו כי רק הוא דואג לציבור החרדי ורק הוא בנה את הבית כנסת של חברון ויש פה מאות שמחות בית שואבה(בערך 1 לכל משפחה) והוא נותן תקציבים שאף פעם לא נתנו רק שלב
יהושוע03.01.21
23
מעניין למה רק א.ג. וש.ג. שידועים בשנאתם לרמי ניהלו שם את ההצגה? לשאר התושבים החרדים זה לא מפריע? אולי הציבור חושב שאמנם זה לא בסמכותו של רמי אבל טוב שיש מי שעושה את העבודה המלוכלכת לאור הזלזול המטורף של החברים מהעיר? המון משפחות שצריכות בידוד לא שומרות בכלל ושולחות את הילדים למוסדות תודה רמי
חזקי03.01.21
זו לא הדרך.
שרה04.01.21
22
ירבו כמותך בישראל,אשריך שזכית,ובזכותך כנראה ישארו עוד אדם אחד או שתיים לפחות בחיים. וע"ז נאמר כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא,זה לטובתכם אתם צריכים במקום לצעוק עליו לתת לו מתנה.
אלחנן טולידאנו03.01.21
אין איסור והוראה שלא לבא לביה"ס חמר
יייייררים03.01.21
21
הבעיה שמרוב ההפחדות המון פועלים גם בניגוד לחוק ובנוסף לכל המגבלות שקשות גם כך. זאת רק דוגמא.
אביחי03.01.21
אני מכיר את רמי באופן אישי הוא בחור שמתנהג כמו ילד קטן ברמה פי עשר יותר נמוך מהפקח הכי קטן בעיריה, והוא מציק באופן סדרתי לחרדים בכל נושא שהוא, הוא שונא חרדים בדם. הייתי ממליץ לו למצוא בת זוג ולהתחתן איתה, אולי היא תנרמל אותו קצת
פתח תקוואי04.01.21
20
זה ניראה ממניע של שנאה ולא ממניע של בריאות הציבור. אם זה היה מניע של בריאות הציבור הוא היה פועל בדרכים אחרות. מזכיר את קובי לוי....
מניע של שנאה04.01.21
19
הורים מטומטמים!!! והנהלה עוד יותר... רק אתמול נפטרו 2 נשים צעירות ושילמו בחייהן בגלל אוזלת היד של המוסדות החרדיים! מתי תבינו שאין פה מלחמת שמד? יש פה מגיפה והיא גובה קורבנות... ודרך אחד לא יבלבל את המח על השקפה... שבו בבית שבועיים עד שהתחלואה המטורפת תירגע
אלמונית03.01.21
18
בריון על החרדים מגיע לו דוח כאילו שבבתי הספר החלונים שומרים על הכללים תיראו איך הם יושבים בהפסקות ואין להאריך בזה מפני כבוד המקום
קריינדל03.01.21
17
ראש עיר תותח! ככה צריך להתנהג. באין משרד בריאות שעובד.
פתח תקוואית!03.01.21
16
חוצפן מדרגה ראשונה
ל03.01.21
15
כל הכבוד הוא עושה זאת מדאגה
הרצל בלאק03.01.21
גם את 3 הבידודים שהפר הוא עשה מדאגה
יהושוע03.01.21
14
יאוווווווווווווו איזה מורה היא מי שהשאירה תהודעה חחחחחחחחח
ירושלים03.01.21
13
כל הכבוד לו
מצויין03.01.21
למי ששכח מדובר במפר בידודים סדרתי כפי שכבר פורסם בכל אתרי החדשות. כך שהמניע שלו ברור
יהושוע03.01.21
בדיוק!! מה שנכון -נכון.
אילה03.01.21
הוא שונא חרדים ותמיד מחפש תירוץ איך להתעלל בהם
אפשטיין חרדק03.01.21
12
רשע מנובל שכמוך עוד תיתן את הדין אתה עושה פוליטיקה על גבם של הבנות הקדושות הללו!!! בוש והכלם עוד אתה תיזרק מהפוליטיקה כמו קודמיך בעז"ה!!!
חיים03.01.21
11
הבריאות מעל הכל,והפעם רמי צודק . למרות שהוא דפק חזק את הפרנסה שלי מחורף שעבר קיזז לי את המשכורת לחמישית. כן כן , -מ2500 ל500. אבל בנושא הבריאותי הוא צודק,וצריך לסגור. ברכת יעקב היגיעו ללמוד כרגיל,מחויבים בבידוד הגיעו לחיידר. ומסכנים אנשים אחרי זה האחיות מגיעות לבית ספר וזה שרשראות של הדבקה.
אבי03.01.21
10
הוא ראש העיר הכי טוב בישראל
ללא שם03.01.21
איזה כיף דופק את כל האשכנזים הליטאים בפתח תקוווה
שונא אשכנזים05.01.21
9
יש לך ד"ש מרון קובי ראש עירית טבריה לשעבר. בגדול הוא רוצה להזכיר לך שלא כדאי להתחיל עם הדתיים.
רמי-ד"ש03.01.21
8
בריון ידוע. אנטישמי שונא חרדים ולא מהיום. היכן שרק אפשר הוא שש ושמח להציק. אבל יש דין ויש דיין, אצל הערבים יש פתגם "כולו כלב בא יומו".
צפוני03.01.21
דואג לבריאות של החרדים יש דין ויש דיין וכל מי שציפצף על הבריאות של השני, ישלם טבין ותקילין!!!!
אנטישמי זה אתה!03.01.21
בדבר אחד אתה צודק: "כולו כלב בא יומו". ואת זה ירגישו החרדים בעתיד.
103.01.21
7
הוא צודק !!!!! אנשים שולחים ילדים חולים לבי"ס ואנשי דגל התורה או' זה לא עיר אדומה !!! אנשים מתים מקורונה יום יום . טרגדיות ע"ג טרגדיות הדבר הברור ביותר הוא שצריך לסגור את המקומות האלו שרמת התחלואה גבוהה ! פיקוח נפש זה לא המלצה !!!! זו חובה !!!
משה03.01.21
6
אני לא חרדי. וכשכן של בית הספר, אני מגבה את מאבקם הצודק של ההורים. ראש עיר שמופיע בשערי בית הספר מגובה בעשרות מאבטחים, מול מאות ילדות שחלקם בוכות בהיסטריה ומשוועות להיכנס, זהו אות קלון במצחו של ראש העירייה, ובמצח אנשי המשטרה המסייעים לו לעבור ולצפצף על החוק ועל החלטות ממשלה.
שכן שלא שייך למגזר, ולמרות זאת.03.01.21
5
מיום הבחרו לראש עיר הוא מתעלל בחרדים הוא שפוט שונא חרדים
אריאל בוסו03.01.21
4
מחוצף ! למה לא הזמינו לו משטרה ?
מיכל03.01.21
3
חייבים ראש עיר חרדי. הוא לא היה סוגר בגלל ההדבקות, כי חונך מילדות, שטוב לו לחרדי שלא נברא משנברא. לכן הקורונה היא ברכה,כי אין רע מלפני ה'.
רבינו03.01.21
2
,תראו בעמוד הראשי של כיכיר השבת כמה טרגיות מקורונה . המגזר מהווה 12 אחוז מהאוכלוסיה ו42 אחוז מהחולים. ובמה אנחנו מתעסקים בלהפיץ שינאה על מי שמנסה לשמור עלינו ועל התושבים חילול השם
אברהם ויצמן03.01.21
...
נחמי03.01.21
1
ההפקרות מצד ראש העיר ,מדוע אינו מקדם בדחיפות חיסונים לסייעות חינוך מיוחד יש שם הרבה ילדים בסיכון גבוה וכך גם הסייעות נחשפות ראה הסעה בבית ספר הדר שם חוגג ,אבל הוא מתנכל רק לחרדים יש צורך בבדיקות פתע הצוות ברובו אינו חובש מסכות
שרה03.01.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

השיטור יחל באכיפה מיידית

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 01.05.24