כיכר השבת

הרב פוקס במאמר על מפעל הפיס, כספית, סגולה ונסיון לרצח

"בעודי יושב בגולה זמנית (צרפת) אוכל לחם צר (באגט) ושותה מים בלחץ (סודה פרייר) , חברי קראו כתבה מוזרה במקצת על בכירה בפיס ששפכה חומר נוזלי במשרד ולכן עיכבו את חקירתה ומעצרה וטענתה הייתה שקיבלה מרב סגולה לעשות להשכין שלום בינה ובין ברת פלוגתא שלה בעבודה". הרב חיים פוקס מסביר מה טבעה של הכספית, משמשת לרצח או סגולת אמת? (סגולות)

16
הרב חיים פוקס | כיכר השבת | כ"ו בתמוז | 04.07.13
סגולה בדוקה ומנוסה
סגולה בדוקה ומנוסה (צילום: shutterstock)

בעודי יושב בגולה זמנית (צרפת) אוכל לחם צר (באגט) ושותה מים לחץ (סודה פרייר) , חברי קראו כתבה מוזרה במקצת על בכירה בפיס ששפכה חומר נוזלי במשרד ולכן עיכבו את חקירתה ומעצרה וטענתה הייתה שקיבלה מרב סגולה לעשות להשכין שלום בינה ובין ברת פלוגתא שלה בעבודה.

אמנם השופט לא קיבל דבריה כי גילו לו בדו״ח סודי (עלק) שהחומר הנוזלי היה כספית שהוא רעיל במיוחד וכנראה היא רצתה להרעיל עובדת אחרת במפעל שמניב הרבה כסף, ולאור זאת האריכו את מעצרה.

ושאלו אותי אם יש דברים בגו האם רבנים מורים להשתמש בסגולת הכספית והאם אפשר להזיק על ידי כספית.

אז במאמר הזה נביא בפניכם את סגולותיה של הכספית וגם כמה טיפים לקוראים ולעורכי דינה של אותה בכירה שיכולים לעזור להם להגן על הבכירה שהשכירה את שרותיהם .

אז אמנם אינני נמצא בנבכי החקירה אך אני בטוח שלחוקרים אין שום מושג בסגולות והראשון שיבוא לחקירה הוא אותו רב מסכן שיתרץ את מעשי חסידתו.

אני גם לא יכול להגיד לכם מה היה שם בחדרו של הרב אך אני יכול להאיר את עיניכם על הסגולות שאפשר לעשות עם כספית.

כספית או בשמה ה״מקצועי״ בקבלה המעשית - ״כסף חי״ לרוב נכתב בספרי הסגולות בראשי תיבותיו, כ״ח, את תכונותיה הפיזיות גילו בתדהמה בעולם הקדום ויחסו לה תכונות מיסטיות רבות הרי לא כל יום אפשר לראות מוצק נוזלי, כמו שנדהם לראות חלב מוצק שממנו אפשר ליצור צורות... אהה טוב דוגמא רעה/

כמו שנידהם לראות מסך אייפון גמיש.. אהה. שוב דוגמא לא טובה הרי גם זכוכית גמישה יש היום וגם כביש גמיש יש היום אבל תבינו הטכנולוגיה התפתחה הרבה וכיום יותר קל לנו לעכל דברים כאלו אך פעם היה זה דבר מופלא כמו שני אבנים , שאם נאמין לקבוצת סוחרים שחזרה מהמזרח לפני כמאתיים שנה לפולין, פשוט קמו והלכו אחת לקראת השניה... או במילים שלנו - מגנט!

בכל מקרה הבנתם את ההרגשה שאני מנסה להעביר לכם.

ובגלל יכולותיה הגמישות ניכסו לה גם תכונות מסטיות דומות אחת מהם היה היכולת לשנות מצבים תקועים לגמישים כמו תקיעות של עין הרע, כישוף ותחושת כישוף.

אני בכוונה מדבר על תחושת כישוף ולא רק על כישוף עצמו כי הפעולה שנתאר כרגע היא גם משפיעה פסיכולוגית רוחנית כמו רוב הסגולות שהם בעצם דימוי של המצב הקיים ושינוי למצב שאנו רוצים כגון כאן לביטול כישוף.

הסגולה הבאה היא מתוך כתב ידו של רבי חיים ויטאל זצוק״ל וככל הנראה היא לקוחה ממקורות הרבה יותר קדומים שהרי מצאנו בכתבי יד עתיקים יותר.

יתרה מזאת את אותה סגולה רבי חיים מתאר בתור אחת שקיבל וניסה ופעלה את פעולתה או בשפה ״המקצועית״ -בו״מ- כלומר ראשי התיבות בדוק ומנוסה!

״ לבטל כשפים או למי שירא פן יעשו לו כשפים. לך לחנות א׳ ואמור יש כאן כסף חי? ואל תקנה ממנו וכך תלך עד ג׳ חנויות ואחר כך כך תחזור אל הראשונה וקנה ממנו ואמור ״אני קונה כסף חי זה בשם (לשם) פלוני בן פלונית.

ותפשיט בגדי האיש ההוא ערום כמו שיצא מבטן אימו ויעמוד תוך ספל רחב של נחושת או תוך סדין רחב וזרוק עליו הכסף החי מראשו וקדקדו שירד עד רגליו דרך גופו ויפול בכלי או בסדין ההוא וחזור ללקטו ,וזרוק עליו. כה עשה ג׳ פעמים.
ואחר כך קח לוז א ותנקבהו ותוציא כל מה שבתוכו ותן הכסף החי ושים בתוכו וסתום הנקב בשעווה היטב (!!!) ואחר כך יבלענה האיש ההוא דרך פיו וחר כך תבדוק ביציאותיו ותחפש. ותמצאנה ורחצה ותגללנה בשעווה ואחר כך תפור על השעווה בגד א ויוליכנה תלויה בצווארו״

עוד סגולה להתיר הנקשר כלומר חתן צעיר שקשרו אותו בדרכים מיסטיות בליל חופתו מלהתיחד עם אשתו וכידוע שגם הרב חיים ויטאל זצוק״ל היה קשור תשעה חודשים ולא היה יכול לשמש עם אשתו עד שעל ידי סגולות הותר ומאז ידועה קללתו לכל מי שקושר חתן בחופתו שלא יהיה לו חלק לעולם הבא.

״לנקשר עם אשתו. קח לוז א הנקרא בונדוק ותנקבהו נקב קטן ותוציא כל מה שבתוכו ומלאנו כסף חי וסתום פי הנקב בשעווה ותלהו עליו ויקשרנו בזרוע השמאלי במקום הנחת התפילין וישמש מיטתו ויותר (לו)״.

אמנם הכ״ח שימש גם לשעשוע לבאבא המתחיל וסגולה ידועה פחות היא לחמם כספית ולשים אותה בתוך מעיים תפורות היטב משני צדדים ותכונתה הטבעית של הכספית היא להתרוצץ ולמעיים להראות כמו נחש זוחל ולהפחיד את הנמצאים בחדר...

לפי מחקרים שלי אין סגולה לעשות נזק רוחני על ידי כספית, ההיפך הוא הנכון, ישנם סגולות לאהבה בין גבר לאשה ובין אדם לחברו שמשתמשים בכספית על ידי חימומה ולחשים שמתווספים לפעולה.

ולבסוף שני טיפים, אחד למעוניינים לבצע את הסגולה ולא יודעים היכן להשיג והשני לעורכי הדין של אותה בכירה.

הדרך היחידה להזיק על ידי כספית היא לשתות אותה ובכמויות, ואין בטיפה אחת בכדי להרוג או להחליא אדם ובכמויות גדולות היו מרגישים כי צריך לזכור לכספית יש כובד של מתכת כבדה מאוד.

לא כל שכן שתפסו את הבכירה כשהיא שופכת על הריצפה את הכספית ולא התקרב לגופה של התובעת.
דבר שני כאשר חקרתי על הכספית ומעלותיה וחסרונותיה הגעתי לכימאי מחיפה כימיקלים ושאלתי אותו מי מחזיק כמויות של כספית כדי שאוכל לקנות וכבר אז הוא הזהיר אותי מרעילותה של הכספית אך ציין שישנם שני סוגי כספיות אחת רעילה ואחת לא.

היום אם אתם לא מעבדה כימית לא יתנו לכם לקנות כספית אז הדרך היחידה להשיג כמות מינימלית היא להוציא אותן ממד החום הישן שהיום קשה למצוא, וזוהי הנמצאת במדי חום הישנים אמנם לא בריא לשתות אותה כל בוקר אך היא לא תעשה נזק ממשי.

למעוניינים לדעת מהי הכמות המינימלית לשימוש יש לקנות כ10/15 מדי חום ואת קצותם לשבור ולאחד את הכספית , תיראו שאת השברים הקטנים אפשר להוציא בנקל מאחר שלכספית מתח פנים חזק וכך היא מתכדררת כעין טיפה גדולה. אפשר לסנן עם מסננת דקה. עדיף לשמור בתוך צנצנת זכוכית קטנה ולא פלסטיק.

כל מי שכתוצאה ממאמר זה ישתמש בסגולתה של הכספית לוקח את האחריות על עצמו ואנו מסירים כל אחריות מהתוצאות.

תוכן שאסור לפספס
16 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
4
איפה ניתן להשיג כספית?
ללא שם06.04.21
3
בניגוד גמור לשטויות שכותב הרב פוקס. כספית היא חומר מסוכן מאד. אפילו נשימה של אדי כספית יכולה לגרום נזק בלתי הפיך (סרטן, נשירת שיניים ואפילו שגעון). הסכנה העיקרית בחומר רעיל זה היא שהוא מצטבר ברקמות הגוף ולגוף אין יכולת להפטר ממנו. לכן הנזק יכול להתגלות גם שנים רבות אחרי החשיפה. ואתה מכשף יקר, עזוב
דוד05.07.13
הכל תלוי במידה בכל סתימה יש כספית ואדי כספית יכולים להיות רעילים אם נושמים אותם הרבה ובטח לא בכמות קטנה ומהרצפה... ואתה, חילוני מוקטן שכמוך, מראה את עורך ברגע שאתה מבזה תלמידי חכמים. שהרי תמימות ממך והלאה... שהרי הרוצח ירצה לחבק את קורבנו...
לאה07.07.13
במידה ויש כספית בחומר המילוי של השן כל חלל הפה מתמלא בפצעים מוגלתיים שאי אפשר לרפאם אלא עי החלפת כל סטימות הפה בחומר מילוי ללא כספית, מנסיון... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברכי01.12.16
ובוודאי לא ששפכו על הרצפה ולידיעתך בכל סתימה יש כספית ואתה אוכל אותה כל הזמן...
תלמד תדע...05.07.13
2
האמת, כשראיתי את הכתבה על מפעל הפיס ישר אמרתי רבי חיים פוקס הסתבך...
ליאור05.07.13

הצגת כל התגובות

1
אפשר לומר תהילים להתפלל ולהתפלל ולהתפלל לקב״ה שיעזור בכל מצב ועניין תמיד. למה אנחנו צריכים דברים מיסטיים הקב״ה מנהיג ומנהל הכל, פשוט צריך להאמין ולבטוח בו לדבר אליו לבקש להתחנן עד שישמע התפילה .... כל הישועות אמן,
אורן05.07.13
אמנם ישנה סגולה לקרוא חלק מן התנך (תהלים) ויתקבלו תפילותינו אך ישנם עוד סגולות שקיבלנו על ידי צדיקים שיכולים לעזור לנו והם כולם מצד הקדושה והטהרה ועוד יתירה מכך אם רבי חיים ויטאל זצוקל כתב אותה- סימן שהיא מותרת הבעיה היא חוסר הידיעה שהסגולות הם אמיתיות וטובות וישנם שקרנים שמנצלים אתכם לכן הרב פוקס
טוב07.07.13
אולי גם יעניין אותך
הסגולה היומית

חוששים משפעת החזירים? קבלו מקבץ סגולות

הרב חיים פוקס | 09.01.16

ונשמרתם

הרב פוקס מגיש: סגולות נגד מחבלים

הרב חיים פוקס | 18.10.15

מיוחד: סגולה להינצל מגיוס לצבא

הרב חיים פוקס | 19.05.13

מדוע חלות מפתח מביאות פרנסה

הרב חיים פוקס | 05.04.13

סגולה: אגרת רבי שמעון מאוסטרופלי

כיכר השבת | 25.03.13
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

סגולות הפוריות של חודש אדר

Mame | 12.02.13

חנוכה: סגולה לזיווג ולפרנסה טובה

שרי לביא | 07.12.12

סגולה: להחזיר אבידה שהשדים לקחו

הרב חיים פוקס | 14.05.12

סגולת ערב פסח: כך תינצלו ממיתה ונזק

כיכר השבת | 06.04.12
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

לעיוורון, לעקרה, להצלחה: סגולת הדוכיפת

הרב חיים פוקס | 19.02.12

ט"ו בשבט: סגולה לפוריות, זיווגים ופרנסה

שרי לביא | 06.02.12

הסוד: כך תינצלו מחיבוט הקבר

הרב חיים פוקס | 05.12.11

פתרון נוסף לכאבי הראש, סגולה

כיכר השבת | 10.11.11
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

למרות הסגולה, ריבת האתרוגים מסוכנת

צבי שיימן | 25.10.11

הסגולה היומית: איך שומרים על הפרנסה?

הרב חיים פוקס | 22.05.11