כיכר השבת

דעה: החזירו את יתד נאמן לבעליו האמיתיים

הרב שך הקים את יתד כדי להלחם. גם יתד הוקם על ידי מרן כדי להלחם. המלחמה נגד השבועונים לא נועדה לנצח אותם, אלא כדי שאנחנו, בתיבת נח של ההשקפה, נדע שאחנו לא שם. כדי לחדד את זה צריך מלחמה. אני קורא! תחזירו את יתד לבעליו. כי בלי מלחמות, אין עתיד לציבור הנאמן לה' ולתורתו.

104
הרב יצחק בלומנטל | כיכר השבת | י' בסיון | 31.05.12
הרב בלומנטל
הרב בלומנטל (איור)

ככל הנראה, ממש בקרוב תפונה גבעת האולפנה בבית אל.

ננסה רגע אחד לעצור את שגרת החיים, ולחשוב - למה רוב הציבור מרגיש שזה לא בסדר? למה?

כשבא ערבי, ומוכיח ששטח מסויים שייך לו, אולי הוא צודק? אולי באמת גנבו לו את השטח?

הרבה מאד מהשטחים המיושבים כיום, היו בעבר בבעלות ערבית. אני רוצה לשאול לדוגמא את תושב הר נוף - למה אינך מפנה את ביתך לטובת אנשי דיר-יאסין, הכפר הערבי שלטענת ויקיפדיה חי כאן עד קום המדינה?

ננסה רגע לעזוב את הרגשות וההבטחות שניתנו לאברהם אבינו, וננסה להבין למה לעולם לא נסכים לטענה כזו.

● 

וכך יענה האברך מהר נוף, את התשובה הפשוטה והאמיתית כל כך: גם אם באמת גרת כאן פעם, אבל כיום אני גר כאן, את ביתי בניתי כאן, השקעתי המון זמן ומאמצים. אם אתה חושב שמגיע לך פיצויים - אפשר לדון, אבל את הבית - לעולם לא.

ועכשיו נחזור למציאות: אולי יתד נאמן היה שייך פעם לאיזו שהיא עמותה, ואולי מישהו הצליח לקבץ את המניות הרדומות שלה, אבל זה פשע! שוד! שוד! שוד!

יתד נאמן של היום, נבנה בעמל רב על ידי אנשי ההנהלה הנוכחית. לא בקלות טוו להם קו מחשבתי, ולא ביום אחד הצליחו להפיל את כל אויביהם.

גם אם מישהו חושב שזה שלו - שידרוש פיצויים. אבל לחטוף את העיתון - זהו שוד!

● 

רבים חושבים שיתד נאמן הוקם על ידי הרב שך כדי שיהיה לציבור הליטאי חומר לקרוא, וכדי שתהיה לרבנים הליטאים במה להשמיע את דבריהם.

שקר מוחלט!

הרב שך הקים את יתד כדי להלחם.

הרב שך זצוק"ל, ראה בעיני רוחו, בדעת התורה שבו, שהדבר הרע ביותר שיכול לקרות הוא איחוד הציבור החרדי.

המלחמה שניהל נגד חב"ד, לא היתה כדי לנצח את חב"ד, דבר חסר סיכוי, אלא כדי שבבני ברק, בגבעת הישיבה, כולם ידעו שחב"ד זה טרייף.

כל "דגל התורה" הוקמה כדי שכולם - כל הליטאים - ידעו שאנחנו לא חסידים, אנחנו נאמנים לדרכה של תורה. המטרה לא היתה לנצח את אגודת ישראל, אלא להפריד, שנהיה לבד. מעטים, אבל נקיים ומנופים בשבע נפות. (עד שבא מישהו שלא חשב הרבה ואיחד את המפלגות, והרס במחי יד עמל רב של שנים).

גם יתד הוקם על ידי מרן כדי להלחם. המלחמה נגד השבועונים לא נועדה לנצח אותם, אלא כדי שאנחנו, בתיבת נח של ההשקפה, נדע שאחנו לא שם. כדי לחדד את זה צריך מלחמה.

אף אחד ביתד לא חשב שהוא יצליח לנצח את האינטרנט, אבל בהחלט חשבו שיצליחו לגרום לאברככים הזכים להרתע ממנו.

לא החרדים החדשים הם האויב. אבל מי שרוצה שבניו לא יגדלו כמותם, מי שמתפללת אחרי הדלקת נרות לבנים תלמידי חכמים עוסקים בתורה, חייב להלחם נגדם. כי בלי מלחמה - הם צדיקים, ואם הם צדיקים, חלילה גם בנינו יהיו כך!!

● 

אני קורא! תחזירו את יתד לבעליו.

כי בלי מלחמות, אין עתיד לציור הנאמן לה' ולתורתו.

מוכרחים משיח עכשיו.

תוכן שאסור לפספס
104 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
מדוע "כי בלי מלחמות, אין עתיד לציבור הנאמן לה' ולתורתו"?????? יש לזה מקור בראשונים או באחרונים בחפץ חיים או בחזון איש????
אליעזר10.07.12
78
סוף סוף מצאתי חבר לדעתי. אשריך !!!
בן תורה03.06.12
77
אני יבוא לבית שלך יעיף אותך משם במקלות, ואחרי זה אם תרצה אני ייתן לך פיצויים....מה דעתך? יתד נאמן עדיין שייכת לעמותה ולא לחברה שמנהלת אותה זה שהחברה הזאת השתלטה עליה והרגישה בעל הבית לא מקנה להם שום זכות ותוקף חוקי על העיתון, וזה חוץ מאשר העובדה שהעיתון נשלט על ידי חבורה של עסקנים כוחניים שאין להם
Anonymous03.06.12

הצגת כל התגובות

76
יהיה להם כלי ביטוי להשמעת דעת תורתם, ולא כדי שזה ישמש כלי למלחמה בגדולי הדור. אין ספק שהרב שטינמן הוא היום גדול הדור [בעיניים ליטאיות], והעובדה שהעיתון לא נכנע למרותו, ולא הפסיק לנגח את דעותיו, היא סיבה מספקת לסגירת העיתון שהוקם ע"י הרב שך דווקא במטרה שישמש כלי ביטוי לגדול הדור.
יוסי 03.06.12
75
כמה שטויות אפשר לכתוב במאמר קצר אחד. צודק הכותב הנכבד שיתד הוקם כדי להלחם הוא גם צודק שחייבים להילחם. השאלה היא מי נגד מי כי להלחם במרן ראש הישיבה או במרן הגר"ע זה לא חלק מהמטרות. אגב, את האיחוד בין דגל לאגודה עשה הרב שך.
המאמר התורני03.06.12
74
אש, ועקיצתם עקיצת עקרב! אני מאוד מקווה שלא יקרה לך משהו בעקבות הביזוי הנלוז הזה על הרב ש"ך זצוק"ל!
יהודיה01.06.12
73
נתי מייצג אך ורק את האינטרסים שלו לא מענין אותו לא הרב שך ולא הרב אלישיב
ישיבישער עובד01.06.12
72
פשוט אמרת את כל האמת, יתד זה רק הכלי בו אנחנו שומרים וגם אם במחיר מלחמה, על ההשקפה הטהורה, מה לעשות, בדור כזה שקיים כזה בלבול בהשקפה והכל מכל מתערבב עם החילוניות והעוה"ז חייבים לפחות גורם אחד שיצעק, גם אם לפעמים בצורה בוטה, את האמת הישנה, לא כדי לשנות אותם אלא כדי להישאר אנחנו, שפויים וצמודים למסורת
מיכאל01.06.12
71
הוא צודק לגמריי, זוהי דעתו ודעת רבו ושניהם טרייף מה לעשות יד החסידים והאחדות על העליונה הרב שטינמן והרב אלישיב לא שונאים אף אחד, הרי זאת דעת תורה כדכתיב "לא תשנא את אחיך בלבבך" ושכל השאר ינבחו...
חיי01.06.12
70
להלחם נגד החרדים החדשים יש לי חדשות בשבילך מר בלומנטל אתה חדש ומבחינתי אפיקורסי אם אתה מעז לכתוב נגד הרב שטיינמן אז מימך ילדים אסור לילמוד. ולא מדובר במחטף . היה עד עכשיו שם ביתד הפקרות שפכו דם של הרבה אנשים לשווא. הפרסומות לאתרי תיירות שיתד פירסמה האם זה לא היה לקהל שעובד ? כסף וכח שיכ
אריה01.06.12
69
ראשית כל, חינוך זה איבד מזמן את כל מניותיו. ברור הדבר שבחינוך הסגור הקיצוני הזה - ישנם מי מאה נושרים מבציבור הפתוח יותר, כיון שהסגירות הזו היא לא השקפה אמיתית אלא לחץ חברתי... דבר נוסף אספר מעשה קטן מהגרא"מ שך שללה"ה שאתה דוגל בהשקפתו והוא נחשב בעיניך המדריך שלך. נכנס אליו יהודי חשוב, ר"מ בישיבה, ת"
אני יהודי01.06.12
68
אם אתם זוכרים הוא התבטא מספיק פעמים נגד החסידות ואני לא רוצה לחזור על דברים בשמו שאמר על הרב עובדיה כמו כן על הרבי מחב"ד אני לא אחד שיכול להביע את דעתי בעניינים כאלו אבל אני שמח שחוץ ממעטים בדור רוב רובם הגדול של עולם התורה לא הולכים בדרך הזאת מגדולי הרבנים הליטאים ועד בני התורה האברכים שבחרו בדרך ה
יהודי22.06.12
67
ומי אתה, צעיר באלפי ישראל, קטן שבקטנים, שתנתח על גבי במה זו את דעתו של מרן ראש הישיבה שליט"א??? אאאייי עקבתא דמשיחא...
בחורציק03.06.12
66
למלחמות ושינאת חינם
שךפץ03.06.12
65
טירוף של איש אחד בלבד
ליטאי שפוי02.06.12
64
בלומנטל השתגעת? מישהו שלא חשב הרבה - התכוונת לגדולי הדור. ערבי שהוכיח את בעלותו, אתה מכיר אותו? הוא מעולם לא הוכיח. המטרה היא להלחם- בכול מלחמה יש הרוגים- משני הצדדים. הציבור החרדי ישיבתי הגיע למצב שאנחנו יודעים ומחנכים את ילדינו רק מה ״אנחנו לא״ ע״י מלחמות אבל לא מדברים על מה אנחנו כן. לסיכום לא צ
אברך01.06.12
63
בדר‏"כ‏ ‏אני‏ ‏נהנה‏ ‏לקרוא‏ ‏את‏ ‏דעותיך‏ ‏ואף‏ ‏מסכים‏ ‏עימם‏ ‏אולם‏ ‏הפעם‏ ‏חושבני‏ ‏שאתה‏ ‏נמצא‏ ‏בצד‏ ‏השני‏ ‏של‏ ‏המחלוקת‏ ‏ולכן‏ ‏הינך‏ ‏נוקט‏ ‏עמדה‏ ‏זו‏ ‏אשר‏ ‏משוללת‏ ‏כל‏ ‏הגיון.‏ ‏זה‏ ‏היה‏ ‏ברור‏ ‏לכולם‏ ‏שלא‏ ‏יתכן‏ ‏שימשך‏ ‏מצב‏ ‏זה‏ ‏שבו‏ ‏קבוצה‏ ‏של‏ ‏ריקים‏ ופוחזים‏ ‏יצאו‏ ‏בריש‏ ‏
ירושלמי‏‏ ‏שפוי01.06.12
62
הכותב לוקה בבורות גמורה בכל מה שקשור למורשתו של הרב שך. מחלוקת לשם מחלוקת היא דרכו של קורח בלבד, ולא דרכם של תלמידי חכמים.
סטלא דקדושא01.06.12
61
דברים כ"כ אמיתיים, שבוודאי לא יזכו להרבה מחמאות. כי כמו שכתבת התפקיד הוא לא לנצח האמת תמיד היתה קטנה בכמות.
מיכאל01.06.12
60
בעולם התורה והיהדות החרדית בגלל השיגעון שהוא רצה להיות גדול הדור בזמן שהוא היה רחוק כמרחק מזרח ממערב מלהיות גדול
ליטאי שפוי31.05.12
59
לא הבנתי אם אתה מסתלבט על יתד שנלחם בכל דבר טוב או שאתה חושב שכך באמת צריך להיות. על כל פנים, הכתבה נשמעת צינית לגמרי ושאתה מסתלבט על הרב של והליטאים ויתד שנלחמים בכל דבר ורוצים מחלוקת ושנאה ותחרות ובזיון לגדולי ישראל. אז אם תוכל בבקשה להבהיר אם לזה התכוונת או שאתה באמת ליטאי שחושב שכך צריך להיראות
אברהם31.05.12
58
בא להרביץ לו?...
שיר05.06.12
57
זה לא סוד כי לאנשי המחלוקת, יתד נאמן, תמיד יש תירוצים גם כנגד גדולי ישראל, וגם עתה הכותב הנכבד מגלה געתו נגד הגראי"ל, אבל זה לא הנושא, הרי בזמנו טענו ביתד כי דעת תורה אם להכנס לממשלת רבין צריך להורות רק ראש ישיבה ולא פוסק וכוונתם כי מרן הגר"ע יוסף שליט"א לא יכול להורות אם ליכנס לקואלציה או לא, והנה
חיים03.06.12
56
עם ישראל צריכים להתרחק ממחלוקות ומריבות וכל המרבה מחלוקת בישראל כמחריב אתת ביהמ"ק עמ"י הרבו שלום ואחוה בינכם רק ככה נביא את הגאולה
חב"דניקית01.06.12
55
ברבי מליובאויטש? במרן הרב עובדיה יוסף? יתד עיתון של מחלוקת ושנאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חב"דצקער01.06.12
54
כל הקמת העיתון היה לחזק את דרך הבני תורה !!
מנוי01.06.12
53
חבל שעל במה כזו מכובדת ,הכותב הנכבד מורח שטיות בכמויות.תקרא על דברי הלל הזקן"אוהב שלום ורודף שלום"...
ליטאי01.06.12
52
סליחה איפה זה כתוב מה שאתה אומר? מה שברור שמחלוקת שאינה לשם שמים אין סופה להתקיים והרי המציאות לפניך !!! זה קשה לך עם זה זה ברור אבל מה נעשה זה צו השעה רק דברים טובים יקרו למי שיודע את מקומו .
מתקתקת01.06.12
51
התורה ירדה לעולם כדי להלחם ולעשות פירוד לבבות... נו.... כנראה זו דעתו של הר' שך
shalom01.06.12
50
בדורו, אם אתה חושב בתור ליטאי שהרב שטינמן הוא בסה"כ איזה בעל הבית שגר ברחוב חזו"א 5 ב"ב ותו לא נו, אבל אחרת הוא היום הגדול שלכם והוא קבע שצריך להחליף שם דברים אז נקודה זהו זה מה גם שהרב שך העביר גם לו את ההנהגה כידוע
הזהרו מהצבועים01.06.12
49
הליטאים-בלון נפוח ורחק, שכל אומנותם מלחמת שווא...
מודע לאמת31.05.12
48
אולי הוא יוסיף לך כמה תארים חסר לו מרן אחרי שהרב אליושיב כבר לא בקו הבריאות!
יהודי22.06.12
47
לא ברור מה קרה פה לרוב המגיבים שלא קלטו שמדובר במאמר ציני - שנכתב בגאוניות עצומה והצליח לגרום לכל הרדודים לחשוב שמדובר במאמר שיגרתי... ובכל זאת תמיהה על המגיבים שמייצגים מן הסתם את רוב הקוראים - האם צריך לימודי ליבה כדי להבין את הנקרא? מישהו פה חושב שמאמר באינטרנט יבוא להצדיק את המלחמה בשבועונים?
הרב י.ב.03.06.12
46
עפר לפה שהוציא את זה... כל הליטאים מנסים למרוח אותי שאומרים שהרב שך התפלל לרפואת הרבי מליובאוויטש ?! יתן נאמן זה ׳גימטריא׳ טינופת !!! נתי גרוסמן אנחנו לא סובלים אותך !!!
מאור בטאשוילי03.06.12
45
בלומנטל. אתה יכול לומר איזשהוא ד"ת בשם הא"ע??? רק דיברי שנאה ומחלוקת... לראות במחלוקת מטרה?! טרייף? חז"ל לימדו "כל הפוסל במומו הוא פוסל". להמציא דברים היפך גמור מדעת תורה בשם ההשקפה? בתרי"ג מצוות יש "ואהבת לרעך כמוך"... אין שום מצוות השקפה... ופוק חזי שבכל ההשקפה הוא טעה!!! אז תעשה לנשמה שלו טובה...
מנסה להבין01.06.12
44
אין לי מילים להגיב חוץ מהמילה "איכס". אתה בסוף מסיים שאתה מצפה למשיח, אז כל זמן שמדברים כמוך מונעים את בואו. כן ! זוהי דעת התורה הצרופה !
יהודי01.06.12
43
אלפי אברכים חסכו מפת לחמם להקמת יתד והם הם בעליו האמיתיים של העיתון...
רגע חושבים 01.06.12
42
אחרי כאלו מילים מפרידות, אתה עוד חותם שאתה רוצה משיח עכשיו? תתבייש לך!
בת ציון01.06.12
41
הרבי מבני ברק מלך המשיח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משךיסט01.06.12
40
השינאת חינם אתם נותנים במה לשינאת חינם
שינאת חינם31.05.12
39
מיסטר מוכשר, שאתה סוס טרוויאני - זה ברור... אבל לכל הרוחות, של מי?!
תמים31.05.12
38
בדיוק על הדברים האלה אני מתפללת בהדלקת נרות שילדיי לא יצאו כמוהם וישארו זכים ונקיים.
ריבי01.06.12
37
זו מטרת הרב שטיינמן שליט׳א ששונא מחלוקת לסגור סופית את עיתון המדנים בכמה גרושים! איך לא חשבו על זה מזמן?
Aron101.06.12
36
אבל ממש. או אולי הוא כותב בציניות???
סתם01.06.12
35
אכן הרב בלומנטל שליט"א משכנע אותנו בדרשה בכולל כיכר השבת על המלחמה באינטרנט .בשבועונים .ברבנים. בספרדים. בעובדים .והכל לחזק את היר"ש .אה... אשריך ר יצחק!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בלומנטל מה נסגר אתך ???31.05.12
34
כמה התנשאות בדבריך.. "אלא להפריד, שנהיה לבד. מעטים, אבל נקיים ומנופים בשבע נפות" - כל מי שהוא לא בדיוק אתה, הוא טריפה הוא נבלה הוא גרוע.. אני שמח שרוב הציבור הליטאי לא חושב כמוך. אני שמח שרוב הציבור החרדי אוהב את עם ישראל ומרגיש חלק ממנו.. שכחת את דברי הגמרא על כך שדורו של אחאב יצא למלחמה ונצח רק ב
יואל31.05.12
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה04.06.12
32
ואני חשבתי שבאנו לקדש שם שמיים.. בהצלחה במלחמות המיותרות, בשנאת חינם ובעסקנות בטפל..
ציוני דתי01.06.12
31
צודק ב100 אחוז באמת זו דרכו של קורח מחלוקת לשם מחלוקת
יהודי01.06.12
30
יתד חייב להיות כרגע בשליטה של הגרי"ש אלישיב שליט"א, הרב שך זצוקללה"ה נפטר ולא מנהל כרגע את העיתון, אם הרב שך היה חי מסתמא שגם היה עושה שינויים וכתוב שדעת גדולי הדור תמיד אותה דעה, אז בבקשה תפסיק לעשות לנו שגעונות. אם חסר לך בורג תקנה אותו ותכתוב נורמלי!
יתד = זה מאוס! 01.06.12
29
הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק, אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה. והיפוכם ב..
אברהם יצחק הכהן01.06.12
28
אתה אחד השחצנים הגדולים בדור אתה נראה לי צריך פסיכולוג
שי01.06.12
27
איך שטות כ"כ גדולה במאמר כ"כ קטן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון31.05.12
26
יפה כתבת. מטרת העיתון היא להלחם, לא משנה במי ולמה- העיקר לצאת נגד. נגד רבנים חשובים, נגד חסידים, ונגד כל יהודי ירא שמיים שעובד בצור שונה את הקב"ה.
חסיד31.05.12
25
יש את משפחה מרכז הענינים רשת עיתנות דתית, שלא מזלזלים בגדולי ישראל מכל החוגים והעדות. יתד נאמן אתם מיותרים. עדיף לעבוד ולא ללמוד בכולל והעיקר לא להיות אפיקורס המבזה את גדוליה התורה והחסידות זצוק"ל ויבדלחט"א.
אלי מ03.06.12
24
רעיונות לא שיגרתיים מעוררים את המחשבה. הם ראויים לבדיקה כמו שהרעיונות המקובעים צריכים להם. טוב לקרוא משהו כזה.
רוני01.06.12
23
הרב בלומנטל, אני איתך בכל מילה מאה אחוז איתך.
משה זוכמיר01.06.12
22
מרן הרב שך הביא את נתי גורסמן בעל ההשקפה האמיתית ת"ח ואסור לזלזל בו
אורי01.06.12
21
הרב שך אמר שהוא לא מוחל למי שהוציא עליו שם רע שהוא מתנגד לחסידים, להיפך, הוא קירב אותם מאוד ודחף אותם לשמור על מנהגי אבותיהם, וכמעשה המפורסם עם הבחור החסידי שהוא הכריח אותו ללכת להתפלל בראש השנה בוויזניץ למרות שיפסיד עונג יום טוב. הוא קירב את כל בחורי הישיבה בשווה חסידים עם מתנגדים. מי שמזלזל על החל
אברהם31.05.12
20
שינאת חינם
שך מט31.05.12
19
ואפילו בתור בדיחה משיכור אל תכתוב ועוד לרבים שזה כמו שוד. כל יום שאתה לא חוזר בך והכתבה לא יורדת מי האתר כאילו בתור הצגת דעות אתה מר בלומנטל עובר עבירה חמורה שזה ביזיון תלמידי חכמים ותיענש על זה מישמים. כל מי שלא יודע מה שהיה ביתד בשנים האחרונות וכמה רבנים הם כופפו לדעת יתד שמה ישמיצו אותם ב
אריה ל 13.06.12
18
קודם כל דברים מדויקים ששיערתי אותם זה זמן רב. המלחמות נועדו לאחד שורות בתוך המחנה. אך יש להן תופעת לוואי בלתי נסבלת הן מגדלות דור של שנאת חינם. כל החשיבה נהיית חשיבה של שנאת חינם. כל קבוצה רוצה לרומם את עצמה וזה בסדר. הבעייה היא שעסוקים בהשפלת האחר במקום ברוממות עצמך
משה01.06.12
17
כתבנ מוזרה.
גיא01.06.12
16
אי אפשר לדבר באינטרנט על מלחמה בשבועונים. וע"ז ממש נאמר "עושה מעשה זמרי כו' ".
שם31.05.12
15
קודם מעודד כל מה שמעכב את הגאולה (בעוון שנאת חינם...) ואח"כ עוד מבקש שיבוא משיח??? אם כי חלק מהדעות שהביא על פתיחת יתד נכונות מצד אותם עסקנים שפתחוהו(עפ"ל) אבל אליבא דאמת נאמרו כאן דברי שקר גס הרבי מחב"ד (שכינית טרייף רח"ל עפ"ל) אמר בשיחה לרה"י הליטאי הגר"צ כהנא שליט"א שהכינוי 'בני תורה' יא
חשוב וענייני04.06.12
14
פעם אתה תוקף אותם ופעם אתה אומר שצריך אותם, טוב ככה זה שלא לומדים תורה
אודי 01.06.12
13
גדולי ישראל רואים בהם סכנה קיומית לעולם התורה
סכנת נפשות01.06.12
12
נתתם במה לרחשי הרוב הדומם, שבוחל מהאלימות של אותו חצר, וד"ל.
יוני31.05.12
11
יש על ידי "הסטוק" בגבעת שאול חנות של ברגים. הם מתמחים בזה, יש להם כל סוגי הברגים. בשכלו של מר בלומנטל, השתחררו ככל הנראה כל הברגים, כך שדעתו רפופה ברמה נדירה. כל כך הרבה שטויות שיש בכתבה הזו שלו, לא ראינו אפילו בכתבותיו בענין פאה נכרית (ששם דעתו יציבה גם יציבה, שהרי הוא אוהב שאשה לובשת פאה). "אנחנ
רועי31.05.12
רועי! הרגת אותי!!!
יונתן01.06.12
ע"ז נאמר - טוב להכניס לו בשיניים מאשר שלא.אני התנסחתיבעדינות, אך אתה בכשרונך הנפלא סתמת פיו כנראה לנצח. בעצם, אחרי שקראתי התיאור המדויק עם הברגים הגדולים והקטנים וכל זה, אני מוצא עצמי מהרהר וחושב, האם בכלל עלינו להתייחס לכל ליצן כזה המחפש תעסוקה ופופוליזם ?
שמעון31.05.12
שמע רועי שיחקת אותה, מילה בסלע, או יותר נכון בבורג, אני מתנדב להיות המברג לצורך העניין.... כמו כן אם יעיזו להוציא עליך תביעת דיבה נוציא עליהם כתבה ביתד אל תדאג ידידי.
המברג01.06.12
רק שהייתי ממליץ גם דבק אפוקסי לחיזוק הברגים שלא יתרופפו שוב ושוב
fuze01.06.12
כל הכבוד! נראה לי שהפעם הצלחת להגדיר היטב את מהותו של "הרב" בלומנטל שרפיסות דעתו הנבובה משתקפת היטב מבין שורותיו. לא ידעתי שהציבור הליטאי מרגיש כה נחיתי עד שהוא נצרך להשמיץ את החסידים על מנת לקבל מעמד מזוקק וטהור כל כך... אם תרצה, מר בלומנטל היקר, אמליץ עליך אצל סגן שר הבריאות שישריין לך מיטה באברבנ
חיים שיש בהם תורה01.06.12
10
וכו'
עזרא05.06.12
9
לכבוד כיכר השבת והרב בלומנטל שני נקודות יש לי לשאול, הראשונה מי אמר להרב בלומנטל שסגנון העיתון לא הולך להמשך בקו לוחמני כמו שאתה אוחז שהרב שך רצה? יכול להיות שאתה צודק שמטרת הרב שך היתה ליצור יחודיות לציבור הבני תורה עם סממנים מייחדים ולכן הקים את דגל ושארית ועזב את אגודה, אבל מי אמר לך שזה הולך להי
אחד01.06.12
8
יש לי תחושה שבסוף נגלה שאתה בכלל אבוטבול או משהו כזה וכמו הרבה שאני מכיר אחרי החלפת ה' אתה חייב להיות גזען גם כי תמיד רצית לחוש "איך זה" וגם שלא יהיה איזה שמץ פקפוק בייחוס שלך אני רק לא מבין איך זה שעדיין קוראים רב לכתב ברשת
שטייגען01.06.12
באמת יש לו איזה דמיון לראיס מבית שמש!
שמעוני01.06.12
7
טוב לכתוב לדור הצעיר התמים, שכוונתו היחידה של אותו האיש בפתיחת אותו עיתון (שמותר לקוראו באותו מקום) זה רק להרבות במחלוקת בעם ישראל
דוד 01.06.12
6
הגדרת הכי מדויק שאפשר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי01.06.12
5
עיתון שיוצא נגד רבנים צריך להחליף אותו ואם הרב שטינמן הצליח לקחת את העיתון טוב מאווווווווווווווווד כי לא עסקנים אמורים לנהל לנו את החיים
המעורר31.05.12
4
אפיקורס ולא יהודי רח"ל
לייזר מנחם31.05.12
3
שטיות והבלים
מאיר31.05.12
2
בתור אישה חרדית אני מתביישת לקרוא את הדעה שלך! אתה מנציח ומעודד פילוג? מתנשא וחושב שאתה הגזע הנבחר? אתם לא החסידים? רק אתם דרך התורה האמיתית? רק נשותיכם מתפללות בהדלקת נרות לבנים ת"ח? תתבייש לך! מדעה כ"כ מעוותת ורווית מחלוקת ושנאת חינם אני מתקשה להאמין שתפילתיך לבנים צדיקים יכולות להתקבל! באמת צריכי
יהודיה31.05.12
1
לאששואלים בכבודך אני בא לזלזל ולא בשיעור קומתך אני בא להמעיט אבל שתי דברים כן לשאול וכי מותר לך להחליט מה היתה כוונתו של רבינו הרב שך כשפתח את עיתונו?? שאלה נוספת האם הנך מתכוון לצדד לפה או לשם או כל כוונתך היא לכתוב בצורה שכזו שאף אחד לא באמת יבין מה נכון ורצוי לעשות? בברכת לא הקפדן מלמד ולא הבייש
אחד ששואל31.05.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

הפוסק הגר"ע פריד: "מהודר יותר מכל הכשרויות, אברכים יכולים להיות בטוחים"

כיכר בשיתוף בשורה | מקודם
ש

למי שחפץ לשרת מיוזמתו

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24