כיכר השבת

הקו החם: "חילונית תפסה אותי בגרון וצעקה: לדתיים אין מקום במדינה"

מאז הושק הקו החם, הוצף "כיכר השבת" בעשרות פניות מגולשים שחוו בימים האחרונים התנכלויות מחילונים. חייל דתי מספר: "צעקו לעברי נאצי". אברך מספר: "צעקו לעברי חרדי מסריח, נבלה". וחילוני עלה לאוטובוס ואמר לנוסעים החרדים: "להרוג אותם". עדכונים שוטפים (אקטואליה, חילונים)

105
מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת | ד' בטבת | 30.12.11
הקו החם: "חילונית תפסה אותי בגרון וצעקה: לדתיים אין מקום במדינה"
(מאיר אלפסי)

"הקו החם" של כיכר השבת גדוש בעדויות גולשים שחוו בימים האחרונים התנכלויות קשות מצד חילונים, בעקבות ההסתה הפרועה.

הסכר נפרץ. מתברר כי רבים-רבים חוו השפלה פומבית, רק בשל היותם שומרי מצוות. "הקו החם" מאפשר להם לשתף את מה שחוו, כדי להקל על התחושה הקשה.

הגולשים מספרים:

"הייתי עם חברות שלי בתחנה המרכזית בתל אביב, בחנות נעליים. לצידי עמדה אישה שלא שומרת תורה ומצוות. ביקשתי מידה מסוימת, ומתברר שהיא היתה צריכה את אותה מידת נעליים בדיוק.

"נותר למוכר רק זוג אחד, ובגלל שביקשתי קודם הוא נתן לי אותם. ואז, ללא שום הכנה מוקדמת היא נגשה אליי, אותה חילונית בת 30 בערך וסטרה לי בחוזקה בפנים. לא אשכח את הרגע הזה לעולם. היא לפתה אותי בגרון וצעקה: "אני קודמת לך! לדתיים אין מקום במדינה הזו, פרזיטים מגעילים, פינגווינים".

"היא לקחה ממני את זוג הנעליים וזרקה עליי. אני נערה בת 15, ומאז אותו רגע אני נסערת ולא מצליחה להרגע".

●

אריאל, חייל דתי, מספר: "הלילה (חמישי) בסביבות השעה 23.00 נגשו אלי שני חילונים ואמרו לי: 'נאצי אחד, גוי מה אתה לבוש ככה?'.

●

עדות נוספת: "בעת עריכת קניות התעכבתי דקה מול עמדת הבשר במחשבה של האם לקנות שניצלים או חלק אחר מהעוף, והקצב צעק לעברי: "לך תעבוד! ולא תצטרך לחשוב מה לקנות!".

●

חרדית מספרת: "אתמול הלכתי למרכז המסחרי בבית שמש (ביג), נכנסתי לאחת החנויות וביקשתי שירות. צעיר חילוני שישב שם צעק: לכי מכאן! לכי לרמה ב' בשביל מה את צריכה נעליים? בשביל לזרוק על השוטרים?'.

●

אמא מספרת: "ביום רביעי, הייתי בבניין 'כלל' עם בתי. היא הלכה לפניי ופתאום סיפרה לי: "מישהו ירק עליי עכשיו".

●

חרדי מספר: "במסגרת עבודתי הגעתי אתמול לגבעתיים. החנתי את רכבי בצד המדרכה עמדתי לצאת מהרכב ולעלות לבניין סמוך. תוך כדי כך עבר רכב ברחוב עצר לידי והנהג החל לצעוק לעברי: לך לבית שמש חרדי מסריח, נבלה ועוד שלל ביטויים מלעיבים. אני נוסע מידי יום בכבישי הארץ ומגיע לערים רבות ואף פעם לא נתקלתי בגילויי שנאה על היותי חרדי גאה עטור זקן ופיאות (וגם עובד...) אין ספק כי השנאה וההסתה התרחבו בימים אלו למיימדים מפלצתיים. שמעתי על אירועים דומים מחברים שנקלעו למקומות שונים בארץ".

●

אברך מספר: "ביום שלישי 27/12/11 נסעה אשתי בקו 71 בירושלים לכיוון רמות. בתחנה שבכביש רמות עלה נוסע חילוני מבוגר, וללא כל סיבה התפרץ לעבר הנוסעים החרדים וצעק "עוד מעט הם ירקו עליכם, בנות. צריך להרוג אותם. הם יותר גרועים מהערבים. מי שלא עובד צריכים להרוג אותו", כך במשך דקות ארוכות. יש לציין שכל החרדים באוטובוס ישבו מושפלים בשקט ולא הגיבו. היחידה שהגיבה היתה אישה חילונית שניסתה להרגיע אותו אך ללא הצלחה. אשתי שבה הביתה מושפלת ועצובה".

●

"שמי א.ש. בן 32 תושב בית שמש כבר 12 שנה כיום אני גר בשכונת חפציבה במקצועי כיועץ חינוכי אני נוהג להסתובב עם בחורים ולדבר אתם. ביום שני, התהלכתי לתומי יחד עם חניך ברחוב בן זאב פינת רש"י הנושק לקריה החרדית בעיר ופתאום אני שומע מאחוריי צעקות וכינויים כמו 'דוסלה רוסלה'.

"כשהסתובבתי אחורנית ראיתי למול עיניי קבוצה של כעשרה בני נוער בגיל טיפש עשרה מתחילים לזרוק עליי אבנים".

●

אם לילד בן שבע מספרת: "אני אישה דתית. כשבני יצא לרחוב, צעק לעברו מישהו: "אתה חרדי, תעוף מפה". 

●

עדות נוספת: "אני משגיח כשרות ברחובות וגר בבית שמש, בכל יום אני עם הרכבת מבית שמש לרחובות וחזרה. אתמול בחזרה בשעות הערב ישבתי ברכבת ופתאום כמה נערים התחילו לצעוק אלי "שיקצע", תראו אותו החרדי המסכן". פחדתי שהם ישתמשו כלפיי באלימות, ולכן הקדמתי לרדת בתחנה אחרת ומשם המשכתי במונית לעבר ביתי".

●

"ביום חמישי נר שני של חנוכה, צלצלתי למוקד המשטרה מעט לפני השעה 15:45, ושאלתי מה קורה עם התנועה בירושלים שכל כך פקוק. המוקדנית ענתה לי שזה 'בגלל החרדים שמשתוללים ומפגינים'. העיר כולה היתה פקוקה שכן זו היתה שעת עומס, אבל המוקדנית האשימה את החרדים". 

● חילוני תקף אתכם? גלוי ראש השמיץ או השפיל אתכם?
"כיכר השבת" השיק קו חם באמצעותו תוכלו לדווח על כל מקרה של תקיפה. צלמו, שלחו אלינו ונפרסם.
לכניסה לקו החם, לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס
105 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
בחנויות של חילונים לא יהיה נגד מי להסית!!! תתחזקו בזה. חרדים מפרנסים חרדים!!!!!
עשיר31.12.11
44
לא של כלל החילונים שאולי רק מוסתים, אך המציאות מוכיחה כי לאחר כל גל הסתה מגיע גל של קירוב לדת, (לאנשי הקרן החדש נא לחשטב פעמיים...)
דודו31.12.11
43
לראות חילונים גולשים בככר השבת על מנת לראות מה החילונים מגיבים הם זוכים לכמה דכות של צפיית חדשות ללא פריצות וקריאות גנאי חברים הזהרו בלשונכם ולא תיהיו ממחללי שם שמים ברבים!!!!!!!!
יהודה המשתדל31.12.11
תראה בראיון עם עמנואל רוזן -איך אנחנו נראים חנונים חלשים וגם אמנון לוי פוחד לדבר לעומת העזות של הסתומה ההיא משקרת ויושבת זקופה כאילו מי היא ... לפעמים צריכים עזות בחיים ולא לשכב ולתת שידרכו עליך -כי אם תתן אז זה מה שיקרה , ואם תילחם -תוכל להינצל . בקיצור מה שנראה לך חילול ה' אצלם זה ...אחרת . בקי
מאיה31.12.11

הצגת כל התגובות

42
זה כל כך מצוץ מהאצבע...מדהים.
יעקב31.12.11
זה בכוונה להסתלבט,להשפיל.ולא חסר נערים בגילאי טיפש עשרה שמתנהגים ככה וצועקים ככה. מעניין שכל דבר מצוץ מהאצבע כשזה קשור לחרדים שנפגעים.
אורית01.01.12
41
זו חברה שלי בכתבה הראשונה אני רשמתי את זהההה חח מסכנה מה היא עשתה לה ואנחנו היינו בהלםםםםםםםםם
אחת שמבינה30.12.11
40
למה הבחור התקשר למוקד אם הוא ידע את הסיבה לעומסים.. לבדוק אם יזכירו את החרדים? קצת גובל במזוכיזם לבדוק אם יורדים עלינו
יוסי01.01.12
39
תתבגרו כבר.
תומר30.12.11
38
לא הצליחו. ואין לי סיבה להאמין שעכשיו הם יצליחו. העם היהודי רגיל להשמצות. ולפני שהמשיח בא, נופלים אלו שהם לא זכאים להישאר יהודים... יראי חטא ימאסו..!
אלי30.12.11
37
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זלמן30.12.11
36
נראה לי שהתנהגות הרבנים והרוב דומם צריך לחשוב פעמיים למה אתם לא צעקתם קול קריאה כשירקו, צעקו מילות וקללות גנא', זרקו אבנים, זרקו ביצים נגד הבנות שלנו באורות בנות בבית שמש? למה שתקתם? למה מותר לכם לבקר את כולם, אך אסור לנו לבקר אותכם? תשובה מתחילה בחשבון נפש. אולי תתחילו כפר ותפסיקו להאשים את כל
זאק30.12.11
זה שיש 5% מסכנים בבית שמש שעשו באורות בנות הפגנות וביזו בנות,זה לא אומר של החרדים הנורמאלים והשפויים (95%) גם כאלה!!!! לדוגמא:החרדים של רמת בית שמש א' בחיים לא הפגינו נגד בית הספר... ואם בנותיך תלכנה ברמה א' שום חרדי לא יפגע בהן!!!! אז בבקשה לא להכליל!!!!!
דושי30.12.11
לצערי הרב 95%+ מהרבנים שאת מדברת עליהם לא השמיעו את קולם נגד האלימות נגד הבנות שלנו. פשוט ישבו בשקט והתירו את דמם ל5%. קל מאוד לצעוק שאבאס כשמכונית עובר בכביש בשבת, אך לצעוק נגד אלימות על בנות בני 6-12 בימי חול כנראה קשה!
זאק30.12.11
35
מבין שלל הדברים בהם דומים החרדים לשכנינו הערבים המוסלמים, הוא הדמיון המפותח ותרבות השקר העלילה והבכיינות. הדבר היחיד האמיתי הוא, כי זה שנים ארוכות החרדים כחברה מתנהגים בגסות באכזריות בבוטות בשטלתנות בדורסנות ובכפיית כל שגעון על החברה כולה, וכשקמים יום אחד חלקים מהעולם השפוי לעצור את הטירוף, מתחילים
איש ערבות30.12.11
מה אתה אומר???? אני מאד מקווה שאתה לא חרדי כי אם כן אתה יורה לעצמך ברגליים!!! ואם אתה לא חרדי אני דנה אותך לכף זכות שאתה פשוט מושפע מהתשקורת דרך אגב-יש סיפורים שלא פורסמו כאן ואני שמעתי מבעלי המעשה.... אני מבינה שאתה מושפע מכל הסיפורים אבל בכלליות הציבור החרדי היא החברה הטובה ביותר שקיימת!!!!! כן כמ
יש לי מה לומר02.01.12
מה אתה אומר???? אני מאד מקווה שאתה לא חרדי כי אם כן אתה יורה לעצמך ברגליים!!! ואם אתה לא חרדי אני דנה אותך לכף זכות שאתה פשוט מושפע מהתשקורת דרך אגב-יש סיפורים שלא פורסמו כאן ואני שמעתי מבעלי המעשה.... אני מבינה שאתה מושפע מכל הסיפורים אבל בכלליות הציבור החרדי היא החברה הטובה ביותר שקיימת!!!!! כן כמ
יש לי מה לומר02.01.12
מרמים את הציבור, קדימה מובילה והשמאל משתתף, מעלימים מידע ומפברקים מידע, העיקר שיהיה רצח, בזה מעוניינת התקשורת והחילוניים.
אלי30.12.11
בצמא שקרים וחושב שהחרדים לא בסדר מעולם החילונים לא פקחו את העיניים לבדוק אולי הם לא בסדר אנחנו עושים את זה כל יום בישיבה בסדר מוסר
חרדי אסלי30.12.11
34
צריך לעשות קריעה על הקרע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחדותת אהבת חינם אהבת אחים אנחנו אחים להזכירכם מיסכן אבא!!!בטח הוא בוכה עכשיו!!!! חילונים הם אחים שלנו הדתיים צריך לקרב לאהוב לחזק!!!
גילוי-דעת31.12.11
33
למה רק להקל על התחושות?????
הכל צבוע31.12.11
32
למה אתם נכנסים לצלחת של החילוני אוטובוס מהדרין בכפיה למה בבית שמש יורקים על ילדה מאיימים על אנשים שם בטרור מה חשבתם שזה צודק תעשו אתם חשבון נפש על ההתנהגות של החרדים הקיצונים שמשפילים את האנשים בכל מקום ואין פוצה פה ומצפצף
מידה כנגד מידה30.12.11
31
חרדים לצאת לרחובות להפגין , מכים בנו , מבזים אותנו , רוצים לגנוב מאיתנו את התורה והלכותיה , ממש אנטישמיות יהודית , חייבים לעשות משהו , לדאוג לילדנו
כהן30.12.11
אנטישמיות? ולירוק על ילדה קטנה זה לא מעשה נפשע וניאו נאצי? אתם לא יהודים בכלל , ככה שזה לא אנטישמיות , אתם כת נפרדת מהיהדות
חילוני כועס 01.01.12
30
אני יודע שעובר על החרדים זמנים קשים, ועליהום תיקשורתי. אבל תאמינו לי. תעשו צבא, תעבדו לקבל כל מיני הטבות מיסים, נהחות ולנסות להפסיק לאנוס עלינו ערכים שהם שלנו )או שלא קשורים לדת). ואז אולי תקבלו יחס יותר טוב מעם ישראל
klozone30.12.11
29
כמה שינאה יש קלפי הדת זה מאוד מאוד מדאיג המצב הזה ואני מקווה שזה יפתר מהר ככול האפשר
עמית30.12.11
28
לא סתם חושש השר ישי מערים חרדיות. החרדים פשוט ימותו מרעב. מי יסבסד אותם ?
חילוני חרד30.12.11
חחח היית רוצה... יש המון חרדים שעובדים וברוך ד' יש המון חרדים שלומדים!!! עם ישראל מאז ומעולם היה חי וקיים ובעזרת ד' ימשיך להתקיים!!! אתה לא מסבסד אותי. ד' מסבסד אותי! אגב אבא שלי עובד...
חרדי30.12.11
27
תעצרו את זה!
סחבק31.12.11
26
יש להדיר את הקיצונים השמאלנים שונאי ישראל שמקבלים כספים ממדינות עויינות לישראל ובמקום לעצרו אותם על ההסתה נגד חרדים ודתיים עוצרים את המוכים והמובזים וזה לא ימשך להמשך. יש להשיב מלחמה להעיר את את האמת שארץ ישראל היא קודם כל ארץ הקודש לעם קדוש, וכל החילונים הם מאמינים בני מאמינים ומי שמסוכן אלו השמא
למען ישראל30.12.11
25
לפי עניות דעתי הקו החם' סתם ''מחמם'' את החרדים ואת כל מי שמסתכל באתר ראוי להפסיק את פעילות הקו החם
אוהב שלום30.12.11
24
מבלי להתייחס לכתוב בכתבה ולאמינותה, קיצוניות מובילה לקיצוניות נגדית. אין לכם מה לבכות. פשוט תרסנו את הקיצונים שבכם כי לשתיקה שלכם יש אמירה של הסכמה.
דניאל30.12.11
23
בס"ד כל אחד צריך להתבונן בעיניים של אמונה והשגחה פרטית וכללית
הכל לטובה01.01.12
בס"ד כמו בכל דור כאשר רצינו להיות "תרבותיים" "נאורים" "משכילים" או סתם להתנהג כמו גויים ולהחניף להם, מה ה' עשה ? נתן בלים שנאה והם בעצמם זרקו אותנו חזרה אל תוך גבולות "הגטו", אל מעבר לחומות הקדושה... בימים ההם בזמן הזה - המציאות הארוכה של חיים לצד יהודים שאינם שומרי תורה ומצצות, שאינם שומרים על גד
הכל לטובה01.01.12
22
מה לעשות זה אשמת התקשורת
אשדודי30.12.11
21
צריך להכניס את זה ללימודי ההיסטוריה בבתי הספר התיכונים ... להפוך את זה לחלק מהליבה.. (ואז יכולו ללמוד בישיבות ליבה...) אכן תמונות קשות ... עת צרה היא ליעקב! נו באמת.... מה אתם הופכים את המאבק לחרדים חילונים?? אנחנו היינו הראשונים לסבול מהם ... אנחנו היינו הראשונים להתמלא באקונומיקות (בכיכר השבת
daneili30.12.11
זה לא עניין של פוגשת או לא פוגשת זה עניין מהותי של אנשים רבים שמשולהבים מהתקשורת החילונית ללא שום ידע קודם מהו חרדי ? במקום להפנות אצבע מאשימה מול הסיקריקים שהם הם אותו פלג של משוגעים/משועממים חסרי מעש (בטוח שלא מדובר על אברכים ובחורי ישיבה הי"ו )הרי שהתקשורת מפנה את האצבע כלפי כלל המגזר(כן ג"כ הדת"
a.h.k.30.12.11
20
שאף הערב רב יכולים להיות יותר גרועים מאומות העולם.
עלום שם30.12.11
19
את האיש שצעק על החילת המשטרה ידעה לתת לו תיק פלילי ומה איתם שיתביישו
יהודי30.12.11
18
רבותיי וגבירותיי (או להיפך) אנחנו יהודים, והקב"ה מזכיר לנו שעדיין לא בא משיח והוא רוצה שנזעק בכל הכח. עד אז נסבול. מי שלא סובל, כנראה שלא יהיה בביאת משיח או שיסבול הוא אז. אז בבקשה. תתחילו להעריך ולהוקיר תודה לישיבתינו בארץ ישראל תחת שלטון שיותר טוב מזה של הגויים במשך שנות גלותינו ולהבין שלמרות הכל
יהודי30.12.11
17
אולי הסודנים עדיין מחבבים חרדים כי הם חושבים בגלל המגבעות שאנחנו קוסמים בקרקס
כיפה אדומה30.12.11
כלפיי הדתיים, רבניהם והערכים שלהם. ממש זעקת הקוזק הנגזל
klozone30.12.11
16
שכונת חפציבה בבית שמש לא קיימת 12 שנה כדאי שתורידו את החלק הזה
JHMF02.01.12
15
די לשינאת חינם!
יהודי30.12.11
14
יש להם מצלמות וידאו, הגיע הזמן לעשות סדר, ולתבועה תביעה ציבורית נגד התקשורת.
מצלמות וידאו30.12.11
13
כל ההסתה היא של ארגוני שמאל שמתאגדים בפייסבוק כדי להציק לחרדים ולרדוף אותם עד חורמה ואחר כך עוצרים את המותקפים ולא את המתקיפים. תתעוררו! הקבוצות האלה יש להם מלא כסף שהם מקבלים ממדינות שונאי ישראל כדי לסכסך בין יהודים ליהודים, אל תפלו בפח שלהם! אין חרדים קיצוניים ולא דתים קיצוניים יש רק שמאל קיצונ
א30.12.11
חשבון נפש עם עצמך. ההסתה החלה כשהחרדי ירק על הילדה. יש? מכיר בעובדות? אז תפסיק לשקר לעצמך ולאחרים כאן.
ערן03.01.12
12
אתם רעיון נפלא! תמשיכו!
נועם30.12.11
11
נראה לי סיפורים מומצאים כיד הדימיון פתאום כל אחד מספר שהרביצו לו וקראו לו נאצי. מי שקורא נאצי זה קודם כל אותם קיצוניים.
עופר30.12.11
10
שאף הערב רב יכולים להיות יותר גרועים מאומות העולם.
עלום שם30.12.11
9
רבי נחמן כותב "עיקר התשובה - ישמע בזיונו יידום וישתוק". אין בכלל מקום להתייחס לאנשים כאלה - פשוט תשתקו - ותכוונו למי שאמר והיה עולם שהבזיונות הללו ימרקו עוונות ויהיו במקום ייסורים, ח"ו. שבת שלום ומבורכת!
בעלת תשובה30.12.11
ממש מגיע להם, מידה נגד מידה, כמו "שהם" עשו לנשי השאלים - הצנועות והצדקניות
ייי30.12.11
8
הלואי שמישהו היה מעיז לפתוח עלי את הפה, קצת אקשן לא יזיק, מה אתם שותקים וחוזרים בוכים ומושפלים? מה זה פה? פולין? תחזירו לאדיוטים האלה כפל כפליים. זה נשמע ממש מגוחך שצעירה צועקת על אברך והוא שותק, נבוך ועלוב. כאילו מה נסגר איתכם? שכחתם את הלשון בכולל?
למה??04.01.12
7
בס"ד אור לו' טבת תשע"ב. אחים ואחיות יקרים: אבקש כי כל מי שנפע בפגיעה כמות אלו המתוארים, שאשלח אליי עדות עם שם + שם משפחה. אבקש גם להתלונן על כל דבר למשטרה ולרשויות מוסמכות אחרות (משרד התמ"ת לדוגמא).
עורך דין31.12.11
יודע למה?תנחש..
אני02.01.12
6
בשבת צעדתי ברחוב בחולון וצעקה לעברי אשה אחת "היי דתי למה אתה לא יורק עלי" וממש נפגעתי כיון שאני לא יורק על אף אחד אף פעם ומה היא רוצה ממני
יצחק31.12.11
5
כל אחד שמתנכל לאחיו- וכן, כולנו אחים! וצריך להעלות לדין כל אחד שמתנכל בצורה כזו או אחרת לכל אדם אחר- חילוני או חרדי, זה בכלל לא משנה!
חילונית31.12.11
4
חילונים ברכב עצרו לידי והם אמרו לי בא תסע איתנו דוס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מושיק31.12.11
3
ואז אני אמרתי להם שעוד מעט אנחנו נהיה הרוב במדינה ואז אנחנו נתקוף אותם ואז הם פחדו וברחו
בר כוכבא31.12.11
2
אנחנו הדתיים ההולכים ומשתדלים ללכת בדרך ה', על פי המסורת שקיבלנו מגדולי הדור בכל דור ודור, יש לנו בעיה שכשמישהו חוטא אנחנו תוקפים אותו ישר, ואומרים לו שהוא לא דתי ולא יהודי אפילו ושיוריד כיפה, כאחד שעבר זאת מרב בקהילה במושב שקרא לי "אתה יהודי בכלל?" אני חושב שהקב"ה מכה בכל המגזר הדתי כפי שמגיע לנו ע
AssaFiles30.12.11
1
כל מי שאין רוח הבריות נוחה ממנו.... אולי כדאי להיצמד לדרכי השם ולמאור שבתורה? "דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום" "הלוואי אותי עזבו ותורתי שמרו-מאור שבה מחזירם למוטב" פשוט לשמור את התורה-לשמור את חוקי התורה הקדושה זה הפתרון(ולא אל תלך "להחזיר/לשכנע" אנשים פשוט אתה תשב ללמוד ולקיים את התורה,ללא "חומרו
חשבון נפש30.12.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24