כיכר השבת

היסטוריה ואקטואליה

ההסבר של הרב מ'הפלג': למה נתניהו לא בשלטון?

מכתב חריף ששיגר הרב מ'הפלג' לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, והסברו המנומק מדוע איבד הליכוד את השלטון למרות שקיבל את ברכתו של הרב שך; המכתב בפרסום ראשון (חרדי)

110
ישראל שפירא | כיכר השבת | י"ג בסיון | 12.06.22
הרב שולזינגר ונתניהו
הרב שולזינגר ונתניהו (צילום: ללא קרדיט; יונתן זינדל, פלאש 90)

פרסום ראשון: הרב טוביה שולזינגר מקרית אתא תלמיד חכם מוכר ובנו של המרא דאתרא המיתולוגי של העיר קרית אתא הגר"ש שולזינגר זצ"ל, נמנה על הדור הצעיר של רבני 'הפלג'.

הרב שולזינגר הוא אחיינו של הגאון האדיר רבי משה מרדכי שולזינגר מחבר סדרת הספרים 'משמר הלוי' שהיה ידוע בגאונותו העצומה, ובקנאותו הרבה, שתדיר היה יוצא כנגד פורצי הגדר בציבור החרדי, ולא חשך את שבט לשונו מרבנים ומחנכים גדולים.

הרב טוביה הלוי שולזינגר, השבוע (ללא קרדיט)

אחיינו ר' טוביה הלך בדרכו, ובשנים האחרונות מאז הפילוג הליטאי, הוא עלה לכותרות בהתכתבות נועזת עם משה גפני יו"ר 'דגל התורה' בה כתב לו בין היתר: "השרצים בדגל התורה הרימו ראש" הרב שולזינגר אף טען לבני ישיבות שומעי לקחו, לבל ישמעו לאביהם בנושא הגיוס, אלא כהוראת הגר"ש אוירבך.

גם הרב הראשי הגר"ד לאו לא חמק משבט לשונו, כשטען "הוא גדל בישיבות, אבל מתחיל לזגזג לנו שמאלה".

בימים האחרונים שלח הרב טוביה שולזינגר מכתב לראש האופוזיציה בנימין נתניהו בה טוען הרב שולזינגר כי "תנועת הליכוד איבדה את השלטון בעקבות הגט שנתנה לעולם התורה הצועד לאורו של מרן הרב שך זצ"ל".

הרב שולזינגר טוען שמנחם בגין יו"ר הליכוד נהפך לראשונה לראש ממשלה, רק בזכות הרב שך שעמד אז בראשות מועצת גדולי התורה שהורה ל'אגודת ישראל' שתצטרף לקואליציה.

גם בשנת תשנ"ו טוען הרב שולזינגר שהרב שך הפך את בנימין נתניהו לראש הממשלה, ובכך טוען הרב שולזינגר במכתבו לנתניהו: "אין ספק כי ניצחונך האישי וניצחון תנועת הליכוד היה בזכות הכרעתו של מרן הרב שך זצ"ל".

בהמשך מכתבו טוען הרב שולזינגר שמאז פסיקת בג"ץ בענייני בני הישיבות החלה בגידת המורשת של שלטון הליכוד במורשת הרב שך. "אתה כראש הממשלה, נהגת בבחינת 'מלך חדש אשר לא ידע את יוסף' ודרשו על כך חז"ל "שעשה עצמו כמי שאינו יודע" פעלת בהתעלמות מוחלטת מדעתו של מרן הרב שך - מי שהביא לך את הנצחון", מאשים הרב שולזינגר את בנימין נתניהו.

עוד טוען הרב שולזינגר שבנימין נתניהו קידם תחת שלטונו לשילוב הציבור החרדי בצבא ובאקדמיה.

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר שמאשים הרב שולזינגר את נתניהו בקיצוץ קצבאות הילדים, הקמת 'המחוז החרדי' במשרד החינוך, מואשם האחרון גם בביטול התורה שנגרם בשל הוראות נגיף הקורנה, וכן על "פוגרומים" בחרדים, בפיקודם הישיר של שרי ממשלתו: "תקופת נגיף הקורונה תיזכר לך לדיראון עולם, כאשר קלגסים לובשי מדים ככלבי ציד המריחים דם -בפיקודם הישיר של שרי ממשלתך, עטו על דלתות בתי כנסיות ובתי מדרשות, תוך עריכת פוגרומים בציבור החרדי, בבחינת 'הכה ביהודים והצל את רוסיה'.

"בתקופה קשה זו, ציבור בני התורה ממשיכי מורשתו של מרן הרב שך עמדו בתוקף בחזית המערכה למען קיומו של עולם התורה במסירות נפש תוך ספיגת מכות קנסות ומעצרים, כשבזכותם גם קהילות אחרות אזרו עוז.

"המקום היחיד בכל העולם (!) שבו נשלחו שוטרים לנעול על מנעול ובריח בתי כנסיות ובתי מדרשיות היה כאן במדינת ישראל תחת כהונתך. השתמשת בשר הבריאות יעקב ליצמן כ"מושקה של החצר" ובפיקודך הוא הפך להיות הקומיסר של החרדים.

"הנזק שנגרם לציבור החרדי בעקבות התנהלות ממשלתך בתקופת הקורונה הוא לאין ערוך, אלפי משפחות מתמודדים עם נזקים חינוכיים ונפשיים שנגרמו מאותה תקופה עד עצם היום הזה.

"כך למשל, בעיר מודיעין עילית, כפי עדותו של רבה המקומי הרב מאיר קסלר, ישנם לכה"פ כשלוש מאות בנים ובנות שהידרדרו לשפל רוחני בעקבות התקופה הנ"ל", טוען הרב שולזינגר.

עוד טוען הרב שולזינגר שיהדות התורה לא קבלה את המנדט השמיני שהיה חסר לקואליציית ה-60 שהייתה מונעת את הקמת הממשלה הנוכחית, בשל תנועת בני תורה מיסודו של הגר"ש אוירבך שהפסיקו להצביע ליהדות התורה משלל סיבות.

הרב שולזינגר טוען ש"זעקתו של מרן הרב שך: "במה אתם יהודים?!" מופנית כיום לתנועת הליכוד".

גם משה גפני מוזכר בהאשמה במכתבו של הרב שולזינגר לנתניהו: "אתה נחשב כשותף למפלגות החרדיות, אך החיבור בינך לבין משה גפני ושות' יש בו מן הסמליות, כשם שמשה גפני בגד במורשתו של מרן הרב שך מייסד תנועת דגל התורה, ובעקבות כך רבבות ממשיכי דרכו של הרב שך אינם מצביעים עוד ליהדות התורה, כך אתה סטית מדרכו המסורתית של מייסד תנועת החירות והליכוד מר מנחם בגין".

להלן המכתב המלא של הרב טוביה הלוי שולזינגר:

טוביה הלוי שולזינגר

בלאאמו"ר מרן הגר"ש רב ואב"ד קרית אתא

מח"ס טוב הארץ על הש"ס

ת.ד. 7 קרית אתא ת"ו

טל:05276-11151

לכבוד מר בנימין נתניהו

יו"ר הליכוד

שלום רב,

תנועת הליכוד איבדה את השלטון

בעקבות הגט שנתנה לעולם התורה הצועד לאורו של מרן הרב שך זצ"ל

1. נצחונך בבחירות תשנ"ו (1996)

בימים אלה ימלאו ארבעים וחמש שנה למהפך השלטון בישראל. מר מנחם בגין הפך לראש ממשלה הודות לתמיכת אגודת ישראל שהכריעו את הכף. היה זה מרן הרב שך שעמד בראשות מועצת גדולי התורה שהכריע על הצטרפותה של אגודת ישראל לקואליציה.

בשנת תשנ"ו בחודש סיון התקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה בהם התמודדת מול מר שמעון פרס. במצב דאז, כאשר תנועת הליכוד והימין היו בשבר נוראי לאחר רצח ראש הממשלה מר יצחק רבין, במפלגות החרדיות לא היתה הכרעה ברורה במי לתמוך. רבנים רבים נטו להימנע מהצבעה ובכך להביא לשלטון השמאל.

ולפתע קם הארי מרבצו, הלוא הוא מרן ראש הישיבה הרב שך זצ"ל, והודיע כי יש לתמוך במועמד הליכוד מר בנימין נתניהו ובכך הביא לנצחונך. אין ספק כי נצחונך האישי ונצחון תנועת הליכוד היה בזכותו של הכרעתו של מרן הרב שך זצ"ל.

תקופה קצרה לאחר הקמת הממשלה באת לביקור בעיר קרית אתא, שם התקיימה קבלת פנים ברחבת העיריה. באותו מעמד נשא דברים אבי רב העיר זצ"ל הגאון הרב שמואל שולזינגר. בתוך דבריו אמר כי הצלחתך היא בזכות ברכתו של אותו זקן מרחוב ראב"ד 27 [מרן הרב שך] ו"אשרי מי שזכה לברכתו ואוי לו למי שנכווה בגחלתו" כשכוונתו לאריה דרעי שבגד במרן הרב שך.

2. פסיקתו של מרן הרב שך בענין גיוס בני הישיבות והתנהלותך בנושא

כשנתיים לאחר מכן - לאחר פסיקת הבג"ץ בנושא גיוס בני הישיבות - התפרסמה ההוראה ממרן ראש הישיבה הרב שך זצוק"ל כי "יש למסור את הנפש ולא להתגייס לצבא בשום אופן" הוראה שהתפרסמה אז בקול רעש גדול בכל כלי התקשורת דאז.

מאז החל הפיחות הזוחל במעמדם של בני הישיבות. כך החלה הבגידה במורשתו של מרן הרב שך עוד בחייו, כאשר הכל יודעים כי הדבר הרגיש ביותר אצל מרן הרב שך היה עולם הישיבות.

וכפי שאמר ממשיכו של מרן הרב שך מרן הרב שמואל אויערבאך זצ"ל כי "הישיבות הם הלב של כלל ישראל".

מספר אנשים אשר בעבר היו מבאי ביתו של מרן הרב שך, ונדחו על ידו תוך הרחקה מכל פעילות ציבורית, הם הם אשר חתרו תחת עולם הישיבות בדרכם לרפורמה ושינוי הציבור החרדי בכלל.

אתה כראש הממשלה, נהגת בבחינת 'מלך חדש אשר לא ידע את יוסף' ודרשו על כך חז"ל "שעשה עצמו כמי שאינו יודע" פעלת בהתעלמות מוחלטת מדעתו של מרן הרב שך - מי שהביא לך את הנצחון. ועל כך אמר דוד המלך בתהילים משיב רעה תחת טובה וכו'.

במשך כעשרים וארבע שנים - הן כראש ממשלה והן כראש האופוזיציה פעלת בגלוי נגד דרכו ומורשתו של מרן הרב שך. קדמת את חוק הגיוס הראשון והשני, ובראש כל חוצות הכרזת כי אתה פועל לשילוב הציבור החרדי בצבא ובאקדמיה.

הירי בנגמ"ש שנעשה על ידי התנהלותך בנושא חוק הגיוס חמור מבחינה רוחנית לא פחות מהירי של ההגנה שפגע באניית אלטלנה בחופי נתניה.

3. מהקיצוץ בקצבאות הילדים, חילולי שבת ותרבות סדום, עד לתקופת מגיפת הקורונה

כאן המקום להזכיר, כאשר בתקופת כהונתך כשר האוצר בממשלת מר אריאל שרון הבאת לביטול קצבאות הילדים למשפחות ברוכות ילדים. כשהמטרה המוצהרת של אותו קיצוץ הוא "ריקון הבריכה" ושילובם של תלמידי הכוללים לשוק העבודה, אף התגאית בכך בהופעותיך בתקשורת כי אתה האיש שמביא לשילוב של הציבור החרדי במדינת ישראל.

מעולם לא נעשתה פעולה כל כך אכזרית - מכת מות כלכלית לאלפי משפחות אשר רעבו ללחם בעקבות אותו קיצוץ שנעשה באטימות לב מרושעת. וכפי שאומר הנביא יחזקאל "הנה זה היה עון סדם אחותך וכו' ויד עני ואביון לא החזיקה".

בתקופת כהונתך האחרונה כראש ממשלה, מינית לתפקיד שר לבטחון פנים אדם המסמל את תרבות סדום ועמורה המתועבת. האם כך נראה ההדר הביתר"י? תנועת הליכוד הפכה בכך לתנועה מכוערת כאשר אדם זה נמנה על בכיריה.

ודאי זכור לך, כי כשעלה מר מנחם בגין לשלטון הורה לחברת אל על להפסיק את פעילותה בשבת קודש, עדיין זכור נאומו הנלהב של מר בגין באותה עת על הערך העליון שבשמירת קדושתה של השבת. ואילו בתקופתך - רכבת ישראל ועוד גופים ממשלתיים חיללו שבת בפרהסיא, כשהדבר חוזר על עצמו באופן סידרתי.

גם המחוז החרדי במשרד החינוך שנוסד במטרה להפוך את החינוך החרדי לממלכתי אף הוא קם בתקופת כהונתך. החינוך העצמאי שהוקם על ידי גדולי הדור בשנת תשי"ג במטרה אחת ויחידה - לשמור על עצמאות החינוך החרדי ללא התערבות זרה - הפך בעקבות זאת להיות שלוחה של משרד החינוך תחת צבא של מאות מפקחים ומפקחות הסובבים מבית ספר לבית ספר ומבצעים שינויים בתכני הלימוד.

תקופת נגיף הקורונה תיזכר לך לדיראון עולם, כאשר קלגסים לובשי מדים ככלבי ציד המריחים דם -בפיקודם הישיר של שרי ממשלתך, עטו על דלתות בתי כנסיות ובתי מדרשות, תוך עריכת פוגרומים בציבור החרדי, בבחינת "הכה ביהודים והצל את רוסיה".

בתקופה קשה זו, ציבור בני התורה ממשיכי מורשתו של מרן הרב שך עמדו בתוקף בחזית המערכה למען קיומו של עולם התורה במסירות נפש תוך ספיגת מכות קנסות ומעצרים, כשבזכותם גם קהילות אחרות אזרו עוז.

המקום היחיד בכל העולם(!) שבו נשלחו שוטרים לנעול על מנעול ובריח בתי כנסיות ובתי מדרשיות היה כאן במדינת ישראל תחת כהונתך. השתמשת בשר הבריאות יעקב ליצמן כ"מושקה של החצר" ובפיקודך הוא הפך להיות הקומיסר של החרדים.

הנזק שנגרם לציבור החרדי בעקבות התנהלות ממשלתך בתקופת הקורונה הוא לאין ערוך, אלפי משפחות מתמודדים עם נזקים חינוכיים ונפשיים שנגרמו מאותה תקופה עד עצם היום הזה.

כך למשל, בעיר מודיעין עילית, כפי עדותו של רבה המקומי הרב מאיר קסלר, ישנם לכה"פ כשלוש מאות בנים ובנות שהדרדרו לשפל רוחני בעקבות התקופה הנ"ל.

היום כבר נחשף לעין כל כיצד התקבלו ההחלטות ומה היה מניעיהם.

במילה אחת ניתן לומר, כי את כסאך הרעוע בקשת לבסס על דמם של בני הציבור החרדי. כפרעה מלך מצרים אשר לקה בצרעת כעונש על רחיצתו בדמם של תינוקות יהודיים.

4. רבבות קולות של תנועת בני תורה גרמו לאיבוד שלטון הליכוד

בארבע מערכות בחירות תנועת הליכוד בראשותך נכשלה בהקמת ממשלה. מניתוח תוצאות הבחירות עולה בבירור כי תנועת "בני תורה" ממשיכי מורשתו של מרן הרב שך זצ"ל הם שמנעו ממך מלהקים ממשלה על ידי המנעותם מהצבעה.

מדובר בכעשרים וחמשה אלף קולות מצביעי תנועת בני תורה - הפלג הירושלמי, כפי שניתן לראות ברשימות לבחירות המונציפאליות בערים ירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר, ואלעד. נוספו לכך עשרות אלפי קולות ממצביעי אגודת ישראל שהחרימו את הבחירות עקב אכזבתם מהתנהלותם של המפלגות החרדיות הכלליות בנושא חוק הגיוס.

תנועת בני תורה העומדת בראש המערכה למען עולם התורה והישיבות בשלמותו וכנגד חוק הגיוס, הביאה לכך שציבורים רחבים מכלל הציבור החרדי, חסידים, ליטאים וספרדים, נמנעים מהשתתפות בבחירות, כך שגוש הימין בראשותך מאבד מספר מנדטים בעקבות כך.

בבחירות האחרונות גוש הימין מנה 59 מנדטים כשיהדות התורה מונה 7 מנדטים. עם קולותיהם של רבבות מצביעי תנועת בני תורה אין ספק כי היתה זוכה ל - 8 מנדטים, ובכך לא היתה אפשרות להקים את הקואליציה העכשווית.

כפי הנראה בעתיד הנראה לעין, הנתונים אינם עתידים להשתנות כל עוד הליכוד ממשיך לפעול ולקדם את חוק הגיוס וריקון הבריכה.

5. זעקתו של מרן הרב שך: "במה אתם יהודים?" מופנית כיום לתנועת הליכוד

מרן הרב שך זצ"ל בנאומו הידוע בהיכל יד אליהו זעק בדם לבו כנגד תנועות השמאל: "הם לא יודעים מה זה שבת, מה זה יום כיפור, אוכלים שפנים וחזירים. במה אתם יהודים?"

שלושים שנה חלפו מאז, ובהחלט ניתן לומר היום את אותם דברים ביחס לתנועת הליכוד: "במה אתם יהודים?", כאשר ראש התנועה מבקר במסעדות טריפה ושקצים לעין כל, מחלל שבת בפרהסיא, בכירי התנועה מובילים את תרבות סדום ועמורה כגרועים שבאומות, כך שקשה להבדיל כיום בין תנועתכם כיום לבין השמאל דאז.

ובנימה אישית אבקש להוסיף, קרוב משפחתי פנחם ראם הי"ד מפקד האצ"ל בחיפה אשר מצא מחסה בהיותו במחתרת בפעילות מבצעית בבית סבי בעיר חיפה. ואחיו מאיר ראם [מגולי אריתראה] מהידועים שבין מפקדי האצ"ל שניהם בני דודים של אבי ז"ל הקריבו את חייהם למען המדינה, אך בליבם האמינו כי הישיבות הקדושות והתורה הם הם המגינים האמיתיים על עם ישראל. הם לא העלו על דעתם כי יום יבוא ותנועתם תפעל למען גיוס בני הישיבות.

אתה נחשב כשותף למפלגות החרדיות, אך החיבור בינך לבין משה גפני ושות' יש בו מן הסמליות, כשם שמשה גפני בגד במורשתו של מרן הרב שך מייסד תנועת דגל התורה, ובעקבות כך רבבות ממשיכי דרכו של הרב שך אינם מצביעים עוד ליהדות התורה, כך אתה סטית מדרכו המסורתית של מייסד תנועת החירות והליכוד מר מנחם בגין.

שים לב, לאן הגיעו ידידיך מהמפלגות החרדיות מר אריה דרעי ומר יעקב ליצמן.

מאותו הזמן שפעלת כנגד מורשתו של מרן הרב שך החלה נפילתך מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, עד שהפכת כיום למוקצה ומנודה - "רק לא ביבי".

חכמינו זכרונם לברכה אמרו כי "כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו" קל וחומר המבזה את כל לומדי התורה ותלמידי החכמים ומבקש להוציאם מבית המדרש.

"והיא לא תצלח" לא יועילו לך עוד מערכת בחירות ועוד מערכת בחירות. כך היה בכל הדורות - כל אלה שפגעו בעולם התורה והישיבות סופם שאיבדו את שלטונם ומעמדם וירדו לתהום השניה אבד שמם ואבד זכרם.

בכבוד רב

טוביה שולזינגר

  • לתגובות, הערות, הארות, וכן לשליחת חומרים, מסמכים, ורעיונות למאמרים העוסקים בתחום היסטוריה יהודית, נא לפנות לכתובת אימייל: sisraerl@gmail.com
תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
74
יישר כוח לכבוד הרב
יוסי אהרן15.06.22
73
אמת,אילולא שהרב שך הורה להצביע לנתניהו בבחירות לראש ממשלה רוב הליטאים לא היו מצביעים לחילוני , היום ביבי לא יכול להחמיר יותר מרבני דגל, שלא עשו שימוש חכמים אצל הרב שך ,ולכן לא מצביעים .
יעקב13.06.22
72
זה לא האחיין של המטורף שהיה מפגין בבני ברק על כולם? לא מאמין 30 שנה חלפו ה ירחם מה נשאר מהפלג? לבנים וגבינות מתעופפים בישיבות כבר 50 שנה ואתה מאשים את ביבי בשבבניקים? פחחחחחח השארתם לחבד שהשתלטו סופית על עולם התורה האמיתי ילדים כן? בני 15 16 חבדניקים מבינים את תכלית החיים מזכים יהודים במצוות מני
אמת מארץ תצמח 13.06.22
כל מילה חקוקה בסלע💪
יחי המלך המשיח!13.06.22

הצגת כל התגובות

71
צודק הרב אבל לגפני וחבריו יש אדמורים מרנים וכו שהם נותנים את הטון למפלגה הזאת זה שאין ממשלת הליכוד יתכן שזה סיבה טובה אבל הממשלה הזאת היא ממש מכה לכלל ישראל זה עוד לא הסוף הצרות שיעברו הציבור החרדי עם ירידת ההכנסות של יהודי אמריקה ירגישו את הרעב בארץ
אריה13.06.22
70
מי שלא הצביע שותף בגזירות נגד הדת שותף בשלטון הערבים שותף בשפיכות דמים! חוץ ממה שלא נשמע לגדולי הדור
יוסף13.06.22
69
חזק אמת ויציב.
ישראל12.06.22
68
שטויות כאלה לא קראתי מאז שבנט אמר שהממשלה שלו יציבה וימנית
יהודיה14.06.22
67
יש הרבה מה לענות על דברי ההבל של הר' שליזנגר, (חוץ מהקורונה) אולם בקצרה: א, אם הרב שך חי היום היה מתנגד בחריפות לכת שלכם... וד"ל ב, מכתב דומה אפשר לנסח גם על כת הפלג.... וד"ל | לגבי הקורונה יש הרבה צדק בדבריו
וד"ל13.06.22
66
מחלוקות. לא צריך לקרוא מזה.
כ13.06.22
65
הכי נכון בעולם
ללא שם13.06.22
64
היום שנתניהו נזרק משלטונו היה בדיוק ג' תמוז תשפ"א, (ג' תמוז היא כידוע יום תחיית המתים לפלג מסויים, או יום פטירה ויארצייט בשביל פלג אחר, וכידוע יום היארצייט נחשב ליום שהצדיק יכול הכי הרבה לפעול בשמיים), והחבדניקים כידוע התגאו בשנים האחרונות שנתניהו יהיה הר"מ האחרון והוא ימסור השלטון למשיח ועוד כל מ
חבדניק אמיתי13.06.22
א. אתה לא חבדניק אם אתה כותם 'הרבי שלהם'. ב. ההמצאה הזאת שהרבי נתן לביבי הבטחה לשלטון עד ביאת משיח זה של הליטאים שמנסים בכל הכוח להשמיץ את האחים שלהם שכל היום מקרבים יהודים. תתביישו לכם!!! את זה שהרבי אמר במלחמת המפרץ שארץ ישראל זה המקום הכי בטוח בעולם וכנגד כל הדעות בעולם הוא צדק, ואת ההבטחה לביבי
יחי המלך המשיח!13.06.22
אני מבין שאתה מתוסכל שביבי נזרק מהשלטון בדיוק בג' תמוז, אבל תבדוק טוב באחד הוידאו של נתניהו אצל הרבי שליט"א, ותראה שהרבי אומר לנתניהו: עכשיו אתה בתחילת "התפקיד האחרון", עיין שם, וגם הרבי אמר לנתניהו שהוא צריך לעמוד נגד 119 חברי כנסת, כביכול 119 חכי"ם מתנגדים ליהדות ולתורה, וכביכול נתניהו הכי צדיק
יחי השכל14.06.22
הרבי שליט"א לא צדק, הוא אמר שלא יפלו טילים בא"י, ובמציאות כן נפלו טילים, אלא שב"ה לא נפגעו מהטילים, אבל לשונו המדוייק של הרבי היה שלא יפלו טילים, וזה התברר כלא נכון, ולא התקיימו דבריו, שנית כתוב ברשב"ם שאדרבא א"י טובה לצדיקים ,ורעה יותר מכל הארצות לעוברי עבירה, כך שצר לי אבל דברי הרבי שליט"א לא מ
יחי הרפואה שלימ14.06.22
קיץ תשפ"ג. נתניהו שוב ראש ממשלה. הרבי צדק. ועוד איך צדק!!
מרן21.05.23
63
הגיע הזמן שביבי יתחיל להניח תפילית וישמור שבת ממש מתאים לו יש לו הנתונים להיות עובד השם וגם מגיע לו להיות שומר מצוות הוא עשה הרבה למדינה וחבל שיח' חיים ריקים מתורה ומתוכן
פרחה צ'פליאן12.06.22
62
בושה👎👎👎👎
אא12.06.22
61
כל השמחים במפלת ביבי. מה קיבלתם במקום ביבי הדגול הא. קיבלתם...
המבין יבין14.06.22
שוטה שלי אתה שוכח שביבי בעצמו אשם במפלת ביבי והימין, בגלל גאוותו שלא להסכים שמישהו אחר מהימין יהיה בראש!
חחח14.06.22
אם אתה לא שפן של בנט אז אתה שוטה גמור
פחחחחח14.06.22
60
אני לא אוהב מחבלים אבל הוא צודק
יוחנן הלוי13.06.22
59
יש צדק בדבריו- בהחלט! שוכחים מה היה פה בקורונה- אבל משפחות לא שוכחות- במיוחד כאלה שמתמודדות עד היום....
מישהי13.06.22
58
חזק ביותר. אכן נודע הדבר.
ישראלים13.06.22
57
להיות חסיד של האליל נתניהו, שאוהב את הכיסא, (ובעט בכם היטב בשנת תשע"ד יחד עם בנט ולפיד), רק בגלל שהוא כאילו ימני (גם זה לא אמת והכל לפי האינטרסים). זה מראה על הרמה הגבוהה של חסידיו השוטים של נתניהו!
113.06.22
56
יותר משכבוד הרב מסביר באופן מלומד למה בנימין נתניהו נענש אולי יסביר מדוע הציבור החרדי נענש כפל כפליים ע"י ליברמן....? נסתרות דרכי הבורא!
שלמה מגב"ש12.06.22
55
דברי אמת ניכרים
אךעכגנצצ12.06.22
54
אמת!!!!!!!!!!!!!!!
דוד12.06.22
53
אין מה לומר הרב שולזינגר צודק ברוב דבריו, קבל את האמת ממי שאמרה, האמת לא תמיד נעימה אבל מה שנכון נכון.
אלכסנדר וינשטוק14.06.22
52
רעיון פלגוני איך לקבל כותרת
הפלגנים13.06.22
51
מכתב חזק לנתניהו הצבוע, אכן לא נשכח שהמקום היחיד שהחרדים הכי סבלו בתקופת הקורונה זה במדינת ישראל, גם באמריקה יש מאות אלפי חרדים, וגם שם עשו קומבינות עם מניני התפילה וכו', ובכל זאת השוטרים האמריקאים לא ניצלו את זה כדי להכות חרדים עד זוב דם, ולרדוף כל מי שנראה חרדי. ב"ה שנתנהיו הצבוע נחל מפלה גדולה,
א13.06.22
50
בשביל מה אתם מביאים אותו בכלל
מתי12.06.22
49
באמת הממשלה הרעה הזאת תיזקף לזכות כת הפלג
יודי12.06.22
48
ביבי הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים
יחיאל12.06.22
47
יישר כח ניכרים דברי אמת
שסניק לשעבר15.06.22
46
צודק בכל מילה. נתניהו בתקופת הקורונה היה פושע מטורף שגרם להרס וחורבן, ומהשמים הענישו אותו.
יוסי13.06.22
45
מסכים עם כל מילה נתניהו הוא לא הבחירה הטובה אלא הרע במיעוטו
מגיב13.06.22
44
אני לא פסיכיאטר אבל כולם בישיבה ידעו מה הוא
חבר מהישיבה13.06.22
43
האמת מתיישב לי על הלב למי שזןכר פרשת המשחן של אהוד ברק
ללא שם13.06.22
42
לט שווה תגובה
דוד כהן12.06.22
41
בלה בלה בלה...
וואו ברצינות...12.06.22
40
מעניין לביבי את ה.... הימנית
אבי12.06.22
השמאלית
לא12.06.22
את מה ?
התפרן15.06.22
39
מה לטוביה שולזניגר ולמרן הרב ש"ך??
הג' איתמר גרבוז12.06.22
38
הרב כנראה שכח שנתניהו לא לבד ויש איתו אחרים שכל אחד מושך לכיוון אחר כמו ימינה תקוה וגידי וכו זה היה הרע במיעוטו בשביל הרב שך וצריך מאד להזהר הרי חזל אמרו אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו ממש
יוסף14.06.22
37
כל הכבוד לרב שלזינגר שאומר את האמת בפרצוף.
מנחם13.06.22
36
הרב שלוזענגער צודק
דוד13.06.22
35
הדם רוצה ומחכה ,שנבקש את מלכותו ואז הוא יבא עד שלא נבקש זאת כבל לב -זה לא יקרה . ואולי לכן שלא מצליחים בבחירות . כך גם אמר הרב כדורי .
פ13.06.22
34
התנסחות של פובלציסט , אולי . לא של רב !
אלי13.06.22
33
מציע למר נתניהו להתעלם מאנשים קטנים ומאוסים בעולם החרדי
יצחק12.06.22
32
הוא איבד את השלטון רק בגלל דבר 1 שהוא התעסק עם רבנו הקדוש ומנע מחסידי ברסלב להגיע לאומן בראש השנה! הוא מנע את הקיבוץ הקדוש מנע את התפילות הרבות מנע את המתקת הדינים! זה בעיה שלו! ולכן הוא נפל עוכר ישראל זה מה שהוא!!!
ברסלבית 12.06.22
קישקושים באספמיא. אם כבר זכה במצווה שלא יצאו יהודים מארץ ישראל וזכו להיות בארץ שגם לדעת הרבי נחמן ראש השנה בישראל הוא מעלה מיוחדת. זה שהבנתם מה שאתם רוצים ממנו זאת בעיה שלכם וזה שאתם מאלילים רבנים זאת בעיה שלכם. אין שום מקור שהרבי נחמן בעצמו כתב לבוא אל קברו ארחת למה הוא עושה איפה ואיפה הרי לכהנים א
מני13.06.22
ללא התערבות האם רבי נחמן כן ציווה לבוא אליו או לא, אני מסכים עם החלק שלא לעשות מצדיקים אלילים, אבל לצאת מא"י מותר תמיד, כשזה על מנת לחזור, ואפי' לראות פני חבירו כותב המשנה ברורה שזה חשיב דבר מצוה ומותר לצאת מא"י, ועיין שדי חמד מערכת א"י שכותב שמותר לצאת לקברי צדיקים בחו"ל, בגלל המעלה הגדולה של קברי
שושי13.06.22
כע אז עכשיו כל חסיד מחסידות כל שהיא יבוא ויגיד אותו דבר...
מושלמת 1712.06.22
מה הקשר?????🤔🤔🤔🤔🤔
אא12.06.22
המקור של זה בליקוטי מוהרן ובחיי מוהרן וכו תפתח ותראה חביבי !!!! ואנחנו ממש לא עושים מרבי נחמן אליל
ברסלבית14.06.22
יש לך טעות בשום מקום בליקוטי מוהרן או חיי מוהרן לא כתוב שרבי נחמן ציווה שיבואו ר"ה לקברו אחר פטירתו, אין כזה דבר בכל ספרי ברסלב, אני מבין שזה הלם בשבילך כי הטעו אותך הרבה שנים אבל זה האמת, מדובר היה ברבי נחמן שציווה בחייו שיתאספו כל החסידים אצלו, אבל מעולם לא השאיר צוואה שחייבים לבוא להתפלל בבית
ג14.06.22
הוא איבד את השלטון אך ורק כי זה היה רצונו של הקב"ה.
חחח12.06.22
אוקי אז יש לך טעות יש לזה מקור בחיי מוהקן סימן ר"כ ובסימן ת"ג ובסימן ת"ה ועוד בליקוטי מוהרן עלים לתרופה וכו'... אז אל תדבר לפני שאתה בודק הבאתי פה חלק מהמקורות ויש עוד אז תפתח ותבדוק!!! ולשאלתך על הכנים איך הם יכולים להתפלל על קברו.... כמו שהכהנים יכולים להתפלל על קבר רשבי הקדוש שבנו להם שביל מיוחד
ברסלבית14.06.22
נכון מאוד.
ברסלב12.06.22
31
ג ושס אשמים באיבוד השלטון. ביבי לא יכול להיות דתי יותר מהם. יש בליכוד איש תועבה? רמסו החרדים? לא נסעתם לאומן? למה ג ושס שתקו? מה רציתם שביבי יתן לכם הכל על מגש כסף. תאשימו עצמכם.
די לכם בהמות14.06.22
30
לנתיהו מגיע פרס, יש לו חלק בהצלת אלפי יהודים חרדים מהקורנה, בזכות הסגרים המבורכים ובעקבות החסונים שהביא ארצה ראשוניפ בעולם. לא הפריעןו לאף אחד לשבת וללמוד, כל מי שרצה ללמוד יכל ללמוד בבית או בישיבות אם שמר על כללי משרד הבריאות
נו13.06.22
29
זה שהקורונה הביאה לנו נוער מתמודד היא לא עשתה אותם כאלו זה בעיות שהיו קיימות מתחת לשטיח ואותו בורא עולם שהביא לנו את הקורונה הוא זה שהציף את הבעיות ורוצה שנתקרב אליו ונעבוד אותו ורק אותו!!! נתניהו סגר את בתי הכנסיות ובתי המדרשות אחרי שהוא סגר את המועדונים, בתי קפה, משחקי כדורגל זה היה מצב של פיקוח נ
מיכל 13.06.22
28
הוא כותב שאגודה קיבלו 7 מנדטים בגלל הפלג!זה טעות!הם קיבלו אז 8!
יצחק מויאל13.06.22
27
אני לא פסיכיאטר אבל בישיבה כולם ידעו מיהו
חבר מהישיבה12.06.22
טוביה.ספר לנו למה נזרקת מהרבנות בקרית אתא ? נישט נורמל.
תולי15.06.22
בן כמה הוא?
.13.06.22
26
ואנחנו שוכחים שביבי היה הראשון שקיצץ דרסטית בקצבאות הילדים, ודרדר אתה ציבור החרדי לעוני. ביבי לא מלך ישראל. גם לא בנט.
יוסי12.06.22
צבור שחי על תקציבים ותלוי בתקציבים לכתחילה הוא צבור עצלן פרזיט ונצלן שיש להלחם בו עד חרמה. פשוט נבלה בשוק ואל תצטרך לבריות, אבל החרדים חכמים הרבה יותר מחז"ל, הם העלו את הקבצנות על ראש שמחתם ואת פשיטת היד הפכו לאומנות ואת גזילת כספי הציבור הם הפכו לאידיאולוגיה. אנשים שפלים ובזויים שאפילו לא מסוגלים
צבור12.06.22
מה כל דברי השטנה שלך קשורים לקצבאות ילדים? משפחה עם 10 נפשות, לא משנה אם האבא והאימא עובדים, זקוקים להשלמת הכנסה מקצבאות ילדים. בוודאי ביוקר המחיה הבלתי נסבל בישראל. כך נהוג בכל העולם, חוץ מישראל האנטישמית, בראשות ביבי שניסה בכל ימי חייו הפוליטיים להתחנף לתקשורת ולשמאל שונאי החרדים ואוהבי הערבים, וב
יוסי13.06.22
בגלל זה הוא מתנגד לנשיא ארצות הברית בשביל ההתנחלויות וארץ ישראל. פשוט הוא מתחנף לתקשורת ככה. ואחר כך גם משמיצים אותו בתקשורת כל היום. הכי הגיוני בעולם.
עיוור?!14.06.22
את התשובה על דבריך "הנלהבים" אתה יודע לבד אבל בגלל חשש חילול ה' אני לא רוצה לכתוב את זה כאן
לר' יוסי היקר13.06.22
שהקדוש ברוך הוא ירחם על נשמתך
אפרת13.06.22
25
יאווו ומה ביבי כבר יעשה חח משהו קרא את הכל ברצינות?
מושלמת 1712.06.22
24
הרב טוביה לא מעודכן פשוט יש לו טעות בסיסית הליכוד ובגין לא עלו בזכות הרב שך, אלא הרב שך ואגודה היה להם זכות להצטרף לבגין שהיה יהודי טוב ונתן הרבה נידוניא טובה בהסכמים הקואליציונים טיפש מי שלא עושה חשבון פשוט בגין היה לו קואליציה רחבה מאד הלואי היה היום מושגים כאלה בגין זכה בממשלה וקואליציה של 85 מ
אפי 13.06.22
23
התובנות משקפות חוסר הבנה טוטאלי של המציאות. אופן פעולת המערכת הפוליטית והשלטונית. קיצוץ בקצבאות היה הרבה שנים לפני הרכבת ממשלה שניה שלישית ורביעית. הרב שך זצל לא נתן לו את השלטון, בטח לא ל 12 שנה. מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך.. דבר אחד נכון, הסגרים פגעו בתמיכה הציבורית בנתניהו..
הנודד13.06.22
22
לא הבנתי הוא שלח את המכתב לנתניהו או לכיכר השבת???
המתבונן13.06.22
21
לא ביבי ולא בנט, צריך לצעוק רק משיח!! אנחנו רוצים רק מלכות ה' בעולם!!
יהודי12.06.22
יחי המלך המשיח!👑
אפרת13.06.22
20
לט היתי מעדיפה אותו את בן גביר הוא מתאיםםם
מישהי12.06.22
19
הוא לא בשלטון בגלל סיבה אחת בלבד. הקבה ממליך מלכים ולא אף אחד אחר. וזהו רצונו של בורא עולם.
יהודי12.06.22
18
מוזר מאוד, הרי גדולי המבזים את מורשתו של הרב שך אלו אנשי הפלג, ואכמ"ל
יענקי12.06.22
17
אולי תפרסם אפה אולי תפרסם איפה אביו ודודו הגאון למדו?
מרכזניק12.06.22
16
אז אמר
יצחק12.06.22
15
המוטו המרכזי שנאה שנאה שנאה לכל מי שלא חושב כמוהו. יהיה חרדי או חילוני. זה רב? זה איש ריב ומדון
יוסף 14.06.22
14
התחרפן הבחור
יואל13.06.22
13
ביבי מלך. כשראה ששס ואגודה אתו וכל המועצות גדולי תורה ידעו שיש לו ח''כ תועבה ושתקו וידעו שהב''כ נסגרו והחרדים קיבלו מכות ובכל זאת שתקו מה אתם רוצים מביבי? ביבי אוכל כשר וסומך על ג ושס אם הם היו פורשים היה משנה המדיניות כרצונם. לכן אשמים אגודה ושס שאיבדנו ימין חזק וקיבלנו פאשיסטים גרועים מזבלים. מכתב
חרדי באמת13.06.22
12
בס"ד כל הכבוד לרב שוזינגר. אמר בדיוק את האמת. העסקנים החרדים מכרו אותנו לביבי וכחלון. דיור אין. יוקר המחיה מרקיע שחקים, מיסים לא הורדו. ביבי הביתה!!!
הצדיק ממדינת סדום 13.06.22
11
חחחח מה קשור הרב שך אולי הוא היה בשלטון בזכות הרבי מלובאויטש
יוסי נחמיאס12.06.22
בדיוק!!!
אפרת13.06.22
פשוט מאוד כי כידוע נתניהו נזרק מהשלטון בג' תמוז תשפ"א, אין לך אות יותר גלוי מזה! וכידוע היארצייט נחשב ליום הכי מסוגל שצדיק יכול לפעול משהו, ואם דוקא ביום הזה נזרק נתניהו, הרי שזה מראה שהרב שולזינגר צודק נגד כל הדמיונות והבלה בלה של המשיחיסטים! (נ"ב. חסימת פיות כרגיל, על אף שאני לא רואה בתגובתי שום
יענקלה13.06.22
יש משהו בדברי הרב שולזינגר, ואני יגיד לכם למה, כי היום שנתניהו נזרק משלטונו היה בדיוק ג' תמוז תשפ"א, (ג תמוז היא כידוע יום תחיית המתים לפלג מסויים, או יום פטירה בשביל פלג אחר), והחבדניקים כידוע התגאו בשנים האחרונות שנתניהו יהיה הר"מ האחרון והוא ימסור השלטון למשיח ועוד כל מיני הבלים כאלו, וכל זאת בגל
חד13.06.22
10
הוא איבד את השלטון כי אחרי ההפסדים הניצחון הרבה יותר מתוק הוא אלוף העולם
אלוף העולם12.06.22
9
דברים כדרבונות
נתי12.06.22
8
איזו מורשת של שנאה...
אחד העם15.06.22
"אוהבי השם שנאו רע" (תהלים צז, י), "רע" פירושו כל דבר שמנוגד לתורה, ליהדות, ולהלכה!
האמת בפרצוף15.06.22
7
ה BB קיבל כבר את כל "הברכות" !, המבזה ת"ח ואעכו"כ אלפים שהתעלל בהם - ......
תשובר חפמ13.06.22
6
כל מי שכותב פה שנתניהו מלך ישראל ושאר הבל בלה הזה, זה בעצם תעודה עצמית שאתם מפרסמים על עצמכם, שאתם חולי נפש, חייזרים!
ד13.06.22
5
לי יש הסבר אחד מדוע נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה -כי מאז שמינה בעל משכב זכור להיות שר בממשלה ,הוא 4 פעמים לא מצליח לנצח ולהקים ממשלה !!!! תבדקו זאת, כי זה אצבע בעין של הקב"ה ,כי מדינת ישראל הוקמה על בסיס התנ"ך שכתוב בו שזה אסור המעשה !!!
מ12.06.22
זה כתוב במכתב
צבי13.06.22
4
אין על ביבי וכוווולם פה פשוט לא מבינים איזה מלאך הוא!!
אני12.06.22
מלאך אוכל שרצים שהבן שלו מסתובב עם גויה? התקיציבים העבירו אתכם על דעתכם.
השתגעת הא?12.06.22
מה הקשר לבן שלו? הבנאדם אשכרה עבר ציד מכשפות בגלל שהוא מגן על עם ישראל שנאת החינם העבירה אותך על דעתך
אפרת13.06.22
תרדי מהסרט יא תמימה, הוא לא מגן על שום ישראל, חוץ מהכסא לא מעניין אותו כלום! כידוע בגלל הגאווה הסרוחה שלו אנו בממשלה שמאלנית, כי הוא לא רצה להסכים שמישהו אחר יחליף אותו בימין. וחוץ מזה גם הרצל (שרצה לנצר היהודים, ולבטל הברית מילה) חזה את המדינה שאת כה נשענת עליה, ולכן הוא לא מומר? ולכן הוא צדיק או
שושי13.06.22
עקבת פעם אחרי המשפט שלו? את ראית מה התקשורת והפרקליטות מודים שהם עשו לו רק בגלל שהוא לא עבר צד לעוכרי ישראל? הוא פוליטיקאי וגם הוא לא מושלם בלשון המעטה אבל הוא מסר את נפשו למען עם ישראל תבדקי עובדות לפני שאת מדברת. בנט עשה סיבוב על כל המדינה בשביל להיות ראש ממשלה. ביבי ניסה לעשות איתו רוטציה ובנט הנ
אפרת13.06.22
ובנט טס בשבת מחלל שבת בפרסיה שר הבריאות יש לו נשנש בבית וישעוד כמה כאלה בבית הנבחרים אז מספיק לדבר שטויות לב מלכים ושרים ביד השם
יהודה13.06.22
3
האחרונים חביבים שעוד לא התבטאו.. מתנגדי חיסונים
ראובן יוסף12.06.22
2
הבחור טרלללה כמו דודו
הפסיכיאטר12.06.22
1
תשפ"ג. נתניהו בשלטון. איך יסביר זאת הפעם שוליזנגער?? ובכלל, נתניהו נבחר לראשות הממשלה בזכות חסידי חב"ד והקמפיין "נתניהו טוב ליהודים". כמה אומלל לייחס את נצחונו של נתניהו לראש ישיבת פוניבז' שבאותה תקופה כלל לא תפקד ומסרים שונים יצאו בשמו לכל עבר...
עובדיה מהגלידה21.05.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 21:40

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 20:45

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 20:43

פרסום ראשון | "הרב קוק ביקש"

לראשונה בהיסטוריה: הילולה בטבריה בראשות הגר"ד קוק

איצלה כץ | 19:19

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 19:02
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14:19

'בר בי רב' המרכזי ליום העצמאות

"יום שכולו תורה" ב"תפארת רפאל" | צפו בשידור חי

כיכר השבת | 13:00

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 12:03

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 09:27
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 07:33

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

תיעוד מהיכלי הקודש 

הכהן הגדול: גדולי הרבנים קיבלו את הספרים של זקן רבני תוניס

חיים רוזנבוים | 13.05.24

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24