כיכר השבת

לקראת המחאה

עו"ד שתובע את גור: "לא מבקש לשנות את החינוך הטהור"

בשעה 19:00 יתכנסו אלפי חסידי גור בבני ברק במחאה נגד התביעה שהגיש עו"ד אלבוים בשם מרשו על "לשון הרע בכוונה לפגוע"; לקראת ההפגנה, הוא מבהיר את מטרותיו בעתירה שהגיש (אקטואליה)

107
שאול כהנא | כיכר השבת | ח' בטבת | 12.12.21
האדמו"ר מגור
האדמו"ר מגור (צילום: דוד ארזני)

אלפי חסידי גור יתכנסו הערב (ראשון) ברחוב חזון איש בבני ברק במחאה על התביעה הפלילית שהגיש עו"ד שלמה אלבוים, המתגורר בסמוך, נגד בנו של האדמו"ר מגור ושורת רבנים ובכירים בחסידות. קודם לכן, בשעה 12:00 בבוקר, יתייצבו הנתבעים בפני בית משפט השלום בתל אביב לדיון בתביעה שהוגשה.

ביום שישי, כפי שדווח ב"כיכר השבת", התייחס לראשונה עיתון 'המודיע', ביטאון החסידות, לתביעה תחת הכותרת: "תדהמה וזעזוע נוכח תביעות רבנים בבית משפט במטרה שהשופטים יתערבו ויכריעו בחינוך הטהור". בכך, כאמור, זו הפעם הראשונה שהעיתון מתייחס באופן פומבי וישיר לסערה המתרחשת בחסידות גור בשנתיים האחרונות, מאז הקמת קהילתו של הגר"ש אלתר.

בתגובה לידיעה ב'המודיע', הגיש עו"ד אלבוים לביהמ"ש "הצהרת כוונות בהתייחס לכותרת ראשית בעיתון סוף שבוע בהמודיע ועדכון על הפגנת המונים הנעמד בכ-15,000 איש היום, תחת ביתו של ב"כ הקובל".

עו"ד אלבוים מצטט את הכתבה שפורסמה, בה נכתב בין היתר כי "מעולם לא העיז אדם לפנות לבית משפט כדי שהשופטים יכפו את דעתם על החינוך הטהור שבבתי ישראל הנאמנים", וכותב כי "בכותרת ובכתבה, מבקשים חסידות גור לייחס לב"כ הקובל דברים שלא אמר, ולא חשב לאומרם, והוא מכחיש את הדברים במסגרת בקשה זו", הוא מציין כי "אינו מבקש לשנות מאומה מהחינוך הטהור עליהם חונכו חסידי גור", ומציין את עצמו ואת מרשו כחלק מאותם שחונכו כך.

הוא מציין כי הם כן מבקשים "לשנות את ההסתה הפראית, השיסוי של אב בבנו, בן באביו ואח באחיו". עוד הוא כותב כי "כב' השופטת אמרה את דבריה, כי מדובר על התנהלות של חילול ה', ועל שנאת חנם נחרבה בית המקדש. אכן, רק את הדבר הזה מבקש הקובל וב"כ לעצור ולהפסיק".

הוא מוסיף וכותב כי "הוצאת הדברים מהקשרם, והניסיון להכפיש את ב"כ הקובל בפרהסיא כי הוא מבקש לשנות את החינוך הטהור, הינם דוגמא קלאסית ואופיינית להסתה הפרועה מבית מדרשם של אנשי "הועדה העליונה" של חסידות גור, שאינם חדלים להוציא דברים מהקשרם, להסית השכם והערב, ולהכפיש בכל צורה אפשרית את אנשי הקהילה בראשות הרב שאול אלתר על לא עוול בכפם, באמצעות קווי טלפון, מצגות, חוברות, נאומים והרצאות".

עו"ד אלבוים כותב כי ההפגנה היום נועדה לסתום את פיו ולהלך עליו אימים והוא מתפלל שלא ייכנע, "והשלום והשלוה ישכנו בין החצרות, והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם". לסיום הוא מבקש מביהמ"ש איש כי אכן "לא ביקש מעולם התערבות בחינוך הטהור של חסידות גור".

בתוך כך, לקראת העצרת, פורסמו בחסידות גור "הודעות נחוצות", בהן נכתב כי בנו של האדמו"ר וכן רבנים וראשי ישיבות לצד מעתיקי השמועה יופיעו על ספסל הנאשמים "לדיון בבית המשפט על תביעה פלילית בעקבות הסברת מהות הפרשיה", ובשל כך תערך עצרת מחאה ותפילה ברחובה של עיר.

ההנחיות: העצרת מיועדת לגברים בלבד; מום הכינוס הוא בבני ברק על פני רחוב חזון איש - מרבי עקיבא ועד נחמיה; פתיחת העצרת בשעה 19:00 בדיוק; זמן משוער כחצי שעה; "כפי שהורגלנו עד עתה נדגיש שוב כי 'הקול קול יעקב' ואין כוחנו אלא בפינו. אין להיגרר אחר הפרובוקציות שיוצרים אנשי הקבוצה כדי לגרור את אנ"ש, ומובן הדבר שאין לפעול בכל דרך של אלימות. נמשיך בדרכנו ונבליג מול ההצקות וההסתה מצד חברי הקבוצה".

הציר החסום

מהמשטרה נמסר כי היא נערכת לאבטחה ולשמירת הסדר הציבורי בעצרת ותבצע שינויים בהסדרי בתנועה כלדהלן:

רחוב חזון איש מצומת רבי עקיבא ועד צומת נחמיה יחסם לתנועת כלי רכב החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 21:00.

להלן נקודות הכינוס של רכבי ההגעה: חזון איש פינת רבי עקיבא; חזון איש בית עלמין; חזון איש עזרא; חזון איש מגדל המים; נחמיה לכל אורכו; עזרא לכל אורכו; ברחובות הסמוכים יהיו חסימות קשיחות להכוונת התנועה.

ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים במקום.

תוכן שאסור לפספס
107 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
67
גועל נפש!, הכל שקר בולשביקי מתוזמר ומכוער, כולנו יודעים את האמת. מי הרודף ומי הנרדף. בוז ענקקקקקקקקק............. גם לרבי שמרשה לעשות תחת חסותו דברים נאלחים כל כך. הלואי ויתקיים בהם מאמר הפסוק 'שבור זרוע רשע ורע, תדרוש רשעו בל תמצא'... פני השקר והרוע. ר' שאול הצדיק עם ישראל איתך לגמרי!
ש12.12.21
מה זה אתך אם הוא אומר לך לזרוק את האייפון אתה זורק?
סאדיגורי13.12.21
66
לא מובן העיר כולה של גור למה כולם צריכים לסבול חוצפה
מענישים את הכלל12.12.21
65
הם מתוכנתים
עדר 12.12.21

הצגת כל התגובות

64
גור הם בעלי הבית! הם יחליטו שעכשיו לילה אז לא יכול שעו"ד או מישהו אחר יתעקש שהוא רואה כאן שמש! אם הוא לא מבין נפגין מול ביתו!
מרדכי ולס12.12.21
63
גיוואלד ערכאות מעניין איפה הם היו ואיך לא שמענו כלום מהצדיקים הגדולים של גור בחילול ה' הגדול כשביאליסטוצקי תבע את רבני ודייני בית דין של הרב קרליץ זצ"ל לבית המשפט החילוני בתל אביב, תמונות שהתפרסמו בתקשורת בכל העולם, שחרדים [גערעררס] רודפים רבנים ודיינים בבית משפט חילוני, אוי לאותה בושה, אוי לאותה כל
E12.12.21
62
תחשבו איך רואים אותנו מסביב, האם מהפגנה זו יהודי התקרב או יתרחק מיהדות? אם קצת היו חושבים על הקב"ה....
מנחם13.12.21
61
שיטה עבריינית מוכרת שהתוקף מילל כנתקף..... אבל הציבור כ ר לא מטומטם
פזניצבסקי12.12.21
גם העברינים הקשים ביותר מהססים לאיים על עורכי דין.
רפאל12.12.21
60
אם הגר"ש אלתר מכונה "ראש ישיבה" וכל סיבת הפילוג היא עקב כך שבגור לומדים "בקיאות" ולא "עיון" ועוד כהנה וכהנה סיבות לשם שמים, אם כך - מדוע הגר"ש אלתר לאחר פרישתו מגור החל לעשות סבב שתיית "לחיים" בכל החצרות בארץ ובעולם, במקום לעשות סבב שיעורי תורה ? בעלי ממש מחכה שכבוד הגר"ש אלתר יבוא למסור שיעור עיו
נטלי12.12.21
כבוד הגר"ש מסר עשרות רבות של שיעורי תורה במסעו באמריקה, בחנוכה מסר שיעור תורה בבית מדרשו לאלפי מאזינים, בכל שבוע מוסר שיעורים בישיבותיו. בעלך מוזמן.
אברהם12.12.21
בכל מקום שהוא מגיע יש שיעור. וגם שותים לחיים.
זלמן12.12.21
לגורית הנלעגת המכנה את עצמה 'נטלי': הגר"ש אלתר מסר בשנתיים האחרונות אינספור שיעורי תורה במקומות רבים. חוץ מהשיעורים הקבועים בישיבה. רק שבקווי ההסתה שלך לא סיפרו לך על זה.
אחת מאלקנה12.12.21
אכן,
אלתריסטית בסתר12.12.21
תגובה מטומטמת. קודם כל הוא כן אומר שיעורי תורה בכל העולם כידוע. שנית ברור שהוא נרדף על היותו יורש ההנהגה ומנהיגם של בני קהילתו. אין קשר בין שני הדברים
קצת שכל 12.12.21
59
חבל חבל נער הייתי וגם זקנתי ובימי חיי לא חלמתי שזה מה שיקרה ממלכת גור המפוארת אילו היו לוקחים את מורנו רה"י שליט"א ושמים אותו בפרונט גור הייתה היום ממלכה של תורה וגאונים וכאן מדובר באחד מגאוני הדור שרודפים אותו והוא לא מגיב ועוד דורשים ממנו שיהיה נאמן ולאחר שנושל מהכל הלך ופתח ישיבה כי זו חיותו תנו
טבריה12.12.21
אני רוצה לעדכן אותך שבגור יש כיום ממלכה של תורה, תלמידי חכמים שפלי ברך שיודעים שס וחצי שס. אם הגרש אלתר היה עומד בראש גור, לא היה המשך לחרדים, כולם היו עם סמארטפונים, מתגייסים לצבא, מתקלקלים באקדמיה, וחילול שבת בפרהסיה היה נהיה סטנדרט. תגיד תודה שיש מישהו שאיכפת לו ממה שקורה בעולם החרדי.
שמחה בונים14.12.21
מורינו הר"י שליט"א הוא גנב ושקרן ודל גאה וכו' וכו' זורק כמה משפטים ושברות והוא כבר גאון מזלזל בכל הקדוש בישראל מזלזל באבותיו ועתיד ליתן את הדין על מה שעשה והרס משפחות רבות בישראל
שלמה13.12.21
58
שקרנים. מנסים להראות את עצמם מסכנים פעם אחת ולתמיד מישהו מחנך אותם
אסף12.12.21
57
לדעתי. אף שאסור להגיד על יהודי ימח שמו, הפעם גם ה'אבני נזר' זצ"ל היה אומר שאפשר להגיד עליו יש"ו.
רוחי12.12.21
56
אף אחד לא מתעסק איתם לא מדבר עליהם לא חושב עליהם (על החסידים של שאול אלתר) מה לעשות שיש דברים יותר חשובים מזה...
י.ד12.12.21
55
בהצלחה לכולם
קובי12.12.21
54
לכל הבני ברקים הנחמדים. זה עונשו של מי שגר בעזה, עיר מלוכלכת גם פיזית וגם חברתית, להיות ירא שמים אפשר גם במקום אחר ולא רק בתוך בני ברק.
בוםםם12.12.21
53
אני מניח שתגובתי תצונזר, ואף על פי כן לא אמנע מלכתוב כאן את דעתי. חבל שלא הבאתם לפחות תיאור קצר של התביעה וטיעוניה. לכן, מבלי להתייחס לתביעה הספציפית, זכותה וחובתה של מדינה להתערב בחינוך ולהבטיח שכל ילד יקבל לפחות את המינימום ההכרחי לגידולו כאזרח שומר חוק המסוגל לפרנס את עצמו מבלי להיות תלוי בראשי
עזרא12.12.21
52
הם בושה לחסידות גור המעטירה .מקדמא דנן ..הם לא חסידות גור אלכסנדר פשיסחה ....כח הנדל"ן זה כוחם .שכחתם תאלימות הברוטאלית שלהם בבתי וורשה בי"ם ..שכחתם תאלימות הברוטאלית שלהם כלפי הרב מנחם פרוש ..שכחתם אם הברוטאליות שלהם כלפי האדמור מערלוי ...להזכירכם כמה החינוך הקלוקלת שלהם בבתי יעקב דגור באשדוד .כמה
אסתי 15.12.21
51
זיינברט! מה אתה רוצה מאיתנו???? למה צריך לסבול מפקקים??? סע שוב לאמריקה!!!!
בני ברקי12.12.21
גם באמריקה לא רוצים אותו
Za14.12.21
50
אנשי גור למדו מאנשי דגל התורה קללות חרמות הצקות העפות הלבנות פנים ופיטורין גור נגד הגר"ש = דגל נגד הפלג כל מנגנון נלחם על עצמו, ובכל פעם תירוצים אחרים, ורק ההמונים הנבערים חושבים כאילו אלו מלחמות מצווה בושה וחרפה
יעקב12.12.21
49
איך התירו לסגור את העיר?
מתן בסתר?12.12.21
48
אם זה היה הפגנה של הפלג על נושא זניח כגון גיוס בחורים לצבא אלו תגובות של הליטאים הייתם רואים. אבל עכשיו זה משהו רציני וחשוב שצריך להפגין אז בטח לא יהיו יולדות בדרל=ך לביח ולא חולי לב הכל טוב הצביעות הזועקת של המגזר הליטאי.
אריק12.12.21
עיייצניך נעבעך, שב בשקט, שתיקותך יפה מדבורך ..........
*12.12.21
השנאה מעבירה אותך על דעתך
לאן הגענו12.12.21
האם אתה דיקקטור מדגל התורה שלמד מגור לחסום פיות לעצניק? אני פשוט לא קשור לשום צד, לא בגור ולא אצל הליטאים, אבל הנעבאך הטרוריסט היו דווקא אנשי דגל שחסמו פיות, ורדפו כל מי שלא רצה להיות תחתם, והם עדיין לא מבינים שזה רק מציג את האמת על מי הם אנשי דגל התורה
ג12.12.21
טפש לא סגרו צי ולבתי החלים יש הרבה רחובות מקבילים בניגוד לחסימות עורק תנועה ראשי שלכם העצניקים.
משה12.12.21
47
למה אני אמור לסבול בעיר שלי? תשאירו את הזבל שלכם בחצר שלכם. בני ברק=אירן
אבי12.12.21
כנראה כבר אין מקום לזבל בחצר אז יוצאים לרחוב
כנראה12.12.21
46
לא מבין , לפני שנים כשצבי ביאלסטוצקי לקח את דייני בני ברק לערכאות , לא ראיתי הפגנה של חסידי גור .....
שאלה ?12.12.21
45
העו"ד מבקש לשנות את ההסתה הפראית, השיסוי של אב בבנו, בן באביו ואח באחיו. וטוען שאינו מבקש לשנות את החינוך הטהור... מישהו לא מבין שזה גופא החינוך הטהור?! הרי נאמר "אנוכי ולא יהיה - מפי הגבורה!!!"
נקודה למחשבה12.12.21
44
כולנו, כאיש אחד - עם הנרדפים, גור תורה (הגאון ר' שאול).
יוכבד12.12.21
כלל לא, זה... וזה...
כ12.12.21
היום כל אחד שלא מצא חן בעיניו משהוא מוציא שם רע והחילונים יודעיםמחטפל בזה הדינים החרדים רועדיםממפחד
לוי 12.12.21
43
מאפיונרים
ליטאי גאה13.12.21
מה גנבו לך.
גורי גאה13.12.21
42
אני מאד מקווה שזה לא ידרדר לפוגרום.
רפאל12.12.21
41
חבל חבל שאתם מבזבזים את כוחותיכם אחד נגד השני במקום להתאחד נגד ממשלת הזדון, נגד רמיסת היהדות וכפיית החיסונים
ללא שם12.12.21
40
חשוב לי לציין בפני הקוראים: שגם אם תראו שם היום את רוב קהילת חסידי גור זה לא אומר שמי ששם הוא בעצם חלק אקטיבי נגד הקבוצה השניה באופן טבעי כמו בכל קהילה רוב האנשים הם עושים מה שמבקשים מהם בלי להבין ובלי להתחכם, מה שנקרא בכל מקום העמך, ויש קבוצת אנשים שמגיעים בעל כרחם, לחץ חברתי, לחץ מהילדים( בגלל ש
בן12.12.21
39
בהפגנה תושמע צרחת וזעקת הקוזק הנגזל. וברותי מכם הפושעים בי אלה בני ט מידות.
ללא שם12.12.21
38
העיקר לא לפחד כלל... אם מאמינים בשינוי אז ללכת עד הסוף למרות שזה קשה מאוד... ברית המועצות הקומוניסטי בסוף גם התפרק...
צבי12.12.21
אטאיסט הבנו לאיזה מגזר אתה שייך לך תתפרק לך
ש 12.12.21
37
גועל נפש תזכרו לנו את העיר בגלל המריבות המטומטמות שלכם שלא מעניינות אף אחד ואין בהם כידוע שום דבר לשם שמים תתביישו לאיזו רמה הגעתם . עצוב מאוד.
יהודי12.12.21
36
אלו הם פירפורי הגסיסה של הטרור.... חסידי הגר"ש, כל הציבור החרדי איתכם. כולל גדולי ישראל.
ללא שם12.12.21
שטויות והבלים, אני לא גערר של שום צד ואני כלל לא תומך בקהילה החדשה, מבחינתי זה ... וזה ... בל נשכח שבשנת תשס"ט כשגור תמכו בברקת מועמד חילוני לראש עיר, במקום בפרוש שכל גדולי ישראל תמכו בו, אז לא ראינו את רבי שאול יוצא מגור, וכותב שאסור לבחור בחילוני שיחלן את העיר וצריך לבחור בפרוש, לא ראינו אז כ
א12.12.21
35
ואני אומר, דברים חכמים מאוד: אם זה הפירות של החינוך הטהור - אין מנוס, חייבים לשנות אותו. תודה רבה, השם יתברך
נחמיה12.12.21
34
או לנו שכך עלתה בחלונינו !
מיט וועם שלאגט מען זיך ?? אויף וואס שלאג12.12.21
33
סוף סוף יש מי שיוצא נגד גור הגיע הזמן שייראו שהם לא כל העולם חייבים להם הכל .
אבי לוי14.12.21
32
היית מציע לאלבוים לרדת להפגנה ולקרוא איתם תהילים כמו שביאלוסטוצקי עשה בהפגנות נגדו.....
אסטרטג12.12.21
31
גור בגימטריא מגעילים ומסריחים
יהודי12.12.21
אנטישימי מה זה אומר? גם רבי שאול וקהילתו מחשיבים עצמם גור, וגם כל אדמורי וחסידות גור מאז לפני 150 שנה בעיירה גור. וכי חסר למצוא ר"ת עליך ועל קהילתך או משפחתיך?.. וכי ר"ת אומר משהו? זה רק עסק לילדונים משועממים
קג12.12.21
30
חשוב לציין שגם אם תראו שם היום את רוב קהילת חסידי גור זה לא אומר שמי ששם הוא בעצם חלק אקטיבי נגד הקבוצה השניה באופן טבעי כמו בכל קהילה רוב האנשים הם עושים מה שמבקשים מהם בלי להבין ובלי להתחכם, מה שנקרא בכל מקום העמך, ויש קבוצת אנשים שמגיעים בעל כרחם, לחץ חברתי, לחץ מהילדים( בגלל שאמרו להביא ילדים
בן12.12.21
29
לא מובן למה המשטרה מאפשרת את החסימה הכללית על כל תושבי העיר
מענישים את הכלל12.12.21
28
הפקרות גזל זמן וחילול השם!!!מנין ההיתר???
אפס אחריות12.12.21
27
גזלנים ... גזלנים .. הציבור בבני ברק בעיקר והציבור בכלל לא מעניין אותם המלחמות פנים שלכם .. מי התיר לכם את כל הגזל זמן ע"ג ציבור כ"כ גדול ?? תתביישו לכם ..
בני12.12.21
הרכב של הר"" שך התיר לעשות .
דניאל12.12.21
26
אין להגרר אחר הפרובוקציות שיוצרים אנשי הקבוצה כנגדינו..... ואין דרכינו באלימות... חה חה חה חה חה היש לך בדיחה ומס שפתיים גדול מזה
ש12.12.21
25
ידם של חסידי גור-נדלן תמיד כל עליונה
אדמור מקולבסוב12.12.21
אתה מתכוון שתמיד ירימו ידיים להכות את השני?
האם12.12.21
24
הותר לחסום את העיר בשביל פוליטיקה ומאבקי כח?
הזוי12.12.21
23
חסידות גור הם חבורה של שתלתנים שחושבים שהכל מגיע להם ואם לא הם לא בוחלים להתנהג בצורה מחפירה ומלחמתית ונראה שהצד של ראש הישיבה יותר מתונים בתגובות שלהם.
גורים = שתלתנים14.12.21
22
הייתי מציע לאנשי קהילת הגר''ש ''לגנוב את ההצגה'' ולהתכנס באותה שעה מול בית המדרש של גור בירושלים באותה שעה שכל גור נמצאת בבני ברק ולהפגין על הרדיפה ועל קריעת המשפחות וכו',לקיים מה שנאמר ''ויגזול את החנית''.....
אסטרטג12.12.21
21
על החוצפה לסגור את עורק התנועה הראשי בעיר על ענין אישי חשוב ככל שיהיה צריך להרעיש עולם יש לבחון תביעה משפטית את הרשויות פרחחים אלו מבינים רק בתי משפט כנראה
תושב חזון איש 12.12.21
זו דרך עירונית ולא עורק תנועה יא מסטול. ובניגוד ללטאים שחוסמים עורקים והורגים חולים בדרך.
משה12.12.21
20
על מי אתם מדברים. רבי שאול הוא לא יותר מסרסור לדבר עבירה
מממ12.12.21
19
הציבור לא טיפש את התגובה תקבלו בבחירות התלכלכתם הכנסתם פולטיקה זולה שלכם להמודיע את מי זה מעניין לכן אני ועוד רבים ביטלו את המנוי וס=זו התשובה לעיתון בראוודה
רובינשטיין12.12.21
חח ף אחד לא צריך אותך בהמודיע אתה פשוט מטמא את העיתון כשטמא כמוך מחזיק אותו.
גבי12.12.21
18
לא מבין משהו?! לפני 10 שנים היה מישנו שהשתייך אז לחסידות גור בשם צבי ביאליסטוצקי שתבע ל "בית הדין של הרב ניסים קרליץ" את הרב יהודה סילמן ומנדל שפרן - ואז כלל העולם הזדעזע ופירסמו על הלם ושאט נפש וכו' וכו'. ועכשיו כולם שותקים?!?!?
סאטמרער12.12.21
בשביל זה יש בית דין. ולא בית משפט. כתבת דברים נכונים,,,
ישי12.12.21
17
כבר חשבתי שעושים הפגנה נגד הממשלה הזו סוף סוף
ג12.12.21
16
מי שילם למי כמה כדי לסגור את העיר?
ללא שם12.12.21
15
המשפט הוא נגד הטרור והשאר דמגוגיה
יואל12.12.21
14
שלומה אלביוום מחוצף לא לוקחים בן של רבי לבית משפט סתם דרך אגב בגור אין שום הוראה להתנתק אבות ובנים
מנחם מנדל 12.12.21
בן של רבי הוא ככל האדם הבנת ??
למה 12.12.21
לא מכיר את אלבום הזה אבל אני מחזק את ידיו כמו כל יהודי שפוי, סביר להניח שבית המשפט החילוני יחנך אתכם יותר טוב מהמוסדות בו התחנכתם והיה זה שכרינו.
בני ברק12.12.21
גם הראש ישיבה הוא בן של רבי
ZA14.12.21
באיזה סימן בשולן ערוך מצאת איסור זה?
רפאל12.12.21
ולשיר על בן של רבי ''תמחה את זכר עמלק'' זה כן בסדר??? ואל תספר לי סיפורים, לא אומרים להתנתק אבל מפעילים לחצים אחרים. ואז בוכים בערוץ 13 מגעילים
הקוזק הנגזל12.12.21
לא לוקחים אותו סתם
צודק12.12.21
שקרן !!!
שקרן !! מה זה יאספינו ???12.12.21
13
מה פתאום אתר ככר השבת קיבלו רגליים קרות ומפרסמים את הצד האחר? האם הבינו שגם הם וישראל כהן ע כוונת ה'לשון הרע'?
אב"ז12.12.21
12
גור חחחחחחחחח
צ. צ.15.12.21
11
הייתי מציע להצמיד אבטחה לשלמה אלבוים. הוא יותר מאויים מביבי. 15000 איש באים להפגין...
נחש קטן12.12.21
בחלומות יש שם פחות מ 8,000 וגם זה עם הרבה סקרנים הכריזו בגור גיוס מילואים ובקושי הביאו את מה שיש הם מתפוררים מבפנים היום כבר כולם יודעים את הבלוף גילגולי עיניים לא ממש עובדים על הציבור
שימי12.12.21
10
התגובה שלי להפגנת גור: השתתפות-תמיכה בכל אירועי שבת ויחי של הגר"ש אלתר שליט"א
שמואל12.12.21
חחחח
גבי12.12.21
זה באמת בדיחה של מסטול
משה12.12.21
9
כידוע בשער בת רבים חסידי גור אינם משתתפים בהפגנות מזה שנים וזאמת ממספר טעמים אבל ההתחלה היה בעקבות מעשה שהיה לפני עשרות שנים שגבה אבידה בנפש והנה..... הפגנה!!!! עשרות הפגנות מאז אותו מעשה וחלקם עבור ציפור נפשה של היהדות ואין פוצה ומצפצף מצד חסידות גור... שציפור נפשה של ה"חצר" על הכף...!!! זה מה ש
ללא שם12.12.21
מה שאה אומר שמעתי על זה בעבר, וכבר שנים שאני סקרן על הסיפור, מתי היה אותה הפגנה שנהרג שוטר על ידי גור? האם זה באמת היה שוטר שנהרג בהפגנה? באיזה שנה זה היה, ואיך הרגו אותו? מה קרה שם? נא לכתוב פרטים אמיתיים ומדוייקים
ק12.12.21
8
שמעתי שהגאון האדיר ר' שלמה צבי בן האדמו"ר נאלץ לבטל היום את שיעורו היומי בתלמוד שאותו הוא מוסר כל יום לאלפי ת"ח מכל החוגים ולכן הזעם הגדול.
מרדכי ולס12.12.21
כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם, המפלגות החרדייות צריכות לדרוש הענקת חסינות לאדמו"רים ולבניהם כתנאי להצטרפות לקואליציה .
לאפר12.12.21
חזקקקקקקקקקק ואני שמעתי שחושש שלא יוכל להרהר בד"ת בביהמ"ש, וכידוע שדרכו שלא פסיק פומיה מגירסא כל היום וכל הלילה ואף בשינתו וחלומותיו הוא עוסק בתורה בנגלה ובנסתר
יהודה13.12.21
7
מציע פשרה: אנשי גור יודיעו כי הם נגד הסתה ניתוק משפחות בין הורים לילדיהם וכו', והתובעים יבטלו את תביעתם ויודיעו על תמיכה ב"חינוך הטהור".
מרדכי ולס12.12.21
יעיל ביותר
גורית כאובה12.12.21
6
צריך סבלנות.
ללא שם12.12.21
5
אבקש לחזק את ידי התובעים שנוהגים בדרך של; עם עיקש תתפתל.
מנדל12.12.21
4
לשיטת גור מותר לפגוע להציק לירוק ...אבל אסור להיתלונן ולתבוע.
רוע צרוף12.12.21
3
האלימות הגוראית במיטבה
ללא שם12.12.21
2
איש אמיץ
שיר12.12.21
1
משום מה אני לא מאמין לגור..
ראובן יוסף12.12.21
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 09:57

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 09:55

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 09:54

כי הנה המלכים

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא נפגשו באיסרו חג | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

מגודלים בנעוריהם

ילדי ירושלים התאספו יחדיו ברחובה של עיר | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

חג המצות לה'

למי המשפיע רבי אלימלך בידרמן מכר את החמץ?

חיים רוזנבוים | 01.05.24

עוגות מצה

האדמו"ר סחב את דליי המים עד למאפיית מצות | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

פירותך מתוקים

צילך נאה | ברכת האילנות בחצה"ק נדבורנה באניא 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

ברכת מועדיך

חג הפסח בחצר הקודש בוטשאן | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

גלריה מסכמת

משאיבת 'מים שלנו' ועד הקבל פני רבו - סיקור נרחב מחג הפסח בחצה"ק ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בתיעוד

"בזכות ספירת העומר"; כך נעלו בקאסוב ויזניץ את חג הפסח

חיים רוזנבוים | 30.04.24

גלריית תמונות

האדמו"ר חילק שיירי מצה לחסידים; טיש נעילת החג בלעלוב

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בגלריה

מן הפסחים: כך נראה טיש נעילת החג בחצר דזיקוב ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

גלריה מסכמת 

"ופסחתי עליכם" | כך נראה חג הפסח בצל האדמו"ר מצאנז 

חיים רוזנבוים | 30.04.24

אלה ברכב ואלה בסוסים

הקנאים רוצים לחזור לעידן 'סוס ועגלה'? | תיעוד מהמחאה

חיים רוזנבוים | 30.04.24