כיכר השבת

בעקבות מאבק יעקב לבין בגדולי ישראל: מדריך טלפונים חדש בבני-ברק

מאבקי השליטה ב'יתד נאמן' נמשכים, כאשר המנכ"ל יעקב לבין שהוצא לחופשה בתשלום, מנסה להמשיך ולשלוט על העיתון. בעקבות כך, נודע ל"כיכר השבת" כי גדולי ישראל החליטו להקים מדריך טלפונים חדש בבני ברק, בקריאה לבעלי העסקים שלא לפרסם אצל מי שפועל נגד גדולי ישראל • חשיפה (חדשות)

22
חיים שקדי | כיכר השבת | כ"ג בסיון | 13.06.12
יעקב לבין
יעקב לבין (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

מאבקי השליטה ב'יתד נאמן' נמשכים גם הבוקר (רביעי), המנכ"ל יעקב לבין שנשלח על-ידי יו"ר ההנהלה החדשה שמעון גליק לחופשה בתשלום, הגיע עם מאבטחים למשרדי המערכת ברחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק, ונעל עצמו במקום.

כל עובדי העיתון נשארו מחוץ למערכת, ולאחר שאישר לחלקם להיכנס, החליטו כולם כי הם נשארים מחוץ למערכת ולא נכנסים. שמעון גליק הודיע להם כי בשעות הקרובות תתקיים אסיפה לדון בדרכו של העיתון.

בתוך כך, ל"כיכר השבת" נודע כי בהוראת הרבנים, לאחר שיעקב לבין החליט להילחם בגדולי ישראל, ומנסה בכל דרך לחבל במאמצי השלטת דעת התורה על העיתון, הוחלט להקים מדריך טלפונים חדש בעיר בני-ברק.

כידוע, מזה מספר שנים, אחד מעסקיו של לבין הוא מדריך הטלפונים 'מפתח העיר' המופץ בעיר בני ברק, ובו מלבד מספרי הטלפונים של תושבי העיר, גם מדריך בו מרבית בעלי העסקים בבני-ברק מפרסמים שם את עסקיהם.

בעקבות החלטת הרבנים, יעמוד איש עסקים חרדי מאחורי המימון וההשקעה בהקמת המדריך החדש. החל מאמש וגם בשעות הבוקר, נפגש איש העסקים עם גדולי ישראל בבני-ברק, אשר הורו ועודדו את הקמת מדריך הטלפונים החדש.

ל"כיכר השבת" נודע כי כבר בימים הקרובים יתפרסמו מודעות, הן ב'יתד נאמן' והן במקומות נוספים, ובהם גם מכתבם של גדולי ישראל בנושא, כי על כל העסקים לפרסם אך ורק במדריך הטלפונים החדש, וזאת לאחר שהתברר כי המנהל של המדריך 'מפתח העיר', פועל נגד דעתם של גדולי ישראל.

בשעות הלילה אמש, נמשכה הדרמה במשרדי 'יתד', יעקב לבין הגיע עם מאבטחים למשרדי העיתון, ולפי הדיווחים, ניסה להוציא לאור עיתון ובו מכתבו של הגר"ש אויערבאך, אך יו"ר ההנהלה שמעון גליק הגיע עם מאבטחים משלו, המשטרה הוזעקה, ובסופו של דבר נשלח לדפוס עיתון ללא המכתב.

במהלך הלילה, כך דיווחו מקורביו של לבין, בהוראת הגאון רבי ברוך שמואל דויטש, יו"ר הוועדה ההרוחנית של העיתון, לא הוכנסו לעיתון מאמר בנוגע למכתבו ההיסטורי של הגר"ח קנייבסקי וכן הוסר מכתבו של הגר"ש אויערבאך, כאשר הצדדים התחייבו להיפגש היום בניסיון להגיע להבנות שתמנע את המשך המהומות.

יו"ר ההנהלה שמעון גליק שיגר אמש מכתב לעובדים בו פירט את הצד שלו ושל גדולי ישראל בכל מהלך האירועים בשבועיים האחרונים, כאשר לדבריו הציע ללבין לעבוד בשיתוף פעולה, אך לגבריו לבין המריד את העובדים שלא לציית להוראות הוועדה הרוחנית, ולפיכך הורה לו לא לעסוק בענייני העיתון ולא להיכנס למשרדים. גליק הורה לעובדים כי אל להם להישמע להוראות המגיעות מיעקב לבין.

כעת, נדמה כי המאבק לא יסתיים רק ב'יתד נאמן', ובעקבות סירובו של לבין ליישר קו עם הוראותיהם של גדולי ישראל, הרי שעסק נוסף שלו כעת בסכנה בעקבות הכוונה לפתוח מדריך טלפונים חדש בבני-ברק בגיבוי מוחלט של גדולי ישראל.

"כיכר השבת" פנה לטלפון האישי של יעקב לבין בכדי לקבל את תגובתו שם נאמר לנו "תהיה בריא, הוא לא מדבר לא בנושא 'יתד' ולא בנושאים אחרים עם כיכר השבת".

תוכן שאסור לפספס
22 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
15
בדבר אחד לפחות לבין צודק.
ציון13.06.12
14
אתם עושים את העבודה באמת בלי חשבונות לאף אחד! מי שמזלזל בגדולי ישראל סופו שיתבזה מול כל עם ישראל, כזה ראה וקדש!!!
ישעיהו13.06.12
13
הנסיון לפגוע בעסקיו הפרטיים של אדם, כביכול בגיבוי "גדולי ישראל" לא מוסיף לדעת הקהל במאבק נגד יתד. יש הלכות ברורות של השגת גבול ודיני חושן משפט, לא מאמין שאי מי מגדולי דורינו, יתן עידוד לנקמה בלבין, כזו שמנוגדת לשולחן ערוך.
שימי13.06.12

הצגת כל התגובות

12
תודה רבה על העידכונים השוטפים וההוגנים ...
שלוימי 113.06.12
11
לפלג השונאים בבני ברק שלום וברכה, הנני קורא לכם בתחינה, תמשיכו להילחם בלבין ובהגר"ש אויערבך ובכל גדולי ישראל שאינם בראש שלכם. אתם מתנהגים כמו אחרוני הבריונים בשוק התקווה. תמשיכו. זה עושה לנו טוב. זה גם מראה את הפרצוף האמיתי שלכם בציבור. חבורת בריונים אלימים.
אברהם13.06.12
10
קראו לפושעים והבריונים האלו השקפה ודעת תויירע
שכפץ13.06.12
אין קשר בין מנכ"ל עיתון לבין התוכן המתפרסם שם!! לבין הוכתם רק בימים האחרונים עקב התנהגותו המוזרה
חיים13.06.12
9
מה דעתכם על הרעיון: לקרוא לקבוצת לבין, גרוסמן, סגל וכו': הסיקריקים הבני ברקים כמאמר הגמ' בגיטין על האנשים שאמרו לחכמים מה לעשות....
הסיקריק הירושלמ13.06.12
8
אין לי מושג מי זה, ואין לי עניין ביתד, מעולם לא נימנתי על ציבור הקוראים ... אבל, לא נראה לכם שזה וידוי הריגה קצת? הוא בא על עונשו בכך ששילם בפרנסתו, הדיחו אותו מכסאו... זה בסדר לפתוח עסק מתחרה... אבל לפסול את כל השאר... מרגיש כאילו רוקדים לו על הדם...
בין הטיפות13.06.12
7
גרוסמן שולח אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצוב13.06.12
6
די לביזוי גדולי ישראל!
תוהה13.06.12
5
גם כששמעתי הבוקר את מוטי לביא הגדול מכולם מדסקס עם מני גירא שוורץ מ'קו החשיפות', הם לא העלו את הדיון של לבין עד דוק. איך הוא עושה מה בא לו? כלומר על איזה תקן הוא שם, שאי אפשר, קח נראה, לזרוק אותו מכל המדריגות באופן הכי פיזי שבעולם? ולשלוח אותו משם עם צו הרחקה וכו'. האם יש פה איזה פן משפטי שלא הובהר
הסקוצברייט רב'ה13.06.12
4
רק לחשוב מה יהי'ה פה אחרי 120 של רבינו הגדול מרן הרב עובדי'ה שליט"א שיחי'ה לאורך ימים ושנים טובות עד ביאת משיח צדקינו, אמן.
להפעיל את המוח13.06.12
3
מה לעשות ולדאבונינו מרן הרב אליישיב רתוק למיטתו מחוסר הכרה (רוב הזמן), מזה 5 חדשים. בשעה זו עומדים על הפרק בציבוריות הרבה מאד נושאים חשובים, שמטבע הדברים מי שצריך לנהל אותם הוא מרן גאון ישראל הגראי"ל שליט"א. במקום שמספר עסקנים חצופים יכופו את קומתם אליו, הרי שהם ניסו להאבק בו. הטענה שיש להם גיבוי רב
בניברקי13.06.12
2
החרדים אוהבים לצעוק על אתרים כמו ויינט ודומיהם. שיתנו כתבות נייטרליות ושלא בכל כתבה הכתב ידחוף בכוח את דעתו או אפילו יסית. מתברר, כשזה מגיע לפוליטיקה שלכם - גם אתם כשאר העיתונאים נוקטים עמדה מראש ודוחפים אותה בכוח לקורא. עד כמה שאני הבנתי יש פוליטיקה בין שתי חצרות וזה שהאדון לבין החליט שהוא ממושמע ד
צביעות במיטבה13.06.12
אני חושב שצריך לשבח את ככר השבת על הכיסוי התקשורתי ההוגן והנכון. הם לא נופלים בפח של הספינים שאנשי לבין מפזרים כל העת במטרה ליצור בלבול אצל הקהל. וזה לזכותם.
יוחאי13.06.12
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונת שמים 13.06.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24