כיכר השבת

היום: 'העדה' תדון בהקצנה

'כת השאלים' לשפל חדש: אבות מיילדים את בנותיהם

הקיצוניות ב'כת השאלים' גוברת: בשל "בעיות צניעות", אב יילד את בתו מ'כת השאלים' ללא סיוע רפואי. לאחר מספר ימים, התינוק שנולד פג, היה נתון בסכנת חיים ואיש הצלה מהשכונה פינה את התינוק לבית החולים למרות התנגדות ההורי. 'העדה החרדית' תתכנס הערב לדון בדרכי הפעולה נגד הכת המסוכנת (חרדים)

236
חיים שקדי | כיכר השבת | ט"ז בחשוון | 13.11.11
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

תופעה מחרידה, מתפתחת לה בקרב 'כת השאלים': בשל חשש לבעיות צניעות, אבות מיילדים את בנותיהם הכורעות ללדת ללא כל סיוע רפואי, כאשר לעתים הדבר מגיע לכדי פיקוח נפש.

בשבוע שעבר, אישה צעירה הנמנית על כת השאלים, (משפחת ק. - ח.ש.) כרעה ללדת, מוקדם מהצפוי, וכמנהגם להחמיר בקיצוניות איומה, לא הזעיקו עזרה רפואית אלא אביה, יילד אותה בביתם בשכונת מאה שערים.

בשל הלידה המוקדמת, התינוק נולד פג, אך למרות זאת, הם לא מיהרו להזעיק עזרה רפואית. לאחר מספר שעות, הבחינו כי התינוק נתון בסכנת חיים של ממש, והזעיקו את אחד מאנשי ההצלה המתגורר בשכונה.

מתנדב ההצלה, הבהיר לבני המשפחה כי בכדי להציל את חייו של התינוק עליו לפנותו במהירות לבית החולים. המשפחה סירבה לכך בתקיפות, אך הלה החליט להציל את חיי התינוק ופינה אותו לבית החולים שם אושפז.

לאחר שאיש ההצלה סירב לתת פרטים מזהים בכדי לא להפליל את המשפחה, הודיעו בבית החולים כי לא יאפשרו את שיחרורו של התינוק, ללא שההורים יזדהו ויוכיחו כי הם הורי התינוק.

בבית החולים מטפלים בתינוק במסירות, אך במקביל פונים ומערבים את שירותי הרווחה בעיר, שיבדקו מהיכן הגיע ומה קורה עם בני משפחתו. איש ההצלה, אליו פנו בכדי לקבל מידע, פנה לבד"צ בשאלה כיצד לנהוג.

רבני 'העדה החרדית' הוציאו מכתב כי על אבי התינוק חלה החובה להגיע לבית החולים ולהזדהות, בשל החשש כי בית החולים לא ישחרר את התינוק ועל-מנת להציל את חייו ולאפשר טיפול ראוי לתינוק, אך אבי התינוק עדיין מסרב לעשות זאת למרות ההוראה המפורשת מבית הדין.

לפי שעה, התינוק עדיין מאושפז בבית החולים, פרטיו אינם ידועים, כמו גם מי הם הוריו, ואף הוכחות ללידתו לא קיימים, מאחר והוא נולד בביתו ללא שום מסמך מזהה.

ל"כיכר השבת" נודע כי משפחתה של היולדת, כבר עלתה לכותרות בסיפור אחר, כאשר אחת האחיות במשפחה סירבה להתגרש מבעלה, שהלך והתחתן בחשאי בטענת שווא לקבלת היתר ממאה רבנים, וכך הצליח לגרום לה לקבל ממנו גט. אם המשפחה היא ממנהיגת 'כת השאלים'.

בעקבות הסיפורים המחרידים הללו, כמו גם סיפורים נוספים המתחוללים ב'כת השאלים', בשעה 17:00 אחר-הצהריים מתכנסים חברי הבד"צ 'העדה החרדית' לדיון מיוחד על ה'כת' בשאלה כיצד להילחם בתופעה המסוכנת הזו, ובבעיות ההלכתיות שהם גורמים, זאת לקראת הוצאת חרם נגד אנשי ה'כת' והרבנים התומיכם בפעולותיה.

"כיכר השבת" ימשיך לעקוב אחר הפרשה ולדווח.

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

תוכן שאסור לפספס
236 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
מה שאני רואה שכל היום אתם מתבייתים רק על החרדים כאילו שהיו אל קעידה. תבדקו את עצמיכם אם אתם לא מנם בלבוש "דתי". יהיה לכם אות קלון לנצח על דיבורים כאלה.
"אות קין".16.11.11
78
עם צהל והתשקורת השקרנית. ובסוף בתי המשפט כי לא יהיה לבית המשפט מי שיבצע את ההחלטות ובעז"ה תהיה פה מדינה יהודית אמיתית.
וגם השבכ15.11.11
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנ"ש 14.11.11

הצגת כל התגובות

76
כיכר השבת מן הסתם שהנושא רגיש סבבה אז למה אתם מפרסמים את הכתבה ואם כן אז תנו לאנשים להתבטות חוסר דמוקרטיה
יעקב בן חמו14.11.11
75
אם כיכר השבת יודע מי האישה - חייב למסור אותה. קוצים הוא מכלה מן הכרם.
דג מדבר13.11.11
74
הרב דניאל ביטון מבית שמש כתב שתי קונטרסים על הכת ודן שם עם זה בכלל צנוע בדור שלנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני ברקי 13.11.11
73
יש להוציא את הכת הרעה הזאת מבית ישראל
משה דין13.11.11
את סיפור התסביך של החייל שעושה בשביל כולם....בלה בלה תספר לסבתא שלך...אם עשית בכלל צבא... לדעתי יש להוציא חוק לא לגייס בעלי טימטום גבוה ,בעלי IQ גובה אפר...( רצית דשא..??? זה המון בשבילך...!)
ברקת14.11.11
72
ולא מנהג ההלכה היהודית, קיצוניות בהלכות צניעות מורידים את מעמד האישה לשפל שבסופו של דבר גורם להשחתת המידות כפי שניתן לראות אצל ישמעל, הקצנת יתר בהלכות צניעות יש בה מין ההמרת דת בסופו של התהליך, כפי שאנחנו עדים בישמעל ובזמן האחרון באלימות גוברת,רבותנו שחיו בין הגויים בגלות ידעו זאת היטב ושמרו על מעמד
דויד המלך13.11.11
71
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרים13.11.11
70
כאשר עושים מה שרוצים ומחליטים על פי עצת הנפש הבהמית, במסווה של נפש אלוקית, המדרון הוא חלקלק. ככל הנראה זו רק נקודת הפתיחה ולא נקודת הסיום, והדברים ילכו ויתפתחו באופן ובדרכים של שיערום אבותכם. יודגש, כי על פי חסידות זוהי "עבודה" שלפני מתן-תורה.
סתם ילד26.12.12
69
וכן ספרים שהוציאו לאור נשים שחיו באירן ועוד מדינות ערביות, וברחו משם בדרך לא דרך , עולה מסקנה אחידה מכל הספרים, שהנשים גם כשהן הלכו עם רעלה ובורקה-כך הן מכנות את הלבוש שלהן, ולא ראו להם אפילו את העיניים ניסו כל הזמן גברים להתחיל איתן ברחוב ובכל מקום. המסקנה האישית שלי היא שברגע שסוגרים יותר מדי ועוש
יוסקה27.11.11
68
רבי יוסי בן אלישע אומר אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל (דהיינו בד"ץ י-ם) שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל !!! שנאמר שמעו נא זאת ראשי בית יעקב וקציני בית ישראל המתעבים משפט ואת כל הישרה יעקשו בונה ציון בדמים וירושלים בעולה ראשיה בשוחד ישפוטו וכהניה במחיר יורו
שימי16.11.11
67
אני לא מאמין שיש אנשים כאלה משוגעים במדינה הזאת מה הבעיה שרופאה או אחות בבית חולים תילד את האשה האומללה הזאת
יעקב בן חמו14.11.11
66
למה לא?! שילכו לעזה כולם!
נועה אבוקסיס14.11.11
65
שלו יקראו לעצמם יהודים
a.h.k.13.11.11
64
צריך לטפל בהם, ושהמנהיגים החרדיים יקחו אחריות ויטפלו בהם! על פי רוב הם חוזרים בתשובה, שלא יודעים היכן הגבול של התחרדות. בעצם הם חילוניים עם זקנים או שאלים, ועוד משמיצים את שמן של כל ציבור החרדי.
חרדי13.11.11
63
אי הצלת חיים בגלל צניעות‏=חסיד שוטה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א.13.11.11
62
היעשה כך במדינתנו ???? אב יילד את ביתו???
אסתוש13.11.11
61
ה' ישמוררר...מה זה??הם אמיתייםםםם???
צפוניתת13.11.11
60
יוכרחו להסתובב בשאלים מטופשים וחנוקים
snake13.11.11
59
צריך לעצור אותם..זה מה שקורה שמתנתקים יותר מידיי מיהדות ומיהודים רק אהבה לאחד ושני ולה' יתברך תוציא אותנו מהבוץ הזה... יהדות ציונית===>אהבת-עם ישראל+תורה+ארץ ישראל
חנה01.09.13
58
אסור ללכת ללא שאל הרי זה לא צנוע..... אבל לילד את הבת שלך בטח שמותר!!!!!!!!
אני15.11.11
הם עושים מה שבא להם ומה שמוצא חן בעיניים... עובדה שאפילו לרבנים האבא לא הקשיב.... ואיזה מן צניעות זאת לילד את הבת שלך???!!!
מורן מזרחי16.11.11
57
אבל האבא תוחב את ראשו בין רגליה של ביתו, ומיילד אותה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ר' זלמן14.11.11
56
האם סבתא שלי ע''ה היתה חברה באיזו כת ?? תסתכלו בתמונות מלפני מאה שנה ותגידו אם זו כת. ולבוכים שזה יהיה מיינסטרים, זה כבר היה כך, עד שהמודה פרקה אותנו מכל שמץ של רגשי צניעות.
איכא דאמרי14.11.11
לפני 100 שנים אף אישה יהודייה לא עטפה את עצמה בשאל. לכל היותר, במזרח אירופה היו מכסים את השיער במטפחות רחבות, כמנהג נשות הכפר דאז. בשום פנים ואופן לא הייתה סיטואציה שבה אישה מכסה את פניה, גורבת גרביים על ידיה ולא מדברת עם גברים: כל אלו הן המצאות של ראש הכת המדוברת. ואכן זו כת.
הצלם16.11.11
55
הם נורמליםםםםםםםםםםםםםםםםםם שמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היידי בת ההרים13.11.11
54
אבא אחד למשפחה אחת. וכבר עושים מזה כותרות זו עדין לא תופעה. תירגעו.
שרוני13.11.11
53
מה לעשות שאני אדם שמחפש צומי.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרדכי הירש13.11.11
52
ממפחיד וחוסר צניעותתתתתתתתתת
איזה אחתתת..13.11.11
51
יותר ויותר נשים חילוניות מעדיפות ללדת בבית, בגלל הזיהומים שיש בבתי החולים, אשריהם של אלא החוזרות ללדת כמו אמהותינו במצרים. וכפי שכל הנשים ילדו בטרם היו בתי חולים.זה חלק מהרצון ללכת נגד הזרם, ונגד העדריות הנפוצה בציבור החרדי, בראותם כי את העדר מנהיגים עיזים עיוורות
דן סגל13.11.11
בס"ד הרי לך סיפור קצר... אשתי ברוך ה' ילדה לנו בת מקסימה לפני שנה. חבל הטבור היה כרוך סביב צווארה של התינוקת, איך ידעו את זה??? ראו שהדופק יורד, עושים אולטראסאונד, הכניסו את אשתי לחדר ניתוח וברוך ה' התינוקת עד היום בריאה! אם היינו מחליטים ללדת בבית סביר להניח שהיא לא היתה שורדת.. אני אפילו לא
יוחאי2615.11.11
כיכר שאבי היולדת לא היה שם כלל בבית.זה כאן במאמר שאחת מהן מדברת. תזרקו עכשיו את כל התגובות לים הצלח עם משקולות ברגלים.יחד עם השקרנים והמדיחים.
"נמשכת אשריך"22.11.11
בין 'המתנות' שקבלת אפשר למנות הרבה ... אך עולה על כולם : חולי הנפש , שאין למעלה ממנו...בר מינן , ל"ע .
ברקת13.11.11
אם לא ברקת שכמו היידי בת הגבעות,מסתובבים פה כמו רוח רפאים.מתגובה לתגובה ללא הפסקה.לא מבין.אתם לא עובדים.לא לומדים.בקיצור,פרזיטים.אז למה אתם מדברים על אחרים.כנסו לאתרים בי-ם כדי שעל כל מקרה,אם תיכנסו בתור רוח,הרב בצרי יוציא אותכם.
"רוח סערה"22.11.11
ממש לא נכון אדוני!! כל דור ומעשיו..ובדורנו לא נהוג כך...תינוק צריך טיפול רפואי ישירות כשיוצא מרחם אימו...
אסתוש13.11.11
בזה כלום.
אודיה13.11.11
קיבלת יותר מינוסים מאוריע :)
:)13.11.11
ובזכות נשות כת השאלים(כן ירבו) תבוא הגאולה הסופית.
דן סגל13.11.11
לרשימה השחורה אף על שאינך משתמש רשום.
גילוי-דעת13.11.11
היית מגלה אותו בצורה כזאת.אז למה לך לגלות את הטפשות שלך לעין כל,ולאמר שזה דעת.ועוד על דן סגל שלא תגיע לקרסוליים שלו בכל תחום. הברק של ברקת,מגלה בדעתיכם שאתם עושים קומבינות עם כיכר,שככל שעובר הזמן,אני רואה יותר ויותר את שקריהם, אכזריותם,רדיפתם אחרי הק' ליהדות,שנאה ומחלוקת. אבל אתם טפשים או סתם רשעי
כיכר סדום.22.11.11
רק סוטה יכול להצדיק מטורף כזה... רק חולה נפש רואה את החטא כצידקות... רק משוגע לא יודע שהוא משוגע... האם בזכות נשים בזויות אלו נראה לך שניגאל...??? הצניעות הפכה לצביעות...סוג של הסוואה לסטיה משפחתית... איזו אמא תתן לבעלה ליילד את ביתה ביודעין , ומתוך מחשבה שזה הרבה יותר צנוע מבית חולים או ממיילדת
ברקת14.11.11
שום ספק.חפרפרת שראוי לה לאכול רק עשבי ראש ולענה.
מי?22.11.11
מסכן.. ממש רחמנות.
הילה :)13.11.11
ולא בזכות כת מחטיאות הרבים...
אסתרוש היפה!!!16.11.11
אין שפי אחד שיסכים עם זה שאבא יילד את בתו בשום סיבה שבעולם. אין אחד שלא מסכים שפעם לא היו בתי חולים והיתה מיילדת שנועדה לכך. יש נטיה רבה כהיום הזה ללדת בבית בגלל כל הזיהומים בבתי חולים,ע"י מיילדת כמובן. ויש מעשה מפורסם שהיה פעם בית חולים שכל מי שנכנס עם מחלה אחת,יצא עם "תוספת יוקר" עד ששרפו את כל
עם סגולה.16.11.11
מכל החיידקים שבעולם מזוהם יותר שאביך צריך ליילד אותך בתירוצים עלובים של זהום. כי מזוהם יותר להגיע למצב שאביך מיילד אותך וזה מעשי סדום ועמורה בכיסוי שאל ההלכה השקרי.
א. לוי13.11.11
מעשים כאלה... לאמהותינו במצרים לא היו את האמצעים האחרים ללדת ולכן הן ילדו בצורה כזאת, ובכל מקרה, לא האבא עזר להן בזה אלא מיילדת.... ואם לא נעצור את המטורפות האלה עכשיו מי יודע לאן נגיע... נ.ב. זה דוחה בנוסף להכל יייאאאאאקקקק
אסתרוש היפה!!!13.11.11
מאות אלפי הורים חרדים אוסרים על בניהם ללמוד מקצוע, ואחר כך בניהם מלסטמים את הבריות או חיים משנור, זה יותר מטורף מכת השאלים, כי כאן מאות אלפים מצדיקים זאת.
דן סגל14.11.11
ודבר שני זה ממש אבל מממשששש לא אותו דבר, אתה לא מבין שזה דוחה???? זה לא כמו לקבץ נדבות... וחוץ מזה, הן גם משכנעות עוד נשים להיות כמוהן... לתת לאבא ליילד את הבת שלו??? מי שמע על כזה דבר בימינו???!?!?!?!?!??? למה לא פשוט ללכת לבית חולים כדי אם לא למען האישה לפחות למען התינוק... דיי נמאס לי לדבר על
אסתרוש היפה!!!14.11.11
ללא פיקוח רפואי זה סכנת נפשות, ובפרט כשנולד פג וחייו בסכנה בגלל הטירוף של ההורים שלו שלא ממש חפצים בחייו ומעדיפים את מותו ובלבד שלא להזדהות בפני הרשויות. זו כבר עבירה חמורה. ולכל חולי הנפש: אם אינכם מצליחים להפריד בין דמיון למציאות, אנא, קחו טיפול.
יוסל'ה13.11.11
50
שמעתי ממתנדב חרדי במדא בעיר חרדית שכשיש הודעה על לידה בקשר כל המתנדבים רצים בשונה ממקרים אחרים אז אל תספרו לנו סיפורים על צניעות לא כל המתנדבים האלו צדיקים תמימים
רמי25.10.13
49
כיכר השבת שנלחם בתופעה המכונה כת השאלים עכשיו מצופה ממכם אוביקטיביות שתצאו נגד התופעה של חולצות צמודות
זעליג בוזגלו27.11.11
48
ליילד כאן פרצופי נשים,כולל גויות,בתי ע"ז,גויים וגאים כמוך? מ-ח-ר-י-ד.זה הכותרת שלך.כי זה כבר ידוע שזה לא סתם עוד מאמר רדיפה של כיכר נגד רבנים שכבר גילו דעתם בעד נשות השאל.זו שיטה נבזית ושיקרית נגד כל הקדוש ליהדות. אם זאת היתה בתך או אשתיך,היית יוצא מגדריך למצוא את הסיבה האמיתית למה היא ילדה בבית ו
י. כהנא.16.11.11
47
ידוע הסיפור הנורא בזמן המהרש"א, והנה: פעם היו שני שותפים ראובן ושמעון, שעשו מסחר ביחד כמה שנים, פעם אחת הלכו לקנות הרבה סחורה אצל שררה אחת, והיות שלא היו להם מספיק כסף על כל הסחורה, הלך שמעון לביתו להביא את שאר הכסף, ובינתיים נשאר ראובן אצל השררה עם הכסף, ונכשל בעבירה רח"ל עם השררה, וקיבל ע"ז סכו
זלמן נ.15.11.11
46
להקיע עליוווו דוחאאאאאאאאאאאאאאאא
avia82114.11.11
45
שלהם כבר קולטים שהכול רקוב שם.
עצמונית.13.11.11
44
הוא עשה הסבת מקצוע ...עכשיו הוא סוטה מדופלם !!! רק חסר שהוא לא יעבר אותה כי זה לא צנוע להיות עם גבר אחר ...
ברקת13.11.11
43
פתאום כבר הרבנים השכילו להבין שהם צריכים את הרווחה,ולא כמו לפני שנתיים שאמרו שהרווחה ממציאה את הסיפורים! הנה התוצאה של הכחשת אמא מרעיבה קיבלתם אמהות בשאלים שמתעללות!
אברום13.11.11
42
טוב כי ככה יש סיכוי שיהיו פחות רוצחים לא??!!... עד כמה שזה נשמע רצחני.
אסתי13.11.11
41
היצר הרע מיתחרפפן אז הוא כותב שקרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן13.11.11
40
עליהם לדעת שהם לא יהדות ולא הלכה יהודית, הם כת זרה לגמרי שלא קשורה לדת משה וישראל.
א. לוי13.11.11
39
אשפוז דחוף
ממ13.11.11
38
רק ראיתי אותן הבנתי שמשהו רקוב מהשורש..... גם אם העדה החרדית יכריחו אותן להוריד את השאלים הם לא ישמעו להם.......
פ13.11.11
37
מזעזע .... טיפשים... ממש עושים פאדיחות לחרדים .... כמה מפגרים צריכים להיות ואבא שמיילד את הבת שלו זה צנוע גועל נפש .... איפה נשמרתם מאוד לנפשותיכם... אךךך אין להם תקנה!
רוז14.11.11
36
ויש מקומות שמצויין שהאבא שלה יילד אותה ... ממה נפשך גם על הבעל זה אסור...מכמה וכמה בחינות . רק חילול ה' יצא מזה , וטוב שעושים לחולי נפש האלה סוף !!!
ברקת14.11.11
35
כשמתחילים עם קיצוניות ופנאטיות אין לזה סוף
אחד13.11.11
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש הצללים13.11.11
33
מה יש להם פטנט אחר
בר כוכבא13.11.11
32
עכשיו סוף סוף יטפלו באנשים המופרעים הללו והשפעתם המזיקה על סביבתם.
גרויסע יוצמעך13.11.11
31
כאילו דברים ארי גם ילדים חרדים מסתכלים באתר ומה אם צריכים לראות שכתוב כאילו דברים אנא מכם [ברחמים]תוציאו את הכתבה אזאת למען ילדינו אחרדים תודה מקווה שתתחשבו
שרה אמא חרדית13.11.11
30
מה עם האם המרעיבה ?
אדמו"ר המיוחד13.11.11
29
איזה אנשים דוחים ומלוכלכים.
אריאל2313.11.11
28
אם כבר אישה צריכה ליילד אישה.
cgal06.07.12
27
"ספר הערב רב"
קריאה נעימה14.11.11
לך תגור בין הגויים
מצה שמורה14.11.11
26
כת השאלים הם הזויים חולי נפש!!! איזה חילול ה'!!!!! האבא מיילד??!! אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.... ה' יצילנו!!!!!!!!!!!!!!!!!
גילוי-דעת13.11.11
25
כל כך גם ככה... אז עוד בבית, כשהידיים המגששות הן של אבא שלא מבין ולא יודע?!? וודאי שמכאיב פי כמה? ליבי עליה... כאילו שהייתה לה ברירה... שוטפים להן את המוח באיומים וגיהנום יומם ולילה.... רחמים....
לבכות....13.11.11
24
הנה שיחת נפש שקיימתי השבוע עם ח"כ הרב חיים אמסלם, שגורש לאחרונה בקלון מש"ס (למזלו). "אני מאוד מודאג", אמר אמסלם, "הצטרפתי לש"ס כדי לנסות להחזיר את השפיות, כדי לנסות להזכיר להם שהיהדות הספרדית מסמלת את המתינות והשפיות, והיום יש לי תחושה קשה. קיוויתי שאפשר יהיה להחזיר עטרה ליושנה, להוכיח שתורה יכו
*סטלנית*13.11.11
23
חולי נפשששש.. זה מה שהםםם!!!
חרדים לדבר ה'13.11.11
22
לא רק שאין צניעות בכל העניין כמעט והיה פה מוות מחוסר אחריות! קיצוניות מכל כיוון מביאה בסופו של דבר לטישטוש ההיגיון..
טליה10.07.12
21
זה יותר טוב?? שהאבא מילד זה יותר טוב??? ממש פסיכים! חולי נפש! אין להם אלוקים!
saroushi13.11.11
ואת צודקת הם באמת טיפשים וחולי נפש(זה מה שבטוח..!)
אסתי13.11.11
כל בעל שכל לא יבין את השטויות האלה...
אסתרוש היפה!!!15.11.11
כתבתי משהו דומה ולא אישרו!!!
סחבק13.11.11
20
אותה
רופא 13.11.11
19
הגיע הזמן להביט באהבה בכל יהודי בעיניים ולא לפחד מאף יהודי . ללמוד מאנשי חבד" שהולכים לקדש את ה' במקומות הכי בעייתים ונראים שלוים כאילו יצאו עכשיו ממקוה בבית חב"ד, - משפיעים ולא מושפעים בלי עין רעה . לחשוב כל הזמן על צניעות זה לא צנוע את זה קראתי כמה פעמים מהרב שרלו , ולצערי לכל רב יש מתנגדים , אך
שרה13.11.11
18
איזה מזוויע!!! לאן הדור הגיע????הם והנטורי קרתא הם ערב רב!!!אנשים שלא מקבלים עליהם דעת תורה-הם לא חלק מעמ"י!!!!
דושי13.11.11
17
סתם קבוצה של כמה משפחות של חולי נפש שמתנהגות בצורה של חולי נפש לא הופכת אותן לכת. הייתי ממליצה לאתר להתנהג בשיוויוניות כלפי כל הציבור ולפרסם גם את כל ה"כתות" שיש אצל אחינו החילונים... "כת" השטן, "כת" השמאל, "כת" האנטי-יהדות, ועוד הרבה "כתות" שכאלה... וכמה מילים לדן סגל, אתה כותב דברים כאילו אתה חר
פפ13.11.11
זה טוב מאוד שהאתר עסוק בלנקות אורוות בציבור החרדי שגם בו יש הרבה מה לנקות, אנחנו לא בתחרות עם הציבור החילוני היכן יש פחות זבל,וזה גם לא יתקן אותנו בזה שנכפיש את החילונים,לא יזיק לנו לעשות בדק בית אצלנו מידי פעם ויש מה לבדוק,לא בכל דבר אשמים הציונים.
כספי13.11.11
כתות שלא מאיימות עלינו. הכת הזו כן מאיימת עלינו. הנשים שלה נטפלות לנשים תמימות, מטפטפות להן ארס ומלמולי גיהנום ותועבות הזויות.... עד שהן מבועתות ומתחילות ללכת נגד רצונן ונגד בעליהן ומחריבות את חייהן!!!! חייבים לדעת עליהם ולהוקיע בכל דרך אפשרית!!!
אתה טועה!13.11.11
זה המווווון משפחות.. ואם לא נעצור את זה עכשיו זה יגיע למקומות ולמעשים יותר גרועים.. את רואה לאן זה כבר מדרדר..
אפרת טסה13.11.11
מדובר באנשים חולי נפש אפחד לא חושב שהחרדים כאלה תרגעיייי....ואולי הערב רב הזה צריך ללמד אתכם להפסיק להיות קיצוניים כ"כ זאת עובדה שאנשים כאלו יוצאים מיכם....בהצלחה
!!!!13.11.11
הקצנה בהלכות צניעות זה מנהג גויים (ישמעל)ולא מנהג ההלכה היהודית, קיצוניות בהלכות צניעות מורידים את מעמד האישה לשפל שבסופו של דבר גורם להשחתת המידות כפי שניתן לראות אצל ישמעל, הקצנת יתר בהלכות צניעות יש בה מין ההמרת דת בסופו של התהליך, כפי שאנחנו עדים בישמעל ובזמן האחרון באלימות גוברת,רבותנו שחיו בין
דויד13.11.11
16
תזכרו מה שאני אומר לכם.
א13.11.11
כאשר ציבור שלם אוסר על ילדיו ללמוד מקצוע כדי שיחיו מצדקה, זה גרוע פי אלף מכת השאלים המצומצמת.
דן סגל14.11.11
15
ומוכנים לסכן את תינוקיהם מחוסר שפיות
יוסף01.02.12
14
הם מתלבשות כמו אמותנו הקדשות למה להגיד כת להגיד צניעות...
ההה13.11.11
13
כולם גרים בשפלה ורק אריאל – שרון כולם ישראלים ורק רמי – לוי כל האסירים עבדים ורק גלעד – שליט כל האמריקאים גאים ורק ג'ורג' – בוש כולם רואים בשמים קשת ורק אהוד – ברק לכולם יש במרק פטרוזיליה ורק ליצחק – שמיר כולם אומרים בגלל ורק מנחם – בגין לכולם הכל גרוע ורק לאריאלה – סביר לכולם הכל
א.א13.11.11
אבל עכשיו גם לבעלים יש שם רע... מי האידיוט הזה שיתן לחמיו ליילד את ילדו?!?!?!?!???
אסתרוש היפה!!!15.11.11
12
רק אתה יכול לבער את נגע ההקצנה, אם זה ימשיך כל היהדות החרדית בדרך לשם... נותנים לך את כל הגיבוי!
חרדים שפויים13.11.11
11
חבורה של....מה עדיף שאבא יגשש לביתו והוא לא מנוסה מסכנה האישה חוסר צניעות נראה לי שהוא עשה את זה בכונה !!
איש27.03.12
10
אם הגב' היתה מתקשרת למגן דוד אז כל הרווקים של איחוד הצלה היו רצים אז באמת יש בעיה רצינית של צניעות.
אליעזר13.11.11
לעצם העניין, הם יכולים להסיע אותה ברכב או במונית. וגם ברגל זה לא כ"כ נורא עד לביקור חולים. אנ ילדתי מספר פעמים, ואף פעם לא הזדקקתי לשירותי אמבולנס ב"ה.
המקובלת14.11.11
9
ידוע לי שגם אצל החילונים יש כאלו שהם מואסים בטכנולוגייה והם חיים כמו פעם [רק לא ביהדות...] ובין היתר הם עורכים לידות בניהם ובנותיהם בבית בעזרת מיילדת ורןפא כמו שהיה אצל המשפחה המדוברת ?!
לא מתרגש13.11.11
ישמעו אוזניך מה שאתה כותב יש אצל החילונים רופא או מיילדת אבל לא אבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מנחם13.11.11
8
צד עם הכת .אלא גם הבד"צ כת של חולבי כספים . הם הרי הסיבה לכל הכתות שצצים לנו בכל פעם.
דורי13.11.11
7
חשבון הצניעות המעוותת שלהם?! לאן הגענו?! לאיזה תחתית הם רוצים להגיע?! וכי מה הם חשבו שלאביה יש היתר ליילד אותה?אם כבר ממנו צריך לחשוש לא מהמיילדים בבתי-חולים..... זוועה!
-פרחית-13.11.11
6
יהיה השלב הבא?! אסור להתייחד עם הבעל! רק בתנאי שאחד ההורים נמצא?!
משהי13.11.11
5
אני חושבת שזה הזוי לגמרי ואין מציאות כזו שאב יילד את בתו. אני מאמינה, שאם קרה דבר כזה זה מפני שהלידה הייתה מוקדמת(כפי שציינו שם)ואולי לא הייתה ברירה אלא לילד אותה כאן ועכשיו, אולי לא היה מישהו בסביבה, שהיה מסוגל לעשות את הפעולה הזו. זה מזכיר לי סיפורים, שבעל מונית יילד אשה וכו'. הרי לכל דבר יש הגיון
חוני13.11.11
איך תסביר את זה שההורים לא הסכימו שהתינוק ייסע לביה"ח? איך תסביר את זה שהמתנדב נאלץ להבריח אותו לשם? איך תסביר את זה שההורים לא מגיעים לביה"ח?
איזו נאיביות...13.11.11
יילדו אותה שם יותר בטוח.
-פרחית-13.11.11
להתקשר לאמבולנס ולקבל הדרכה... והם כבר יבואו ויקחו את היולדת והתינוק לביה"ח! אבל הוא ככל הנראה התעלם מזה והחליט לקחת את העניינים לידים שלו! תרתי משמע!
משהי13.11.11
נשארו אנשים שפויים בעולם! לא להאמין! מכיון שהשתמשת בשכל מגיע לך לדעת את האמת (מכירה אותם מקרוב) היתה מילדת שאין לה רשיון ישראלי וכדי לא לסבך אותה האבא לקח אחריות על עצמו. הם לא חיכוכמה ימים אלא הזמינו אמבולנס מיד. לא היתה שום סכנה אלא קשיי נשימה כי הלידה היתה קצת מוקדמת. אין הרבה אנשים אחראים כמותם.
מכירה14.12.11
4
הבית חולים לא ביקש שום זיהוי כי מיד ידעו במה המדובר הילד נולד בלידת בית וכאשר ראו שהילד לא במצב טוב קראו למד"א והופנו לבית החולים עדיין אין שום עדות מי היית המיילדת ולכן הם חושבים שבאבא יילד
יעקב13.11.11
3
כמה חולי נפש שיכולים להיות במדינה אחת???????
יודעת הכל13.11.11
את לא יודעת הכל! כי כל מה שאת שומעת על חולי נפש זה כלום העולם לא חסר משוגעים כמו שאמר דוד "החסר משוגעים אנוכי" ה' יעזור לכל בית ישראל שהמשוגעים האלא לא יעלו שוב פעם לכותרות כמו הבבא אלעזר זצק"ל והמטורף שרוצה לרצוח את ר' עובדיה יוסף שליט"א וכ"ו וכ"ו וכ"ו
יודע כמעט הכל13.11.11
2
זה צניעות? עם חשבתי שהם סוטים אז עכשיו הם הרבה יותר מזה,כל הסיקריקים צריכים טיפול רפואי בדחיפות!!!!!
מיה36013.11.11
כת השאלים הם כת אחת, והסיקריקים כת אחרת (אחת גרועה מהשני).
דוד סגל13.11.11
1
כיצד נוגע אב בחלקה התחתון של בתו בתואנה שזה מעשה של צניעות. יש לחוקק נגד המעשים האלה חוקים, ולאוכפם.
ליה13.11.11
כסדום ועמורה ולהעניש במלא החומרה לא צריך לחרוג מדרך שביל הזהב מחומרות מחומרות נעשים כחמורים ללא בושה,,,,,,,,,,,
כואב15.11.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24