כיכר השבת

הפיגוע בבני ברק • שלב אחר שלב

נרצחי הפיגוע: יעקב שלום, אבישי יחזקאל ואמיר חורי הי"ד

הרב יעקב שלום בן 36 ואב ל-4, הרב אבישי יחזקאל בן 29 ואב לילד קטן, השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל ושני אזרחים זרים - הם נרצחי הפיגוע הנורא בבני ברק • כך בוצע הפיגוע, שלב אחר שלב (אקטואלי)

67
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ז באדר ב' תשפ"ב | 30.03.22
הכתבה פורסמה ב-כ"ו באדר ב' תשפ"ב | 29.03.22
מנקים את אחת הזירות; משמאל: נרצחי הפיגוע
מנקים את אחת הזירות; משמאל: נרצחי הפיגוע (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90, דוברות המשטרה, לפי סעיף 27א')

הפיגוע בבני ברק שלב אחר שלב: חמישה בני אדם נרצחו במסע הרצח המתועב שבוצע במספר זירות בבני ברק ונמשך דקות ארוכות עד שהמחבל חוסל בירי של שוטרים.

>>> הפיגוע בבני ברק - לסיקור המלא

נרצחי הפיגוע:

הרב יעקב שלום הי"ד, בן 36 ואב לארבעה ילדים, נורה בעת שנסע ברכבו ברחוב השניים פינת רחוב ביאליק - בו התגורר.

הלוויתו תצא בשעה 11:00 בבוקר מבית אמו ברחוב אברהם בן דוד 41 בבני ברק, בדרכה לבית החיים ירקון שער פתח תקווה.

הרב יעקב שלום הי"ד

הרב אבישי יחזקאל הי"ד, בן 29, תושב רחוב השניים. נרצח בידי המחבל כאשר ירד להרדים את בנו הקטן בעגלה, וגונן בגופו על בנו הקטן. הנרצח הי"ד, בוגר ישיבת "משכנות התורה", משמש כמלמד בת"ת "אור דוד", השאיר אחריו את רעייתו, בהריון, וילד בן שנתיים.

הלוויתו תצא בשעה 09:30 בבוקר, מביתו ברחוב השניים 4, פרדס כץ, בני ברק, בדרכה לבית החיים פוניבז'.

הרב אבישי יחזקאל הי"ד

השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל, בן 32, תושב נוף הגליל, שירת כסייר אופנוען בתחנת בני ברק במרחב דן של מחוז ת"א, ונהרג בעת שניהל קרב עם המחבל החמוש. השאיר אחריו הורים אח ושתי אחיות.

הלוויתו תצא בשעה 15:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל.

השוטר רס"מ אמיר חורי (צילום: דוברות המשטרה)

שני הרוגים נוספים הם שני אזרחים זרים, נתין זר מאוקראינה בן 23 ונתין זר מאוקראינה בן 32.

הפיגוע הנורא - שלב אחר שלב

בשעה 19:56 אמש (שלישי) החל המחבל דיא חמארשה את מסע הרצח ברחובות העיר בני ברק. המחבל, בן 26, תושב הכפר יעבד עבד בבניין בבני ברק, ובעברו ריצה עונש מאסר בכלא הישראלי.

תחילה, הוא עצר את רכבו ברחוב ז'בוטינסקי ופתח בריצה לרחוב השניים בבני ברק, כשהוא מצויד ברובה M16, שם החל לירות לעבר התושבים והעוברים ושבים ברחוב, שם ירה בשני בני אדם, אזרחים זרים, שישבו בפתח החנות, שבפינת רחוב השניים וביאליק.

מסע הרצח של המחבל ברחוב השניים, והנס של בן הישיבה ורוכב האופניים (צילום: לפי סעיף 27א)

באורח נס, הוא לא נכנס אל החנות שדקות לפני כן נכנסו פנימה מספר ילדים. לאחר מכן הוא ניסה לירות בבחור ישיבה שרץ אל בניין סמוך וברוכב אופניים שחלף בסמוך, אך בגלל תקלה בנשק הוא לא הצליח לירות.

לפתע הגיע רכב, בו נהג הרב יעקב שלום הי"ד, אב לארבעה, תושב רחוב ביאליק הסמוך, המחבל צעק לבעל הרכב לעצור וירה בו למוות.

הנס של רוכב האופניים (צילום: מצלמת אבטחה)

משם הוא המשיך בריצה, נכנס לתוך בניין - ויצא ממנו לאחר מספר שניות. הערכה היא שהוא ניסה להיכנס לתוך אחד הבתים אבל הדלת היתה נעולה.

מהבניין, המשיך המחבל בריצה וניסה לירות ברוכב אופניים נוסף - אבל בגלל מעצור בנשק, הוא שוב לא הצליח לירות והרוכב ניצל בנס ונמלט מהמקום. המחבל המשיך בריצה וניסה לירות באזרחים נוספים, אך בגלל תקלה בנשק הוא לא הצליח.

רס"מ ע' מתאר את רגעי ההתקלות עם המחבל ונטרולו (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך מסע הרצח של המחבל הוא אף ניסה לירות בילדה, שתועדה במצלמות כשהיא רצה ובורחת, אך גם שם הנשק לא עבד לו והיא ניצלה בנס.

לאחר מכן, כשש דקות מתחילת האירוע, הגיע המחבל לרחוב הרצל, שם ירה ברב אבישי יחזקאל הי"ד, שטייל עם בנו הקטן וניסה להרדים אותו, ובגופו גונן על התינוק הקטן, שעה שהמחבל יורה בו למוות.

המחבל, המשיך לרוץ ברחוב וכשהגיע לפינת רחוב ז'בוטינסקי, הגיע למקום אופנוע משטרתי ובו שני שוטרים, רס"מ ע' ורס"מ אמיר חורי ז"ל, הם ניהלו קרב יריות עם המחבל, הצליחו לחסלו - אך רס"מ אמיר חורי, נפגע מהירי ומותו נקבע בבית החולים.

השניות הראשונות לאחר חיסול המחבל (צילום: ש. ה.)

הבוקר, סיכמה המשטרה את הפיגוע: "סמוך לשעה 20:00 הגיע המחבל דיא ערמשה בן 27 תושב יעבד לרחוב ז'בוטינסקי בבני ברק כשהוא חמוש ברובה סער מסוג M-16. בצומת ז'בוטינסקי-הרצל הוא יורה לעבר רוכב קטנוע ומחטיא, ממשיך בתנועה רגלית לרחוב ביאליק, מגיע למכולת ויורה למוות בשני גברים (23,32) נתינים זרים מאוקראינה שיושבים בכניסה.

"המחבל יורד ברחוב ביאליק לכיוון רחוב השניים ובצומת נתקל בתושב בני ברק בן 37 שנמצא ברכבו ויורה בו למוות, וממשיך על רחוב השניים לכיוון רחוב הרצל, שם נתקל בתושב בני ברק בן 30 שתינוק על ידיו, ויורה בגבר למוות, התינוק לא נפגע.

"המחבל פנה לרחוב הרצל, שם נתקל בצוות אופנועים של תחנת המשטרה בבני ברק, רס"מ אמיר חו'רי ורס"מ ע', שהוקפצו לאירוע תוך שהם מחוברים בקשר ישיר עם אזרח שחובר טלפונית לצוות השוטרים ומכווין אותם לעבר זירת האירוע.

"ברחוב הרצל נתקל צוות האופנוענים במחבל שיורה לעברם ופוגע ברס"מ אמיר ח'ורי בחזהו, רס"מ ע' יורד מהאופנוע ומבצע מאקדחו ירי מדוייק לעבר המחבל והורג אותו. מותו של רס"מ ח'ורי ז"ל נקבע בבית החולים בילינסון לאחר זמן קצר".

המחבל דיא חמארשה

במד"א עדכנו כי בשעה 20:02 החלו להתקבל קריאות רבות על שמיעות קולות ירי ונפגעים ב-3 זירות סמוכות ברחובות הרצל, השניים וז'בוטינסקי בבני ברק. למקום הוזנקו מיד כוחות רבים והחובשים והפראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 3 גברים בשנות ה-30 שנפגעו באורח אנוש מירי ברחוב השניים ואת מותו של גבר כבן 40 שנפגע באורח אנוש מירי ברחוב הרצל. נפגע חמישי, שוטר שנורה כאשר ניטרל את המחבל, פונה לבי"ח בלינסון תוך כדי פעולות החייאה שם נקבע מותו.

חובש מד"א מנחם אנגלנדר סיפר: "אני גר ברחוב השניים בבני ברק והייתי בבית כששמעתי את קולות הירי. מיד יצאתי לרחוב וראיתי מולי את המחבל שכיוון אלי את הנשק. באורח נס היה לו מעצור והוא לא הצליח לירות ובכך ניצלתי. עליתי מיד חזרה הביתה, נעלתי את הדלת ודיווחתי על כך למוקד. ברגע שהגיעו כוחות משטרה למקום ואיבטחו את הרחוב ירדתי חזרה למטה אבל לצערי שלושת גברים כבני 30 שסבלו מפצעי ירי היו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

חובש מד"א ליפא הירש שהיה בתחנת מד"א הסמוכה ושמע את הירי סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

חובש רפואת חירום במד"א דניאל אמזלג שפינה את השוטר לבית החולים סיפר: "הפצוע סבל מפצע ירי בגופו והיה במצב קריטי. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, נאבקנו על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. הרופאים בחדר הטראומה המשיכו את הטיפול הרפואי ואת פעולות ההחייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן הם לצערנו נאלצו לקבוע את מותו".

הזירה בה נרצח הרב אבישי יחזקאל הי"ד; מימין: העגלה (צילום: לפי סעיף 27א)

עקיבא קאופמן חובש בכיר באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "תוך כדי נסיעה באופני החירום של איחוד הצלה שמעתי קולות ירי. עצרתי להעניק סיוע לנפגע אנוש שלאחר מכן פונה לבית החולים. למרבה הצער נקבע מוות בזירה על ארבעה. כמו כן יחידת חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

• לתרומה למשפחת הנרצח הרב אבישי יחזקאל הי"ד - הקליקו כאן

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
תוכן שאסור לפספס
67 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
43
מסיפור כזה רואים שאין כדור טועה לכל כדור כתובת רק להתפלל שאני לא יהיה הכתובת של הכדור הבא
חכמים הזהרו30.03.22
אנחנו מתפללים שאף אחד מישראל לא יהיה הכתובת הבאה...
יעלוש 30.03.22
42
אי אפשר לא לבכות ירד להשכיב את הילד בעגלה ונורה למוות יו איזה דבר איזה פחד איזה טראומה ה׳ ישמור וכמובן גם שאר הקורבנות פשוט חיו את חייהם ונקטפו ה׳ יקום דמם וגם השוטר הגיבור תהא מנוחתו עדן
ל30.03.22
41
זכיתי כן זכיתי להכיר את הרב אבישי אדם שהענווה נוזלת ממנו אדם מיוחד בעל תוקע בימים נוראים בבית כנסת יוסף חיים בפרדס כץ מקדים שלום לכל אחד חיוך תמיד על פניו קיצור בחור מושלם שה' יאמר דייייי לצרות עם ישראל
אליה השמאלני30.03.22

הצגת כל התגובות

40
על מי אתם עובדים?? לב העיר????
שמואל לוין30.03.22
זה מה שחשוב עכשיו אתה ממש צודק, גאון
מה קשור30.03.22
39
אסור לפרנס ערבים מניקים
דוד מהפריפריה30.03.22
38
שני לוחמים *ערבים* מסרו את נפשם כדי להגן על הציבור. אז אולי תחשבו רגל לפני שאתם כותבים מוות לערבים!! בושה לכל גיבורי המקלדת שלא מוכנים להקריב מעצמם, אבל מנבלים פיהם מול אותם שנלחמים. פשוט בושה!
130.03.22
מותק דרוזים זה לא ערבים
מישהו31.03.22
37
אולי זה הזמן להודות לכל השוטרים והחיילים הקדושים שמוסרים את נפשם למען עם ישראל!!! עם כל האומץ נאבקים ושומרים עלינו, נשמות קדושות!
אנחנו מעריכים30.03.22
צודקת זה לא מובן מאליו בכלל!!! אבא שלי שוטר ואני רואה איזו מסירות נפש זה!! במצבים כאלה מזעיקים אותם לעבוד משמרות כפולות מהבוקר עד הבוקר שאחרי ואנשים שפשוט לא מעריכים!!!
קורל30.03.22
36
אמלההה ה ישמור פחד אלוקים שישרפו את כל המחברלים והערבים נמאסס ליי כברררררררררררר
רחלי גרפיקאית 30.03.22
35
להיכנס בהם בלי רחמים לחסל אותם אחד אחד ערבי טוב זה ערבי מת
יהודית30.03.22
וגם זה לא טוב כי הוא תופס מקום
נועה30.03.22
שני ערבים מתו בהגנה על אזרחים בפיגועים. גם אותם צריך לחסל?? אולי תתנדבי לשרת במגב לצידם במקום לכתוב דברי בלע
130.03.22
34
ה' ירחם. מרן שר התורה זצ"ל עלה לגינזי מרומים, וכל הצרות התחילו. על כל אחד ואחד מתושבי בני ברק לקבל על עצמו ללמוד יותר תורה, על מנת למלא את החלל העצום שהשאיר מרן זצ"ל
יענקי30.03.22
33
השם יקום דמם!!!! איזה צדיק אבישי הזה, איך בזמן כזה של לחץ הוא הצליח לחשוב ולגונן על הילד שלו. ואיזה נס שהמחבל הארור ימח שימו לא שם לב לילד ולא הרב אותו. נכון שיש נרצחים וזה ממשששששש עצוב אבל ברוך השם יש גם ניצולים וברוך השם שזה הסתכם בחמישה ולא ביותר. אבא, תגאל אותנו עכשיו!! בבקשה!!!!! לא יכולים י
שירי30.03.22
32
הלוואי ואלה הקרבנות האחרונים לפני ביאת המשיח אוטוטו בפסח הבעל''ט , בלתי נתפס. יהי זכרם ברוך הי''ד😭😭😭
ללא שם30.03.22
31
פחדדדדדדדדדדד
חוליגן30.03.22
30
אייייייייייייייכסססס! הש פחות מפחיד מהמחבל הזה🧛‍♂️🧛‍♂️🧛‍♂️🧛‍♂️�
אפרת פרץ30.03.22
29
לא נתפס
אושר30.03.22
28
צריך לתת את גופת המחבל מאכל לכלבים לתעד ולהפיץ
אבי30.03.22
חבל עליהם - יהיה להם כאבי בטן
כלב - כמו לב 30.03.22
27
מדהים כמה רשעים יהודים וערבים שיתפו איתו פעולה. נתחיל עם הקבלן הארור שׁהעסיק אותו בניגוד לחוק כדי לחסוך כסף, מכיר את הרובה אם 16 רובה ארוך שׁאי אפשר לקפל בטוח שהערבים שעבדו איתו בבנין הבחינו בו ושתקו, מקווה שהשבך יעצור את הקבלן והפועלים שסיעו לו .
א30.03.22
26
עצוב. ה' יקום דמם. להעיף את הממשלה הרופסת הזאת ולמצות את הדין עם משפחות המחבלים המורחבות.
יובל30.03.22
25
בואו נקבל על עצמנו קבלה אחת וכך נמנע במעשנו את הפיגוע הבא לדוגמא להקפיד בברכות השחר שיעהו לכם אמן וכולי
מודיעין עילית31.03.22
24
השוטר שנהרג ז"ל, הציל בעבר אברך מטביעה
ללא שם30.03.22
23
פיגוע נתעב ומזעזע. השם יקום דם הנרצחים וישלח נחמה למשפחות. חוץ מזה, איך פחות מ12 שעות מהאסון כבר נפוצו מסרים שאוספים כסף למשפחה??? בטוחני שהאלמנה האבלה לא פנתה דבר ראשון לוועד הרבנים כדי לבקש כסף. הלוואי ותמצא כוחות רבים אבל כרגע היא עסוקה באבל כבד. מי אלה שממנפים אסון כזה ישר לאסוף כסף? תמוה ומחשיד
ללא שם30.03.22
יש משפחה מסביב שיודעת שצריך לאסוף והם בצדק מנצלים את המומנטום
משה30.03.22
מהיכרות עם הנושא, מתחילים לאסוף בלי ידיעת המשפחה מתוך כוונות טובות. אנשים נותנים יותר כסף ישר אחרי האירוע, כשעוד נמצאים בתוך הזעזוע. עצוב אבל אמיתי.
א30.03.22
צודק 100% אני מעוניין לתרום למשפחות השאלה איך אפשר לתרום להם באופן פרטי?
אני30.03.22
22
איפה עוד שתים
ליטאי גאה30.03.22
עובדים זרים
משה 30.03.22
21
הלב שלי נקרע על המשפחות שלהם... מסכנה האישה שהורידה את בעלה להרדים את הילד ...... אימלה ואבל'ה זה בלתי נתפס
בשוק טוטאלי בשעה שלוש בלילה30.03.22
20
הרב אבישי יחזקאל למד ביקירי ירושלים הקטנה? זה הוא?
נתניה30.03.22
19
אמאלה איזה קורעת עם השטן הזה אבל תכלס זה אמיתי
סתם30.03.22
18
בעונותינו הושברנו נתפלל אל יוצרינו שיחיש גאולתינו נשוב בתשובה שלמה כולנו, ורפא לנו, אמן
חפץ חיים 30.03.22
17
התגובות כאן נגדי פשוט דוחות ! עזבתי הכל, כדי לחבר את הספר החדש : "איך מנצחים את הטרור". אין לי ספק שכאשר ייצא הספר לאור, גל הטרור יהיה מאחרינו. בדיוק כמו שניצחתי את הקורונה !!!
נפתלי30.03.22
חחחחחח
משהי יפה30.03.22
בדיחות תעשה בפורים טיפשששש יום אבל וצער בלתי נתפס רק הקב'ה יגיד לצרותינו דייייייייייייייייייייייי
חני30.03.22
16
ממשלה כושלת בכל התחומים לא היה כדבר הזה
אפשטיין חרדק30.03.22
15
בנט בתגובה מתוך הבונקר החדש שבה ב 50 מיליון מכספי הציבור: יש להכיל את הנרצחים הי"ד. יאללה עוף כבר!!!!! נמאסת עלינו ברמות!!!!!
יוני30.03.22
14
לא ניצלו את הלווית הרב קנייבסקי שהיה כל כך הרבה אנשים לזעוק ולבקש משיח. ממש חבל. למה הרבנים לא עשו זאת?
יצחק 30.03.22
13
מוות לערבים זה כבר לא עוד סיסמה צריך באמת לפעול לנקמה בחיות אדם האלו עם חיות מתנהגים כמו עם חיות
ישראל30.03.22
שני ערבים מתו בהגנה על אזרחים בפיגועים צריך להרוג גם אותם?? אולי תתנדב למגב להגן על עם ישראל כמותם, במקום להיות גיבור מאחורי המקלדת
130.03.22
12
אסור להביט בפני רשע למה אתם מחשילים ושמים תמונה של המחבל?
הב31.03.22
11
צריך בימים אלה לחזק את הממשלה בסך הכל ההצלחה שלה זו ההצלחה של כולנו . בהצלחה לראש הממשלה ולשרים .
חרדי שמחזק את הממשלה30.03.22
אתה חרדי כמו שאני יפני.
יוקושידה 30.03.22
ממשלה עם שרים שזורם בהם דם של נאצים
הט30.03.22
אתה רציני ?... תגיד את זה ליתומים שנספרים במסות אני מקווה שהיית ציני כי ברגע זה מובא למנוחות קרוב משפחתי מהפיגוע - קרוב לוודאי שאנו פחות מצדיקים את הכלת הממשלה
ה' יקום דמנו30.03.22
לחזק לך דחוף את השכל .
משה30.03.22
החסר משוגעים אנכי? לך תגיב באתרי השמאל בנט נוכל ורמאי נכשל בכל
אפשטיין חרדק30.03.22
10
כי מפני הרעה נאסף הצדיק !
שר התורה איננו !30.03.22
9
פַּלְגֵי מַיִם תֵּרַד עֵינִי עַל שֶׁבֶר בַּת עַמִּי
אליהו30.03.22
8
ר' גרשון אמר שצריך להתחזק בשלשה דברים שהעולם עומד עליהם תורה עבודה וגמילות חסדים, ושאפשר להגיע לזה רק ע"י לימוד ספרי מוסר. באו נקבל על עצמינו ללמוד קצת מוסר בכל יום אפי' כמה דקות, כל אחד לפי מה שמרגיש (אבל ספר מוסר כזה שמעניין אותנו ושמתחברים אליו, כי רק ככה זה יכול להשפיע ולרומם אותנו קצת), ואולי
א.פ.01.04.22
7
הכל בגלל כמה יפי נפש שהחליטו שצריך להזהיר ילדים לא לגשת לשום מבוגר ומה באמת קורה? הילדים לא ביקשו דמי פורים מחרדים מבוגרים בפורים והשם כועס עליכם מה פתאום אתם נזהרים מיהודי? צריך להזהר רק ממחבלים וערבים ולא יהודים ואת זה תלמדו מהפיגוע הזה. תתחילו להזהיר את ילדיכם להזהיר מגויים מכל סוג שהוא, להזהיר מ
יהודי פגוע נפשית מהדור המקולקל30.03.22
העובדות מוכיחות שצריך להזהר גם וגם ויש לי סימן שאלה גדול אם אתה פגוע או פוגע?
א30.03.22
כנראה הוא יהודי שפוגע ולא פגוע ...
אושר30.03.22
6
השם ינקום את דם הקדושים רוצים נקמה ללא רחמים
אפשטיין חרדק30.03.22
5
אולי כדאי לציין שהשוטר היה נוצרי?
אני30.03.22
נוצרי שהציל יהודים! לך תקרא בספר יונה על הקיקיון
א30.03.22
מה זה משנה??? בן אדם מת!!! חלאס כבר איתכם
מריים30.03.22
4
השנה נאכל מן הנספחים ומן הזבחים יהי זכרם ברוך
רפי30.03.22
3
רב חיים כבר לא מגן על הדור ולא על בני ברק, צריך להרבות בתורה ובמעשים טובים. עצוב
כ30.03.22
2
אִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ:
מ30.03.22
אמת
שלמה30.03.22
1
אין מילים! זעזוע עמוק! יהיה זכרם ברוך
כואב כואב30.03.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

"גילוי אור הנשמה"

תופעה בתל אביב: נערים מבקרים בבית כנסת ונושאים תפילה

נחמן שטרנהרץ | 30.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24